ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان

شرکت با مسئولیت محدود رایج ترین شکل کسب و کار شخص حقوقی در لهستان و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در  لهستان از 31 مارس سال 2009، با تنظیم مقررات جدید ثبت شرکت در دادگاه ثبت ملی لهستان آغاز شده است. مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و وضعیت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان

هر کارآفرین می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود در لهستان با طی کردن هفت مرحله اصلی افتتاح کند، که این هفت مرحله حاکی از روش های خاص و هزینه های شروع ثبت شرکت است:

  •  اولین قدم در ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان شامل امضا در یک سند دفتر اسناد رسمی است، که باید این کار در لهستان در حضور یک دفتر اسناد رسمی انجام گیرد. همزمان امضای یک بیانیه برای سهام این شرکت ضروری است.
  • شرکت با مسئولیت محدود در لهستان باید به ثبت ملی در دادگاه (KRS) برسد. تقاضانامه برای ورود باید در یک فرم مناسب که در وب سایت دادگاه و وزارت دادگستری وجود دارد ارائه شود. درخواست برای ورود به دادگاه ثبت ملی توسط دادگاه ظرف 14 روز از تاریخ مراجعه برای شما ارسال می شود.

لازم به ذکر است که در ثبت شرکت از لحظه ورود نیازمند ثبت به نام یک شخص حقوقی است. برای ورود در دادگاه ثبت ملی یک تقاضانامه همراه با مدرکی برای اثبات توانایی پرداخت هزینه های دادگاه بایستی ارسال شود.

دیگر مدارک مورد نیاز عبارتند از: گواهی ثبت شرکت؛ لیست اعضای شرکت و سهامداران آن، اظهارنامه سهامداران و اعضای هیئت مدیره، بایستی به امضای رسمی تایید شده از افراد مجاز در نمایندگی شرکت برسد.

کارآفرینان نیز باید آگاه باشند که حداقل سرمایه به منظور ایجاد این نوع از شرکت های PLN 5000 (واحد پول لهستان زلوتی) به صورت نقدی می باشد.

  •  در عرض 14 روز از تاریخ صدور گواهی نامه ثبت نام از دادگاه ثبت ملی، بیش از شروع کسب و کار کارآفرین باید شخصا به یک اداره آمار با صلاحیت برود و درخواست شماره مالیاتی ثبت نام کند (تعداد ورودی ها در ثبت نام های ملی نهادهای اقتصادی).
  •  گام بعدی در روش ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان شامل در به دست آوردن NIP (کد شناسایی مالیات) و میزان مالیات بر ارزش افزوده است. برای به دست آوردن کد شناسایی مالیات، کارآفرین باید یک فرم درخواست در اداره مالیات شهر محل سکونت / دفتر شهرداری ارسال کنید. صدور کد NIP مالیاتی رایگان است.

برای به دست آوردن تعداد مالیات بر ارزش افزوده (با هزینه از PLN 170)، پیش از اعدام از فاکتور اول، باید یک برنامه کاربردی برای ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده در اداره مالیات ارائه شود.

همچنین می تواند صادر شود مالیات بر ارزش افزوده-R / UE، اعمال برای شرکت هایی که ارائه خدمات به مشتریان اتحادیه اروپا (به جز لهستانی)، و یا برای شرکت هایی که خرید و یا تحویل در جامعه اروپا است. نرم افزار برای ثبت نام از تعداد مالیات بر ارزش افزوده-R / UE هیچ هزینه شامل نیست.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان

  •  کارآفرینان نیز باید یک حساب بانکی باز داشته باشند، همچنین روش ثبت نام شرکت با مسئولیت محدود در قوانین لهستان گنجانده شده است و کارآفرین قبل از شروع کار بایستی آن را مطالعه کند. برای باز کردن یک حساب جاری، باید شخص مدارک اثبات هویت، گواهی ورود در (KRS)، گواهی اعطای شماره شناسایی مالیاتی و فرم درخواست را همراه با خود داشته باشد.
  • هر کارآفرین موظف به پرداخت کمک های امنیت اجتماعی / یا بیمه درمانی و همچنین یک گواهی به ZUS (دفتر بیمه اجتماعی) ظرف مدت 7 روز از تاریخ شروع کسب و کار می باشد. این گزارش ممکن است به طور مستقیم در شاخه ZUS قرار گیرد، و می توان آن را از طریق پست الکترونیکی اگر کارآفرین دارای امضای الکترونیکی امن باشد ارسال شود.
  • کارفرما باید، ظرف 30 روز از تاریخ شروع فعالیت، برای اطلاع بازرسی بهداشت دولتی از مکان، نوع و دامنه فعالیت های و تعداد کارکنان اطلاع رسانی کند. این اقدام یکی از آخرین ملزومات ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود در لهستان است.

وکلای ما در لهستان می توانند به شما در روش تشکیل شرکت از جمله برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان کمک کنند، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

6 دیدگاه برای “ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان

  1. علیرضا دادخواه گفت:

    با سلام میخواستم ببینم هزینه ثبت شرکت در لهستان چقدر میشود ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      هزینه ثبت شرکت چندان نیست، ولی اگر وکیل بگیرید حدود ۲۰۰۰ یورو میشه، (البته فقط ثبت شرکت)

  2. نصرالدین کیان گفت:

    سلام
    یک خانواده چهار نفره که ترکیب خانواده بصورت پدر:۵۰ ساله با مدرک مهندسی کشاورزی کرایش آبیاری و دارای ۲۴ سال سابقه در شرکت اب وفاضلاب _ همسر فوق دیپلم مدد کاری اجتماعی و بازنشسته پیش از موعد شرکت اب و فاضلاب _ ودختر ۲۰ ساله دیپلم تجاربی با معدل ۱۹ و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود _پسر ۱۴ ساله وکلاس سوم راهنمایی
    با مشخصات فوق شما چه کشوری از اروپا و درچه زمینه و یا کیس مهاجرتی را پیشنهاد می کنید.
    با تشکر کیان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بهترین روش برای شما سرمایه گذاری می باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  3. نیما مرادی گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون. من قصد دارم با خانواده‌ام به لهستان مهاجرت کنم.
    اگر در لهستان شرکت ثبت کنم، آیا امکان بردن فرزندان زیر 18 سال را دارم؟
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      بله در روش اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در لهستان اجازه بردن فرزندان زیر 18 سال وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *