شرکت های سهامی در لهستان

شرکت های سهامی در لهستان (SA) یک شکل از نهادهای حقوقی با شخص حقوقی است. به طور کلی برای کسب و کارهای بزرگ استفاده می شود و می توان آن را با شراکت یک یا چند نفر تاسیس کرد مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه شرکت های سهامی در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

با توجه به قانون لهستان، افراد از کشور های عضو اتحادیه اروپا و کشورهای عضو  انجمن تجارت آزاد اروپا و برای انجام کسب و کار در لهستان دارای حق برابر با اتباع لهستانی می باشند. افراد خارجی از کشور های دیگر به منظور ایجاد یک کسب و کار در لهستان نیاز به تطابق با مقررات خاص اتحادیه اروپا و داشتن اجازه اقامت هستند. متخصصان ما در امر ثبت شرکت در لهستانی می توانند به شما برای ایجاد یک شرکت سهامی در لهستان کمک کنند.

الزامات عمومی  شرایط و وضعیت شرکت های سهامی در لهستان

حداقل سرمایه برای ایجاد یک شرکت سهامی در لهستانی حداقل 100،000 PLN (حدود 24،000 یورو) است و سهامداران تنها صاحب میزان سهام خود هستند. هر سهم با ارزش اسمی حداقل 0،01 PLN (زلوتی واحد پول لهستان) تقسیم شود و سهم را می توان به صورت نقدی ساخته شود. سهام یک شرکت لهستانی می تواند در بازار بورس اوراق بهادار ورشو یا دیگر مبادلات سهام به فروش برسد. شرکت های سهامی به صورت مسئولیت نامحدود طراحی می شوند.

در یک شرکت سهامی خاص بایستی هیئت مدیره (دست کم متشکل از یک نفر)، یک هیئت نظارت (اجباری) و مجمع عمومی سهامداران در  نهاد حاکم باشند

شرکت های سهامی در لهستان

راه اندازی یک شرکت سهامی در لهستان

این نوع از نهادهای کسب و کار در لهستان نیاز به یک سند دارد که ثابت کند شرکت به صورت سهامی است. برای شرکت های سهامی، یک سند در دفتر اسناد رسمی بایستی امضا شود. همه شرکت های لهستانی باید در دادگاه ثبت ملی ثبت نام کنند و هر نوع کسب و کار باید در مقامات مالیاتی مربوطه و دفتر امنیت اجتماعی ثبت شود.

تمامی مراحل ثبت شرکت در لهستان در حدود یک یا الی دو ماه به طول می انجامد. کارشناسان ما در بخش تشکیل شرکت در لهستان می توانند به شما برای انجام تمام مراحل لازم  برای مقابله با ایجاد هر گونه عوارض همکاری کنند.

همه شرکت های لهستانی برای موارد خاص نظیر حسابداری و … نیاز به مشارکت دارند. برای شرکت های بزرگ اشخاص حقوقی باید صورتهای مالی سالانه، را با توجه به قانون حسابداری لهستان و ممیزی های مالی ارائه دهند.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات شرکت های سهامی در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

متخصصان ما در امر شرکت های سهامی در لهستان می تواند شما را با مسائل مختلف مربوط به تشکیل شرکت در لهستان کمک کند. اگر شما علاقه مند به سرمایه گذاری در لهستان هستند و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *