چگونگی اخذ مجوز SEZ (مناطق اقتصادی ویژه) لهستان

مناطق ویژه اقتصادی در لهستان به صورت جداگانه می باشند، مناطق غیر مسکونی از قلمرو این کشور که در شرایط خاصی قرار گرفته اند. این مناطق خاص در طول سال تکامل یافته اند و نشان دهنده یک ویژگی مهم یعنی سرمایه گذاری افراد خارجی در لهستان خواهند بود. مقاله مذکور به کمک همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی شیراز (توسعه گران مهر) مهیا شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه چگونگی اخذ مجوز SEZ (مناطق اقتصادی ویژه) لهستان می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

فعالیت های انجام گرفته بر مناطق اقتصادی خاص در 20 اکتبر سال 1994 صورت گرفت. تجارت هایی که مزایای آنان از امکانات خاص موجود در 14 منطقه حاصل گشت.

متخصصین ما در کشور لهستان قادر به ارائه پیشنهادات ویژه، آگاه کردن شما از جزئیات و شناساندن مناطق اقتصادی ویژه در لهستان به شما نیز خواهند بود.

چگونگی اخذ مجوز SEZ (مناطق اقتصادی ویژه) لهستان

بخاطر داشته باشید که سرمایه گذاران بایستی در یک SEZ و به منظور معافیت از مالیات و بهره مندی از درآمد کافی فعالیت نمایند. گام های اساسی برای شروع کسب و کار در منطقه ویژه اقتصادی به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

چگونگی اخذ مجوز SEZ (مناطق اقتصادی ویژه) لهستان

  • انتخاب مکان
  • اخذ مجوز SEZ
  • راه اندازی و اجرای سرمایه گذاری
  • تولید درآمد و استفاده از معافیت مالیاتی

اگر شما قصد افتتاح یک شرکت در لهستان را در سر دارید و می خواهید که از تمامی مزایای آن بهره مند شوید ما شما را در این فرایند یاری خواهیم کرد.

اخذ مجوز SEZ

سرمایه گذارانی که قصد اخذ این نوع مجوز (فعالیت در منطقه اقتصادی ویژه) را دارند بایستی موارد ذکر شده در ذیل را رعایت نمایند:

فعالیت هایی که در لهستان قابل اجرا نمی باشد عبارت است از:

  • ساخت مواد منفجره
  • تولید توتون و تنباکو و محصولات الکلی
  • مراکز قمار
  • ماشین آلات و تجهیزات تعمیر و نوسازی

اگر فعالیت های تجاری تنها مناسب منطقه اقتصادی خاصی باشد، پس از آن سرمایه گذار بایستی یک مکان را برای سرمایه گذاری انتخاب نماید. بخاطر داشته باشید که طیف گسترده ای از انتخابات برای سرمایه گذاری در مناطق وجود خواهد داشت، چرا که 14 منطقه اقتصادی ویژه جهت انتخاب در لهستان برای افراد وجود خواهد داشت.

ناگفته نماند که یک درخواست بایستی ضمیمه مجوز SEZ شود. این درحالیست که سرمایه گذار بایستی در اختیار داشتن حداقل مبلغ 100000 یورو را نیز اعلام نماید. باید بدانید که دولت لهستان مسئولیت ساماندهی مناقصات برای مناطق ویژه اقتصادی را به عهده خواهد داشت. اگر سرمایه گذاران در این مناقصه برنده شوند مجوز SEZ نیز به آنان تعلق خواهد گرفت.

اگر سرمایه گذاری مورد نظر کیفیت، نوآوری و اندازه خاصی را به خود اختصاص داده باشد فرد سرمایه گذار می تواند فعالیت بر منطقه اقتصادی خاصی را درخواست دهد. پس از آن فرد سرمایه گذار قادر به اخذ مجوز SEZ و استفاده از فرایند معافیت از مالیات نیز خواهد بود.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات چگونگی اخذ مجوز SEZ (مناطق اقتصادی ویژه) لهستان را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل ، کار اقامت و مهاجرت به کشور لهستان با تیم وکلا، همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

بخاطر داشته باشید که ما اطلاعات ویژه ای را در خصوص افتتاح شرکت در لهستان و مزایای ویژه سرمایه گذاری در این کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *