افتتاح شرکت دارویی در لهستان

بازارهای دارویی لهستان یکی از یزرگترین بازارهای اتحادیه اروپا خواهد بود و بیشترین میزان فروش را در اروپا داشته است. در شرکت دارویی لهستان بحران های دارویی به ندرت مشاهده خواهد شد. توسعه داروهای جدید عامل بسیار مهمی در رشد صنایع دارویی لهستان خواهد بود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه افتتاح شرکت دارویی در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

شرایط ، مقررات و وضعیت افتتاح شرکت دارویی در لهستان

اگر شما قصد افتتاح شرکت دارویی در لهستان را در سر دارید، باید بدانید که فعالیت در این زمینه مستلزم رعایت کردن قوانین خاصی خواهد بود. متخصصین تاسیس شرکت ما در لهستان شما را ارائه جزئیات مهم در خصوص انجام تجارت در لهستان و یا تاسیس شرکت های دارویی یاری خواهند کرد.

افتتاح شرکت دارویی در لهستان

قانون دارویی در لهستان

قانون دارویی در لهستان به معنای پیاده سازی تعدادی از دستورات به منظور تنظیم توزیع و ساخت محصولات دارویی برای استفاده انسان و همچنین عملکرد بالینی خوب برای محصولات پزشکی و تحقیقاتی خواهد بود. از آنجا که لهستان عضو اتحادیه اروپا می باشد این کشور ملزم به رعایت کردن دستورالعمل های خاص و قوانین ملی خواهد بود.

شرکت های دارویی نیاز به اخذ مجوز خاصی خواهند داشت و عملکرد آنان از اهمیت والایی برخوردار است. از اجزای اصلی نظارتی بر فعالیت های دارویی افرادی نظیر: وزیر بهداشت که سرپرست دیگر نهادهای نظارتی می باشد (در بخش دارویی و بازرس اصلی دارویی) خواهد بود، فردی که مسئولیت انطباق داروها با قوانین دارویی را نیز بر عهده خواهد داشت.

شرکت های دارویی در لهستان

یک شرکت دارویی در لهستان به عنوان یک شرکت مهم شناخته خواهد شد، این درحالیست که نوع محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی آن مشخص خواهد شد. این شرکت ملزم به رعایت قوانین و مقررات خاصی خواهند بود. اگر شما قصد افتتاح شرکت های دارویی و ثبت این نهاد قانونی و همچنین ثبت مالیات بر ارزش افزوده را در سر دارید با متخصصین تاسیس شرکت ما در لهستان در ارتباط باشید.

شرکت های دارویی جهت فعالیت در لهستان نیاز به اخذ مجوز خاصی خواهند داشت. این مجوز در تمامی بازارهای دارویی شناخته شده خواهد بود. بر اساس قانون دارویی، هر محصول دارویی برای وارد شدن در بازارهای تجاری لهستان نیاز به یک مجوز ملی بازاریابی (که در لهستان معتبر است) و یا یک مجوز بازاریابی اروپایی خواهد داشت. باید بدانید که دستور صدور این ویزا به مقام های تعیین شده از سمت رئیس اداره ثبت محصولات دارویی خواهد بود.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات افتتاح شرکت دارویی در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما قادر به برقراری ارتباط با تیم متخصص دارویی ما در لهستان خواهید بود چرا که آنان اطلاعات دقیقی در خصوص بازارهی دارویی و محصولات دارویی در اختیار شما قرار خواهند داد. علاوه بر این تیم نماینده ما در لهستان قادر به فراهم کردن امکاناتی برای شما جهت برقراری ارتباط با کلینیک کاشت موی حرفه ای در ترکیه خواهند بود. در صورتی که شما در جستجوی پزشکی ماهر می باشید آنان شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.

مشاورین تاسیس شرکت ما در لهستان شما را در جهت سرمایه گذاری در بهترین شهرهای لهستان یاری خواهند کرد. همچنین ما اطلاعات دقیق تری در خصوص دیگر گرایش های تجاری نظیر: گردشگری و IT در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *