لیست دانشگاه های اسپانیا

ورود به دانشگاه های اسپانیا امریست که سالانه هزاران دانشجوی بین المللی ان را انتخاب می کنند. تعداد زیادی دانشگاه های خاص در اسپانیا به ویژه در مادرید و بارسلونا وجود دارند که امکان اخذ انواع مدارک تحصیلی را به شما می دهند. در این مقاله یک لیست دانشگاه های اسپانیا آمده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه های اسپانیا به شما معرفی می شوند شما را در اخذ مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا یاری می نمایند که البته باز هم بستگی به شرایط خود شما دارد. لذا شرایطی برای ورود دانشجویان بین المللی به این دانشگاه های اسپانیا وجود دارد.

زبان تحصیل در اسپانیا بستگی به دانشگاه انتخابی شما دارد. اما برخی از دانشگاه های اسپانیا زبان تحصیل به انگلیسی نیز می باشد. وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه های اسپانیا مورد تایید وزارت علوم ایران  برای افرادی که تمایل به تحصیل در اسپانیا کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به اسپانیا به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

بسیاری افراد جهت مهاجرت به اسپانیا معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت اسپانیا از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد.

برترین و معتبر ترین دانشگاه های اسپانیا

اجازه دهید نگاهی اجمالی به برترین دانشگاه های اسپانیا و پیشنهادات انان بیاندازیم.

لیست دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه آلفونسو سی ال سابیو

این دانشگاه در شهر مادرید واقع شده است و برنامه های بسیار گسترده ای در خصوص رشته های تجارت، مدیرت هتل، مهندسی کامپیوتر، دندانپزشکی، پزشکی و… دارد. مبلغ شهریه دانشگاه های اسپانیا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معقول است، همچنین کمک مالی در این دانشگاه پذیرفته شده است.

دانشگاه گامیلو ژوسلا

این دانشگاه در بیانوبا د لا واقع شده است و یکی از معروف ترین دانشگاه ها در کل جهان است. اخذ مدارک رشته تبلیغات، روابط عمومی، معماری، طراحی، جرم شناسی و… در این دانشگاه امکان پذیر است. مبلغ شهریه متوسط در این دانشگاه ما بین 16 تا 40 یورو در هر ترم است که باز هم بستگی به رشته تحصیلی شما دارد. همچنین کمک مالی در این دانشگاه پذیرفته می شود.

کارلس 3، دانشگاه مادرید

دانشگاه کارلس 3 در مادرید واقع شده است و هنوز هم یکی از معروف ترین دانشگاه های اسپانیا در کل جهان است. رشته های تحصیلی بسیاری در این دانشگاه ه پیشنهاد می شوند که به اسپانیایی تدریس می شوند. مدارک قابل اخذ این دانشگاه مهندسی هوا فضا، حقوق تجارت، ارتباطات، مهندسی کامپیوتر، ماشین الات صنعتی، گردشگری، حقوق و .. می باشد.

دانشگاه کاتولیک سن آنتونیو

این دانشگاه در مادرید واقع شده است و دانشجویان بین المللی بسیاری این دانشگاه را انتخاب می کنند. برنامه های کاربردی بسیاری در این دانشگاه وجود دارد که همگی بر رهبری و شیوه زندگی کاتولیک تمرکز کرده اند. تحصیل در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است و دربردارنده رشته های تغذیه بالینی، تبلیغات، حقوق تجارت، اموزش ابتدایی دوران کودکی، جرم شناسی، تعلیم و تربیت، روانشناسی، کار درمانی و … است.

دانشگاه گاردنال هررا

که در والنسیای اسپانیا واقع شده است و یکی از برترین دانشگاه ها محسوب می شود. هزینه تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا متفاوت است که توسط دولت اسپانیا سازماندهی می شود و کمک مالی در این دانشگاه قابل قبول نیست. تحصیل در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا (در بعضی رشته ها) امکان پذیر است.   رشته های موجود در این دانشگاه اموزش دوران کودکی، تجارت، حقوق تجارت، فناوری اطلاعات کامپیوتر، طراحی داخلی، سلامت و تندرستی، اسپانیا به عنوان زبان دوم و … است.

دانشگاه سن پابلو

دانشگاه سن پابلو در مادرید واقع شده است و از دیگر دانشگاه های درجه یک دراین کشور است. این دانشگاه به دلیل وجود استادان و کارمندان با صلاحیت مشهور است. همچنین این دانشگاه فعالیت های فوق برنامه مفیدی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد. رشته های موجود در این دانشگاه تاریخ هنر، تبلیغات، روابط عمومی، ارتباطات دیجیتالی، فناوری اطلاعات، دندانسازی، تاریخ، ساخت فیلم، مطالعات اروپایی و … است.

دانشگاه کاتولیک سن ویسنت مارتیر

دیگر دانشگاه کاتولیکی سن ویسنت مارتیر است که در والنسیا واقع شده است. دانشجویانی که این کالج را انتخاب می کنند انتظار برگزاری کلاس های جهانی در خصوص صحبت در مورد همه دانشگاه های اسپانیا را دارند،. رشته های تحصیلی این دانشگاه دندانسازی، حقوق تجارت، نوآوری تجارت، پیشرفت اولیه دوران کودکی، تعلیم و تربیت و … است. این کالج برای دانشجویانی که رتبه a دکترا را کسب کرده اند گزینه بسیار خوبی می باشد.

پذیرش از دانشگاه های اسپانیا

فراموش نکنید که اینان تنها جزئی از مدارس و دانشگاه های عالی در اسپانیا هستند. به طور کلی بیش از70 دانشگاه در این کشور وجود دارد. مهم نیست کدامیک از این دانشگاه ها را برای تحصیل انتخاب کنید، مهم این است که این دانشگاه ها شما را به موقعیت شغلی مربوط به رشته خود برسانند.

 بورسیه تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا نیز وجود دارد اما برای اخذ آنها نیاز به رزومه تحصیلی بسیار قوی می باشد. بنابراین اگر بتوانید بورسیه تحصیلی را کسب کنید میتوانید از تحصیل رایگان در اسپانیا برخودار شوید. هزینه زندگی دانشجویی در اسپانیا نسبتا بالا است. دلیلی که باعث شده هزاران دانشجوی بین المللی اسپانیا را برای تحصیل خود انتخاب کنند این است که اسپانیا دارای سه موسسه بسیار بزرگ برای ثبت نام دانشجویان بین المللی است که این تعداد در حال افزایش است.

لذا مطمئن شوید که لیست تمامی دانشگاه های مذکور در فوق را مشاهده کرده اید. در این صورت شما بهترین دانشگاه های اسپانیا با سطح اموزش عالی را خواهید یافت. در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به اسپانیا توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل در اسپانیا برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در اسپانیا را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در اسپانیا بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه یا سفارت اسپانیا تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *