مزایا و امتیازات تحصیل لهستان

تحصیل در لهستان تنها مزیت در نظر گرفته شده برای اشخاص نخواهد بود، چرا که تحصیل در لهستان رفتن به مهمانی، ملاقت کردن با افراد جدید، سرگرم شدن در همه زمان ها، گسترش افق دید افراد و … را به همراه خواهد داشت. با این حال دانشجویان قادر به استفاده از فرصت های شگفت انگیز، کشف مسائل جدید، لذت بردن از زندگی، آشنا شدن با فرهنگ و لذت بردن از زندگی با هزینه های کم نیز خواهند بود. و همه این موارد از جمله مزایا و امتیازات تحصیل لهستان می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه مزایا و امتیازات تحصیل لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مواردی که باید در رابطه با مزایا و امتیازات تحصیل لهستان بدانید

فهرستی از اماکن بسیار بزرگ؛ فعالیت ها و امکاناتی که قیمت آنان نسبت به قیمت های معمول ارزان تر می باشد برای افراد آورده شده است. ما اسامی تمامی مکان ها را برای شما در این مقاله نخواهیم آورد چرا که امکان دسترسی به برخی از آنان برای شما وجود نخواهد داشت، اما ما یک تصویر کلی از آنان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مزایا و امتیازات تحصیل لهستان

  • سینما، تئاتر، موزه

امروزه به همراه داشتن کارت شناسایی امکان بازدید کردن از آخرین فیلم های پر شده و یا بهترین نمایش ها بدون پرداخت هزینه های گزاف را برای شما فراهم خواهد کرد. این درحالیست که شما ملزم به پرداخت نیمی از هزینه بلیط ها خواهید بود.

  • باشگاه، استخر، زمین تنیس

خوش اندام و روی فرم بودن یکی از مشکلات جدی برای افراد خواهد بود به همین دلیل بسیاری از اماکن و امکانات ورزشی برای افراد در این کشور در نظر گرفته شده است. همه ی ما می دانیم که برای چند کیلو وزن کم کردن زمان زیادی بایستی طی شود. لذا باید بدانید که برای تحقق این امر شما ملزم به در اختیار داشتن وجه زیادی نخواهید بود. اگر شما یک دانشجوی محصل در کشور لهستان هستید پیشنهاد می شود که وجه خود را برای گذراندن اوقات خود در باشگاه، استخر و یا زمین تنیس تقسیم نمایید.

  • بار و باشگاه

دسترسی به بار و باشگاه های کشور لهستان بسیار سریع و آسان خواهد بود. زمانی که شما برای خوردن نوشیدنی وارد این کشور می شوید با دیدن قیمت ها شگفت زده خواهید شد چرا که هزینه مشروبات در این بارها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پیشنهاد می شود که پس از یک روز سخت و پرکار به بارهای موجود در این کشور مراجعه نمایید.

 

چگونگی دسترسی

شما قادر به استفاده کردن از تمامی موارد ذکر شده در فوق با در اختیار داشتن کارت شناسایی خواهید بود. این امر بسیار ساده به نظر می رسد و یک روش بسیار مفید برای جذب دانشجویان به کالج و یا دانشگاه های لهستان خواهد بود. دانشجویان لهستانی که کارت شناسایی به رسمیت شناخته شده ای را در اختیار دارند، هیچ گونه مشکلی در خصوص استفاده از این امکانات نخواهند داشت. مشکل زمانی پیش خواهد آمد که یک دانشجوی خارجی بر اساس آراسموس و دیگر نوع تبادلات دانشجویی به اینجا بیاید. در این زمان انتظار می رود که شما کارت دانشجویی و شناسایی خود را به همراه داشته باشید.

کارت ISIC

این کارت یک کارت دانشجویی بین المللی می باشد که با در اختیار داشتن آن شما قادر به استفاده از تمامی امکانات ذکر شده در فوق خواهید بود. در ادارات لهستان اگر شما متعلق به دانشگاه و یا کالج لهستان نباشید، کارت ISIC موقعیت دانشجویی شما را مشخص خواهد کرد. بسیاری از افرادی که در بارها، باشگاه و موزه مشغول به کار می باشند در صورت در اختیار داشتن این کارت از سوی شما بلیط های ارزان تری را در اختیار شما قرار خواهند داد (در صورت قانع نشدن بایستی شرح دهید ک این کارت معادل با کارت دانشجویی لهستان خواهد بود).

EURO <26

این کارت نسبت به کارت ذکر شده در فوق از قدرت کمتری برخوردار است. چرا که این کارت نزد راه آهن های لهستانی و یا اپراتورهای حمل و نقل عمومی (MPK) به رسمیت شناخته نمی شود. بنابراین با این کارت شما قادر به سفر کردن ارزان نخواهید بود. همچنین این کارت فرصت خرید بلیط سینما و یا ثبت نام در باشگاه با نصف قیمت را برای شما فراهم نخواهد کرد. بخاطر داشته باشید که با در اختیار داشتن این کارت شما قادر به شرکت در دوره های زبانی، رقص و… خواهید بود. در برخی از اوقات شما قادر به خریدن چیزهای ارزان تر نیز خواهید بود.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات اعزام دانشجو را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *