فرآیند استخدام در لهستان

هنگام فرایند استخدام در لهستان ، صاحبان کسب و کار بایستی قانون کار در لهستان را رعایت نمایند. چرا که این سند قانونی رابطه کارفرما و کارکنان را مشخص خواهد کرد و مجموعه ای از اصول نظیر: موافقتنامه فسخ اشتغال، پاداش، مسائل ایمنی و بهداشتی در محل کار تعیین خواهد شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

روش استخدام در لهستان با انتخاب یک شکل قانونی و برای همکاری با کارکنان جدید آغاز خواهد شد. قرارداد کاری در لهستان به معنای نوع خاصی از رابطه اشتغال خواهد بود. این سند متصل به دو طرف، به کارمند ضمانت دار خاص و به منظور ایجاد تعهداتی مابین کارفرما و کارمند خواهد بود.

برخی از وظایف و مسئولیت های کارمندان مواردی نظیر: انجام وظایفی که کارفرما مشخص می نماید، وظایف تعیین شده از قبل و … را در بر خواهد گرفت. بخاطر داشته باشید که کارمندان لهستان از بیمه های اجتماعی و پاداش های ماهانه بهره مند خواهند شد.

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه فرآیند استخدام در لهستان می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

شرایط و قوانین فرآیند استخدام در لهستان

قرارداد کاری بایستی اطلاعات خاصی را در بر داشته باشد. این درحالیست که متخصصین ما در لهستان شما را جهت عقد قراردادکاری و چگونگی ثبت شرکت در لهستان یاری خواهند کرد.

فرآیند استخدام در لهستان

انواع قرارداد کاری در لهستان

باید بدانید که عقد قرارداد کارآموزی برای تست فرد کارمند و به طور کلی برای هر دو طرف سودمند خواهد بود. این قرارداد بایستی برای حداکثر سه ماه بسته شود و با گذشت سه ماه می توان به آن خاتمه داد. این نوع قرارداد کاری معمولا برای مشاغل فصلی مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط کار در طول دوره مشخص شده را تعیین می کند.

قرارداد کاری ثابت یکی از رایج ترین نوع قراردادها در لهستان خواهد بود که مدت زمان آن محدود می باشد. این درحالیست که در برخی از شرایط خاص فرد قادر به خاتمه دادن به قرارداد خواهد بود. قرارداد اشتغال جایگزینی به معنای به توافق رسیدن کارمند و فرد جانشین در طول دوران غیبت خواهد بود. برای مثال مرخصی بدلیل زایمان جزء یکی از این موارد خواهد بود.

مدت زمان قرارداد اشتغال نامحدود است و بدلیل ثبات برای کارمندان مقرون به صرفه خواهد بود. این نوع از قرارداد قابلیت فسخ شدن با توجه به مدت زمان قرارداد و کارمند ارشد را خواهد داشت.

شرایط استخدام در لهستان

ساعت کار استاندارد در لهستان نبایستی از 8 ساعت در روز تجاوز کند. اگر این ساعت کاری بیش از 8 ساعت در روز باشد برای کارمندان اضافه کاری در نظر گرفته خواهد شد. ناگفته نماند که کارمندان لهستانی قادر به اخذ مرخصی 20 تا 26 روزه در سال خواهند بود.

نیروی های کاری در لهستان بایستی تحصیل کرده و با مهارت باشند، همچنین صاحبان کسب و کار قادر به استخدام کردن کارمندان در لهستان خواهند بود. ناگفته نماند که افراد متعلق به اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان سوئیس قادر به کارکردن بدون اخذ مجوز کار خواهند بود. متخصصین ما در کشور لهستان قادر به همیاری با شما جهت کسب اطلاعات بیشتر و در جهت چگونگی استخدام کارمندان خارجی در لهستان خواهند بود.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات فرآیند استخدام در لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید. اگر شما قصد افتتاح شرکت در لهستان را در سر دارید پیشنهاد می شود که با همکاران ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *