تحصیل در انگلستان

تحصیل در کشور انگلیس درس های تاریخی بسیاری در مورد رهبران بزرگ، متفکران و هنرمندان مشهور را به شما می دهد. لذا شما قادر به انتخاب دانشگاه هایی  که  100 سال قدمت دارند یا کالج های مدرنی که در انگلستان ، اسکاتلند ، ایرلند و ولز وجود دارند هستید.  موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به انگلستان با نام ثبت شده ساختار پژوهش امید، با توجه به تجربه و همچنین با همکاری وکلای مهاجرت ، روند مهاجرت به انگلستان را به صورت کاملاً تضمینی برای متقاضیان بر عهده میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قوانین جدید مهاجرت به انگلستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به انگلستان را دارند باید پس از ورود به این کشور نسبت به اخذ اقامت انگلستان اقدام کنند، این افراد می توانند پس از اتمام تحصیلات خود با سرمایه گذاری در انگلستان و یا تغییر ویزا به ویزای کار در انگلستان نسبت به این مسئله اقدام کنند و در نهایت می توانند تابعیت انگلستان را اخذ کنند.

دوره های تحصیل در لندن بسیار مشهورند، زندگی در این  شهر بسیار جالب و هیجان انگیز است و همراه با ماجراجویی می باشد. لندن مکانی بسیار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی یا تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

تحصیل در انگلستان بسیار گران بار نیست و هزینه زندگی در این شهر نسبت به دیگر مناطق خارج از لندن بسیار مقرون به صرفه تر است. اخذ مدرک کارشناسی در انگلیس سه سال به طول می انجامد ( شهریه یک سال تحصیلی در این دانشگاه با دیگر دانشگاه های بین المللی مقایسه می شود. ) هم چنین دانشجویان بین المللی از خدمات درمانی رایگان NHS در صورت تحصیل بیش از 6 ماه برخوردار می شوند.

چرا تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان ؟

به دلیل شهرت جهانی دانشگاه های انگلیس، وجود شهرها ی جذاب و فرهنگ های متنوع در انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی دانشجویان بین المللی بسیاری را در سراسر جهان به جذب خود کرده است. ناگفته نماند که  6 دانشگاه بسیار عالی در سطح جهان تحت نظارت کشور انگلستان فعالیت می کنند. موسسات آموزشی انگلستان بهترین کیفیت آموزشی و حرفه ای را در اختیار افراد قرار می دهند.

دانشگاه های کشور انگلستان ارائه آموزش های پیشرفته و امکانات بسیار عالی با بالاترین استانداردها را تضمین می کنند چرا که دوره های تحصیلی که در این کشور برگزار می شود در سراسر جهان شناخته شده هستند و این امکان را به افراد می دهد که به شغل دلخواه خود در آینده برسند. دانشگاه های انگلستان اطلاعات و روش های مفیدی در خصوص ادامه تحصیل را در اختیار افراد قرار می دهند که همه ی این موارد افراد را در رسیدن به شغل دلخواه در آینده یاری می نمایند.

تحصیل در انگلستان

کشور انگلیس مجموعه ای از دانشجویان بین المللی و جوامع چند فرهنگی را در خود جای داده است. بیش از 200 ملیت از کشورهای دیگر، در انگلستان تحصیل می کنند. بسیاری از موسسات آموزشی مجموعه ای از دانشجویان بین المللی که متعلق به کشور های دیگر هستند اما در انگلستان سکونت دارند را در بر می گیرند. افراد این جامعه بسیار اجتماعی هستند و سفر به جاذبه های محلی، خوردن غذا و دور هم بودن را به افراد پیشنهاد می کنند ناگفته نماند که دوستی و برقراری ارتباط  با مردم این کشور برای سالیان دراز باقی می ماند.

کار دانشجویی در انگلستان

امکان کار پاره وقت در حین تحصیل با 20 ساعت کار درهفته و یا کار تمام وقت در تعطیلات وجود دارد. لذا این امر تجارب و مهارت های بسیار مهمی را در جهت رسیدن به شغل دلخواه در اینده در اختیار افراد قرار می دهد.

این کشور امکان سفر های کوتاه مدت فوق العاده ای در حین تحصیل را برای افراد فراهم می کند. کشور انگلیس دروازه بسیار بزرگی برای ورود به اروپا با توجه به مقادیر بسیار زیاد سفر ها و دانشجویان فوق العاده می باشد.

اگر شما برای تحصیل در انگلیس به ویزا نیاز دارید، اطلاعات بسیار مفیدی وجود دارند که شما را در این امر یاری می کنند. اخذ ویزا فرایندی است که شما می توانید تمام نیاز های خود را با ان برطرف کنید ناگفته نماند که هیچ گونه محدودیتی برای صدور ویزا هزاران دانشجو که قصد سفر به انگلیس را دارند وجود ندارد.

در مورد کشور انگلستان

کشور انگلیس مشهور ترین جاذبه های گردشگری ، منظره های خیره کننده و متنوعی برای بازدید را دارد. وسایل حمل و نقل در انگلیس شما را به هر نقطه از جهان می برند. هر منطقه از انگلیس جاذبه های فرهنگی خود را دارد که بسیار طلسم کننده اند بنابراین هر منطقه از ان ارزش دیدن را دارد. این شهرها بسیار شلوغ هستند در حالی که کشور های اطراف به دلیل زمین و تپه های متلاطم، کوه های پوشیده از برف، مزارع، سواحل و دریاچه ها کامل نفس گیر است. شب زنده داری، ورزش های متنوع و دیگر فعالیت ها بخشی از سرگرمی های دانشجویان بین المللی می باشد. در این کشور تنوع فرهنگی بسیاری وجود دارد که برای دانشجویان بین المللی بسیار عالی است.

 هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان

قبل از شروع تحصیل در انگلیس شما می بایست نسبت به مبالغ شهریه و هزینه های زندگی در صورت اقامت اگاهی داشته باشید. لذا حمایت های مالی بسیاری در اختیار دانشجویان بین المللی قرار داده می شود فراموش نکنید که برای کسب اطمینان بیشتر تحقیق و بررسی بیشتری انجام دهید. هزینه سالانه زندگی در انگلیس حدود 7000- 9000 پوند می باشد لذا این بسیار اهمیت دارد که شما برای مخارج و هزینه های خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. بسیاری از مغازه ها و رستوران های انگلیس تخفیفات ویژه دانشجویی بسیاری را برای افراد در نظر می گیرند.

مبلغ شهریه دانشگاه هنر در انگلستان حدود 7000 تا 9000 پوند و دروس علوم حدود 12000 پوند در سال می باشد. البته همه ی این هزینه ها بستگی به مکان تحصیل شما دارد. این بسیار حائز اهمیت است که شما نسبت هزینه های  موسسه انتخابی خود و حمایت های مالی انان اگاهی کامل داشته باشید. موسسه حقوقی توسعه گران مهر ضمن همکاری با دانشگاه های کشور انگلستان این امکان را فراهم آورده است که در مواقعی از سال در صورت حصول شرایط جهت اخذ بورسیه تحصیلی افراد نیز کمک کند.

اخذ مدرک کارشناسی در انگلیس 3 تا 4 سال به طول می انجامد در حالی که کل دوره تحصیلی کارشناسی ارشد یک سال است. بنابراین گزینه های انتخابی بسیاری برای اخذ مدرک در انگلیس و انتخاب گام های بعدی در جهت ادامه تحصیل وجود دارد.

وضعیت ویزای تحصیلی انگلستان

در صورت تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور شما می بایست مواردی مانند:  تاریخ ورود ، مهلت در خواست ، مهلت ویزای دانشجویی انگلیس و زبان مورد نیاز را در نظر بگیرید. زمان ثبت نام دانشجویان در سپتامبر هر سال صورت می گیرد البته برخی از دانشگاه ها در ماه ژانویه نسبت به ثبت نام دانشجویان اقدام می کنند. اگر شما مایل به شروع تحصیل در ماه سپتامبر هستید در ذهن داشته باشید که مهلت دادن در خواست در ماه ژوئن می باشد. لذا مطمن شوید که تمامی مدارک خود را قبل از تاریخ مد نظر ارسال کرده اید.

ناگفته نماند که افراد می بایست قبل از دادن در خواست ویزا انگلستان نسبت به شرایط اخذ ویزا اگاهی کامل داشته باشند. ویزا در انگلیس منوط به تغییر است اما به طور کلی افراد نیازمند ارائه یک نامه بی قید و شرط توسط دانشگاه انتخابی برای اگاهی از تمکین مالی جهت پرداخت شهریه و مخارج زندگی می باشند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت ویزاها و مهاجرت انگلستان مراجعه فرمایید. جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان شخص باید پس از دریافت پذیرش با مراجعه به سفارت انگلستان نسبت به طی مراحل دریافت ویزا اقدام کند.

در ذهن داشته باشید که اکثر دوره های تحصیلی ، زبان مورد نیاز خود را دارند ، بنابراین شما می بایست مدرکی به عنوان اثبات مهارت های زبانی خود ( ترجیحا مدرک IELTS ) را در دست داشته باشید چرا که این موارد کمک هی بسیاری در انتخاب دانشگاه شما می کنند.

در این قسمت به بررسی تحصیل در بریتانیا و البته بعضی کشور های حوزه بریتانیا می پردازیم:

تحصیل در انگلستان

کشور انگلیس مکانی بسیار فوق العاده برای تحصیل با توجه به میراث غنی ، کیفیت اموزشی و فرهنگ متنوع می باشد چرا که این کشور امکانات فوق العاده ای برای تحصیل، کار و سفر به قسمت های مختلف کشور را در اختیار افراد قرار می دهد.

شما ممکن است با روش تدریس متفاوتی نسبت به قبل مواجه شوید. این دانشگاه ها آزادی های بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهند و آنان را در خصوص تعامل و بیان نظرات خود به دوستانش تشویق می کنند. کشور انگیس امکانات متفاوتی از جمله : ورزش در باشگاه های  مدرن و سفر به دور کشور به همراه دوستان جدید را در اختیار افراد قرار می دهد.

تحصیل در اسکاتلند

سالانه بیش از 40000 دانشجوی بین المللی در سراسر اسکاتلند تحصیل می کنند چرا که این کشور خانه بسیاری از دانشگاه های قدیمی و معتبرو یا پیشرفته در جهان می باشد که  تحصیل و یادگیری در محیطی ارام و هنری را برای افراد فراهم می کند.بسیاری از دانشگاه های اسکاتلندی امکان استخدام دانشجویان کارشناسی ارشد با حقوق بالا، شش ماهه بعد از فارغ التحصیلی را دارند. اسکاتلند کشور زیبایی های طبیعی، جشنواره های مشهور و شهر دوستی ها می باشد.

دانشگاه های معتبر اسکاتلند

در این قسمت به بررسی برخی دانشگاه های معتبر ایرلند می پردازیم:

تحصیل در ولز

ولز کشوری فوق العاده ای با قدمت 3000 ساله می باشد. این کشور شهر ها و منظره های جذاب و خیره کننده ای مانند کوه های مرتفع و سواحل ماسه ای بسیاری را در خود جای داده است چرا که این کشور ترکیبی از جاذبه های شگفت انگیز جدید و قدیمی می باشد. مناظر طبیعی  این کشور خلاقیت و نواوری دانشجویان را به تحریک در می اورد. ولز تنها کشوریست که دانشگاه های ان به سود دانشجویان بین المللی با یکدیگر همکاری می کنند. اموزش در ولز بسیار متنوع و انعطاف پذیر می باشد و امکان تحقیق در اماکن بسیار زیبای انگلیس را فراهم می سازند.

تحصیل در ایرلند شمالی

کشور ایرلند شمالی دو دانشگاه و شش کالج  آموزش عالی را در خود جای داده است. در این کشور استاندارد های آموزشی بالایی ارائه می شوند چرا که این دانشگاه ها دوره های آموزشی بسیار عالی را برای افراد فراهم می کنند و هر ساله هزاران دانشجو از 80 کشور را به خود جذب می کنند. هم چنین آنان افراد را به یادگیری مستقل برنامه های اموزشی و  تکالیف دانشگاهی تشویق می کنند.

نا گفته نماند که این منطقه از نظر وسعت بسیار کوچک تر از کشور انگلستان است اما خانه بسیاری از چشم انداز های خیره کننده و فرهنگ های منحصر به فرد می باشد. لذا اغلب کسانی که قصد ادامه تحصیل در ایرلند شمالی را دارند نسبت به تاریخ ، هنر ، موسیقی ، مناظر دیدنی و تمام مناطق در دسترس علاقه نشان می دهند.

دانشگاه های معتبر ایرلند

در این قسمت به بررسی برخی دانشگاه های معتبر ایرلند می پردازیم:

در این مقاله به بررسی مختصری از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان پرداختیم، امید است که این مطلب توانسته باشد به سوالات شما پیرامون شرایط کلی تحصیل در انگلستان پاسخ داده باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به انگلستان می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید. کارشناسان موسسه صبورانه پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات متداول در مورد اعزام دانشجو به انگلستان

1- مزایای اعزام دانشجو به انگلستان چیست؟

امکان تحصیل در معتبرترین دانشگاه های دنیا، سیستم آموزشی پیشرفته و با استاندارد بالا، امکان تحصیل به زبان انگلیسی

2- آیا پس از اعزام دانشجو به انگلستان امکان کار دانشجویی برای متقاضیان فراهم است؟

بله، متقاضیان می توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود ساعات مشخصی در هفته به کار مشغول شوند.

3- بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان کدامند؟

دانشگاه کمبریج، آکسفورد، سنت اندروز، امپریال کالج لندن، لنکستر، لافبوروو غیره

4- کدام کشورها بیشترین اعزام دانشجو به انگلستان را دارند؟

چین، آمریکا، ایتالیا، مالزی، هند، آلمان، فرانسه، ایرلند و غیره

5- مهمترین مدارک جهت اعزام دانشجو به انگلستان چیست؟

رزومه یا cv، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی مقاطع پیشین، ترجمه رسمی ریز نمرات مدارک تحصیلی، مدرک زبان، انگیزه نامه

6- آیا دانشجویان در انگلستان امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی را دارند؟

بله، اما اخذ بورسیه تحصیلی دشوار است و نیازمند تلاش بسیار متقاضیان می باشد.

7- آیا جهت اعزام دانشجو به انگلستان 2020 داشتن تمکن مالی الزامی است؟

بله، با توجه به هزینه های بالای تحصیل و زندگی دانشجویی در انگلستان، داشتن تمکن مالی جهت اثبات تامین این هزینه ها الزامی است.

8- اعزام دانشجو به انگلستان در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، اعزام دانشجو به این کشور صورت می پذیرد.

9- هزینه زندگی دانشجویی پس از اعزام دانشجو به انگلستان چقدر است؟

به طور میانگین 7 تا 9 هزار پوند در سال است.

10- هزینه تحصیل در انگلستان چه میزان است؟

هزینه تحصیل در انگستان با توجه به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است و به طور میانگین ما بین 8,000 تا 32,000 پوند در سال می باشد.

11- آیا پس از فارغ التحصیلی می توان در انگلستان اقامت کرد؟

بله در صورت یافتن کار و داشتن شرایط لازم می توان اقامت خود را دراین کشور تمدید کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

71 دیدگاه برای “اعزام دانشجو به انگلستان

  1. افشین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من پسرس 16 ساله هستم کلاس دهم و معدل نوبت اول هم 17 شده
    میخواستم بدونم بعد از دیپلم برای تحصیل دندانپزشکی در لندن جه کارهایی باید انجام داد؟و اینکه هزینه شهریه دانشگاه ها چقدره و اگر اجازه کار هم داده بشه حقوقش در ازای هر ساعت چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل پزشکی در انگلستان نیاز به قبولی در آزمون ورودی دارید. میزان حقوق کار دانشجویی بسته به شغل و پوزیشن دریافتی شما دارد.

  2. بابك عموئيان گفت:

    سلام و سپاس از شما
    اگر كسي در انگلستان ايسانس داروسازي خود را اخذ نمايد ميتواند براي ادامه تحصيل وارد دانشگاهاي كانادا شود؟ ضمناً ايشان ذر حال خاضر مشغول گذراندن دوره Alevel ميباشند .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه های انگلیس مورد تایید کشور کانادا می باشد. با این وجود شرکت در آزمون ورودی نیز الزامی است.

  3. آریا اهورایی گفت:

    با سلام، آیا می توان از صفر زبان انگلیسی را از یکی از کالج های آموزش زبان در انگلیس یاد گرفت و بعد به رشته تحضیلی مورد علاقه خود رفت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، کالج های انگلستان دوره های زبان را از ابتدایی ترین سطح تا پیشرفته ترین سطح ارائه می دهند. لطفا این مسیله را در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزا نیاز به ارائه مدرک زبان دارید.

  4. اشرف مناخانی گفت:

    میخواستم بدونم که برای رشته ادبیات انگلیسی در مقطع دکترا برای دانشگاههای انگلستان میتوانم دقبول بشوم ؟؟ بنده آیلتس 8 دارم همچنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به شرایط سنی و رزومه علمی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  5. saeed گفت:

    با سلام بده 18 سالمه دانشجو کاردانی رشته مکانیک هستم میخواستم بدونم که ایا میشه در انگلستان ادامه تحصیل بدم و چه شرایطی لازمه یکی از اقوام درجه یکم نیز در انگلستان درس میخونه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در انگلستان باید از طریق دیپلم خود اقدام نمایید و در دوره های آمادگی دانشگاهی اقدام نمایید.

  6. saeed گفت:

    سلام بنده 18 سالمه دانشجو رشته کاردانی مکانیک هستم میخواستم برای کارشناسی وکارشناسی ارشد به انگلیس برم شرایط لازم برای گرفتن ویزا چیه؟ یکی از اقوام درجه یکمم در انگلستان درس میخونه این میتونه در گرفتن ویزا کمکی بکنه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در دانشگاه های انگلیس باید در دوره های آمادگی دانشگاهی شرکت نمایید و پس از آن وارد کورس اصلی شوید. هر رشته تحصیلی دوره آمادگی مربوط به خود را دارد. با ما در ارتباط باشید تا جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  7. الهه موسوی گفت:

    سلام . وقتتون بخیر. من دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد هستم و با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شدم . امکان پذیرش گرفتن برای ارشد حقوق از دانشگاه های انگلستان وجود داره ؟ چه مدرک زبانی لازم ؟
    متشکرم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان باید مدرک زبان آیلتس حداقل 6/5 را ارائه دهید.

  8. Amir گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید، من ۱۶ سالمه و میخوام دبیرستان رو اونجا ادامه بدم اگه میشه کامل راهنمایی کنید.واقعا مرسی بابت سایتتون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دبیرستان در انگلیس باید آشنایی به زبان انگلیسی داشته باشید. هزینه های تحصیل در انگلیس بسته به مدرسه و شهر انتخابی شما دارد.

  9. زهرا جلیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا امکان تحصیل در خارج در یک رشته فنی حرفه ای مثل هتلداری به طوری که بلافاصله مشغول به کار شد وجود داره؟ یا آیا بهتره که مدرک فنی رو داخل کشور کسب کنیم و بعد اقدام کنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اکثر کشور ها به فارغ التحصیلان خود فرصتی را می دهند تا شغلی پیدا کنند و در آن کشور بمانند. در فرصت داده شده شانس اخذ کار بسیار بالاست.

  10. مینا سالاری گفت:

    با سلام
    گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان در مقطع دکترا در رشته های مربوط به ژنتیک چقدر امکان پذیر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      دریافت بورسیه تحصیلی بستگی به سابقه علمی شما دارد. برای بررسی شرایط خود برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان با ما در ارتباط باشید.

  11. سپهر گفت:

    سلام خسته نباشید ، اگه ی نفر نمره های دبیرستانش خوب باشه و لی ایلتس نداشته باشه ولی روان حرف بزنه و مشکلی تو انگلیسی نداشته باشه با رتبه ی خوب کنکور (تک رقمی یا دو رقمی) میتونه تو رشته ی پزشکی دانشگاهای خوب انگلیس مثل آکسفور و کمبریج بورسیه بشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل پزشکی در انگلستان باید دوره های a-level را گذرانده و سپس در آزمون ورودی شرکت نمایید.

  12. امیرحسین نظامعلی گفت:

    سلام , وقت بخیر , دیپلم ریاضی هستم میخواستم رشته پزشکی یا داروسازی در دانشگاه های اروپا بدون مدرک زبان و پیش دانشگاهی برای ترم بهمن پذیرش بگیرم , لطفا کشوری که با شرایط من متناسب باشه و همچنین دانشگاهش مورد تایید وزارت علوم باشه را معرفی کنید , سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به نداشتن مدرک زبان، می توانید برای تحصیل در فرانسه اقدام نمایید.

  13. فرزانه زارعي گفت:

    سلام. من دانشجوی کارشناسی تغذیه هستم و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد خارج از ایران رو دارم. بهترین گزینه ها با در نظر گرفتن دانشگاه معتبر در این زمینه و مقرون به صرفه تر بودن هزینه ها کجاست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  14. حمید اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر – جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته گرافیک در صورت داشتن مدرک آیلتس چه اقداماتی باید انجام داد؟
    آیا وقت مشاوره حضوری در تهران هم دارید ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت برای تعیین وقت مشاوره خود اقدام نمایید.

  15. وحید رمضانزاده گفت:

    سلام.وقت بخیر.همسر من نمره آیلتس 6.5 دارن و کارشناس ارشد مترجمی زبان انگلیسی هستن،سنشون 35 سال هست،میتونن برای تحصیل در مقطع ارشد و یا دکترا در انگلستان اقدام کنند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      لطفا در نظر داشته باشید که تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان محدودیت سنی دارد.

  16. اولیا زارع گفت:

    سلام من 40 سال دارم و فارغ التحصل رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مقطع ارشد از دانشگاه ازاد هستم 16 سال سابقه کار درارگانهای دولتی رو هم دارم مدرک زبان هم متاسفانه ندارم برا ادامه تحصیل در مقطع دکتری کدوم کشور رو انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  17. نرگس اکبری گفت:

    سلام خسته نباشید نرگس هستم و 16 سالمه امسال تازه میخوام وارد دبیرستان بشم. زبانمم حداکثر تا یک سال دیگه تموم میکنم .سابقه تحصیلی عالی از حضور در جشنواره ها ومسابقات تا معدل های 20 میخواستم بدونم امکان مهاجرت تحصیلی هم برای من وجود داره؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، شرایط شما برای تحصیل در مدارس انگلستان وجود دارد.

  18. مونا گفت:

    با سلام
    بنده رتبه کنکور 40 در رشته پزشکی هستم و در حال حاضر ترم 9.
    میخواستم بدونم امکان ترنسفر کردن به دانشگاههای انگلستان رو دارم که واحدها رو تطبیق بدم و ادامه پزشکی عمومی م رو اونجا بخونم؟
    یا بهتره مدرکم رو ایران بگیرم و برا تخصص اقدام کنم.
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسانه شانس تطبیق واحد در دانشگاه های خارج از کشور بسیار کم است. شما می توانید با توجه به شرایط خود از ابتدا اقدام نمایید.

  19. پروین گفت:

    سلام روز بخیر
    کارشناسی گیاهپزشکی از تبریز سراسری هستم
    برای پزشکی در انگلیس میخوام اقدام کنم
    متولد۶۲ هستم
    زودترین موقع اقدام کی هست
    ایا سازمان شما به اندازه کافی میتونه برای من با شرایط خاص ویزا بگیره .

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید توجه داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های این کشور عمدتا برای هر مقطع، شرط سنی خاص خود را دارد که رعایت آنها به منظور قانع کردن سفارت برای اخذ ویزا، اجباری است.
      شرط سنی و اینکه واجد های گذرانده شما برای رشته مورد درخواستتان مطابقت داشته باشد، از جمله این موارد است.

  20. مریم حکیم گفت:

    سلام من قصد دارم مدرک کارشناسی رو در یکی از دانشگاه های انگلیس کسب کنم ولی فقط ۱۷سال دارم و امسال کنکور میدم .من از یکی از موسسه های معتبر مدرک زبان هم دارم. آیا هنوز خیلی برای ای کار زوده؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اتفاقا برای سنین زیر 18 سال شرایط خیلی بهتر و فراهم است و نوع ویزای Tier 4 child به شما اجازه می دهد حتی بدون مدرک آیلتس نیز حهت مهاجرت اقدام کنید.

  21. اردشیر گفت:

    سلام اردشیر هستم . برای دخترم در مقطع دبیرستان میخواستم اقدام کنم . آیا من و همسرم میتوانیم همراه ایشان اقامت بگیریم؟ و اینکه هزینه های تحصیل سالانه در چه حدودی است؟ سپاس

  22. سارا گفت:

    سلامو خسته نباشید. مدرک کارشناسی شهرسازی از دانشگاه ازاد دارم. می خواستم در رابطه با شرایط تحصیل در مقطع فوق لیسانس در گرایش برنامه ریزی شهری در انگلستان را بدانم چگونه است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شرایط پذیرش هر دانشگاه با دیگری متفاوت است. در انگلستان، دانشگاه های قوی همچون کمبریج و آکسفورد وجود دارد.
      معمولا هزینه های تحصیل در سال، حدود 20 هزار پوند می باشد.

  23. saba گفت:

    دانشگاه های ذکر شده در رشته های تربیت بدنی در مقاطع ارشد هم پذیرش دارند؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در دانشگاه های مطرح بین المللی، که برخی را در بالا آورده ایم، تقریبا تمامی رشته های معمول و غیر خاص، همچون تربیت بدنی نیز وجود دارد.

  24. مهدی گفت:

    باسلام بنده فارغ التحصل مهندسی رشته عمران هستمو دارای چندین مقام کشوری در مسابقات علمی و المپیادی را دارم و دارای چندین مقاله علمی ایا امکان مسافرت به کشور انگلیس و ادامه تحصیل کار برایم میسر هستش یا نه 26 سالمه

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که تمکن مالی وجود دارد و مسئله نظام وظیفه سد راه اخذ ویزا نباشد, این امکان برای شما فراهم است.

  25. مجید گفت:

    سلام من هنوز سربازی نرفتم و بیست سالمه میخوام رشته ی پزشکی در انگلستان بخونم.میخواستم بدونم واسه رفتن باید معافیت داشته باشیم.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برای اخذ مجوز خروج از کشور, میتوان مبلغی را به عنوان وثیقه قرار داد که در صورت عدم حضور در وقت مقرر این مبلغ مصادره خواهد شد.
      البته می توان از یکی از دانشگاه های داخلی برای گرفتن برگه ی معافیت تحصیلی پذیرش گرفت.

  26. سینا ربانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم رتبه کنکور تو پذیرش تاثیری داره؟؟
    دوم اینکه تو انگلستان فامیل دارم البته درجه یک نیست..میتونه تاثیر مثبتی تو پذیرش داشته باشه؟؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که رتبه ی کنکور خاص باشد به عنوان رزومه موثر و مفید است.
      وجود نزدیکان مقیم و یا تبعه ی انگلیس , در تایید و یا رد ویزا بی تاثیر نمی باشد.

  27. هخامنش گفت:

    سلام.من به تازگی دیپلم گرفته ام.میخواستم بدونم میشه در انگلستان وارد دانشگاه شوم.در ضمن من دانشجوی رشته الکترونیک هستم .در دانشگاه فنی بوشهر.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله تا سن ۲۴ سالگی می توانید اقدام فرمایید.

  28. محمد فواد حبیبی گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم گرفتن ویزای دانشجویی هزینه ی هم در بر داره؟ و هزینه ی تحصیل در رشته پزشکی چه قدر است؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله طبیعتا اخذ هر ویزایی مربوط به هر کشوری شامل هزینه می شود.

  29. حسن گفت:

    سلام من کارشناسی مواد از دانشگاه بین المللی قزوین با معدل 17.5 دارم ایلس 7 هم دارم میخواستم بدونم میتونم توی یکی از دانشگاه های انگلیس بورس کامل شم ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد، اما اخذ این بورس ها چندان راحت نیست و مستلزم رزومه بسیار قوی است.

  30. vahid گفت:

    سلام من 17 سالمه سال سوم رشته ی ریاضی فیزیک. برای ادامه ی تحصیل در دوره ی دبیرستان چه کار هایی باید انجام بدم؟ و هزینه اش چقدره ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      ابتدا باید پذیرش دوره alevel یا فایندیشن اخذ کنید و هزینه این دوره ها سالانه حدود 20.000 پوند خواهد بود.

  31. rouhi گفت:

    سلام و درود.دیپلم برق صنعتی دارم و 28سالمه و متاهل.ولی مدرک زبان ندارم.میتونم برای مهاجرت تحصیلی در انگلیس اقدام کنم.باسپاس

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      امکان موفقیت مهاجرت تحصیلی به انگلستان بدون مدرک زبان بسیار ضعیف است.

  32. مریم محرم زاده گفت:

    سلام من کارشناسی علوم ازمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دارم با معدل ۱۴.
    بدون مدرک زبان.آیا امکان گرفتن پذیرش ارشد ژنتیک از دانشگاههای انگلستان دارم؟و اینکه هزینه تحصیل چقدره؟همسرمم همزمان میتونه بیاد بامن؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان پذیرش وجود دارد ولی داشتن مدرک زبان جهت تحصیل در انگلستان و همچنین اخذ ویزای tier 4 لازم است. هزینه تحصیل بسته به دانشگاه متفاوت و در حدود 12.000 تا 20.000 پوند سالانه می باشد.

  33. علی مرادی گفت:

    سلام

    میخواستم دکتری حقوق بین الملل را در انگلستان ادامه بدم.با توجه به اینکه 43 سال سنم هست و مدرک IELTS با نمره 7 را دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

    با سپاس

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان اقدام وجود دارد، البته باید دقت کنید با توجه به سن از دانشگاه خوبی پذیرش داشته باشید که بابت ویزا با مشکلی مواجه نشوید.

  34. امیر علی گفت:

    با سلام:
    می خواستم بدونم برای رشته شیمی در مقطع ارشد و دکتری کدام کشورها و دانشگاه ها مناسب هستند(برای گرایش های دارویی و آلی)
    و در ضمینه شیمی دارویی بعنوان رشته ای مجزا کدام کشور و دانشگاه قوی می باشد؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      کشورهای بسیاری می توانید اقدام کنید، شانس پذیرش بسته به میزان توانایی پرداخت هزینه شهریه، سن، مدرک زبان و غیره دارد.

  35. مهران سالاری گفت:

    سلام میخواستم بدونم بهترین دانشگاه های انگلیس برای رشته های مهندسی کدام است

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      دانشگاه های بسیاری در کشور انگلستان از استانداردهای خوبی برخوردار هستند ولی مشخص کردن به این صورت امکان پذیر نیست.

  36. نیروانا هاشمی گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم که برای رشته ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد امکان تحصیل در کشور انگلستان در این رشته وجود دارد؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان ادامه تجصیل با این رشته در انگلستان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *