کار دانشجویی در اسپانیا

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند به شما در اخذ ویزای کار در کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه دیگر راه های مهاجرت به اسپانیا به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایند.این مقاله در رابطه با کار دانشجویی در اسپانیا می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قوانین و شرایط کار دانشجویی در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا از طریق کار می باشد، که پس از اخذ اقامت از طریق کار نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی می توانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر اخذ ویزای تحصیلی جهت مهاجرت تحصیلی در اسپانیا و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت، هزینه زندگی و شرایط ویزای کار، حقوق کار و شرایط اقامت از طریق کار یا تخصص می توانید با موسسات مهاجرتی مراجعه کنید.

کار دانشجویی در اسپانیا

بسیاری از دانشجویان بین المللی علاقه مند به کار دانشجویی در اسپانیا در حین تحصیل هستند. البته کار به همراه تحصیل دراسپانیا رایج می باشد. لذا قبل از هر گونه اقدام می باست مقداری اطلاع در این زمینه داشته باشید.

در اغاز دانشجویان بین المللی در یافتن کار با مشکل مواجه می شوند، چرا که کار فرمایان اسپانیایی ترجیح می دهند افراد اسپانیایی را برای کار استخدام نمایند . به این دلیل که بسیاری از افراد اسپانیایی آموزش دیده هستند و شرایط لازم برای استخدام را دارند، البته یافتن شخصی که بتواند جایگاه دیگری را پر کند کار بسیار دشواری نیست. بسیاری از دانشجویان کالج اسپانیا در صنایعی که نیاز به تجربه و تخصص خاصی ندارد مشغول به کار هستند.

اگر شما دانشجویی هستید که از اتحادیه اروپا برای تحصیل به کالج اسپانیا امده اید به راحتی می توانید برای کار در اسپانیا اقدام کنید. لذا در ابتدا می بایست در اداره امنیت اجتماعی نام نویسی کنید. چرا که با ثبت نام در این مکان شانس یکسانی در خصوص کسب شغل یا کار دانشجویی در اسپانیا با یک فرد اسپانیایی دارید.

اگر شما از کشور دیگری وارد اسپانیا شده اید می بایست از کنسولگری اسپانیا اجازه کار را دریافت نمایید که این امر با اقامت 90 روزه شما محقق می شود.

بنابراین شما به عنوان یک دانشجو، امکان کار دانشجویی در اسپانیا به صورت کارآموزی را دارید و در صورت علاقه می توانید با انجمن بین المللی دانشجویی در خصوص آگاهی از اقتصاد و بازرگانی اسپانیا تماس حاصل فرمایید.

 استخدام در اغلب شرکت های اسپانیایی مستلزم صحبت کردن و درک این زبان می باشد.

یافتن شغل در اسپانیا

اکثر شغل هایی که برای دانشجویان کالج اسپانیا وجود دارد شغل های فصلی هستند بدین معنا که شما تنها در ماه هایی خاص از سال می توانید مشغول به کار شوید لذا ساعات کاری شغل ها ی پاره وقت در اسپانیا 40 ساعت در هفته می باشد. فراموش نکنید که اکثر اوقات یافتن شغل پاره وقت به صورت کار دانشجویی در اسپانیا در حین تحصیل دشوار است.

اگر شما علاقه مند به کار تمام وقت هستید و تمایل به تحصیل پاره وقت دارید در این مقاله راه حل هایی را به شما پیشنهاد می دهیم. بسیاری از تاجران شهرهای اسپانیا از خواب نیمروز که مابین ساعات 2 تا 5 می باشد لذت می برند ساعاتی در روز که کسب و کار را تعطیل می کنند و از آرامش در حین کار لذت می برند و اصطلاح “خواب نیمروز افسانه نیست “را به کار می برند.

در ذهن داشته باشید که ظاهر افراد در اسپانیا همه چیز محسوب می شود. شاید این موضوع در کشور شما نادرست باشد اما در اسپانیا معیار ظاهر برابر با سطح مهارت افراد می باشد. لذا برای مصاحبه کار دانشجویی در اسپانیا نحوه لباس پوشیدن شما افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.همچنین برای دانشجویان کالج شغل هایی در میخانه، باشگاه و مشروب فروشی وجود دارد ( که بستگی به موقعیت شما دارد ). لذا اگر شما علاقه مند به کار در شب یا کار نیمه وقت هستید اینان اماکن مناسبی برای شروع می باشند.

به طور متوسط دستمزد های اسپانیا کم تر از سایر نقاط جهان است و سومین کشور از نظر دستمزد کم در اروپا محسوب می شود. البته هزینه زندگی در این کشور کم است و برای کارگران تمام وقت 24 روز تعطیلات در سال به اضافه محیط کاری مناسب در نظر گرفته می شود.

پیدا کردن کار حقوقی در اسپانیا و دیگر کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار مشکل می باشد، کار حسابداری و کار رشته IT در جزو مشاغلی است که نسبت به دیگر مشاغل دارای فراوانی بیشتری می باشد. شرایط کار مهندسی و کار فنی در اسپانیا نسبت به دیگر رشته ها مناسب تر می باشد. به طور کلی دانشجویان پس از اخذ پذیرش و اقامت تحصیلی می توانند اجازه کار تمام وقت یا اجازه کار نیمه وقت را در کنار تحصیل خود داشته باشند.

اگر شما مدرک تحصیلی خود را اخذ کرده اید و انتظار شغلی با درامد خوب را دارید در ابتدا می بایست تصمیم به اقامت در اسپانیا بگیرید. متوسط درآمد سالانه برای دانشجوی مقطع کارشناسی 13800 یورو یا 18500 دلار می باشد. برخی کارفرمایان بیش از 73500 یورو در سال به افراد با مدرک کارشناسی می دهند. قانون کار اسپانیا مختص این کشور می باشد و قبل از شروع به کار بایستی راجع به آن تحقیق کرد.

کار دانشجویی در اسپانیا امکان پذیر است اما باید قبل از شروع  اجازه کار اسپانیا را دریافت کرد. بسته به مقطع تحصیلی به شما اجازه کار تمام وقت یا اجازه کار نیمه وقت داده می شود.

کار فرمایان برتر در اسپانیا

تلفونیکاد اسپانا

این شخص مشهور ترین کار فرما در سراسر اسپانیا است که بیش از 95000 شخص را در شرکت مخابراتی خود استخدام کرده است.

گراپو سانتاندر

این فرد گروه بانکی بسیار بزرگی در سراسر کشور در سطح بین المللی دارید. سانتاندر به عنوان برترین بانکدار و مشهورترین کار فرما در نظر گرفته شده است.

ال کرت اینگلس

ال کرت اینگلس از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای در اسپانیا می باشد که در سال 1940 توسط رامون ارسس تاسیس شد. او یکی از برترین کارفرمایان برای دانشجویان کالج محسوب می شود. مکان این فروشگاه ها در مادرید، گالیسیا و دیگر شهر ها است.

کیمبرلی کلارک

کیمبرلی کلارک یکی از حامیان محصولات خانگی برند هاگیز، کتکس و کوتنل محسوب می شود. مشاغلی مانند بازاریابی، حسابرسی و بسیاری از مشاغل دیگر در این مجموعه وجود دارند.

البته مکان های دیگری برای کار دانشجویی همانند سوپر مارکت، فروشگاه، میخانه، رستوران، بار مشروب فروشی و… وجود دارد.

کار در منزل

اگر شما به کارهای فصلی علاقه مند هستید یا جویای کاری با زحمت کمتر هستید، کار در منزل گزینه خوبی است. بسیاری از افراد کار در منزل را انتخاب می کنند و این کاری است که حتی  دانشجویان کالج به صورت کار دانشجویی در اسپانیا قادر به انجام ان هستند. مزایای بسیاری در خصوص کار در منزل وجود دارد. لذا اجازه دهید نگاهی اجمالی به ان ها بیاندازیم.

حتی دانشجویان کالج هم می توانند پدیده کار در منزل  را در حیطه ی کار خود قرار دهند چرا که موقعیت های بسیاری برای افرادی که می خواهند مخارج دانشگاهی شان را به صورت کار دانشجویی در اسپانیا پرداخت کنند وجود دارد.

کار در منزل دامنه ی بسیار گسترده ای دارد، نوشتن مقاله در اسپانیا بسیار رایج است و همانند کاریست که شما با اتصال به کامپیوتر و اینترنت انجام می دهید. از دیگر کارهای در منزل ترجمه است، لذا اگر شما مسلط به زبان اسپانیایی، خدمات مشتری، مراقبت از کودک و خدمات نگهداری هستید جهت کار در منزل اقدام نمایید.

مقدار پول دریافتی از کار در منزل با توجه به مهارت، شغل، ساعات کاری متفاوت است. لذا برای پیدا کردن شغلی که متناسب با احتیاجات شما باشد به وب سایت مراجعه نمایید. قطعا کار در منزل امریست که ارزش توجه دارد.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به کار در اسپانیا برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط اخذ ویزای کار به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریز نمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکیل مهاجرت به اسپانیا، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات به راحتی و در کمترین زمان ویزای کار در اسپانیا را دریافت کرده و به کار بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به اسپانیا می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *