دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

مرکز آموزش روسیه نماینده قانونی دولت تحت نظر وزارت آموزش و علم و وزارت دادگستری فدراسیون روسیه فعالیت می کند. دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف نیز توسط وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است. مرکز آموزش روسیه متشکل از کمک جامع به دانشجویان خارجی است که خواهان تحصیل در موسسات آموزش عالی روسیه هستند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

مرکز آموزش و تحصیل در روسیه دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف با بیش از 10 سال پذیرش دانشجویان خارجی که مشتاق تحصیل در دانشگاه های روسی هستند و بیش از 11،000 دانش آموز از سراسر جهان ثبت نام کرده اند، کار می کند. برخی از این افراد تحصیلات خود را به اتمام رسانده اند و در زمینه های مختلف به عنوان متخصصین بسیار حرفه ای مشغول به کار هستند و برخی دیگر هنوز در دانشگاه تحصیل می کنند. مرکز آموزش روسیه دانش آموزان را در طول روند پذیرش در دریافت ویزا، با ورود و در طول دوره تحصیل خود کمک می کند.

آموزش در دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

آکادمی پزشکی پاولوف یکی از کالج های برجسته پزشکی جهت تحصیل در روسیه است. این دانشگاه صد و ده سال پیش در سال 1897 به عنوان اولین موسسه پزشکی روسیه برای دختران تاسیس شد. به طور کامل شصت سال است که این دانشگاه در همه جا شناخته شده است. این آکادمی به طور قابل توجهی به توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی در روسیه کمک می کند و در سراسر جهان به عنوان یک مرکز عظیم برای مربیان متخصص در زمینه های پزشکی متعددی شناخته شده است. دانشگاه دارای یک پتانسیل علمی خوبی است و روابط معقول با چندین کالج و موسسات پزشکی در کشورهای مختلف دارد. این آکادمی یک سازمان آموزشی است که دارای مجوز دولتی از وزارت بهداشت است.

آموزش در دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

 

دوره های دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

متخصصان شناخته شده در شاخه های متعدد مواد مخدر و علوم زیست شناسی پایه در دانشگاه پزشکی پاولوف سن پترزبورگ کار می کنند. در میان آنها می توان افرادی مانند: متخصص زیست شناس جشنواره بین المللی حقوق بشر پافولو، درمانگر G.F. ریه و ک. ج. Chernorutsky، جراح J.J. Janelidse و واقعا عامل F. Uglov، G. Fedoseev، L. Potachov. را نام برد. در حال حاضر این دانشگاه مرکز اصلی آموزشی، علمی و بالینی شمال غرب روسیه است. آموزش پزشکی برای دانشجویان خارجی در رشته های MD، تحصیلات تکمیلی و همچنین Ph.D. و دکترای برنامه های علوم در دسترس است. آموزش پزشکی طبق استانداردهای دولتی روسیه انجام می شود.

امکانات دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

کلینیک ها داروی پزشکی مدرن برای تخصص پزشکی و درمان در دانشگاه پزشکی پاولوف وجود دارند. در بخش های جراحی عملیات شیک ( از جمله جراحی قلب و جراحی مغز و اعصاب)  انجام شده است. به طور کلی، در حدود 2800 پزشک و پرستار در کلینیک های دانشگاه کار می کنند و روش های درمانی شگفت انگیزی را انجام می دهند. همه استادان و دانشگاهیان در هر جهت، کارهای علمی را در راستای تحلیلی ترین موضوعات بخش های خود انجام می دهند. خوابگاه دانشگاه پاولوف شامل چهار خوابگاه برای بچه ها و متخصصین کالج و همچنین شامل شصت و سه ساختمان، کلینیک ها، بخش ها، آزمایشگاه های علمی، کتابخانه است.

موسسات بالینی دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ پاولوف

برخی از ادارات خارج از حوزه (تراولاتوری و ارتوپدی، اطفال، بیماری های عفونی، پزشکی و غیره) قرار گرفته و در بیمارستان های شهر پیشرو و بیمارستان تخصصی بیماری های عفونی اروپا (بیمارستان Botkin)، بیمارستان اولیه کودکان (بیمارستان فیلاتوف) و بیمارستان های جایگزین سنت پترزبورگ به صورت جداگانه در سطح شهر است. گروه های بالینی و موسسات بالینی علمی کلینیک های(بخش های درمانی بیمارستان و کالج، گروه پروپروئیدیتی بیماری های داخلی، بخش جراحی عمومی، بخش های جراحی بیمارستان و کالج، بخش تخصصی، بخش ENT، پزشکی و تخصص پزشکی بخش و غیره) را دارند.

شما می توانید از شرایط تحصیل در روسیه 2018 به صورت کامل باخبر شوید اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *