مدارک لازم مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

ویزا دائم کار ، مهارت یا تخصص استرالیا: این ویزا همان ویزا skilled visa از جولای 2012 تغییرات زیادی داشته که جهت اطلاع به صورت خلاصه در زیر آورده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ویزا دائم کار ، مهارت یا تخصص استرالیا

ویزا 189 یا همان 175 قبل
جهت دریافت این ویزا بایستی حداقل 60 امتیاز بر اساس امتیازبندی سال 2011 داشته باشید که بتوانند در لیست EOI ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا در صورت احراز شرایط شما را به انجام پروسه مهاجرت به استرالیا دعوت نمایند.
لیست SOL، لیست مشاغل انتخابی مورد نیاز کشور استرالیا برای مهاجرت می باشد که در ابن لیست نام مشاغل و میزان امتیازی که به آنها تعلق می گیرد آماده است و هرساله این لیست تغییر می کند.
مهاجرت با این ویزا به شما و همراهان پرونده اجازه اقامت دائم در استرالیا را می دهد.
مدت اعتبار ویزا تخصصی (مهارتی): این ویزا اقامت دائم است و همانند یک مقیم دائم استرالیا و وارد شدن به استرالیا را به مدت 5 سال از تاریخ اخذ ویزا می دهد.

امتیازبندی

حداقل امتیاز لازم 60 می باشد. مواردی از قبیل سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان آشنایی به زبان انگلیسی هر کدام امتیاز جداگانه دارند.

ویزا 190

در این ویزا بایستی از یکی از ایالت های استرالیا اسپانسرشیپ بگیرید.
داشتن اسپانسرشیپ به شما 5 امتیاز می دهد. و این 5 امتیاز برای کسانی که امتیازشان از 60 کمتر است خیلی مفید واقع می شود و همچنین نکته مثبت دیگر اینکه زمان بررسی مدارک و گرفتن ویزا خیلی کمتر از ویزا تخصصی مستقل است و نکته منفی اینکه فرد بایستی به ایالت تعهد دهد که در آن ایالت به مدت 3 سال زندگی کند.

ویزا 489- ویزای موقت ایالتی

اخذ این ویزا فعلاً برای ایرانی ها امکان پذیر نیست.
ویزا موقت فارغ التحصیلان دانشگاه های خاص:
این ویزا به فارغ التحصیلان تعداد محدودی از دانشگاه های جهان که مورد تایید کشور استراایا می باشند و در لیست شغل های مورد نیاز استرالیا باشند، اجازه کار کردن به مدت 18 ماه را می دهد. با در دست داشتن این نوع ویزا هر زمانی که امتیازهای لازم برای اقامت دائم استرالیا را دارا بودید می توانید برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

دانشگاه های مورد تایید استرالیا در ایران:

  • دانشگاه امیرکبیر
  • دانشگاه تهران
5/5 - (1 امتیاز)

145 دیدگاه برای “ویزا دائم کار، مهارت یا تخصص استرالیا

  1. مهرداد گفت:

    سلام ممنون از اینکه راهنمایی میکنید
    من مهرداد هستم 28 ساله از تهران مجرد مدرک تحصیلی دیپلم فنی سرمایه ندارم
    قصد مهاجرت کاری به استرالیا سوئیس و یا کانادا رو دارم
    مهارت من در زمینه پیرایگری تکنسین داروخانه ماساژوری فتوشاپ رستوران است ودر این زمینه ها هم مدرک دارم و هم تجربه
    ایا فردی با شرایط من که سرمایه و تحصیلات دانشگاهی نداره میتونه مهاجرت کنه؟ و اگه جوابتون مثبته چقدر هزینه لازم داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری کانادا و استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید.

  2. راد گفت:

    سلام من 44 ساله هستم لیسانس عکاسی و فوق لیسانس گرافیک گرایش تصویر سازی دارم مدرس اسبق دانشگاه هستم و سابقه کار بسیار بالایی مرتبط با رشته تحصیلی دارم خواستم بپرسم امکان گرفتن ویزای کار برای من وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام روزتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید در صورتی به حد نصاب امتیاز رسیدید، می توانید اقدام نمایید.

  3. مونا گفت:

    سلام
    همسر من کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی هست و 6 سال سابقه کار در شهرداری فضای سبز داره.
    میتونیم ازین طریق اقدام کنیم برای مهاجرت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانند برای کاریابی در کشور استرالیا اقدام کنند آنهم در صورتی که مدرک دانشگاهی ایشان مورد تایید سازمان مهندسی کشور استرالیا باشد.

  4. رامین شادکام گفت:

    سلام روز بخیر، من سی و سه ساله هستم، لیسانس برق دارم و 10 سال سابقه کاری در شرکت ساختمانی دارم ولی بیشتر تجربه در کار ساختمان دارم. خواستم بپرسم میتونم از طریق داشتن یک مهارت اقدام کنم برای مهاجرت کاری؟ شنیدم که داشتن تخصصهایی مثل برقکشی، لوله کشی، جوشکاری و کابینت سازی، امکان گرفتن اقامت کاری دارند، مپلا شروع به آموزشهای تخصصی فنی کنم و بعد از گرفتن آیلتس 7 اقدام کنم؟ ممنون از راهنماییتون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      داشتن مهارت برای پذیرش مهاجرت کاری، گزینه اصلی و جزو شروط است. اما داشتن مدرک مربوط و همچنین مدرک زبان می تواند امکان پذیرش کاری شما تقویت می شود.

  5. ayoob.h گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من سی ساله و مجرد هستم و داری مدرک دکتری مکانیک
    از چه طریقی میتونم اقدام به مهاجرت کنم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بر اساس رزومه کاری و یا رزومه تحصیلی، راه اقدام برای شما باز است. اما اگر دارای تجربه و تخصص باشید، راه انجام اقدامات برای شما فراهم تر خواهد بود.

  6. غزل افشار گفت:

    سلام، من و همسرم مهندسی ارشد از دانشگاه امیرکبیر داریم البته همسرم روزانه و من نوبت دوم بودم. ۲۶ ساله هستیم، من تافل ۱۰۱ و همسرم تافل ۸۴ . برای ویزای 476 میخواهیم اقدام کنیم ولی نمیدونیم کدوممون اقدام کنه بهتر هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دقت داشته باشید که هردو نوبت روزانه و شبانه، برای وزارت علوم در یک سطح هستند و می توانید برای ترجمه مدارک اقدام فرمائید، هرچند که نوبت دوم به دلیل پرداخت شهریه اختیار بیشتری برای اخذ مدرک و ریزنمرات از دانشگاه دارد.
      پیشنهاد می کنم ریز و جزئیات مدارک تحصیلی خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بر اساس صلاحدید و چارچوب پذیرش، شما را راهنمایی کنند.

  7. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد تغذیه دام هستم و در لیست مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا هم وجود دارد و سنم41 سال هست آیا شانسی جهت مهاجرت کاری دارم ممنون میشم راهنمایی کنیدو البته در حدود9 سال سابقه کار هم دارم و

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که تجربه کاری خوبی را داشته باشید می توانید برای درخواست کاری اقدام کنید اما داشتن حداکثر سن برای شما می تواند محدودیت ایجاد کند. که طبق مطلب قبل در صورت داشتن تجربه کاری خوب و موفق، خواهید توانست این مانع را پشت سر بگذارید.

  8. مرجان زینعلی گفت:

    با سلام، من 39 ساله هستم مدرک مهندسی صنایع غذایی دارم و مدت 15 سال در زمینه تولید و بازرگانی محصولات آرایشی و بهداشتی سابقه کار دارم. همسرم 43 ساله هستن و مهندس صنایع و 10 سال سابقه ار در بخش کنترل پروژه در پروژه های نفت و گاز دارن. ما از طریق ویزای تحصیلی یا کار امکان مهاجرت داریم یا خیر؟ مدرک آیلس نداریم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام با توجه به شرایط سنی شما و همسرتان، امکان مهاجرت تحصیلی برای شما تا حدودی با امکان پایینی دارد.
      اما از طریق راه ها دیگر مانند مهاجرت کار و سرمایه گذاری می توانید آینده ای بهتر برای خود رقم بزنید.

  9. Reza گفت:

    سلام من ۴۲ ساله لیسانس کشاورزی ۱۶ سال سابقه مرتبط و همسرم لیسانس روانشناسی و سابقه ۱۵ سال تدرسس کودکان کم توان ذهنی آیا برای مهاجرت
    به استرالیا شانسی داریم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در دو حالت می توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید،
      1- اقدم از طریق سوابق کاری: در این روش اگر بتوانید با سابقه کاری و توانایی زبان، کاری را در این کشور بیابید، موفق می شوید تا اقامت را برای خود و خانواده تان اخذ کنید.
      2- اقدام با سرمایه گذاری در این کشور: داشتن سرمایه برای تاسیس یک نهاد آموزشی در این کشور با توجه به قوانین و امکانات، شرط است.

  10. فرشاد محسنی گفت:

    خیلی ممنون از پاسختون.از چه طریقی با توجه به سابقه کاریم میتونم اونجا کار پیدا کنم و اینکه حدود دستمزد چقدر است؟حداقل مبلغ جهت نیازهای رندگی و کرایه خانه چقدر است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید رزومه کاری خود را از طریق سایت های کاریابی به کارفرماهای استرالیایی ارائه دهید و یا اینکه با اخذ ویزا به این کشور سفر کرده و به دنبال کار بگردید.
      هزینه های زندگی را بر اساس منطقه و شیوه زندگی شما، کارشناسان مهاجرتی ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما راهنمایی خواهند کرد.

  11. فرشاد محسنی گفت:

    با سلام.35 سالمه و 10 ساله مشغول در کار ساختمان (نظارت بر نحوه جرای کار) مشغول به کار هستم.البته شرکت گرید دار در این زمینه (سهامی خاص) دارم. البته سوابق بیمه ای 14 سال و خورده ای هم دارم.همسرمم هم کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی دارند.البته متاسفانه زبانم خوب نیست.خواستم ببینم بهترین روش برای مهاجرت چه هست.ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بهترین روش برای مهاجرت بر اساس شرایط شما می تواند گزینه سرمایه گذاری باشد اما به شرطی که سرمایه لازم را در دسترس داشته باشید.
      سپس گزینه دومی نیز به میان خواهد آمد که می توان از آن به عنوان مهاجرت کاری یاد کرد که اقامت را با فاصله ای تقریبا 6-7ماهه ابتد به شما و سپس به خانواده تان ارائه می کند.

  12. رویا برزمهری گفت:

    رویا ب
    باسلام واحترام
    من 42 سال دارم .مجرد هستم. لیسانس مترجمی زبان دارم. 12 سال سابقه بیمه دارم. مدیر وموسس آموزشگاه علمی ازاد هستم .برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار چگونه باید اقدام کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید رزومه کاری خود را در قالب یک فرم مشخص و ویرایش شده آماده کنید.
      با ارسال این رزومه برای کارفرمای خارجی و درخواست پذیرش اقدام کنید.
      اما دقت داشته باشید برای اینکه با منع شرط سنی روبرو نشوید؛ باید قوی ترین رزومه و مدارک را ارائه دهید.

  13. پانته آ ک گفت:

    سلام. من 42 ساله هستم . کارشناسی فیزیک خوندم و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک. 16 سال سابقه کاری در شرکت ملی نفت ایران رو دارم در بخشهای اداری، مالی و کنترل پروژه. همسرم هم 45 سالشونه و دکترای ریاضی دارن و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد هستن. یک پسر 9 ساله هم داریم. چطور می تونیم برای مهاجرت اقدام کنیم. لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان مهاجرت برای شما به دو صورت وجود دارد، اقدام از طریق اخذ ویزای کار و دوم سرمایه گذاری در کشور هدف.
      مورد اول ممکن است با شرایط سنی شما، همسان نباشد اما گزینه دوم می تواند گامی موفق در راستای اخذ ویزای خانوادگی باشد.

  14. امیر آقابیگی گفت:

    سلام خسته نباشید
    اول اینکه برای سرمایه گذاری چند هزار دلار نیاز است؟
    و دوم اینکه توی گوگل چطور کارفرمایان را پیدا کنیم؟ ( مشخصا چی باید سرچ کرد)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بفرمائید چه مدل سرمایه گذاری مد نظر شماست تا هزینه های لازم را برآورد کنیم.
      پیدا کردن کارفرمایان در سایت های کاریابی که مشاغل را ارائه می دهند می توانید انجام دهید.

  15. عرفان اسلامی گفت:

    سلام
    ۲۹ سال دارم . مدرک دیپلم نقشه کشی معماری دارم و مدرک بین المللی نرم افزار ویری و مدرک فنی حرفه ای تری دی مکس و رویت . دارای pte ۷۹ . و سابقه کار ۸ سال مرتبط با رشته ‌. شرایط برای من چجوریه

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شرایط شما از دیدگاه کارشناسی ما مطلوب است و می توانید برای اخذ ویزای کار و یا جستجوی کار و اقامت درخواست دهید.

  16. رسول بصیری راد گفت:

    سلام من 41 سال دارم و بیست سال سابقه بیمه مرتبط با مدرک تحصیلی ام(فوق لیسانس مکانیک گرایش ساخت و تولید ) دارم به نظر شما میتونم برای ویزای کار در المان یا استرالیا اقدام کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از لحاظ کار و اخذ اجازه کار مانعی نیست اما ممکن است سفارت این کشور ها به دلیل سن، اجازه اخذ ویزا به شما داده نشود.

  17. مینا زمانی گفت:

    با سلام و خسته نباشید، بنده 37 سال سن دارم و دارای مدرک کارشناسی صنایع غذایی گرایش آرد و غلات، با 14 سال سابقه بیمه در شرکت صنایع غذایی با مدرک آیلتس نمره 6.5 و دارای همسر و یک فرزند 6 ساله آیا امکان مهاجرت کاری به استرالیا دارم یا خیر؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است رزومه کاری خود را که شامل مدارک و تجارب کاری است آماده کرده و برای ارسال به کارفرمای حاضر در استرالیا ترجمه کنید.
      بازار کار در این کشور می تواند برای شما فرصتی مناسب به منظور اخذ ویزا و شروع به کار، فراهم کند.

  18. مرتضی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده 50سال دارم با 25 سال سابقه کار تخصصی نصب و تعمیرات چیلر و خنک کننده با مدرک ساراول ترجمه شده دارای 3 فرزند که فرزند ارشد مدرک فوق دیپلم IT فرزند دوم مدرک دیپلم هستن ایا برای ویزا کار متوانم اقدامی بکنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شخص شما نمی تواند برای ویزای کار اقدام نماید چرا که سن شما دارای محدودیت می باشد.
      برای مهاجرت می توانید روش سرمایه گذاری و کارآفرینی را انتخاب نمایید که بهترین انتخاب برای شما و شرایطتتان خواهد بود.

  19. سعید میرزایی گفت:

    با سلام.من 37 ساله و داراای مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در رشته ریاضی و متاهل با یک فرزندم و مدرک ایلتس 7 هم دارم.رشته من هم در بین رشته های مورد نیاز استرالیا در سال 2019 بود.و بالای 8 سال سابقه کاری می باشم.چقدر شانس گرفتن ویزای کار رو دارم و اینکه همکاران شما جهت اخذ ویزای کار کمک می کنن ؟ در ضمن دارای حداقال 70 امتیاز مورد نیاز ویزای 189 می باشم.ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که رزومه کاری خوبی را ارائه دهید شانس شما برای پذیرش بازار کار بالا خواهد رفت و از این رو می توانید جزو نیروی ماهر متقاضی کار در استرالیا وارد این کشور شوید.

  20. زینت دهقان گفت:

    سلام سی وهشت سال دارم ویک فرزند پسر چهارده ساله خیاط هستم مدرک فنی هم دارم امکان درخواست ویزای کار برام وجود داره البته سابقه کارهم دارم وپانزده ساله که خیاطی انجام میدهم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام در دسته شغلی شما باید حتما یک کارفرمای استرالیایی را پیدا کنید که درخواست کار برای شما ارسال نماید تا بتوانید ویزای کاری را پیگیری نمایید.
      در حالتی دیگر می توانید یک سرمایه در کشور مقصد سرمایه گذاری نمایید تا ویزای کارآفرینی به شما اعطا شود.

  21. علی عمادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده 43 سال سن دارم فوق لیسانس مکانیک (ساخت و تولید ) – متاهل دارای دوفرزند– 14 سال سابفه بیمه مرتبط بارشته تحصیلی – شاغل بعنوان مربی فنی و حرفه ای(جوشکاری- لوله کشی گاز-تاسیسات-ترشکاری وفرزکاری…….و غیره ) و مدرس دانشگاه (10 سال ) دارایی شرکت پیمانکاری( جوشکاری برق و گاز خانگی وتجاری) دوره اموزشی مرتبط از شرکت داخلی و خارجی و فنی و حرفه ای (4000 ساعت) –
    امکان در خواست ویزاکار یا ویزا فرصت کاری در یکی از کشورهای اروپای به شکلی هست لطفا راهنمایی فرمایید.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      توجه بفرمائید که در صورت داشتن تجربه ای درخشان به پشتوانه مدارک و تخصص شما، می توانید موقعیت شغلی خوبی را کسب کنید اما در کل ویزای کار برای سن بالای 40 سال اندکی دشوار خواهد بود.

  22. mohammad najmi گفت:

    با عرض سلام ,,بنده 22 ساله و فوق دیپلم مهندسی پزشکی.. آیلتس7 .. مکانیک خودرو و گیربکس و انژکتور و تعمیرات ecu با مدرک Qal انگلیس,,مدرک اتومکانیک و تاسیسات ساختمانی از سازمان فنی حرفه ای..,بدون مدرکی برای اثبات سابقه کار….میشه ویزای کاری گفت؟؟؟؟؟ درضمن حاضر به شرکت در دوره های آموزشی اتو مکانیک استرلیا میباشم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید در دوره های فنی کشور مقصد شرکت کنید و مدرک معتبر اخذ نمایید، می توانید به راحتی وارد بازار کار آن کشور شوید.

  23. میثم گفت:

    سلام .بنده لیسانس حقوق و فوق لیسانس مدیریت بازاریابی دارم.فوق لیسانسمو از دانشگاه دولتی گرفتم و از طریق مهاجرت کاری میخوام از رشته فوق لیسانسم اقدام کنم برای استرالیا .زبانم هم pte 65دارم یعنی درجه متوسط که 10 امتیاز محسوب میشه.سنم هم 34 سال هست.اگر ناتلی بگیرم هم 5 امتیاز محسوب میشه.میتونم اقدام کنم؟ سوال اصلیم اینه که رشته فوق من مرتبط با لیسانسم نیست چند امتیاز محسوب میشه؟اصلا رشته غیر مرتبط میخوان؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به دلیل اینکه رشته کارشناسی شما، جزو رشته های محدود منطقه ای است، ممکن است مجبور شوید برای اخذ کارشناسی مجدد اقدام نمایید که در این صورت با شرط سنی مواجه خواهید شد، جتی اگر بخواهید رشته دیگری را نیز بخوانید، این شرط برای شما پایدار است.

  24. mohammad esmaeeli گفت:

    خود سایت هم رزومه بررسی میکند یا اینکه منظورتون ارسال رزومه برای شرکت های خارجی هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      منظور از ارسال رزومه، ارسال برای کارفرمای حاضر در کشور های خارجی است، اما در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید؛ کارشناسان مهاجرتی ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  25. mohammad esmaeeli گفت:

    با سلام, مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تهران رشته نرم افزار کامپیوتر, 25 ساله, آیلتس نمره 7 , میخواستم بدونم چه قدر شانس مهاجرت کاری دارم؟ چطوری شرکت هایی که نیازمند نیروی خارجی هستن رو میتونم پیدا کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به مدارک تحصیلی شما امکان اقدام از طریق ویزای مهاجرت برای افراد دارای تخصص وجود دارد اما بایستی ابتدا حتما مدارک و سوابق شما در قالب رزومه بررسی گردد تا نتیجه دقیق مشخص شود.
      از طریق جستجو در اینترنت می توانید شرکت های مذکور را پیدا کنید.

  26. علی طهمورث گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده 31 ساله هستم و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دارم
    5 سال سابقه کار غیر مرتبط البته در کارخانه های تولیدی دارم
    با این اوصاف شامل این وضعیت می شم یا نه ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که مهارت یا سابقه کاری شما بتواند کارفرمایی حاضر در استرالیا را قانع کند، بله امکان ارائه دعوتنامه کاری به شما وجود دارد و می توانید از این طریق ویزای کار را اخذ کنید.

  27. کریم صبوری فرد گفت:

    با سلام من 46 سال دارم و دارای مدرک کارشناسی حقوق و مددکاری اجتماعی هستم. همسر من هم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی داشته و هردو تجربه کاری در رشته های فوق الذکر داریم. در ضمن فرزند 4 مهه هم داریم. با این اوصاف ایا شانس دریافت ویزای کار در استرالیا یا کانادا داریم یا خیر. با سپاس
    keyhan 5771@gmaii . com

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام و احترام
      خیر، شما نمیتوانید با توجه سنتان برای ویزای کار درخواست دهید چرا که حتی اگر کارفرمایی نیز شما را بخواهد، سفارت مانع ورود شما برای مقاصد کاری می شود.
      اما گزینه بهتری که پیش رو است، سرمایه گذاری می باشد که در درجه خود الزاماتی را دارد که باید برآورده شود.

  28. اکبر یارمحمودی گفت:

    با سلام
    بنده کارشناسی کشاورزی دارم وحدود 18 سال سابقه با چند مدرک کار گلخانه ومحصولات کشاورزی و دو مدرک سرتیفیکیت از فیفا وفدارسیون فوتبال وتخصص در زمینه های چمن فوتبال . بنظر شما جهت اقامت وکار در چی کشوری میشود انجام گیرد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بهترین راه این است که رزومه کاری و سوابق خود را تدوین کنید و برای مراکزی که به شغل شما مربوط است ارسال نمایید، این باعث می شود تا اگر نقطه درخشانی در کارنامه شما وجود داشته باشد برایتان دعوتنامه کاری ارسال گردد و منجر به اخذ ویزا شود.

  29. سعید خوش اخلاق گفت:

    سلام من وهمسرم هر دو ۳۹ ساله وپرستار هستیم آیا گرفتن مدرک OET برای کار در استرالیا کافی هست یا باید مدرک RN هم بگیریم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      دقت بفرمائید که گذراندن این دو دوره کاملا مجزا است و با توجه به قوانین حال حاضر کشور مقصد قابل تصمیم گیری می باشد.
      مدرک زبان و با تخصص ثبت شده دو مقوله ای است که هرکدام به تنهایی می تواند به شما خدمات ارزنده ای بدهد.

  30. پوریا گفت:

    سلام و خسته نباشید،شرایط برای زوجین فرهنگی،به همراه خانواده چطوره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید از طریق مهاجرت کاری و یا سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت نمایید تا بتوانید خانواده تان را نیز به همراه ببرید در صورتی که پاسخ سوال شما این نیست، اطلاعات دقیق تری بفرمایید تا پاسخگوی شما دوست عزیز باشیم.

  31. الهام ترابی گفت:

    با سلام
    من کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی
    نمره ایتلس 7
    سابقه کار 3 سال در زمینه فروس و بازرگانی و طراحی خودرو
    همسر لیسانس عمران و سبقه کار در آ»وزش و پرورش
    سن هر دومون 27
    ایا شرایط خوبی برای مهاجرت به استالیا را داریم؟ممنون میشم پاسخ بدین
    ا

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به صورت کلی، داشتن رزومه قوی کاری، به همراه مدارک مربوطه به شما کمک می کند تا به مراکز کاری بیشتری در خواست دهید و اعتبارات بیشتری کسب نمایید.
      البته فراموش نکنید که چارچوب قوانین کار و پذیرش نیروی کار را نیز باید حتما مد نظر بگیرید چرا که حتی با وجود سابقه کار ممکن است به بومی نبودن شما و یا گویش و دانش زبان انگلیسی تان، ایراد وارد شود.

  32. سپیده گفت:

    سلام
    آیا برای هنرمندها با داشتن مدارک فنی حرفه ای و صنایع دستی امکان گرفتن ویزای کار استرالیا هست؟ کار من منبت و کنده کتری روی چوب هست.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اخذ ویزای کار منوط به داشتن سابقه کار و یا حرفه ای خاص می باشد تا بتوانید کارفرمایی را راضی کنید که برای شما دعوتنامه ارسال کند.
      قطعا تهیه رزومه کاری و نمونه کار از حرفه شما، به این روند کمک خواهد کرد.

  33. محمد حسن نصری گفت:

    سلام با گواهینامه فنی حرفه ای هم برای استرالیا امکان مهاجرت هست

  34. محمدرضا سالاری گفت:

    با سلام.
    من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی هستم، و گواهی نامه اپراتوری لیفتراک و جرثقیل سقفی هم دارم ب همراه دوسال سابقه کار.
    مدرک آیلتس هم امکان گرفتنش دارم.
    می خواستم ببینم امکان و شرایط مهاجرت کاری ب استرالیا رو دارم یا نه ؟
    و اگه امکان مهاجرت هست چقدر هزینه مهاجرت خواهد شد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما می توانید با سابقه کاری و مدرک تحصیلی خود، برای کار در کشور استرالیا به دو شیوه ممکن؛ یعنی 1-کاریابی و 2-دریافت دعوتنامه کاری اقدام کنید.
      هزینه های مربوط به اخذ ویزا و سفارت اندکی بیش نمی باشد اما اگر می خواهید کار خود را از سوی یک شرکت مهاجرتی پیگیری کنید، هزینه ها افزایش پیدا می کند.

  35. فرزانه لباف گفت:

    با سلام
    ميخواستم بدونم درصورت اخذ ويزاي 189، شرايط ابطال PR چي هست؟ اگر اولين ورود در تاريخ مقرر را داشته باشيم ولي بعد از مدت كوتاهي خارج شويم چقدر زمان براي ورود و اقامت در استراليا خواهيم داشت؟ اگر 4 سال از 5 سال در استراليا اقامت نداشته باشيم، PR مي شود؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به صورت کلی شما به هر روشی که وارد شوید، برای اخذ PR بایستی چند سال متوالی (بسته به شرایطتان) در این کشور بمانید تا واجد شرایط شوید.

  36. بهمن شایقی گفت:

    سلام.من شغلم تراشکاری و مدرک فنی حرفه ای و ۱۸ سال سابقه در نفت گاز پارس جنوبی را در زمینه تعمیرات را دارم.مدرک تحصیلی دیپلم را دارم.برای شغل من کاری میتونم بکنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با داشتن رزومه کاری و خلاصه سوابق تحصیلی خود ممکن است موفق شوید تا دعوتنامه کاری را از یک کارفرمای سوئدی دریافت کنید.

  37. محمد گفت:

    سلام
    من 34سال سن دارم ومدرک فوق دیپلم برق را درسال 1387گرفتم الان هم دانشجوی ترم اخر کارشناسی رشته اسانسور هستم
    من 4سال هست که به عنوان نصاب اسانسور مشغول به کار هستم (با سابقه بیمه)
    زبان هم در حد مقدماتی بلدم
    به نظر شما اگر در این چند ماه که دانشجو هستم زبانم را هم تقویت کنم ایا با توجه به این شرایط که دارم میتوانم ویزای کاری دریافت کنم وبه چه کشوری امکانش هست

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید مدرک زبان خود را ارتقاء دهید می توانید راه هموار تری برای مهاجرت کاری برای خود ایجاد کنید
      هرچند که در برخی موارد، داشتن درخواست کار از سوی یک کارفرما می تواند شما را حتی بدون مدرک زبان مجاز به اخذ ویزا و انجام کار کند.
      اما شرایط بیان شده در ابتدا به صورت کلی می باشد.

  38. رضوان آقایی گفت:

    سلام من 36 سالمه کارشناسی تبلیغات تجاری دارم با 12 سال سابقه کاری با بیمه اما مدرکم واسه پارساله امکان دریافت ویزای 190 کاری هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای 190 استرالیا نیاز از تا رزومه کاری، مدارک تحصیلی، سوابق تحصیلی و سایر مدارک مربوط شما بررسی شود و سپس نتیجه گیری کنیم.

  39. علی نیکنام گفت:

    سلام جناب وقت شما بخیر . بنده کارشناسی زبان انگیلیسی دارم و به صحبت کردن تسلط کامل دارم . شغل بنده حمل و نقل بین المللی دریایی زمینی و هوائی میباشد . ضمنا” اندکی هم زبان فرانسه را بلدم .
    لطفا” بفرمائیدشرایط بنده برای گرفتن ویزای کاری و اقامت داِِیم چگونه هست . در ضمن هزینه اش را هم برام بنویسید .

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر ان شاالله هر جا هستید، سالم و سلامت باشید.
      گرفتن ویزای اقامت دائم پیش نیاز هایی دارد و قوانینی برای اقدام نیز خواهد داشت که اگر نظر شما بر مهاجرت کاری باشد لازم است تا درخواست کاری را از سوی یک کارفرما دریافت نمایید تا بر اساس همین موضوع ویزای برای شما صادر شود.

  40. صدیقه گفت:

    سلام کارشناس مامایی۲۲سال خدمت درمراکزبهداشتی درمانی دولتی دارم برای مهاجرت کاری چه اقداماتی بایدانجام دهم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ابتدا باید مدارک خود را معادلسازی کنید و سپس درخواست کاری تان را به مراکز مربوط به خدمات شغلی مرتبط ارسال کنید.

  41. سپید گفت:

    سلام با داشتن 10 سابقه کار حسابداری – همسرم 6 سال سابقه کار مدیریت دارخونه شابنه روزی – امکان دریافت ویزا مهاجرت کاری امکان پذیر هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید با اخذ ویزای جستجوی کار، مشغول به کاریابی شده و با پیدا کردت شغل مناسب، ویزا اقامت را دریافت نمایید.

  42. سحر گفت:

    با سلام
    من 24 سالمه مجرد هستم و دارای مدرک کارشناسی اتاق عمل از دانشگاه علوم پزشکی تهران همراه با 2 سال سابقه کار
    مدرک ایلتس ندارم ولی میتونم تا سال اینده بگیرم ایا برای کار میتونم ویزای استرالیا تا سال اینده بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید درخواست کار خود را به انضمام مدارک تحصیلی ، کاری و همچنین زبان، برای مراکز مورد نظر ارسال کنید تا دعوتنامه کاری در صورت تایید برای شما ارسال شود.

  43. کیانی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    الان هم میشه واسه ویزا تخصص اقدام کرد؟ مثل express entry کاناداست ، درسته؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در حال حاضر پرونده های این نوع ویزا در دست جریان است و می توانید با تکمیل پرونده و درخواست خود شما نیز شروع کنید.

  44. محمد جوان گفت:

    باسلام
    بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه امیرکبیر هستم.
    شرط سنی کمتر از 31سال و سایر شرایط را دارم اما از تاریخ فارغ التخصیلی بنده حدود 4سال گذشته
    میتونم برای ویزا موقت فارغ التحصیلان دانشگاه های خاص استرالیا اقدام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که گپ تحصیلی شما ایحاد مشکل نکند، می تواند ویزای تحصیل را برای ادامه تحصیلاتتان در کشور مد نظر اخذ کنید.
      آن مدل ویزا را نیز که ذکر کردید با توجه به برخی شرایط ممکن است بتوانید اخذ کنید ولی نیاز به بررسی دقیق دارد.

  45. محمود ملااحمدی گفت:

    سلام . ملااحمدی هستم36 ساله . دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم برق صنعتی و دارای مدرک فنی حرفه ای plc (برق صنعتی پیشرفته) و همچنین برق ساختمان درجه یک و دو و در حال حاضر مشغول به فراگیری زبان انگلیسی نیز هستم .
    لطفا بفرمایید که برای مهجرت کاری و زندگی در استرالیا میتوانم اقدامی انجام دهم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      نوع مهاجرتی که شما مد نظر دارید و می توانید برای آن اقدام کنید، مهاجرت افراد دارای مهارت یا تخصص به کشور استرالیا است که از استقبال و پذیرش خوبی هم برخوردار است.
      کافی است تا رزومه خود را اماده کرده و برای کارفرمای استرالیایی ارسال کنید و سپس منتظر بمانید.

  46. سید محمد براتی گفت:

    سلام من لیسانس ساخت و تولید دارم ..یک سال هم هست که توی یه شرکت فولاد و ذوب اهن کار میکنم..و کار اینجا رو کاملا یاد گرفتم..فقط زبان انگلیسی من کمی ضعیفه.. چقد امکانش وجود داره بتونم برم استرلیا…و میتونم اونجا توی کارخونه فولاد کار کنم؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دانستن زبان انگلیسی برای کاریابی و اشتغال در این کشور به عنوان یک کاتالیزور(تسریع کننده) عمل می کند و می تواند موقعیت های شعلی خوبی را با توجه به سابقه کاریتان به شما ارائه کند.
      پیشنهاد میکنم حتما به زبان انگلیسی بپردازید و آن را فرا بگیرید.

  47. آزاده احمدی گفت:

    با سلام من یک پرستار ۳۸.ساله هستم با یک فرزند ۱۲ساله لیسانس پرستاری از دانشگاه ملی و فوق لیسانس از دانشگاه تهران آیا امکان اخذ ویزای کاری از استرالیا یا آلمان رو دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید از طریق درخواست به مراکز درمانی و ارسال رزومه وئ مدارک پیشنیاز، شانس پذیرش نیروی کار را امتحان کنید که اگر به نتیجه برسید، ویزای کشور استرالیا برای شما صادر خواهد شد.

  48. رفیعی گفت:

    با سلام پزشک عمومی هستم 49 سالمه با24سال سابقه کار متاهل ودارای دوفرزند.زبان انگلیسی مسلط هستم .به چه صورتی می توانم به استرالیا یاکانادا مهاجرت کنم ؟ویزای کار یا تحصیلات تکمیلی .باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      عموما با توجه به سن شما، ویزای تحصیلات تکمیلی را به نسبت کاری، ترجیح می دهیم.
      چرا که محدودیت سنی، مانع از ورود شمابه کشور مقصد برای کار خواهد شد.
      اما در صورتی که بخواهید، می توانید ضمن تحصیل به سرمایه گذاری نیز مشغول شوید تا خانواده را نیز با خود ببرید.

  49. پارسیا گفت:

    با سلام
    وقتتون بخیر
    بنده دکترای فیزیک از دانشگاه دولتی داشته و هم اکنون کارمند آموزش و پرورش هستم.
    ممنون میشم منو در مورد گرفتن ویزا از کشور آلمان یا یک کشور اروپایی دیگر راهنمایی کنید.
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزا چه روشی را ترجیح می دهید، کاری یا ادامه تحصیل و یا حتی سرمایه گذاری؟
      هر کدام از این گزینه ها به منظور ایجاد سهولت در انجام، راهکار هایی دارند تا به سرانجام برسند.
      از جمله شرط سنی و مدارک تحصیل، سابقه کار و بیمه و از این دست مسائل.
      بهتر است اطلاعات خود را کامل تر بیان نمایید تا به نتیجه بهتری برسیم.

  50. علی گفت:

    با سلام
    من دکتر دامپزشک هستم/35 سالمه/متاهل/فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با معدل15/ 8سال سابقه کار
    میخواستم بپرسم که برای کار برم استرالیا بهتره یا برای ادامه تحصیل؟؟؟
    اصلا کار هست واسه رشته من اونجا؟
    یا واسه ادامه تحصیل معدل 15 بدون مقاله جایی احتمال پذیرش هست؟ اگه آره… با فاند یا بی فاند؟؟؟؟
    ممنون که وقت میزارید و پاسخ میدید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      هردو مورد را می توانید اقدام کنیم اما اقدام از طریق تحصیل شانس بیشتری برای ماندن و کاریابی و در نتیجه اقامت به شما می دهد.
      چرا که ورود به بازار کار با مدرک مربوطه از کشور استرالیا می تواند مقبولیت بیشتری را برای شما ایجاد کند.
      دقت داشته باشید که برای تحصیل دکتری، داشتن رزومه تحصیلی قوی الزامی است.

  51. هادی گفت:

    سلام
    با توجه به شرایط تحصیلی،سن، زبان و … من چگونه می توانم امتیاز مربوط به خودم را محاسبه کنم؟ آیا جدولی در این رابطه وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما ابتدا شرایط خود را بایستی بفرمائید تا ما مورد بررسی قرار دهیم و یا اینکه امتیازات مربوط به مهاجرت را می توانید در مقاله امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا مطالعه فرمائید.

  52. محمد اکبری گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من برنامه نویس ios هستم در حوضه توسعه موبایل و مهندسی نرم افزار
    زبانم حوبه و آیلتس هم دارم میگیرم
    دانشگاه رفتم نیمه رها کردم
    و کلا سلف استیودنت همه چیز یا گرفتم و حتی خودم تدریس در بحث برنامه نویسی هم انجام میدم
    ۲۵ سالمه
    علاقه دارم در استرالیا فعالیت داشته باشم
    به ویژه ملبورن و سیدنی
    بهترین راهنمایی میخوام و ببینم شرایط من به چه شکله

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین روش اقدام برای رشته کاری شما، ارسال رزومه کاریتان به کارفرماهایی در زمینه فعالیت مرتبط است، شما می توانید برای این اقدام، درخواست کار و رزومه کاری را برای مراکز حرفه ای در شهر های مورد علاقه تان ارسال کنید.

  53. کریم گفت:

    سلام
    من طراحی اتومبیل بلدم. می خواستم بدونم می تونم اونجا برام کار پیدا میشه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین روش تهیه رزومه کاری و تحقیقاتی است تا برای کارفرمای مربوطه ارسال نمایید و دعوتنامه را دریافت کنید.

  54. مریم حاتم گفت:

    سلام خسته نباشید.من لیسانس پرستاری دارم و سابقه ۱۶ سال کار و بیمه.همراه با همسر و یک فرزند دو ساله. آیا امکان کار و اقامت در استرالیا برای من وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید رزومه کاری خود را به همراه مدارک و سوابق تحصیلی به مشاورین ما ارسال کنید ، خواهیم توانست شرایط مورد نیاز و مدارک الزامی را به شما ارائه دهیم تا در صورت توانایی اقدامات را شروع نمایید.

  55. شاهرخ گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید…
    من 33 سال سن دارم و مدرک تحصیلیم لیسانس عمران از جهاد دانشگاهی اهواز هست، مدرک کاردانیم هم از دانشگاه آزاد دزفول گرفتم تقریبا 7سال سابقه کار بیمه ای دارم، تخصص اصلیم راه و راهسازی هست. با این شرایط توانایی مهاجرت کاری به استرالیا را دارم؟!
    برای زبان چه نمره ای باید کسب کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر.
      به صورت کلی شما می توانید از دو روش زیر به اهدافتان در کشور استرالیا دست پیدا کنید:
      مورد اول، درخواست کاری را از سوی یک کارفرمای کشور مقصد داشته باشید تا به پشتوانه آن بتوانید ویزای کاری را بدون ممانعت اخذ کنید.
      مورد دوم، ویزای جستجوی کار را (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صادر می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید.
      در صورتی که برای هر کدام از موارد بالا آمادگی لازم را دارید، بفرمایید تا راهنمایی های بیشتری را به شما ارائه کنیم.

  56. الناز فتاح گفت:

    با سلام پزشک متخصص اطفال با سال سابقه کار و 34 ساله هستم. در حال خواندن زبان جهت کسب مدرک ایلیس هستم. به نظرتون روشی هست برای رسیدن به اقامت استرالیا یا نیوزلند؟راهی برای دریافت اقامت هست

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در صورتی که شما رزومه کاری خوبی داشته باشید و یا مدارک معتبر بین المللی را با معادلسازی اخذ نمایید، می توانید در کشور مقصد به کاریابی و سپس اشتغال بپردازید.

  57. سعید گفت:

    سلام لیسانس برق کنترل از دانشگاه علمی کاربردی دارم و17 سال سابقه کار مرتبط با مدرک وسطح زبان متوسط . برای اقامت چقدر شانس دارم؟ ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شانس پذیرش شما همان رزومه کاری و تحصیلی شماست که نقش اصلی را دارد.
      بدین منظور می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  58. سلام من مدرک فنی یا تحصیلی ندارم ولی کارهای فنی انجام میدم مثل لوله کشی و جوشکاری
    میخواستم بدونم راهی هست برای رفتن به استرالیا برای کار و زندگی

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با توجه به توضیحاتی که فرمودید، امکان مهاجرت از طریق کار برای شما وجود ندارد.
      پیشنهاد می شود کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهید.
      ناگفته نماند، برای مهاجرت کاری، نیاز به پیش نیاز های بیشتری می باشد.

  59. فاطمه گفت:

    سلام
    باداشتن امتیاز65 برای ویزای 189 چقدرهزینه دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است تا این مورد را با متخصص مهاجرت به کانادا موسسه گفت و گو کنید تا امتیازات را به صورت دقیق برای شما بررسی نمایند و نتایج و هزینه ها را ذکر کنند.
      با ما در تماس باشید.

  60. فاطمه گفت:

    باسلام باداشتن امتیاز 65 برای ویزای 189 چقدر هزینه داره ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام مبحث هزینه ها و امتیاز بندی ها را باید بر اساس آنچه مشاور تخصصی ما به شما خواهد گفت بررسی کنیم.
      بهتر این است که اطلاعات خود را در قالب فایل رزومه برای ما ارسال کنید تا ما مورد بررسی قرار دهیم.

  61. علیرضا گفت:

    با سلام.
    بنده چند سال مهارت در کلیه کنترلهای فرز cnc را دا میباشم و تخصص ساخت قطعات نفت و گاز جهت شرکت ملی حفاری را دارموو در حال حاضر مدرک کارشناسی مکانیک با ۱۵ سال سابقه جهت کار دارم لذا خواشمندم کمک کنید جهت مهاجرت
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید ویزای کاریابی استرالیا را دریافت کرده و به این کشور سفر کنید.
      این اجازه باعث می شود تا فرصتی در اختیا شما قرار بگیرد که به دنبال کار بگردید و درخواست اقامت کنید.

  62. مريم گفت:

    سلام شخصي متاهل و 35ساله كه در زمينه شغلي گرافيك كامپيوتري انيميشن و تيزرسازي و جلوه هاي ويژه فعال است و حدود 10 سال بيمه و مدرك تحصيلي ليسانس اقتصاد و فوق ليسانس گرافيك دارد(هردو از دانشگاه آزاد )و سطح تسلطش به زبان انگليسي متوسط هست بدون مدرك ايلتس… چقدر امكان دريافت ويزاي كاري براي استراليا يا كشورهاي ديگر دارد؟اگر ممكن است راهنمايي كنيد ….

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اخذ ویزای کار علاوه بر مشروط بودن به مدرک زبان و مدارک تحصیلی و کاری، سوابق کاری درخشانی را نیز میخواهد که معمولا در رشته کاری شما، بدلیل به روز بودن، ویزا با شرایط خوبی اعطا می شود.

  63. جواد عباسیان گفت:

    سلام وعرض ادب
    ایا با مدرک دیپلم وسابقه کار 22سال در زمینه برق وتاسسیات حرارتی ایا امکان کار فنی برای من هست

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید با داشتن یک رزومه قوی و راهکار هایی که مشاورین ما به شما ارائه می دهند، به هدفتان برسید.

  64. رضا گفت:

    با سلام
    سوال داشتم در مورد اینکه مهاجرت به استرالیا چقدر هزینه دار؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد و هزینه ها و ویژگی های هر روش با دیگری تفاوت دارد.

  65. شروین ارشاد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    عذرخواهی میکنم به نظر شما برای بنده با شرایط زیر کدام نوع ویزا بهترین گزینه است؟
    1 – خواهر و شوهر خواهرم اقامت دائم استرالیا دارند و ساکن آنجا هستند
    2- توانایی کسب نمره زبان IELTS 7 را دارم
    3- مدرک دکترا در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی دارم
    4 – شش سال سبقه تدریس دانشگاه و عضویت هیات علمی دارم
    5 – همسرم مدرک فوق لیسانس مهندسی کشاورزی گیاهان دارویی دارد
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که اقوام شما بتوانند برایتان دعوتنامه کاری ارسال کنند می توانید اقامت موقت را بگیرید.
      اما اگر می خواهید با پشتوانه تحصیل و کار خود به این کشور بروید نیز ممکن است، اما مراحلی دارد که باید با کارفرمای کشور مقصد هماهنگ شود.

  66. Abrahim ghorbani گفت:

    با سلام
    با مدرک کاردانی it
    سابقه کار در شهرداری به مدت ۶ سال در سمت کارشناس سخت افزار و نرم افزار
    آیا امکان ویزای کاری و اقامت را دارم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      جهت بررسی امتیازات ویزاهای کاری استرالیا به پارامترهای سن، سابقه کار، تحصیلات و مدرک زبان لازم است.

  67. بهزاد گفت:

    سلام
    ایا ویزای 189 مختص زلاندنو یا اتباع زلاندنو هستش؟
    چون وقتی شروع به ثبت نام کردم اتباع زلاندنو رو اورد
    ودیگر اینکه من دارای امتیاز 75 هستم و پیشنهاد شغلی از چند کارفرمای قوی دارم ایا این موارد در تسریع پروسه و راحتی پروسه تاثیر دارد ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      خیر ساب کلاس ۱۸۹ مختص نیوزلندی ها نیست، داشتن پیشنهاد شغلی و مهم تر از آن مدرک زبان خوب روند رو تسریع میکنه.

  68. میلاد گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام.
    منمتولد ۱۳۷۱ شمسی یعنی ۲۵ سال میباشم.
    دارای رزومه کاری در شرکتهای متعدد از جمله تعمیرات و نگهداریه کارخانه جاتها قسمت برق کارخانها و منتاژ کار تابلوهای برق صنعتی و برقکار ساختمان و برقکار خودروهای خدمات شهری نیز بودم و هستم.مدارک من آتش نشانی hse یا ایمنی فنی و برق صنعتی هستش کار با کامپیوتر و ترم افزارهای کامپیوتر کردم که منتاژکار یعنی سخت افزار کامپیوتر نیز بودم.حال با مدارک من و ثوابق کاریم شغلی که از نظر درامد و یا شغلی هست که درامد خوب و یا کارفرمای ایرانی در کشور کانادا استرالیا سوئد دانمارک فلاند اتریش ترکیه نیز باشد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      به قطع با توجه به تجربیات و تخصص هایی که شما بیان کردید، موارد زیادی برای اشتغال شما فراهم خواهد بود که می توانید جهت استخدام درخواست دهید. اما مهمتر از همه چیز، ارائه رزومه تان به مراکز مربوطه است تا بر اساس توانایی ها مختلف شما بهترین گزینه را بتوانید انتخاب کنید.

  69. فاطمه گفت:

    با سلام آیا مدرک دکتری از دانشگاه مازندران برای کار مورد تأیید نیست؟در کدام کشور مورد تأیید است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که کارفرمای مورد نظر در کشور مقصد تایید کند و یا در صورت نیاز، معادلسازی شود؛ می توانید به کار مشغول شوید.

  70. hoosein گفت:

    سلام و خدا قوت
    من غواص صنعتی هستم و مدرک درجه 1 و 2 و 3 دارم که شامل کلیه تخصص های غواصی صنعتی میشه (جوشکاری و برشکاری و…)فکر میکنم معادل فوق دیپلم یا لیسانس باشه.کارشناسی کامپیوتر هم دارم زبان انگلیسی هم در حد مکالمه خوبه .
    حالا سوالم از شما اینه چجوری میتونم یک جاب آفر رسمی پیدا کنم که به نروژ برم چون شنیدم نروژغواص صنعتی زیاد لازم داره آیا میشه کاری کرد؟؟؟شما میتونید کاری کنید برام؟؟
    سوال دوم کشور های دیگه چطور؟؟مث استرالیا و آلمان و …
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      به منظور دریافت پیشنهاد کاری شما می توانید رزومه کاری و سوابقتان را در قالب یه فایل تهیه نمایید و به کارفرماهای حاضر در کشور مقصد ارسال کنید.
      در صورتی که این مدارک شما مورد قبول کارفرما واقع شود، می توانید برای اخذ ویزای کاری درخواست دهید.
      به صورت کلی در کشور هایی مانند: آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی ویزای جستجوی کار برای افراد دارای تخصص صادر می شود که این خود می تواند کمک شایانی به شما در امر کاریابی نماید.

  71. بهرام گفت:

    سلام
    در امتیاز یندی اسکیل وورکر استرالیا زبان دیگر 5 امتیاز دارد؟؟؟
    ایا زبان ترکی استانبولی با ازمون تومر 5 امتیاز را به دست می اورد یا خیر؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      مدرک زبان انگلیسی لازم است و داشتن مدارک دیگر جز امتیازات اصلی محاسبه نمی شوند.

  72. صادق شریفی گفت:

    سلام
    فردی هستم 39 ساله که پایان مرداد 98 وارد 40 سالگی خواهم شد لیسانس صنایع در سال 91 اخذ نمودم و در یک شرکت معتبر ایرانی با بیمه و سابقه از همان سال مشغول به کار هستم. در حال حاضر مدرک زبان ندارم ولی در صدد اخذ آن هستم متاهل و 3 فرزند نیز دارم نیاز به راهنمایی و کمک جهت مهاجرت به استرالیا را دارم.
    آیا با شرایط فعلی این امکان وجود دارد؟ با چه شرایطی امکان مهاجرت به استرالیا را خواهم داشت؟
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در نظر گرفتن شرایط کلی شما در کنار سنتان محدودیت ایجاد می کند، اما شما تا قبل از 40 سالگی این فرصت را دارید تا شانس خود را برای ویزا شدن امتحان کنید.
      در صورتی که بدین صورت ویزای کاری برای شما صادر نشود، باید به روش دیگری اقدام فرمائید. بهترین گزینه برای سن شما، گزینه سرمایه گذاری است. در صورتی که توانایی برآورده کردن هزینه های را داشته باشید، مطلوب ترین گزینه همین می باشد.

  73. محمدجواد آناهيد گفت:

    با سلام خدمت شما
    بنده لیسانس مهندسی تکنولوژی جوشکاری دارم و مدارک جوشکاری و بازرسی رو هم دارم (هم مدارک فنی و حرفه ای و هم مدارک بین المللی) برای مهاجرت کاری و موقت به استرالیا شرایط لازم رو دارم؟
    اگر دارم چجوری میتونم برم؟ با مدرک تحصیلی یا تخصص؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اینکه شما شرایط کار تخصصی خود را داشته باشید یا مسئله ای است که باید از طریق کارفرمای کشور مقصد سنجیده شود.
      چراکه ممکن است تقاضای برای دسته شغلش شما کم باشد و کار به راحتی پیدا شود و ممکن است اتفاق عکس نیز رخ بدهد.
      روند اقدام بدین صورت است که باید مدارک و سوابق تحصیلی خود را برای مراکز مربوطه ارسال کنید تا آنها ضمن ارزیابی، به شما اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *