مهاجرت کاری و ویزای کار مجارستان

استانداردهای بالای کار و زندگی در مجارستان ممکن است برای بسیاری از متقاضیان بین المللی فرصتی عالی به نظر برسد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در سال های اخیر بسیاری از متقاضیان بین المللی و از جمله ایرانی ها برای کار و اشتغال به کشور مجارستان مهاجرت کرده اند. بر این اساس در مقاله پیش رو مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی همه اطلاعات لازم در مورد شرایط مهاجرت کاری به مجارستان در سال 2023 را در اختیار شما قرار می دهند. با ما همراه باشید.

آیا برای کار در مجارستان به ویزای کار نیاز دارم؟

شهروندان اتحادیه اروپا (EU) و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) نیازی به اخذ ویزای کار یا مجوز کار برای کار در مجارستان ندارند، اما متقاضیان از دیگر کشورهای جهان و از جمله متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به مجارستان از طریق کار به ویزای کار و مجوز کار نیاز دارند. همه متقاضیانی که می خواهند در مجارستان کار کنند، باید دارای مجوز اقامت مجارستان از طریق کار باشند.

متقاضیان به دلایل زیر نیاز به اخذ مجوز کار مجارستان دارند:

  • مجوز اقامت برای اشتغال فصلی
  • مجوز اقامت برای پیگیری فعالیت های سودآور
  • مجوز اقامت برای کارو اشتغال
  • مجوز اقامت برای کارگران حرفه ای

انواع مجوزهای کار مجارستان

کشور مجارستان چندین ویزای کاری ارائه می دهد که متقاضیان می توانند بر اساس هدف مهاجرت به این کشور برای دریافت آن ها درخواست دهند. انواع مجوزهای کار مجارستان عبارت اند از:

مجوز کار و اشتغال با دریافت پیشنهاد کار

این رایج ترین نوع ویزای کار در مجارستان است. این نوع ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که دارای پیشنهاد شغلی هستند یا توسط یک کارفرما یا شرکت مجارستانی استخدام شده اند.

مجوز کار در حوزه تجارت خصوصی

این نوع ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که می خواهند به صورت قانونی به صورت خوداشتغالی به عنوان مسئول اجرایی یک تجارت خصوصی فعالیت کنند.

مجوز کارهای فصلی

متقاضیانی که می خواهند به منظور اشتغال فصلی به مجارستان مهاجرت کنند باید برای اخذ ویزای کار فصلی اقدام کنند. طبق قوانین مجارستان این متقاضیان باید حق ورود آزادانه به این کشور و اقامت آزاد را داشته باشند.

مجوز کار کارگران حرفه ای

با اخذ مجوز کار حرفه ای و کارت آبی اتحادیه اروپا مجارستان متقاضیان واجد شرایط کار حرفه ای می توانند در مجارستان زندگی و کار کنند.

وجود فرصت های شغلی در مجارستان

آخرین داده های اداره مرکزی آمار مجارستان (KSH) نشان می دهد که در حال حاضر حدود 4.69 میلیون نفر در مجارستان مشغول به کار هستند. نرخ اشتغال جمعیت در سن کار (15 تا 74 سال) در حدود 74.1 درصد است در حالی که نرخ بیکاری به 2.5 درصد می رسد. در عین حال، تعداد فرصت های شغلی خالی در بازار آزاد همچنان بسیار بالای 50.000 است. در همین راستا، جذب نیروی کار خارجی از طرف کارفرما برای پرکردن فرصت های شغلی، بی دلیل نیست. شهروندان مجارستان و EEA می توانند بدون هیچ مشکلی در مجارستان کار کنند، اما متقاضیان خارجی به مجوز کار نیاز دارند. روند درخواست مجوز کار مجارستان حداکثر 70 روز طول می کشد. بر اساس دسترسی به مدارک و اسناد روند درخواست نیز ممکن است طولانی تر شود.

نرخ بیکاری مجارستان

نرخ بیکاری مجارستان

شرایط اخذ ویزای کاری مجارستان

دارا بودن پیشنهاد کاری از کارفرمای مجارستانی مهم ترین شرط اخذ ویزای کار است. کارفرمای مجارستانی باید بر طبق قانون کار مجارستان کار مورد نظر را به مدت ۳ ماه در داخل کشور مجارستان و سپس برای مدت ۳ ماه دیگر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی کند. در صورتی که در طی این مدت نیروی کار مجارستانی و یا اروپایی برای این کار یافت نشد، کارفرما با متقاضی قرارداد کاری منعقد می کند. علاوه بر این متقاضیان باید مدارک زیر را برای تکمیل کامل فرآیند درخواست ویزای کاری مجارستان خود ارسال کنند:

پاسپورت با اعتبار کافی

پاسپورت متقاضی باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد و در طول زمان درخواست دارای اعتبار کافی باشد. پاسپورت باید در ده سال گذشته صادر شده باشد.

فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار مجارستان

فرم درخواست ویزای کار بستگی به نوع ویزای کاری متقاضی دارد. فرم های درخواست خاصی برای مشاغل خصوصی وجود دارد.

دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت

متقاضی باید دو عکس رنگی را ضمیمه فرم درخواست کند. عکس ها باید دارای اندازه و سایز عکس ویزای شینگن باشند. یک عکس باید به درخواست چسبانده شود و عکس دیگر باید به همراه مدارک ارسال شود.

بیمه درمانی معتبر

متقاضی برای اخذ ویزای کاری مجارستان باید دارای بیمه درمانی معتبر با یک سال اعتبار باشد. این بیمه درمانی باید هزینه های درمانی در حدود 30.000 یورو را پوشش دهد.

مدرک اقامت در مجارستان

  • اگر متقاضی دارای خانه یا آپارتمانی در مجارستان باشد، اسناد مربوطه و سند ملکی صادر شده در ماه گذشته را باید ارسال کند.
  • اگر متقاضی خانه ای را در مجارستان اجاره کرده، باید توافقنامه و سند ملکی که بیش از یک ماه قبل نباشد، را ارائه دهد.
  • اگر متقاضی در خانه یکی از اقوام یا دوستان خود اقامت دارد، باید دعوت نامه از صاحب آپارتمان به زبان مجارستانی و سند ملکی که حداکثر یک ماه قبل از آن صادر شده است، را ارسال کند.

گواهی تمکن مالی

همه متقاضیان باید مدارک بانکی و صورت حساب 6 ماه گذشته (با ترجمه محضری به انگلیسی) را ارسال کنند.

گواهی اشتغال به کار

متقاضی بر اساس نوع کار در کشور خود باید گواهی اصلی از محل کار، گواهی درآمد ماهانه، گواهی ثبت شرکت، ارجاع وزارت امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارش مالیاتی 6 ماه گذشته، اسناد تأیید شده عدم وجود بدهی و نشان دهنده حقوق و دستمزد را ارائه دهد.

برای کسب و کار خصوصی در مجارستان

متقاضی برای اخذ ویزای کار برای کسب و کار خصوصی در مجارستان باید طبق قانون مجارستان توسط یک وکیل مدارک زیر را ارائه دهد:

  • پاسپورت با اطلاعات و امضای متقاضی
  • کپی تمام ویزاهای شینگن دریافت شده در 3 سال گذشته (در صورت وجود)
  • کارت شناسایی معتبر
  • بیمه سلامت مسافرتی شینگن
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما به کشور خود
  • کپی سند ازدواج با ترجمه محضری به انگلیسی (در صورت وجود)

نحوه درخواست ویزای کار مجارستان

متقاضیان برای مهاجرت به مجارستان برای کار و برای اخذ اقامت مجارستان از طریق کار باید مراحل ارائه درخواست و اخذ ویزا را طی کنند. نحوه درخواست مهاجرت به مجارستان برای کار عبارت است از:

  • یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای مجارستانی دریافت کنید. قبل از شروع فرآیند درخواست، باید یک پیشنهاد شغلی یا قرارداد با یک شرکت مجارستانی داشته باشید.
  • فرم درخواست را تکمیل کنید. بر اساس هدف سفر به مجارستان، نوع فرم درخواست ویزا را انتخاب کنید.
  • برای استخدام، مشاغل خصوصی و کارهای فصلی باید فرم درخواست تعیین شده را تکمیل کنید.
  • چک لیست سند را تکمیل کنید. تمام مدارک مورد نیاز را از چک لیست به فرم درخواست خود ضمیمه کرده و آن ها را برای ارسال آماده کنید.
  • درخواست اخذ ویزای کاری مجارستان را همراه با مدارک به سفارت مجارستان ارسال کنید.
  • منتظر جواب باشید. ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا اعلان وضعیت درخواست ویزای برای شما ارسال شده است.

زمان رسیدگی به ویزای کاری مجارستان

اداره مهاجرت مجارستان در مدت زمان 3 ماه یا بیشتر درخواست ویزای کاری متقاضیان را بررسی می کند. پس از تایید ویزای کار، متقاضی باید قراردادی را ارائه دهد که اطلاعات کارفرمایی که تبعه خارجی را استخدام می کند، جزئیات محل کار، شرح شغل، فعالیت های کاری و شرایط استخدام را مشخص می کند. ویزای کار بین 1 تا 2 سال و ویزای فصلی 6 ماه تا 12 ماه در دسترس متقاضیان می باشد.

بعد از ورود به مجارستان با اخذ ویزای کار

پس از صدور ویزای کار و مجوز کار، متقاضیان بین المللی با ورود به کشور مجارستان باید اقدامات زیر را برای کار و اشتغال انجام دهند:

  • متقاضی باید محل اقامت خود را در مجارستان ظرف 3 روز ثبت کند. متقاضی ثبت محل اقامت را می تواند در اداره منطقه ای (شعبه) حوزه قضایی با مراجعه به محل اقامت خود انجام دهد.
  • پس از دریافت مجوز کار، متقاضی می تواند برای دریافت کارت بیمه درمانی خود اقدام کند. متقاضیان می توانند کارت بیمه درمانی Társadalomizosítási Azonosító Jet را در اداره بهداشت محلی در منطقه اقامت خود تهیه کنند. تهیه کارت بیمه هزینه ای در بر ندارد.
  • در نهایت، متقاضی باید ظرف 5 روز از تاریخ شروع و خاتمه چنین قراردادهایی، فسخ قرارداد خود را برای رابطه کاری یا انعقاد قرارداد مشابه دیگری متعاقباً به اداره مهاجرت مسئول محلی محل اقامت خود اطلاع دهد.
  • برای مشاور بهداشتی منطقه ای که در آن زندگی می کند نیز متقاضی باید هزینه هایی پرداخت کند.
  • علاوه بر این، زمانی که متقاضی می خواهد شغل خود را تغییر دهد یا برای اهداف شغلی به هر نقطه از کشور سفر کند، باید جزئیات کامل را در مورد مهاجرت ارائه دهد.

خدمات موسسه اصطهباناتی در مورد مهاجرت به مجارستان برای کار

کار و اشتغال در کشورهای اروپایی مانند مجارستان از جمله هدف های کاری بسیاری از متقاضیان بین المللی و ایرانی ها است. برای اخذ ویزای کاری کشورهای اروپایی متقاضیان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند، چون نیازمند دریافت پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای مجارستانی می باشند. مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با آگاهی از شرایط مهاجرت به مجارستان برای کار می توانند راهنمایی های سودمندی به این متقاضیان ارائه دهند. موسسه مهاجرتی ما با دارا بودن سوابق طولانی در اخذ ویزای کاری کشورهای اروپایی مانند آلمان روند مهاجرت کاری متقاضیان را با اطمینان و قدرت طی می کند.

موفقیت های پی در پی در روند اخذ ویزای تحصیلی، اقامتی، توریستی، سرمایه گذاری، کاری و خانوادگی نشان از تبحر و مهارت گروه کاری مجموعه مهاجرتی ما دارد. اگر شما نیز در آرزوی کار و اشتغال در کشوری اروپایی مانند مجارستان هستید و می خواهید از مزایای اخذ ویزای کار و اقامت این کشور برخوردار شوید، همین حالا با مشاوران موسسه مهاجرتی ما تماس بگیرید و آینده ای درخشان را برای خود در بهترین کشورهای جهان رقم بزنید.

هزینه ویزای کار مجارستان در سال 2023

هزینه ویزای کار مجارستان به یورو یا سایر ارزهای قابل تبدیل در هنگام ارسال درخواست پرداخت می شود. هزینه های ویزای کار مجارستان برای کارهای استخدامی، اشتغال فصلی، کسب و کارهای تجارت خصوصی و کارت آبی در سال 2023 در حدود 110 یورو می باشد.

مدت اعتبار ویزای کاری مجارستان

اعتبار ویزای کار مجارستان به نوع ویزای کار متقاضی بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزای کار فصلی برای 6 تا 12 ماه اعتبار دارد، در حالی که انواع دیگر ویزای کار این کشور می تواند برای 1 تا 2 سال اعتبار داشته باشد. ویزای کسب و کار تجارت خصوصی مجارستان تا 3 سال اعتبار دارد.

مدت اعتبار ویزای کاری مجارستان

مدت اعتبار ویزای کاری مجارستان

تمدید ویزای کاری مجارستان

متقاضیانی که قصد دارند برای مدت طولانی تری به کار خود در مجارستان ادامه دهند، می توانند برای تمدید مجوز کار اقدام کنند. هنگام درخواست تمدید، در صورتی که درخواست را شخصاً در یکی از دفاتر خدمات اداره کل ملی برای پلیس بیگانگان ارسال کنند، مبلغ 95 یورو از متقاضیان دریافت می شود. درخواست برای تمدید ویزای کاری مجارستان باید 30 روز قبل از انقضای مجوز کار همراه با تمام مدارک لازم ارسال شود.

اخذ ویزای همراه با ویزای کار مجارستان

متقاضیانی که با مهاجرت به مجارستان برای کار و اخذ ویزای کار موفق به کار و اشتغال در این کشور شده اند، می توانند با اخذ ویزای همراه خانواده، اعضای خانواده خود را در این کشور همراه داشته باشند. اعضای خانواده متقاضی برای مدتی که قصد اقامت در مجارستان را دارند، حق کار و تحصیل در این کشور را خواهند داشت. فرزندان متقاضی می توانند با ویزای همراه در مدارس دولتی مجارستان به رایگان تحصیل کنند و همسر متقاضی نیز می تواند در این کشور مشغول کار و اشتغال شود.

متقاضی می تواند برای افراد زیر ویزای همراه مجارستان را دریافت کند:

  • همسر متقاضی دارای ویزای کار
  • فرزندان کمتر از 18 سال
  • فرزندان خردسال از جمله فرزند خوانده ها
  • فرزندان زیر 18 سال همسر، در صورتی که همسر حضانت فرزندان را بر عهده دارد و فرزندان به وی وابسته هستند.
  • فردی که حضانت فرزندان زیر 18 سال را بر عهده دارد و با آن ها در یک خانه زندگی می کند.

بیمه سلامت برای مهاجرت به مجارستان از طریق کار

پیدا کردن شغل و مهاجرت به کشوری دیگر می تواند هیجان انگیز به نظر برسد، اما چند نکته وجود دارد که متقاضیان باید قبل از مهاجرت به کشور جدید و شروع سفر کاری خود در نظر بگیرند. یکی از نکات مهم تهیه بیمه سلامت است. سیستم مراقبت های بهداشتی در مجارستان توسط صندوق بیمه سلامت ملی تامین می شود. سیستم مراقبت های بهداشتی بهداشت عمومی خدمات با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. مجارستان مراقبت های بهداشتی همگانی را برای همه ساکنانش فراهم می کند. متقاضیانی که در مجارستان کار می کنند حق بیمه درمانی را دارند و می توانند مراقبت های بهداشتی دولتی و خصوصی را انتخاب کنند.

حقوق و درآمد مشاغل در مجارستان در سال 2023

حقوق و درآمد مشاغل مختلف در مجارستان بر اساس شرایط کاری و نوع سازمان متفاوت است. در جدول زیر حقوق و درآمد گروه های شغلی مختلف در کشور مجارستان در سال 2023 ارائه شده است:

گروه های شغلیحقوق و درآمد در سال 2023
مدیریتماهانه در حدود 995 یورو
کشاورزی و صنایع غذاییماهانه در حدود 870 یورو
صنعت خودروماهانه در حدود 1.270 یورو
ساخت و ساز و املاکماهانه در حدود 1.320 یورو
مشاغل در حوزه حقوقماهانه در حدود 1.435 یورو
مشاغل در حوزه آموزش و تحقیقماهانه در حدود 875 یورو
مشاغل در حوزه ترجمه و تفسیرماهانه در حدود 1.140 یورو

هزینه های زندگی در مجارستان در سال 2023

هزینه های زندگی در مجارستان بسیار کمتر از بیشتر کشورهای اروپایی است. در واقع، مجارستان در زمره ارزان ترین کشورهای اروپایی قرار دارد. هزینه های زندگی در این کشور مقرون به صرفه است و متقاضیان با دارا بودن 800 تا 1.000 یورو در ماه می توانند راحت زندگی کنند. در جدول های زیر هزینه های زندگی در مجارستان در سال 2023 ارائه شده است:

نوع خانه و محل اقامتهزینه ها
یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهرماهانه در حدود 335 یورو
یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهرماهانه در حدود 255 یورو
یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهرماهانه در حدود 575 یورو
یک آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهرماهانه در حدود 440 یورو
نوع حمل و نقلهزینه ها
بلیط یک طرفه اتوبوسدر حدود 0.94 یورو
کارت ماهانه قطار و اتوبوسدر حدود 25.45 یورو
کرایه تاکسیدر حدود 1.87 یورو
نوع مواد غذاییهزینه ها
یک لیتر شیردر حدود 0.70 یورو
500 گرم نان سفیددر حدود 0.70 یورو
یک کیلو برنج سفیددر حدود 1.08 یورو
12 عدد تخم مرغدر حدود 1.60 یورو
یک کیلو موزدر حدود 1.20 یورو
یک کیلو پیازدر حدود 0.81 یورو
یک کیلو گوجه فرنگیدر حدود 1.65 یورو
یک کیلو سیب زمینیدر حدود 0.84 یورو
انرژی هزینه ها
برق، آب، وسایل گرمایشی، سرمایشی، دفع زبالهدر حدود 128.50 یورو
اینترنت در حدود 60 مگابایتدر حدود 12.70 یورو

امکان اخذ تابعیت ار طریق مهاجرت کاری به مجارستان

متقاضیان با دارا بودن قرارداد کاری با کارفرمای مجارستانی می توانند تابعیت و شهروندی این کشور را دریافت کنند. متقاضی با دریافت ویزای کار مجارستان، ویزای اقامت این کشور را نیز دریافت می کند. پس از چند سال کار و اشتغال مداوم در مجارستان متقاضی می تواند مجوز اقامت دائم مجارستان و در نهایت مجوز اخذ تابعیت این کشور را دریافت کند. از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت و شهروندی مجارستان با مهاجرت به مجارستان از طریق کار موارد زیر را می توان نام برد:

  • کار به مدت ۸ سال در کشور مجارستان
  • اثبات دارا بودن تمکن مالی و توانایی تامین هزینه های زندگی
  • پیروی از قوانین و مقررات کشور مجارستان
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و سوابق کیفری و جرم و جنایت در کشور مجارستان
امکان اخذ تابعیت ار طریق مهاجرت کاری به مجارستان

امکان اخذ تابعیت ار طریق مهاجرت کاری به مجارستان

مزایای مهاجرت به مجارستان برای کار

متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت مجارستان از طریق کار می شوند، از مزایای اقامت و زندگی در این کشور اروپایی برخوردار می شوند. از مهم ترین مزایای مهاجرت به مجارستان برای کار موارد زیر را می توان نام برد:

  • امکان رفت و آمد به کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا
  • امکان کار و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • پایین بودن هزینه های زندگی
  • بالا بودن اعتبار و ارزش مدارک تحصیلی
  • امکان اخذ پاسپورت معتبر مجارستان
  • امکان دریافت شهروندی ضمنی اتحادیه اروپا
  • به رسمیت شناختن تابعیت دوگانه در مجارستان
  • برخورداری از سیستم های بهداشتی و درمانی پیشرفته
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در مدارس دولتی
  • اقامت و زندگی در کشوری با سطح بالای رفاه و امنیت اجتماعی
  • برخورداری از تسهیلات بانکی معتبر مجارستان

سخن آخر

در این مقاله در مورد مهاجرت کاری به مجارستان در سال 2023 اطلاعات جالبی ارائه شد. علاوه بر این درباره شرایط مهاجرت به مجارستان برای کار و مزایای مهاجرت کاری به این کشور اروپایی توضیح داده شد. اولین و مهم ترین شرط مهاجرت به مجارستان برای کار برای متقاضیان ایرانی دارا بودن پیشنهاد کار از طرف کارفرمای مجارستانی است. علاوه بر این متقاضیان ایرانی باید به زبان این کشور آشنایی داشته باشند. برای آگاهی از شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق کار و همچنین هزینه های زندگی در این کشور می توانید با مشاوران موسسه اصطهباناتی مشاوره کنید. مشاوران موسسه ما با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان شما را در مسیر مهاجرت به کشورهای اروپایی تنها نمی گذارند.

سوالات متداول در مورد مهاجرت کاری به مجارستان در سال 2023

1- آیا متقاضیان ایرانی می توانند ویزای کار مجارستان را دریافت کنند؟

بله. از طریق دریافت پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرمای مجارستانی می توانند ویزای کار را دریافت کنند.

2- هزینه های زندگی در مجارستان در سال 2023 چقدر است؟

متقاضیان با دارا بودن 800 تا 1.000 یورو در ماه می توانند راحت زندگی کنند

3- آیا امکان اخذ ویزای همراه با ویزای کار مجارستان وجود دارد؟

بله. متقاضیان می توانند با اخذ ویزای همراه خانواده، اعضای خانواده خود را در این کشور همراه داشته باشند.

4- مدت اعتبار ویزای کاری مجارستان چقدر است؟

اعتبار ویزای کار مجارستان به نوع ویزای کار متقاضی بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزای کار فصلی برای 6 تا 12 ماه اعتبار دارد.

5- هزینه ویزای کار مجارستان در سال 2023 چقدر است؟

هزینه های ویزای کار مجارستان برای کارهای استخدامی، اشتغال فصلی، کسب و کارهای تجارت خصوصی و کارت آبی در حدود 110 یورو می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

42 دیدگاه برای “مهاجرت کاری و ویزای کار مجارستان + شرایط و هزینه

  1. معین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 30سالمه متاهل با سطح زبان متوسط با مدرک لیسانس حسابداری و مهارت زیاد در ارایشگری و خانمم با 23 سال ایلتس 6.5 از راه تحصیل با تمکن مالی 3 میلیارد ایا کشور مجارستان برای ما مناسب است ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله هر دونفر به طور همزمان میتونید برید و شرایطتون خوبه راه های مهاجرتی متفاوتی هم میتونید انتخاب کنید

  2. حسن گفت:

    سلام خسته نباشید
    ۳۲ ساله مدرک فوق دیپلم الکترونیک و مدرک فنی حرفه ای مکانیک و برق خودرو دارم زبانم انگلیسیم خوبه واسه ویزا کاری مجارستان اقدام کنم ایا امکان داره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام روزتون بخیر
      در صورت ارائه مدرک زبان می توانید برای ویزای کاری مجارستان اقدام کنید.

  3. Kave گفت:

    سلام وقتتون بخیر من تمامی دوره های آرایشگری مردانه و زنانه حرفه ای و گذاراندم و مدارک بین المللی از چندین کشور را دارم به عنوان سرتیفیکیت آیا امکان دریافت ویزا برای بنده امکان میسر است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با توجه به مدارک دریافتی می توانید برای کشور مجارستان اقدام نمایید.

  4. م.م گفت:

    سلام وقت بخیر ۳۲ساله هستم با یک فرزند سه ساله و همسرم هم ۳۴ساله هردو کارشناسی ارشد حقوق هستیم، برای رفتن به مجارستان کدامیک از مسیرهارو پیشنهاد میکنین؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      دریافت ویزای تحصیلی یکی از روش های مناسب برای شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  5. ندا گفت:

    سلام
    کارشناس ارشد شیمی هستم، 41 سالمه یه بچه 5 ساله دارم. احتمال گرفتن ویزای جاب آفر آلمان رو دارم؟ اگر به خاطر سنم ریجکت بشم احتمال رفتن از طریق مجارستان رو دارم یا چه روشی پیشنهاد می کنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بهتر است با توجه به شرایط سن خود از ابتدا برای کشور مجارستان اقدام نمایید.

  6. حسین گفت:

    با سلام و احترام. 40 ساله و کارشناسی ارشد الکترونیک هستم. 8 سال سابقه کار به عنوان کارشناس سخت افزار در اداره دولتی (استخدام رسمی) دارم و جز اون هم پنج سال سابقه کار با بیمه دارم. تخصصم در شبکه و سخت افزار و سیستم های امنیتی هست. سطح زبان انگلیسیم هم B2 هست. برادرم هم در مجارستان در حال تحصیله. با توجه به سن و متاهل بودن آیا شانسی برای مهاجرت به مجارستان دارم؟ و آیا موسسه شما خدماتی در این مورد داره؟ سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با توجه به شرایط خود میتوانید از طریق تحصیل به کشور مجارستان مهاجرت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  7. پوریا گفت:

    سلام پسری سی ساله هستم بادیپلم ادبیات که علاقه ی زیادی به اشپزی دارم برای گرفتن ویزای کاری مجارستان بایدچه دوره های اشپزی بگذرونم ؟مدرک زبان نیازهست ؟مدرک غواصی تفریحی هم دارم ایاکمک کننده است ؟ممنون میشم پاسخ دهید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای کار در مجارستان نیاز به ارائه قرارداد کاری به سفارت دارید. موسسه ما می تواند در این زمینه به شما مشاوره های لازم را ارائه دهد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  8. احمد گفت:

    با سلام . همسرم 43 سال مدیربازرگانی خارجی درشرکت تولیدی ,دارای کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل و دارای سابقه کار مرتبط و مدرک زبان دولینگو هستش و ارنظرتمکن اکیه . واسه ویزای کاری مجارستان احتمال ریجکت دارده ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اکثر کشور های اروپایی گپ تحصیلی و سن حائز اهمیت است. کشور مجارستان شانس بیشتری برای اخذ ویزای کاری به نسبت کشور های دیگر دارید.

  9. کامران ناصری گفت:

    سلام
    بنده کارشناس رادیولوژی هستم دوازده سال سابقه کار دارم و در کار خودم کاملا تخصص دارم خواستم ببینم جهت کار در مجارستان باید کار رو پیدا کنم بعد بیام مجارستان یا باید اول برم مجارستان بعد بگردم ببینم کار هست یا نه
    لطفا کمکم کنید
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کار بهتر است کار را پیدا کرده و سپس برای ویزای کاری مجارستان را دریافت نمایید.

  10. س پ گفت:

    سلام 27 سالمه متاهل دارای مدرک کارشناسی علوم ازمایشگاهی و همسرم مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی چطور می تونیم ویزای کاری به اروپا بگیریم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      علوم آزمایشگاهی جزء رشته های مورد نیاز کشور هایی مانند آلمان، سوئد و دانمارک است که ویزای کاری به فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی تعلق می گیرد. برای دریافت این نوع ویزا می توانید از طریق موسسه ما اقدام نمایید.

  11. علیرضامحمدی گفت:

    سلام خداقوت.من علیرضا هستم.و ۳۱ سال سن دارم مدرک من دانشجوی ترم۳ روابط عمومی از دانشگاه علمی کاربردی .من زبان آلمانی رو تا حدودی یادم هست یعنی ۲ سال پیش معلم خصوصی گرفتم و چون قصد رفتن داشتم کمی بیش یاد گرفته بودم .میتونین الان کمکم کنید که بتونم از ایران برم.ممنون میشم اگه کمکم کنید.سپاس از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      یکی از سریع ترین و آسانترین روش های مهاجرت به اروپا و حوزه شینگن اخذ ویزای کاری کشور مجارستان است. شرایط شما برای اخذ این نوع ویزا مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات مسیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  12. فریما گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه مدرک دانشگاهم لیسانس معماریه ولی تخصصم تو زمینه ارایشگری هست.میخواستم بدونم آیا میتونم از طریق ارایشگری اقدام به گرفتن ویزای کاری کنم؟!شما چه کشوری رو پیشنهاد میدین؟!؟و اینکه آیا حتما باید رشته دانشگاه با تخصص یکی باشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      اخذ ویزای کاری کشور مجارستان برای شما گزینه مناسبی است که می توانید از طریق موسسه ما اقدام نمایید.

  13. مینا کیا گفت:

    سلام من 23 سالمه مسلط به زبان انگلیسی ام. لیسانسم هم تو رشته ی مترجمی زبان هست . دوره اموزشی رسپشن هتل رو هم دیدم . سابقه کاری دارم تو تدریس و مدیریت اموزشگاه موسیقی و مسئول روابط عمومی ولی بیمه نشدم تو هیچکدوم خواستم بدونم با این شرایط میتونم کاریو تو کشور مجارستان یا برزیل یا قطر پیدا کنم.؟ میخوام از طریق کار مهاجرت کنم . ممنون میشم جواب بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کشور مجارستان امکان اخذ ویزای کاری برای شما وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات و شرایط اخذ کار در مجارستان با ما در ارتباط باشید.

  14. عادل گفت:

    با عرض سلام واحترام 36 سالمه متاهل دارای لیسانس ریاضی و دارای مدارک متعدد فنی و حرفه ای و 10 سال سابقه بیمه قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی رو دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      یکی از روش های مهاجرت به مجارستان از طریق جاب آفر است. از طریق این ویزا می توانید در مجارستان که جزء اتحادیه اروپا و شینگن است، زندگی کنید و به کشور های دیگر اروپایی سفر کنید. با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  15. زهرا گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    31 سال کارشناس ارشد مهندسی صنایع، امکان مهاجرت به کشورهای اروپایی برای کار دارم؟
    زیان در حد ایلتس 5.5-6 می تونم بگیرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط سنی و مدرک تحصیلی شما برای کشور های متفاوتی مانند آلمان، مجارستان و غیره مناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات بیشتر به شما توصیه می کنیم به صورت حضوری به دفاتر ما مراجعه نمایید.

  16. سینا گفت:

    بنده فوی دیپلم حسابداری دارم 40 سالمه و متاهل هستم بدون فرزند با 15 سال سابقه حرفه ای مسلط بزبان انگلیسی و آلمانی A2
    لطفا راهنمایی کنید برای تحصیل یا مهاجرت کاری به اروپا

    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق دوره های کارآموزی مجارستان اقدام نمایید.

  17. امین حقیقت نژاد گفت:

    باسلام
    ۲۸ ساله هستم دارای لیسانس مکانیک و از نظر زبان انگلیسی در حد متوسط هستم و در مکالمه مشکل دارم .میخاستم بدونم برای کار در کشورهای اروپایی کدوم کشور را پیشنهاد میدید؟
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه به زبان آلمانی آشنایی داشته باشید، می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  18. سیامک اردیوی گفت:

    درود.فوق لیسانس مترجمی زبان دارم. ازدواج کرده ام و صاحب یک فرزند 10 ساله هستم.
    شرایط مهاجرت به مجارستان برای من وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اگر قصد ادامه تحصیل را داشته باشید می توانید با پذیرش از دانشگاه های این کشور به راحتی به اقامت دست پیدا کنید.

      1. سبحان مغاری گفت:

        سلام خدمت شما ۲۳ سالمه و متاهل هستم هردو دیپلم داریم و تازه شروع به درس خواندن کردیم حقوق . کدام کشور شرایط مناسب داره و چه تخصصی رو یاد بگیرم و یا چه رشته ای کمکم می‌کنه ؟ ممنون از پاسخگویی شما

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          شما می توانید در ابتدا در صورت نداشتن مدرک زبان در دوره های آمادگی زبان شرکت نمایید و سپس برای کورس اصلی اقدام نمایید.

  19. محمد انصاری گفت:

    سلام ۳۹ساله هستم متاهل دارای دو فرزند ۱۱ساله و ۵ ساله تکنسین تاسیسات هستم با ۲۰سال سابقه اجرایی عضویت اتحادیه های تاسیسات شیراز وتهران لوله‌کشی گازبلدم دارای مجوز جوشکاری لوله از پالایشگاه ونظام مهندسی واحد گاز شیراز هستم. شرکت ثبت شده تاسیساتی دارم فعال در استان تهران ۰رزومه بسیار قوی دارم در ۳سال اخیر .مدارک فنی حرفه ای هم دارم هم جوشکاری برق هم لوله کشی درجه یک گاز و لوله کشی آب قصد دارم برای کار وزندگی به کشور آلمان برم لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان، می بایست به زبان آلمانی نیز مسلط باشید و صد البته با توجه به سن شما و اهمیت پارامتر سن در تایید ویزای کار، احتمال ریجکت شدن شما بسیار زیاد است.

  20. آرامی گفت:

    سلام خسته نباشید!
    24 سالمه مهندسی نرم افزار دارم، مدرک زبان ندارم ولی درحد ترجمه بلدم نه مکالمه، طراحی سایت کار کردم و بلدم میخاستم برم به کشورهای اروپایی، کدام کشور مناسبه؟ وچقد شانس اقامت کاری دارم و شرایطش به چه شکلی میباشد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      کشور آلمان الان وضعیت مناسبی برای صدور ویزای کار داره، البته باید سعی کنید مقداری سطح زبانتون رو ارتقا بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *