دانشگاه گدینیا لهستان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه دانشگاه دریایی گدینیا (Gdynia) لهستان می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز یا سفارت لهستان تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه Gdynia دانشگاهی دریایی می باشد که در میان تپه های زیبای شهر جدید Gdynia واقع شده است شهری که در شمال لهستان دریای بالتیک قرار گرفته است. دانشگاه دریایی Gdynia دانشگاهی با تاریخچه ای بسیار غنی می باشد که حدود 93 سال به آموزش مباحث دریایی در لهستان مبادرت ورزیده است. امروزه دانشگاه دریایی گدینیا در موقعیت آموزشی والایی قرار گرفته است. این دانشگاه نه تنها در میان مدارس آکادمی دولتی بلکه در میان دانشگاه های دریانوردی معتبر و آکادمی ها از شهرت والایی بر خوردار است.

این دانشگاه، دانشگاهی خلاق می باشد که دانشجویان را به سطح عالی از آموزش می رساند و استانداردهای بین المللی را در این جهت بکار می گیرد. این درحالیست که تمامی دانشگاه ها چرخه مطالعات یک و دو را به کار می گیرند. این درحالیست که دانشکده مهندسی برق، دانشکده کارآفرینی و دانشکده علوم اخذ مدرک دکترا با کیفیت بسیار عالی را به افراد پیشنهاد می کند. تمامی متخصصین دریانوردی بایستی گواهی را مطابق با کنواسیون بین المللی STCW دریانوردی در اختیار داشته باشند. دانشگاه دریایی گدینیا تمامی سیستم مدیریتی با کیفیت خود را در اختیار افراد قرار خواهد داد. این درحالیست که گواهی ارائه شما از سمت این دانشگاه مطابق با استاندارد ISO 9001 و فرمان اجرا در سال 2008 خواهد بود.

این دانشگاه به دلیل در اختیار داشتن دو مدرسه مجهز به کشتی به خود مغرور می باشد این دو مدرسه مواردی نظیر: ناوچه زیبا «Młodzie˝y» را به خود اختصاص خواهد داد. ناوچه زیبایی که در سراسر جهان شهرت دارد و در مسابقات قایقرانی و کشتس پیروزی های چشمگیری را به خود اختصاص داده است. دیگر مورد با مناطق قطبی در ارتباط می باشد و به Horyzont II نیز معروف است.

فارغ التحصیلان دانشگاه دریایی Gdynia قادر به اخذ مشاغل بازرگانی و مشاغل تخصصی در کنار سواحل خواهند بود. این متخصصین پایگاه های دریایی می توانند خود را برای اخذ مشاغلی که با اقتصاد دریایی در ارتباط است، شرکت های لهستانی و بازارهای فعال بین المللی آماده نمایند. باید بدانید که تحصیل در این دانشگاه به معنای انجام کارهای فشرده، دراختیار داشتن دانشی گسترده و اخذ مهارت های ضروری، توسعه فعالیت ها و … خواهد بود. باید بدانید که تنها موفقیت های مالی در این زمینه مهم نخواهد بود چرا که رضایت و پرستیژ کار بایستی در نظر گرفته شود.

امروزه حدود 6 هزار دانشجو در دانشگاه دریایی Gdynia مشغول به تحصیل می باشند. در پایان سال تحصیلی حدود 1500 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

مختص دانشجویان در دانشگاه دریایی گدینیا (Gdynia) لهستان

دانشجویان پارلمان

از اهداف اصلی پارلمان تضمین موقعیت مطلوب دانشجویان دانشگاه دریایی Gdynia و همچنین افزایش دانش و اطلاعات آنان خواهد بود. هر یک از دانشجویان در صورت نیاز داشتن به کمک می توانند با پارلمان نیز در ارتباط باشند.

دانشگاه گدینیا لهستان

گروه های دانشجویی با علایق خاص

در دانشگاه دریایی Gdynia گروه های دانشجویی ویژه ای وجود دارد که به ورزش های پویا و مطالب علمی علاقه بسیاری نشان می دهند.

دسته سرایندگان

ما از دانشجویان خلاق که چهار سال در این دانشگاه تحصیل کرده اند تشکر می کنیم. در پاییز سال 2011 دانشگاه دریایی Gdynia کار خود را آغاز کرد. افراد علاقه مند می توانند به این دانشگاه بیایند و چگونگی کارکرد قطعه های موسیقی و تمامی صوت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. علاوه بر این تمامی مهارت های آوازی تحت نظارت افراد حرفه ای نیز قرار خواهد داشت.

باشگاه دانشجویی Bukszpryt

باشگاه دانشجویی Bukszpryt یکی از وقایع بسیار مهم در فرهنگ کشور لهستان، کنسرت ها و دیسکوها خواهد بود. بخاطر داشته باشید که فضای باشگاه با جو دریایی اشتراک خواهد داشت.

اداره مشاغل دانشجویی

دانشگاه لهستان یک اداره مشاغل دانشجویی را جهت کارآموزی و اخذ مشاغل مهم که بصورت مستقیم توسط کارفرما پیشنهاد می شود را برای افراد در نظر گرفته است. درصورت تحقق این امر تمامی دانشجویان دریانوردی دانشگاه Gdynia قادر به اخذ مشاغل رویایی، شرکت در دوره های کارآموزی خواهند بود و مشاغل مورد نظر برای کارآموزان فرهیخته پیدا خواهد شد.

کتابخانه اصلی

این کتابخانه حدود 100000 کتاب را در خود جای داده است، این درحالیست که حدود 9000 تا از این کتاب ها آموزشی و بیش از 200 واحد از آنان تخصصی خواهند بود. این کتابخانه مکانی را به مطالعه کتاب و روزنامه اختصاص داده است و دسترسی به اینترنت را فراهم کرده است. فراموش نکنید که این کتابخانه تا بعد از ظهر باز خواهد بود. این کتابخانه با دیگر کتابخانه های علمی Tricity همکاری هایی خواهد داشت. در این کتابخانه سیستم های کامپیوتری به روز رسانی شده ای وجود دارد و امکان سفارش دادن کتاب به صورت آنلاین (VTLS – VIRTUA) برای افراد وجود خواهد داشت.

اقامت در خانه های دریانوردی شکل

دانشگاه دریایی Gdynia چهار خوابگاه دانشجویی واقع شده در دو نقطه شهر Gdynia را برای دانشجویان در نظر خواهد گرفت. خوابگاهی که از چیدمان بسیار زیبا، محیطی راحت و فضایی آرام برای مطالعه و استراحت برخوردار است. این خوابگاه ها از سال 1998 شکل گرفت و با دیگر دانشگاه ها از طریق شبکه های ارتباطی اینترنت در ارتباط خواهد بود.

برای دانشجویانی که از دیگر مناطق بجز Tricity وارد این خوابگاه ها می شوند حدود 893 مکان اقامت نیز در نظر گرفته شده است. حد متوسط هزینه اقامت دانشجویان در خوابگاه دریانوردی حدود 100 یورو خواهد بود.

کافه تریا در محوطه دانشگاهی

دانشگاه دریانوردی Gdynia یک بوفه و یک کافه تریا را به خود اختصاص داده است. مکان هایی که در هر هفت روز هفته باز می باشند و امکان تست کردن وعده های غذایی ارزان برای دانشجویان وجود خواهد داشت.

بورس های تحصیلی

اشخاص خارجی که برای اخذ بورسیه تحصیلی به دولت جمهوری لهستان درخواست می دهند بایستی جهت کسب اطلاعات بیشتر به پست دیپلماتیک و یا کنسولگری لهستان مراجعه نمایند و برای آگاهی از شرایط آن با دانشگاه مورد نظر در تماس باشند. دیگر دانشجویان خارجی که قصد اخذ بورسیه تحصیلی از جمهوری لهستان را دارند بایستی با اداره آکادمیک و تبادلات بین المللی Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej ارتباط برقرار نمایند.

تبادل بین المللی

باید بدانید که از 1 ژانویه 2014 دانشگاه دریایی Gdynia همکاری هایی با برنامه های بین المللی آراسموس نیز داشته است.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات اعزام دانشجو را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

1 دیدگاه برای “تحصیل در دانشگاه دریایی گدینیا (Gdynia) لهستان

  1. مسعود محمدی گفت:

    با سلام. سپاس از اطلاعات جامع و مفید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *