مهاجرت به لوکزامبورگ

مهاجرت به کشور ثروتمند لوکزامبورگ در این سال ها یکی از گزینه های مهاجرت متقاضیان ایرانی محسوب می شود. بر این اساس متخصصان مهاجرت موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با تهیه این مقاله به ارائه اطلاعات لازم در مورد شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار، سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج و تحصیل پرداخته اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به لوکزامبورگ چیست؟

کشور کوچک 600 هزارنفری لوکزامبورگ که یکی از مرفه ترین کشورهای جهان محسوب می شود، به عنوان بهشتی برای متقاضیان سرمایه گذاری می باشد. این کشور با دارا بودن ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی، بالا بودن سطح رفاه و استانداردهای زندگی و وجود فرصت های شغلی فراوان از جمله دلایل مهم برای مهاجرت به لوکزامبورگ به شمار می آید.

  • سلامت نظام قضایی و سلامت اقتصاد و عدم فساد اداری حاکی از اقتصاد سالم و جامعه سالم این کشور است.
  • همجواری کشور لوکزامبورگ با کشورهای فرانسه، آلمان و بلژیک و امکان رفت و آمد و اقامت در این کشورها یکی دیگر از دلایل مهاجرت به این کشور می باشد.
  • عضویت این کشور در کشورهای عضو شینگن و مزیت های حاصل از این عضویت و همچنین زندگی در یک کشور پیشرفته و در صلح و آرامش از دلایل مهم متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به لوکزامبورگ است.
  • متقاضیان ایرانی می توانند از روش های مختلف به کشور لوکزامبورگ مهاجرت کنند و اقامت و تابعیت این کشور اروپایی مرفه را دریافت کنند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری می توانند مجوز اقامت این کشور را اخذ کنند. سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ دلایل فراوانی دارند. از مهم ترین این دلایل می توان پایین بودن نرخ تورم، بیکاری، مصادره اموال و نرخ مالیات را نام برد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

  • برخورداری از اقتصاد قوی و باثبات موجب شده است تا کشور لوکزامبورگ از برترین کشورهای جهان در حوزه اقتصاد باشد.
  • متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری می توانند به روش های مختلف خرید خانه و ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی اقامت این کشور را اخذ کنند.

خرید ملک در لوکزامبورگ

یکی از موارد مهم در مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق خرید ملک این است که متقاضیان می توانند در این کشور خانه و ملک و آپارتمان خریداری کنند اما مجوز اقامت این کشور از طریق خرید ملک به آن ها اعطا نمی شود. در واقع خرید خانه و ملک در لوکزامبورگ منتهی به اخذ اقامت این کشوربرای متقاضیان خارجی نمی شود.

  • متقاضیان با مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق خرید ملک سرمایه گذاری سودآوری را در این کشور انجام می دهند، زیرا قیمت ملک و خانه در این کشور روند افزایشی دارد.
  • متقاضی با خرید ملک و خانه می تواند از طریق اجاره بهای آن کسب درآمد کند.
  • حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک و خانه در لوکزامبورگ در حدود 500 هزار یورو می باشد.

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت می توانند مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان برای ثبت شرکت در این کشور می توانند به دو روش عمل کنند:

  • در روش خرید شرکت تجاری فعال، متقاضی می تواند با هزینه 500 هزار یورو در یک شرکت فعال در لوکزامبورگ سرمایه گذاری کند. متقاضی با حفظ این سرمایه اولیه در این شرکت تجاری تا پنج سال، می تواند برای خود و همسر و فرزندان اقامت لوکزامبورگ را دریافت کند.
  • در روش ثبت شرکت تجاری در این کشور متقاضی می تواند در حدود سه میلیون یورو را برای ثبت شرکت تجاری سرمایه گذاری کند. متقاضی با این سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لوکزامبورگ می تواند مجوز اقامت این کشور را برای خود و همسر و فرزندان دریافت کند.

کارآفرینی در لوکزامبورگ

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری در طرح های کارآفرینی می تواند مجوز اقامت این کشور را دریافت کند. به منظور اخذ ویزای کارآفرینی لوکزامبورگ متقاضی باید دارای طرح و ایده تجاری خلاقانه باشد. متقاضی باید طرح تجاری را در مدت مشخص شده به سوددهی برساند.

  • یکی از شرایط مهم اخذ ویزای کارآفرینی در لوکزامبورگ ایجاد فرصت های شغلی برای شهروندان لوکزامبورگ در این طرح کارآفرینی و اشتغال زایی می باشد.
  • متقاضی برای اجرای طرح کارآفرینی در لوکزامبورگ باید در حدود 500 هزار یورو سرمایه گذاری کند.
  • ایجاد پنج فرصت شغلی برای شهروندان لوکزامبورگ و سوددهی شرکت در طی سه سال از شرایط مهم اخذ اقامت این کشور از طریق کارآفرینی می باشد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار

متقاضیان با مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار و اخذ ویزای کار می توانند مجوز اقامت این کشور را نیز اخذ کنند. متقاضیان برای اخذ ویزای کار این کشور باید دارای پیشنهاد کاری Job Offer از کارفرمای لوکزامبورگی باشند. برای مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار دارا بودن تمکن مالی کافی، گواهی سوپیشینه، بیمه معتبر و قرارداد کاری با کارفرمای لوکزامبورگی الزامی است.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار

  • متقاضیان با مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار و اخذ ویزای کار و اشتغال در این کشور می توانند از مزیت کسب بالاترین درآمد در همه کشورهای اتحادیه اروپا برخوردار شوند.
  • دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و دارا بودن تخصص کاری برای اخذ ویزای کار لوکزامبورگ الزامی است.
  • تعیین میزان حقوق از طرف کارفرمای لوکزامبورگی و ارائه رزومه کاری و مدرک دیپلم برای اخذ ویزای کار لوکزامبورگ ضروری است.
  • متقاضیانی که دارای اقامت کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند، می توانند با اخذ ویزای سه ماهه جستجوی کار در این کشور کار مورد نظر را پیدا کنند و ویزای کار لوکزامبورگ را اخذ کنند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

متقاضیان با مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل می توانند ویزای بلندمدت تحصیلی را دریافت کنند. اعتبار مدرک تحصیلی این کشور و مناسب بودن هزینه های تحصیل موجب جذب بسیاری از متقاضیان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور شده است. تحصیل در تنها دانشگاه دولتی این کشور که در رتبه بندی 250 دانشگاه برتر جهان قرار دارد از مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل می باشد.

  • همکاری های متقابل علمی دانشگاه لوکزامبورگ با 80 دانشگاه معتبر و مطرح جهانی و همچنین اساتید برجسته این دانشگاه که از 20 کشور جهان می باشند، نشان دهنده اعتبار و ارزش علمی این دانشگاه می باشد.
  • متقاضیان می توانند با اخذ ویزای تحصیلی به مدت سه تا چهار سال در مقطع کارشناسی، در حدود یک تا دو سال در مقطع کارشناسی ارشد و در حدود سه سال در مقطع دکترا در این کشور تحصیل کنند.
  • تحصیل کودکان در کشور لوکزامبورگ از چهار سالگی و به زبان لوکزامبورگی و سپس فرانسوی و از شش سالگی به زبان آلمانی می باشد.
  • تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های لوکزامبورگ امکان پذیر است.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل پزشکی

یکی از پرتقاضاترین رشته های تحصیلی این کشور رشته پزشکی است که بسیاری از متقاضیان بین المللی برای تحصیل در این رشته راهی این کشور می شوند. متقاضیان با دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان، مدرک مهارت زبان آلمانی یا فرانسوی در سطح C1 و دارا بودن معدل بالای دپیلم می توانند در رشته پزشکی لوکزامبورگ تحصیل کنند.

  • متقاضیان برای تحصیل پزشکی در این کشور در ابتدا به مدت سه سال دوره کارشناسی پزشکی را در تنها دانشگاه دولتی این کشور می گذرانند.
  • متقاضیان پس از تمام دوره سه ساله کارشناسی پزشکی باید برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد پزشکی به دانشگاه های آلمان یا فرانسه منتقل شوند.
  • پس از تمام شدن دوره کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه های فرانسه و یا آلمان متقاضی برای گذراندن دوره رزیدنسی باید به کشور لوکزامبورگ برگردد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ویزای توریستی

متقاضیان برای گشت و گذار و سفر توریستی به لوکزامبورگ می توانند ویزای توریستی 3 ماهه این کشور را دریافت کنند. متقاضی برای اخذ ویزای توریستی لوکزامبورگ باید گواهی تمکن مالی، گواهی اشتغال به کار، رسید رزرو بلیت برگشت به ایران و شناسنامه و اوراق هویتی معتبر را ارائه دهد. متقاضیان با اخذ ویزای توریستی لوکزامبورگ حق کار و تحصیل در این کشور را ندارند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ویزای توریستی

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ویزای توریستی

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد

کشورهای جهان برای اعطای تابعیت به کودکان متولد شده در این کشورها تابع دو قانون خاک و خون می باشند. بر اساس قانون خون هر کودکی که از پدر یا مادری با تابعیت یک کشور خاص در آن کشور متولد می شود، می تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند. بر طبق قانون خاک هر کودکی که در خاک یک کشور خاص متولد شود، می تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند

  • کشور لوکزامبورگ برای اعطای تابعیت به کودکان متولد شده در این کشور بر اساس قانون خون عمل می کند.
  • بر اساس قانون خون اگر کودکی که در لوکزامبورگ متولد می شود، دارای پدر یا مادر اهل لوکزامبورگ باشد، این کودک تابعیت این کشور را دریافت خواهد کرد.
  • دارا بودن تابعیت لوکزامبورگ برای یکی از والدین کودک متولد شده در این کشور الزامی است و با دارا بودن تابعیت یکی از این دو والد نیز کودک تابعیت این کشور را دریافت می کند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج

متقاضی با دارا بودن شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج با تبعه و شهروند این کشور می تواند مجوز اقامت لوکزامبورگ را دریافت کند. از مهم ترین شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج اثبات واقعی بودن این ازدواج می باشد. اگر به طریقی ثابت شود که متقاضی صرفا برای اخذ اقامت لوکزامبورگ با تبعه این کشور ازدواج کرده است و این ازدواج واقعی و بر اساس تعهد و علاقه متقابل نمی باشد، متقاضی مرتکب جرم شده است که پیامدهایی همچون جریمه نقدی و یا زندان درپی دارد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج

  • دو طرف ازدواج باید بیشتر از 18 سال داشته باشند.
  • ازدواج متقاضی با تبعه و شهروند لوکزامبورگ باید در دفاتر رسمی این کشور به طور قانونی و رسمی ثبت شود.
  • متقاضی با مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج می تواند پس از گذشت پنج سال مجوز اقامت دائم این کشور را دریافت کند.
  • متقاضی با ازدواج در ابتدا می تواند مجوز اقامت موقت سه ساله لوکزامبورگ را اخذ کند.
  • متقاضی برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق ازدواج باید واقعی بودن ازدواج را ثابت کند و در طی این مدت به زبان لوکزامبورگی مسلط شود.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق پناهندگی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به لوکزامبورگ پناهندگی می باشد. متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم می توانند از طریق پناهندگی مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. البته موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در زمینه پناهندگی به لوکزامبورگ یا دیگر کشورهای جهان فعالیتی نمی کند و ذکر این روش در این مقاله فقط برای اطلاع متقاضیان از همه روش های مهاجرت به لوکزامبورگ می باشد.

  • متقاضی پناهندگی به کشور لوکزامبورگ باید اثبات کند که در صورت بازگشت به کشور خود مورد آزار، اذیت، تهدید، شکنجه و یا حتی مرگ قرار می گیرد.
  • متقاضی پس از رسیدن به مرز کشور لوکزامبورگ باید درخواست پناهندگی را به پلیس مرزی این کشور ارائه دهد.
  • متقاضی تا زمان اعلام نتیجه درخواست پناهندگی لوکزامبورگ باید در کمپ های ویژه پناهندگان اقامت کند.
  • اگر صحت ادعاهای متقاضی برای پناهندگی به کشور لوکزامبورگ ثابت شود، متقاضی می تواند مجوز اقامت این کشور را اخذ کند.

اخذ ویزای همراه لوکزامبورگ

متقاضیانی که دارای شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری در ثبت شرکت، تحصیل، کار و ازدواج می باشند و موفق به اخذ اقامت موقت این کشور شده اند، می توانند برای همراهی همسر و فرزندان خود در این کشور ویزای همراه دریافت کنند. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری مجوز اقامت لوکزامبورگ را دریافت کرده اند، می توانند با اخذ مجوز اقامت برای خود برای همسر و فرزندان نیز درخواست ویزای همراه کنند.

متقاضیان با اخذ ویزای کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود ویزای همراه دریافت کنند. هزینه صدور ویزای همراه لوکزامبورگ در حدود 60 یورو است.

مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ

متقاضیان با مهاجرت به لوکزامبورگ از روش های گوناگون می توانند از مزیت های اقامت، زندگی، تحصیل و اشتغال در این کشور برخوردار شوند.

مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ

مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ

برخی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ عبارت است از:

  • امکان زندگی و اشتغال در یکی از مرفه ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت لوکزامبورگ با اشتغال و سرمایه گذاری
  • امکان سفر و رفت و آمد به کشورهای حوزه شینگن و اتحادیه اروپا
  • امکان سرمایه گذاری بدون ریسک و ایمن با سوددهی بالا
  • امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر جهانی و با امکانات پیشرفته
  • امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان

خدمات موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

آگاهی از شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ و چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی این کشور در حیطه وظایف و مسولیت های کاری مشاوران موسسه های مهاجرتی است. مشاوران ارشد موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با آگاهی کامل از قوانین جدید مهاجرتی مناسب ترین روش مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند.

از جمله خدمات مهاجرتی این موسسه موفق با سابقه درخشان در امر مهاجرت، بررسی صحت مدارک متقاضیان و ارسال آن ها برای اخذ ویزای تحصیلی، سرمایه گذاری و کاری می باشد.

سخن آخر

در این مقاله شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق خرید ملک، ازدواج، سرمایه گذاری و کار و همچنین چگونگی تحصیل در این کشور مورد بررسی قرار گرفت. از این مقاله می توان نتیجه گرفت که روش سرمایه گذاری در لوکزامبورگ یک روش ایمن و مطمئن برای سرمایه گذاران خارجی است.

اگر در مورد مهاجرت به لوکزامبورگ نیازمند کسب اطلاعات بیشتر می باشید، با مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت مشاوره کنید.

سوال های متداول در مورد مهاجرت به لوکزامبورگ

  1. دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به لوکزامبورگ چیست؟

دارا بودن ثبات و رفاه اجتماعی و اقتصادی، زندگی در کشوری آرام و پیشرفته و امکان اخذ اقامت اروپا

  1. آیا امکان اخذ اقامت لوکزامبورگ با سرمایه گذاری وجود دارد؟

بله، با حفظ سرمایه و شرایط اولیه سرمایه گذاری تا 5 سال متقاضی می تواند مجوز اقامت دائم را اخذ کند.

  1. آیا امکان مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق خرید ملک وجود دارد؟

خیر، متقاضی می تواند خانه و ملک را خریداری کند اما منتهی به اخذ اقامت نمی شود.

  1. آیا امکان اخذ ویزای همراه لوکزامبورگ با اخذ اقامت وجود دارد؟

بله، متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان خود ویزای همراه این کشور را اخذ کند.

  1. مزیت های مهاجرت به لوکزامبورگ چیست؟

زندگی، کار و اقامت در کشور اروپایی پیشرفته، بالا بودن میزان درآمدها و امکان اخذ اقامت اروپا

  1. شرایط اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ چیست؟

آشنایی با زبان و فرهنگ این کشور، سازگاری با جامعه و مردم لوکزامبورگ و عدم ارتکاب جرم و جنایت در این کشور

  1. اخذ تابعیت لوکزامبورگ پس از چند سال امکان پذیر است؟

پس از 7 سال از اخذ مجوز اقامت موقت

  1. متوسط هزینه های زندگی در کشور لوکزامبورگ چقدر است؟

ماهانه در حدود 1200 یورو تا 1500 یورو

  1. شرایط لازم برای مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کارآفرینی است؟

    دارا بودن حداقل 500 هزار یورو برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت شغلی برای 5 شهروند این کشور

  2. روش مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار چیست؟

    اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای لوکزامبورگی

  3. زبان های تحصیل در لوکزامبورگ کدامند؟

زبان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی

4.2/5 - (5 امتیاز)

12 دیدگاه برای “مهاجرت به لوکزامبورگ و اقامت

  1. عاطفه گفت:

    سلام
    من فوق لیسانس شیمی تجزیه و همچنین فوق لیسانس مدیریت صنعتی دارم و در حال حاضر در کارخانه های تولیدی فراورده های نفتی شاغل هستیم
    شانس مهاجرت برای کدام کشورها وجود داره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط اگر دارید و البته سنتون هم زیر ۴۰ سال باشه میتونیم براتون جاب آفر بگیریم

  2. علی ممیزان گفت:

    سلام وقت بخیر اگر امکان داره اولویت های اول برای مهاجرت پرستاران را عرض بفرمایید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      پرستاران می توانند برای ویزای کاری گروه درمان کشور هایی مانند سوئد، دانمارک و آلمان اقدام نمایند.

  3. سبا گفت:

    سلام
    من پرستار هستم و یک سال از طرحم را در بیمارستان دولتی گذراندم،چقدر احتمال دارد در یکی از بیمارستان های لوکزامبورگ پذیرش شوم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای کار در لوکزامبورک باید در ابتدا مدارک تحصیلی خود را تایید کنید. سپس پیشنهاد شغلی ارائه دهید.

  4. بهنام گفت:

    سلام من پزشک عمومی هستم.شانسسم برای کدوم کشور بیشتره برا مهاجرت؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      در حال حاضر کشورهای سوئد، آلمام و دانمارک برای کادر درمان مناسب هستند.

  5. بهناز گنجی گفت:

    با درود
    من و همسرم هر دو دارای مدرک دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه هستیم و یک دختر ۹ ساله داریم. تخصص هردوی ما ورزش درمانی و اصلاحی هستش. در حال حاضر هم کلینیک فعال داریم. چقدر شانس مهاجرت کاری داریم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری باید پیشنهاد شغلی داشته باشید که با توجه به رشته ای که گفتین، خیلی راحت نیست. بنظرم از راه های دیگه اقدام کنید.

  6. رضا صالحی گفت:

    سلام من اتش نشانم مدرک تحصیلی فوق لیسانس ایمنی صنعتی ایا میتونم وارد اتش نشانی لوکزامبورگ شوم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان (آتشنشانی ها) درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *