فعالیت و کار در حوزه صنعت و معدن لهستان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت و کار در حوزه صنعت و معدن لهستان می توانید با مشاورین موسسه در تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

معدن در لهستان

کشور لهستان یکی از مهم ترین تولید کنندگان ذغال سنگ و مس در اروپا می باشد. ذغال سنگ های قهوه ای و سیاه نقش بسیار مهمی را در انرژی های ترکیبی لهستان، استفاده از منابع طبیعی، استفاده از الکتریسیته و تولید گرما نیز ایفا خواهند کرد. یک مسئله قطعی در رابطه با آینده معدن و ذغال سنگ لهستان به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

این کشور به شدت وابسته به منابع انرژی خواهد بود و دولت اقدامات وسیعی در خصوص حفظ و تقویت بخش معدن انجام خواهد داد.

شرایط و وضعیت فعالیت و کار در حوزه صنعت و معدن لهستان

متخصصین تاسیس شرکت ما در لهستان اطلاعات دقیقی در خصوص بخش های تجاری لهستان، اطلاعات به روز شده در مورد وضعیت اقتصادی و صنعت های پیشرفته در کشور لهستان در اختیار شما قرار خواهند داد.

فعالیت و کار در حوزه صنعت و معدن لهستان

معدن ذغال سنگ در لهستان

کشور لهستان دومین کشور بزرگ در اروپا و نهمین کشور جهان از جهت صنعت ذغال سنگ سازی خواهد بود. باید بدانید که این کشور تا حد بسیاری متکی به منابع ذغال سنگ خواهد بود چرا که از آن برای تولید برق و تولید گرما استفاده خواهد کرد. بسیاری از معدن های لهستان معدن ذغال سنگ و به دنبال آن مس، نیکل و معادن نمک می باشند.

پس از سقوط رژیم کمونیستی تقریبا تمامی شرکت های استخراج معدن ذغال سنگ متعلق به دولت لهستان گشت. پس از آن دولت تلاش های بسیاری در جهت بازسازی صنعت و معدن و شرکت های خصوصی استخراج معدن خواهد داشت.

معدن ذغال سنگ Bogdanka بزرگترین معدن در شرق لهستان خواهد بود و به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهنده ذغال سنگ (265300000 تن) در نظر گرفته خواهد شد. برنامه های پیشنهادی آینده برای بهبود سودآوری در بخش معدن لهستان شامل بازسازی معادن Piekary وBrzeszcze خواهد بود.

فرصت های تجاری دیگر در شهرستان ها خواهد بود و کسب و کار در بخش تولید، تحقیق و یا توسعه را در بر خواهد گرفت. دولت لهستان مشوق افراد در جهت انجام فعالیت های اقتصادی ویژه نیز خواهد بود.

سرمایه گذاری های آینده و خصوصی سازی بخش معدن لهستان

خصوصی سازی در بخش معدن بهترین راه بهینه سازی برای افزایش تولید ذغال سنگ در لهستان خواهد بود. صنعت معدن در لهستان کارکنان بسیاری را به کار گرفته است چرا که در حال حاضر حدود 130000 نفر در این بخش مشغول به کار می باشند.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات سرمایه گذاری و فعالیت و کار در حوزه صنعت و معدن لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

اگر شما به اطلاعات بیشتری در خصوص امر سرمایه گذاری در لهستان نیاز دارید پیشنهاد می شود که با مشاورین ما در لهستان در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *