تحصیل در مالتا

تحصیل در مالتا

موسسه حقوقی توسعه گران مهر در راستای بهترین و جدیدترین پیشنهادات و راه های ورود به اروپا و اتحادیه اروپا اقدام به پذیرش تحصیلی در کشور مالتا یا معروف به جمهوری مالت می نماید و در این راستا با اقدام به پذیرش از بهترین شعبات دانشگاه های انگلیس در کشور مالتا می نماید و به هموطنان عزیز خدمت رسانی می نماید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اعزام دانشجو و تحصیل در مالتا

دو دانشگاه بزرگ مالتا دانشگاه مالتا و کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAST) در پائولا هستند. هر دو مجموعه ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.
کالج خصوصی میدلسکس همچنین به عنوان شعبه ای از دانشگاه میدلسکس بریتانیا در مالتا است، که در آن برنامه های تحصیلی را با تمرکز بر فناوری اطلاعات، علوم رایانه و تجارت بین الملل ارائه می دهند. در کنار دانشگاه مالتا، همه این موسسات آموزشی در برنامه تبادل اراسموس و فرایند بولونیا برای سازگاری آموزش عالی در سراسر اروپا شرکت می کنند.
صدها دانشجوی بین المللی برای گذراندن دوره های تحصیلی در مالتا وجود دارند، که بیشتر آنها به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود هستند.
دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای تحصیل در مالتا به ویزای دانشجویی نیاز دارند. پس از انتخاب یک دوره، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ممکن است در طول سال برای دوره های آموزشی درخواست دهند. با این وجود، متقاضیان دستور داده می شود درخواست خود را در اسرع وقت به دفتر سوابق و پذیرش اعطا کنند. درخواست نامه آنلاین نیز به آسانی در دسترس متقاضیان است.
دانشگاه گواهینامه های پیشرفته حمایتی و پیشرفته GCE، مدرک لیسانس بین المللی، سیستم جایگزینی پیشرفته آمریکا و گواهینامه بین المللی پیشرفته بین المللی (AICE) را دریافت می کند.

تحصیل در مالتا مقطع کارشناسی

جزایر مالت مخلوط قابل توجهی از فرهنگ باستانی و مدرن است. اگر چه کشور این کشور یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه ای را دارد ، ولی سیستم آموزش عالی آن آینده گرا است و سنت را با نوآوری ترکیب می کند.

با توجه به اندازه جزیره، تنها یک دانشگاه و یک کالج حرفه ای از تعدادی از موسسات فردی تشکیل شده است. با این حال، هر دو آن ها شهرت بین المللی خوبی دارند. حدود 600 دانشجوی خارجی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی تبادلات و انتقال هر ساله به مالتا از حدود 80 کشور مختلف می آیند. این کشور همکاری و ارتباط با موسسات آموزشی سراسر جهان را حفظ می کند.

برنامه های تحصیلی کارشناسی در مالتا

رشته های تحصیلی از جمله هنر، علوم و فناوری، علوم پزشکی، اقتصاد، مدیریت، آموزش، مهندسی، قانون و غیره در مقطع کارشناسی ارائه می شود. دانش آموزان در برنامه های تحصیلی تمام وقت و یا نیمه وقت ثبت نام می کنند. دوره های ارائه شده مرتبط با نیازهای کشور هستند. دوره ها در دیپلم، دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می شوند. بیشتر دوره های کارشناسی به مدت سه سال، در حالی که اکثر کارشناسی ارشد ممکن است در 2 سال تکمیل شود. برخی دوره ها هر دو سال یک بار برگزار می شود.
آموزش حرفه ای در تمام رشته های دانشگاه مالت ارائه می شود. مؤسسات مختلف ، دانش آموزان را که دارای یک شغل هستند و نیازمند آموزش تخصصی هستند به صورت تمام وقت یا نیمه وقت آموزش می دهند.

تحصیل در مالتا مقطع فوق لیسانس

مالتا یک مجموعه بسیار زیبا از جزایر واقع شده در مدیترانه است. اکثر دانش آموزان مالتا را به عنوان یک مقصد برای تحصیلات تکمیلی انتخاب میکنند و مورد ارزیابی قرار میدهند. مالتا خانه های بسیار زیبایی برای دانشجویان دانشگاه ها ارائه میدهد.خارج از کلاس های دانشگاه؛ دانش آموزان در مالتا می توانند از زندگی هیجان انگیزبا رفتن به کنسرت وتئاتر، خوردن غذاهای متنوع مدیترانه ای، فعالیت های دریا و سواحل خیره کننده استفاده کنند. کارشناسی ارشد در مالتا یک تجربه بسیار پرطرفدار است که شامل ترکیب هیجان انگیزی از تمامی دانشگاه ها و فرهنگ های متنوع است.

اکثر برنامه های کارشناسی ارشد در مالتا در تمام پارامتر های تحصیلی به طور کامل به زبان انگلیس تدریس می شود، زیرا زبان انگلیسی یکی از زبان های رسمی و اداری در مالتا شناخته شده است. برخی از برنامه هایی که دانشجویان می توانند انتخاب کنند در زمینه های آموزش و پرورش، روانشناسی، مطالعات صلح و درگیری، مطالعات محیطی و کسب و کار هستند. با یک مدرک معتبر در مالتا، دانش آموزان در آموزش و پرورش می توانند مشارکت نمایند که آنها را تشویق می کند تا به طور شخصی و حرفه ای رشد کنند و در بازار کار رقابتی در منطقه مالتا و سایر نقاط جهان فعالیت مستمری را به دنبال داشته باشند.داشتن مدرک لیسانس در رشته مربوطه یا مشابه در جهت تحصیل در مقطع فوق لیسانس جزو الزامات پذیرش مالتا میباشد و همچنین ارائه مدرک و مهارت زبان انگلیسی (میانگین 6یا 7)بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است.

تحصیل در مالتا دکترا

مالت جزیره ای در دریای مدیترانه است که در جنوب جزیره سیسیل ایتالیا واقع شده است و به عنوان یک کشور کاملا دو زبانه _زبان مالتی و انگلیسی_ شناخته شده است که این نکته مثبتی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در کشور مالت به زبان انگلیسی را دارند. برای تحصیل در موسسات آموزشی مالت به دانشجویان بین المللی کمک هزینه های تحصیلی تعلق می گیرد.اکثر شهروندان مالتی با استانداردهای بسیار بالای انگلیسی صحبت می کنند.
اکثر دوره های دانشگاهی به زبان انگلیسی برگزار می شود. تعداد محدودی از دوره های به زبان مالتی ، نیز موجود است.
تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای تطبیق با زبان انگلیسی دانشگاه های مالت برای دانشجویان بین المللی الزامی است.
یکی از شرایط پذیرش در مقطع دکترا داشتن مدرک کارشناسی ارشد است. علاوه بر این ارائه پایان نامه یا رساله اصلی تحقیقات آموزشی الزامی می باشد. در برخی کشور ها ممکن است دانشجویان در مقابل هیئت منصفه به دفاع از پایان نامه خود بپردازند.

پذیرش در مقطع دکترا در مالتا

پذیرش در هر زمان از سال انجام می شود و می توانید به صورت آنلاین مدارک خود را ارسال کنید. لازم است که یک فرم پیشنهادات تحقیقی و پژوهشی را از طریق پذیرش آنلاین پر کنید.
پیشنهادات پژوهشی در سطح دانشکده / موسسه / مرکز / کمیسیون دانشکده دکترا و هیئت مدیره، پس از مصاحبه با متقاضی در اسرع وقت مطرح می شود و مورد بررسی قرار می گیرد. کمیسیون علمی دکترا پیشنهادات را قبل از تصمیم گیری نهایی مجلس سنا مورد بررسی قرار می دهد.

ویزای تحصیلی مالتا

ویزا مورد نیاز برای تحصیل در کشور مالتا باید بیشتر از 90 روز باشد. کنسولگری مالتا برای اخذ ویزای دانشجویی نیاز به درخواست متقاضی و ارسال فرم درخواست توسط متقاضی دارد. Travisa می توان شما را در این امر یاری کند. مراحل زیر جهت درخواست برای ویزای دانشجویی مالتا ضروری است:

  • پاسپورت؛ اصل پاسپورت بعلاوه کپی از صفحه مشخص شده که گذرنامه شما دارای حداقل 6 ماه اعتبار پس از ورود شما به مالتا باشد و حداقل دو صفحه از گذرنامه شما برای مهر ویزا دانشجویی خالی باشد.صفحات آخر گذرنامه برای دریافت ویزا دانشجویی مالتا مناسب نیستند.
  • فرم درخواست ویزا مالتا
  • فرم درخواست ویزا اصلی را پر کرده و برای دانشگاه مورد نظر ارسال نمایید.
  • عکس دو قطعه عکس 2*2 تصویر گذرنامه با پس زمینه روشن
  • بقیه فرم ها
  • صورت وضعیت از دانشگاه خودتان و یک نسخه از آن
  • بلیط سفر (دو نسخه کپی از بلیط صادر شده کامپیوتری که نشان دهنده سفر به مالتا و پرواز بعدی)
  • نسخه گواهی سلامت
  • اصل و کپی از مدارک بیمه مسافرتی / پزشکی به منظور بررسی مدت اقامت شما. دفتر بیمه به شما یک برگ گواهی ارائه می دهد.
  • نامه تمکن مالی کافی (صورت وضعیت از اعتبار مالی کافی (حداقل 48 یورو در روز) برای اقامت در مالتا، که این صورت وضعیت می تواند شامل آخرین وضعیت حساب بانکی یا آخرین صورت وضعیت کارت اعتباری بین المللی شما باشد.)
  • حضور شخصی فرد متقاضی (کنسولگری از متقاضیان درخواست حضور شخصی و تعیین قرار ملاقات جهت درخواست اخذ ویزا را دارد.. توصیه می شود تا با نزدیکترین کنسولگری در کشور خود به طور مستقیم تماس بگیرید تا در مورد اطلاعات مورد نیاز و تعیین وقت ملاقات اطلاعات کافی بدست آورید.)
  • زمان فرایند اخذ ویزا
  • زمان ملاقات تعیین شده توسط کنسولگری ممکن است 4 تا 6 هفته به طول بینجامد. بعد از مصاحبه، فرایند صدور ویزا 1 تا 4 هفته طول می کشد. بنابراین دانشجویان 8 تا 9 هفته از زمان ارسال درخواست به Travisa باید منتظر بمانند.

شایان ذکر است این کشور در این ایران سفارت خانه ندارد و متقاضیان باید امور ویزای خود را از طریق سفارت کشورهای دیگر اقدام کنند. مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان پاسخگوی سوالات شما در زمینه تحصیل در این کشور اروپایی حوزه شنگن است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *