ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان

شرکت های تجاری که قصد ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان را دارند بایستی نسبت به ثبت نام در Trademark اقدام نمایند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

باید بدانید که این علامت تجاری بایستی منحصر به فرد باشد چرا که علامت تجاری برای ثبت شرکت در لهستان ضروری خواهد بود و صاحبان شرکت بایستی معیارهای قابل استفاده در نشانه ها و نمادها را که به عنوان علامت تجاری استفاده می شود را مد نظر داشته باشند. همچنین این بسیار حائز اهمیت است که افراد نسبت به شرایط درخواست در لهستان کاملا آگاهی یابند.

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان می توانید با مشاورین موسسه یا سفارت لهستان تماس حاصل فرمایید.

اگر شما قصد افتتاح شرکت در لهستان را دارید، کارشناسان ما شما را در جهت ثبت علامت تجاری جدید (علامت تجاری متمایز) یاری خواهند کرد.

شرایط ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان

تمایز مهم ترین خصوصیت یک علائم تجاری خواهد بود و با فرایند ثبت شرکت در لهستان در ارتباط خواهد بود. هر شخص حقیقی و یا حقوقی در لهستان قادر به اخذ علائم تجاری متمایز با توجه به معیار های ذکر شده در ذیل خواهد بود:

ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان

  • این علائم تجاری بایستی از دیگر علامت های تجاری، کالا و خدمات لهستانی متمایز باشد.
  • بایستی مبدا، کیفیت، ارزش، هدف و یا فرایند تولید مشخص گردد.
  • حقوق شخصی اشخاص ثالث مشخص گردد.
  • نبایستی بر خلاف نظم عمومی و یا اخلاق باشد.
  • آن را پرچم لهستانی و یا پرچم دیگری (علامت سازمان بین المللی) تبعیت نکند.

یک علامت تجاری شامل مجموعه ای از کلمات، طراحی ها و یا ترکیبی از رنگ ها، ملودی، اشکال 3D خواهد بود. باید بدانید که علائم تجاری می تواند خودسرانه، به صورت توصیفی و یا عمومی باشد.

حفاظت از علائم تجاری در لهستان

از اهداف ایجاد علائم تجاری، تشخیص کالا و ارائه خدمات شرکت به دیگر بازارها خواهد بود. بنابراین هرگونه علائم تجاری یکسان و یا مشابه به معنای استفاده از کالاهای مشابه نیز خواهد بود. باید بدانید که فردی مسئولیت کپی رایت را بر عهده خواهد داشت.

برنامه های کاربردی علائم تجاری با اداره ثبت اختراع در ارتباط خواهد بود، سازمانی که به بررسی نرم افزار و اطلاع رسانی شرکت های لهستانی در تمامی زمینه ها خواهد پرداخت.

باید بدانید که از اهداف اصلی صنایع دارایی های حقوقی لهستان و انجمن قوانین و مقررات علائم تجاری اروپا، حفاظت از علائم تجاری موجود در لهستان نیز خواهد بود.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات ثبت علامت تجاری یا برند در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

کارشناسان ما در کشور لهستان قادر به همیاری با شما در خصوص افتتاح شرکت و ثبت علائم تجاری خواهند بود. در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص حفاظت از علائم تجاری در لهستان با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *