فهرست بندی بورس اوراق بهادار ورشو

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه فهرست بندی بورس اوراق بهادار ورشو می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بورس اوراق بهادار لهستانی

بورس اوراق بهادار ورشو (WSE)، در حال حاضر یکی از قوی ترین نوع مبادلات سهام در اروپا پس از تبدیل شدن به عضو فدراسیون جهانی بورس و فدراسیون اوراق بهادار بورس اروپا خواهد بود. عضویت در یکی از این دو سازمان به معنای گسترش و جذب شرکت های خارجی و وارد شدن در فهرست سهام لهستان نیز خواهد بود. با این حال WSE موارد اهم بسیاری را برای کسانی که تمایل به امر تجارت در لهستان دارند در نظر خواهد گرفت. ابزار های زیر در فهرست WSE در دسترس خواهد بود:

  • سهام
  • اوراق قرضه
  • تخصیص
  • آینده
  • حقوق مشترک

معاملات الکترونیکی بورس اوراق بهادار ورشو از سال 2013 شکل گرفت. متخصصین ما در لهستان قادر به آگاه کردن شما در خصوص گزینه های موجود در فهرست تجارت WSE خواهند بود.

فهرست بندی بورس اوراق بهادار ورشو

قوانین مربوط به معاملات بورس اوراق بهادار ورشو

چندین قوانین در خصوص شرکت های خارجی و فهرست سهام لهستان و یا دستگاه های دیگر در WSE وجود خواهد داشت و به شرح ذکر شده در ذیل می باشد:

  • قانون ارائه عمومی، شرایط حاکم بر معرفی ابزارهای مالی برای سازمان بازرگانی و شرکت های دولتی
  • قانون معامله محصولات مالی
  • قانون نظارت در بازار سرمایه

این قانون در اروپا و به دنبال آن در لهستان اعمال می شود و دیگر مقررات مربوط به بورس اروراق بهادار ورشو نیز خواهد بود.

الزامات مورد نیاز جهت شرکت های سهامی فهرست شده در WSE

شرکت های خارجی جهت وارد شدن به لیست بورس اوراق بهادار لهستان به موارد ذکر شده در فوق نیاز خواهند داشت در این میان مهم ترین عامل سرمایه و ساختار سازمانی خواهد بود.

باید بدانید که قوانین و مقررات تعیین شده WSE تا حد زیادی بستگی به اندازه و سهام های تجاری شرکت خواهد داشت.

قوانین ذکر شده در ذیل برای شرکت هایی که می خواهند سهام آنان در بورس اوراق بهادار ورشو اعلام گردد خواهد بود:

  • ارزش سهام معامله شده بایستی حداقل 1 میلیون یورو باشد.
  • سهامداران روی هم ممکن است بیش از 5 درصد سهام شرکت را نگه ندارند.

برای شرکت های کوچک معاملاتی، وارد کردن سهام در بازار موازی به معنای در اختیار داشتن حداقل 10 میلیون یورو سرمایه خواهد بود.

با توجه به فرایند ها، مراحل، فهرست ها و سایر موارد مورد نیاز، ما از شما دعوت می نماییم که جهت کسب اطلاعات کامل تر در خصوص تجارت در WSE با متخصصین ثبت شرکت ما در لهستان در ارتباط باشید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات فهرست بندی بورس اوراق بهادار ورشو را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *