افتتاح شرکت بیمه در لهستان

بخش بیمه در لهستان نشان دهنده توسعه و رشد بالقوه خواهد بود. همانطور که می دانید کشور لهستان دارای اقتصادی قوی می باشد که افراد را به سرمایه گذاری بخصوص سرمایه گذاری در بخش بیمه تشویق می نماید. این مقاله در رابطه با افتتاح شرکت بیمه در لهستان می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بیمه عمر، بیمه ای است که بازارهای سهامی عظیمی را به خود اختصاص داده است و همانند بیمه خودرو که به بخش بیمه غیر زندگی مربوط می شود از اهمیت والایی بر خوردار است.

به منظور افتتاح یک شرکت بیمه در لهستان سرمایه گذاران بایستی مراحل معمول جهت تحقق این امر را طی نمایند.

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه افتتاح شرکت بیمه در لهستان می توانید با مشاورین موسسه یا سفارت لهستان تماس حاصل فرمایید.

بازار بیمه یا افتتاح شرکت بیمه در لهستان

بازار بیمه لهستان در حال حاضر بسیار توسعه یافته است و پتانسیل بالقوه ای را برای رشد آینده خواهد داشت. باید بدانید که بیمه زندگی و غیر زندگی با با افزایش اشتغال و رشد متوسط سطح درآمد خانوار در ارتباط خواهد بود.

افتتاح شرکت بیمه در لهستان

قانون بیمه و بیمه اتکایی مهم ترین منبع برای تنظیم ملی فعالیت های بیمه و شرکت های لهستانی خواهد بود. قانون بیمه اجباری مجموعه چهارم بخش که در آن بیمه اجباری شده است نظیر: ساختمان ها، وسایل نقلیه موتوری و … را در بر خواهد گرفت. قوانین و مقررات دیگر اروپا در بخش بیمه لهستانی قابل اجرا خواهد بود.

انجمن بیمه لهستانی کیفیت خدمات را تضمین می کند و به عنوان نماینده شرکت های بیمه ملی در نظر گرفته خواهد شد. این انجمن همچنین شامل شرکت های بیمه ای خارجی و بیمه گران اتکایی خارجی که شاخه هایی لهستانی دارند خواهد شد.

موارد مورد نیاز جهت افتتاح شرکت بیمه در لهستان

چندین مراحل برای افتتاح شرکت در لهستان وجود خواهد داشت. چرا که فرد سرمایه گذار ملزم به تکمیل فرم کسب و کار، انتخاب نام کسب و کار مناسب و در دسترس خواهد بود. بخاطر داشته باشید که پس از دادن درخواست افراد ملزم به تهیه مدارک خود نیز خواهند بود. این درحالیست که تعدادی REGON,NIP و تعدادی مالیات بر ارزش افزوده به شرکت ها اختصاص داده شده است.

شرکت های بیمه ای در لهستان قادر به ایجاد حق بیمه هایی نظیر: بیمه هدفمند زندگی و غیر زندگی خواهند بود؛ بیمه هایی که مواردی نظیر: خانه و اموال، زندگی، بیمه خدمات درمانی و یا بیمه خودرو را در بر خواهند گرفت.

شرکت های بیمه و بیمه اتکایی، بیمه گران و کارگزاران برای حفاظت از منافع افراد بیمه شده بایستی مطابق قانون عمل نمایند. قانون بیمه اجازه می دهد تا صاحبان سیاست به لغو قرارداد بیمه تحت شرایط خاصی مبادرت ورزند.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات افتتاح شرکت بیمه در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاسیس شرکت های بیمه ای در لهستان و یا اخذ مشاوره در این زمینه با متخصصین ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *