اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

روش های سرمایه گذاری در انگلیس و شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری از جمله سوالات مهم علاقه‌مندان مهاجرت به انگلیس و دریافت اقامت دائم این کشور است. انگلستان کشوری پیشرفته است که از نظر اقتصادی در شرایط خوب و باثباتی قرار دارد و نقش مهمی در اقتصاد جهان ایفا می‌کند. علاوه بر این امکانات و سطح رفاه اجتماعی، خدمات درمانی خوب، امکانات تحصیلی، شرایط کاری و فرهنگی مناسب باعث شده تا انگلستان در بین 10 کشور برتر جهان برای زندگی قرار بگیرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

به همین دلیل افراد بسیاری به دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور انگلیس و اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری علاقه دارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به طور مفصل مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری را بررسی کنیم.

شرایط سرمایه گذاری در انگلیس

انگلستان ششمین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از کشورهای پیشرو در تجارت است. این کشور دارای اقتصادی باثبات است که دارای پربازدیدترین مراکز تجاری است و شرایط تجاری و کاری خوبی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. علاوه بر این امکان اخذ اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری نسبت به سایر کشورها بسیار راحت‌تر و سریع‌تر است. اگر علاقه‌مند به دریافت اقامت انگلیس با سرمایه گذاری هستید، اطلاع از شرایط عمومی سرمایه‌گذاری در انگلستان اولین قدم است. این شرایط عبارتند از:

  • سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد.
  • متقاضی سابقه کیفری و سوء پیشینه نداشته باشد.
  • مدرک زبان معتبر آیلتس با نمره 4.5 تا 5
  • داشتن طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی
  • داشتن رزومه کاری مناسب
  • داشتن تمکن مالی کافی برای اقامت سرمایه گذاری انگلستان
  • برخورداری از سلامت جسمی و روحی

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان

اگر برای دریافت اقامت انگلیس سرمایه گذاری کردن را انتخاب کرده‌اید، باید اطلاع داشته باشید که روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد. بنابراین هر فرد می‌تواند بر اساس شرایط، بودجه و اهداف خود روش سرمایه‌گذاری مناسب خود را انتخاب کند. روش‌های سرمایه‌گذاری کردن در انگلستان شامل موارد زیر هستند:

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان

انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در انگلستان
کارآفرینیخرید ملک
ثبت شرکتخرید اوراق قرضه دولتی
Post-study work

سرمایه گذاری در انگلیس از طریق کار آفرینی

یکی از روش‌های مهاجرت سرمایه گذاری انگلیس از طریق کارآفرینی و ارائه بیزینس پلن است. در این روش متقاضی باید از طریق ارائه یک طرح تجاری نوآروانه نشان دهد که کسب و کار او تأثیر مثبتی بر اقتصاد انگلستان می‌گذارد و بیزینس او در انگلستان موفق خواهد شد. برای سرمایه‌گذاری به این روش حداقل 50 هزار پوند سرمایه اولیه مورد نیاز است و امکان اخذ اقامت سرمایه گذاری انگلیس در این روش برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال او امکان‌پذیر است.

شرایط سرمایه‌گذاری کارآفرینی در انگلیس
حداقل سرمایه لازم50 هزار پوند
سطح زباننمره 4.5 تا 5 آیلتس
مدارک لازمارائه بیزینس پلن

سرمایه گذاری در انگلیس از طریق post-study work

ویزای سرمایه‌گذاریpost-study work برای افرادی که در انگلستان تحصیل کرده‌اند، ارائه شده است. در این نوع از سرمایه‌گذاری متقاضی طی یک سیستم امتیازبندی می‌تواند با دریافت امتیاز 95 ویزای سرمایه‌گذاری کشور انگلستان را به مدت 5 سال دریافت کند و پس از آن اقامت دائم انگلستان را اخذ کند. حداقل سرمایه لازم در این روش 50 هزار پوند است که فرد با ارائه این مبلغ 75 امتیاز دریافت خواهد کرد. ارائه مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 4.5 و ارائه تمکن مالی مورد نیاز برای زندگی در انگلستان هر کدام 10 امتیاز دیگر برای متقاضی منظور خواهد کرد و بعد از آن فرد واجد شرایط دریافت ويزاي سرمايه گذاري انگلستان است.

post-work study شرایط سرمایه‌گذاری
حداقل سرمایه لازم50 هزار پوند
سطح زباننمره 4 تا 4.5 آیلتس
مدارک لازمارائه بیزینس پلن و گواهی تمکن مالی

سرمایه گذاری در انگلستان از طریق ثبت شرکت

یکی از روش‌های محبوب برای اقامت سرمایه‌گذاری انگلیس روش ثبت شرکت است. انگلستان دارای یکی از پیشرفته‌ترین و قدرتمندرین سیستم اقتصادی جهان است و فضای کاری و تجاری بسیار خوب این کشور باعث جذب سرمایه‌گذاران خارجی بسیاری شده است. همچنین شرایط ایده‌آل ثبت شرکت در انگلستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی باعث افزایش طرفداران این روش در بین سرمایه‌گذاران شده است. اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری با ثبت شرکت به روش‌های زیر امکان ‌ذیر است:

ویزای INNOVATOR انگلیس

برای اخذ این ویزا متقاضی باید یک طرح تجاری نوآورانه برای راه اندازی یک کسب و کار در انگلستان ارائه کند. این طرح باید کاملا خلاقانه، جدید و از نظر اقتصادی به صرفه و قابل اجرا باشد. طرح پس از ارائه توسط سازمان‌های مختلف در انگلستان بررسی می‌شود و در صورت اجرایی بودن و جدید بودن طرح یا بیزینس پلن تأیید می‌شود.

حداقل سرمایه لازم برای این ویزای سرمایه‌گذاری 50 هزار تا 100 هزار پوند است و نیاز به ارائه گواهی تمکن مالی برای اثبات توانایی زندگی در انگلیس هم وجود دارد. پس از دریافت ویزا، همسر و فرزندان متقاضی می‌توانند به همراه او در انگلستان اقامت کنند. پس از 3 سال اقامت از طریق ویزاINNOVATOR انگلیس متقاضی می‌تواند برای دریافت پاسپورت انگلستان برای خود و خانواده اقدام کند.

حداقل سرمایه لازم برای ویزای INNOVATOR انگلیس

حداقل سرمایه لازم برای ویزای INNOVATOR انگلیس

شرایط ویزا INNOVATOR انگلیس
حداقل سرمایه لازم50 هزار الی 100 هزار پوند
سطح زبان انگلیسیB2
مدارک لازمارائه بیزینس پلن خلاقانه و گواهی تمکن مالی
مدت زمان ویزا3 سال

ویزای START-UP انگلیس

این ویزا هم بسیار شبیه به ویزا INNOVATOR انگلستان است. در این نوع ویزا باید یک طرح تجاری خلاقانه ارائه دهید که پیش‌تر در انگلیس اجرا نشده باشد. طرح شما توسط لیستی از سازمان‌ها و دانشگاه‌ها بررسی خواهد شد و در صورت وجود توجیه اقتصادی و نوآورانه بودن آن، به شما ویزا داده خواهد شد. برای ویزای استارت آپ انگلیس باید حداقل 50 هزار پوند سرمایه داشته باشید و یا سرمایه‌گذارانی را در داخل انگلستان پیدا کنید تا روی طرح شما سرمایه‌گذاری کنند.

این ویزا به مدت 2 سال صادر می‌شود و قابل تمدید نیست. بنابراین متقاضیان باید بعد از اتمام مدت اقامت، ویزای خود را به ویزای INNOVATOR تغییر دهند و یا از انگلیس خارج شوند.

شرایط ویزا START-UP انگلیس
حداقل سرمایه لازمصفر تا 50 هزار پوند
سطح زبان انگلیسیB2
مدارک لازمارائه بیزینس پلن خلاقانه
مدت زمان ویزا2 سال

ویزای TIER1 انگلیس

ویزای TIER1 روشی برای اقامت در انگلیس از طریق سرمایه‌گذاری است که متقاضی باید مبلغ 2 میلیون تا 5 میلیون پوند را در کشور انگلیس سرمایه‌گذاری کند و به مدت 5 سال سرمایه خود را خارج نکند. در این روش اگر فرد 2 میلیون پوند سرمایه‌گذاری کند پس از 3 سال اقامت دائم دریافت خواهد کرد و می‌تواند ویزای خود را به مدت 2 سال دیگر هم تمدید کند. اما اگر متقاضی مبلغ 5 میلیون پوند را سرمایه‌گذاری کند بعد از 2 سال اقامت دائم اخذ خواهد کرد. در هر دو حالت سرمایه‌گذاران پس از 5 سال زندگی در انگلیس می‌توانند پاسپورت انگلیس را دریافت کنند.

شرایط ویزا TIER1انگلیس
حداقل سرمایه لازم2 میلیون پوند
مدرک زبان انگلیسینیاز نیست
هزینه اخذ ویزا1,623 پوند
مدت زمان ویزا5 سال
مدت زمان اخذ ویزا3 ماه

ویزای SOLE REPRESENTATIVE انگلیس

این ویزا مناسب افرادی است که تمایل دارند یک شعبه از یک برند یا شرکت را در انگلستان راه اندازی کنند. معمولا احتمال ریجکت شدن این ویزا به دلیل درخواست زیاد بالا است. برای بالا بردن شانس پذیرش ویزا باید در شرکتی که درخواست تأسیس یک شعبه از آن را دارید، 6 ماه کار کرده باشید و سهام شما در شرکت مربوطه بیشتر از 50 درصد نباشد. همچنین گردش حساب مالی شما باید بالای نیم میلیون پوند باشد.

 انگلیس SOLE REPRESENTATIVE شرایط ویزای
گردش مالی مورد نیازنیم میلیون پوند
سطح زبان انگلیسیA1 در آزمون CERF
مدت زمان ویزا3 سال
میزان سهم از شرکت50 درصد

ویزای اینوویتور و استارت آپ برای isle of man انگلیس

isle of man دولتی جدا از کشور انگلیس است. در این کشور میزان مالیات و نرخ بیکاری صفر و میزان امنیت بسیار بالا است.

شرایط کاری در isle of man بسیار مناسب است و شما با دریافت ویزای اینوویتور و یا استارت آپ آن امکان اقامت در انگلستان را خواهید داشت. شرایط ویزای استارت آپ و اینوویتور isle of man مانند انگلستان است و باید سرمایه 50 هزار پوند را داشته باشید و یا سرمایه‌گذارانی را برای سرمایه‌گذاری روی بیزینس پلن خود پیدا کنید.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس از طریق خرید ملک

اگرچه که انگلیس از نظر سرمایه‌گذاری در ملک یک کشور پیشرو است و بازار ملک و مستغلات در این کشور بسیار پررونق است، اما اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری در ملک امکان پذیر نیست و افرادی که متقاضی خرید ملک در انگلستان هستند باید حداقل به مدت 2 سال در این کشور اقامت داشته باشند. بنابراین اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار املاک انگلستان هستید، پیشنهاد می‌شود ابتدا از طریق روش‌های دیگر مانند سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی، اقامت انگلستان را اخذ کرده و پس از آن اقدام به خرید ملک و خانه در انگلستان کنید.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس از طریق خرید ملک

ویزای سرمایه گذاری انگلیس از طریق خرید ملک

البته باید توجه داشته باشید که به طور کلی خرید ملک در انگلستان هزینه زیادی نیاز دارد، که این هزینه در جدول زیر ارائه شده است. همچنین شما عزیزان برای انتخاب بهترین روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلستان می‌توانید از کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مشاوره دریافت کنید. کارشناسان و وکلای مهاجرتی ما پس از بررسی دقیق شرایط شما بهترین گزینه مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

هزینه خرید خانه در انگلیس (پوند)
قیمت هر مترمربع در مرکز شهر4,400
قیمت هر مترمربع در بیرون از شهر3,300

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در انگلستان

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری در بورس و خرید سهام یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت این کشور است. از سال 2008 انگلستان امکان خرید اوراق قرضه دولتی را برای سرمایه‌گذاران خارجی و خانواده آنها فراهم کرد تا از این طریق باعث جذب بیشتر سرمایه‌گذار و رونق هرچه بیشتر اقتصاد کشور شود. متقاضیان در این روش می‌توانند با خرید معادل 2 میلیون پوند، اوراق قرضه یا سهام یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ثبت شده در انگلستان برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال به مدت 5 سال اقامت دریافت کنند و پس از آن برای پاسپورت انگلستان درخواست دهند.

لازم به ذکر است دریافت اقامت دائم از این روش مستلزم عدم فروش یا واگذاری سهام و اوراق خریداری شده به مدت 5 سال است و هرچه میزان مبلغ سرمایه‌گذاری بالاتر باشد پروسه دریافت پاسپورت و اقامت دائم سریع‌تر انجام خواهد شد. به عنوان مثال با مبلغ 5 میلیون پوند دریافت اقامت دائم 3 سال و با مبلغ 10 میلیون پوند دریافت اقامت دائم 2 سال طول خواهد کشید.

همچنین تمام سرمایه باید توسط خود شخص متقاضی تأمین شود و مشارکت خانواده او امکان‌پذیر نیست.

شرایط سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه دولتی انگلیس
سرمایه مورد نیازحداقل 2 میلیون پوند
مدت زمان ویزا2 تا 5 سال
شرایط لازمحداقل سن 18 سال، گواهی تمکن مالی، عدم سوء پیشینه

هزینه ویزای سرمایه گذاری انگلیس

از مهمترین دغدغه‌های متقاضیان اقامت در انگلیس از طریق سرمایه گذاری هزینه ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان است. هزینه ویزا بسته به روش سرمایه‌گذاری متفاوت خواهد بود. همچنین علاوه بر مقدار هزینه‌ای که توسط سفارت انگلستان برای صدور ویزا دریافت می‌شود، هر فرد بسته به شرایط شخصی، هزینه‌های جانبی شامل وکیل، هزینه‌ ترجمه مدارک و … را هم خواهد داشت.

همچنین اگر درخواست ویزا برای همراه داشته باشید، هزینه صدور ویزای همراه در سفارت جدا محاسبه خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اطلاع دقیق از هزینه‌ها با وکیل مهاجرتی صحبت کنید. اما به طور کلی هزینه‌های اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور انگلیس شامل موارد زیر است:

هزینه ویزای سرمایه گذاری کشور انگلستان
نوع ویزاسرمایه مورد نیازهزینه ویزا (پوند)
TIER15 میلیون پوند1638
ویزای کارآفرینی200 هزار پوند1292
ویزای INNOVATOR50 هزار پوند1036
ویزای START-UPداشتن سرمایه اولیه الزامی نیست378

لیست مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری انگلستان

اطلاع از مدارک و شرایط اقامت سرمایه گذاری در انگلستان جزو مهمترین اقداماتی است که متقاضیان باید قبل از شروع پروسه سرمایه‌گذاری انجام دهند. همچنین دقت در آماده‌سازی مدارک نقش بسیار مهمی در کوتاه شدن پروسه دریافت ویزا و عدم رد شدن ویزا دارد. لیست مدارک و شرایط لازم عبارت است از:

  • مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر
  • مدارک اثبات مالکیت سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری
  • مدارک افتتاح حساب در بانک‌های انگلستان به نام متقاضی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی برای زندگی در انگلستان
  • گواهی سلامت پزشکی

شرایط اقامت اعضای خانواده با ویزای سرمایه گذاری انگلستان

دریافت اقامت برای خانواده یکی از نگرانی‌های متقاضیان اقامت در انگلستان و از اولویت‌های مهم آنها است. خوشبختانه اگر متقاضی سرمایه‌گذاری با مبلغ 50 هزار پوند یا 2 تا 10 میلیون را در انگلیس انجام دهد، شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری برای اعضای خانواده و دریافت اقامت وجود دارد و ویزای همراه انگلستان به همسر و فرزندان زیر 18 سال تعلق می‌گیرد. در این حالت همسر و فرزندان می‌توانند از تمامی امکانات زندگی از جمله اجازه کار، تحصیل رایگان، امکانات درمانی و بهداشتی مانند یک شهروند عادی انگلستان بهره‌مند شوند.

معایب و مزایا سرمایه گذاری در انگلیس

ویزای سرمایه‌ گذاری کشور انگلستان مزایای بسیاری دارد اما در کنار این مزایا، معایبی هم وجود دارد. از آنجایی که میزان هزینه لازم برای سرمایه ‌گذاری در کشور انگلیس مبلغ بالایی است، سرمایه‌گذاران باید با اطلاع کامل از تمام نکات مثبت و منفی اقدام به انجام سرمایه‌گذاری کنند تا بعداً دچار احساس پشیمانی نشوند. مزایای سرمایه‌گذاری کردن در انگلیس عبارت است از:

  • امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت انگلستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • امکان صدور ویزای همراه برای همسر و فرزندان به طور همزمان با متقاضی
  • امکان دریافت ویزای همراه برای فرزندان بالای 18 سال در موارد خاص
  • عدم نیاز به داشتن مهارت بالا در زبان انگلیسی
  • حمایت دولت انگلستان از کارآفرینان
  • امکان زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان
  • برخورداری از سود مالیات
  • امکان سفر به 136 کشور جهان بدون ویزا با پاسپورت انگلستان

معایب سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس عبارت است از:

  • نیاز به سرمایه اولیه بالا
  • مالیات زیاد
  • هزینه زندگی بالا
  • بازار رقابتی

بهترین روش سرمایه گذاری در انگلستان

انتخاب بهترین روش برای سرمایه‌گذاری کاملا به شرایط و اهداف سرمایه‌گذار وابسته است و هر فرد باید بر اساس خواسته‌های خود از سرمایه‌گذاری، روش مناسب خود را پیش بگیرد. اما به طور کلی بهترین سرمایه‌گذاری آن است که علاوه بر حفظ دارایی شما، سودآوری هم داشته باشد و در سریع‌ترین زمان ممکن منجر به اخذ اقامت دائم شود.

به همین دلیل بهترین سرمایه گذاری انگلیس می‌تواند گزینه کارآفرینی، کار شرکت و یا استارت آپ باشد که علاوه بر عدم نیاز به سرمایه بسیار زیاد، در صورت ارائه طرح تجاری خلاقانه و جدید باعث جذب سرمایه‌گذاران و سودآوری می‌شود و اخذ سریع اقامت دائم هم در این روش‌ها ممکن است.

استاندارد های سرمایه گذاری در انگلیس

یکی از نکات مهم در داشتن سرمایه‌گذاری موفق و مطمئن توجه به استاندارهای سرمایه‌گذاری است. استاندارهای سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن ملاک‌ها و فاکتورهایی تعیین می‌کنند که سرمایه‌گذاری در کدام کشور دارای امنیت بالایی است و سود مناسبی را به همراه دارد. کشور انگلستان دارای سیستم قضایی و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی است که همین موضوع باعث افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در این کشور شده است و خطر سلب مالکیت در انگلستان را که یکی از موارد مهم برای مد نظر قرار دادن هنگام سرمایه‌گذاری در این کشور است، بسیار کاهش داده است. به طوری که در سال 2023 این خطر به کمترین حد خود رسیده و بسیار پایین است.

همچنین فساد در انگلستان طی سال‌های اخیر بسیار کاهش پیدا کرده است و سرمایه‌گذاران خارجی بدون نگرانی از این موضوع می‌توانند اقدام به قرار دادن سرمایه خود در انگلیس کنند. انگلستان از جمله کشورهایی است که بدون در نظر گرفتن تابعیت سرمایه‌گذار ویزای سرمایه‌گذاری و اقامت انگلیس را به راحتی صادر می‌کند. بنابراین با در نظر گرفتن تمام این موارد و آگاهی کامل از استانداردهای سرمایه‌گذاری انگلیس، می‌توانید سرمایه‌گذاری مطلوبی در انگلیس داشته باشید.

نحوه تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلستان

شرایط تمدید ویزای سرمایه گذاری کشور انگلستان بر اساس هر روش متفاوت خواهد بود بنابراین برای اطلاع دقیق از آن بهتر است که با وکیل مهاجرتی صحبت کنید اما در ویزای کارآفرینی و استارت آپ مدارک نشان دهنده فعال بودن کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمدید ویزا کفایت می‌کند.

همچنین اگر:

  • حداقل مبلغ 2 میلیون پوند در حساب خود در بانک‌های انگلیس داشته باشید.
  • سرمایه خود را در اوراق قرضه و سهام سرمایه‌گذاری کرده باشید و تا مدت 5 سال آن را به کسی واگذار نکنید.
  • طی 3 ماه از شروع اقدام برای دریافت ویزا سرمایه‌گذاری مبلغ 750 هزار پوند پرداخت کرده باشید.

می‌توانید مراحل تمدید ویزای سرمایه‌گذاری خود را سریع‌تر انجام دهید.

خدمات موسسه اصطهباناتی برای ویزای سرمایه گذاری انگلیس

سرمایه‌گذاری کردن در انگلستان و دریافت ویزا امری پیچیده است که می‌تواند برای متقاضیان ایجاد دغدغه و نگرانی کند.

سرمایه‌گذاری در یک کشور اروپایی نیاز به مهارت و اطلاع از قوانین دارد و خود شخص متقاضی نمی‌تواند به تنهایی این امر را انجام دهد. بنابراین استفاده از راهنمایی و دانش وکلای مهاجرتی و متخصصین حوزه سرمایه‌گذاری بین المللی در این خصوص الزامی است.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با تیمی از وکلا و مشاوران برگزیده حوزه سرمایه‌گذاری و مهاجرت، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای همراهی شما عزیزان در مسیر سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت انگلستان باشد. وکلا و کارشناسان ما با داشتن ده‌ها پرونده موفق سرمایه‌گذاری انگلستان، شرایط شما را ارزیابی کرده و بر اساس ملاک‌های شما بهترین روش سرمایه‌گذاری را پیش رویتان قرار خواهند داد و تا انتهای مسیر در کنار شما خواهند بود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی روش های سرمایه گذاری در انگلیس و شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری پرداختیم. این روزها بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با سرمایه‌گذاری کردن در انگلستان مسیر زندگی خود را تغییر دهند و آینده خود را تضمین کنند.

انگلستان از جمله کشورهایی است که توانسته است اعتماد سرمایه‌گذاران خارجی را جلب نماید و مسیر سرمایه‌گذاری را برایشان بسیار هموار کند. بنابراین اگر سرمایه‌گذاری در این کشور به صورت آگاهانه و با حداقل ریسک انجام بگیرد، می‌تواند شرایط بسیار مناسبی را برای اخذ اقامت و زندگی در کشور انگلیس فراهم کند.

سوالات متداول در مورد سرمایه گذاری در انگلیس

1- حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان چقدر است؟

حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری انگلیس مبلغ 50 هزار پوند است. البته در روش سرمایه‌گذاری از طریق استارت آپ داشتن سرمایه اولیه الزامی نیست.

2- بهترین سرمایه ‌گذاری در انگلیس کدام است؟

بهترین روش سرمایه‌گذاری بر اساس شرایط و اهداف هر فرد متفاوت است، اما سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی و کار شرکت گزینه بسیار مناسبی است.

3- آیا شرایط ویزای سرمایه‌گذاری با شرایط ویزای کار انگلیس مشابه است؟

خیر، شرایط دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کاملا متفاوت است و نیاز به ارائه سرمایه اولیه و مدارک لازم برای اثبات سرمایه‌گذاری دارد.

4- آیا از طریق سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان می‌توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟

امکان دریافت پاسپورت بلافاصله بعد از سرمایه‌گذاری وجود ندارد، اما معمولاً متقاضیان پس از 5 سال زندگی در انگلیس می‌توانند برای دریافت پاسپورت اقدام کنند.

5- آیا امکان دریافت ویزای همراه برای خانواده از طریق اقدام برای سرمایه‌گذاری انگلیس وجود دارد؟

بله. از طریق ویزای سرمایه‌گذاری می‌توانید برای خانواده خود ویزای همراه دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *