رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهران شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا می توانید با مشاورین موسسه یا سفارت اسپانیا تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تعداد زیادی کالج های مشهور برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اسپانیا وجود دارد. لذا شما حق انتخاب های بسیاری برای تصمیم گیری دارید. به علاوه شما قادر به اخذ مدرک دکترای خود در مناطق مختلف اسپانیا هستید. اگر شما نسبت به نوع رشته تحصیلی خود در اسپانیا تردید دارید شناخت رشته های تحصیلی موجود در اسپانیا کمک بسیاری به شما می کند.

لیست رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا

رشته حقوق در اسپانیا

رشته حقوق از مشهورترین رشته های تحصیلی در اسپانیا است با توجه به اینکه اتنخاب های متعدد دیگری پیش پای شما قرار دارد. اجازه دهید نگاهی کلی به رشته حقوق همانند دیگر رشته های مهم در اسپانیا بیاندازیم.

حقوق از مشهورترین رشته ها در اسپانیا است که بسیاری از جوانان به ان گرایش دارند. لذا تعداد کمی دانشگاه مشهور در اسپانیا و مادرید وجود دارد که رشته حقوق را برای افرادی که میخواهند از طریق این رشته وارد کار شوند پیشنهاد می کند. اگر قصد شما وکیل شدن، رسیدن به مقام دولتی یا هر چیزی که مرتبط با حقوق می باشد است، مادرید و اسپانیا بهترین گزینه های انتخابی هستند.

رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا

لذا با ورود به هر دانشگاه از کشور، نمره شما بر اساس امتحان پایانی می باشد. یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین رشته های حقوق، سیستم حقوقی اتحادیه اروپا است. بسیاری از دانشجویان، این رشته را به دلیل فراهم کردن چهارچوب کاری و عملکرد قانونی این سیستم در کشور های اروپایی انتخاب می کنند. با انتخاب این رشته نه تنها افراد با سیستم حقوقی اسپانیا اشنا می شوند بلکه نحوه تصمیم گیری در روند سیستم حقوقی را فرا می گیرند. این رشته به دانشجویان بنیادی قوی در خصوص روند حقوق کار در کشور های اروپایی می دهد.

یکی دیگر از رشته های معروف در کالج های اسپانیا حقوق جرم شناسی بین الملل است. این رشته هسته تمامی جرم های بین المللی است. در پایان دانشجوی این رشته اطلاعاتی در خصوص رشد بین المللی جرم و به طور کلی سیستم عدالت کیفری کسب می کند. سرانجام هر دانشجویی که وارد رشته حقوق در اسپانیا یا دیگر کشور های اروپایی می شود نیاز به گذراندن یک دوره دارد.

این دوره به دو بخش مختلف تقسیم می گردد که با معرفی سبکی خاص از رویکرد به قانون، روشی خاص برای توصیف قانون مدنی در مقابل فرهنگ مشترک اغاز می گردد. این دوره به افراد کمک می کند تا در مورد چگونگی بسط راه های قانونی اگاه شوند. بخش دوم بر سنجش قانون اساسی متمرکز است.

دیگر رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا

هنر و علوم انسانی از دیگر رشته های مشهور در اسپانیا هستند. با اخذ این مدرک شما قادر به کار کردن در زمینه مورد علاقه خود در طول دوره زندگی هستید. مشهورترین رشته ها برای کار: زبان انگلیسی، زبان و تاریخ، هنرهای تجسمی و … هستند. برای اخذ مدرک در رشته هنر و علوم انسانی علاوه بر موفقیت در امتحان پایان ترم، میبایست تحقیق نهایی بر روی پایان نامه انجام گیرد. افرادی که موفق به اخذ این مدرک می شوند می توانند از کار کردن در صنایع برخوردار شوند.

علاوه بر کارایی رشته هنر و علوم انسانی این گرایش ها تاثیر بسزایی در شغل و زندگی افراد دارند. اگر شما علاقه مند کمک به دیگران در پروژه ها هستید و از این کار لذت میبرید و خواستار تغییر و تحول در زندگی خود هستید این ها رشته هایی هستند که رویاهای شما را محقق می سازند.

رشته های پیشنهادی در گرایش هنر و علوم انسانی به شرح ذیل می باشد :

  • ادبیات آمریکای غربی
  • ادبیات اسپانیایی
  • فلسفه بنیادی
  • اخلاق و محیط زیست
  • موسیقی محبوب

بازاریابی و سرمایه گذاری

امروزه تجارت و کسب و کار رویای بسیاری از افراد است که این امر به کمک بازاریابی و سرمایه گذاری امکان پذیر است، چرا که این دو از مشهورترین رشته ها در اسپانیا می باشند. اخذ مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد این گرایش ها در اسپانیا امکان پذیر است لذا فرد با اخذ این مدارک فرصت بسیاری برای ارتقا خود دارد.

مشاغلی که افراد می توانند از طریق بازاریابی و سرمایه گذاری بعد از فارغ التحصیلی کسب کنند از این قبیل می باشند : مشاور بازاریابی، تحلیلگر مالی، مدیر تبلیغات، مدیر حسابداری، مدیر تولید و..

رشته علوم

راه های مختلفی برای اخذ مدرک علوم وجود دارد لذا با داشتن این مدارک شما انتخاب های نا محدودی در جهت یافتن شغل خود خواهید داشت. میکروبیولوژی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و… گزینه های انتخابی شما می باشند، نا گفته نماند که تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته ها امکان پذیر است لذا با انتخاب این رشته ها همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. رشته های علوم پایه جزو رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا می باشد.

دوره های زبان اسپانیایی

کجا زبان اسپانیایی را فرا گیریم ؟ تدریس در دانشگاه های اسپانیا به زبان اسپانیایی است البته شما می توانید در صورت تمایل در کلاس های زبان اسپانیایی شرکت کنید، این دوره ها در طول زمان های مختلفی تکمیل می گردد که باز هم بستگی به میزان علاقه و خواسته شما دارد. بسیاری از افراد غیراسپانیایی قبل از اخذ مدرک خود در این کلاس ها شرکت می کنند. لذا شما می توانید به راحتی در جهت یادگیری این زبان اقدام نمایید.

مدیریت مهمانداری

از دیگر رشته های مشهور در دانشگاه های اسپانیا مدیریت مهمانداری است. مدیریت مهمانداری شامل کار در هتل، متل، رستوران و موسسات مشابه می باشد. با اخذ این مدرک شما پتانسیل بالقوه ای برای پیشرفت دارید و اطمینان دارید که همیشه برای شما شغل وجود دارد. لذا اخذ مدرک کارشناسی در رشته مدیریت مهمانداری با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی شما به راحتی امکان پذیر است.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات اعزام دانشجو به رشته های تحصیلی مشهور در اسپانیا را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور اسپانیا با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *