پیشرفته ترین صنایع در لهستان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه پیشرفته ترین صنایع در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سرمایه گذاری در پیشرفته ترین صنایع در لهستان

همانطور که میدانید کشور لهستان در مرکز اروپا واقع شده است و به عنوان یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی اتحادیه اروپا در نظر گرفته می شود. در سال های اخیر اقتصاد لهستان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و موجب ایجاد بحران های مالی در سال 2008 و 2009 شده است. بخاطر داشته باشید که اقتصاد این کشور بر پایه تولیدات، کشاورزی و دیگر خدمات گوناگون استوار است. سرمایه گذاران خارجی که لهستان را انتخاب می نمایند فرصت های تجاری بسیاری در اختیارشان قرار خواهد گرفت و انگیزه های تجاری درون آنان افزایش خواهد یافت.

موفق ترین و پیشرفته ترین صنایع در لهستان

اگر شما قصد افتتاح شرکت در لهستان را در سر دارید نمایندگان تاسیس شرکت ما در لهستان شما را در جهت پاسخگویی به سوالات در خصوص بخش های تجاری لهستان یاری خواهند کرد.

پیشرفته ترین صنایع در لهستان

بخش خودرو و هوافضا لهستان

بخش خودروسازی لهستان یکی از مهم ترین بخش ها خواهد بود و به عنوان یکی از عوامل مهم اقتصادی کشور در نظر گرفته خواهد شد. باید بدانید که کشور لهستان تولید کننده وسایل نقلیه و قطعات خودرو بسیاری می باشد و نام این کشور در لیست صادر کنندگان آورده شده است. نیروی کار واجد شرایط یکی از بزرگترین مزایای این بخش به حساب خواهد آمد و بخش خودروسازی یکی از جذاب ترین بخش ها برای سرمایه گذاران خارجی می باشد. لذا دولت تلاش های جد بسیاری در خصوص جذب سرمایه گذاران خارجی در این بخش داشته است. انگیزه های ایجاد شده توسط دولت مواردی نظیر: معافیت از مالیات در مناطق ویژه اقتصادی، حمایت مستقیم از پول نقد، معافیت از مالیات برای املاک و مستغلات تحت شرایط خاص و پشتیبانی از افراد استخدام شده در لهستان را در بر خواهد گرفت.

نوآوری های بسیاری در بخش هوافضا لهستان مشاهده شده است و تحقیق و توسعه های چشمگیری در این بخش صورت گرفته است. شرکت حمل و نقل هوایی در لهستان تولید کننده انواع قطعات هواپیما و تولید کننده انواع هواپیماها، هلیکوپتر و لوازم جانبی تخصصی هواپیما نیز خواهد بود.

بخش تحقیق و توسعه لهستان

سرمایه گذاری خارجی در بخش تحقیق و توسعه لهستان (R&D)، به توسعه اقتصادی کشور و ایجاد محل های کار جدید کمک خواهد کرد. باید بدانید که تعداد شرکت های لهستانی و سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه در طول سال های گذشته افزایش یافته است و فعالیت های تحقیق و توسعه که در تمامی بخش های اقتصادی گسترش یافته است.  بخش کسب و کار جذاب برای فعالیت های R & D عبارتند از: حمل و نقل هوایی، الکترونیک و مخابرات، IT، بیوتکنولوژی و بیوشیمی، محصولات دارویی، فن آوری های نوین و سایر موارد دیگر.

دولت فعالیت های تحقیق و توسعه در لهستان را ترغیب می نماید و انگیزه های سرمایه گذاری بسیاری برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد می نماید. بخاطر داشته باشید که کشور لهستان پذیرای نیروهای کار برای فعالیت در بخش تحقیق و توسعه می باشد و از این نظر نسبت به دیگر کشورها سرآمد خواهد بود.

بخش خدمات کسب و کار در لهستان

بخش خدمات کسب و کار لهستان در چند سال گذشته توسعه پایداری داشته است و در حال حاضر یکی از کشور های پیشرو در این زمینه (در منطقه مرکزی و شرق اروپا) بوده است. از دیگر مزایای فعالیت در این کشور مواردی نظیر: آب و هوای مطلوب، منابع انسانی مجرب و دسترسی به فضای اداری مدرن را در بر خواهد گرفت.

در حال حاضر تعداد کارکنان در بخش خدمات افزایش یافته است و کارکنان بخش خدمات به تخصص هایی نظیر: حسابداری و خدمات مالی، پشتیبانی منابع انسانی، مشاوره و فناوری اطلاعات و.. گرایش خواهند داشت.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات ثبت شرکت در پیشرفته ترین صنایع در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

اگر شما قصد افتتاح یک شرکت لهستانی را در سر دارید و از سرمایه گذاری در دیگر بخش های تجاری لذت می برید، تیم متخصصین ما آگاهی های لازم را در خصوص کشاورزی در لهستان، بخش الکتریسیته، IT و بخش بیوتکنولوژی در لهستان در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های آغاز تجارت در لهستان با متخصصین ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *