دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ای مائوپ (IAPM) یا همان دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین در سال 1989 به عنوان یک موسسه ی آموزش عالی علمی و خصوصی تاسیس شد. دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین IAPM  بزرگترین موسسه ی آموزش عالی اقتصادی و انسانی از اوکراین است.  در اینجا دانشجویان از 39 کشور، از 17 رشته ی اختصاصی، در 93 تخصص، 8 رشته، تحصیل می کنند. برگزاری دوره پاتفک پزشکی در این کالج مورد استقبال ایرانی های زیادی که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین را دارند، می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره پاتفک دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

آکادمی جمهوری یا مائوپ شامل دانشگاه ریاست جمهوری (کیف) ، دانشگاه های اوکراین (بیش از 40 موسسه، شاخه و شرکت های تابعه در تمام مناطق اوکراین) و دانشگاه آزاد بین المللی (موسسه ی مقدماتی بین المللی در کیف، شبکه ای از مراکز آموزش باز IAPM  در خارج از کشور) می باشد. امکان تحصیل دوره پاتفک قبل از اعزام دانشجو و تحصیل در اوکراین در دانشگاه های پزشکی این کشور در این دانشگاه امکان پذیر است.
روند آموزشی دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین توسط بیش از 2300 استاد، که 70٪ از آنها  مدرک دکترا دارند، ارائه شده است.
امروز IAPM در آموزش خصوصی در اوکراین پیشرو است. آکادمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش از اوکراین (شماره مجوز AE 458،585 از 2014/07/28) مجوز دارد، از جمله ارائه ی خدمات آموزشی به خارجی ها. IAPM توسط IV سطح (بالاتر) تمام تخصص های دارای مجوز ، اعتبار دارد .
IAPM  شامل پایگاه داده های جهانی در آموزش عالی می باشد، که به طور منظم توسط انجمن بین المللی دانشگاه تحت نظارت UNESCO  مدرک صادر می کند.

  • تمرینات پیش آموزشی در آموزش اوکراین یا روسیه
  • اطلاعات برای متقاضیان مقطع کارشناسی که مایل به پیش آموزش و آموزش در اوکراین یا روسیه می باشند

دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

دوره های آموزشی دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

موسسه ی آموزش بین المللی، دوره های پیش آموزش را ارائه می دهد در:

  • اقتصاد؛
  • روانشناسی؛
  • علوم انسانی؛
  • علوم مهندسی؛
  • پزشکی و زیست شناسی.

همزمان با تحصیل در بخش مقدماتی، دانشجویان بین المللی زبان اوکراین و یا روسیه (به انتخاب خود) یاد می گیرند، و همچنین مطالب زیر را، بسته به تمرکز انتخابشان می خوانند: ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، اقتصاد، جغرافیا، تاریخ، انفورماتیک و دیگر رشته ها.
مطالعات 1 تا 1.5 سال تحصیلی با توجه به برنامه ی درسی و بسته به مدت زمانی که گروه ها می رسند و شکل می گیرند، طول می کشد.

شرایط ورود و پذیرش در دانشگاه دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

ورود به آکادمی جمهوری یا مائوپ به منظور پیش آموزش شامل مراحل زیر است:

  1. گرفتن پیشنهاد به تحصیل در اوکراین
    برای به دست آوردن پیشنهاد، یک متقاضی در مقطع کارشناسی از موسسه ی آموزش بین المللی  شخصا درخواست می دهد، از یک مصاحبه ی اینترنتی عبور می کند، نسخه هایی از صفحه ی اول پاسپورت و سند تاییدیه ی آموزش و پرورش قبلی با نمرات دریافت شده در موضوع تحصیلی را که به زبان اوکراینی یا روسی / انگلیسی، ترجمه شده است را ارائه می دهد. پس از بررسی مدارک فوق، آکادمی مربوطه  یک پیشنهاد تحصیلی طبق الزامات وزارت آموزش و علوم اوکراین  ارائه می دهد.
  2. تهیه ی ویزا برای مطالعات در اوکراین در سفارت اوکراین در کشور متقاضی در مقطع کارشناسی.
  3. ورود به اوکراین برای تحصیل در آکادمی.
  4. اجرای مطالعات متقاضی در مقطع کارشناسی.
    برای اینکه در محل آموزشی ثبت نام شوید، یک خارجی مدارک زیر را نشان می دهد:
    الف) فرم درخواست ( که در خارج از آکادمی ایجاد شده است).
    ب) اصل و یک کپی از سند تاییدی آموزش قبلی با یک فرم تکمیلی حاوی اطلاعات در / دستاوردهای تحصیلی در موضوعات  آموزشی ترجمه شده به زبان اوکراینی که توسط سفارت اوکراین در کشور محل اقامت، قانونی می باشد؛
    ج) یک کپی از سند گذرنامه ی فرد خارجی یا اسناد و مدارک هویت یک شخص بدون تابعیت؛
    د) یک بیمه ی پزشکی معتبر ( که در خارج از آکادمی ایجاد شده است)؛ و
    ه) 16 عکس
  5. پس از ثبت نام، برای یک دانشجو اجازه ی اقامت موقت برای کل دوره ی تحصیلی در اوکراین صادر می شود.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ

اوکراین یکی از بزرگترین و زیباترین کشور های اروپاست. در حال حاضر 70000 دانشجوی خارجی از 148 کشور مختلف دنیا در این کشور مشغول به تحصیل اند. دانشگاه های اوکراین از استاندارد های آموزشی بالایی برخوردارند. آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ای یا مائوپ، بزرگ ترین دانشگاه خصوصی کشور اوکراین است و از بیش از 30 نقطه از جهان دانشجویانی آنجا مشغول به تحصیل اند. مدرک این دانشگاه بین المللی است.

روند اخذ پذیرش در این دانشگاه به این شکل است که این دانشگاه احتیاجی به شرکت در آزمون ورودی یا مدرک تافل و ایلتس یا هر مدرکی دیگری ندارد. در مرحله اول شما از طریق وب سایت دفتر مرکزی اخذ پذیرش در اوکراین درخواست پذیرش در این دانشگاه را می دهید. برای این که زودتر در این مورد به نتیجه برسید بهتر است عکس و اسکن پاسپورت خود و مدارک مربوط به تحصیلتان ( دیپلم دبیرستان یا مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و یا هر مدرک تحصیلی دیگری ) را به فایل درخواست خود پیوست کنید.

قدم بعدی دریافت نامه پذیرش از آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ایست! پس از مدتی در پاسخ درخواست پذیرش خود را دریافت خواهید کرد. اگر مدارکتان کامل باشد و مشکلی در آنها وجود نداشته باشد با درخواست شما موافقت خواهد شد و نامه پذیرش برای شما ارسال می گردد. دعوت نامه برای مقطع کارشناسی 525 دلار و برای مقطع کارشناسی ارشد 625 دلار هزینه خواهد داشت.

این مبلغ شامل نامه پذیرش، نامه ای که هنگام اخذ ویزا در سفارت به ان نیاز خواهید داشت و هزینه ارسال آن برای شما میشود. بعد از آن باید وارد مراحل اخذ ویزا می شوید. زبان تدریس در این دانشگاه روسی و انگلیسی است و میتوانید قبل از شروع تحصیلاتتان در کلاس های آمادگی دانشگاه شرکت کنید. این کلاس ها 1300 دلار در سال هزینه دارد.

مدارکی که برای پیوستن به آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ای یا همان IAMP به آن احتیاج خواهید داشت و باید آنها را به دانشگاه تحویل دهید شامل موارد زیر می شود:

  • اصل و کپی شناسنامه یا پاسپورت
  • چهار قطعه عکس رنگی 3 * 4
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی
  • اصل و کپی کارت شناسایی
  • مدارک پزشکی و سوء پیشینه

رتبه و رنکینگ دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ

رتبه بندی دانشگاه ها و رنکینگ آنها بر اساس معیار های متفاوتی از جمله کیفیت آموزشی، تحقیقات انجام گرفته، مقالات نوشته شده، نشریات ، کتاب ها، منابع، درآمد دانشگاه، میزان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ، روابط بین المللی با سایر کشور ها و برخی موارد دیگر صورت می گیرد. آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ای یا همان دانشگاه ریاست جمهوری اوکراین (مائوپ) هموراه برای نشریات علمی و تحقیقات علمی و تکنیکی خود معروف بوده است.

این قضیه توسط سیستم رنکینگ و رتبه بندی SCOPUS مورد تایید قرار گرفته است. این سیستم رتبه بندی تعداد مراجع و تحقیقات و نشریات دانشگاه ها را بررسی میکند و تعداد آنها را مشخص می نماید. طبق این سیستم رنکینگ، IAMP رتبه اول را بین دانشگاه های خصوصی کشور اوکراین دارد. تیم فوق حرفه ای مدرسان این آکادمی به IAMP این فرصت را داده است که در بین دانشگاه های خصوصی کشور اوکراین به جایگاه خوبی دست پیدا کند و یکی از بهترین دانشگاه های این کشور باشد.

اما رتبه ای که در سایت رنکینگ unipage برای این دانشگاه ثبت شده است رتبه 11067 در بین دانشگاه های جهان و رتبه 96 در بین دانشگاه های کشور اوکراین است.

رشته های دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ

تحصیلات دانشگاهی در IAPM ( آکادمی مدیریت پرسنل بین منطقه ای ) یا همان دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ کشور اوکراین، به معنای تحصیل در محیطی راحت و بهینه برای تمامی دانشجویان با هر نوع و هر سطح دانش و تحصیلات است. این آکادمی در این رشته های تحصیلی بسیار مهارت دارد: مدیریت، حقوق، امنیت اجتماعی ، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، فعالیت های خدماتی؛

  • مدیریت و برنامه ریزی:
    اقتصاد ، بانکداری و بیمه : اقتصاد، مدیریت اقتصادی، اقتصاد و دارایی بین الملل، روابط اقتصادی و مالی بین المللی، اقتصاد و دارایی نظامی بین المللی ، بانکداری، بانکداری و اقتصاد بین الملل، مدیریت بانکداری
    حسابداری و مالیات: حسابداری، تحلیل و بازرسی، حسابداری و بازرسی فعالیت های اقتصادی خارجی، ارزیابی بررسی و ثبت ملک، حسابداری و بازرسی در کشاورزی، حسابداری و بازرسی در بودجه ها، تخصص حسابداری، حسابداری کنترل و بازرسی، حسابداری در بانک های بازرگانی و شرکت های بیمه ، حسابداری و فرایند های مالی
    بازاریابی: تجارت بین الملل و بازاریابی، بازاریابی بین المللی و ژورنالیسم اقتصادی، بازاریابی حمل و نقل، بازاریابی محیط زیست، بازاریابی فناوری غذا، بازاریابی کشاورزی ، بازاریابی ساختمان سازی، بازاریابی رسانه های انبوه و انتشارات، بازاریابی دارو و پزشکی، بازاریابی صنایع، بازاریابی تجارت، بازاریابی توزیع کتاب، بازاریابی صنایع نظامی، بازاریابی الکترونیک ، لوژیستیک
    مدیریت: مدیریت اقتصادی و تجاری، مدیریت و اقتصاد سازمان ها، مدیریت جهانگردی و هتلداری، مدیریت محیط ، مدیریت ساختمان سازی، مدیریت پزشکی و دارویی، مدیریت صنایع ، مدیریت فعالیت های تجاری
    مدیریت عمومی : اقتصاد و منابع انسانی، اقتصاد بین الملل و منابع انسانی ، منابع انسانی در صنعت و غیره.
  • حقوق:
    حقوق کار و بازرگانی، حقوق بانکداری و دارایی ، حقوق تجارت بین الملل
  • علوم اجتماعی و رفتاری:
    جامعه شناسی: جامعه شناسی دولت های محلی ، جامعه شناسی و مشاوره روانشناسی، جامعه شناسی مدیریت و روابط عمومی، جامعه شناسی روابط بین الملل، جامعه شناسی الکتورال، جامعه شناسی ارتباطات جمعی، جامعه شناسی محیط
    روانشناسی: روانشناسی عملی، روانشناسی هنر، روانشناسی سالمندان، روانشناسی مدنی، روانشناسی پزشکی و غیره.
  • علوم سیاسی :
    مدیریت و دولت داری سیاسی، بازاریابی سیاسی، علوم سیاسی روابط بین الملل، علوم سیاسی مقایسه ای، تحلیل سیاسی اطلاعات، اقتصاد،
  • روابط بین الملل:
    روابط بین الملل در حوزه خاورمیانه، روابط بین المللی اتحادیه اروپا، سیاسیت خارجی و امنیت ملی، روابط بین الملل و دیپلماسی، جهان فرهنگی
  • علوم انسانی:
    مترجمی زبان انگلیسی، مترجمی زبان آلمانی، راهنما ی انگلیسی زبان
  • فناوری اطلاعات:
    مهندسی نرم افزار
  • صنایع خدماتی:
    جهانگردی : سازمان بخشی و مدیریت جهانگردی، جهانگردی بین المللی
  • امنیت ملی
  • امور اجتماعی

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط تحصیل و پذیرش پزشکی در اوکراین می توانید با کارشناسان و مشاورین برتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *