تاسیس و ثبت شرکت در هلند

در این مقاله به قانون شرکت های هلندی اشاره خواهد شد و به عنوان قانون ثبت شرکت در هلند در نظر گرفته می شود. این در حالیست که مهم ترین منابع از قوانین و مقررات تشکیل شرکت و مدیریت در کشورهای قانونی بدست خواهد آمد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قانون شرکت در این کشور تمامی شرکت های هلندی را در بر خواهد گرفت، این قوانین به منظور تنظیم کردن روش های مالیاتی، انطباق شرکت های بزرگ و دولتی، ممانعت از ورشکستگی، ترکیب و یا ادغام شرکت وضع خواهد شد. باید بدانید که مبحث توزیع قدرت و مسئولیت شرکت ها در این مقاله به صورت آشکاری شرح داده شده است.

قبل از شروع تصمیم گیری در رابطه با ثبت شرکت در هلند بایستی حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مشخص گردد و علاوه بر آن بایستی مزایای ثبت شرکت در هلند و همچنین معایب آن در نظر گرفته شود.

قیمت ملک و هزینه زندگی بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار در این کشور به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد کشور هلند شوند. حال چرا افراد این کشور را برای زندگی انتخاب مینمایند؟ مزایای ثبت شرکت در این کشور چیست؟ شرایط مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت چیست؟ روش های مختلف مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با شرایط کار , راه های مهاجرت ، تحصیل و هزینه زندگی در هلند آشنا نماییم.

برای مهاجرت به این کشور راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اخذ شهروندی از طریق ثبت شرکت و همچنین ویزای کار در این کشور می باشد. از دیگر روش های اخذ اقامت میتوان به تحصیل ، مهاجرت از طریق تخصص ، اخذ اقامت از طریق خرید ملک اشاره کرد.

شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند

این در مطلب به صورت کلی اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در هلند را ارائه میدهیم. ثبت شرکت در هلند دارای مزایا و البته معایبی است. ما توصیه میکنیم، افرادی وارد پروسه ثبت شرکت در هلند شوند که قصد فعالیت اقتصادی در این کشور را داشته باشند، چنانچه شخصی صرفاً به واسطه این کار قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشد، روش های دیگری هم موجود است. موسسه حقوقی توسعه گران مهر با سابقه ی فعالیت در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل خصوصی می تواند در زمینه ثبت شرکت در هلند راهنمایی لازم را به شما داشته باشد.

تاسیس و ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از افتتاح حساب بانکی بین المللی گرفته تا اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند ، همگی امکان پذیر می باشد. مشاوران و وکیل مهاجرت به این کشور با ثبت شرکت در موسسه توسعه گران مهر بهترین راه حل را برای ثبت شرکت بین المللی به شما پیشنهاد می دهد.

اقامت و ثبت شرکت در خارج از کشور: ثبت شرکت در کشور های مختلف یکی از راه حل های اخذ اقامت و مهاجرت به آن کشور محسوب می شود.گاهی شما برای مهاجرت به یک کشور مثلا اروپایی باید اقدام به سرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با هزینه بسیار پایین تر و صرف زمان کمتر از طریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.

قبل از شروع کار بیزنس پلن یا برنامه تجاری بایستی نوشته شود. برای یک نوشتن یک بیزنس پلن یا برنامه تجاری برای ثبت شرکت در هلند باید موراد زیر را در نظر گرفت:

  • خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
  • انتظاراتی که از محصولات و خدمات می رود
  • تعیین تیم مدیریت
  • نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام شرکت در هلند بایستی مشخص گردد.
  • برآوردهای مالی و هزینه ها:
  • هزینه ثبت شرکت
  • هزینه نگهداری سالانه شرکت
  • تمکن یا ساپورت مالی برای ثبت شرکت

ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت

قانون کسب و کار در هلند منجر به انجام انواع تجارت ها که قابلیت ثبت دارند خواهد شد. تجارت های قانونی که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال، با توجه به نوع فعالیت و رفتارهای تجاری مبحث تجارت آغاز خواهد شد. ممکن است فرد کارفرما افتتاح شرکت با مسئولیت محدود، BV، افتتاح شرکت های سهامی و یا NV، مشارکت های عمومی و یا مشارکت های محدود را انتخاب نماید. باید بدانید که شرکای هلندی به عنوان یک نهاد حقوقی در نظر گرفته نخواهند شد.

شکل گیری و هدف از تاسیس یک شرکت از موارد بسیار مهمی خواهند بود. باید بدانید که ایجاد یک شخصیت حقوقی برای شرکت بایستی از طریق ارائه اسناد و مدارک لازم، ثبت تمامی موارد در دفتر ثبت اسناد رسمی نیز صورت گیرد. این امر مستلزم پرداخت سرمایه مورد نظر خواهد بود و انتقال سهام به شرکت حقوقی و به صورت قانونی را به همراه خواهد داشت.

تمامی مقررات توسط قانونی مدنی این کشور ارائه خواهد شد و مطابق با بخشنامه جامعه اروپا می باشد. این درحالیست که این قانون بر اوراق بهادار تجاری، قانون شرکت های پذیرفته شده، جنبه های مختلف شرکت های اجرایی در هلند و… نظارت خواهد داشت. سرمایه گذاران خارجی با داشتن پشت کار فراوان قادر به ایجاد فرایند کسب و کار در هلند نیز خواهند بود.

شرکت سهامی خاص، شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام های متعدد تقسیم شده است. شرکت  تضامنی : شرکت تضامنی شرکتی است که امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت محدود تشکیل می شود.

در ثبت شرکت های شریکی مانند تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در هلند وثبت شرکت با چند نفر  بایستی به دلیل موارد کلاهبرداری دقت بسیاری به عمل آورد.

توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در همین کشور اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در این کشور کاری بسیار ساده می باشد. افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است. مدارک لازم به فرم شرکت بستگی دارد.

مدیریت شرکت در هلند

هیئت مدیره فردیست که با کارکردهای اجرایی و هیئت نظاره در ارتباط خواهد بود. این درحالیست که نظارت بر وظایف مشاوران از دیگر وظایف وی به شمار خواهد آمد. مدیریت شرکت در این کشور همانطور که در خصوص شرکت های بزرگ آمده است بر اساس دو سیستم بسیار مهم خواهد بود. سیستمی کاربردی که با شرکت های NV و BV در ارتباط خواهد بود. دو سیستم ذکر شده برای شرکت های بزرگ الزامی خواهد بود.

منصوب کردن مدیر شرکت توسط موسس شرکت صورت می گیرد و این امر در زمان همکاری مشخص خواهد شد. تمامی قدرت و مسئولیت های مدیران در اساسنامه همکاری آورده شده است.  مسئولیت و وظایف مدیران شرکت توسط قانون تعیین می شود، مسئولیت هایی که می تواند به صورت مدنی و یا کیفری باشد.

در کنار قوانین شرکت ها، صاحبان تجارت، کسانی که کارمندانی را برای کارکردن در شرکت های هلندی استخدام می نمایند، بایستی تمامی قوانین مرتبط با استخدام را در نظر داشته باشند. این حکم ضروری تعیین کننده الزامات مورد نیاز در اشتغال، حقوق و تعهدات کارفرما و کارمند، شرایط اخراج کارمند، ساعات کاری، دستمزد کارمندان و … خواهد بود. قانون کار در هلند قانونی انعطاف پذیر خواهد بود که توسط آن بسیاری از وظایف و مسئولیت ها مشخص خواهد شد.

اگر شما به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با قوانین شرکت های هلندی نیاز دارید، پیشنهاد می شود که با نمایندگان تاسیس شرکت ما در هلند در ارتباط باشید چرا که آنان شما را در این امر یاری خواهند کرد.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

درصورتی که درباره هر کدام از روش های مهاجرتی نیاز به مشورت و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید. تیم وکلای حقوق بین الملل موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز با سالها تجربه در زمینه انواع روش های مهاجرتی , شما را برای مهاجرت به هلند هدایت و راه نمایی می نماید. از آنجا که کلیه این روش ها نیاز به دقت و تجربه فراوان دارند به شما توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *