اعزام دانشجو در شیراز

موسسه توسعه گران مهر ، با همکاری موسسه سپامید از جمله موسسات با مجوز رسمی از وزارت علوم در زمینه اعزام دانشجو در شیراز می باشد، موسساتی که در زمینه اعزام دانشجو فعالیت می کنند از لحاظ قانونی مکلف به اخذ مجوز از وزارت علوم می باشند. متاسفانه در سالیان اخیر موسسات غیر مجاز و بدون اخذ مجوز اقدام به فعالیت در زمینه اعزام دانشجو در شیراز و شهرهای دیگر کشور نموده اند. توصیه ما به شما این است که مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تمدید مجوز موسسات اعزام دانشجو معمولاً سالانه یا 1.5 ساله انجام می شود و موسسات برای تمدید مجوز مکلف به ارائه گزارشات خود به وزارت علوم در زمینه اعزام و سایر موارد هستند. البته برخی مواقع این تمدید با چند تاخیر به دلایل مختلف انجام می شود.

خدمات اعزام دانشجو موسسه توسعه گران مهر شیراز

موسسه حقوقی توسعه گران مهر ، با بهره مندی از وکلای و نمایندگان در کشور های مختلف راه ورود شما یا فرزندان شما را در بهترین دانشگاه های دنیا سهل می نماید، آشنایی با روال سفارت ها، دانشگاه ها و غیره از الزامات هر موسسه ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کشور های مختلف می توانید در همین سایت شرایط و روش های تحصیل را بررسی نمایید.

اعزام دانشجو در شیراز

اعزام دانشجو در شیراز

موسسه توسعه گران مهر، آماده ارائه خدمات اعزام دانشجو در شیراز برای کشور های آمریکا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند، برزیل ، آفریقای جنوبی، سوئد، نروژ، فنلاند، اتریش، آلمان و غیره می باشد، خدمات اعزام شامل اخذ پذیرش و ویزا می باشد. دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سایت رسمی وزارت علوم قابل رویت هستند.

خدمات موسسات اعزام دانشجو

معمولاً در موسسه اعزام دانشجو به خارج خدمات اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از دانشگاه و کشور مورد نظر متقاضی گرفته می شود، داشتن خدمات در کشور مقصد جهت امور دانشجویی مثل استقبال فرودگاهی، افتتاح حساب بانکی، اجاره خانه یا خوابگاه و غیره نیز از مواردی است که معمولاً مورد دانشجویان در کشور مقصد می باشد. موسسه حقوقی توسعه گران مهر با داشتن کادری مجرب در کشورهای مختلف این خدمات را سعی نموده با بهترین کیفیت ارائه دهد و رضایت دانشجویان و خانواده های ایشان را جلب کند.

موسسه اعزام دانشجو پزشکی به خارج از کشور

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور طی سال های اخیر بسیار مورد استقبال دانشجویان واقع شده است، از جمله دلایل این استقبال میزان تقاضای بالای افراد برای ورود به این رشته و رقابت سنگین در کنکور سراسری ایران است. موسسه حقوقی توسعه گران مهر مشاوره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج را به صورت تخصصی برای متقاضیان انجام می دهد. کشورهایی نظیر آلمان، روسیه، کانادا، ترکیه، فرانسه و غیره از مواردی هستند که این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

تحصیل و اعزام دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی به خارج

همانطور که اشاره شد، طی سال های اخیر تقاضای برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی زیاد شده است، طرفیت محدود اخذ پذیرش دانشگاه های پزشکی ایران سبب شده، بسیاری خارج از کشور را برای تحصیل در این رشته ها انتخاب کنند. کشورهایی که ایرانی ها برای تحصیل این رشته ها انتخاب می کنند، طیف وسیعی از جمله کشورهای روسیه، ترکیه، چین، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، چک، مجارستان، لهستان، اسلواکی و غیره است. هر کدام از این کشور دارای مزایا و معایبی هستند که خانواده ها نسبت به شرایط مالی و سایر موارد نسبت به انتخاب این کشورها اقدام می کنند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی، با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی، زمینه را برای تحصیل در بهترین کشورها نسبت به شرایط شما مهیا کرده است.

موسسه توسعه گران مهر با همکاری وکلا و مشاورین مجرب در دفاتر تبریز، مشهد، تهران، شیراز و اصفهان آماده پاسخگویی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول اعزام دانشجو در شیراز

  1. بهترین موسسه اعزام دانشجو در شیراز کدام است؟
    موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم بنام سپامید می باشد.
  2. برای اعزام دانشجوی پزشکی کدام کشور را توصیه می کنید؟
    بسته به شرایط مالی، معدل، سن و غیره کشور مناسب خود را می توانید پیدا کنید، برای هر کسی کشوری مناسب وجود دارد.
  3. موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز چه خدماتی را ارائه می دهد؟
    طبق آیین نامه، مسئولیت موسسات اعزام دانشجو اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی می باشد ولی معمولاً خدمات در زمینه ویزا، خدمات فرودگاهی و غیره نیز انجام می دهند.
  4. موسسه اعزام دانشجو به کانادا در شیراز وجود دارد؟
    موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می تواند در زمینه شرایط تحصیل در کانادا از مقطع مدرسه تا دکترا مشاوره و راهنمایی کند.
  5. مبلغ و هزینه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز چقدر است؟
    معمولاً مبلغ مشخصی از طرف وزارت علوم برای اعزام به کشورهای مختلف وجود دارد، ولی معمولا این مبلغ توافقی و طبق خدمات موسسه مشخص می شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *