ویزای کار سوئد – کار در سوئد

در این مقاله مشاورین مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) ویزای کار سوئد – کار در سوئد را بررسی کرده، به بیان جزئیات مهاجرت کاری به این کشور می پردازند. البته این کشور از شهرت فراوانی برای استقبال از کار آفرینی و سرمایه گذاری خارجی برخوردار است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و وضعیت کار در سوئد

کشور سوئد به عنوان یک مکان مناسب برای تأمین رفاه اجتماعی و استانداردهای بالای زندگی کردن مشهور می باشد. این کشور، در شمال اروپا واقع شده است و دارای برخی از بهترین مزایای رفاهی و زیستی در سراسر جهان است. به عنوان مثال، به والدین به ازای هر فرزند که متولد شود، 480 روز مرخصی با حقوق، مراقبت های بهداشتی رایگان، مرخصی استعلاجی نامحدود، و کمک هزینه برای مراقبت روزانه از فرزندان خود اعطا می گردد.

با وجود میزان مالیات بالا، کارگران این کشور منطقه اسکاندیناوی از برخی از بالاترین حقوق ها در اتحادیه اروپا و مزایای عالی برخوردار می باشند. بنابراین، بوسیله کار کردن در کشور سوئد بویژه اگر فرد دارای شغل مناسبی باشد می توان درآمد زیادی بدست آورد. (یکی از راه های مهاجرت کاری، بررسی شغل های مورد نیاز سوئد و اقدام از این طریق است. )

معاون رئیس، گزارش های فعالیت سازمان را تهیه و به اطلاع هیئت مدیره می رساند تا مطمئن شود که اعضای هیئت مدیره سازمان در مورد شرایط سازمان آپدیت (به روز) می باشند. مدیر ارشد سرمایه گذاری (فعالیت های اجرایی و مدیریت)، مسئولیت ها: عنوان مدیر ارشد سرمایه گذاری، یک شغل برای سرپرستی هیئت مدیره از نظر سرمایه گذاری در یک سازمان است. هدف مدیر ارشد سرمایه گذاری، شناخت، نظارت و مدیریت مجموعه دارایی های سازمان، طراحی استراتژی های مورد نیاز در جهت فراهم آوردن شرایط رشد سازمان، برقراری ارتباط با سرمایه گذاران و شناسایی خطرات بالقوه در اینمورد و خودداری از وارد آمدن آسیب توسط آنها به سازمان، می باشد.

وجود یک مدیر خلاق (مبتکر)، برای ایجاد یک محیط خلاق در یک سازمان بسیار مهم است، زیرا در یک سازمان، ایده های بزرگ باید بوجود آیند و امکان رشد و شکوفایی این ایده ها در سازمان فراهم شود. مدیر خلاق باید از انجام فعالیت های عالی الهام بگیرد و کیفیت نتایج خروجی سازمان را به طور مداوم ارتقاء بخشد. مدیر خلاق باید از کلیه جنبه های تجاری در انجام فعالیت های یک سازمان آگاهی کامل داشته باشد و گاهی اوقات مسئولیت هدایت هویت خلاق سازمان و حفظ شهرت خلاقانه آن را بر عهده دارد.

پزشکان (هماتولوژی-انکولوژی) مراقبت های مستقیم از بیماران را بویژه در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان بستری و کلینیک سرپایی ارائه می نمایند. بخش آموزش: برای گرفتن شغل در این بخش، معمولاً کسب یک مدرک با گذراندن یک دوره به مدت 4 سال در رشته پزشکی، و پس از آن، طی کردن یک دوره آموزشی دیگر به مدت سه سال در رشته های خون شناسی – سرطان شناسی مورد نیاز می باشد.

بخشی از وظایف اصلی مدیران معماری سازمان، ارائه خدمات عملیاتی کامل به مدیریت برنامه، مدیریت توسعه سفارش و انجام فعالیت خارج از سازمان در ارتباط با مشتریان می باشد. همچنین این افراد برنامه، طرح و اجرای راه حل هایی را ارائه می نمایند که اطلاعات را به صورت مؤثر و مفیدی برای دستیابی به مزیت فعالیت های رقابتی ارائه می نمایند.

شرایط اخذ ویزای کاری سوئد

به منظور بدست آوردن مجوز وضعیت کار در سوئد، باید یک پیشنهاد انجام کار در کشور سوئد داشته باشید. کارفرمای شما باید حداقل 10 روز قبل از پیشنهاد اشتغال به کاری که برای شما ارائه داده است، استخدام برای این شغل را در کشور سوئد و EU/EEA به صورت آگهی اعلام نموده باشد. کارفرمای فرد متقاضی در کشور سوئد، درخواست مجوز کار برای متقاضی را با تکمیل یک فرم پیشنهاد استخدام، آغاز می کند. کارفرمای متقاضی کار، نیاز به اطلاعات فرد متقاضی، شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، وضعیت تابعیت، میزان تحصیلات و آدرس ایمیل وی دارد.

شرایط اخذ ویزای کاری سوئد

این موضوع مهم است که فرد متقاضی کار تا زمان دریافت یک تصمیم در مورد اشتغال به کار خود، به آدرس ایمیلی که به کارفرمای خود داده است دسترسی داشته باشد. آژانس مهاجرت کشور سوئد از این آدرس ایمیل برای برقراری ارتباط با فرد متقاضی در طول انجام فرایند درخواست کار، استفاده خواهد کرد. هنگامی که کارفرمای متقاضی کار یک پیشنهاد اشتغال را به وی ارائه می دهد، متقاضی یک ایمیل شامل اطلاعات در مورد نحوه درخواست مجوز کار، دریافت خواهد کرد.

متقاضی در این فرم درخواست اطلاعاتی در مورد خودش را ارائه می دهد. اگر خانواده متقاضی کار همراه با او به کشور سوئد می آیند، متقاضی کار در همان زمان باید برای آنها نیز درخواست مجوز اقامت نماید. همچنین متقاضی کار باید اطمینان حاصل کند که اطلاعات مربوط به درخواست کار توسط وی با پیشنهاد اشتغال به کار مربوط به آنچه که او و کارفرما موافقت کرده اند، مطابقت دارد.

در اکثر موارد، متقاضی کار باید هزینه ای را پرداخت کند. در این صورت، متقاضی می تواند با استفاده از کارت اعتباری ویزا کارت و یا مستر کارت این هزینه را پرداخت نماید. هنگامی که هزینه یاد شده پرداخت گردید، متقاضی می تواند درخواست اشتغال به کار خود را ارائه کند. سپس، متقاضی و کارفرمای او یک ایمیل در این مورد دریافت خواهند کرد که تأیید می کند درخواست اشتغال به کار متقاضی ارائه گردیده است.

مدارک مورد نیاز ویزای کار سوئد

جهت دریافت ویزای کار در کشور سوئد، اسناد زیر باید اسکن شده یا عکسبرداری شوند و همراه با فرم درخواست متقاضی ارسال گردند، کپی هایی از صفحات گذرنامه که اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره پاسپورت، نام کشور صادر کننده پاسپورت، مدت اعتبار پاسپورت، بارکد درج شده بر روی صفحه شناسایی و همچنین این مورد را نشان دهند که شما مجاز به اقامت در کشور دیگری غیر از کشور اصلی خود می باشید.

اگر متقاضی دارای یک وکیل رسمی دادگستری به عنوان نماینده می باشد، نام نماینده متقاضی باید در فرم درخواست متقاضی قید گردد. اگر متقاضی برای تمدید مدت مجوز کار در سوئد درخواست نموده است، باید اسناد دیگری را به فرم درخواست خود ضمیمه نماید. اگر خانواده متقاضی هنگام مسافرت به کشور سوئد همراه او می باشند و متقاضی در همان زمان برای اقامت آنها نیز درخواست نموده است، باید مدارک زیر را در این مورد ارائه نماید.

کپی هایی از صفحات گذرنامه آنها که اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره گذرنامه، نام کشور صادر کننده گذرنامه، مدت اعتبار گذرنامه، بارکد درج شده در صفحه شناسایی و همچنین این مورد را نشان دهد که آنها مجاز به زندگی در کشورهایی غیر از کشور اصلی خودشان می باشند. کپی گواهی های ازدواج یا معادل آن (برای زوج های متأهل و یا همسرانی که ازدواج آنها ثبت شده است، ضروری می باشد).

اسنادی که نشان دهد شما در کشور اصلی خود با هم زندگی می کرده اید (برای زوج هایی که با هم زندگی مشترک داشته اند ضروری می باشد). گواهی تولد (شناسنامه) در مورد کودکان. اگر افرادی تحت حضانت پدر و مادری می باشند که با این افراد به کشور سوئد نمی آیند، باید رضایت نامه ای با این عنوان از آنها گرفته و ضمیمه این مدارک شود که اظهار نمایند اجازه می دهند کودک تحت حضانت آنها به کشور سوئد مهاجرت نماید.

اگر فردی که به همراه متقاضی به سوئد مسافرت می کند و به فرزندی متقاضی پذیرفته شده است، بیش از 21 سال داشته باشد، باید مدارکی ارائه گردد که نشان دهد این فرزند از نظر مالی به والدین خود وابسته می باشد. اگر یک وکیل رسمی دادگستری نماینده آن دسته از اعضای خانواده باشد که بیش از 18 سال سن دارند و همراه با متقاضی درخواست مسافرت به سوئد نموده اند، باید مدرکی ارائه شود که این وکیل رسمی دادگستری نماینده آنها می باشد.

ما در این بخش مدارک مورد نیاز ویزای سوئد را قرار دادیم ولی بهتر است تا با مشورت گرفتن از مشاور مهاجرت به سوئد این روند را برای خود تسهیل کنید تا در جریان اطلاعات بروز باشید.

دستمزد و‌ حقوق کار در سوئد

متوسط درآمد در کشور سوئد آنقدر بالا نیست که افراد با توجه به سابقه ذهنی خود در مورد میزان هزینه زندگی انتظار دارند. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، توزیع درآمد متوسط بین صنایع و مشاغل بیشتر است. بنابراین به عنوان مثال، تفاوت زیادی بین حقوق پزشکان و برنامه نویسان وجود ندارد.

دستمزد و‌ حقوق کار در سوئد

 اداره آمار سوئد (S.C.B)، بر میزان متوسط درآمد در کشور سوئد نظارت می کند و در زیر لیستی از متوسط درآمد سالانه شاخه صنعت در سال 2017 در کشور سوئد بیان شده است که بر اساس ارزش یورو (EUR) محاسبه شده است:

  • خدمات عمومی: 4065 یورو
  • استخراج مواد معدنی از معادن روباز (سطحی) و معادن زیرزمینی: 4494 یورو
  • بخش تولید: 4386 یورو
  • مهندسی صنایع: 4427 یورو
  • تأمین برق، گاز، بخار و تهویه مطبوع: 4166 یورو
  • بخش آب؛ فاضلاب، مدیریت زباله (مواد زائد): 4014 یورو
  • احداث ساختمان: 4203 یورو
  • عمده فروشی و خرده فروشی؛ تعمیر وسایل نقلیه موتوری و موتور سیکلت: 3985 یورو
  • حمل و نقل و تدارکات: 4230 یورو
  • بخش خدمات اقامت، مهمانداری و خدمات تهیه و ارائه غذا: 3512 یورو
  • اطلاعات و ارتباطات: 4554 یورو

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در سوئد

معمولاً تعداد بسیار زیادی وب‌سایت خصوصی در مورد مشاغل وجود دارد که برای یافتن کار در کشور سوئد مورد استفاده قرار می گیرند. این وب‌سایت ها معمولاً شامل فهرستی از مشاغل (به ویژه مشاغلی که غالباً در کشور سوئد وجود دارند) و کارهایی می باشند که شما می توانید سوابق کاری (رزومه) خود را برای دریافت آنها آپلود (ارائه) دهید. تعدادی از این سایت های شغلی و آژانس های استخدام با لیست های شغل به شرح زیر می باشند:

  • CareerBuilder
  • jobb.blocket
  • jobbsafari.se
  • studentship
  • metropolis
  • monster
  • stepstone.se
  • Academic Work
  • Decade in Swedish
  • Inclusion
  • Manpower in Swedish
  • Pr office in Swedish
  • T.N.G in Swedish

یک نقطه شروع خوب دیگر برای افراد جویای کار، پایگاه داده های E.U.R.E.S می باشد. این پایگاه داده ها، دارای مجموعه ای از فهرست مشاغل از آژانس های استخدام دولتی کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا است و توسط اداره خدمات اشتغال عمومی اتحادیه اروپا مدیریت می شود. اطلاعات تکمیلی را از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

5/5 - (1 امتیاز)

228 دیدگاه برای “ویزای کار سوئد – کار در سوئد

  1. علی گفت:

    سلام وقت بخیر.من لیسانس مهندسی سخت افزار دارم و برای ارشد میخوام برای سوئد اقدام کنم.اما معدل خیلی بالایی ندارم.میخواستم ببینم شانسم توی پذیرش چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      انتخاب رشته در دانشگاه های سوئد بستگی به معدل و ریز نمرات شما دارد. متاسفانه معدل شما ذکر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  2. فرید گفت:

    سلام برای وقت سفارت ثبت نام در کلاسهای سوئدی نیاز هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، باید یکی از روش های مهاجرتی اقدام نمایید. شرکت در دوره های زبان سوئدی یکی از روش های مهاجرت به این کشور است.

  3. سروش گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من ارشد نرم افزار دارم و متخصص برنامه نویسی هستم، یکی از اقوام من در سوئد زندگی میکنند و به من گفتن که کار من رو اوکی میکنند از طریق دوستانشون، میخاستم بدونم بازهم سوئد برای ویزا از من مدرک زبان میخاد یا چون جال آفر دارم میتونم مهاجرت کنم و اونجا بخونم،و سوال دیگه اینکه با این تفاسیر ارائه تمکن مالی هم نیاز هست یاخیر؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      میزان تمکن مالی بسته به میزان درآمد شغل شما دارد. ارائه مدرک زبان شانس ویزای شما را افزایش می دهد.

  4. آکام گفت:

    سلام خدا قوت
    بنده یکی از دوستان بسیار نزدیکم در سوئد تازگی رستوران تاسیس کرده ایشون چطور میتونه اقدام کنه و از کجا شروع کنم؟
    بنده ۲۶ سال سن و متاهل و دارای یک فرزند ۶ ساله هستم و هیچ رزومه کاری مربوط به بخش رستوران ندارم سابقه ی بیمه هم یک سال و نیم دارم فقط.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      با ارائه قرار داد کاری برای شما امکان اخذ ویزای کاری وجود دارد.

  5. eli_alz گفت:

    سلام خسته نباشین
    من کارشناس رادیولوژی هستم با ۲سال سابقه کار و دانشجوی ارشد نانوپزشکی
    معدلم خوبه (استعداد درخشان) و زبانم متوسط به بالا
    بنظر شما میشه ویزای کاری بگیرم یا باید دنبال فاند تحصیلی باشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، امکان اخذ ویزای کاری گروه درمان برای فارغ التحصیلان کارشناسی رادیولوژی در سوئد نیز می باشد.

  6. هیراد محمدی گفت:

    سلام
    ایا شانس مهاجرت برای تحصیل و کار در رشته حسابداری وجود دارد؟؟چه کشور هایی بیشتر این رشته را پذیرش میکنند؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      رشته حسابداری مورد تقاضای بازار کار کشور های مانند آلمان، مجارستان و غیره است. برای تحصیل نیز باید رزومه علمی شما مورد بررسی شود.

  7. سیداحمد حکیمی گفت:

    سلام ودرود من متولد ۱۳۴۹ هستم تاسوم راهنمایی درس خوندم به هر شکلی که شده باید برم سوید چیکارکنم تورو خدا کمکم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بهترین روش مهاجرت به سوئد برای شما، شرکت در کالج های زبان این کشور است. برای شرکت در کالج های زبان سوئد، می بایست مدرک زبان آیلتس حداقل 5/5 ارائه دهید.

  8. زهره منصوریان گفت:

    سلام.وقت بخیر.
    عموی من در سوئد داروخانه خصوصی داره،
    بنده لیسانس و ارشد مهندسی پزشکی دارم،
    ایا عموی بنده میتونه برای دعوتنامه کاری برای من اقدام بکنه؟
    سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بله، می توانید از طریق قرارداد کاری که برای شما می فرستند، برای اخذ ویزای کاری سوئد اقدام نمایید.

  9. amin asghari گفت:

    با سلام
    بنده و همسرم پرستار هسیتم و میخوایم برای شروع کار جهت تحصیل دوره زبان سوئدی ویزای تحصیلی ببگیریم و در طول یکسال تحصیلی اونجا جهت ویزای کاری اقدام کنیم!!! میخواستم ببینم با توجه به سابقه عالی موسسه شما در این زمینه چقدر احتمال داره موفق به انجام این پروسه بشیم و شدنی هست؟؟؟؟ تا حالا این چنین موردی رو داشتین که به نتیجه رسیده باشه ؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی تون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، با شرکت در دور زبان سوئد به شما اجازه کار نیز ارائه می شود. همچنین قابل تغییر نیز این نوع ویزا است.

  10. فرهاد قائم مقام گفت:

    با سلام 45سال سن دارم دارای سه فرزند 2ساله 3.5ساله و 5ساله میباشم لیسانس کشاورزی و فوق دیپلم عمران دارم 12سال سابقه بیمه در خصوص کارهای عمرانی دارم و در حال حاضر سرپرست کارگاه یک برج ساختمانی هستم میخواستم بدونم امکان مهاجرت سوئد رادارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بهترین روش برای مهاجرت شما همراه با فرزندان و همسر خود، از طریق شرکت در دوره های زبان سوئد است.

  11. توكلي گفت:

    سلام من ٣٢ساله هستم وحدود ١٠سال سابقه كار در بخش ويژه نوزادان را دارم امكان اينكه من بتونم ويزاي كار در سوئد بگيرم چقدر هست با تشكر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه رشته تحصیلی شما جزء رشته های مورد نیاز سوئد باشد، شانس اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد را دارید. متاسفانه رشته تحصیلی خود را ذکر نکرده اید.

  12. سپهر گفت:

    با سلام
    در صورت داشتن پیشنهاد کاری از کشور سوئد، اقدامات بعدی چه کارهایی هست؟ و چقدر زمان میبره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بعد از اخذ قرارداد کاری، وقت سفارت گرفته و الزامات مربوط به سفارت را فراهم می نمایید.

  13. نسیمه مرادی مقدم گفت:

    سلام
    لطفا راهنمایی کنید برای گذراندن دوره زبان سوئدی در سوئد چطور باید اقدام کنیم؟ دوره این کلاس ها چقدر است زمانش؟ و در طول گذراندن دوره در این کشور هزینه اجاره خانه یا جایی که قرار است زندگی کنیم چقدر است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای شرکت در دوره های زبان سوئد حداقل باید مدرک زبان 5/5 ارائه دهید. هزینه زندگی و اجاره ملک بسته به شهر انتخابی شما دارد.

  14. فاطمه گفت:

    با سلام همونطور که لطف کردید و راهنمایی کردید من بااینکه مدرک پرستاری دارم ولی باید از طریق تحصیل اقدام کنم. خب میشه لطفا راجع به تحصیل در دوره زبان سوئدی راهنمایی کنید؟ چطور میشه ثبت نام کرد واینکه چه مدت طول میکشه ومن چطورمیتونم ویزای تحصیل بگیرم؟. مرسی ازشما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      از طریق رشته تحصیلی خود نیازی به اقدام از طریق تحصیل ندارید؛ می توانید برای ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  15. مهدی همرنگ گفت:

    سلام و روز بخیر
    بعد از شرکت در کلاس های انگلیسی یا سوئدی اقامت به چه صورت میشه ؟ چون میفرمایید که برای الان بهترین راه مهاجرت شرکت در کلاس هاست ولی بعد از اتمام کلایها شرایط اقامت به چه صورته ؟ ممنون از پاسخگوییتون .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بعد از دوره زبان می توانید با پیدا کردن کار و یا تحصیل در دانشگاه هیا سوئد ویزای خود را تمدید نمایید.

  16. لعیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    اگه امکان داره کمی توضیح بیشتر درباره ی دوره های آموزش زبان سوئدی و یا انگلیسی در سوئد،بفرمایید؟
    اینکه این دوره های آموزشی به شکل تحصیل در دانشگاه هستن یا آموزشگاهی میباشن
    و اینکه از چه طریق میشه آن مراکز رو بدونیم کجاهستن..آیا باید از ایران اقدام کنیم تا پذیرفته بشیم در این دوره ها یابه شکل ثبتنامی هست
    گذروندن دوره هاشون چه میزان سختی و شرایط داره و غیره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوره های زبان در سوئد دوره های آمادگی برای ادامه تحصیل و یا وارد شدن به بازار کار مناسب است. این دوره های زبان، در موسسات متفاوت برگزار می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره های زبان در سوئد می توانید با ما در ارتباط باشید.

  17. سید محمد صادق دیباجی گفت:

    با سلام
    بنده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و کارشناسی کامپیوتر نرم افزار هستم و همسرم کارشناسی مامایی دارند. حدود 7 سال سابقه کار با بیمه در حوزه برنامه نویسی دارم و به نرم افزار های مربوطه هم تسلط کافی دارم. میخواستم در خصوص کسب اقامت سوئد بنده رو راهنمایی فرمایید. (زبانم خوبه اما IELTS نگرفتم) و اینکه حدودا چقدر برام خرج بر میداره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      رشته تحصلی همسر شما جزء مشاغل مورد نیاز کشور سوئد است و به همسر شما ویزای کاری گروه درمان تعلق می گیرد که شما نیز می توانید همراه ایشان به سوئد بروید.

  18. سیما عبدلی گفت:

    با سلام،کارشناس پرستاری ۳۵ساله،با ۱۳سال سابقه کار،متاهل،یک فرزند،با تمکن مالی ،دارای ایلتس۶
    شرایط مهاجرت ب سوئد رو بررسی میفرمایید؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      پرستاری یکی از مشاغل مورد نیاز کشور سوئد است و شما از طریق ویزای کاری گروه درمان سوئد می توانید همسر و فرزند خود را نیز با خود ببرید.

  19. مهناز حميدي فر گفت:

    با سلام.من كارشناس پرستاري با سابقه 12 سال كار و بيمه در بخشهاي وي‍ژه و با سن37 سال هستم بهترين راه براي اقامت چگونه هست.لطفا راهنمايي كنيد.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بهترین روش برای شما، اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد است.

  20. مهدی گفت:

    با سلام
    بنده کارشناس کامپیوتر و با سابقه 11 سال سابقه کار شبکه در یک شرکت معتبر دولتی میخواستم راهنمایی کنید کدام کشور برای مهاجرت کاری مناسب می باشد .سطح زبان انگلیسی متوسط می باشد .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور آلمان ویزای جست و جوی کاری ارائه می دهد که با توجه به شرایط خود می توانید برای اخذ آن اقدام نمایید.

  21. مریم جویا گفت:

    بادرود.و سپاس از مطالب مفیدی که در اختیار ایرانیان میگذارید. ایا تقاضای اموزش زبان انگلیسی در کشور نروژ هم مثل سوید است؟ محدودیت سنی وجود ندارد؟ افراد بالای 60 سال هم میتوانند شرکت کنند

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بهتر است به دلیل افزایش شانس ویزای خود شرایط سنی مناسبی داشته باشید.

  22. فاطمه خضری گفت:

    با سلام، من مدرک کارشناس ارشد اپتومتری( بینایی سنجی)، ده سال سابقه کار و آیلتس ۶/۵ دارم، شانسی برای اقامت کاری در سوئد دارم؟ و اینکه اگر بخوام از طریق دوره‌های زبان سوئدی اقدام کنم در کل چقدر هزینه داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید.

  23. ایدا ورامینی گفت:

    با سلام
    من ۲ سال است که در استکهلم با ویزای کاری امده و زندگی میکنم. حدود یک سال است که با فردی سویدی سامبو هستم. میخواستم بدونم ایا بهتر است باز از طریق کاری اقدام کنم یا ویزای سامبویی برایم بهتر است. ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هر دو ویزا به اقامت دائم ختم می شود و در این مورد تفاوتی ندارد. انتخاب هر روش بسته به شرایط شما دارد.

  24. ابوذر گفت:

    با سلام
    بنده با 35 سال سن و مدرک کارشناسی ارشد ریاضی و 17سال سابقه کار در آموزش و پرورش و خانمم با 33 سال با مدرک لیسانس کامپبوتر قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به کشور سوِئد یا دیگر کشورها را داریم مدرک آیلتس رو نداریم لطفا راهنمایی بفرمایید بهترین گزینه برای مهاجرت کدام کشور است؟ آیا میتوان ویزای کار معلمی گرفت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم با توجه به شراط خود برای اخذ ویزای تحصیلی از طریق دوره های زبان اقدام نمایید.

  25. مرضی نوری گفت:

    با سلام .همسر من مهندس کامپیوتر هستن وکارش برنامه نویسی وطراحی سایت هست ونمونه کارهای زیادی هم تو رزومه اش هستش ومدرک زبان نداریم.خودم‌هم حقوق خوندم.آیا امکان مهاجرت کاری به سوئد هست یه بچه هم داریم.اگه امکانش هست لطفا راهنمایی کنید چطوری .باسپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری سوئد باید یک آفر کاری و پیشنهاد شغلی مناسبی را ارائه دهید.

  26. ساناز گفت:

    سلام اگه همسرم برای دوره زبان سوئدی اقدام کنه من همزمان میتونم باهاش برم؟ اگر نه چقدر طول میکشه؟
    و پولی که برای این دوره ی زمان بعنوان تمکن مالی باید با خودمون ببریم چقدر نیاز هستش؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، همزمان می توانید مهاجرت نمایید. تمکن مالی سوئد باید در بانک ایران باشه و نامه تمکن مالی به سفارت ارائه شود.

  27. مریم قاسمی گفت:

    سلام.من ارشد زبان انگلیسی دارم کارمند دانشگاه و مدرس زبان انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی هستم .چطور میتونم برای مهاجرت به سوئد از طریق دکترا همراه خانواده اقدام کنم.ممنون از راهنمایی شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بهتر است در ابتدا از طریق دوره زبان اقدام کرده و سپس وارد کورس اصلی شوید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  28. نسیم رستمی گفت:

    باسلام من لیسانس حسابداری با 3 سال سابقه کار و 27 سال سن می باشم جهت مهاجرت با ویزای کاری چه کشوری مناسب است و از چه طرقی اقدامات لازم رو انجام بدم و چه شرایطی نیاز هست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی، می توانید برای ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام نمایید.

  29. مسعود طهماسبی گفت:

    سلام وقت بخیر . آیا میشود از طریق دعوتنامه توریستی در استهکلم مشغول به کار شد و اقامت گرفت

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      با ویزای توریستی به شما اجازه کار و یا تحصیل اعطا نمی شود.

  30. افسانه رعيت گفت:

    سلام
    من ٣٠ ساله، كارشناس پرستاري با سابقه ٦ سال ( ٤ سال با بيمه) هستم.
    آيا امكانش هست از طريق اين اعلام نيازي كه سوئد در سايت اصلي بهداشت خودش براي ٢١ رشته وزارت بهداشت كرده كه پرستاري هم جزوش هست اقدام كنم؟
    با توجه به اينكه اين اعلام نياز براي سال ٢٠١٧ بوده

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، همچنان امکان اقدام وجود دارد.

  31. مهدی گفت:

    سلام.اینطور که به سایر دوستان پاسخ دادین،یعنی من با مدرک کارشناسی بیهوشی بهترین راه سفر به سوئد واسم این هست که برم توی خود کشور سوئد دوره زبان بگذرونم؟درسته؟بعد از تموم شدن دوره زبان باید چیکار کنم؟دیپورت میشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، بعد از گذراندن دوره زمان وارد دوره کوتاه کارآموزی می شوید.

  32. پریا رحیمی مقدم گفت:

    باسلام
    من لیسانس روانشناسی دارم اما تاحالا موفق به پیدا کردن کار نشدم چطور میتونم توی کشور سوئد کار پیدا کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور سوئد برای رشته شما اعلام نیاز کرده و ویزای کاری گروه درمان ارائه می دهد.

  33. زهرا گفت:

    سلام من کارشناس مامایی هستم و 4 سال سابقه دارم برای گرفتن ویزای کار چقدر هزینه نیاز هست وچطور میتونم برای ویزای کار اقدام

    کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری سوئد باید در ابتدا مدارک تحصیلی خود را تایید کرده، در دوره های زبان شرکت کرده و دوره کارآموزی را سپری نمایید.

  34. ثریا صالحی گفت:

    درود بر شما.اطلاعات سایت برای اقامت کادر درمانی در شاخه پرستاری کامل نبود،ایا متولی اموزش زبان سوئدی سازمان سلامت است یا باید مدرک زبان قبل از گرفتن ویزا تکمیل بشه؟یا بطور کلی په مدارکی جهت اخد ویزانیازه؟با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید.

  35. رستمی گفت:

    سلام من خانمی مجرد ودارای مدرک لیسانس روانشناسی بالینی وفوق لیسانس جغرافیا – اقلیم شناسی با گرایش آب وهواشناسی کاربردی هستم وبیش از 20 سال سابقه کار دانشگاهی دارم . 1) آیا میتوانم ویزای کار واقامت در کشور سوئد بگیرم ؟
    2) چگونه میتوانم از مشاغل موردنیاز کشور سوئد مطلع شوم ؟ لطفا مرا راهنمایی کنید . سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بله، میتوانید ویزای کار واقامت در کشور سوئد را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  36. فرزانه امیر گفت:

    سلام من 35سالمه و مجرد.برادرم شهروند سوئد و اونجا یه شرکت ثبت شده داره.میتونم از طریق شرکت اون ویزای کاری دریافت کنم؟اون میتونه به عنوان کارفرما درخواست بده.لیسانس حقوق دارم و بیکار
    قبلا 9ماه هم اونجا بودم اون موقع هم ویزای کاری یک ساله از یه شرکت دیگه داشتم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری سوئد باید یک قرارداد کاری معتبری را ارائه دهید و تمامی الزامات مورد نیاز را برآورده نماید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  37. منوچهر منوچهری گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    بنده دانشجوی دکتری مهندسی شیمی و همسرم هم کارشناس ارشد مهندس شیمی از دانشگاه سراسری هستیم. علاقه مند به مهاجرت به کشور سویس یا سوید جهت کار و زندگی هستیم. به نظر شما بهترین راه برای دریافت ویزا کدام است؟ یافتن کارفرما و دریافت دعوت نامه؟ (اگر پیشنهاد شما این گزینه است, پیدا کردن کارفرما به چه شکل است؟) ممنون میشم از راهنمایی هاتون بهره مند بشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      روش های مهاجرت متفاوت است و بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  38. یوسفی گفت:

    باسلام و احترام
    من 42 سال سن و دارای مدرک مهندسی کامپیوتر (گرایش شبکه های کامپیوتری) دارم و چند تا از دوره های مایکروسافت را نیز گذرانده ام و 12 سال سابقه ی کاری در زمینه ی پشتیبانی کامپیوتر دارم و همسرم کارشناس اتاق عمل با 39 سال سن و بیش از 10 سال سابقه ی کار، به نظر شما چقدر شانس پیدا کردن کار یا دریافت ویزای کار را دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شانس شما برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد از طریق مدرک تحصیلی همسرتان وجود دارد.

  39. مونا محمدزاده گفت:

    سلام بنده ٣٥ ساله متاهل با يك فرزند ٧ ساله ليسانس كاردرماني و زبان سطح متوسط بدون مدرك هستم با چند سال سابقه كار در تهران و گذراندن طرح .
    چگونه مي توانم براي ويزاي كار براي سوئد اقدام منم؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در ابتدا باید تاییدیه مدرک تجضیلی خود را دریافت نمایید و سپس برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

  40. سعیده گفت:

    با سلام
    اینجانب کارشناس اتاق عمل با 39 سال سن و بیش از 10 سال سابقه دارم و متاهل و یک فرزند دارم، آیا می توانم برای ویزای کاری اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  41. مرتضی روشنی گفت:

    سلام وقت بخیر

    ۲۷ سالمه لیسانس برق قدرت دارم ولی در برق صنعتی مهارت بالایی دارم در صنف نساجی فعالیت زیادی داشتن حتی ساخت دستگاه و اتوماسیون ، سابقه ۸ سال بیمه دارم و مجرد هستم ، راهنمایی میخواستم که از کجا شروع کنم برای مهاجرت

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری کشور سوئد باید یک آفر کاری ارائه دهید. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  42. مهدی مقدم گفت:

    سلام…پسر عمم تو سوئد مدیر یک شرکت بازرگانی هستش میخواد برای من دعوتنامه کاری بفرسته برای شغل کار در انبار شرکت به عنوان راننده لیفتراک…..من گواهی نامه لیفتراک دارم…۸سال هم سابقه کار دارم….مدرک تحصیلیم هم دیپلم هستش….چه نکته های مهمی رو برای گرفتن ویزا باید رعایت کنم؟زبان هم حتما باید بلد باشم؟اگه اره تا چه حد؟ممنون میشم ازتون که راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلتم وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری سوئد باید یک قرارداد کاری را به سفارت ارائه دهید و همچنین اثبات کنید که هیچ فرد بومی برای این پوزیشن شما مناسب نیست.

  43. مصطفی شیر محمدی گفت:

    با سلام. بنده کارم دکوراسیون داخلی کناف و کاغذ دیواری هستش با بیش از ده سال تجربه کاری. آیا منهم میتوانم ویزای کار برای سوئد بگیرم و آیا از کار ما در سوئد هم هستش یا نه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      این نوع ویزا برای گروه درمان ارائه می شود. برای اخذ ویزای کاری سایر رشته های تحصیلی باید یک آفر کاری و یا قرارداد کاری به سفارت ارائه دهید.

  44. فتانه توسلی گفت:

    سلام .بنده کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم 27ساله و همسرم کارشناس مهندسی پزشکی33ساله. این رشته ها مورد نیاز هس؟چطور باید اقدام کنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، رشته تحصیلی علوم آزمایشگاهی مورد نیاز کشور سوئد است.

  45. محمود مرادی گفت:

    سلام و عرض ادب .بنده کارشناسی روانشناسی دارم .چندین سال سابقه کاری در رشته مرتبط در حیطه اعتیاد دارم و البته سابقه فروش و مدیریت فروش در شرکتهای متفاوت .سی پنج ساله و مجردم .چه راهکاری جهت گرفتن اقامت در اروپا برای من وجود داره ؟حالا یا کاری یا پناهندگی …در ضمن بنده مسیحی هستم و آیا این مورد تاثیری میتونه داشته باشه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چه راهکاری وجود داره و روش اقدام اون چیه و اینکه چه مقدار هزینه ای رو باید متقبل بشم ،و از طریق چه موسسه قانونی میشه اقدام کرد ؟با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق دریافت ویزای کاری گروه درمان سوئداقدام نمایید.

  46. سرور یزدان پناه گفت:

    سلام. من رشته ی تحصیلیم در مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی و در مقطع ارشد خون شناسی هستش. میخواستم بدونم با رشته های زیر گروه پزشکی مثل رشته من، باید یک دوره گذروند یا مدارک ایران قابل قبول هستش؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در ابتدا برای تاییدیه مدارک، مدارک تحصیلی شما را به کشور سوئد باید ارسال شود.

  47. یاسین کلانتر گفت:

    سلام وقتتون ب خیر
    بنده کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم متولد ۶۷ و تقریبا ۹ سال سابقه کار و بیمه مرتبط با شغل و رشته م رو دارم و خانمم هم لیسانس صنایع غذایی ولی بدون شغل !
    ب نظر شما با این شرایط کدوم کشور میتونم درخواست کار بدم با کمک شما البته ک شرایط پذیرشش بهتر باشه و سخت نباشه کلا بشه امیدوار بود ممنون میشم جوابمو بدید یا شرایط واسه تحصیل و پذیرش تو مقطع ارشد بهتر و راحتره ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، امکان اقدام برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد برای شما وجود دارد.

  48. هاوژین درودی گفت:

    سلام
    من با یک کارفرما که برایم در سوئد پوزیشن کاری در نظر گرفته و پیگر کارهای من هست ارتباط دارم و قرار است مدارکم را ارسال کنم ، از من پنج سال سابقه ی کار خواسته اند من هفت سال سابقه ی کار دارم اما بیمه نشده ام و کارفرمای من در ایران دوست خودم است و با هم کار را راه اندازی کرده ایم و همه ی حسابهای کاری هم به اسم من هست ، راهی برای اثبات و ارائه ی سابقه ی کاریم دارم؟ یا فقط بیمه قابل قبول است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      سابقه کاری در اروپا فقط با ارائه بیمه نامه شناخته می شود.

  49. دنا گفت:

    سلام
    ببخشید میخواستم بدونم با داشتن ویزای کاری در یکی از کشورهای اروپا ( اسلواکی ) می‌توان در کشور سوئد هم کار کرد یا حتما باید ویزای کاری سوئد را داشته باشیم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با دریافت ویزای موقت از یکی از کشور های اروپایی، می توانید به کشور های دیگر سفر کرده و در صورت پیدا کردن کار ویزای خود را تغییر دهید.

  50. حمید گفت:

    سلام من ۳۲ ساله با مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم با ۸ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی مرتبط با شغلم . متاهلم و یک فرزند دارم در یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کشور مشغول کارم و در اکثر بخش های آزمایشگاهی با دستگاه های روز دنیا سابقه کار دارم و اینکه فعلا نتونستم آیلتس بگیرم و در تلاش هستم برتی اقامت کاری سوئد شانسی دارم؟ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بله، شرایط شما برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد مناسب است.

  51. ابوذر گفت:

    سلام وقت شما بخیر، من کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با 5 سال سابقه کار در هتل چهار ستاره هستم. آیا شانس اخذ ویزای کار در کشور سوئد را دارم. ممنون بابت زحمات شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری کشور سوئد باید یک آفر کاری ارائه دهید.

  52. فرزانه گفت:

    سلام. برادر من تو سوئد شرکت داره وبرای من دعوت نامه کاری فرستاده همه مدارک رو. تکمیل کرده و. اداره مهاجرت اونجا قبول کرده الان فرستادیم سفارت برای وقت. میخواستم بپرسم بنظرتون خیلی طول میکشه جواب بیاد واینکه با توجه به سابقه شما احتمالی قبولی هست.اینکه فامیل هستیم مشکلی پیش نمیاد برای ویزا

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه با آفر کاری شما موافقت شده باشد، می توانید ویزای کاری را دریافت نمایید.

  53. بهاره گفت:

    سلام خسته نباشید .ارشد پلیمر هستم ۳۸ ساله و ۵ سال سابقه که ۳ سال بابیمه.همسرم مهندسی عمران حدود ۱۴ سال سابقه نزدیک به ۴۰ سال.آیا برای ویزای کاری آلمان یا سوئد شانسی داریم؟پیدا کردن کار با ویزای job seeker در آلمان امکانش هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، می توانید برای دریافت ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام نمایید.

  54. زهرا جاوید گفت:

    سلام من ۳۰ سالمه و ماما هستم متاهل و ۱فرزند دارم و سابقه حدودا ۶ سال کار دارم و میخواستم برای ویزای کار به سوئد اقدام کنم میخواستم نظر و راهنمایی شما رو بدونم ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شرایط شما به ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد مناسب است. در ابتدا باید تاییدیه مدارک تحصیلی خود را دریافت نمایید و سپس برای اخذ ویزای سوئد اقدام نمایید.

  55. سامان گفت:

    سلام
    من فوق لیسانس سازه با سابقه ۱۸ سال و سن ۴۰ دارم برا کار میتونم به سوئد برم ممنونم راهنمایی کنید و اگر میشه حداکثر چقدر طول میکشه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان بین المللی برای دوره زبان می تواندی اقدام نمایید.

  56. پریا گفت:

    سلام. من دکتری دامپزشکی 43ساله و متاهل هستم و تا دختر ده وشش ساله دارم. با 15سال سابقه کاردر اداره دامپزشکی. آیا میتونم ویزای کاری برای سوئد بگیرم ویا اگر کشور دیگری برای من مناسبه لطفا توضیح بدید. ممنون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در ابتدا باید مدرک تحصیلی شما مورد تایید قرار بگیرد، در صورت تایید می توانید برای دریافت ویزای کاری اقدام نمایید.

  57. علی گفت:

    سلام ببخشید من دکتری بیوشیمی پزشکی هستم و 12 سال هم سابقه کار در دانشگاه ( آموزش و تحقیقات ) می خواستم ببینم چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم و کدام کشور را پیشنهاد می کنید.خیلی ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مهاجرت متفاوت است؛ که هرفردی براساس شرایط خود و کشور مقصد انتخاب می کند. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در روند انتخاب کشور مقصد شما را راهنمایی نمایند.

  58. مینا گفت:

    سلام کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی و صادرات دارم متولد61 کارمند رسمی هستم با 20 سال سابقه چطور میتونم اقامت بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای دریافت ویزای کاری سوئد باید یک آفر کاری ارائه دهید و از قوانینی که اعلام کرده اند، برخوردار باشید. شما می توانید برای آگاهی از قوانین اعلام شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  59. حسین نام اور گفت:

    سلام وقت بخیر راننده پایه یک ویژه چرثقیل بلدوزر لودر بیل گریدر لیفتراک با چند سال سابقه کاری در شرکتهای معتبر چه در خارج وداخل کشورها مشغول کار بوده ام وهم در پروژه های عمرانی چه اجرای ونیرو رسانی درکاهای اسکله بتونی یا فلزی یا درپیش ساخته چه صنعتی خدماتی زیادی انجام داده ام خواهشمند است دراین مورد اقدامات لازم را مبذول بفرمایید باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کار در سوئد باید یک آفر کاری ارائه دهید.

  60. asna گفت:

    با سلام و خسته نباشید. لطفا بفرمایید با شرایط بنده چه کشوری با چه روش مهاجرتی میتونم مهاجرت کنم؟؟
    سن 28 سال
    لیسانس فاینانس و فوق لیسانس مدیریت بازاریابی
    دارای مدرک دوره های آزاد mba
    دو سال سابقه کار در سمت مدیریت فروش
    تمکن مالی 200 میلیون
    خودم بیشتر آمریکا و انگلیس مدنظرم هست.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای تحصیل در کشور های اروپایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و غیره اقدام نمایید.

  61. اکرم گفت:

    سلام…من لیسانس فیزیوتراپی دارم و تقریبا 7سال سابقه بیمه مرتبط…آیا برای ویزای کار میشه اقدام کرد؟و نحوه ورود به سوید از طریق کار فیزیوتراپی چگونه است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید برای ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید. در ابتدا زبان خود را به حد نصاب می رسانید و پس از دوره کارآموزی برای ورود به بازار کار آماده می شوید.

  62. منصور خدابخشی گفت:

    سلام وقت بخیر،راننده پایه یک هستم بامدارک کامل مدرک تحصیلی زیر دیپلم با ۵سال سابقه کارواسه کار در سوء‌‌‌‌‌‌‌د راهنماییم میکنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      متاسفانه موسسه ما اقدامی در زمینه کاریابی انجام نمی دهد.

  63. محمد حسین شابهرامی گفت:

    سلام
    بنده دکتری مشاوره دارم متاهل . دو فرزند
    و سن بنده۴۹ سال هست ۲۲ سال سابقه کار و بیمه در خصوص رشته شغلی و مجوز های کار لازم در بخش های خصوصی ( سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی) امکان مهاجرت کاری چقدر میتونه باشه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید و همراه با خود همسر و فرزندان را نیز ببرید.

  64. سایه نصر گفت:

    با سلام و عرض اذب
    من مدرک مهندسی معماری دارم و به نرم افزار های روز شرکت های مهندسین مشاور مسلط هستم حدود سه سلل سابقه ی کاری دارم و می خواستم بدونم اگر برای کار من شانس اقامت کاری گرفتن وجود داره شرایطش چی هست و می تونم اقدام کنم یا خیر و حدودا جه مدت ممکنه زمان ببره
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما در صورتیکه بتوانید یک کارفرما و یا پیشنهاد شغلی پیدا کنید، می توانید برای اخذ ویزای کاری سوئد اقدام نمایید.

  65. امیر گفت:

    با سلام رئیس بنده در سوئد اقامت دائم داره و میخواد برای من هم دعوتنامه کاری بفرسته ولی من هنوز سربازی‌‌ام را نرفتم ولی شنیدم که اگر دعوتنامه کاری داشته باشم سربازی لازم نیستش
    درسته این حرف؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای خروج از کشور شما باید نامه پایان خدمت و یا معافیت تحصیلی ارائه دهید.

  66. محمد فراهانی گفت:

    سلام، دارای مدرک علوم آزمایشگاهی هستم،خون شناسی و هماتولوژی میکروب تشخیص بالینی ،و همان Medical techniqe Laboratory، برای اقامت کاری سوئد یا هلند یا نروژ ، بالاخره اروپا، لطفا راهنمایی کنید، ممنون و سپاس .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  67. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشيد
    توي جواب هاتون فرموديد ميشه از طريق شركت در دوره هاي آموزش زبان سوئدي يا انگليسي اقدام به اخذ اقامت كرد، ميشه در اين مورد بگين چه چطور هست؟
    يعني هزينه اي يا شرايط خاصى اگه داره لطف كنين بگين ممنون ميشم??

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      شما با پذیرش در دوره زبان می توانید ویزای تحصیلی دریافت کنید و به سوئد مهاجرت کنید. برای زبان انگلیسی نیاز به مدرک آیلتس حداقل ۵/۵ دارید.

  68. احسان گفت:

    سلام اگر برای کلاس زبان انگلیسی ثبت نام کنیم در زمان اقامت در سوئد میتونیم کار کنیم ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      در زمان اقامت منظورتون چه زمانی هست؟ اگر منظورتون پس از اخذ اقامت باشه که بله میتونید و اتفاقا باید کار کنید که اقامت بگیرید. همچنین اجازه کار دانشجویی معمولا ۲۰ ساعت در هفته می باشد.

  69. A گفت:

    سلام
    من متولد 66 هستم ، مجرد با مدرک دیپلم ، تخصصم کارای گرافیک کامپیوتری هست ، با 100 میلیون سرمایه
    برای افرادی مثل من امکان مهاجرت کاری به سوئد یا هلند یا آلمان هست ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      با توجه به مدرک تحصیلی و مبلغ بودجه شانستون برای مهاجرت کاری به این کشورهایی که نام بردید بسیار ضعیف است.

  70. سعید ش گفت:

    سلام، من کارشناسی ارشد برق دارم، 15 سال سابقه رسمی کار در تلویزیون بعنوان Audio Engineer دارم، میخواستم بدونم راهی برای مهاجرت به سوئد هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      بله، با توجه به توضیحاتی که دادید، می تانید اقدام کنید، البته برای گرفتن ویزا به پیشنهاد و قرارداد کار نیاز دارید.

  71. مریم گفت:

    سلام.همسرم 36سالشه و یک موسسه پخش موادغذایی و بهداشتی دارد با 11سال سابقه ی بیمه.خودم 33سال و سابقه 11سال بیمه.یک فرزند 9ساله هم داریم.شرایط مهاجرت ما چگونه است؟خودم در موسسه ی همسرم مشغول بکار هستم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای بررسی روشهای مهاجرت برای شما، به اطلاعات بیشتری نیاز است مثل مدرک و رشته تحصیلی.
      پیشنهاد می کنم با یکی از شعب موسسه تماس بگیرید با توجه به شرایط راهنماییتون می کنیم.

  72. محمد ر گفت:

    سلام ببخشید من دارای لیسانس برق از دانشگاه دولتی هستم و چهار سال هم سابقه کار در فولاد هرمزگان دارم میخواستم ببینم چطور میتونم برا مهاجرت اقدام کنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      اگر منظورتون مهاجرت کاری به سوئد است، لازم است پیشنهاد و قرارداد کاری از طرف کارفرمای سوئدی داشته باشید.

  73. samira گفت:

    پرستار هستم با دو بچه همسرم کارشناس بهداشت چه روشی رو پیشنهاد میکنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      برنامه ویژه مهاجرتی پرستاران به سوئد که برای سال 2020 هم هست میتونید اقدام کنید.

  74. امیر اف گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه دانشجوی لیسانس برق دانشگاه ازادم زبانم درحد متوسط هستش وتازگی در زمینه برق صنعتی مشغول به کار شدم میخواستم ببینم راحت ترین راه برای رفتن به سوئد و گرفتن اقا مت چیه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      راحت ترین راه با توجه به سن شما، ویزای تحصیلی است.

  75. علی گفت:

    سلام بنده مدرک لیسانس در رشته حسابداری دارم با دو سال سابقه کار آیا بدون هیچ مشکلی میتونم در سوئد شغل پیدا کنم و اقامت بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بدون هیچ مشکلی اندکی لغت نامفهومی است. به هرحال شما باید مراحلی را طی کنید و تاییدیه هایی را اخذ کنید که همه این ها مستلزم ارائه مدارک مستدل و لازم است.
      در صورتی که مدارک مستندات خود را به درستی ارائه دهید، روند اخذ اقامت کاری شما تسهیل خواهد شد.

  76. سلمان بربری گفت:

    سلام
    من در آلمان آقامت دارم و قبول شدم ولی هنوز پاس آلمانی رو دریافت نکردم و می خوام در سوئد زندگی کنم امکان داره یا نه

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به دلیل اینکه شما ویزای کشور آلمان را دارید تا تاریخ اتمام ویزا می توانید در اتحادیه اروپا مشغول به زندگی باشد مگر اینکه به دلیل خاصی ممنوعیت خروج داشته باشید.

  77. حمیدرضا امجدی محب گفت:

    سلام
    من کارم تعمیرات بردهای الکترونیک ماشینهای صنعتی مثل لودر و بیل هستش بادرک این موضوع ک شرکت ولوو تو کشور سوئد هست ایا امکانی برای مهاجرت کاری تو این ضمینه وجود داره

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان مهاجرت برای شما در صورتی بدون مشکل خواهد بود که بتوانید دعوتنامه کاری یک شرکت سوئدی را مبنی بر تخصص خود دریافت کنید و بر اساس همین دعوتنامه به منظور مهاجرت، اقدام نمایید.

  78. رضا گفت:

    سلام
    من کارفرما داشتم و سه ماه پیش برای دریافت ویزای کاری مصاحبه داشتم(دو تا همراه دارم) ولی هنوز جوابش تیومده. چقدر دیگه باید صبر کنم؟ گفتن ۳ تا ۵ ماه ممکنه طول بکشه. میخواستم ببینم آیا امکانش هست زودتر از ۵ ماه جواب بیاد؟? با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام معمولا حدود 6 ماه روند جوابدهی به درخواست های کاری به طول می انجامد.
      تنها در برخی موارد ممکن است مدت زمان کمتری را طی کنید تا جواب بگیرید که بسیار معدود اتفاق می افتد.

  79. پژمان داودی گفت:

    سلام.میخواستم بپرسم شرایط ویزای کاری به چه صورت هستش.من بارتندر و باریستا هستم.تحصیلاتم دیپلم..ایا ویزای کاری به من تعلق میگیره و میتونم اقامت کاری بکیرم؟
    و اینکه بعداز پنج سال اقامت کاری اقامت داعم میشه گرفت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای کاری باید مکانی را پیدا کنید که با توجه به تخصص شما، کاری به شما داده و استخدامتان کند.
      طبق قوانین موجود در اتحادیه اروپا، می توانید پس از 5 سال اقامت بدون مشکل و مانع، درخواست اقامت دائم کنید.

  80. نیلوفر دهقانی گفت:

    سلام وقتتون به خیر من حسابدار هستم 6 سال سابقه کار دارم خواستم بدونم برای شغلم شرایط ویزای کاری چگونه هست.

  81. عارف لطفی گفت:

    سلام من ۲۸ سالمه ،مجردم و لیسانس صنایع گرایش تولید صنعتی دارم.متآسفانه تجربه و سابقه کاری توی این زمینه ندارم و حتی نرم افزارهای مربوط به این رشته رو هم زیاد بلد نیستم.ولی ۲سال سابقه بیمه توی شرکت پیمانکاری دارم.چه پیشنهادی برای من واسه مهاجرت به سوئد دارید.ممنونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      طبیعتا زمانی که شما تخصصی در زمینه تحصیل تان ندارید، نخواهید توانست بر اساس آن اقدامات مربوط به کاریابی را انجام دهید، مگر اینکه کمپانی هایی را پیدا کنید تا بر اساس علم شما به موضوع رشته تحصیل تان، شما را استخدام کنند.
      داشته سابقه در یک شرکت پیمانکاری نیز بر اساس تجربه کاری که برای شما ایجاد کرده، ممکن است کارساز باشد.

  82. علی موسوی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده دستیار جراحی مغز واعصاب هستم و تا سال بعد درسم تموم میشه و احتمالا 1.5 سال هم طرح دارم خواستم بپرسم به نظر شما بعد از این مدت میتونم برای اقامت در سوئد اقدام کنم؟ به نظرتون چند درصد احتمال موفقیت هست البته اگر اتفاق خاصی نیفته؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اقامت از نوع کاری می تواند برای شما امکان پذیر باشد اما باید حتما پس از اقدامات مربوط به مهاجرت، برای مقصود خود دلایلی تهیه کنید و توجیح ماندن خود را به سفارت ارائه دهید.
      بهترین دلیل ممکن، داشتن پیشنهاد کار در کشور سوئد است.

  83. سید جواد علی اکبر نژاد گفت:

    سلام خسته نباشین. من راننده پایه دو هستم دوسال سابقه کار و بیمشم دارم. مدرک فنی و حرفه ای ۱۸ماهه رشته فرز تخصصی و درجه دو تراش و درجه دو cnc فرز . روهم دارم. سنمم ۳۰ متاهل .ایا راهی هست برای مهاجرت ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      راه برای مهاجرت وجود دارد اما اینکه کدام روش بهترین مورد برای شماست، اندکی متفاوت است.
      اقدام از طریق مهاجرت کاری و یا مهاجرت سرمایه گذاری، راه های پیش روی شما هستند.

  84. بتول بهرام پور گفت:

    سلام ببخشید مت فوق لیسانس علوم سیاسی هستم با۷سال سابقه کار درپست بانک متاهل بایک فرزند۱۰ میخوام به کشور سوئدپناهنده شم میتونم اونجاکار پیداکنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پناهندگی جزو خدمات موسسه ما نمی باشد، اما پیشنهاد می کنیم که از روش های قانونی پیروی کنید چه بسا که نتایج خوبی را خواهید یافت.

  85. مهدی گفت:

    با سلام بنده کارشناسی رشته کتابداری را دارم و ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی شاخه مدیریت اطلاعات (همان کتابداری بروز شده است )که در اصل (ذخیره و بازیابی اطلاعات در محیط وب و نمایه سازی پایگاه داده ) می باشد و هم اکنون در کتابخانه مشغول بکار می باشم و همسر بنده کارشناسی ارشد رشته فیزیک را دارد می خواستم بدانم آیا میتوانیم برای ویزای کار اقدام کنیم .

    1. سهیل گفت:

      سلام من دعوت نامه کاری از یکی از شرکت های سوئدی دارم..ایا بدون داشتن مدرک زبان مشکلی برای اخذ ویزای کاری پیش میاد؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        سلام روزتون بخیر
        ارائه مدرک زبان بستگی به پوزیشن و قرارداد کاری شما دارد.

  86. ادریس پورفاطمی گفت:

    سلام .من کارشناس بیهوشی با 18 سال سابقه کار ..متاهل و یک فرزند 5 ساله دارم.متقاضی کار در سوئدهستم چطوری اقدام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  87. وحید پاکرو گفت:

    سلام وعرض ادب
    من مهندس برق هستم ۱۵ سال سابقه بیمه دارم سنم ۳۷ سال است.کل سابقه کاری من در پالایشگاه نفت هست.متاهل و یک فرزند.آیا شانس یا راهکاری دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دو راه برای مهاجرت کاری وجود دارد که باید انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب تر است.
      اول اخذ ویزای جستجوی کار در کشور هایی که این اجازه را به شما می دهند.
      دوم دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما در خارج از کشور و اقدام برای دریافت ویزای کاری.

  88. لطفی گفت:

    باسلام
    همسر بنده مدرک کاردانی متالوژی و سابقه ۱۰ سال کار تولید شمش الومینیوم و سابقه ۱۲ سال بیمه دارن
    در حال حاضر مشغول گذراندن دوره های زبان انگلیسی هستن
    ایا از طریق کاری میتونن اقامت سوئد دریافت کنن
    سپاس

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      درصورتی که بتوانید از مراکز کاری مرتبط با رشته خودتان، درخواست کار دریافت کنید، می توانید ویزای کاری کسب نموده و به کشور مورد نظر مهاجرت کنید.

  89. مهدی دهقان گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده کارشناس رادیولوژی با دو سال سابقه کار هستم ایا برای ویزای کار میتونم اقدام کنم
    این رشته رو نیاز دارن ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید از یک کارفرما در کشور سوئد درخواست کاری دریافت کنید، به راحتی ویزای کاری برای شما و همچنین ویزای همراهی خانواده تان صادر می شود.
      اما بدین منظور لازم است تا شواهد و مدارکی را نیز به همراه داشته باشید که داشتن رزومه از الزامات است.

  90. حسن گفت:

    سلام
    من 45 ساله متاهل با دو فرزند هستم . مدرک ارشد روانشناسی با 12 سال سابقه کار مرتبط دارم ، همچنین مدرک مهارت فنی و حرفه ای در زمینه جوشکاری و لوله کشی دارم همچنین آیلتس 6 جنرال را گذرانده ام . برای مهاجرت به سوئد امکانش هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند
      اما راه بهتری که می تواند شما را سریعتر به این هدف برساند، اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت است.

  91. رضا گفت:

    ببخشید ، ویزای ورزشی سوئد رو چطور می توان دریافت کرد؟
    آیا اصلا امکانش هست که دربافت بکنیم ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای ورزشی سوئد شما باید از سمت یک باشگاه در این کشوردرخواست بگیرید که مبنی بر هین درخواست بتوانید در سفارت ، اخذ ویزا را پیگیری نمایید.

  92. علی نومیری گفت:

    با سلام
    بنده اتش نشان هستم و ۵ سال سابقه کار دارم و در حاله حاضر ۲۸ سالمه و متاهل هستم و همچنین مدرک کارشناسی اتش نشانی و مدارک تخصصی مربوط به اتش نشانی رو دارم ایا میتونم برای اقامت گرفتن با شغل اتش نشانی تو کور اای اروپایی اقدام کنم.
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  93. قاسم گفت:

    باسلام وخسته نباشید.من ۱۲سال هستش کارم برق خودرو وباطریسازی هستش.۳۱سال دارمو مدرک برق خودرو و مکانیک دارم.میتونم ازطریق مدرک وتخصصم ویزا کار سوئد بگیرم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کار در کشور سوئد را می توانید با یک دعوتنامه کاری به سرانجام برسانید، بدین صورت که از یک کارفرمای معتبر تابع آن کشور یک دعوتنامه کاری دریافت نموده و برای اخذ ویزا، به سفارت مراجعه کنید.

  94. فاطمه گفت:

    سلام برای رشته ی روانشناسی و معماری امکان کار در این کشور است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  95. مریم جویا گفت:

    سلام ایا افراد بازنشسته شانس دریافت ویزای کار در اروپا را دارند؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به محدودیت سنی که ممکن است کشور مورد نظر برای پذیرش نیروی کار قرار دهد و در روند صدور ویزا نیز تاثیر گذار باشد، نمیتوانید اقدام کنید
      اما سایر انواع روش های موجود مانند سرمایه گذاری وجود دارد که می توانید از این طریق اقدام نمایید.

  96. نوید گفت:

    سلام من ۳۲ سال سن دارم همسرم هم همینطور و خودم ۱۰ سال سابقه دارم باشرکتهای خارجی همجنین تو پاکستان و ارمنستان هم شاغل بودم همسرم هم پرستار بیمارستان هستن خواستم بدونم برای کشور سوئد انکانش هست اقدام کنم از طریق دفتر شما ؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      موسسه حقوقی ما، در تمامی حوزه های مهاجرتی فعالیت می کند.برای مهاجرت به سوئد در نظر داشته باشید که شما بهتر است از طریق تحصیل در مقاطع بالا و با رزومه قوی اقدام نمایید و یا از طریق شرکت در دوره سوئدی و یا انگلیسی در سوئد، مقدمات مهاجرت به این کشور را فراهم آورید؛ چراکه سفارت سوئد، اکثر درخواست های ویزای کاری بدون پشتوانه پیشنهاد کاری کارفرمایان سوئدی را ریجکت می کند.

  97. kasra normohamadi گفت:

    سلام وخسته نباشید من هیچ کسی رو ندارم تو سوعد که دعوت نامه بدن و تحصیل هم ندارم ولی میخام برم سوعد برای کار آیا امکانش هست بتونم برم یا با طور گردشی برم و اونجا کار که پیدا کردم بمونم ممنون از شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که تمکن مالی کافی موجود نباشد، می توانید از طریق : شرکت در دوره زبان سوئدی در کشور سوئد، اقدام به مهاجرت نمایید.در حین تحصیل کار قابل استناد جهت اخذ اقامت را بیابید و بر آن اساس اقدام به اخذ اقامت نمایید.

  98. مريم گفت:

    سلام خانم سي ساله فوق ليسانس پرستاري پنج سال سابقه بيمه كار در اورژانس را دارم كارشناسي ارشدم مربوط به بخش روان هست براي مهاجرت به سوئد شانسي دارم ضمن اينكه امكان ارسال دعوتنامه از اقوام در سوئد را دارم از چه طريق براي مهاجرت مي تونم اقدام كنم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید از طریق ثبت نام و شرکت در دوره زبان سوئدی یا انگلیسی در کشور سوئد، تقاضای ویزا نمایید.هزینه ی دوره های زبان سوئدی حدود 6 تا 8 هزار یورو و زبان انگلیسی حدود 8 تا 10 هزار یورو می باشد.
      در صورتی که بخواهید از امتیاز نزدیکان خود استفاده نمایید، می بایست اعلام پشتیبانی مالی آنها را از خود، ارائه کنید و یا برای یکی از موارد مهاجرتی به سوئد درخواست ویزا نمایید و یا ویزای موقت بگیرید.

  99. مسعود گفت:

    سلام مردی ۳۶ ساله هستم کابینت ساز حرفه ای با ۱۵ سال سابقه همسر و یک فرزند دختر دارم چطوری میتونم کار پیدا کنم در سوئد آیا به حرفه من اصلا اونجا اهمیت میدن چطوری کسیو به عنوان اسپانسر پیدا کنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شما می توانید با شرکت در دوره های زبان سوئدی نیز، اقدام به اخذ ویزای سوئد نمایید.
      یافتن پیشنهاد کاری، از ایران، برای شما تقریبا ممکن نخواهد بود.

  100. حسین بختیاری گفت:

    سلام
    من کارشناس ارشد حسابداری و مدرس حسابداری هستم و چندین سال سابقه کار دارم. همسرم هم کارشناس اتاق عمل هست و 5 سال سابقه کار در بیمارستانهای دولتی و خصوصی داره
    قصد مهاجرت داریم ولی نمیدونیم باید چکار کنیم
    اگر میشه ما رو راهنمایی کتید که چکار کنیم؟
    ممنونم میشم از محبتتون

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      روش های زیادی برذای مهاجرت وجود دارد.به عنوان مثال: کاری، تحصیلی، خرید ملک، ثبت شرکت، که با توجه به شرایط هر شخص و کشور مقصد، یکی از این روش ها پیشنهاد می شود.
      ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، متقاضیان، شرایط مهاجرت به کشور مورد علاقه خود را ندارند، در نتیجه تنها صرف علاقه به یک کشور، امکان مهاجرت به آن کشور را فراهم نمی آورد.
      شما می بایست اطلاعات دقیق تری از خود، میزان تسلط به زبان های خارجیو تمکن مالی خود به ما ارائه دهید.
      همچنین با تماس با شماره تلفن های مندرج در پایان هر صفحه، می توانید از مشاوره های رایگان تلفنی، بهره مند شوید.

  101. امیر خوش گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من و همسرم هر دو دارای مدرک آیلتس با نمره 6.5 و دارای سابقه کار 3 ساله در حوزه برنامه نویسی هستیم و قصد مهاجرت به سوئد از طریق کار را داریم . آیا امکان پذیر هست یا خیر؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      کشور اکثر درخواست های ویزای کار را ریجکت می کند.
      در صورتی که پیشنهاد کاری مطلوبی از کارفرمایی سوئدی و قابل ویزا دارید، بر آن اساس، اقدام نمایید؛ در غیر این صورت، بهترین روش، اقدام بر اساس شرکت در دوره زبان سوئدی، با هزینه هایی حدود 6 تا 8 هزار یوروست.

  102. فریبرز گفت:

    سلام من تکنسین اورژانس و کاردان فویت های پزشکی هستم و سه سال سابقه کار دارم میخواستم ببینم کدوم کشور راحت تر میشه رفت؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      مدرک تحصیلی و نمره آیلتس در بحث مهاجرت کاری پر اهمیت است.
      شما می بایست از طریق تحصیلی و یا شرکت در دوره زبان در کشور هدف تان، اقدام نمایید.

  103. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من 18 سالمه و نمره 6ایلس دارم و همچنین مشغول دریافت مدرک برق فنی حرفه ای هستم که حدودا یکی دو ماه اخذ این مدرک طول میکشد.
    اما من در سوئد عمویی دارم که الان مشغول ثبت شرکت خدماتی است و به من قول داده اند اگر مدرک برق را بگیرم برایم دعوتنامه کاری میفرستند میخواستم ببینم چنین چیزی ممکن است؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      این امکان وجود دارد.
      اما می بایست به این نکات توجه داشت:
      در اتحادیه اروپا، در صورتی کاری به افراد خارج از اتحادیه واگذار می گردد که سه ماه در آن کشور، آگهی شده باشد و متقاضی ذیصلاح و مورد تایید کارفرما یافت نشود و سپس این آگهی به مدت سه ماه در کل اتحادیه اروپا، عنوان شود و مجددا این فرد یافت نشود. بعد از آن کارفرما می تواند نیرویی خارج از اتحادیه اروپا جذب کند.
      همچنین می بایست در نظر بگیرید که مبلغ قرار داد پیشنهادی عنوان شده از سمت کارفرما، با کسر مالیات، از عدد خاصی بیشتر باشد که دولت آن کشور، از نظر تامین مالی شما توسط کارفرما، مطمئن باشد.
      همچنین ارائه تضمین پشتیبانی مالی خویشاوندان یا کارفرما، از شما، در تایید درخواست ویزای شما بسیار موثر است.

  104. امینی گفت:

    سلام روزتون بخیر. من و همسرم هر دو دامپزشک هستیم و دو سال سابقه کار میخواستم بدونم میتونیم ویزای کار سوئد رو دریافت کنیم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      سفارت این کشور، اکثر درخواست های ویزای کار را ریجکت می کند.
      بهترین روش برای شما جهت مهاجرت به سوئد، شرکت در دوره های زبان سوئدی و یا انگلیسی در سوئد است.

  105. ش.م گفت:

    سلام واحترام
    طبق موارد زیر شرایط من برای اقامت کاری مناسب هست؟
    کارشناسی ارشد برق
    ۵ سال سابقه کار در نیروگاه برق
    زبان در حد متوسط به بالا (فعلا مدرک ندارم)
    سن ۳۲
    متاهل هستم (همسرم هم کارشناس ارشد کامپیوتر)
    طبق شرایط فوق کدوم کشور روبرای اقامت کار صلاح میدونید؟
    خودم علاقه به کشور سوئد دارم.
    سپاس از شما

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      اکثر کشور ها بالاخص کشور های منطقه اسکاندیناوی، هلند، سوئیس، دانمارک و انگلیس، درخواست های ویزای کار را ریجکت می کنند؛ مگر قرار داد با یک کارفرما و یا پیشنهاد کاری مطلوب از یک کارفرما از همان کشور، داشته باشید.
      برای استرالیا، نیوزیلند و کانادا، سن،مدرک تحصیلی ، نمره آیلتس، سابقه کار با بیمه را لحاظ می کنند و بر اساس نمره های داده شده به این پارامتر ها، درخواست را تایید یا ریجکت می کنند.
      برای کشور سوئد بهترین راه مهاجرت، شرکت در دوره زبان سوئدی و یا انگلیسی می باشد.
      این کالج ها معمولا برای زبان سوئدی بین 6 تا 8 هزار یورو و برای زبان انگلیسی، 8 تا 10 هزار یورو هزینه می گیرند.

  106. رحیم گفت:

    سلام من 34 سالمه کارشناس تربیت بدنی هستم اما تخصص اصلیم سیستم ترمز و ABS کامیون ولوو و اسکانیا هست که ساخت کشور سوئده. 15 سال سابقه کار دارم. همسرم هم ارشد میکروبیولوژی هستش. پیشنهاد شما چی هستش در ضمن بابت جوابتان ممنون.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      احتمال تایید ویزای کار سوئد بسیار پایین است؛ مگر اینکه پیشنهاد کاری مطلوبی از کارفرمایان سوئدی برای ارائه داشته باشید.
      پیشنهاد دیگر ما برای مهاجرت به سوئد، شرکت در دوره های زبان سوئدی و یا انگلیسی در این کشور است.
      در صورتی هم که از استطاعت مالی خوبی برخوردارید، می توانید از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایید.

  107. محمد امین گله داری گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی It دارم دوسال سابقه کار مربوط و همچنین دوسال تا هم اکنون در کارخانه تولیدی نیروگاهی مشغول به کار هستم سنم 25 سالمه زبان انگلیسی هم به صورت ابتدایی بلد هستم میخاستم ببینم شرایط من برای مهاجرت برای کشورهای اسکاندیناوی امکان پذیر هست و به چه شکل هست
    ممنون از سایت خوبتون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در مهاجرت به سوئد از طریق کار ، تقریبا شانسی ندارید.
      می توانید از طریق تحصیل و یا شرکت در دوره های زبان که در جواب به سوالات قبل آورده شده، اقدام نمایید.

  108. احسان آ گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون بابت پاسخی که میدید.
    من 30 سالمه استاد کار کاشی و سرامیک هستم. در حال حاضر مشغول به کار ایمنی و آتش نشانی هستم( 2سال سابقه کار) گواهینامه رانندگی پایه یک دارم، کشاورزی هم ازبچگی انجام می‌دادم به عنوان شغل دوم. آیا با این شرایط امکان دارد ه توی سوئد بتونم کار پیدا کنم و اقامت بگیرم. ضمن اینکه همسرم هم پرستارهستن و 5سال سابقه کار دارن. سپاسگذارم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در این بازه زمانی، سفارت سوئد تقریبا تمام درخواستهای ویزای کار را ریجکت می کند.
      کشور های اسکاندیناوی بسیار سخت ویزا میدهند.
      بهترین پیشنهاد برای طی کردن روند اقامت، اخذ ویزای تحصیلی در مقاطع بالا و یا شرکت در دوره زبان سوئدی یا انگلیسی در سوئد است.
      هزینه ای که بابت دوره زبان انگلیسی در نظر گرفته اند حدود 8 تا 10 هزار یورو و دوره زبان سوئدی، 6 تا 8 هزار یورو می باشد.

  109. عطا گفت:

    باسلام
    من مهندس عمران هستم16سال سابق کار با بیمه دارم چطوری میتونم اقدام کنم.جهت کسب دعوت نامه از شرکتی عمرانی

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ دعوت نامه کاری قابل ویزا، بسیار دشوار است و در صورتی که شخصا با کارفرمایان کشور مقصد در اروپا، در ارتباط باشید، می توانید در این مورد با توجه به تحصیلات و سابقه کارتان مذاکره نمایید.
      برای جذب نیروی خارجی، کارفرمایان اتحادیه اروپا می بایست به مدت سه ماه در داخل کشورشان و سپس سه ماه در اتحادیه اروپا، کار مد نظرشان را آگهی کنند و در صورتی که اغنا نشوند، می توانند نسبت به جذب نیروی از خارج از اتحادیه اروپا اقدام نمایند.

  110. مهرداد گفت:

    سلام
    مى خواستم بدونم اگه من و خانمم توسط يكى از اقواممون دعوتنامه كارى در سوئد دريافت كنيم، آيا پسر ١٩ سالمون ميتونه همراه ما اقامت بگيره؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ اقامت ایشان می بایست از طریقی دیگر انجام شود، که پیشنهاد ما، دوره زبان و یا بر اساس پشتیبانی مالی شما و حضور خودتان در سوئد، انجام پذیرد.

  111. بخشي گفت:

    سلام من 45سالمه و مدرك حسابداري و فوق مديريت دارم و كارمند بانك هستمبفرماييد اگر بخواهم از طريق كار به سوئد مهاجرت كنم با تخصص خودم مي توانم يا نياز است تخصص ديگري داشته باشم از طريق شركت در كلاسهاي كارورزي كه اداره كار يا ساير سازمانها برگزار مي نمايند

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      کشورهای اسکاندیناوی، بسیار سخت ویزای کار صادر میکنند.
      پارامترهای مهم در مهاجرت کاری، عبارتند از: سابقه کار با بیمه، تحصیلات، تسلط به زبان کشور مقصد و سن.
      شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش زبان سوئدی و یا انگلیسی در سوئد، اقدام نمایید.

  112. پیمان گفت:

    سلام تخصص من در حوزه نشریات و روزنامه نگاری هست. از چه طریق می توان جهت اقامت یا کار در کشورهای دیگر اقدام کرد.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سابقه کار با بیمه، سن، تحصیلات و تسلط به زبان مورد نیاز را بررسی می نمایند.

  113. احمد گفت:

    سلام
    میخاستم بدونم ک با توجه ب شغل و سابقه ای ک دارم در رابطه با خدمات اتوبوس اسکانیا ایا امکان دریافت ویزای کار رو دارم یا خیر؟اگ جواب مثبته چطوری باید اقدام کنن؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      پیشنهاد میشود مسیر های قانونی و یا کشور های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

  114. امیر حسین گفت:

    سلام. به نظر شما بهترین کشور برای زندگی در اروپا با شرایط رفاهی مناسب و اقامت کار برای متخصصین کامپیوتر چه کشوری می باشد…

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      حقیقتا نظر هر کسی متفاوت است، البته الان شرایط مهاجرت هم طوری نیست که بتوان به این راحتی هر کشوری را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *