انحلال و تجزیه شرکت لهستان

مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه انحلال و تجزیه شرکت لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 متوقف شدن کسب و کار در لهستان

دلایل اقتصادی یکی از شایع ترین علل انحلال و تجزیه شرکت لهستان خواهد بود. این دو فرایند مرتبط و نزدیک به هم می تواند در یک لحظه خاص و در طول دوره وجود شرکت رخ دهد. لذا در طول انجام تمامی فرایندها افراد ملزم به درک و شناخت تمامی اقدام خواهند بود.

متخصصین تاسیس شرکت ما در لهستان قادر به ارائه پیشنهاداتی در خصوص تاسیس شرکت در لهستان، فرایند تجزیه شرکت و ارائه راه حل هایی در رابطه با جلوگیری از انحلال شرکت خواهند بود.

شرایط و فرایند انحلال و تجزیه شرکت لهستان

دوره انحلال به معنای این است که شرکت و شخصیت حقوقی هنوز وجود دارد، اما شرکت متحمل بدهی های چشمگیری شده است و برای جلوگیری از انحلال فرد ملزم به پرداخت بدهی های خود خواهد بود. باید بدانید که در طول دوره انحلال سودی به سهامداران تعلق نخواهد گرفت. چرا که این شرکت ها تمامی دارایی خود را در قبال بدهی ها از دست می دهند و در جهت طلبکاران به کار می گیرند. اگر لازم باشد آنان دارایی خود را به پول نقد تبدیل می نمایند و در جهت پرداخت بدهی ها به کار می گیرند.

تمامی مدیران و نمایندگان انحلال طلب در طول دوره انحلال مشخص خواهند شد. معمولا اسامی تمامی هئت مدیران و تمامی اعضا در اساسنامه همکاری آورده شده است. ناگفته نماند که انحلال طلبان ملزم به وضع یک ترازنامه که متوقف شدن کار فعلی، جمع آوری مطالبات، پرداخت بدهی و انحلال دارایی را نشان دهد خواهند بود. پس از اینکه طلبکاران بخشی از دارایی خود را دریافت کردند، مبلغ باقی مانده بایستی میان سهامداران نیز توزیع گردد.

انحلال و تجزیه شرکت لهستان

فرایند انحلال شرکت در لهستان

باید بدانید که فرایند انحلال شرکت توسط انحلالگران صورت خواهد گرفت. در برخی از موارد انحلال شرکت بدون تجزیه و عامل قبلی صورت می گیرد و این امر در خصوص شرکت های مدیریتی صدق خواهد کرد. شرکت انحلال شده در لهستان به معنای این است که این شرکت به طور کامل از دفتر ثبت شرکت لهستان حذف شده است. روش های اعلام انحلال شرکت از طریق ارائه قطعنامه از سوی سهامداران و یا از طریق اعلام ورشکستگی صادر شده از سمت دادگاه خواهد بود.

فرایند انحلال از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت خواهد بود. باید بدانید که شرکت کاملا منحل و بسته شده ملزم به پرداخت تمامی بدهی های خود به طلبکاران خواهد بود و بایستی به طور کامل بسته نیز شود.

متخصصین تاسیس شرکت ما در لهستان شما را در جهت افتتاح و یا ثبت شرکت در لهستان یاری خواهند کرد.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات انحلال و تجزیه شرکت لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *