تغییر موضوع شرکت در لهستان

شرکت های لهستانی در حال حاضر تحول و گسترش بسیاری یافته اند و در جهت تغییر ساختار کسب و کار خود تلاش بسیاری کرده اند. این تغییر ممکن است به منظور اهداف مختلفی نظیر: دسترسی آسان به سرمایه گذاری خارجی و یا وارد شدن به فهرست بازارهای سهامی رخ دهد. ناگفته نماند که این امر در خصوص تاسیس شرکت با مسئولیت محدود صدق خواهد کرد. مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه تغییر موضوع شرکت در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرکت خصوصی با مسئولیت محدود یکی از رایج ترین نوع تغییر در ساختار کسب و کار خواهد بود. این در حالیست که شرکت SP.Z.O.O در لهستان به یک شرکت دولتی تغییر یافت. این فرایند می تواند توسط بنیانگذار خود شرکت و یا به کمک یک متخصص ثبت شرکت در لهستان صورت گیرد.

شرایط تغییر نوع و تغییر موضوع شرکت در لهستان

جهت تغییر شرکت خصوصی لهستانی با مسئولیت محدود وجود حداقل سرمایه نیاز خواهد بود. این ویژگی مهم (تغییر ساختار کسب و کار) مستلزم گذشت زمان نیز می باشد. علاوه بر این شرکت سهامی ممکن است از سهامداران بیشتری برای کمک به سرمایه نیز استفاده نماید.

تغییر موضوع شرکت در لهستان

یک گام مهم برای تغییر کسب و کار به روز رسانی اساسنامه خواهد بود. سندی که بر اساس ویژگی های جدید قانونی وضع می شود. دادگاه ملی ثبت لهستان قدرت قانونی در جهت ثبت کسب و کار کارآفرینان، انجمن ها و یا سازمان ها خواهد داشت. باید بدانید که فرایند تغییرات کسب و کار به مقامات ثبت شرکت مربوط خواهد شد. بخاطر داشته باشید که نام شرکت پس از تغییر بایستی حرف اولش در بردارنده نوع شرکت نیز باشد.

ناگفته نماند که مالکیت انحصاری در لهستان قابلیت تبدیل شدن را خواهند داشت. یک روش معمول تغییر شرکت با مسئولیت محدود می باشد برای این منظور سرمایه گذار نیاز به ثبت شرکت خود و طی کردن تمامی مراحل خواهد داشت.

الزامات مورد نیاز برای تشکیل شرکت در لهستان

تغییر موضوع شرکت در لهستان در بردارنده هزینه هایی خواهد بود و وجود حداقل سرمایه نیز اجبار می باشد. این خدمات مواردی نظیر: آماده سازی، تغییر اساسنامه یک شرکت، ساخت سند، هزینه های دفتر ثبت اسناد رسمی و هزینه های مربوط به ثبت نام را در بر خواهد گرفت. شرکت هایی که مستلزم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می باشند ملزم به ثبت هزینه های پرداخت شده نیز خواهند بود.

وجود مدیر شرکت، حسابدار و یا حسابرس از الزامات تاسیس شرکت خواهد بود. اگر شما به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص عوامل ثبت شرکت در لهستان نیاز دارید با مدیران خبره ما در ارتباط باشید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات تغییر موضوع شرکت در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *