تحصیل دوره زبان در سوئد

تحصیل دوره زبان در سوئد ؛ سوئد کشوری است در شمال اروپا که سالیانه دانشجویان بسیاری از سراسر جهان علاقمند به تحصیل در این کشور میباشند و درخواست پذیرش تحصیلی کشور سوئد را در مقاطع مختلف دارند. ایرانیان بسیاری بین سالهای 2000 تا 2010 با تحصیل رایگان به کشور سوئد مهاجرت کرده و موفق به اخذ اقامت تحصیلی، کاری و حتی سرمایه گذاری کشور سوئد شده اند البته شرایط تحصیل رایگان در سوئد یکی از دلایل جذب دانشجویان بسیار بود. یکی از شرایط بسیار مهم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور سوئد در مقاطع مختلف داشتن مدرک زبان انگلیسی میباشد. بسیاری از افراد توانائی اخذ این مدرک زبان که آیلتس 6 یا تافل 85 میباشد را ندارند و این مانع بسیار بزرگی برای حذف این گزینه تحصیلی خواهد بود. مقاله پیش رو پیرامون شرایط تحصیل دوره زبان در سوئد می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره زبان در سوئد

موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز با آگاهی کامل به امور حقوق بین الملل و مهاجرت تحصیلی به سوئد ، همچنین داشتن کادری توانمند، کاردان و با تجربه که در جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی و کاری بیش از 30 کشور جهان فعالیت دارد راه بسیار مناسبی را جهت حل این مساله برای شما لحاظ کرده است. شما میتوانید اقدام جهت پذیرش از کالج های زبان این کشور نمایید و نخست با گذراندن دوره های زبان انگلیسی در کالج های سوئد تحصیل خود را آغاز کرده و پس از اتمام این کورس های زبان راه ورود به دانشگاه های این کشور ، جهت ادامه تحصیل برای شما فراهم خواهد شد.

پذیرش و ویزا از طریق این دوره های زبان از بهترین و سریعترین راه های ورود به کشور سوئد می باشد، همچنین خارج از مطلب ذکر شده، تحصیل دوره زبان در سوئد از جمله کورس های پر طرفداری میباشد که علاقمندان خاصی را به سمت خود جذب کرده است. قابل ذکر است که از سال 2011 قوانین مهاجرتی کشور سوئد تغییراتی داشته است، از مهمترین این تغییرات میتوان به هزینه های تحصیلی این کشور اشاره کرد که دیگر رایگان نیست و افراد برخلاف گذشته نمیتوانند بصورت رایگان در دانشگاه های کشور سوئد تحصیل کنند ولی کماکان دانشجویان بسیاری تمایل به ادامه تحصیل این کشور را با توجه به کیفیت بالای زندگی ، در آمدهای بالا، خدمات درمانی رایگان و … دارند.

درباره کشور سوئد

سوئد کشوری در شمال اروپا که در شبه جزیره ی اسکاندیناوی واقع شده است. سفر به سوئد از دیگر نقاط اروپا بسیار سریع و آسان میباشد. این کشور از غرب با نروژ، از جنوب غربی با کشور دانمارک، از شمال شرقی با فنلاند و از جنوب شرقی با دریای بالتیک مرز مشترک دارد. پایتخت کشور سوئد شهر استکهلم است که میتوان از شهرهای مهم و پرجمعیت آن به گوتنبرگ، مالمو، اوپسالا، وستروس، اوربرو، لینشوپینگ و … اشاره کرد. سوئد پس از کشور سوئیس در رتبه دوم برترین کشور جهان از لحاظ نوآوری میباشد. این کشور از لحاظ رفاه اجتماعی و کیفیت بالای زندگی نیز از رتبه بالائی در جهان برخوردار است، نرخ بیکاری در آن پایین و دارای جمعیتی بیش از نه میلیون و ششصد هزار نفر است.

این کشور دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های معتدل میباشد. جالب است  بدانید زبان رسمی مردم این کشور سوئدی است ولی تقریبا تمام سوئدی ها به خوبی تسلط به زبان انگلیسی دارند و بسیاری از شرکت های سوئدی از زبان انگلیسی در ارتباط های کاری و تجاری خود استفاده میکنند. متذکر میشوم که واحد پول این کشور کرون است. از مهمترین موارد صادراتی این کشور میتوان به کاغذ، دارو، آهن، فراورده های نفتی و ماشین آلات اشاره کرد.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل دوره زبان در سوئد

دانشجویانی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی می باشند می توانند از کالج های زبان انگلیسی کشور سوئد که در محل دانشگاه های این کشور برگزار میشود استفاده کنند. برگزاری تحصیل دوره زبان در سوئد از شش ماه تا یکسال و نیم میباشد و هر فردی با سطح زبان متفاوت میتواند در این دوره ها شرکت نماید. معمولا افراد مبتدی بین 6 تا یکسال مسلط به زبان سوئدی خواهند شد. شما با داشتن حداقل نمره زبان آیلتس آکادمیک 5 و همچنین مدرک پیش دانشگاهی میتوانید اقدام جهت پذیرش در کالج های زبان سوئد نمایید.

هزینه های تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در کشور سوئد برای کورس های شش ماهه حدودا 70 تا 75 هزار کرون میباشد، که معادل 35 میلیون تومان است. افرادی که موفق به دریافت مدرک آیلتس در ایران نمیشوند، میتوانند با همان هزینه ذکر شده اقدام جهت پذیرش از کالج های به زبان سوئدی نمایند. از مدارک لازم برای اقدام جهت پذیرش از کالج های زبان کشور سوئد ارایه اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، پاسپورت، همچنین ریز نمرات این دو مقطع تحصیلی میباشد. از شهرهای بسیار مطرح دارای کالج ها و دوره های زبان انگلیسی شهر لینشوپینگ در جنوب کشور سوئد است. لینشوپینگ مرکز فرهنگی سوئد و پنجمین شهر بزرگ کشور سوئد میباشد. این شهر در استان گیوتلند شرقی قرار دارد و دارای آثار باستانی و کلیساهای بسیار قدیمی و زیبا است. دانشگاه لینشوپینگ هشتمین دانشگاه برتر سوئد میباشد.

تحصیل دوره زبان در سوئد

مزایای تحصیل دوره زبان در سوئد

  • شرط سنی برای تحصیل در دوره های تحصیل دوره های زبان درکشور سوئد مطرح نمیباشد.
  • امکان پذیرش برای تمامی افراد با داشتن مدرک پیش دانشگاهی، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا فراهم است.
  • با توجه به اینکه این دوره ها در محل دانشگاه های کشور سوئد برگزار میشود، پس از تمام شدن این دوره ها امکان ادامه تحصیل مهیا است یا میتوانید جهت اخذ ویزای کار اقدام نمایید.
  • درصورت متاهل بودن شما میتوانید برای همسر و فرزند زیر 18 سال خود اقدام جهت ویزای همراه نمایید.
  • شما با اخذ ویزای تحصیل دوره زبان در سوئد ، ویزای شینگن را دریافت نموده و بطور آزادانه میتوانید در حوزه اتحادیه اروپا سفر و زندگی کنید.
  • تسهیلاتی که کشور سوئد برای همراهان فرد فراهم میکند بسیار مناسب است.
  • افرادی که قصد تحصیل در دوره های شش ماهه کالج جهت تحصیل دوره های زبان درکشور سوئد را دارند میتوانند تا سه ترم این دوره ها را تمدید نمایند.
  • افرادی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی را دارند میتوانند پس از به پایان رسیدن دوره های زبان سوئدی در آزمونهای این رشته شرکت نمایند و در صورت قبولی در رشته های ذکر شده ادامه تحصیل دهند.
  • امکان استفاده از امکانات پزشکی و داشتن حساب بانکی.
  • حتی اگر پذیرش برای کورس های شش ماهه کالج زبان باشد، از ویژگی های قابل ذکر این است که ویزا یکساله میباشد.
  • فرد بعد از گذراندن دوره های زبان و یا تحصیل دوره های زبان درکشور سوئد، میتواند در این کشور اقدام جهت یافتن شغل مناسبی داشته باشد و سپس بعد از 4 سال کارکردن و پرداخت مالیات به دولت این کشور موفق به دریافت اقامت دائم کشور سوئد خواهد شد.

مهاجرت تحصیلی در مقاطع مختلف به کشور سوئد :

در این قسمت به بررسی شرایط تحصیل در مقاطع مختلف سوئد می پردازیم، البته برای افرادی که دارای مدرک زبان نمی باشند، اقدام برای تحصیل دوره زبان در سوئد گزینه بهتری است. تحصیل در مقطع کارشناسی در سوئد مستلزم دانستن زبان سوئدی است. البته تعدادی از رشته ها بصورت محدود به زبان انگلیسی ارائه میگردد. طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی سوئد همچون دیگر کشورهای اروپائی معمولا بین 3 تا 4 سال است.

شما بایستی جهت پذیرش اولیه مدرک آیلتس 6 را داشته باشید و یا مدرکی دال بر آشنائی به زبان سوئدی را نشان دهید. موسسه حقوقی توسعه گران مهر این امکان را برای شما دوست عزیز مهیا نموده است که نخست با شرکت در دوره های زبان سوئدی یا انگلیسی در کشور سوئد دانش زبان خود را افزایش داده و سپس اقدام جهت ورود به مقطع کارشناسی نمایید. اگر شما بتوانید بواسطه ی اقوام یا آشنایانی که در این کشور دارید هزینه تحصیل خویش را کاهش دهید و یا استطاعت مالی لازم برخوردار باشید تا برای مقطع کارشناسی کشور سوئد اقدام نمایید، شما بواسطه ی آشنایی با زبان انگلیسی، همچنین معتبر بودن مدارک دانشگاهی این کشور شانس اخذ اقامت کشورهایی چون آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و انگلستان برایتان چندین برابر خواهد شد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد سوئد

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد سوئد اکثرا به زبان انگلیسی ارائه میگردد و کشور سوئد بخاطر داشتن دانشگاه های معتبری چون لوند، اوپسالا، استکهلمز، چالمرزو … مورد استقبال کثیری از افراد برای ادامه تحصیل واقع شده است. دقت داشته باشید با توجه به اینکه کشور سوئد در مقطع دکترا به دانشجویان خویش حقوق میپردازد و این مقطع در کشور سوئد شغل محسوب میشود، بهتر است که فرد مقطع کارشناسی ارشد را نیز در این کشور بگذراند تا سریعتر و راحت تر به وی پذیرش تحصیلی مقطع دکترا اعطا شود. متذکر میشوم که طول دوره ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور بین یک یا دو سال و جهت پذیرش، فرد نیازمند داشتن آیلتس 6.5 میباشد.

تحصیل در مقطع دکترا سوئد

تحصیل در مقطع دکترا در کشور سوئد به زبان انگلیسی و با حقوق همراه میباشد. فرد علاوه بر تحصیل رایگان ماهی 2000 دلار نیز دریافت میکند و این بسیار ارزشمند است. پذیرش مستقیم دکترا با توجه به رقابت شدید، امری محال به نظر میرسد. شانس شما با داشتن آیلتس 6.5 ، تالیفات دانشگاهی و حمایت یک استاد راهنما افزایش می یابد. طول دوره ی تحصیل در مقطع دکترا در سوئد بین 4 تا 5 سال می باشد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد

  • دانشگاه گوتنبرگ  Goteborgs University
  • دانشگاه لوند Lund University
  • دانشگاه  اپسالا  Uppsala University
  • دانشگاه امئو Umea University
  • انستیتو كارولینسكا Karolinska Institute
  • دانشگاه لینكشاپینگز  Linkopings University

شایان ذکراست که هزینه های زندگی در کشور سوئد ماهیانه متغیر و ماهی 700 تا 800 یورو میباشد. که این هزینه شامل هزینه های غذا، رفت و آمد، خوابگاه و پوشاک است. همچنین هزینه های تحصیل در این کشور با پرداخت سالیانه 10 تا 30 هزار یورو میسر میگردد. در ضمن فرد در حین تحصیل اجازه کار دانشجوئی را بصورت پارت تایم خواهد داشت که بواسطه کار دانشجوئی نیمی از هزینه های زندگی وی پوشش داده میشود.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل در کالج های جهت تحصیل دوره زبان در سوئد و دیگر کشورهای اروپائی و آمریکائی است و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا جهت ورود به کشور سوئد را در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد. تقاضا داریم با توجه به آنکه بسیاری از موسسات، بدون مجوز رسمی اقدام جهت اخذ ویزا برای افراد مینمایند و متاسفانه مسائل بسیاری اهم از بی اعتمادی نسبت به صحت خدمات، حقایق گفتار، انجام قول ها صورت میگیرد، قبل از هر گونه اقدامی و منعقد کردن قرارداد با موسسات از دارا بودن مجوز رسمی برای انجام امور اعزام دانشجو به دیگر کشور ها، از سوی وزارت علوم و فناوری اطمینان حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

40 دیدگاه برای “تحصیل دوره زبان در سوئد

  1. مریم گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری از دانشگاه غیرانتفایی دارم میتونم برای دوره های زبان ثبت نام کنم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل 5/5 امکان ثبت نام برای شما وجود دارد.

  2. مریم علیزاده گفت:

    با سلام و خسته نباشید من لیسانس ادبیات انگلیسی دارم ولی میخوایم دوره ی زبان رو در کشور سوئد بگذرونم آیا بازهم احتیاج هست که مدرک ایلس داشته باشم و آیا اگر الان بخواهم اقدام کنم برای اکتبر می‌توانیم ثبت نام کنیم من متأهل هستم ویک پیر ۱۳ ساله دارم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید من رو??

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، برای شرکت در دوره های زبان سوئد نیز می بایست مدرک زبان حداقل 5/5 ارائه دهید.

  3. لیداناصری گفت:

    سلام من ۲۹سالمه پرستار هستم میخوام برم سوئد یا از طریق کار یا دوره کالج زبان سوئدی یا انگیلسی لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی خود و نیاز بازار کار کشور سوئد به فارغ التحصیلان پرستاری، می توانید ویزای کاری گروه درمان سوئد را دریافت نمایید.

  4. مسعود بهشاد گفت:

    سلام
    من 28 سالمه و فوق لیسانس مهندسی ارتوپدی رو دارم که جز 21 رشته کادردرمانی اعلام شده توسط سوئد هست الان می خواستم راهنمایی کنید جهت اخذ ویزای کاری؟ فک کنم اولین قدم اخذ ویزای تحصیلی جهت آموزش زبان سوئدی هست درسته؟ لطفا در مورد مراحل و زمان مراحل بهم اطلاعات بدهید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد باید در ابتدا برای تاییدیه مدرک تحصیلی خود از ایران اقدام کرده و سپس برای شرکت در دوره های سوئد ویزا دریافت نمایید.

  5. رضا گفت:

    سلام 27 سالمه لیسانس حسابداری و از سال 93 دارای مدرک فنی و حرفه ای در رشته آرایشگری هستم و در حال حاضر مشغول به آرایشگری هستم.میتونم ویزای تحصیلی بگیرم و به محض اینکه پام رسید سوئد از ویزا تحصیلی انصراف بدم و اونو به ویزا کاری تبدیل کنم؟ شما چ راهی پیشنهاد میکنی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با داشتن مدرک زبان آیلتس می توانید برای شرکت در کالج های زبان سوئد اقدام نمایید و این نوع ویزا قابلیت تغییر را نیز دارد.

  6. سام گفت:

    با سلام ببخشید برای دوره های سوئدی در سوئد نیاز به مدرک زبان است؟و آیا همسرم آنجا اجازه کار دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، ارائه مدرک زبان الزامی است. همسر شما تحت عنوان ویزای همراه اجازه کار ندارد؛ اما قابلیت تغییر ویزا را دارد.

  7. امیرحسین سلیمانی گفت:

    سلام:
    بنده ۱۹ سال سن دارم و دارای مدرک دیپلم ریاضی هستم و این که مقطع پیش دانشگاهی را هم به اتمام رسوندم میخواستم بدونم با توجه به مشمول بدونم میتونم برای دوره های زبان در سوئد اقدام کنم در ضمن آیلتس هم ندارم.
    ممنون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در سوئد بهتر است حداقل کارشناسی داشته باشید و علاوه بر آن ارائه حداقل آیلتس 5/5 الزامی است.

  8. تارا گفت:

    با سلام
    آیا هزینه ذکر شده جهت گذراندن دوره آموزش زبان یکجا اخذ می شود یا ترمی ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      هزینه دوره زبان در سوئد برای ترمی پرداخت می شود.

  9. محمد گفت:

    با سلام من با 43 سال سن و متاهل با 3 فرزند و کارمند با سابقه 20 سال در سازمان حمل ونقلی و مدرک ارشد مدیریت بازرگانی آیا میتوتم از طریق دوره زبان در سوئد مهاجرت کنم و بعد از آن ایا امکان کار پیدا کردن وجود داره یا خیر ؟ ممنون از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  10. پروانه گفت:

    سلام.
    من آیلتس 6.5 دارم، ایا میتوانم برای دوره های یکساله سوئدی اپلای کنم؟ امکان صدور ویزا برای این کورس چقدر هست؟
    متشکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، میتوانید برای دوره های یکساله زبان سوئدی اپلای کنید.

  11. مهری محمدی گفت:

    سلام خانم ۳۶ ساله هستم دوفرزند ۸و۳ ساله دارم مدرک کارشناس مامایی زبان انگلیسی محدود میدونم برای ویزای کار و یا زبان در سوئد و بعد دانشگاه در سوئد امکان گرفتن اقامت دائم کدام گزینه بهتر هست و برای رسیدن به آن بهترین راه حل چی هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری سوئد نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید و دوره زبان را در سوئد میگذرانید.

  12. محمود حیاتی گفت:

    با سلام
    وقت بخیر
    من 35 سالم هست متاهل دارای یک دختر 4 ساله، مدرک کارشناسی عمران دانشگاه آزاد و 7 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی عمران هستم جهت اقامت از طریق کالج زبان میتونم اقدام کنم و پس از چند وقت میتونم درخواست ویزای کار بدم و چقدر هزینه کالج و موسسه شما میشه به تفکیک لطفا بفرماید ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه حداقل مدرک زبان بین المللی آیلتس 5/5 داشته باشید، امکان اقدام برای شما وجود دارد و همسر و فرزند خود را نیز می توانید همزمان با خود ببرید.

  13. مهسا علی ابادی گفت:

    سلام وقت بخیر من 31 سالم و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه مجازی پیام نور و کارشناسی فناوری اطلاعات از دانشگاه علمی کاربردی هستم میخوام برای دوره زبان در کشور سوئد اقدام کنم در ضمن بنده کارمند 5 سال سابقه کار هستم ایا میتوانم از این روش اقدام کنم یا خیر با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام وقتتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان بین المللی حداقل 5/5، دوره های زبان سوئد برای شما گزینه مناسبی است.

  14. فرزانه گفت:

    سلام ببخشید با مدرک مترجمی زبان می‌توان بجای مدرک آیلتس برای دوره زبان انگلیسی در سوئد اقدام کرد؟من قبلا ویزای شینگن یکساله داشتم و 36سالمه لیسانس حقوق و ریاضی دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی سوئد باید مدرک زبان ارائه دهید.

  15. مریم گفت:

    سلام من 38 سالمه و ارشد الکترونیک دارم تمایل به مهاجرت برای ادامه تحصیل دارم و یا حتی برای شروع گذراندن دوره زبان در سوئد دارم شما کدام راه را پیشنهاد می کنید؟
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای شرکت در دوره های زبان سوئد باید حداقل مدرک زبان آیلتس 5/5 داشته باشید.

  16. رامین ریواز گفت:

    سلام من ۲۶ سال سن دارم و مدرک پیش دانشگاهی تجربی با معدل دیپلم ۱۵/۷۴ و میخواستم برای کورس زبان انگلیسی سوئد پذیرش بگیرم در حال حاضر مشغول گرفتن آیلتس هستم و تمام مدارک بنده هم ترجمه شده میباشند….میخواستم بدونم آیا ممکن هست؟ درصورت امکان باید برای چ زمانی اقدام کنم و اینکه چ مدارکی لازم دارم اماده کنم؟ هفته ی قبل هم از سفارت انگلیس ریجکت شدم واسه کورس زبان

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      باید شرایط و مدارک شما بررسی شود، در این صورت می توان نظر قطعی داد.

  17. Shahidi گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    دوره های زبان انگلیسی که گفتید در سوید برگذار می شود فقط در شهر لینشوپینگ می باشد؟ به غیر از مدارک تحصیلی که قید شده مدارک دیگری هم لازم است؟ و ویزا برای چه مدت اقامت است؟ و سوال آخر اینکه آیا در دانشگاهای سوید رشته عکاسی در مقطع ارشد و دکتری وجود دارد؟
    سپاس از توجه و وقتی که می گذارید.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      دوره های زبانی که این موسسه اقدام میکند در دانشگاه های گوتنبرگ و لینشوپینگ برگزار می شود. البته ممکن است در دانشگاه های دیگری در سوئد نیز برگزار شود.
      مدت زمان ویزا دقیق مشخص نیست.

  18. بابک مهرپور گفت:

    با سلام سن 36 سال برای اجازه اقامت از سفارت سوئد مشکل نداره؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      اجازه اقامت از چه طریقی مد نظر شماست؟ بسته به نوع ویزای مورد نظر شرایط متفاوت است.

  19. ندا گفت:

    با سلام

    من برای زبان انگلیسی تو کشور اروپایی اقدام کنم ویزای شینگن ۲ ساله دارم البته بعد می خوام ارشد عکاسی بخونم ، من ۴۱ سال دارم ایا محدودیت سنی برای ورود به دانشگاه وجود داره ؟ لطف می کنید راهنمایی کنید. سپاس

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر معمولاً دانشگاه ها محدودیت سنی بابت صدور پذیرش ندارند، اما مسئله مهم بابت سن مربوط به سفارت و صدور ویزا می باشد. جزییات تحصیل این رشته در کشورهای مختلف را می توانید از مشاورین موسسه سوال فرمایید.

  20. shirin گفت:

    با سلام و تشکر از شما بخاطر راهنماییهای ارزنده و مفیدتون,من 34سالمه کارشناس رشته روانشناسی عمومی,دانشگاه پیام نور , البته دانشجوی رسمی نه فراگیر , متاهل و یک پسر 10ساله دارم خیلی مشتاقم ادامه تحصیل بدم از نظر مالی هم زیاد نمیتونم هزینه کنم, شما چه کشوری رو برای من پیشنهاد میکنید که بتونم اقامت هم بگیرم و کار کنم, البته خودم بیشتر سوئد و اتریش مد نظرم هست, باسپاس از شما.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      اقدام برای کشورهای مختلفی می توانید داشته باشید، کشور اتریش و سوئد گزینه های خوبی هستند ولی اقدام برای پذیرش از اتریش برای روانشناسی چندان راحت نیست و برای سوئد مستلزم پرداخت هزینه که اگر مشکلی با پرداخت شهریه نداشته باشید، گزینه مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *