بازار کار در هلند

چه مواردی را در مورد بازار کار و شغل در هلند بایستی بدانید؟ آیا من می توانم در هلند مشغول به کار شوم؟ برای یافتن شغل مناسب چه کارهایی را بایستی انجام دهم؟ باید بدانید که پاسخ تمامی سوال های شما در زیر ذکر شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

فرصت های شغلی افراد خارجی بازار کار در هلند

از سال 2003 نرخ متوسط بیکاری در هلند به 8/5 درصد قبل از رکود اقتصادی رسید این در حالی بود که این نرخ در سال 2014 به 8 درصد نیز رسید. علاوه بر این شهر آمستردام بالاترین نرخ بیکاری را نسبت به دیگر شهر های اصلی کشور هلند به خود اختصاص داده است. اما مهاجرت کاری به هلند می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

در حال حاضر مشاغل بسیاری برای افراد ناتوان در نظر گرفته شده است. (افرادی که از نظر پزشکی قادر به کارکردن نمی باشند و مزایایی دریافت نمی نمایند). در حال حاضر سیاست های دولت در جهت افزایش مزیت هایی برای افراد شاغل بوده است. افزایش بازارهای کار بدین معناست که افراد بسیاری برای شکار مشاغل مورد نظر تلاش می نمایند.

بازار کار در هلند

برای افراد خارجی شرایط دشوارتری در نظر گرفته شده است. چرا که اخذ بسیاری از مشاغل مستلزم فراگیری زبان هلندی خواهد بود. علاوه براین قوانین و مقررات محدودی برای استخدام افراد خارجی (شهروندان غیر از اروپا / منطقه اقتصادی اروپا) در نظر گرفته شده است. اگر شما بدنبال اخذ مشاغل خرده فروشی؛ رستوران، بار و یا آموزش زبان های خارجی (به ویژه انگلیسی) می باشید پیشنهاد می باشد که مسئله را کمی آسان تر بگیرید.

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه بازار کار و شغل در هلند می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مجوز کار و فرایند درخواست شغل

شهروندان متعلق به اروپا / منطقه اقتصادی اروپا که قصد کار و زندگی در هلند را دارند قادر به کارکردن بدون اخذ مجوز کار خواهند بود. مخفف EEA به منطقه اقتصادی اروپا اطلاق خواهد شد و علاوه بر اروپا مواردی نظیر: آیسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس را در بر خواهد گرفت. پس از گذشت 8 روز اقامت در این کشور شما ملزم به ثبت ورود خود در اداره پلیس بومی  ( Vreemdelingenpolitie) خواهید بود. چرا که آنان شما را در این جهت یاری خواهند کرد.

برای افراد متعلق به دیگر کشورها آنان ملزم به دادن درخواست برای اخذ مجوز اقامت (MVV) و مراجعه به سفارت و یا کنسولگری کشور خود قبل از اینکه فرایند درخواست صورت گیرد خواهند بود. ناگفته نماند که پس از آن امکان سفر به ایالت های شینگن تا زمانی که فرایند درخواست انجام نشود برای شما وجود نخواهد داشت. شرکت مورد نظر بایستی نسبت به شرح توانایی های خاص خود مبادرت ورزد.

باید بدانید که  افراد متعلق به اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا از موقعیت برتری جهت اخذ مشاغل مورد نظر برخوردارند. اگر شما مجوز کار برای کار کردن در شرکت را در اختیار دارید و یا اینکه می خواهید شغل خود را تغییر دهید پیشنهاد می شود که برای اخذ مجوز کار جدید اقدام نمایید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات کار در هلند را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به هلند با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

66 دیدگاه برای “بازار کار و شغل در هلند

  1. محمد شیرازی گفت:

    سلام دیپلمه هستم ،۲۷ سالمه.میخاستم ببینم میتونم برای کار به کشور های اروپایی برم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، برای کشور هایی مانند مجارستان می توانید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

  2. امیرحسین وردی گفت:

    سلام من ۱۶ سال دارم و تجربی می خونم میخواستم بدونم اگر پرستاری بخونم و چند سال سابقه ی کار داشته باشم میتونم راحت اقامت برای کار بگیرم؟ با چه مدرکی درخواست بدم خوبه؟ و تا چند سالگی فرصت دارم؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، با داشتن مدرک پرستاری می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان هلند اقدام نمایید.

  3. فرشيد عبدالهي گفت:

    سلام
    من مدركم كارشناس راديولوژي هست و داييم نيز هلندي هستن، آيا امكان مهاجرت از طريق كار براي من وحود دارد ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      از طریق اخذ ویزای کاری گروه درمان می توانید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای کاری گروه درمان هلند با ما در تماس باشید.

  4. Saramohammadzadeh گفت:

    با سلام من مدرک لیسلنس ژنتیک و همسرم مدرک لیسانس حسابداری دارد میتونیم با ویزای ادانه تحصیل به امستردام مهاجرت کنیم یا نه ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در هلند شرایطی مانند سن، سابقه علمی، پزوهشی و غیره شما ارزیابی می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  5. مهران اسماعیلی گفت:

    با سلام …
    من جواهرلوکس میسازم …مخراج کارم و نگین سوار میکنم ..و ریخته گر فلزات قیمتی هم هستم … ۳ تا دیپلم بین المللی دارم و ۴ سال سابقه کار در کارگاه های لوکس دارم و فقط ۱۹ سالمه…ایا شانسی برای پیشنهاد کار در کشور های اروپایی یا اسکاندیناوی دارم…!؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کار در اکثر کشور های اروپایی نیاز به ارائه قرارداد کاری دارند. به شما توصیه می کنیم برای ویزای کاری کشوری مانند مجارستان که شرایط بهتری برای ارائه ویزا را ارائه می دهد، اقدام نمایید.

  6. شیدا میرزایی گفت:

    با سلام من بعد از ازدواج قرار هست همراه همسرم به هلند مهاجرت کنم ، مدرک ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه رو دارم اما با زبان هلندی آشنایی ندارم آیا در هلند مشاغلی وجود داره برای افرادی که با زبان اون کشور آشنایی ندارند ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      می بایست در ابتدا برای دوره های آمادگی زبان شرکت نمایید و با دریافت مدرک زبان مناسب برای تحصیل در کورس اصلی اقدام نمایید.

  7. مهدی احمدی گفت:

    سلام

    آیا کسی که ویزای تحصیلی هلند دارد و در هلند مشغول تحصیل است در حین تحصیل میتواند کار تمام وقت پیدا کند؟
    و اگر کار تمام وقت پیدا کرد ویزای تحصیلی تبدیل به ویزای کار و اقامت میشود؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      از طریق ویزای تحصیلی هلند اجازه کار پاره وقت را دارید. ویزای تحصیلی هلند قابل تغییر به ویزای کاری است و اقامت کاری هلند یکی از روش های دریافت اقامت دائم این کشور است.

  8. وحیداحیائی گفت:

    سلام.من34سالمه.مجردم.لیسانس حسابداری دارم.سطح زبان انگلیسیم 50درصده.8سال سابقه بیمه ومدیریت مالی دارم.من از چه طریق میتونم واسه هلند اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل کارشناسی ارشد در هلند محدودیت سنی دارد.

  9. صدف گفت:

    سلام من لیسانس زیست سلولی مولکولی هستم آیا هلند کشور مناسبی از لحاظ ادامه ی تحصیل و بازار کار برای من هست؟ یا گزینه های بهتری هم هستند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط دریافت اقامت تحصیلی بسته به شرایط سنی و رزومه علمی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  10. محمد گفت:

    سلام .من 17 سالمه و تازه کنکور دادم میخواستم ببینم برای تحصیل الان اقدام کنم بهتره یا در مقطع ارشد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      انتخاب کشور و مقطع تحصیلی بستگی به شرایط شما مانند سن، رزومه علمی، مدرک زبان و غیره دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  11. پریسا جلالی گفت:

    سلام. وقت بخیر. من مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارم و 2 سال سابقه کار در ادارات دولتی هم در ایران دارم. می خواهم برای مهاجرت به هلند برم و اونجا کاری مرتبط با مدرک تحصیلیم پیدا کنم. شما می تونین راهنمایی کنیم چطوری می تونم کار پیدا کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از شرایط کار در هلند می توانید با موسسات کاریابی ارتباط برقرار نمایید.

  12. shayan razmjoo گفت:

    سلام من 18 سالمه امسال دیپلم میگیرم .
    رسته ی من مهندسی نرم افزار هست خودم هم چند مدرک برنامه نویسی اندروید و وب رو از جاهای معتبر دارم به زبان انگلیسی هم تا حدودی تسلط دارم .
    راهی هست که بتونم به هلند برم ؟ برای کار یا ادامه تحصیل

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند در مقطع کارشناسی با سخت گیری های بسیاری روبرو است. به شما توصیه می کنیم برای کشور های دیگر اقدام نمایید.

  13. علی جامی گفت:

    با سلام و احترام.
    من چند سال است در ایران دفتر املاک دارم و دارای مدرک قوانین حقوقی معاملات املاک می‌باشم. با شیوه های فروش آپارتمان به طور حرفه ای تخصص دارم. آیا میتوانید من را به یک کارفرما معتبر در کشور هلند معرفی کنید. باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه موسسه ما در زمینه کاریابی اقدامی انجام نمی دهد.

  14. Mahdiye گفت:

    سلام خدمت شما،میخواستم بدونم من چطور میتونم اقدام کنم برای اخذ اقامت کشور هلند.خودم فوق لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم و لیسانس روانشناسی و ۲۶ سالمه،همسرم دانشجوی مکانیکه و ۲۶ سالشونه.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق ویزای تحصیلی این کشور اقامت هلند را دریافت نمایید.

  15. نیکی گفت:

    با سلام و احترام
    جناب بنده 30 ساله و متاهل هستم دارای دو مدرک کارشناسی 1-حسابداری 2-روانشناسی عمومی و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی هستم دارای 8 سال سابقه کار دارم برای رفتن به کشور هلند و گرفتن ویزا آیا شانسی کار در آن کشور را دارم ؟ همسرم هم موزیسین هستن کار آهنگ سازی میکنند و مدرک کارگردانی دارند
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری هلند باید یک قرارداد کاری ارائه دهید.

  16. سجاد فروغی گفت:

    با سلام من تو یکی از بانکهای ایرانی قراردادی هستم یعنی شرکتی چطوری باید به هلند سفر کنم وانجا کار پیدا کنم 30 سالمه با تشکر سجاد

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید مدارک و سوابق تحصیلی خود را به مشاورین ما تحویل دهید تا بتوانند شما را با توجه به شرایطتان راهنمایی کنند.

  17. ادریس امیری گفت:

    سلام خسته نباشید من 26سالمه و مدرک کارشناسی مکانیک خودرو دارم و به زبان انگلیسی مسلط هستم و 3سال سابقه کار در ایران خودرو دارم خواستم ببینم من میتونم با این شرایط به کشوری مثل هلند برم و آیا میتونم اونجا کار کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کاریابی در این کشور در صورتی با دریافت یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای داخلی همراه باشد، می توانید نتیجه خوبی را به دنبال داشته باشد.
      بدین صورت شما می توانید درخواست ویزای کار را به انضمام دعوتنامه کاری، بدهید.

  18. جلال شفیقی گفت:

    با سلام
    بنده 21 سال سابقه کاردرشرکت خودروسازی دارم ومدرک کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی دارم برای تحصیل فرزندم واقامت این کشور چگونه اقدام نمایم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید درخواست کار را از سوی یک کارفرمای هلند دریافت کنید، می توانید ویزای کار را نیز کسب نمایید.
      از طریق کار و زندگی می توانید به اقامت مد نظرتان برسید، اما روش های دیگر از جمله سرمایه گذاری نیز در این میان هست که نیاز است تا شرایط شما بحث و بررسی شود

  19. امین قانع گفت:

    سلام بنده ۳۷سالمه متاهل هستم و یک بچه دارم وشغل من رانندگی هست ..میخواستم شما عزیزان لطف کنید وبفرماییدچطورمیتونم مهاجرت کنم واقامت بگیرم ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید از یک کارفرما در کشور هلند درخواست کاری دریافت کنید، به راحتی ویزای کاری برای شما و همچنین ویزای همراهی خانواده تان صادر می شود.
      اما بدین منظور لازم است تا شواهد و مدارکی را نیز به همراه داشته باشید که داشتن رزومه از الزامات است.

  20. abolfazl abdi گفت:

    سلام دوست عزیز.
    من دکترای دندان پزشکی رو از دانشگاه شهید بهشتی دارم و همچنین به مدت ۵ سال سابقه ی کار در یک مطب شخصی دارم.
    به زبان انگلیسی مسلط هستم اما اصلا به هلندی مسلطی ندارم.
    میخواستم بدونم میتونم با همسرم به هلند سفر کنم و اونجا مطب شخصی باز کنم؟ اما بدون اینکه هلندی بلد باشم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به طبع دانستن سطحی از زبان بومی کشور مقصد، از الزامات برقراری ارتباط و زندگی است.
      اما از آنجا که می توانید دوره های زبان را در کشور هدف بگذرانید، مانعی وجود ندارد و می توانید برای شما از جهت سرمایه گذاری در کشور های اروپایی اقدام کنیم، اما باید بدانید که چه شرایط مد نظرتان هست تا مشاورین ما راهنمایی های لازم و درست را به شما ارائه دهند.

  21. مهدی گردشی گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی برق تو دانشگاه ارومیه تموم کردم همچنین مدرک آیلتس با نمره ی 6 دارم ( آکادمیک) آیا شانسی دارم تو دانشگاه های هلند یا ترکیه ادامه تحصیل بدم و اونجا شاغل باشم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله صمن دریافت ویزای تحصیلی کشور مقصد، می توانید اجازه کار پاره وقت را برای خود فراهم کنید.

  22. مصطفی ابشامه فرد گفت:

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من تا یک سال دیگه مدرک کارشناسی برق قدرت رو می گیرم می تونم بیام فقط هلند کار کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کار در اکثر کشور های اروپایی به صورت پیشنهاد کار می باشد. یعنی فرد خارجی باید حتما پیشنهاد کار از سمت یک کارفرمای مقیم، داشته باشد.
      در صورتی که تمایل دارید ما می توانید راهنمایی های لازم در خصوص سایر کشور ها را نیز مانند آلمان، کانادا و … در اختیار شما قرار دهیم.

  23. رضا گفت:

    باسلام
    کارشناسی طراحی صنعتی وکارشناسی ارشد معماری دارم کار 3d انجام میدم 18سال سابق کار در شرکت خودرو سازی دارم .میتونم تو هلند تو این زمینه کار پیدا کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در اکثر کشور های اروپایی، اخذ ویزای کار منوط به داشتن پیشنهاد شغلی از سمت یک کارفرماست. هلند هم به همین منوال.
      اما در کشور هایی مانند آلمان، شما می توانید با داشتن تخصص مربوط و اخذ ویزای اسکیل ورکر، به دنبال کار بگردید.

  24. پیام گفت:

    سلام من 18 سالمه و امسال دیپلم میگیرم رشتمم فنی نرم افزار و شبکه هست میخواستم بدونم امکان داره از مدرک دیپلم به هلند برم و دانشگاه رو اونجا برم و میخواستم بدونم اخذ پذیرش دانشگاه های هلند سخته یا میشه به راحتی پذیرش شد؟ و یکی هم برنامه نویسی در اونجا خواهان داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان اینکه بتوانید برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنید وجود دارد، بدین منظور مدارک و سوابق تحصیلی خود را برای ما ارسال کنید تا بهترین و ایده آل ترین روش به شما پیشنهاد شود.

  25. محسن قرباني گفت:

    باسلام و عرض ادب
    بنده دارای فوق دیپلم نرم افزار و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و همچنین مدارک گرافیک رايانه از چند نرم افزار گرافیک و مدرک مدیریت کسب و کار MBA ميباشم. ممنونم اگه بفرماین که آیا شانس اشتغال در هلند یا لهستان رو داراهستم ؟ سپاسگذارم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بدین منظور نیاز است حتما رزومه و مدارک شما مورد بررسی واقع شود تا بتوانیم بهترین گزینه تحصیلی را به شما پیشنهاد کنیم.
      شانس شما، مدارک و رزومه شماست.

  26. علی گفت:

    سلام
    دیپلم دارم و در حال حاضر گواهینامه پایه یک دارم راننده جرثقیل هستم سنم ۳۴ سال است و داری دو فرزند هستم‌ میتونید راهنماییم کنید جهت گرفتن ویزا و کار کردن در یکی از کشورها که بتونم در رشته کاری خودم فعالیت کنم و اگر میشود برایم برآورد هزینه کنید
    سپاس

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در بحث مهاجرت از طریق کار، سابقه کار با بیمه، تسلط به زبان کشور مقصد، تحصیلات و سن مناسب، بسیار موثر است.
      در مجموع شما اگر بتوانید پیشنهاد کاری قابل ویزا از یک کارفرما اخذ کنید، می توانید بر اساس آن اقدام به اخذ و یزا و سپس اقامت کنید.
      شما همچنین می توانید از روش های دیگر همچون ثبت شرکت، سرمایه گذاری و خرید ملک به کشور مقصد خود مهاجرت نمایید و پس از اخذ اقامت، مشغول به مهارت خود شوید.

  27. مرتضی غبیشاوی گفت:

    باسلام
    بنده42سال دارم و دارای مدرک کارشناسی کشاورزی و ارشد مدیریت اجرایی و16سال سایقه تامین اجتماعی در پتروشیمی هستم .متاهل و دارای دو فرزند هستم.جهت مهاجرت به هلندبه همراه خانواده وگرفتن اقامت کار میشه راهنمایی بفرمایید.ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به بالا بودن ریسک تایید ویزا در سن شما، پیشنهاد میشود برای مهاجرت راه های قانونی دیگر را مثل سرمایه گذاری ، تحصیل و خرید ملک را بررسی نمایید.البته کشور هلند از طریق خرید ملک ویزا نمی دهد.

  28. م. کریمی گفت:

    با سلام
    من پزشک (متخصص جراحی) هستم. 39 سال سن دارم. سطح زبانم هم تقریبا خوب هستش. میخواستم بدونم آیا امکان گرفتن ویزای کار برای من برای کشور هلند وجود دارد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخیرا کشور هلند بسیاری از درخواست های ویزای کاری را ریجکت میکند هر چند ممکن است تایید ویزا شوید، ولی پیشنهاد می شود از راه های قانونی دیگر و یا برای کشور های دیگر اقدام نمایید.

  29. Rose گفت:

    با سلام. ۳۵ ساله هستم و مجرد.فوق دیپلم حسابداری دارم. مدت ۱۰ ساله در شرکت بازرگانی مشغولم و ۳ مدرک سازمان فنی حرفه ای دارم.هدف اصلیم مهلجرت برای کار هست‌. بهترین و سریعترین راه آیا ویزای تحصیلی هست یا کاری؟ خیلی ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      میزان تسلط به زبان های خارجی شما برای ما نامعین است.
      اقدام از طریق درخواست ویزای کار به شما پیشنهاد نمی شود.برای کشورهایی که محدودیت سنی برای تایید پذیرش تحصیل ندارند اقدام فرمایید.

  30. امیر آریان گفت:

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از راهنمایی شما!
    26 ساله هستم، دارای مدرک ارشد جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران و با 4 سال سابقه کار با بیمه در دانشگاه تهران مشغول به کار هستم. متأهل هستم و یکی از مشکلاتمون، مربوط به تعهد رسمی ایشون هست که 8 ساله هست مدت تعهدشون. بااین شرایط امکان پیدا کردن موقعیت شغلی در هلند دارم؟ پیشاپیش ممنون از راهنماییتون.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      روش حل مسئله ی تعهد کاری همسرتان با مراجعه به نیروی انسانی مجموعه محل اشتغال شان قابل بررسی است.
      قطعا در این گونه کشورها فرصت شغلی برای اکثر تخصص ها وجود دارد.

  31. solia گفت:

    با سلام
    من مدرك فني حرفه اي طلاسازي دارم و مدرك نقاشي و كارشناسي و مدرك فني حرفه اي چيدمان داخلي امكان اين كه بتونم مهاجرت كنم به هلند و بتونم با اين مدارك اونجا كار كنم و ادامه تحصيل بدهم هست؟ الان كدوم از اين مدارك من بيشتر كاربور داره در هلند؟
    با تشكر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان اقدام از طریق تحصیل برای شما وجود دارد ولی مهاجرت کاری با این مدارک چندان راحت نیست.

  32. جوادرضاپور گفت:

    سلام 23سالمه لیسانس عمران گرفتم سربازی نرفتم درایران کار زیادی نیس میخوام ازدواج کنم ایامیتونم درهلند کاری پیداکنم مطابق رشتم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اول اینکه چطور میخواید از طریق کار به هلند مهاجرت فرمایید؟ و همچنین مقداری کاریابی با مدرک عمران دشوار است.
      بهتر است از طرق دیگر اقدام فرمایید.

  33. ساناز رستگاري گفت:

    با سلام و تبريك سال نو
    من ٢٦سالمه و كارشناسي معماري داخلي هستم
    ٤سال سابقه كار دارم
    ولي فقط ١٠ ماه بيمه رد شده
    دانشگاهم هم عير انتفاعي هستش
    ايا شانسي براي مهاجرت كاري دارم؟
    ممنون ميشم راهنكايي كنيد

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله شانس دارید، البته باید پیشنهاد شغلی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *