تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

در سال های اخیر تعداد دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل رایگان پزشکی در آلمان هستند، افزایش یافته است. از دلایل تحصیل پزشکی در کشور آلمان می توان به شهرت رتبه علمی دانشگاه های این کشور و امکان اخذ پذیرش مستقیم پزشکی آلمان اشاره کرد. آلمان یکی از کشورهایی است که تحصیل رایگان پزشکی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان داخلی و بین المللی را مقدور می سازد. شما دانشجویان عزیز می توانید مقاله ای که توسط موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در این خصوص تهیه شده است را مطالعه نمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

چرا تحصیل رایگان پزشکی در آلمان؟

امروزه تعداد نامحدودی دانشگاه پزشکی در سراسر جهان وجود دارند. چرا باید تحصیل رایگان در آلمان رشته پزشکی را انتخاب کرد؟ در زیر برخی از دلایل تحصیل رایگان پزشکی در کشور آلمان ذکر شده است.

دانشکده های پزشکی دارای رتبه برتر

دانشگاه های این کشور دارای سابقه آموزش طولانی بوده و کیفیت در آموزش، به این دانشکده های پزشکی در آلمان کمک کرده است تا در میان بهترین های جهان قرار بگیرند.

انواع مختلف دوره های آموزشی

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی برای تحصیل در رشته پزشکی به آلمان می روند و دانشگاه ها از این واقعیت آگاه هستند که همه آن ها علایق یکسانی ندارند. پزشکی المان رایگان است و دانشکده های پزشکی این کشور طیف گسترده ای از شاخه های پزشکی را ارائه می دهند تا دانشجویان بتوانند در رشته مورد علاقه خود به تحصیل مشغول شوند.

رشته های درمانی مورد نیاز آلمان

چشم انداز شغلی مناسب

پزشکان همیشه در تمام دنیا مورد تقاضا هستند. علاوه بر این، اعتبار مدرک اخذ شده از دانشکده های پزشکی آلمان بسیار زیاد است و همین موضوع شانس ورود فارغ التحصیلان به بازار کار جهانی را افزایش می دهد.

ساختار تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

دوره های آموزش پزشکی حداقل شش سال و سه ماه طول می کشد و با یک امتحان دولتی به نام (Ärztliche Prüfung) خاتمه می یابند. قبولی در این آزمون منجر به دریافت مجوز رسمی فارغ التحصیلان می شود.

"ساختار

تحصیل رایگان رشته پزشکی در کشور آلمان شامل موارد زیر می شود:

مرحله 1: پیش بالینی

این مرحله چهار ترم (دو سال) زمان خواهد برد و دانشجویان را با اصول اصلی علوم طبیعی و پزشکی آشنا می کند.

مرحله 2: بالینی

در این مرحله آموزش اصلی در طول شش ترم (سه سال) صورت می گیرد و شامل آموزش موضوعات اصلی در سخنرانی ها، دوره های عملی، کارآموزی و سمینارها می شود.

مرحله 3: سال عملی

این مرحله با یک سال آموزش به صورت عملی همراه است که در آن دانشجویان با جنبه های عملی جراحی، پزشکی داخلی و یک موضوع انتخابی آشنا می شوند.

مرحله 4: آزمون دولتی

این مرحله، آخرین مرحله از تحصیل رشته پزشکی در آلمان است. دانشجویان در صورت قبولی در این آزمون مجوز لازم را اخذ کرده و می توانند به عنوان یک پزشک شروع به فعالیت کنند.

شرایط تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان رایگان و بسیار رقابتی می باشد. اصلی ترین شرایط تحصیل پزشکی در این کشور داشتن معدل 20 در مقطع دبیرستان و دانش کافی در زبان آلمانی است. دانشجویان رشته پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد امکان تحصیل به زبان انگلیسی را خواهند داشت. دانشجویانی که قصد تحصیل رایگان رشته پزشکی در کشور آلمان را دارند باید در آزمون ورودی شرکت کرده و در آن پذیرفته شوند.

"شرایط

محدودیت سنی

جهت تحصیل رایگان در آلمان پزشکی از طریق گذراندن دوره های زبان محدودیت سنی وجود ندارد ولی جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور دانشجویان بین سنین 18 تا 30 سال شانس بیشتری خواهند داشت.

آخرین مهلت ارسال درخواست

آخرین مهلت درخواست برای تحصیل در دوره های پزشکی در آلمان از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. به طور کلی، بیشتر دانشگاه های پزشکی در آلمان تاریخ های زیر را به عنوان آخرین مهلت ارسال درخواست پذیرش خود انتخاب کرده اند:

  • 15 ژوئیه برای ترم زمستانی آینده
  • 15 ژانویه برای ترم تابستانی آینده

مدارک لازم

مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی آلمان به شرح زیر می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • ریز نمرات
  • مدرک زبان معتبر
  • بیمه نامه
  • تمکن مالی

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

دانشگاه های کشور آلمان جزو شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا می باشند و مدرک اخذ شده از آن ها در تمام دنیا به رسمیت شناخته می شود. مدرک پزشکی اخذ شده از برخی دانشگاه های پزشکی آلمان مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد. پذیرش مستقیم پزشکی آلمان از دانشگاه های زیر میسر است:

دانشگاه لایپزیگ (Leipzig University)

دانشگاه لایپزیگ یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پزشکی در جهان است. این دانشگاه در 2 دسامبر 1409 توسط فردریک اول تأسیس شد. افراد مشهوری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که عبارتند از: آنجلا مرکل (صدر اعظم آلمان)، گوته، واگنر، لایبنیتز. این دانشگاه دارای بیش از هشت برنده جایزه نوبل است. دانشکده پزشکی دانشگاه لایپزیگ دارای بیش از 3000 دانشجو می باشد.

دانشگاه لایپزیگ (Leipzig University)

دانشگاه لایپزیگ (Leipzig University)

دانشگاه آلبرت لودویگ فرایبورگ (Freiburg University)

این دانشگاه دارای متنوع ترین رشته های تحصیلی در سراسر آلمان است که درصد زیادی از دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند. دانشگاه فرایبورگ یکی از بزرگ ترین دانشگاه های کشور آلمان به حساب می آید. بیش از 24،000 دانشجو از بیش از 100 کشور در در 11 دانشکده این دانشگاه برجسته تحصیل می کنند.

دانشگاه هایدلبرگ (Heidelberg University)

دانشگاه هایدلبرگ قدیمی ترین و از برجسته ترین دانشگاه های دنیا و کشور آلمان محسوب می شود. این دانشگاه در سال 1386 میلادی به دستور کنت روپرت اول تأسیس شد. دانشگاه هایدلبرگ المان یک دانشگاه دولتی در کشور آلمان است. این دانشگاه طیف وسیعی از رشته ها از جمله رشته پزشکی را در بر گرفته است.

دانشگاه هایدلبرگ (Heidelberg University)

دانشگاه هایدلبرگ (Heidelberg University)

دانشگاه روت آخن (Rwth Aachen University)

این دانشگاه در سال 1966 تأسیس شد و دارای 9 دانشکده مختلف می باشد. تقریباً 2700 دانشجو در دانشکده پزشکی این دانشگاه تحصیل می کنند. دانشگاه روت آخن از موسسات علمی و پژوهشی برجسته در اروپا است. دانشکده پزشکی این دانشگاه در جهان بسیار معتبر و شناخته شده است.

دانشگاه توبینگن (Tübingen University)

دانشگاه توبینگن یکی دیگر از قدیمی ترین دانشگاه های پزشکی در کشور آلمان است. دانشگاه توبینگن به عنوان یک دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی و علوم انسانی شناخته شده است و تاکنون حداقل سه بار جایزه نوبل در زمینه پزشکی و علوم را دریافت کرده است. دانشکده پزشکی این دانشگاه در منطقه بادن-وورتمبرگ آلمان واقع شده است که آن را به یکی از بهترین مکان برای تحصیل رشته پزشکی در کل کشور آلمان تبدیل کرده است.

دانشگاه مونستر (Münster University)

دانشگاه مونستر در سال 1780 تأسیس شد. دانشکده پزشکی دانشگاه مونستر یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در کشور آلمان به حساب می آید. این دانشگاه دارای بیش از 45،700 دانشجو و بیش از 5000 نیروی کار متخصص است. دانشگاه مونستر دانشجویان و محققان را از آلمان و سراسر جهان به خود جذب می کند. کیفیت تدریس در دانشگاه مونستر در سطح استاندارد بین المللی است که آن را به گزینه ای عالی برای تحصیل در رشته پزشکی در کل کشور آلمان تبدیل می کند.

دانشگاه مونستر (Münster University)

دانشگاه مونستر (Münster University)

دانشگاه وورزبورگ (Würzburg University)

دانشگاه وورزبورگ یکی از موسسات برتر آموزش عالی در کشور آلمان است. دانشگاه وورزبورگ در بسیاری از رشته های علمی از جمله زیست شناسی، پزشکی، فیزیک و روانشناسی شناخته شده است. این دانشگاه، یک دانشگاه با اعتبار بین المللی در زمینه تحقیقات می باشد.

دانشگاه اتو فون گریک ماگدبورگ (Magdeburg University)

این دانشگاه جزو دانشگاه های تازه تأسیس در کشور آلمان به حساب می آید. دانشگاه ماگدبورگ در سال 1993 و به دنبال ادغام دانشگاه فنی سابق، دانشکده پزشکی و کالج تربیت معلم ایجاد شد. دانشکده پزشکی دانشگاه ماگدبورگ با تأکید جدی بر یادگیری عملی، آموزش عالی پزشکی را در اختیار تمام دانشجویان بومی و بین المللی خود قرار می دهد.

دانشگاه ویتن/ هردکه (Witten/Herdecke University)

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های خصوصی در کشور آلمان است. دانشگاه ویتن/ هردکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته پزشکی پذیرفته است. دانشجویان پزشکی این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه هستند. با این وجود دانشگاه ویتن/هردکه طیف گسترده ای از بورسیه ها و فرصت های مالی را برای دانشجویان خود فراهم می کند.

دانشگاه لوبک (Lübeck University)

دانشگاه لوبک یک دانشگاه تحقیقاتی است و در سال های 2006، 2009 و 2016 رتبه اول را در بین دانشگاه های پزشکی کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس کسب کرده است. این دانشگاه دارای دانشکده پزشکی و دانشکده فناوری و علوم طبیعی است. دانشگاه لوبک دارای در حدود 4،945 دانشجو، 160 پروفسور و 100 استاد می باشد.

دانشگاه لوبک (Lübeck University)

دانشگاه لوبک (Lübeck University)

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان در خصوص تحصیل رایگان رشته پزشکی در کشور آلمان می باشند.

تحصیل پزشکی المان رایگان و به زبان انگلیسی

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان و به زبان انگلیسی تنها در مقطع کارشناسی ارشد امکان پذیر است و زبان آموزش این رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، آلمانی است. دانشجویان باید در آزمون آیلتس و یا تافل شرکت کرده و در آن ها پذیرفته شوند. دانشجویان می توانند به تحصیل پزشکی در کشور آلمان به زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های زیر بپردازند:

دانشگاه جیکوبز برمن (Jacobs University of Bremen)

این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است که در سال 2001 در برمن تأسیس شد و دارای رتبه 82 در کشور آلمان است. تعداد دانشجویان دانشگاه جیکوبز در حدود 2000 نفر بوده و تعداد اساتید این دانشگاه نیز 400 نفر است.

دانشگاه اولم (University of Ulm)

دانشگاه اولم یک دانشگاه دولتی است که توسط وزارت آموزش عالی آلمان معتبر شناخته شده است. این دانشگاه در سال 1960 در شهر اولم تأسیس شد. علاوه بر این، تعداد دانشجویان این دانشگاه در حدود 5000 نفر است.

هزینه تحصیل رشته پزشکی در آلمان

دانشجویانی که در دانشگاه های دولتی کشور آلمان به تحصیل در رشته پزشکی مشغول هستند، می توانند به صورت رایگان به تحصیل بپردازند. آن ها در هر ترم مبلغی در حدود 250 یورو را جهت حمل و نقل، خدمات دانشجویی و کارهای اداری پرداخت خواهند کرد. در ایالت بادن-وورتمبرگ دانشجویان پزشکی غیر اتحادیه اروپا باید سالانه 3000 یورو را به دانشگاه های دولتی این ایالت پرداخت کنند.

هزینه تحصیل رشته پزشکی در آلمان

هزینه تحصیل رشته پزشکی در آلمان

بورسیه تحصیلی در زمان تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

دانشجویانی که به تحصیل رایگان رشته پزشکی در کشور آلمان مشغول هستند امکان استفاده از بورسیه تحصیلی DAAD در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را خواهند داشت. این بورسیه تحصیلی از بیش از 100،000 دانشجوی بومی و بین المللی حمایت می کند. علاوه بر این، برخی از دانشگاه های پزشکی کشور آلمان نیز بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند.

موقعیت کار پس از تحصیل

فارغ التحصیلان پس از گذراندن آزمون دولتی می توانند به عنوان پزشک مشغول به کار شوند. مجوز پزشکی در هر نقطه از آلمان دائمی و معتبر است. فارغ التحصیلان خارج از اتحادیه اروپا می توانند برای یافتن کار مرتبط با تحصیل خود درخواست تمدید اجازه اقامت خود را تا 18 ماه داشته باشند. در حال حاضر، تقاضای زیادی برای پزشکان در بازار کار در آلمان، به ویژه در مناطق روستایی وجود دارد.

درآمد پزشکان در آلمان

در حقیقت، متوسط ​​حقوق فارغ التحصیلان این رشته بسیار خوب است و حدود 49،000 یورو در سال می باشد. این مقدار در واقع بیشتر از متوسط حقوق فارغ التحصیلان رشته های دیگر است.

درآمد پزشکان در آلمان

درآمد پزشکان در آلمان

تحصیل دندانپزشکی در آلمان

تحصیل دندانپزشکی در آلمان ارائه‌دهنده‌ی فرصت‌های بی‌نظیری برای دانشجویان در حوزه‌ی دندانپزشکی است. تحصیل دندانپزشکی در آلمان نه تنها به دانشجویان امکان می‌دهد تا در یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پزشکی جهان تحصیل کنند، بلکه با ارتقاء دانش و مهارت‌های پزشکی، آن‌ها را به پزشکان حرفه‌ای و موفق در آینده تبدیل می‌کند. این فرصت شامل آموزش در دانشگاه‌هایی با کیفیت بالا و تجربه‌های عملی ارزشمند در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی پیشرفته در آلمان است.”

نتیجه گیری

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با سال ها تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی، ویزا و اقامت آماده ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با تحصیل رایگان رشته پزشکی در کشور آلمان می باشد. هم وطنان عزیز می توانند جهت راهنمایی و مشاوره حضوری راجع به شرایط تحصیل رایگان پزشکی در آلمان به شعب این موسسه در شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و رشت مراجعه کنند.

سوالات متداول در رابطه با تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

  1. آیا تحصیل رایگان پزشکی در آلمان می تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد؟

    بله، با توجه به کیفیت بالای آموزشی و جایگاه خوب دانشگاه های این کشور تحصیل رایگان پزشکی در آلمان می تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد.

  2. مدت زمان تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چقدر است؟

    مدت زمان تحصیل رایگان پزشکی شش سال و سه ماه می باشد.

  3. زبان تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چیست؟

    زبان تحصیل رایگان پزشکی در این کشور در مقطع کارشناسی آلمانی است.

  4. آیا جهت تحصیل رایگان پزشکی در آلمان باید در آزمون ورودی شرکت کرد؟

    بله، دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته پزشکی را دارند باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

  5. آیا برای تحصیل رایگان پزشکی در آلمان شرط معدل وجود دارد؟

بله، برای تحصیل رایگان پزشکی شرط معدل وجود دارد و دانشجویان باید دارای معدل 20 باشند.

  1. آیا تحصیل رایگان پزشکی در آلمان دارای محدودیت سنی است؟

    جهت تحصیل رایگان از طریق گذراندن دوره های زبان محدودیت سنی وجود ندارد ولی جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور دانشجویان بین سنین 18 تا 30 سال شانس بیشتری خواهند داشت.

  2. آخرین مهلت ارسال درخواست برای تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چه موقع است؟

    آخرین مهلت ارسال درخواست برای تحصیل رایگان پزشکی برای ترم زمستان 15 ژوئیه و برای ترم تابستان 15 ژانویه می باشد.

  3. مدارک لازم برای تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چیست؟

    از جمله مدارک لازم برای تحصیل رایگان پزشکی می توان به آخرین مدرک تحصیلی، ریز نمرات، مدرک زبان معتبر و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

  4. بهترین دانشگاه های برای تحصیل رایگان پزشکی در آلمان کدامند؟

    بهترین دانشگاه های برای تحصیل رایگان پزشکی دانشگاه هایدلبرگ، لوبک، مونستر، توبینگن و غیره می باشند.

  5. آیا امکان تحصیل رایگان پزشکی در آلمان به زبان انگلیسی وجود دارد؟

    بله، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی را خواهند داشت.

  6. هزینه تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چقدر است؟

    تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است اما دانشجویان در هر ترم مبلغی در حدود 250 یورو را جهت حمل و نقل، خدمات دانشجویی و کارهای اداری پرداخت خواهند کرد.

  7. آیا در زمان تحصیل رایگان پزشکی در آلمان می توان از بورسیه تحصیلی استفاده کرد؟

    بله، دانشجویانی که به تحصیل رایگان مشغول هستند امکان استفاده از بورسیه تحصیلی DAAD در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را خواهند داشت.

  8. درآمد فارغ التحصیلان رشته پزشکی در آلمان چقدر است؟

    متوسط ​​حقوق فارغ التحصیلان این رشته بسیار خوب است و حدود 49،000 یورو در سال می باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

32 دیدگاه برای “تحصیل رایگان پزشکی در آلمان در بهترین دانشگاه ها

  1. Elnaz گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من معدل سال دهمم پایین بوده اما یازدهم و دوازدهم ۱۹ بوده
    یک ساله دارم زبان آلمانی میخونم تا مدرکشو بگیرم
    میخواستم بدونم امکان تحصیل رایگان در المان رو دارم !؟. و آیا امکانش هست در خوابگاه همون دانشگاه ساکن باشم و شرایط شهریه خوابگاه چطوره!؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل رایگان در آلمان نیاز به بررسی معدل کل شما می باشد. اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  2. Yasin گفت:

    سلام ممنون از پاسخگویی . یعنی اگر چند ترم در ایران پزشکی بخونم بدون آزمون ورودی میتونم از دانشگاه های آلمان پذیرش بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، در صورتیکه در دانشگاه های دولتی ایران چند واحد بگذرانید، می توانید برای شرکت در کورس اصلی اقدام نمایید.

  3. Yasin گفت:

    سلام وقت بخير . من18 ساله و دوازدهم تجربي هستم با معدل 20 . مدرك B2 زبان آلماني هم دارم . قصد دارم در رشته پزشکی در آلمان تحصيل كنم . از چه راهي راحت تر ميتونم اقدام كنم؟ اول ايران كنكور بدم و رتبه خوب بيارم مهاجرت تحصيلي راحت تره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت تحصیل رشته های پزشکی در آلمان ار دوطریق می توانید اقدام نمایید. روش اول قبولی در دانشگاه های ایران و گذراندن تعدادی واحد درسی و روش دوم شرکت در کالج های پزشکی در آلمان می باشد.

  4. مقصودلو گفت:

    سلام من 28 سالمه مدرک آیلتس 6.5 دارم ولی میخوام مدرک آلمانی هم بگیرم. معدل دیپلم بالای 17 هست. آیا پس از اخذ مدرک زبان آلمانی مجاز به ادامه تحصیل پزشکی در دانشگاه های المان میباشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل دندانپزشکی در آلمان به زبان آلمانی است و بهتر است معدل شما بالای 19 باشد.

  5. مهدبه گفت:

    سلام واسه بورسیه پزشکی توی المان برای مقطع کارشناسی میشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      مدرک پزشکی اعطا شده توسط دانشگاه های آلمان عمومی است.

  6. اسدی گفت:

    سلام من کارشناس مامایی ام تازه فارغ التحصیل شدم
    معدل کارشناسیم 16.5 و معدل دیپلم 18.80
    مدرک زبان آلمانی b2 دارم میتونم برا پزشکی پذیرش بگیرم؟ آزمون ورودی ام حتما باید شرکت کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل پزشکی در آلمان بابت رقابت بسیاری که وجود دارد، باید رزومه علمی قوی تری ارائه دهید.

  7. اسماعیل کوچک گفت:

    با سلام خدمت شما. من 29 سالمه به دنبال بورسیه رایگان تحصیلی پزشکی آلمان هستم . مدرک زبان هم ندارم . معدل دیپلمم 18.11 هست . آیا راهی هست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه شرایط شما برای تحصیل پزشکی در آلمان مناسب نیس به شما توصیه میکنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

  8. هادی گفت:

    من 17سالمه.دوازدهم تجربی خواهم رفت.معدلم سال یازدهمم19/50و به احتمال بسیار زیاد معدل نهایی هم حدود 19/50باشه.مدرک B2 زبان آلمانی دارم و ایلس 6.میخواستم بدونم شانسی برای پذیرش در پزشکی در آلمان رو دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل رشته های پزشکی در آلمان باید به زبان آلمانی آشنایی پیدا کنید. رزومه علمی شما برای تحصیل پزشکی در آلمان مناسب است.

  9. هادی گفت:

    سلام.هزینه دوره کالج پیش پزشکی در آلمان برای یکسال چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      تحصیل در کالج های آلمان رایگان است.

  10. مهديه گفت:

    سلام
    دوره ي تخصص هم در ألمان رايگان هست?
    يعني از ايران مدرك پزشكي عمومي بگيريم و برأي تخصص بريم ألمان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در آلمان رایگان است.

  11. محمد مهدی همتی گفت:

    سلام به نظرتون مدرک B2رو برای زبان آلمانی بهتره اینجا گرفت یا کالج های اوجا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای افزایش شانس خود در اخذ ویزای آلمان، بهتر است از ابتدا آشنایی به زبان آلمانی داشته باشید.

  12. دانیال گفت:

    با سلام.
    یعنی اگه به زبان آلمانی مسلط باشیم. تحصیل پز‌شکی در آلمان رایگان میشه؟ حتی اگه معدل دیپلممون پایین باشه؟
    و چجوری میشه توی آلمان پزشکی خوند حتی اگه معدل دبیرستان پایین باشه.
    لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل پزشکی در آلمان با توجه به رقابت بسیار زیاد، باید رزومه علمی قوی داشته باشید. همچنین تحصیل در آلمان رایگان است.

  13. رامین گفت:

    سلام، خسته نباشید،
    من دانشجوی مترجمی زبان، مقطع کارشناسی هستم. میخوام تو یه کشور اروپایی مثلا آلمان تحصیل کنم( ترجیحا رشته های هنری)، ولی نمیتونم از پس هزینه ها بر بیام، راهی وجود داره که بتونم به ادامه تحصیل تو یکی ازین کشور ها بصورت رایگان یا با هزینه خیلی کم بپردازم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شما می توانید با توجه به رزومه علمی، مدرک زبان و سن خود برای تحصیل رایگان در آلمان اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نمایند.

  14. mhmd گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی پزشکی ترم۲ داتشگاه علوم پزشکی بیرجند هستم با معدل ترم۱=۱۲
    معدل دیپلمم۱۸.۷۵
    خواستم بدونم امکانش هست تا ترم ۴ بخونم تا هم وقت داشته باشم تمکن مالی پیدا کنم برای مهارت و هم تحقیق کنم و مقاله بنویسم و هم معدلمو طوری ببرم بالا که معدل ترم اولم به چشم نیاد و همینکه زبان آلمانیمو تقویت کنم
    می تون با این شرایط بعد ۴ ترم مستقیم وارد یکی از دانشگاه های اونجا بشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بله، امکان اخذ پذیرش مستقیم از دانشگاه های پزشکی آلمان در صورتیکه بتوانید مدرک زبان مورد نظر را دریافت نمایید، وجود دارد.

  15. S گفت:

    میشه لطفا پذیرش از طریق کالج رو توضیح بدید . مثلا اینکه چه کارهایی باید انجام بدیم و اینکه آیا موسسه شما میتونه در این زمینه کمکم کنه ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      مهمترین کاری که شما باید انجام بدین، گرفتن مدرک زبان هست، بقیه امور پذیرش و ویزا رو موسسه براتون انجام میده.

  16. S گفت:

    سلام
    لطفا شرایط و مدارکی که نیاز هست برای رشته پزشکی رو اعلام کنید و بگید چقدر باید بودجه داشته باشیم برای اثبات تمکن مالی ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای پذیرش پزشکی دو راه دارید، از طریق پذیرش در کنکور ایران و یا از طریق کالج که در روش دوم معدل ملاک است.
      میزان تمکن در حال حاضر در حدود ده هزار و دویست یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *