افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان

لهستان یکی از کشورهای زیبا در گذشته و حال خواهد بود. گردشگری در لهستان به معنای خستگی ناپذیری افراد خواهد بود، چرا که مقصد های تفریحی، تاریخی و گردشگری بسیاری در این کشور مشاهده خواهد شد. سرمایه گذارانی که قصد افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان را در سر دارند قادر به آغاز کردن کار خود با استفاده از کشف زیبایی های طبیعی نیز خواهند بود. اخذ پروانه و مجوز آژانس در خارج از کشور معمولاً مورد سوال افراد متقاضی این کار می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرکت های حقوقی ما در لهستان خدمات ویژه ای را در اختیار شما قرار خواهند داد و شما را در جهت شناخت انواع شرکت ها و بهترین موقعیت های تجاری یاری خواهند کرد. مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مراحل شرایط مجوز و قوانین افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان

گردشگری در کشور لهستان تاثیر بسیاری بر اقتصاد این کشور داشته است. چرا که این کشور یکی از جذاب تریم مقاصد گردشگری خواهد بود. کشور لهستان شهرهای تاریخی بسیار زیبا را در خود جای داده است و مکان های تاریخی آشویتس و اردوگاه آلمان نازی از جاذبه آن به حساب خواهند آمد.

افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان

از شهرهای معروف و جذاب لهستان می توان به ورشو، کراکوف، وروکلا؛ گدانسک، پوزنان، لوبلین و تورون نیز اشاره کرد. مقصد های تفریحی این کشور مواردی نظیر: منطقه دریاچه ای مازوری، دریای بالتیک و کوه های زیبای تاترا و بالاترین رشته کوه از Carpathians را در بر خواهد گرفت. این موارد برای افراد دوستدار طبیعت و ماجراجو بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

لهستان جنگل های بسیار زیبایی که نسبتا بکر می باشد را در خود جای داده است. ساختمان های تاریخی و قدیمی را می توان در سراسر این کشور یافت، علاوه بر این لهستان قلعه های بسیاری را در خود جای داده است که موجب جذب علاقه مندان به تاریخ نیز شده است. این کشور همچنین دارای تعداد زیادی از استراحتگاه توریستی، از جمله اسکی و پیاده روی خواهد بود.

افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان

هنگام افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان سرمایه گذاران بایستی نوع شرکت را مد نظر داشته باشند. شرکت با مسئولیت محدود یک شرکت معروف است اما اشکال دیگری از تجارت در دسترس خواهد بود. کارآفرینان خارجی ممکن است به منظور جلوگیری از راه اندازی شرکت های جدید، افتتاح شعب و یا افتتاح یک آژانس مسافرتی بزرگ را انتخاب نمایند.

برخی از فعالیت های تجاری در لهستان مستلزم مجوز خاصی خواهد بود و به طور کلی تابع مقررات می باشد. بخاطر داشته باشید که وکلای ما در لهستان قادر به ارائه اطلاعات کافی در خصوص اسناد و مدارک لازم و روند ثبت شرکت خواهند بود.

پس از اینکه شرکت شما رشد پیدا کرد، شما قادر به نقل مکان دفتر خود و یا خرید ملک جدید و استخدام کارندان برای انجام فعالیت های خود خواهید بود.

آژانس های مسافرتی در لهستان خدمات خاصی را در اختیار گردشگران قرار خواهند داد و سفر کردن به مکان های مختلف با کیفیت بسیار عالی را به شما پیشنهاد خواهند کرد. علاوه بر این شما قادر به مشارکت با دیگر بازارهای گردشگری خواهید بود. کشور لهستان کشوریست که ظرفیت بالقوه ای برای رشد و توسعه دارد این درحالیست که بخش گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش از شهرت والایی برخوردار است.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

شرکت های حقوقی ما در لهستان قادر به ارائه اطلاعات کافی در خصوص قوانین سرمایه گذاری و دیگر عناوین مرتبط با آن به شما خواهند بود. پیشنهاد می شود که در صورت داشتن هرگونه سوال با وکلای ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “افتتاح آژانس مسافرتی در لهستان

  1. مرجان گفت:

    باسلام
    ثبت شركت در لهستان چقدر زمان ميبرد و هزينه ان چقدر است و آيا تضميني است و يا ممكنه در مصاحبه سفارت در در بعضي مراحل رد شود؟ با تشكر

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      روال ثبت شرکت در حدود 3-4 هفته زمانبر است، ولی قبل از ثبت شرکت نیاز به طی مراحلی اداری و همچنین ترجمه مدارک می باشد. احتمال رد شدن ویزا در مرحله سفارت نیز وجود دارد ولی این موسسه برای کم شدن احتمال رد شدن ویزا برای متقاضیان از کشور لهستان دعوت نامه تجاری اخذ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *