تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی

روسیه دارای دانشگاههای علوم پزشکی و دانشگاه مهندسی برتر در جهان است. روسیه همواره در زمینه های آموزش و پرورش پزشکی، مهندسی و زمینه های دیگر دارای روش های خاص و برتر بوده است. تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی آسان، ارزان و قابل انعطاف است. و یک انتخاب ارزشمند برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

روسیه دارای تاریخ ارزشمند آموزش و پرورش با کیفیت بالا برای همه شهروندان است. احتمالا همچنین دارای یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان با تولید نرخ باسوادی 98٪ است.

دانشگاههای دولتی روسیه، موسسه آموزش بین المللی (IIE)، برای دانشجویان بین المللی طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی به زبان انگلیسی را فراهم می کند. در کنار روش های متعدد مهاجرتی بهترین روش های مهاجرت به روسیه مهاجرت از طریق مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت از طریق تحصیل می باشد.در تمام این روش ها شخص پس از چند سال اقامت می تواند تابعیت یا شهروندی روسیه را اخذ نماید.

اعزام دانشجو پزشکی و غیر پزشکی تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی

در روسیه، مدت زمان تحصیل در دانشکده پزشکی یا مهندسی بستگی به واسطه آموزشی شخص دارد. دانشکده های با زبان روسی دوره پزشکی را در یک برنامه هفت سال یا پنج ساله ارائه می کنند و دوره های مهندسی 4 سال به طول می انجامد.

دانش آموزانی که زبان انگلیسی را انتخاب کنند نیاز به گذراندن دوره های زبان روسی ندارند، چون دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل به زبان روسی بایستی یک سال دوره مقدماتی زبان روسی را قبل از شروع تحصیل اصلی خود در این کشور بگذرانند.

اگر می خواهید برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی اقدام کنید، دانشگاه های روسیه در حال ارائه تعداد فزاینده ای از دوره های تحصیل به زبان انگلیسی هستند. این مقاله به بررسی چگونگی یافتن برنامه های انگلیسی زبان در روسیه می پردازد، تا تحصیل در روسیه یکی از قدرت های اقتصادی جهان که به سرعت در حال رشد جهان است را برای شما تسهیل کند و آینده کاری شما را تضمین کند.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان تلفنی در زمینه شرایط اعزام دانشجو به روسیه به صورت تضمینی با مشاورین ما در تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید. موسسه مهاجرت به روسیه برگزیده اصطهباناتی در تمامی مسیر مهاجرت شما می تواند در اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران و وزارت بهداشت به متقاضیان کمک کند.

همانطور که گفته شد روش های زیادی برای مهاجرت به روسیه وجود دارد، اما بسیاری افراد جهت مهاجرت به روسیه معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی می توانند اقدام کنند.

تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی

تدریس در روسیه به زبان انگلیسی

اگر چه بسیاری از دانشگاه های روسیه دوره های مقدماتی زبان را برای کمک به دانش آموزان برای به دست آوردن مهارت های لازم برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی را ارائه می کنند، طیف وسیعی از برنامه های انگلیسی برای دانشجویان در دسترس است اگر شما علاقه به شرکت در دوره های زبان انگلیسی را دارید.

اکثر دوره به طور کامل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند. برای جستجو در رابطه با دوره های مفید برای پیدا کردن برنامه های انگلیس زبان می توانید به وب سایت StudyinRussia.ru مراجعه کنید. این سایت به شما امکان محدود کردن جستجوی خود با توجه به سطح درجه، رشته تحصیلی / موضوع، نحوه مطالعه، طول دوره، شهر، و البته زبان ترجیحی شما را می دهد.

درخواست پذیرش برای دوره های انگلیسی زبان در روسیه

موارد لازم برای ارسال درخواست تحصیل به زبان انگلیسی به صورت دقیق در دسترس نیست و از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است، اما به طور کلی شما نیاز به ارائه یک سند تحصیلی از دوره قبلی تحصیلی مانند دیپلم یا گواهی آموزش و پرورش، نامه و یا مدرک اثبات کننده سطح زبان انگلیسی شما مانند نمره مناسب و قبولی در آزمون  آیلتس یا تافل (اگر زبان مادری شما انگلیسی است شما نیاز به مدرک ندارید). برخی از دانشگاه ها نیز ممکن است از شما  CV تحصیلی، نامه معرفی از استاد را بخواهند. و یا برای تکمیل اطلاعات با شما از طریق اسکایپ مصاحبه ای به زبان انگلیسی ترتیب دهند.

تحصیل مقطع کارشناسی در روسیه به زبان انگلیسی

همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر فرصت های تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی برای دوره های کارشناسی ارشد ارائه می گردند، اما همچنین برنامه های کارشناسی به زبان انگلیسی نیز در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید جستجوی سریعی در سایت StudyInRussia.Ru داشته باشید. دوره های دانشگاه های روسیه از جمله دانشگاه دولتی جنوبی اورال ، دانشگاه ملی علوم و فناوری موپسوئست و دانشگاه تیومن، در رشته هایی مانند کسب و کار بین المللی، اقتصاد، فیزیک و مهندسی مکانیک به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

مزایای تحصيل در روسیه به زبان انگلیسی

ماکسیم خومیاکوف، معاون رئیس روابط بین الملل در دانشگاه فدرال اورال، اشاره می کند که برنامه های انگلیسی برای دانش آموزان بین المللی به جهانی شدن دانشگاه کمک خواهد کرد. انگلیسی، همان نقشی را بازی می کند که زبان لاتین یا یونانی در قرون گذشته داشتند. انگلیسی زبان علم است، کسب و کار و ارتباطات بین المللی در دنیا با این زبان صورت می گیرد.

سرگئی روشچین، معاون رئیس دانشگاه پژوهشی مدرسه عالی ملی اقتصاد (HSE)، تحصیل به زبان انگلیسی را برای فارغ التحصیلان قدم مهمی برای ورود به بازار کار می داند. در جهان امروز، دانش خوبی از زبان های خارجی، اول از همه انگلیسی در جهان وجود دارد، برای توسعه یک کار حرفه ای موفق دانش زبان انگلیسی بسیار مهم است. دانش زبان انگلیسی در اندازه کافی در زمینه حرفه ای، برای قبول شدن در بازار کسب و کار کنونی جهان بسیار لازم و ضروری است.

شرایط تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر کشور های می باشد اما مسلماً تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید. زبان تحصیل در این کشور به زبان روسی و انگلیسی می باشد.

با این حال، اگر شما تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی تحصیل می کنید، هنوز هم بایستی اصول اولیه زبان روسی را برای کمک به زندگی در این کشور و کشف فرهنگ غنی ملی کشور روسیه یاد بگیرید. زبان آلمانی و فرانسه نیز زبان دوم و مشترک در روسیه است، پس ممکن است یادگیری این زبان ها برای شخص مفید باشد.

ممکن است در یک رشته خاص اما در دانشگاه های مختلف دروس دانشگاه های روسیه با یکدیگر متفاوت باشند. مدرسه و مدارس نیز برای دانش آموزانی که سنین آنها کمتر از 18 سال یا سن دانشگاه می باشد موجود است. تحصیل در روسیه به زبان انگليسي بدون مدرک زبان ممکن است ، تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه نیز ممکن است و برخی از دانشگاه های پزشکی این کشور مورد تایید وزارت علوم است.

دلایل تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی

با توجه به مزایای تحصیل به زبان انگلیسی، این کشور نسبت به کشورهایی که در آنها این امکان وجود ندارد در اولویت برای تحصیل قرار دارد.

آموزش و پرورش در دانشگاه های پیشرو روسیه دارای کیفیت بالا و نسبتا ارزان هستند. بنابراین تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی یک فرصت عالی برای کسانی است که خواهان دریافت آموزش خوب و مقرون به صرفه هستند.

تعدادی از بورس های تحصیلی برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی به صورت تقریبا رایگان وجود دارد. دولت روسیه این بورسیه ها را برای دانشجویان مشتاق و جهت جذب دانشجویان بین المللی قرار داده است، امکان افزایش تعداد بورسیه های دولتی از 15،000 به 20،000 در سال های آینده وجود دارد.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های روسیه معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد در صورت پذیرش از دانشگاه های روسیه  با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان در روسیه برای شما امکان پذیر می گردد. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در روسیه به زبان انگليسي در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در روسیه در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند. سطح علمی دانشگاه های روسیه با یکدیگر متفاوت می باشد حتما قبل از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود رتبه این دانشگاه در سال جاری را بیابید.

علاوه بر این، تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی به شما امکان بازدید از بزرگترین کشور جهان را می دهد. دوستداران ادبیات روسیه ممکن در حین تحصیل با آثار تولستوی، داستایوفسکی، پوشکین، چخوف و بسیاری از نویسندگان معروف جهان آشنا شده باشند. این کشور دارای اقتصاد در حال رشد است و یکی از قلب های تپنده اقتصاد دنیا است.

تدریس به زبان انگلیسی در روسیه مقطع کارشناسی ارشد

برنامه های انگلیسی زبان در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه PFUR

موفقیت دانشگاه PFUR در جذب دانشجویان از سراسر جهان نه تنها نشان دهنده برتری این موسسه آموزش عالی در روسیه بلکه در جهان است، بورسیه های تحصیلی گوناگون، تنوع و غنای فرهنگ و دسترسی آسان دانش آموزان از سراسر جهان این دانشگاه را محبوب ساخته است.

با توجه به اینکه روسیه یک کشور غیر انگلیسی زبان است، و دانشجویان خارجی از سراسر جهان را پذیرا می باشد، پیشنهادات گسترده ای برای آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه های خود فراهم کرده است. به این ترتیب شخص می تواند قبل از شروع تحصیل به زبان انگلیسی مسلط شود. دانشجویان انگلیسی زبان از بیش از 50 کشور دنیا در برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی شرکت می کنند.

دانشگاه PFUR برنامه های زیر را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را ارائه می کند:

 برنامه کارشناسی ارشد در PFUR – یکی از اولویت های اصلی (PPT) است.

دانشکده علوم

  • شیمی و محیط زیست
  • روش کاربردی در معادلات دیفرانسیل و تحقیقات میان رشته ای
  • فیزیک نظری

دانشکده مهندسی

  • نوآوری در ایجاد کسب و کار و رشته مدیریت
  • مهندسی عمران

دانشکده محیط زیست

  • مدیریت اقتصاد منابع طبیعی
  • بیوتکنولوژی زیست محیطی

دانشکده کشاورزی

  • اقتصاد در زمین های کشاورزی
  • زراعت ” حفاظت گیاه”
  • “مدیریت حاصلخیزی خاک” زراعت
  • زراعت “آگرواکولوژیکی ارزیابی زمین”

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی

  • فلسفه
  • سیاست جهانی: فرآیندهای سیاسی و نگهداری امنیت بین المللی

دانشکده زبانشناسی

  • زبانشناسی نظری و کاربردی
  • روزنامه نگاری بین المللی کاربردی

دانشکده حقوق

  • حقوق بین المللی و حقوق بشر
  • ترجمه و تفسیر حقوقی (MLTI)
  • خدمات مترجم عمومی
  • حقوق بین الملل خصوصی

دانشکده اقتصاد

  • تجارت بین المللی
  • بازاریابی بین المللی
  • نوآوری بازاریابی و فناوری
  • کسب و کار بین المللی

موارد مورد نیاز برای ارسال درخواست پذیرش از دانشگاه های روسیه

یک شهروند خارجی که مایل به برای تحصیل در دانشگاه ایالتی روسیه است بایستی مدارک زیر را فراهم کند:

  •     تکمیل فرم درخواست؛
  •     گواهی اتمام دوره متوسطه؛
  •     گواهی پزشکی مبنی بر وضعیت سلامت عمومی، انجام آزمایش اشعه ایکس، آزمایش ایدز؛
  •     گذرنامه دارای عکس؛
  •     کپی اسکن شده از رسید بانکی و پرداخت هزینه های پردازش (برای شروع روند پذیرش خود را برای تحصیل در روسیه بایستی هزینه پردازش را پرداخت کنید).

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه بستگی به دانشگاه انتخابی شما در این کشور دارد. معمولا اخذ پذیرش در دانشگاه های خصوصی راحت تر از دانشگاه های دولتی است، اما حتما دقت فرمایید دانشگاه انتخابی مورد تایید وزارت علوم باشد. شهریه دانشگاه های خصوصی روسیه معمولا بالا می باشد.

ویزای تحصیلی روسیه

پس از دریافت دعوت نامه، دانشجو باید به سفارت فدراسیون روسیه در کشور خود مراجعه کند و برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنذ. مدارک زیر باید قبل از مراجعه فراهم شود:

  •     فرم درخواست
  •     3 عکس (3x4cm)
  •     نامه اصل دعوت نامه
  •     گواهی سلامت پزشکی
  •     تست HIV / AIDS

هزینه زندگی دانشجویی در روسیه یکی از موارد مهمی است که تعیین کننده روند مهاجرت به یک کشور می باشد. بنابراین قبل از اقدام در رابطه با آن تحقیقات لازم را به عمل آورید.

لازم به ذکر است موسسه حقوقی اعزام دانشجو به روسیه برگزیده اصطهباناتی جزو بهترین موسسات حقوقی کشور می باشد، آماده پاسخگوی و مشاوره تلفنی (رایگان) و حضوری به شما دوست و هموطن عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

متقاضیان تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی در این کشور به صورت تضمینی با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می توانند به راحتی ویزای تحصیل در روسیه را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در روسیه بپردازند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *