مدارک لازم مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

ویزا دائم کار ، مهارت یا تخصص استرالیا: این ویزا همان ویزا skilled visa از جولای 2012 تغییرات زیادی داشته که جهت اطلاع به صورت خلاصه در زیر آورده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ویزا دائم کار ، مهارت یا تخصص استرالیا

ویزا 189 یا همان 175 قبل
جهت دریافت این ویزا بایستی حداقل 60 امتیاز بر اساس امتیازبندی سال 2011 داشته باشید که بتوانند در لیست EOI ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا در صورت احراز شرایط شما را به انجام پروسه مهاجرت به استرالیا دعوت نمایند.
لیست SOL، لیست مشاغل انتخابی مورد نیاز کشور استرالیا برای مهاجرت می باشد که در ابن لیست نام مشاغل و میزان امتیازی که به آنها تعلق می گیرد آماده است و هرساله این لیست تغییر می کند.
مهاجرت با این ویزا به شما و همراهان پرونده اجازه اقامت دائم در استرالیا را می دهد.
مدت اعتبار ویزا تخصصی (مهارتی): این ویزا اقامت دائم است و همانند یک مقیم دائم استرالیا و وارد شدن به استرالیا را به مدت 5 سال از تاریخ اخذ ویزا می دهد.

امتیازبندی

حداقل امتیاز لازم 60 می باشد. مواردی از قبیل سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان آشنایی به زبان انگلیسی هر کدام امتیاز جداگانه دارند.

ویزا 190

در این ویزا بایستی از یکی از ایالت های استرالیا اسپانسرشیپ بگیرید.
داشتن اسپانسرشیپ به شما 5 امتیاز می دهد. و این 5 امتیاز برای کسانی که امتیازشان از 60 کمتر است خیلی مفید واقع می شود و همچنین نکته مثبت دیگر اینکه زمان بررسی مدارک و گرفتن ویزا خیلی کمتر از ویزا تخصصی مستقل است و نکته منفی اینکه فرد بایستی به ایالت تعهد دهد که در آن ایالت به مدت 3 سال زندگی کند.

ویزا 489- ویزای موقت ایالتی

اخذ این ویزا فعلاً برای ایرانی ها امکان پذیر نیست.
ویزا موقت فارغ التحصیلان دانشگاه های خاص:
این ویزا به فارغ التحصیلان تعداد محدودی از دانشگاه های جهان که مورد تایید کشور استراایا می باشند و در لیست شغل های مورد نیاز استرالیا باشند، اجازه کار کردن به مدت 18 ماه را می دهد. با در دست داشتن این نوع ویزا هر زمانی که امتیازهای لازم برای اقامت دائم استرالیا را دارا بودید می توانید برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

دانشگاه های مورد تایید استرالیا در ایران:

  • دانشگاه امیرکبیر
  • دانشگاه تهران
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *