اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری در اروپا

از اهداف کلیدی اخذ پاسپورت دوم و یا اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در اروپا بدست آوردن رضایت مشتریان خواهد بود. این یک گام به معنای حق اقامت و یا حق زندگی در یک کشور خواهد بود. بخاطر داشته باشید که با گذشتن از این مرحله و بعد از یک دوره اقامت این ویزا به عنوان ویزای اقامت و یا ویزای سرمایه گذاری طلایی در نظر گرفته خواهد شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در زیر فهرست کشورهای اروپایی که نسبت به اخذ تابعیت دوم و گذرنامه طلایی مبادرت می ورزند آورده شده است. توجه داشته باشید که این تنها کشورهایی هستند که چنین تسهیلاتی را از طریق سرمایه گذاری در اختیار اشخاص قرار می دهد بخاطر داشته باشید که در این راستا به زندگی به صورت تمام وقت و پرداخت مالیات های مضاعف نیازی نخواهد بود.

شرایط مهاجرت و اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در اروپا

مهاجرت سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت در اروپا می باشد، دیگر روش های مهاجرت از طریق تخصص و اخذ اقامت از طریق خرید ملک و اخذ ویزای کار می باشد. سرمایه گذاری در اروپا دارای شرایط خاصی می باشد و اشخاص در صورت داشتن شرایط می توانند از امکانات اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در اروپا بهره مند شوند. افراد میتوانند پس از اخذ ویزای سرمایه گذاری نسبت به اخذ شهروندی اروپا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند.

افرادی که از شرایط مالی نسبتاً خوبی برخوردار هستند سرمایه گذاری در اروپا گزینه بسیار مناسبی برای ایشان فراهم است. همه ساله عده ی زیادی به قصد تجارت و مهاجرت به اروپا از این روش اقدام می کنند، جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت و تابعیت اروپا می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید. البته روش های دیگر مهاجرت به اروپا نیز از طریق تحصیل یا کار می باشد. ما در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات لازم و قوانین جدید سرمایه گذاری را به صورت کلی مطرح کنیم. در عین حال جهت اطلاع از شرایط اخذ پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به اروپا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

در ابتدای شروع تجارت و کسب کار بایستی از مواردی نظیر قیمت ملک و هزینه زندگی، هزینه و مبلغ اخذ پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری در اروپا اطلاعات کسب کنند. و همچنین از معایب و مشکلات و مزایای سرمایه گذاری در اروپا به طور کامل آگاه شوند.

اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری و اقامت در اروپا

در این قسمت به بررسی کوتاهی از شرایط سرمایه گذاری و اخذ اقامت در برخی کشورهای پرطرفدار می پردازیم؛

سرمایه گذاری در کشور پرتغال و اخذ اقامت

کشور پرتغال یکی از محبوب ترین برنامه های اروپا خواهد بود. حداقل سرمایه گذاری در نظر گرفته شده در اروپا و برای بخش املاک و مستغلات حدود 500000  یورو خواهد بود، به علاوه افراد ملزم به پرداخت دیگر هزینه های مرتبط و پرداخت مالیات برای به دست آوردن اقامت نیز خواهند بود. این آزادی سفر می دهد در سراسر منطقه ویزای اتحادیه اروپا شنگن. پس از شش سال متقاضیان و بخاطر داشته باشید که خانواده ها می توانند برای اخذ شهروندی از پاسپورت دوم استفاده نمایند پرا که در این راستا به شما و خانواده شما مجوز سفر، کار و زندگی و یا مطالعه در هر نقطه از اروپا داده خواهد شد.

اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری در اروپا

اخذ پاسپورت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

کشور اسپانیا هزینه های مشابهی با کشور پرتغال خواهد داشت اما با یک تفاوت عمده اینکه ممکن است برای به دست آوردن تابعیت و اخذ گذرنامه دوم افراد به مدت 10 سال تمام وقت در کشور اسپانیا زندگی نمایند. به همین دلیل است که کشور پرتغال در حال حاضر صدور ویزای 2000 طلایی در طول یک سال را به افراد پیشنهاد می نماید.

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

کشور یونان یکی از مقرون به صرفه ترین  کشورهای موجود در اروپا خواهد بود، اما متقاضیان بایستی مراقب هزینه های اضافی و وضعیت اقتصادی اروپا نیز باشند. شما می توانید اقامت خود را از طریق سرمایه گذاری 250000 یورویی در بخش املاک و مستغلات بگیرید. بخاطر داشته باشید که هزینه مالیات و هزینه های ملک در یونان بالا می باشد ، به همان اندازه که قیمت ملک 27٪  نسبت به دیگر کشورها بالاتر خواهد بود. همچنین این برنامه در یونان به اقامت، به شهروندی و اخذ پاسپورت دوم منجر خواهد داشت.

گذرنامه مجارستان از طریق سرمایه گذاری

کشور مجارستان به عنوان کشوری بسیار محبوب و مقرون به صرفه در نظر گرفته خواهد شد. سرمایه گذاری 300000 یورویی در اوراق قرضه دولتی که بعد از 5 سال مسترد می شود از اهمیت والایی برخوردار است. هزینه های این برنامه برای کل خانواده حدود 60000 خواهد بود. بخاطر داشته باشید که این امر اخذ اقامت دائم در مجارستان را در پی خواهد داشت. شهروندی و پاسپورت دوم در مجارستان را می توان پس از 8 سال و با شرکت در یک آزمون زبان بدست آورد. مجارستان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن به حساب می آید.  بخاطر داشته باشید که این امر به معنای سفر رایگان به ایالات متحده آمریکا و کانادا خواهد بود. بخاطر داشته باشید که پس اخذ اقامت شما قادر به سفر کردن در سراسر منطقه اتحادیه اروپا و شنگن بدون ویزا خواهید بود. بخاطر داشته باشید که این امر پس از گذشت 8 سال مقدور خواهد بود. برنامه اقامت در مجارستان یک برنامه اقامت ساده و آسان می باشد و در اغلب موارد سفر به کشور دیگر نیازی به ویزا نخواهد داشت.

سرمایه گذاری در بلغارستان و اخذ پاسپورت

بلغارستان از دیگر کشورهای مقرون به صرفه برای  شهروندان اتحادیه اروپا خواهد بود. شما می توانید ظرف مدت 21 ماه برای اخذ پاسپورت دوم در مجارستان و اخذ مجوز زندگی، کار، مسافرت و مطالعه در هر نقطه از اروپا خود و خانوادتان اقدام نمایید. این امر می تواند شما را در سرمایه گذاری با مبلغ 1024000 و در اوراق قرضه دولتی که پس از 5 سال بازپرداخت انجام می شود یاری نماید. اما یک مزیت بزرگ این است که این اوراق قرضه را می توان برای سرمایه گذاری کل 280.000 € به کار گرفت. اگر چه در این مورد هیچ بازگشت سرمایه وجود ندارد اما مبلغ  سرمایه گذاری نقدی به صورت قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد و یک فرایند انتخاب محبوب خواهد بود. بخاطر داشته باشید که حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای خانواده ای 4 نفره حدود گزینه ای برای حدود 30000 یورو خواهد بود.

پاسپورت مالتا از طریق سرمایه گذاری

مالت دارای یک برنامه شهروندی عالی می باشد که شهروندان پس از گذشت یکسال قادر به اخذ پاسپورت دوم خواهند بود. با این حال تعدادی از محدودیت ها در مالت، در خصوص روابط و تعهدات  وجود خواهد داشت. برای ورود به این جزیره، حفظ املاک و غربالگری و شرکت در مصاحبه ضروری خواهد بود. برای کسانی که مایل به حفظ چنین ارتباطات شهروندی می باشند در کل هزینه ای حدود 1.2 میلیون € در نظر گرفته خواهد شد. اما توجه داشته باشید که 650.000 € از این رقم “سهم” دولت  خواهد بود که این وجه قابل بازگشت نمی باشد.

اخذ پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری

قبرس انتخاب نهایی برای افرادی که ارزش خالص بسیاری دارند و به دنبال اخذ یک پاسپورت دوم می باشند خواهد بود. سرمایه گذاری 3 میلیون € در سبد املاک و مستغلات ز دستاوردهای پاسپورت قبرسی به حساب خواهد آمد. بخاطر داشته باشید که این فرایند حدود 2-3 ماه به طول خواهد انجامید. این سرمایه گذاری را می توان حدود 500.000 € که پس از 3 سال کاهش می یابد در نظر گرفت. یک واقعیت جالب برای قبرس این است که سرمایه گذاری به صورت نرمال 5 میلیون € خواهد بود و این قانون تحت نظارت دولت می باشد. تحت این ترتیبات نیاز به سرمایه گذاری 3 میلیون یورویی پس از گذشت مدتی کاهش پیدا خواهد کرد.

سرمایه گذاری کارائیب دوم

در حال حاضر چهار برنامه در کارائیب ارائه شهروندی، گذرنامه دوم و سفر بدون ویزا در سراسر جهان وجود دارد و به بسیاری از کشورهای سراسر جهان پیشنهاد می شود.

سرمایه گذاری در سنت کیتس

سنت کیتس از قدیمی ترین برنامه پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری است. متقاضیان سرمایه گذاری بایستی 400000 دلار که در پروژه های املاک و مستغلات (به اضافه هزینه) به تصویب رسیده است را در اختیار داشته باشند. این کمک های مالی دسترسی آزاد به ویزا به بیش از 100 کشور از جمله منطقه انگلستان و شنگن را فراهم خواهد کرد. همچنین ممکن است مقدار این مبلغ با توجه به تعداد خانواده کاهش یابد. بخاطر داشته باشید که این پردازش به صورت آهسته معمولا 9 ماه به طول خواهد انجامید.

سرمایه گذاری در کشور آنتیگوا

آنتیگوا یک برنامه پاسپورت دوم و شبیه به سنت کیتس می باشد و به حداقل سرمایه گذاری 400000 دلاری نیاز خواهد داشت. در پروژه های املاک و مستغلات تصویب شده توسط دولت به علاوه هزینه ها سودهای شهروندی در نظر گرفته خواهد شد. در این فرایند ویزای سفر رایگان به بیش از 100 کشور از جمله انگلستان، منطقه شنگن و کانادا وجود خواهد داشت. پردازش سریع ، به طور معمول 4 ماه به طول خواهد انجامید.

پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

دومینیکا به تازگی برنامه های شهروندی خود را تنها به گزینه املاک و مستغلات محدود کرده است. شما هم اکنون می توانید فقط 200.000 $ را در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری نمایید و پس از آن تابعیت و گذرنامه دوم را بدست آورید. اگر چه این فرایند به هزینه های کمتری برای اخذ ویزای سفر رایگان نسبت به سنت کیتس و یا آنتیگوا (بیش از 70) خواهد داشت.

اخذ پاسپورت گرانادا از طریق سرمایه گذاری

گرانادا یک برنامه جدید و محبوب پاسپورت دوم است  که هیچ محدودیتی برای صدور گذرنامه برای کشورها اعمال نخواهد کرد. البته بررسی دقیق علت سعی و کوشش هر متقاضی هنوز مشخص نمی باشد. بخاطر داشته باشید که در این سرمایه گذاری شما فقط به 250.000 $ سرمایه در بخش املاک و مستغلات  و برای اخذ ویزای سفر رایگان به بیش از 70 کشور از جمله انگلستان و منطقه شنگن نیاز خواهید داشت. انتظار می رود که در سال (Q2 2015) این نرخ با افزایش مواجه شود. گرانادا تنها کشور ارائه دهنده شهروندی به پدر و مادر در هر سنی و تا زمانی که آنها به شما وابسته می باشند خواهد بود. پردازش سریع ، ظرف مدت 4 ماه اتفاق خواهد افتاد.

هزینه های دولت و هزینه های مرتبط با هر یک از برنامه های کارائیب موجود می باشد. بخاطر داشته باشید که این مبلغ برای یک خانواده چهار نفره از 130.000 $ تا 210000 $ متغیر می باشد. شما قادر به کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص فرایند ارزیابی خانواده و برنامه های خاص خواهید بود. لطفا در صورت نیاز مشخصات مشتری در اینجا تکمیل گردد.

سایر کشورهای اروپایی

کشورها محبوب در اروپا برای اخذ گذرنامه دوم شامل انگلستان، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئیس، ایتالیا، اتریش، دانمارک، ایرلند و هلند خواهند بود. با این حال اروپاها گذرنامه دوم را از طریق سرمایه گذاری به افراد پیشنهاد خواهند کرد. این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که با اخذ تابعیت و گذرنامه از هر کشور اتحادیه اروپا به دارندگان اجازه کار و زندگی در هر نقطه از اتحادیه اروپا داده خواهد شد.

راهنمای اخذ پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری

اخذ پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری یا کار آزاد در اروپا می تواند به روش‌های زیادی انجام شود و از روش های حقوقی‌ متعددی انجام پذیرد. یک خارجی می تواند برای سرمایه‌گذاری یا کار آزاد خود مهم ترین گونه‌های حقوقی زیر را انتخاب نماید، انواع نحوه و شرایط سرمایه گذاری و انواع مختلف سرمایه گذاری در زیر آمده است:

  1. فعالیت حرفه‌ای فردی (مانند رستوران، مغازه فرش فروشی)
  2. ثبت شرکت مدنی (با حداقل2 نفر) (ثبت شرکت با چند نفر)
  3. ثبت شرکت های تضامنی شخصی
  4. ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  5. ثبت شرکت سهامی
  6.  ثبت شعبه شرکت
  7. ثبت شعبه مستقل
  8. ثبت شعبه وابسته (مانند دفتر کارخانه، انبار پخش کالا و یا کارگاه و…)
  9. دفتر نمایندگی

شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق تخصص نیز وجود دارد. اما در هر کشوری متفاوت می باشد. تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در اروپا بسیار حائز اهمیت می باشد. در برخی کشورها محدودیتی برای تعداد شرکا در ایجاد شرکت وجود دارد.

برای شروع تجارت و کسب کار بایستی مراحل سرمایه گذاری تحت یک بیزینس پلن نوشته شود. برای نوشتن بیزنس پلن یا برنامه تجاری برای سرمایه گذاری در اروپا باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
  • انتظاراتی که از خدمات می رود
  • تعیین تیم مدیریت
  • نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام
  • برآوردهای مالی و هزینه ها:
  • هزینه ثبت شرکت
  • شرایط خرید سهام شرکت در اروپا
  • میزان و مبلغ تمکن یا ساپورت مالی
  • کمترین مبلغ سرمایه گذاری (حداقل سرمایه برای ثبت شرکت)
  • هزینه و مبلغ سرمایه گذاری
  • هزینه نگهداری سالانه شرکت

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری  و شرایط اخذ اقامت با سرمایه گذاری در اروپا شما باید با سفارت کشور مورد نظر خود تماس گرفته یا به یک موسسه مهاجرت مراجعه کنید.

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در هر کشوری همواره با ریسک همراه است، بهتر است متقاضیان ورود به اروپا ابتدا گزینه های کم ریسکتر مانند تحصیل را در دستور کار خود قرار دهند و سپس با حضور در اروپا و با توجه به علاقه همیشگی دولت ها به جذب سرمایه خارجی و با سرمایه کمتر,خود به سرمایه گذاری اقدام نمایند.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی در زمینه اروپا با کمک وکیل مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز در دفاتر تهران و شیراز در کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *