تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

آیا به دنبال راهی برای اخذ اقامت و کار در برترین کشورهای جهان می باشید؟ آیا استرالیا را کشوری مناسب جهت مهاجرت میدانید؟ مطمئنا اکثریت افرادی که قصد مهاجرت دارند گذری به قوانین مهاجرتی کشور استرالیا داشته اند و شانس خود را از طرق مختلفی چون ویزای سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری استرالیا محک زده اند. متاسفانه با توجه به سیستم امتیاز بندی کشور استرالیا در باب ویزای کار، بسیاری از افراد امتیاز لازم جهت اقدام برای این پروسه را کسب نمی کنند.کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما دوست عزیز ویزای تحصیل و کار در استرالیا یا ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا را پیشنهاد می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

حال چرا ویزای تحصیل و کار؟ نحوه ی اقدام جهت ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای در کشور استرالیا چیست؟ چگونه می توان به واسطه ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا به اقامت دائم این کشور دست یافت؟ چنانچه تمایل دارید اطلاعات کامل و جامعی در جهت اقدام برای ویزای مهارت استرالیا کسب نمایید، همکاران مجرب ما، در امر مهاجرت به کشور استرالیا بصورت تلفنی و حضوری پاسخگوی شما دوست عزیز می باشند. نوشتار زیر با توجه به تقاضای بسیار زیاد دوستان عزیز در جهت آگاهی، در باب ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا خدمتتان ارائه می گردد.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز با داشتن وکلای مجرب میتواند به شما در اخذ پذیرش تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  برای متقاضیان تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به استرالیا به صورت تضمینی و مشاوره رایگان تلفنی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

شرايط مهاجرت از طريق تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

بسیاری افراد جهت مهاجرت به استرالیا معمولا از طریق تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی استرالیا میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به استرالیا می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار در استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا نیز وجود دارند. تابعیت استرالیا از طریق تولد فرزند در استرالیا از این قاعده در این کشور وجود ندارد.

تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

درباره استرالیا:

استرالیا کشوریست در نیمکره ی جنوبی، که پایتخت آن شهر کانبرا می باشد. کشور استرالیا مرز مشترکی با دیگر کشورها ندارد، دورتا دور آن از جنوب با اقیانوس منجمد جنوبی، از شرق با اقیانوس آرام، از غرب با اقیانوس هند فرا گرفته شده است. استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا، چهارمین کشور شاد جهان و همچنین بزرگترین جزیره دنیاست. مساحت این کشور همانند ایالات متحده آمریکا 7/686/000کیلومتر مربع می باشد.

زبان رسمی و زبان تحصیل مردم استرالیا، انگلیسی و اکثریت جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. از شهرهای مهم و بزرگ این کشور می توان به سیدنی، ملبورن، پرت، بریزبن، آدلاید و … اشاره کرد. این کشور دارای آب و هوایی نیمه خشک و بیابانیست. در مناطق جنوب غربی دارای آب و هوایی مدیترانه ای و در جنوب شرق بسیار گرم است. استرالیا دوازدهمین کشور از حیث قدرت اقتصادی و پول رایج و رسمی کشورش دلار استرالیاست. نرخ بیکاری در این کشور4.4 درصد و نرخ تورم بسیار پایین می باشد. عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند تا کشور استرالیا به یکی از بهترین کشورها برای زندگی مبدل گردد.

نحوه ثبت نام در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا :

دوره های فنی و حرفه ای در کشور استرالیا برای دارندگان مدرک حداقل دیپلم نظری و فنی یا دیگر مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و …  برگزار می گردد که بی شباهت به مهارت های فنی و حرفه ای در ایران نیست، تمرکز دوره های مهارت فنی و حرفه ای بیشتر بر روی آموزش بصورت عملیست. کشور استرالیا به عنوان کشوری مهاجر پذیر نیازمند بسیاری از رشته های تحصیلی برای بازار کار خود می باشد، اما تیم تخصصی موسسه توسعه گران مهر شانس متقاضیان رشته های مکانیک، عمران، معماری، مدیریت، کامپیوتر، جوشکاری، الکترونیک، آشپزی، هتل داری، شیرینی پزی، طراحی لباس، روانشناسی، کشاورزی، هنرهای تجسمی، روابط بین الملل و ….را جهت پذیرش در این دوره ها بهتر پیش بینی می کند.

شخص متقاضی در ابتدای امر جهت اقدام برای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا نیازمند اخذ مدرک آیلتس 6.5 آکادمیک است. داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی بعلاوه بیمه، مدارک تحصیلی و فنی مرتبط با رشته تحصیلی گذرانده شده، همگی در کنار هم به دریافت پذیرش در دوره های فنی و حرفه ای کمک خواهد کرد. مدارک شما توسط سازمان ارزشیابی مدارک فنی و حرفه ای در کشور استرالیا ارزشیابی می شود و پس از ارزیابی شانس پذیرش شما مشخص می گردد. در ضمن طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای بسته به مدرک تحصیلی و سوابق کاری شما توسط مراکز آموزشی کشور استرالیا مشخص می شود. قابل ذکر است که طول این دوره ها از شش ماه تا دو سال است. طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای در استرالیا بیشتر از کشورمان است.

شهریه و هزینه تحصیل در مهارت های فنی و حرفه ای استرالیا سالیانه 20000 دلار می باشد، که اجازه 20 ساعت کار پاره وقت بصورت قانونی نیز به متقاضی اعطا میگردد. فرد پس از گذراندن این دوره ها امکان کارکردن و اقدام جهت ویزای کار کشور استرالیا را با استفاده از امتیازهای کسب شده خود خواهد داشت. در باب مقایسه دو کشور استرالیا و نیوزلند که مد نظر بسیاری از دوستان عزیز می باشد، اقدام جهت گذراندن دوره های مهارت فنی و حرفه ای در کشور نیوزلند امکان گذراندن کورس های زبان را در کشور مقصد برای شخص فراهم کرده است و همچون استرالیا نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس در لحظه پذیرش از ایران نیست.

شایان ذکر است که هزینه زندگی در کشور استرالیا ماهی حدودا 1300 دلار استرالیاست که این هزینه ها پایین تر از هزینه زندگی در شهرهایی چون ملبورن و سیدنی در نظر گرفته می شود. مدت زمان لازم جهت اقدام برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای استرالیا توسط موسسه توسعه گران مهر با گارانتی کامل، کمتر از  6 تا 7 ماه به طول می انجامد.

از مزیت های ویزای مهارت فنی و حرفه ای در کشور استرالیا می توان به اخذ ویزای همراه برای اعضای خانواده، اجازه کار پارت تایم در حین گذراندن این دوره ، شانس دریافت کار و در ادامه ویزای کار کشور استرالیا و نهایتا اخذ اقامت دائم استرالیا، استفاده از تحصیل رایگان و خدمات پزشکی رایگان در این کشور اشاره کرد.

 مدارک لازم جهت اقدام برای ویزای مهارت فنی و حرفه ای در کشور استرالیا:

  1. ریز نمرات تحصیلی و اصل مدارک فارغ التحصیلی فرد متقاضی
  2. نامه عدم سوپیشینه
  3. اصل پاسپورت
  4. انجام آزمایشات پزشکی و ارائه نامه ی سلامت
  5. ارائه رزومه و سوابق کاری بعلاوه بیمه
  6. نشان دادن تمکن مالی که مبلغ مشخصی می باشد و به متقاضی توسط موسسه اعلام خواهد شد.
  7. داشتن مدرک آیلتس 6.5

پیشنهاد ویژه ما در موسسه توسعه گران مهر برای دوستانی که به علت عدم کسب امتیاز لازم جهت ویزای کار کشو استرالیا از مهاجرت به این کشور بازمانده اند، اقدام از طریق ویزای کسب مهارت فنی و حرفه ای در استرالیاست. در زیر اشاره کوتاهی به نحوه ی دریافت ویزای کار کشور استرالیا خواهیم داشت:

نحوه ی اقدام برای دریافت اقامت دائم کشور استرالیا از طریق مهارت و تخصص ( skilled worker):

در قدم اول بایستی مطمئن شوید که رشته تحصیلی و تخصص شما مورد نیاز کشور استرالیا میباشد یا خیر؟

ویزای افراد متخصص و ماهر که در قالب ویزای کار کشور استرالیا می باشد، برای افرادی که خارج از استرالیا اقدام می نمایند شامل ویزای 189، 190 و 489 میشود، که مطمئنا زیرگروه 189 بهترین ویزای اقامت دائم کشور استرالیا در بین دیگر زیرگروه های این نوع ویزای کاری می باشد. در ویزای 190 و 489 استرالیا ویزای اقامت دائم و موقت این کشور با قید و شرط به فرد اعطا می شود. در این نوع ویزا شما متعهد خواهید شد که دو سال اول ورود خود به کشور استرالیا، در ایالتی خاص زندگی و کار کنید. برخلاف ویزای 189 که امکان 5 سال اقامت دائم استرالیا و زندگی در هر نقطه از این کشور را به شما خواهد داد.

شرط اخذ ویزای 189 کشوراسترالیا

کسب حداقل امتیاز 60 شرط قبولی در مرحله اول  میباشد. سپس بایستی اقدام جهت فرستادن مدارک، برای دایره مهاجرت کشور استرالیا نمایید.

امتیاز بندی در این سیستم به شرح زیر می باشد:

  • سن
  1. 18 تا 24 سال، 25 امتیاز
  2. 25 تا 32 سال،30 امتیاز
  3. 33 تا 39 سال، 25 امتیاز
  4. 40 تا 44 سال، 15 امتیاز
  5. 45 تا 49 سال، 0 امتیاز
  • نمره زبان IELTS
  1. نمره 6.0 در هر 4 مهارت ، داراي 0 امتیاز
  2. نمره 7.0 در هر 4 مهارت ، داراي 10 امتیاز
  3. نمره 8.0 در هر 4 مهارت ، داراي 20 امتیاز
  • سوابق کاری
  1. 3  سال سابقه کار مرتبط، 5 امتیاز
  2. 5  سال سابقه کار مرتبط، 10 امتیاز
  3. 8 سال سابقه کار مرتبط در سالهای گذشته 15 امتیاز
  • مدرک تحصیلی
  1. مدرك ارزیابی شده توسط سازمانهاي استراليايي  امتياز 10
  2. مدارک Diploma اخذ شده در کشور استرالیا امتیاز10
  3. مدارك فني حرفه اي ارزیابی شده توسط کشور استرالیا، امتیاز10
  4. مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد کشور استراليا يا خارج از استراليا امتياز 15
  5. مدرک دكتري از استراليا يا خارج از کشور استراليا امتیاز 20
  • اسپانسر ایالتی
  1. داشتن اسپانسر از ایالتهای استرالیا دارای امتیاز 5
  2. داشتن اسپانسر منطقه های استرالیا دارای امتیاز 10

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از خوش نام ترین موسسات حقوقی ایران قرار دارد آماده ارائه هر گونه خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز در جهت اخذ ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا و همچنین انجام مستقیم ویزای کار استرالیا می باشد. توجه داشته باشید که اقدام مستقیم برای ویزای کار استرالیا ممکن است با ریسک تغییر قوانین قبل از ارسال مدارک جهت صدور ویزا به سفارت استرالیا همراه باشد و شما در این مسیر با شرایط دشواری روبرو شده، پول و زمان خویش را از دست رفته ببینید. مدت زمان اقدام برای این ویزا در افراد مختلف متفاوت، ولی از 9 تا 18ماه زمان میبرد. باز هم تصمیم با شما دوست عزیز می باشد. همکاران ما در زمان انجام پروسه در کنار شما خواهند بود و تلاش خود را در جهت موفقیت پرونده تان  بکار خواهند گرفت.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل در کشور استرالیا و دیگر کشورهای اروپائی و آمریکائی است و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا جهت ورود به کشور استرالیا را در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو به استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در تهران و شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا را دریافت کرده و به ادامه تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

2/5 - (1 امتیاز)

87 دیدگاه برای “تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

  1. صاحبه گفت:

    سلام من کارشناسی برق مخابرات دارم ۲۷ سالمه ولی کارم مرتبط نیست.من ۴ سال هست که با مدرک تکنسین داروخانه از جهاد دانشگاهی در داروخانه مشعول کار هستم که ۳ سال با بیمه برام رد شده.میخواستم بدونم دوره تکنسین داروخانه هم جزو رشته های مورد نیاز و جزو رشته های فنی حرفه ای استرالیا و کانادا هست؟ آیا من میتونم برای اقامت تحصیلی اقدام کنم ؟و بعدش برای کارو اقامت دائم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت اخذ ویزای کاری کانادا نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی دارید. مدارک جهاد دانشگاهی به عنوان مدارک کمکی می تواند برای پرونده شما باشد.

  2. اصفهانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    27سال سن دارم و متاهل بنده و همسرم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی هستیم. همسرم مدرس زبان انگلیسی هستند و خودم فروشنده سیستم های حفاظتی نظیر دوربین مداربسته و… هستم و مدرک فنی حرفا ای نصب سیستم های حفاظتی و ICDL دارم. میخواستم در مقطع فوق لیسانس در رشته روانشناسی صنعتی تحصیل کنم. با شرایط بنده راهنمایی بفرمایید از چ راهی اقدام بکنم بهتر هستش و شانس بنده در کدام. زمینه و کشور بیشتر هست. ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در استرالیا بهتر است رشته های تحصیلی مرتبطی را انتخاب نمایید.

  3. عرفان گفت:

    با سلام من 23 سالم هست و مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل 17.25 و ایلتس 7 نیز دارم و سابقه کار ندارم و میخواستم بدونم شرایط من برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا یا کانادا چطور هست و همینطور شرایطم برای دریافت بورسیه ی تحصیلی در این دو کشور چطور هست
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اخذ بورسیه تحصیلی رزومه علمی و ریز نمراتتان به طور دقیق می بایست بررسی شود. با توجه به شرایط ذکر شده امکان اخذ ویزا برای شما وجود دارد.

  4. فرهاد گفت:

    سلام، بنده ۳۱ سال دارم و در حال حاضر معلم رسمی آموزش و پرورش هستم. مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دارم و ۹ ساله استخدام آموزش و پرورش هستم و همچنین ۳ سال سابقه تدریس در موسسات خصوصی زبان رو دارم. آیلتس ۸ آکادمیک دارم و قصدم مهاجرت کاری هست. ممنون میشم راهنمایی کنید که کدوم ویزا برای مناسب‌تره.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری استرالیا نیاز به اخذ ویزای اسکیل وورکر و قرار گیری در سیستم امتیازبندی این کشور دارید.

  5. Rr گفت:

    سلام با داشتن دیپلم دوازده ساله سن ۱۸ سال و آیلتس نمره ۷ با توجه با سن پایین و مدرک زبان آیا شانس برای اخذ ویزا واسه دوره فنی حرفه ای هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای افزایش شانس ویزای خود بهتر است برای دوره های آکادمیک اقدام نمایید.

  6. اشکان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده ۳۳ سالمه لیسانس حسابداری دارم ولی کارم معامله گری در بورس و فارکس هست، سوال اولم اینکه آیا میتونم از طریق بورس یا فارکس اقامت استرالیا یا کانادا یا اسلواکی بگیرم؟
    سوال دومم اینکه برای معامله گری در بروکرها کار فرمایی هست که درخواست کار بدهد؟
    و یا اینکه دوره کارآموزی معامله گری داشته باشد و هزینه های آن در استرالیا کانادا و اسلواکی چقدر میباشد؟
    سوال سومم اینکه برای کارآموزی حسابداری هزینه دوره ها در استرالیا کانادا و اسلواکی چقدر خواهد بود؟

    پیشاپیش بابت راهنمایی جامعی که خواهید کرد سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری از طریق فارکس و بورسی نیاز به ارائه کارفرما و قرارداد کاری دارید.

  7. سارا اصغري گفت:

    سلام ٣٥ ساله هستم ديپلم نقاشي و گواهي فني حرفه اي دارم سابقه اموزش نقاشي غير دولتي هم دارم ميخواستم بدونم براي دوره هاي فني اقدام كنم همراه هم ميتونم داشته باشم با توجه به اينكه يك دختر ١١ساله دارم و اينكه در زمان تحصيل من شرايط تحصيل دخترم به چه شكل مي باشد ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، کشور استرالیا برای تمامی افرادی که اقدام می کنند، ویزای همراه ارائه می دهد.

  8. محمد حسين سهيلي ابادي گفت:

    سلام خسته نباشيد من مهندسي عمران نقشه برداري دارم و سابقه ٧ سال بيمه اي در زمينه مدرك هم دارم از نظر زبان انگليسي در حد ٦٠ درصد زبان استانبولي ١٠٠ درصد هستم چقدر شانس دارم تا بتونم به كشور استراليا برم در ضمن من متاهل هستم و به همراه همسرم ميخوام برم ايشون هم ليسانس گرافيك دارن ١٢ سال سابقه دارن اما بيمه اي نيست و مرتبط رشتشون هم نيست،چقدر شانس براي اقامت داريم،و سوال بعديم اينكه براي گرفتن مدرك ايلتس ٦.٥ چقدر زمان لازمه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا شرایط سنی و رزومه علمی شما مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مهاجرت کاری به استرالیا نیز باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید و مدرک زبان و سابقه کاری با بیمه شما حائز اهمیت است.

  9. سعید سخنوری گفت:

    با سلام
    اینجانب 20 سال سابقه بیمه که 7سال مرتبط با رشته تحصیلی دارم هم اکنون ترم اخر کارشناسی ارشد عمران سازه مشغول به تحصیل هستم و سه گواهینامه فنی. وحرفه ای رشته های غیر عمرانی دارم سن 42 ساله هستم ومتاهل ویک فرزند
    جهت اخذ ویزای کار کدام کشور پیشنهاد می دهید
    گزینه من روسیه است لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر سعید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اکثر کشور ها برای اخذ ویزای کاری محدودیت سنی دارند. به شما توصیه می کنیم کشوری مانند مجارستان را انتخاب نمایید.

  10. hamed گفت:

    سلام.
    می خواستم بدانم آیا هنوز ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا ، کانادا یا نیوزلند صادر می شود. چون تو سایت اداره مهاجرت استرالیا اگر اشتباه نکنم زده بود که این ویزا در سال 2016 بسته شده آیا صحت دارد؟

    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شانس اخذ ویزای کشور هایی مانند کانادا و استرالیا از طریق دوره های فنی و حرفه ای بسیار پایین آمده است.

  11. هاشمیان گفت:

    سلام،خواهرشوهرمن ساکن استرالیا هستن،من خودم لیسانس مدیریت دارم و دیپلم آرایشگری چندسال سابقه کار دارم،و میتونم برای مهارتای مختلف رشته آرایشگری مدرک بگیرم،در حال حاضر دارم برای آیلتس میخونم ی دخترشش ساله دارم،آیا راهی هست ک بتونم از طریق ویزا ساکن استرالیا بشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      از طریق تحصیل فرزندتان در مدارس استرالیا می توانید به عنوان قیم قانونی ایشان همراهشان به استرالیا تشریف ببرید.

  12. Mehdi گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۳ سال سن دارم در حال گذراندن دوره های فنی حرفه ایی در ضمینه تبرید و سیستم های سرد کننده در اهواز هستم.
    خواستم بدونم اگه مدرک زبان و مدارک فنی حرفه ایی رو همراه ۵ سال بیمه مرتبط به رشته داشته باشم به طور مستقیم میتونم در کانادا یا آمریکا یا فرانسه یا آلمان مشغول به کار شم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری کشورهایی مانند کانادا، استرالیا و یا آلمان بهتر است حداقل مدرک کارشناسی ارائه دهید.

  13. الهه گفت:

    سلام و سپاس بابت اطلاعات مفیدتان .همسر من لیسانس برق و حدود8 سال کار مرتبط دارند. خودم لیسانس حسابداری و مشغول به کارم .دستی هم در هنر آبرنگ دارم. هیچکدام آیلتس نداریم و انگلیسیمان متوسطه.33 ساله هستیم .شانس مهاجرت به کجا را داریم؟نیوزلند؟کانادا؟آلمان؟و کلا چقدر هزینه باید بکنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم با توجه به شرایط شما و زمان بر بودن ویزای امتیاز بندی کانادا و نیوزلند، برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  14. مشهدی گفت:

    با سلام.
    من در رشته معماری داخلی تحصیل کردم و گواهینامه از جهاد دانشگاهی دارم. همچنین فوق دیپلم در رشته هتلداری هم دارم. انگلیسی در حد خوب میدانم. البته امتحان تافل یا آیلتس ندادم. برای مهاجرت به نیوزلند یا استرالیا شما چه نوع ویزا یا مهاجرتی رو پیشنهاد میکنین؟ ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      روش های مهاجرت متفاوتند که بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  15. محسن کاظم پور گفت:

    سلام وقت بخیر
    30 سال سن دارم دوتا مدرک فنی حرفه ای حوضه برق دارم لیسانس برق قدرت دانشگاه ازاد هستم و دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط ویزای کاری راحت تر میتونم اقدام کنم یا تحصیلی برای اقامت دایم مچکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      پروسه اخذ ویزای تحصیلی استرالیا به نسبت کاری سریع تر است.

  16. حسین گفت:

    سلام من کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دارم 10 سال سابقه تدریس و دارای کارت مربی گری رشته های فناوری اطلاعات , بیش از 2800 ساعت کارت مهارت فنی حرفه ای دارم چطور میتونم برای استرالیا یا نیوزیلند اقامت کار بگیرم مدرک زبان ندارم و متاهلم سن 36

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه مدرک زبان داشته باشید بهترین و سریع ترین روش برای شما اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا است.

  17. حمیدقایم مقامی گفت:

    باسلام
    ۳۱ سالمه و مجرد
    لیسانس معماری داخلی دارم
    ایلتس ۷
    سابقه کار ‌مرتبط ندارم
    شرکت با گرید ۵ دارم
    تمکن مالی در حدود ۱میلیارد دارم
    در بازار بورس ایران بصورت کاملا حرفه ای فعالیت دارم
    مدرک عکاسی هم از اموزشگاه معتبر دارم
    بهترین و مقرون به صرفه ترین روش مهاجرت نیوزلند یا استرالیا یا کانادا وجود دارد سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط شما یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای شماست.

  18. سعید م گفت:

    سلام

    دیپلم ریاضی دارم

    شانسی برای قبولی در استرالیا جهت تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای استرالیا رو دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای ارائه مشاوره بهتر نیاز به اطلاعات بیشتری مانند سن، رزومه علمی و غیره از شما داریم. لطفا با ما در ارتباط باشید.

      1. عاطفه گفت:

        سلام من ۳۰ سالمه متاهل هستم دستیار دندانپزشک هستم با ۶ سال سابقه کار و بیمه
        مدرک دستیاری دندانپزشکی از جهاددانشگاهی شهید بهشتی دارم با نمره ۹۶ از ۱۰۰
        مدرک دانشگاهی کاردانی حسابداری هست با معدل ۱۳ و ۶۰
        قصد مهاجرت به استرالیا دارم از طریق مراکز فنی حرفه ای
        ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          با توجه به شرایط سنی شما علاوه بر ارائه مدرک زبان معتبر، باید مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی را نیز ارائه دهید.

  19. پرستو جهانگیریان گفت:

    سلام. بیست و دو ساله هستم. مدرک تحصیلی من کاردانی رشته سینما گرایش فیلم نامه نویسی با معدل 19 هست. آیلتز 7 دارم. رزومه کاری من به صورت آزاد هست یعنی ساخت یک فیلم کوتاه، کمک کارگردانی دو فیلم کوتاه، یک داستان چاپ شده. امکانش هست برای رشته ای مشابه نویسندگی یا کارگردانی در موسسه فنی و حرفه ای استرالیا پذیرش بگیرم؟
    حداقل سرمایه اولیه برای اقدام، تحصیل و زندگی چقدر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای تحصیل دوره های کارشناسی مرتبط با رزومه خود اقدام نمایید.

  20. هوشنگ گفت:

    سلام من ۳۰سالمه مدرک کارشناسیم برق قدرت و مدرک ارشدم مدیریت اجرایی سابقه کاری هم ندارم ولی قبلا تو بیمه سامان بعنوان مشاور مالی کار کردم و بیمه ندارم سطح زبان انگلیسیم بد نیست چطور میتونم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنم؟!ممنون میشم اگه راهنمایی کنین?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مهاجرت به استرالیا از طریق اکثر روش ها نیازمند مدرک زبان انگلیسی است.

  21. فرهاد گفت:

    سلام ۳۵ سال دارم ۸ سال سابقه کار دولتی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی در حال گرفتن مدرک آیلتس همسرم لیسانس معماری، آیا برای کانادا یا استرالیا میتونم اقدام کنم؟ آیا رشته مدیریت دولتی در این کشورها به کار میاد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه رزومه علمی قوی داشته باشید و بتوانید مدرک زبان بین المللی ارائه دهید، می توانید برای تحصیل در کانادا و یا استرالیا اقدام نمایید.

  22. shima azizmohammad گفت:

    سلام من ۳۹ سالم هست و ۱۷ سال سابقه کار در بانک دارم .
    فوق لیسانس مدیریت بازرگانی هستم .
    آیا راهی برای مهاجرت به استرالیا ( حتی ایالت های کم جمعیت ) وجود داره ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      می توانید برای اخذ ویزای اسکیل وورکر استرالیا اقدام نمایید که باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید.

  23. سید محمود شجری گفت:

    سلام من 27 سال سن دارم متاهل هستم و یک دختر دارم 5 سال سابقه کار مرتبط با برق . مدرک تحصیلی دیپلم کارودانش تعمیر نگهداری الکترو موتور و پیش دانشگاهی انسانی در حال گذراندن دور زبان هستم آیا شانسی برای دوره های فنی استرالیا یا نیوزلند دارم یا نه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای شرکت در دوره های فنی حرفه ای استرالیا باید مدرک زبان ارائه دهید.

  24. ع.شهیدی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من یک سوال داشتم درخصوص ارزیابی مدارک تحصیلی و مهارتی؛ آیا مدارک دانشگاهی برحسب مقطع و مدارک مهارتی از سازمان فنی و حرفه ای جداگانه امتیاز کسب میکنند یا نه صرفا براساس آخرین مدرک تحصیلی محاسبه می شود؟
    مثلا اینگونه هست که اگر کسی آخرین مقطع دانشگاهی او ارشد باشد ۱۵ امتیاز و درصورت داشتن مدرک مهارتی از فنی و حرفه ای ۱۰ امتیاز هم برای آن کسب کند که در مجموع شود ۲۵ امتیاز یا نه صرفا ۱۵ امتیاز برای او در نظور گرفته می شود؟
    با سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بر اساس اخرین مدرک تحصیلی خود امتیاز کسب می نمایید.

  25. حسین مشهدی گفت:

    سلام ۴۹سالمه کارشناسی حقوق دارم .مدرک بین المللی اشپزی .۴فرزند
    ۱۸.۱۵.۱۵.۱۰وهمگی دختر
    ایا میتونم اقامت استرالیا رو بگیرم.و۱۲سال سابقه بیمه غیر مرتبط دارم.
    باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت به استرالیا روش های متفاوتی وجود دارد که بسته به شرایط شما دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهیم.

  26. علیرضا گفت:

    سلام من 17 سالمه کلاس 11 رشته ریاضی و فیزیک هستم تمایل دارم در دوره فنی و حرفه ای شرکت کنم . لطفا راهنمایی نمائید .
    با تشکر علیرضا

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کالج های استرالیا باید حتما مدرک زبان ارائه دهید.

  27. احسان گفت:

    سلام. من لیسانس مکانیک سیالات دارم 31سالمه آیلتس جنرال 6.5 و مجرد ولی.سابقه کار ندارم.. ایا میتونم در این دوره های فنی حرفه ای استرالیا شرکت کنم و بعد ویزا دائم بگیرم ؟ مدرک 900 ساعتی فنی حرفه ای ایران را هم دارم برای مکانیک خودرو

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه رزومه علمی خوبی داشته باشید، می توانید برای ادامه تحصیل در استرالیا اقدام نمایید.

  28. مجيد ملكي گفت:

    سلام
    من ليسانس كشاورزي با سابقه كار بيمه اي مرتبط بالاي ١٥ سال دارم و ٤١ سالمه امكان مهاجرتم به استراليا از طريق آموزش فني حرفه اي وجود داره ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      خیر با توجه به سن شانس زیادی ندارید، کلا این دوره ها شانس ویزای خوبی ندارند حتی اگر سنتون کمتر بود.

  29. هانا محمدی گفت:

    با سلام من در رشته تربییت بدنی دانشگاه سراسری درس میخوام 18 سال سن دارم و مدال قهرمانی کشوری در رشته گیت گلف هم دارم و همچنان مدرک کمربند ابی رشته کیکی بوکسینگ و در حال گرفتن ایلتس هستم میخواستم بدان اگر مدارک خود را برای یکی از دانشگاه های دولتی استرلیا بفرستم شانس قبولی پذیرش قبولی من هست یا خیر و کدام کشور برای افراد ورزکاری هم مانند من بهتر است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای ارشد در دانشگاه های مختلف می توانید اقدام کنید اما نکته ای که مهم است، برخی دانشگاه ها از شما مدارک ورزشی معتبر را می خواهند که بایستی حتما ارائه شود.
      بهتر است ابتدا دانشگاه مقصد خود را مشخص کنید و سپس با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی بیشتری کنند.

  30. مریم تاجداری گفت:

    سلام. ۳۱ سال دارم. کارشناسی ادبیات انگلیسی فارق التحصیل دانشگاه سراسری سال ۱۳۸۹. حدود ۸ سال در شغل آرایشگری سابقه دارم. همسرم فوق دیپلم شبکه های کامپیوتر. کارمند بیمه ایران و ۳۵ ساله ۱۲ سال سابقه کار و بیمه.دارای مدرک مایکروسافت بین المللی. سطح زبان خوب .آیا شانسی برای مهاجرت به استرالیا و یا کانادا داریم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به روزمه ای که شما فرمودید قادریم تا روند اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا یا کانادا را برای شما شرح دهیم و این کار امکان پذیر است.

  31. سمیه حسینی گفت:

    سلام من خانمی 39 ساله با مدرک لیسانس زبان انگلیسی دبیر آموزش وپرورش هستم . مدارک دیپلمهای متعدد از فنی حرفه ای در طراحی ودوخت لباس زنانه دارم وبطور شخصی برای خودم بصورت حرفه ای خیاطی میکنم . متاهل دارای دو فرزند 14و9 سال هستم . همسرم کارشناس ارشد معدن ومدرس دانشگاه است . خواستم سوال کنم شرایط مهاجرت به استرالیا برای من چگونه است چطور اقدام کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      کشور استرالیا شرایط مهاجرت با ویزای اسکیل ورکر را برای متقاضیان بین المللی فراهم کرده است.
      ما می توانیم پیش نیاز ها و شرایط کلی و جزئی اقدام در این راستا را به شما توضیح بدهیم تا در صورت تمایل مدارک خود را برای مهاجرت، مهیا کنید.
      دقت داشته باشید که داشتن رزومه کاری قوی در این مسئله نقش اساسی را ایفا میکند.

  32. Hoseinkiashemshaki گفت:

    سلام من اشپز هستم باسابقه ۸سال مدرک فنی حرفی دارم درحال درس زبان انگلیسی هستم.میتونم به استرالیا سفر کنم.هزینه برای من چقدر میشه.مرسی

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام، دیدگاه شما مربوط به مقاله مهاجرت به استرالیا از طریق کار می باشد.

      در نظر داشته باشید که اکنون اقدام برای کشور استرالیا از طریق ویزای جستجوی کار، امکان پذیر است و باید رزومه و سابقه کار شما توسط کارشناس مهاجرت کاری ما، مورد بررسی قرار بگیرد.

  33. آموزش تصویری آشپزی ملل گفت:

    خیلی خوب بود و عالی

  34. منیژه قدرتی گفت:

    سلام خانمی 50ساله هستم وبادخترم که قصد مهاجرت به استرالیا ویا نیوزلند ویا هلند دارم مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق وبا 20سابقه دررشته مربوطه ونیز 7سال سابقه کارحرفه ای دررشته مربوطه دارم
    ضمنا مدرک فنی حرفه ای دررشته دوخت کیفهای چرمی دست دوز ورشته نقاشی روی پارچه ومدرک آرایشگری دارم آیا امکان تحصیل درمراکز فنی حرفه ای وگرفتن اقامت درکشورهای فوق رادارم ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما در هر زمینه ای که تخصص داشته باشید. می توانید در دوره های فنی کشور مقصد شرکت کرده و پس از اخذ مدرک، مشغول به کار و یا جستجوی کار شوید.

  35. مصطفی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 24سالمه و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستم و در حال گذراندن دوره زبان انگلیسی هستم میخواستم بدونم از بین کانادا و استرالیا کدام یک گزینه بهتری هستند

    و اینکه زمان دارم مخصوصا از لحاظ سنی میگویم

    مرسی بابت وقت گذاشتنتون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      مقصود شما از این مقایسه چیست، برای تحصیل و یا کار و زندگی.
      هر کشور مزایایی دارد که به همراه شرایط ورود و پذیرش خارجی ها قوانینی را وضع می کند.

  36. سجاد خانی گفت:

    با سلام
    مدرک فنی حرفه ای کلید سازی فقط برای سیصد ساعت آموزش صادر میشه آیا مدت ساعت اموزشی تاثیر داره؟وقتی که صادر نمیشه برای ساعات بیشتر آیا روش دیگری هست؟ من شنیدم نهصد ساعت لازمه

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای رشته های فنی نیاز است تا آزمون ویا دوره های را در کشور مقصد بگذارنید تا مورد تایید برای پذیرش بازار کار واقع شوید.

  37. فرجامی گفت:

    سلام من همسرم دیپلم مکانیک داره اما پنج سال سابقه کار تاسیسات داره در مترو و بانک . میخاستم بدونم برای پیداکردن کار دراسترالیا یا کانادا میشه کاری کرد؟میشه کارپیداکرد ؟ ویزای کار گرفت ؟ خودم هم لیسانس حفوق دارم.میشه راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که تمکن مالی داشته باشید می توانید از راه های دیگر، مثل تحصیل و یا ثبت شرکت اقدام نمایید.
      امکان مهاجرت از طریق کار، برای شما مقدور نیست.

  38. آزاد استوار گفت:

    باسلام ، كارشناس حسابداري و 37 ساله و 12 سال سابقه كار دارم . جهت مهاجرت به نيوزيلند بهترين و سريعترين راه كدام است ؟ ضمنا مدرك آيلتس ندارم .

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      یکی از سریع ترین و بهترین راه ها، اقدام از طریق تحصیل دوره های فنی حرفه ای در نیوزلند می باشد.

      1. azadostevar گفت:

        سلام وتشکر از پاسختون . برای اقدام به این کار چقدر هزینه نیاز میباشد ؟

        1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

          سلام
          هزینه دوره ها متغیر است، هزینه دوره های فنی حرفه ای استرالیا حدود ۲۰.۰۰۰ دلار که هزینه های زندگی هم به این اضافه خواهد شد.

  39. عطا گفت:

    باسلام
    من 24 سالمه و رشته ی تحصیلیم مهندسی مکانیک بوده اما هیچ علاقه ای بهش نداشتم الان شدیدا دنبال تحصیل در رشته ی آرایشگری و زیبایی در استرالیا و یا کانادا هستم میخواستم ببینم با داشتن تمکن مالی لازم و مدرک ایلتس 7 ایا امکان دریافت ویزای تیف برای من وجود داره (بدون سابقه تحصیلی و کاری مرتبط)،ظمنا دوره های ارایشگری معمولا 2سال هستش که امکان صدور ویزا از طرف مدرسه هستش و اینکه اگه به نظرتون امکان نداره چطوری شانسمو افزایش بدم یا چه کشوری اقدام کنم بهتره؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله شرایط شما برای اقدام مورد مذکور وجود دارد. امکان دقیق بررسی شانس ویزا اینطور مشخص نمی شود و لازم است اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد.

  40. AliMinak گفت:

    سلام خسته نباشید هزینه برای کشور کانادا باتوجه به سابقه کاری چقدر است و آیا شما بعد از اخذ ویزا مبلغ رو میگیرید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      اگر منظور شما هزینه طی دوره های فنی حرفه ای در کانادا باشد، هزینه این دوره ها حدود 15.000 دلار کانادا می باشد.

  41. جواد گفت:

    سلام34سال سن دارم.متاهل و یک فرزند.رشته تحصیلی دیپلم ریاضی بهمراه مدرک فنی وحرفه ایی2800 ساعته اپراتور ماشین ابزار(فرز تخصصی).سابقه کار حدود ده سال با بیمه کامل شغلم خیلی مرتبط نیست.زبان انگلیسی متوسط و زبان فرانسه ضعیف .میخواستم برای دوره فنی و حرفه ای در کانادا یا استرالیا بدونم کدوم شانس قبولی دارم و اینکه امکان گرفتن اقامت بعد اتمام دوره وجود دارد؟هزینه دوره و اینکه اجازه کار هنگام دوره داده میشود یا خیر؟ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل فنی حرفه ای در هر دو کشور برای شما فراهم است، داشتن مدرک زبان الزامی است و هزینه دوره ها در حدود 15.000 دلار می باشد. امکان اخذ اقامت نیز پس از تحصیل وجود دارد.

  42. علی گفت:

    سلام،من 31 ساله لیسانس برق قدرت معدلم پایینه و سوابق کاری مرتبط ندارم درحال خواندن زبان انگلیسی هستم میخواستم برای دوره فنی و حرفه ای در کانادا یا استرالیا بدونم کدوم شانس قبولی دارم و اینکه امکان گرفتن اقامت بعد اتمام دوره وجود دارد؟هزینه دوره و اینکه اجازه کار هنگام دوره داده میشود یا خیر؟تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط شما برای هر دو کشور تقریباً یکسان است، از نظر اقامت پس از اتمام دوره، دو راه برای شما وجود دارد، اول اقدام از طریق کسب امتیازات لازم ویزای کار و دوم داشتن یک پیشنهاد شغلی. هزینه دوره متفاوت است ولی هم اکنون موسسه با هماهنگی کالج ها تخفیفی برای دانشجویان گرفته و امکان تحصیل با هزینه حدود 10.000 دلار برای یکسال وجود دارد. البته رشته ها برای این دوره ها محدود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *