خرید ملک در انگلستان

انگلستان، یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب در جهان است. کیفیت بالای زندگی، اقتصاد باثبات، فرصت‌های شغلی فراوان، و تنوع فرهنگی، تنها تعدادی از عوامل متعددی هستند که این محبوبیت بزرگ را ایجاد می‌کنند. برای آن دسته از مهاجرانی که قصد دارند برای مدت طولانی و بدون جابجایی در بریتانیا بمانند، خرید خانه ممکن است گزینه بسیار مناسبی باشد و البته برای آنان سود بالایی را به دنبال داشته باشد. با این حال، خرید ملک در بریتانیا می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تقاضای بالا، منجر به افزایش قیمت ها و رقابت بسیار زیاد در بازار املاک و مستغلات انگلستان شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر قصد خرید خانه در انگلستان را دارید، توجه داشته باشید که پیش از هر اقدام، انجام تحقیقات و بررسی شرایط واقعاً ضروری است. در این مقاله به بررسی شرایط خرید ملک در انگلستان و همچنین امکان اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک می پردازیم تا اطلاعات ضروری را به صورت جامع در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط کلی خرید ملک در انگلستان برای خارجی ها

هیچ محدودیت قانونی برای مهاجران جهت خرید ملک در بریتانیا وجود ندارد. اتباع خارجی و غیر مقیم نیز می توانند مانند شهروندان بریتانیا، وام مسکن در انگلستان دریافت نمایند. با این حال، کسانی که کمتر از دو سال از اقامتشان در بریتانیا میگذرد و شغلی نیز ندارند، ممکن است با شرایط سخت گیرانه تری در هنگام خرید ملک در این کشور مواجه شوند.

شرایط کلی خرید ملک در انگلستان برای خارجی ها

شرایط کلی خرید ملک در انگلستان برای خارجی ها

به طور کلی، مشابه ساکنان بریتانیا، مالیات‌های یکسانی بر املاک و درآمدهای مرتبط با دارایی برای خریداران خارجی و غیر مقیم، اعمال می شود. به علاوه، حق تمبر نیز با همان نرخی که ساکنان بریتانیا پرداخت می کنند، پرداخت می شود و اگر ملک با سود فروخته شود، مالیات بر درآمد سرمایه نیز با همان نرخ مشابه ساکنان بریتانیا، پرداخت خواهد شد. اگر شما مالک غیر مقیم یک ملک در بریتانیا هستید، باید مالیات بر درآمد اجاره را مانند مالکان مقیم بریتانیا بپردازید. در صورتیکه کشور شما با بریتانیا یک توافقنامه مالیات مضاعف داشته باشد، از پرداخت مالیات ها معاف شوید.

تفاوت خرید خانه و اجاره یک خانه در انگلستان برای مهاجران

اگر قصد دارید برای مدت طولانی و یا سال های زیاد در بریتانیا بمانید، قطعا خرید خانه یا آپارتمان در بریتانیا، به ویژه با توجه به پایین بودن نرخ بهره وام مسکن در سال های اخیر در انگلستان، می تواند گزینه ای بسیار مناسب و به صرفه برای شما باشد. صاحبان خانه معمولا از این که بدانند پرداخت های ماهانه آنها صرف خرید خانه می شود، رضایت بیشتری داشته و می دانند که پول آنها به سادگی وارد جیب صاحبخانه نمی شود.

علاوه بر این، خرید خانه را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری در مقابل “پول مرده” (خروجی ماهانه به عنوان اجاره) در نظر گرفت. شما همچنین این آزادی را خواهید داشت که هر طور که می خواهید خانه خود را بفروشید و حتی اگر ارزش خانه شما بالا رفت، می توانید از فروش آن سود ببرید. در ضمن، در حالی که صاحبخانه ممکن است قوانین خاصی را در مورد مهمانان شما، حیوانات خانگی و تغییراتی که می توانید در خانه خود ایجاد کنید اعمال کند، خرید خانه به شما امکان می دهد قوانین خود را اعمال کرده و به هر نحوی که دوست دارید، زندگی کنید.

هر گونه تغییری که در خانه خود ایجاد کنید، به احتمال زیاد ارزش آن را افزایش می‌ دهد و در صورت تصمیم به فروش در آینده، فروش آن را آسان ‌تر (سودآورتر) می ‌کند؛ اما با این حال، برای آن دسته از خارجی هایی باشد که قصد دارند تنها چند سال در بریتانیا اقامت داشته باشند و سپس این کشور را ترک کنند، اجاره خانه ممکن است انتخاب بهتری باشد. چنانچه این افراد قصد داشته باشند ملک خود را به فروش برسانند، جبران هزینه های مربوط به حق تمبر و سایر هزینه های فروش ملک، و همچنین پرداخت مالیات بر سرمایه 18 تا 28 درصدی، دشوارتر می باشد.

البته اجاره خانه در انگلستان به افراد تازه وارد و کسانی که به تازگی وارد این کشور شده اند این فرصت را می دهد تا خود را با مناطق مختلف انگلستان سازگار کرده و یا قادر باشند مکان های متفاوتی را امتحان کنند. پس علاوه بر در نظر گرفتن مسائل مالی، متقاضیان باید با توجه به شرایط شخصی و الگوی زندگی خود، تصمیم عاقلانه ای اتخاذ کنند.

قیمت املاک در انگلستان

یکی از مهمترین مسائلی که متقاضیان خرید ملک در انگلستان باید به آن توجه کنند، قیمت املاک در این کشور است. باید بدانید که قیمت خانه در انگلستان بالا می باشد و چنانچه شهرهای بزرگ و مشهور انگلستان را جهت سکونت و خرید ملک انتخاب نمایید، قطعا باید انتظار قیمت ها و هزینه های بسیار بالایی را داشته باشید. البته از زمان خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، قیمت مسکن در این کشور پایین تر آمده است؛ اما همچنان نیز در مقایسه با بسیاری از کشورها، گران است.

به طور کلی، قیمت ملک در انگلستان، با توجه به شهری که ملک مورد نظر در آن وجود دارد، بسیار متفاوت می باشد. برای مثال، خانه های موجود در شهر لندن، بسیار گران می باشند و خریدارانی که بودجه کافی را نداشته باشند، می توانند شهرهای کوچک تر را انتخاب کنند. شهر لیدز که یکی از شهرهای معروف در شمال انگلستان است، به دلیل توسعه مشاغل و صنعت، رشد زیادی داشته و به یکی از شهرهای گران در این کشور تبدیل شده است. شرایط خرید خانه در انگلستان، در اسکاتلند، ولز، گلاسگو، نیوکاسل و ساندرلند، آسان تر بوده و متقاضیان می توانند خانه های مناسب تر و ارزان تری را جهت خرید و حتی اجاره، پیدا کنند.

قیمت ملک در انگلستان

قیمت ملک در انگلستان

با توجه به بررسی های انجام شده در بازار املاک بریتانیا، میانگین قیمت مسکن در سراسر بریتانیا نسبتاً ثابت مانده است و در حال حاضر حدود 228000 پوند می باشد. قیمت‌ها در لندن نسبت به سایر شهرهای بزرگ، گران ‌تر بوده و در حال حاضر میانگین کلی آن، 473,822 پوند است (912,343 پوند برای خانه مستقل، 411,950 پوند برای یک آپارتمان). متوسط هزینه ملک در سایر شهرهای بزرگ انگلستان عبارتند از: منچستر (193,415 پوند)، ادینبورگ (292,644 پوند)، کاردیف (250,618 پوند) و بلفاست (159,562 پوند). با نگاهی به سایر نقاط این قاره، می توان دریافت که انگلستان نسبتاً بسیار گران است و بالاترین میانگین قیمت هر متر مربع خانه را که برابر با 4905 یورو است، دارا می باشد.

مهمترین مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک در انگلستان

مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک ممکن است با توجه به شرایط متقاضی، متفاوت باشد. از آنجاییکه داشتن اقامت انگلستان توسط اتباع خارجی جهت خرید ملک لازم نمی باشد و متقاضیان نمی توانند اقامت انگلستان از طریق خرید ملک را به دست آورند، معمولا نیازی به ارائه مدارک اقامت خود در انگلستان و یا سایر مدارک مهم جهت اخذ اقامت را ندارند؛ اما باید مدارک اثبات هویت خود را به طور کامل ارائه دهند. به طور کلی، مهم ترین مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • مدارک اثبات هویت مانند پاسپورت، گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی
  • مدرک اثبات نشانی متقاضی مانند گواهینامه رانندگی، صورت حساب بانکی یا کارت اعتباری، صورتحساب آب و برق (بیش از 3 ماه از آن نگذشته باشد). قبوض تلفن همراه مدرک معتبری برای نشانی نیست.
  • مدارک اثبات منبع وجوه، مانند: فیش حقوقی 3 ماه گذشته شما؛ فرم P60 از کارفرمای شما؛ اظهارنامه مالیاتی و سایر اسناد در صورتی که خوداشتغال هستید.
  • گواهی عدم سوپیشینه

هزینه خرید ملک در انگلستان

هزینه های مربوط به خرید ملک در بریتانیا را می توان تقریباً به دو بخش تقسیم کرد: هزینه های اولیه و هزینه های جاری. در این بخش برخی از مهمترین هزینه های اولیه برای شما آورده شده است:

حق تمبر

این هزینه، برای تمام خریدهای ملکی بیش از 125000 پوند با نرخ بین 2-12٪ (یا 3-13٪ برای خانه های دوم) اعمال می شود.

ودیعه

اگر قرار است برای خرید ملک در انگلستان وام مسکن دریافت کنید، معمولا باید بین 5 تا 40 درصد از هزینه ملک را به عنوان ودیعه بپردازید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید خانه ای به ارزش 200000 پوند با 95% وام مسکن بخرید، 10000 پوند از پول خود را به عنوان ودیعه پرداخت کرده و 190000 پوند باقی مانده را وام می گیرید.

هزینه های وام

اگر برای خرید خانه خود وام مسکن می گیرید، هزینه های مختلفی از جمله هزینه ترتیب وام، هزینه رزرو و هزینه ارزیابی، پرداخت می کنید. این هزینه ها می توانند چند هزار پوند به باقی هزینه ها اضافه کنند.

هزینه های حقوقی

شما نیاز خواهید داشت تا از یک وکیل مهاجرت به انگلستان یا مشاور استفاده کنید تا از طرف شما جهت اخذ وام اقدام کند. این هزینه ها می تواند بیش از 1000 پوند باشد.

هزینه های ثبت ملک

این هزینه ها به منظور انتقال اسناد قانونی ملک به مالک جدید، به دولت انگلستان پرداخت می شود.

هزینه های جابجایی

این هزینه ها مربوط به انتقال دارایی ها و وسایل شما از کشور خود به بریتانیا است. اگر قصد دارید وسایل خود را به این کشور بیاورید، می توانید از یک شرکت حمل و نقل استفاده نمایید. هزینه ها به میزان جابجایی و مسافتی که باید طی کنید بستگی دارد؛ اما هزینه های متوسط می تواند بین 300-600 پوند باشد. البته برای ایرانیان، این کار به صرفه نمی باشد و بهتر است خانه ای مبله و یا وسایل جدید در بریتانیا خریداری کنند.

هزینه های جاری خرید ملک در انگلستان

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، علاوه بر هزینه های اولیه، خریداران ملک میبایست یک سری هزینه های جاری نیز پرداخت نمایند. این هزینه ها عبارتند از:

بازپرداخت وام مسکن

شما باید از یک ماه پس از خرید ملک در بریتانیا، شروع به بازپرداخت وام مسکن خود کنید.

هزینه تعمیرات

اگر یک خانه نوساز یا خانه ای در شرایط خوب خریداری می کنید، نیازی به تعمیرات نداشته و احتمالا هزینه نسبتا کمی بابت آن پرداخت می کنید. اما اگر خانه ‌ای در بریتانیا می‌ خرید که به تعمیرات زیادی نیاز دارد، معقول است که بودجه بیشتری برای سرمایه‌ گذاری در این ملک اختصاص دهید.

بیمه

اخذ بیمه ساختمان و بیمه محتویات خانه، لازم است. طبق قانون، مالکان خانه مجبور به خرید بیمه ساختمان نیستند. با این حال، اخذ بیمه ساختمان، یکی از شروط مهم جهت دریافت وام مسکن در بریتانیا است. این بدان معناست که هنگام خرید ملک در انگلستان، باید آن را دریافت کنید. مالکان برای جلوگیری از نقض قانون باید بیمه ساختمان داشته باشند. بیمه ساختمان، هر گونه آسیب به ساختار خانه شما و هرگونه وسایل و یراق آلات دائمی را پوشش می دهد.

هزینه های جاری خرید ملک در انگلستان

هزینه های جاری خرید ملک در انگلستان

صورت‌ حساب‌های معمولی

شما باید به عنوان خریدار، مالیات شورای شهر را با نرخی بسته به ارزش ملک خود، و همچنین قبوض آب و برق و گاز را پرداخت نمایید.

هزینه‌ های اجاره ‌دهنده (leaseholder costs)

اگر شما یک ملک اجاره ‌ای بخرید، ممکن است هزینه‌های اضافی مانند اجاره زمین که می‌تواند 50 تا 100 پوند در سال باشد، برای شما وجود داشته باشد.

شرایط دریافت وام مسکن در انگلستان توسط اتباع خارجی

اگر برای تامین هزینه های خرید ملک در بریتانیا، نیاز به کمک دارید، باید بدانید که اتباع غیر بریتانیایی می توانند وام خرید ملک را از یک بانک یا کارگزار وام مسکن در انگلستان دریافت کنند. بانک های بین المللی مانند HSBC نیز در زمینه اعطای وام به خارجی ها، به زبان انگلیسی خدمات ارائه می دهند. بانک های اعطا کننده وام، معمولا از خریداران ملک می خواهند که یک ودیعه، که معمولاً بین 5 تا 40 درصد از ارزش ملک موردنظر است را فراهم کنند. پرداخت برخی از هزینه ها جهت دریافت وام، مانند هزینه رزرو وام، هزینه ترتیب و یا تکمیل درخواست وام نیز لازم خواهد بود.

بانک های وام ‌دهنده جهت خرید ملک در انگلستان، شرایط متقاضی را از طریق بررسی اعتبار آنها، می سنجند. این بانک ها، کل مبلغی را که متقاضیان درخواست داده اند و میزان اقساطی که ماهیانه قادر به بازپرداخت آن هستند را در نظر گرفته و بررسی می کنند. به عبارتی دیگر، بانک های اعطا کننده وام مسکن، معمولا میزان درآمد متقاضی و همچنین هر عاملی را که ممکن است بر توانایی متقاضی در بازپرداخت وام اثر بگذارد (مثلا ثابت نبودن درآمد و شغل متقاضی) بررسی کرده و سپس تصمیم می گیرند که متقاضی، واجد شرایط دریافت وام خواهد بود یا خیر. از آنجاییکه میزان وام های دریافتی در گذشته که همچنان تسویه نشده اند و یا بدهی کارت های اعتباری می تواند بر روند اعطای وام تاثیر بگذارد، توصیه می شود ابتدا آنها را پرداخت نموده و سپس درخواست وام مسکن دهید.

ذکر این نکته نیز لازم است که متقاضیان خرید ملک در انگلیس می توانند پیش از توافق با فروشنده، از بانک اعطا کننده وام یک بیانیه کتبی مبنی بر اینکه آنها واجد شرایط اخذ وام می باشند و به طور تقریبی چه مقدار وام به آنها تعلق می گیرد، دریافت کرده و به فروشنده اطمینان دهند که قادر به خرید ملک مورد نظر خواهند بود.

مراحل و پروسه خرید ملک در انگلستان

در صورت برآورده کردن تمامی شرایط خرید خانه در انگلستان، روند خرید خانه معمولاً 2 تا 3 ماه طول می کشد. البته ممکن است بر اساس شرایط خریدار و فروشنده، این مدت طولانی تر نیز بشود. متقاضیان باید قبل از خرید ملک، تخمینی از وضعیت مالی خود داشته باشند تا از توانایی خود در اخذ وام و بازپرداخت آن، اطمینان حاصل کنند. به همین منظور، برخی از مهمترین مراحل خرید ملک در انگلستان که باید به دقت بررسی شود عبارتند از:

ارائه پیشنهاد

پس از فراهم شدن شرایط مالی، می توانید پیشنهادی را برای یک ملک در بریتانیا ارائه دهید که می تواند به صورت شفاهی یا کتبی از طریق یک مشاور املاک یا مستقیماً با یک فروشنده خصوصی انجام شود. پس از قبول پیشنهاد، فروشنده قرارداد انتقال مالکیت قانونی را تنظیم می کند. در انگلستان، ولز و ایرلند شمالی، این پیشنهاد تا زمانی که قراردادها مبادله نشود، از نظر قانونی الزام آور نیست. با این حال، روند استاندارد خرید ملک در اسکاتلند متفاوت است و پیشنهادات از طریق یک وکیل، اطلاع رسانی می شود.

استخدام یک وکیل

شما برای انجام کارهای حقوقی مربوط به خرید ملک در انگلستان و یا حتی جهت اطلاع از جدیدترین قوانین در خصوص امکان اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک، به یک وکیل نیاز دارید. وکلا و مشاوران حقوقی ثبت نام شده را می توان از طریق انجمن حقوقی یافت. هزینه های وکیل می تواند متفاوت باشد و بسیاری از آنها با نرخ ساعتی محاسبه می شوند. معمولاً وکلا هزینه ای بین 500 تا 1500 پوند، به اضافه مالیات بر ارزش افزوده برای کارهای مربوط به فروش ملک، دریافت می کنند.

ارزیابی و ارزش گزاری ملک مورد نظر

بانک های وام دهنده، معمولا بررسی و ارزیابی ملک مورد نظر را انجام می دهند. با این حال، ممکن است شما نیز بخواهید یک بررسی و ارزیابی رسمی از ملک مورد نظر را داشته باشید که از هزینه های بالقوه نگهداری و تعمیر ملک آگاه شوید. به همین منظور، باید برای انجام این بررسی ها، هزینه بپردازید. انواع مختلفی از گزارش ها و ارزیابی های املاک در انگلستان موجود است، از جمله:

گزارش وضعیت موسسه سلطنتی نقشه برداران خبره (IRCS)

این نوع ارزیابی، اغلب برای خانه های نوساز انجام می شود و شامل توصیه یا ارزش گذاری ملک نخواهد بود. هزینه انجام این ارزیابی، 250 پوند است.

گزارش خرید خانه (IRCS)

این یک نظرسنجی دقیق تر است و هزینه معمول آن از 400 پوند می باشد.

بررسی ساختمان یا سازه

این ارزیابی برای خانه های قدیمی یا خانه هایی که نیاز به تعمیر دارند توصیه می شود. هزینه معمول آن نیز از 600 پوند به بالا است.

نهایی شدن پیشنهاد و وام

اگر ارزیابی ملک را انجام داده اید و مشکلاتی را در ملک موردنظر شناسایی کرده اید، با توجه به اطلاعات جدید، دوباره درباره قیمت مذاکره کنید. اگر ارزیابی انجام شده، ملک را با قیمت کمتری ارزیابی کرده است، باید به بانک وام دهنده اطلاع دهید؛ زیرا احتمالاً بانک، مبلغی را که برای پرداخت وام به شما تعیین کرده بوده است کاهش می دهد. هنگامی که وام را نهایی کردید و پذیرفته شد، باید ودیعه را پرداخت کنید و وام مسکن خود را نهایی نمایید.

بانک وام دهنده شما، معمولا 7 روز به شما فرصت می دهد تا پیشنهاد وام مسکن را بپذیرید. شما می توانید پس از امضای وام مسکن، آن را لغو کنید؛ اما هزینه های اولیه ای که برای دریافت وام پرداخت نموده بودید را از دست خواهید داد.

معاوضه قراردادها

اگر مشکلی وجود نداشته باشد، قرارداد را از وکیل فروشنده برای امضا و تکمیل فروش دریافت خواهید کرد. جزئیات قرارداد را با وکیل خود بررسی کنید و در صورت لزوم درخواست را اصلاح کنید. وقتی از قرارداد راضی بودید، می توانید آن را امضا کنید. این بدان معناست که شما متعهد به خرید هستید. قرارداد باید شامل تمام جزئیات کلیدی مانند قیمت و هرگونه شرایط تعیین شده برای فروش باشد.

تکمیل فروش و هماهنگی های نهایی

پس از امضای قراردادها، مبلغ ملک، از حساب وکیل شما و حساب ارائه دهنده وام مسکن، به حساب وکیل فروشنده منتقل می شود. در این مرحله است که کلید خانه جدید خود را دریافت خواهید کرد. اکنون باید هزینه های معوقه وام مسکن و هزینه های وکیل را بپردازید. وکیل شما باید فروش را در اداره ثبت املاک بریتانیا ثبت کند و حق تمبر را پرداخت کند.

مالیات بر خرید املاک در انگلستان

همه ساکنان بریتانیا، اعم از مالکان یا مستاجران، باید مالیات شورای شهر را برای خانه های خود بپردازند. پس در صورت نقل مکان به شهری جدید، باید به مقامات محلی اطلاع دهید. آنها لایحه مالیات شورا را هر سال برای ساکنان ارسال می کنند. میزان مالیات، به ارزش ملک شما بستگی دارد و کسانی که به تنهایی زندگی می کنند و مجرد هستند، 25٪ تخفیف در مالیات دریافت خواهند کرد.

مالیات بر خرید املاک در انگلستان

مالیات بر خرید املاک در انگلستان

شرایط اخذ ویزا و اقامت انگلستان از طریق خرید ملک

بسیاری از کشورهای جهان، خرید ملک را گزینه ای عالی جهت سرمایه گذاری می دانند و به سرمایه گذاران در بخش املاک و مستغلات، ویزای سرمایه گذاری، اقامت و حتی شهروندی اعطا می کنند؛ اما کشور انگلستان، در حال حاضر طرحی مبنی بر اعطای ویزا و اقامت از طریق خرید ملک در انگلستان ندارد. بنابراین، آن دسته از افرادی که اقدام به خرید خانه در بریتانیا نمایند، قادر به دریافت ویزا و اقامت انگلیس با خرید ملک نبوده و ملک مورد نظر فقط می تواند برای آنها جنبه سودآوری داشته باشد.

بر اساس جدیدترین قوانین در وبسایت رسمی اداره مهاجرت انگلستان، تا قبل از 17 فوریه سال 2022، دولت بریتانیا ویزای سرمایه گذاری این کشور را که با نام ویزای Tier 1 investor visa شناخته می شود، برای سرمایه گذاران خارجی صادر می کرده است؛ اما در حال حاضر، صدور این نوع ویزا لغو شده است و تنها گزینه سرمایه گذاری در انگلستان، اخذ ویزای استارت آپ است. پس توصیه کارشناسان موسسه اصطهباناتی به متقاضیان دریافت اقامت انگلستان آن است که به جای تلاش برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در انگلستان و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انگلستان، از سایر روشهای مهاجرت به این کشور که منجر به دریافت اقامت انگلستان می شود استفاده نمایند.

خدمات موسسه اصطهباناتی در زمینه خرید ملک در انگلستان

موسسه اصطهباناتی با داشتن سال ها تجربه در امور مهاجرتی در کشور انگلستان، می تواند فرآیند مهاجرت شما را به این کشور تسهیل کند و شما را از ابتدای مسیر مهاجرتی، همراهی نماید. کارشناسان، متخصصان و وکلای موسسه ما، با اطلاع از آخرین آپدیت قوانین، بهترین و مناسب ترین راهکار ها را جهت خرید ملک در بریتانیا در اختیار شما قرار خواهند داد و با بررسی هرروزه قوانین انگلستان، امکان اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک را برای شما بررسی می کنند. از آنجاییکه شرایط خرید خانه در انگلستان ممکن است پیچیده و یا مراحل آن هزینه بر باشد، اخذ راهنمایی از مشاوران با تجربه ما می تواند از هر گونه ضرر مالی و یا اتلاف وقت و هزینه، جلوگیری کند.

سخن پایانی

کشور انگلستان با داشتن اقتصاد قوی و باثبات، و همچنین با رفاه اجتماعی، فرصت های شغلی فراوان، سیستم آموزشی عالی و میزان درآمد بالا، به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است و هر فردی رویای زندگی در این کشور را دارد. سرمایه گذاران جهان می توانند با خرید ملک در انگلستان، به سود بالایی دست یابند؛ اما خرید ملک در این کشور، منجر به اخذ ویزا، اقامت و شهروندی انگلستان نخواهد شد و دولت بریتانیا طرحی مبنی بر اعطای اقامت انگلستان از طریق خرید ملک را ندارد. پس توصیه می شود به جای تلاش جهت اخذ اقامت انگلستان با خرید ملک، سایر روش های مهاجرت به انگلستان را انتخاب نمایید.

سوالات متداول در مورد خرید ملک در انگلستان با قیمت ملک در 2023

1- آیا ایرانی ها می توانند در انگلستان خانه بخرند؟

بله. این امکان برای همه افراد صرف نظر از تابعیت آنها وجود دارد.

2- آیا می توان با خرید ملک در انگلستان، به این کشور مهاجرت کرد؟

خیر. اخذ اقامت از طریق خرید ملک در انگلستان ممکن نمی باشد.

3- آیا می توان برای خرید خانه در انگلستان وام دریافت کرد؟

بله. اتباع خارجی می توانند وام دریافت کنند.

4- کدام شهر در انگلستان برای خرید خانه مناسب است؟

شهرهای دربی، سوانزی و شفیلد، برای سرمایه گذاری در املاک، عالی هستند.

5- شهروندان چه کشورهایی می توانند اقامت انگلستان از طریق خرید ملک را به دست آورند؟

خرید ملک در انگلیس و اقامت از این طریق، برای شهروندان هیچ کشوری ممکن نیست.

2.7/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “خرید ملک انگلستان با قیمت ملک

  1. ایرج گفت:

    درود از طریق استارت آپ از ایران ،باید چگونه اقدام کرد؟چه شرایطی دارد؟ چه مدتی طول میکشد و حد اقل هزینه ها برای یه خانواده دونفره، یا سه نفره، چقدر است با تشکر.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      جهت استارت آپ نیاز به بیزنس پلن دارید همچنین می توانید برای خود و همسر و فرزندتان اقامت دریافت کنید. هزینه های زندگی بستگی به ایالت انتخابی شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *