ویزای tier 2 انگلستان

ویزای tier 2 انگلستان ، ویزای tier 4 انگلستان و ویزای tier 1 انگلستان از ویزا های مهم انگلیس هستند، ما در این مقاله اطلاعاتی راجع به ویزای tier 2 انگلستان شرح می دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

روش مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان چگونه است؟ آیا ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان برای ایرانی ها صادر می شود؟ شرایط مهاجرت همراه در ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان انگلستان چگونه است؟ روش تبدیل ویزا های انگلستان به ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان چگونه است؟ شرایط اسپانسر جهت صدور دعوت نامه برای ویزای کار انگلستان چیست؟ موسسه حقوقی توسعه گران مهر با بهره مندی از وکلای مجرب آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون مهاجرت کاری انگلستان می باشد. در این مقاله با نحوه گرفتن ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان و همچنین مسائل مرتبط با این ویزا آشنا می شوید.

ویزای tier 2 ویزای مهارت یا ویزای کاری انگلستان است، دارا بودن پیشنهاد شغلی و یا دعوت نامه از موسسات یا شرکت های انگلیسی برای دریافت این ویزا اجباری می باشد، این شرکت های باید معتبر و دارای شرایط خاصی باشند. نکته دیگر پیرامون ویزای کاری انگلستان یا همان ویزای tier 2 این است که شخص دعوت شده نیز باید دارای شرایطی باشد.

ویزای tier 2 انگلستان

ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان نیز شبیه بسیاری دیگر از ویزا های دیگر مثل ویزای tier 4 انگلستان دارای سیستم امتیازبندی می باشد، که شخص متقاضی باید به میزان امتیاز مشخص شده برسد. بیشترین امتیاز برای ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان را پیشنهاد شغلی که 50 امتیاز پوشش می دهد. جهت اطلاع از مقدار امتیازات دیگر این ویزا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره وکلای موسسه بهره مند شوید.

حداقل ساعت کاری که در دعوت نامه یا پیشنهاد کاری ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان باید 30 ساعت در هفته باشد. همچنین جهت اخذ ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان مدرک تحصیلی معتبر و همچنین مدرک زبان الزامی است. البته مدارک ذکر شده در اخذ اقامت انگلستان نیز موثر واقع می شوند.

مراحل ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان

مراحل گرفتن ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان معمولاً سه ماه به طول می کشد و فرد باید مدارک مربوط به ساپورت مالی، دعوت نامه کاری و یا پیشنهاد شغلی را حداقل سه ماه قبل از اقدام برای اخذ ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان مهیا نماید. برای گرفتن ویزای کار انگلستان فرد متقاضی باید مبالغی را به دولت انگلستان پرداخت نماید، این مبالغ هم مشمول نفر اصلی و همراهان نفر اصلی می شود. درباره جزییات بیشتر هزینه های دولتی ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان می توانید به سایت رسمی سفارت انگلستان مراجعه فرمایید.

فردی که ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان را اخذ می نماید، حق اقامت 5ساله در انگلستان را دارد و بعد از آن فرد می تواند ویزای خود را تمدید نماید و یا در صورت داشتن شرایط تقاضای اقامت انگلستان کند.

چنانچه شخص در انگلستان دارای فامیل باشد، این مسئله می تواند جهت اخذ ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان به وی کمک کند. البته ما توصیه می کنیم قبل از اعلام نام فامیل جهت این ویزا حتماً با مشاورین مشورت نمایید چرا که برخی اوقات ننوشتن نام فامیل و آشنا بیشتر به شما کمک می کند.

ویزای tier 2 انگلستان

مدرک زبان در ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان برای افرادی که تابعیت آنها کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و چند کشور دیگر باشد، از مدارک الزامی نیست. مدارک دیگر مورد نیاز برای گرفتن ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان شامل گذرنامه با مدت اعتبار مشخص، عکس پاسپورتی، پرینت حساب بانکی، مدرک زبان می باشد، در خصوص مدارک دیگر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

افراد با ملیت کره شمالی جهت اخذ ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان نیز می توانند برای این ویزا اقدام کنند ولی دارای شرایط خاصی هستند و باید فرم های اضافه تری را تکمیل نمایند.

در صورتی که شخص دارای شرایطی باشد می تواند نوع ویزای خود را به ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان تغییر دهد، تعدادی از این شرایط عبارتند از: همراهی شخصی که دارای ویزا tier 4 باشد، شخص مدرک پزشکی یا کارشناس ارشد دندانپزشکی داشته باشد و… چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتر پیرامون تبدیل ویزا های مختلف به ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان tier2 داشته باشید، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر ؛ مهاجرت به انگلستان ، ویزای تحصیلی انگلستان ، ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان ، ویزای سرمایه گذاری انگلستان

طبق قانون انگلستان شخصی که برای ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان اقدام می کند می تواند همراه نیز داشته باشد طبق قانون منظور از همراه در این ویزا افراد روبرو هستند؛ همسر، قرزندان زیر 18 سال و فرزندان بالای 18 سال در صورتی که در انگلستان حضور داشته باشد. البته این نکته برای اشخاصی که ملیت آنها کره شمالی می باشد متفاوت است. نحوه اخذ پذیرش برای همراهان در ویزای tier2 متفاوت است و همراهان شخص باید از روش دیگری برای همراه اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید به سایت رسمی ukba مراجعه فرمایید. البته اطلاعات این سایت کلی می باشد و همه ی ویزا های معرفی شده در این سایت قابل حصول برای هموطنان ایرانی نمی باشد.

مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان پیرامون ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان و انواع روش های مهاجرت به انگلستان می باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

32 دیدگاه برای “ویزای tier 2 انگلستان یا ویزای کار انگلستان

  1. تارا گفت:

    سلام من یک جاب افر از لندن دارم. منتها من لیسانس معماری دارم از دانشگاه ازاد قزوین. به نظرتون سفارت ممکنه منو ریجکت کنه بابت مدرک تحصیلیم که بالای لیسانس نیست؟ چون مدرک کارشناسی ایران حتی از شریف هم قایل مقایسه با لیسانس انگلیس نیست طبق چیزی که تو سایتشون خوندم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مدرک کارشناسی دانشگاه های معتبر ایران برای کشور انگلستان مورد تایید است.

  2. علیرضا بحرانی گفت:

    سلام
    اگر کسی ویزای tire 2 گرفته باشد برای ملحق شدن همسر به انگلستان ، چه نوع ویزایی به او داده می شود ؟ اجازه کار دارد ؟ و اینکه مدرک زبان هم میخوان ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      ویزای پیوست به خانواده برای افرادی که قصد پیوستن به خانواده خود را دارند، اعطا می گردد. با پیدا کردن کار می توانید وضعیت ویزای خود را تغییر داده و کار کنید. بهتر است برای افزایش شانس ویزای خود مدرک زبان ارائه دهید.

  3. فرزاد گفت:

    با سلام :
    برادر بنده در انگلستان فست فود دارد و حدود 20 سال است که در آنجا زندگی می کند و اقامت دارد، می خواستم بدانم شرایط ارسال دعوت نامه کاری چیست ؟ آیا ایشان می تواند برای بنده این کار را انجام دهد؟
    سپاسگذار

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان ارائه مدرک زبان الزامی است. کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم در رابطه با ویزای کاری انگلستان را دارند، که می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید.

  4. رضا گفت:

    با سلام میخواستم بدونم اگه با ویزای توریستی وارد انگلستان شویم می توانیم دنبال کار بگردیم؟و اگه کار مورد نظر را پیدا کردیم باید خارج شویم و از ایران برای ویزای کاری اقدام کنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      لطفا در نظر داشته باشید که ویزای توریستی کشور انگلستان قابل تغییر نمی باشد.

  5. شروین اتحادی گفت:

    با سلام
    من 33 سالم هست و متاهل.لیسانس عمران-نقشهبرداری با معدل15.15 و مدرک ایلتس جنرال 6.5 دارم. 5 سال اخیر کابینت سازی و دکوراسییون داخلی کار میکنم.دوستانم در انگلستان تابعییت و اقامت دارند و شرکت عمرانی معتبر دارند ایا میتوانم ویزای tier2 بگیرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      یکی از روش های دریافت اقامت در انگلستان، تحصیل در این کشور است. شما می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان با ما در ارتباط باشید.

  6. شهرزاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من 30 ساله هستم و لیسانس علوم آزمایگاهی یکسال سابقه کارورزی و دو سال سابقه کار در بیمارستان دارم همین طور سابقه ترجمه و تدریس زبان انگلیسی و یکی از خویشاوندان نزدیکم در انگلستان استاد دانشگاه است احتمال این که بتونم ویزای کاری انگلستان بگیرم چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان نیاز به پیشنهاد شغلی و یا قرارداد کاری دارید. لطفا در نظر داشت هباشید که در صورت داشتن قرارداد کاری برای سفارت انگلستان نیز می بایست مدرک زبان ارائه دهید.

  7. حمیده گفت:

    سلام من 16سال دارم دانش اموز رشته گرافیک رایانه هستم زبانمم خوبه میخواستم ببین سال سوم که مدرک دیپلم رو گرفتم میتونم از طریق تحصیل مهاجرت کنم به انگلیس .میخوام در رشته کامپیوتر اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید . و دیپلم کامپیوتر دارم .راستی دختر دایی مامانم هم در لندن زندگی میکنن میتونم از طریق ایشون دعوت امه برام بفرستن ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید بعد از اخذ دیپلم و یا برای دبیرستان و سپس دانشگاه های انگلستان اقدام نمایید.

  8. رسول یوسف زاده گفت:

    سلام میخواستم بدونم با گرفتن مدرک لیسانس میتونم شهر لندن اقامت تحصیلی یا اقمت کاری بگیرم در رشته تربیت بدنی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به شرایط سنی، رزومه علمی و غیره شما دارد.

  9. Samira mohammadi گفت:

    سلام.وقت بخیر
    من تکنسین کاشت مو هستم و از یک کلینیک در انگلیس با فرستادن رزومه کاری پیشنهاد کار گرفته ام و مشتاق به همکاری با من و انجام هرگونه اقدامات هستند…من میخواهم بدانم مثلا حتما باید گردش مالی داشته باشم یا مدرک زبان مهم است یا همینکه جاب اففر داشته باشم و انها سطح زبانم را تایید کرده باشند کافی است و میتوانم اقدام کنم? و سوال مهمتر اینکه چه چیزاهایی باید در جاب افر از سمت کارفرما نوشته شود?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای دریافت یزای کاری انگلیس باید مدرک زبان و سایر مدارک را ارائه دهید.

  10. محمد گفت:

    سلام من پرستار هستم .امکان ویزای کار وجود دارد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      دریافت ویزای کاری انگلستان بسیار سخت است. به شما توصیه می کنیم برای کشور هایی مانند دانمارک، سوئد و یا آلمان اقدام نمایید.

  11. عباس خوانی گفت:

    با سلام …من 27 ساله لیسانس علوم آزمایشگاهی و همسرم 25 ساله پرستار هستن…من 4 سال و همسرم 3 سابقه کار با بیمه از طرف بیمارستا داریم.میخواستم ببینم شانسی برای اخذ اقامت کاری در انگلستان یا اسکاتلند داریم یانه؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      بحث داشتن مدرک زبان مناسب، استطاعت مالی کافی بسیار موثر است.
      با توجه به عدم همکاری کشورهای ذکر شده در صدور ویزای کاری، به دلیل مهاجرت های زیاد کاری، پیشنهاد میشود از طریق تحصیلی اقدام نمایید.

  12. محمد پایروند گفت:

    با سلام 46 سال سن دارم فنی هستم لیسانس مکانیک دارم متخصص در کار خودرو هستم خواستم جویای ویزای کار در انگلیس شم امکان داره بتونم ویزای کار در انگلیس دریافت کنمو با سپاس از شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      باید از کارفرمای معتبر دعوت نامه ی معتبر دریافت کنید.برای صدور دعوت نامه ی معتبر برای به کارگیری نیروی تابع خارج از اتحادیه ی اروپا مراحلی باید طی شود که در مقالات مرتبط نیز به آن پرداخته ایم.

  13. مهدی رحمانیان گفت:

    با سلام.من قصد گرفتن ویزای مهارت شغلی در انگلستان را دارم و مدارکه مربوط به مربیگری و داوری رشته رزمی را دارم همچنین استاد کار تاسیسات ساختمان میباشم .مدرک تحصیلیم هم فوق دیپلم کامپیوتر میباشد.در ضمن پسر عموم نیز در اونجا استاد دانشگاه میباشد.ممنون میشم راهنمایی کنید.سپاس

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      طبق اطلاعات ما، با شرایط شما شانس اخذ ویزای کار برای شما وجود ندارد.

  14. سید محسن گفت:

    باسلام خدمت مشاورمحترم
    بنده لیسانس مکانیک هستم ودر لندن کارفرما که شرکت و موسسه معتبری دارد که از لحاظ کاری حمایت میکنه دارم میخواستم بدونم میتونم از این راه ویزای کار بگیرم…

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که این کارفرما طبق قوانین بتواند به شما پیشنهاد شغلی دهد، امکان اقدام وجود دارد.

  15. علی گفت:

    باسلام,من در ایران دارای سابقه کاری در شرکتهای نفتی و حفاری را دارم,و با شرکتی که در همین ضمینه کار میکنن در انگلستان(لندن) مکاتبه داشته ام و رزومه کاری خود را برای انها ارسال کرده ام,و انها برای من قرارداد کاری امضا شده ارسال کردند و گفتن شما هم باید امضا کنید و برای ما ارسال کنید که من هم انجام داده ام,در قراردادی که برای من ارسال کردند حقوق ماهیانه 6,850 پوند میباشد,البته شرکت مذکور در ایتالیا و استرالیا هم شعبه دارد,بعد از چند روز از امضا کردن قرارداد یک ایمیلی به من دادند که با اینقراردادی که ما به تو داده ایم به سفارت انگلستان بروم و ویزای کار را بگیرم,با توجه اینکه فوق لیسانس شیمی هستم و در حال حاضر دانشجوی سال سوم دکترای شیمی هستم و دارای تخصق و مهارت در زمینه حفاری و نفت هستم,ایا امکان.گرفتن ویزای کار را دارم؟چون شرکت مذکور به من ایمیل زده که بعد از گرفتن ویزای کار به ما اعلام کن که اقدامات لازم را جهت گرفتن بلیط به انگلستان و مسکن شما انجام بدهیم,
    و در اخر چه مدارکی باید به سفارت ارایه بدهم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که پیشنهاد کاری رسمی باشد، بله می توانید اقدام فرمایید. ریز دقیق مدارک مورد نیاز ویزای کاری انگلستان در سایت سفارت وجود دارد. ضمناً از بابت پیشنهاد شغلی مطمئن شوید اخیراً مشاهده شده برخی شرکت ها در قبال اخذ وجوهی پیشنهاد شغلی ارسال می کنند که متاسفانه کلاهبرداری هستند. تا قبل از اطمینان هیچ وجهی به این شرکت ها پرداخت نفرمایید.

  16. shabipmb گفت:

    با سلام و خسته نباشید.من میخواستم برای اول ویزای تحصیلی انگلستان اقدام کنم .فوق دیپلم ناپیوسته ارتباط تصویری کارشناسی ناپیوسته هم ارتباط تصویری(گرافیک) خوندم. و زمینه فعالیتم طراحی تبلیغاتی بوده. مربی مهد هم بودم .چند تا سوال داشتم؟من برای شهر منچستر میخوام اقدام کنم.از طریق درس میخواستم بدونم که با مدرک فوق دیپلم برای من ارزونتر در میاد یا لیسانس؟اونجا مشکل مسکن ندارم.ینی هزینه خوابگاه و چیزای دیگه رو ندارم.خورد و خوراک هم همینطور.حالا سوالم اینه من از طریق تحصیل بهتره اقدام کنم؟یا یرای ویزای کار؟چون مدرک بین المللی مربی مهد رو دارم..کارگرافیک انجام دادم.و مدرک زبان هم ایلتس رو دارم میگیرم. میتونم پرستار یاcarere(کسی که از افراد کم توان جسمی مراقبت میکنه)اونجا اقدام کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به شرایطی که اعلام فرمودین بهتر است از طریق ویزای تحصیلی اقدام فرمایید، شانس زیادی در جهت اخذ ویزای کار ندارید. البته در خصوص مهاجرت تحصیلی، سن نیز بسیار اهمیت دارد، معمولاً گپ تحصیلی زیاد مانع صدور ویزای تحصیلی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *