افتتاح هتل در لهستان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه افتتاح هتل در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

گردشگری از ارکان مهم اقتصادی لهستان به حساب خواهد آمد، به همین دلیل دولت تلاش های بسیاری در جهت اصلاح قوانین و توسعه بخش گردشگری داشته است. صنعت هتل در کنار دیگر شاخه های گردشگری رشد بسیاری داشته است، به همین دلیل افتتاح هتل در لهستان به معنای کسب سود چشمگیری نیز خواهد بود. آمارهای اخیر نشان داده است که حدود 2000 هتل در این کشور ایجاد شده است و بیش از 80000 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. بخاطر داشته باشید که صنعت هتل تاثیر چشمگیری بر 300000 کارمند نیز داشته است. فراموش نکنید که متخصصین ثبت شرکت ما در لهستان قادر به همیاری با شما در خصوص توسعه صنعت گردشگری نیز خواهند بود.

راه اندازی یا افتتاح هتل در لهستان

قوانین بسیاری جهت تاسیس هتل در لهستان وجود خواهد داشت، قوانینی که به منظور جلوگیری از اختلاط شرکت ها وضع شده است. باید بدانید که خدمات گردشگری Actand اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در طول چند سال گذشته اتاق های گردشگری لهستان به همراه چندین نهادهای دولتی دیگر جهت اصلاح قانون گردشگری لهستان، سرمایه گذاری در چهارچوبه ای سودمند و افتتاح هتل ها نیز تلاش کرده اند.

همه شرکت های ارائه دهنده خدمات هتل ملزم به اخذ مجوز خواهند بود. متخصصین ما در لهستان قادر به تهیه و تنظیم اسناد جهت انجام سرمایه گذاری در لهستان خواهند بود.

افتتاح هتل در لهستان

طبقه بندی هتل ها در لهستان

به غیر از روند ثبت شرکت ها، هتل ها بایستی شرایط خاصی را برای طبقه بندی هتل ها قبل از بازکردن آن در نظر بگیرند، تقسیمات هتل های لهستان به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

  • هتل
  • متل
  • مهمانخانه
  • موسسات کمپینگ
  • خوابگاه جوانان
  • خانه برای گردشگران
  • بیواک

این موسسات بایستی از سیستم مرکزی گرمایشی و سرمایشی 7/24 ایمنی برخوردار باشند. همچنین مشتریان بایستی به تلفن و دستگاه های فکس در همه زمان ها دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند که با توجه به نوع هتل و سطح امکانات اتاق ها به هتل ها ستاره تعلق خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص الزامات مورد نیاز جهت طبقه بندی هتل، صدور مجوز و… با مشاورین ما در زمینه تاسیس شرکت در لهستان در ارتباط باشید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات افتتاح هتل در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *