شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ

بازیگر طنز ساشا بارون کوهن، روزنامه نگار لوئیس تروکس و رئیس جمهور اسبق جورج W و بوش از عناوین رایجی در سراسر جهان می باشند. اگر عناوین ذکر شده در فوق نبودند، بدون شک شما گمان می کردید که اخذ رشته تاریخ در دانشگاه امکان پذیر نیست. ارائه انعکاس مناسب از دامنه گسترده مشاغل، موجب تمایل افراد به مطالعه تاریخ شده است. اگر اخذ رشته تاریخ مورد توجه شما قرار دارد، برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های برگزار شده و نحوه اخذ تخصص های موجود فشار دهید تا مشاغل مرتبط با گرایش تاریخ را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی میتوانند به شما در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار رشته تاریخ  کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد تاریخ به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایند.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد تاریخ اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و کار کارشناسی ارشد تاریخ و اخذ پذیرش کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد تاریخ می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کارشناسی ارشد تاریخ و اخذ اقامت سرمایه گذاری با کارشناسی ارشد تاریخ نیز وجود دارند. این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ  می پردازد.

بورسیه تحصیل و کار رشته تاریخ  در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه کارشناسی ارشد تاریخ در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان کارشناسی ارشد تاریخ بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان کارشناسی ارشد تاریخ تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید. زبان تحصیل رشته تاریخ  در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته تاریخ بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ

دوره های در نظر گرفته شده برای گرایش تاریخ

گرایش های مختلف رشته تاریخ در از خارج کشور و معرفی بهترین گرایش رشته تاریخ در خارج از کشور

تحصیل در مقطع کارشناسی گرایش تاریخ سه تا چهار سال به طول می انجامد که باز هم بستگی به ساختار کشور مورد نظر دارد. به طور کلی رشته تاریخ دامنه گسترده ای از انتخابات همراه با شرکت در کلاس ها در سال اول تحصیلی را در اختیار افراد قرار می دهد و پس از آن برای کسب تخصص بیشتر برنامه ریزی می کند.

مطالعه تاریخ تنها به یادآوری وقایع و حوادث تاریخی محدود نمی شود، بلکه مواردی مانند : تجزیه و تحلیل وقایع تاریخی، مطالعه فرایند ها و آثار باستانی در سراسر جهان را نیز در بر می گیرد. برای مثال : شورش های مختلف و جنگ های کشوری شکل گرفته در کشورهای خاص یا چگونگی تحمیل اعتقادات برای نفوذ در افکار افراد معاصر از دیگر موارد مهم در مطالعه تاریخ می باشند.

به طور معمول شما قادر به ارزیابی تکالیفی از جمله : تجزیه و تحلیل بحث های مختلف و پاسخ به بیانیه های آغاز شده خواهید بود. در اواخر سال های تحصیلی یا در طول ترم شما ملزم به شرکت در آزمون هایی خواهید بود. به علاوه، دامنه مطالعات شما مواردی مانند : تمرکز بر پایان نامه و تخصص یافتن در رشته ای مورد علاقه را در بر می گیرد، مواردی که شرکت در بحث های ژرف و تجزیه و تحلیل در مورد مجموعه عناوین با توجه به انتخاب شما را می طلبد.

شرایط ورود

برخی از دانشگاه ها به سوابق تحصیلی افراد و اخذ نمره عالی در درس تاریخ در دوره دبیرستان نیاز خواهند داشت، برای مثال در کشور انگلستان، اخذ رشته تاریخ در صورت عدم داشتن سوابق تحصیلی برای افراد مقدور می باشد. بسیاری از عناوین مانند : هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی قادر به ایجاد آمادگی در افراد جهت اخذ رشته تاریخ خواهند بود که مواردی مانند : سیاست، فلسفه، ادبیات انگلیسی و اقتصاد را شامل می شود.

شهریه دانشگاه های این رشته و هزینه و شهریه تحصیل رشته از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. در آمد رشته تاریخ در خارج از کشور نیز متغیر است و بستگی دارد در کدام کشور قصد داشته باشید با این رشته مشغول به کار شوید.

تاریخ تخصصی

ظاهرا هیچ انتهایی برای اخذ تخصص در گرایش تاریخ با توجه به دوره های موجود و موقعیت های ممکن در نظر گرفته نشده است.

در بعضی از موارد، شرکت در دوره های تخصصی تاریخ در دانشگاه های ملی یا مناطق تاریخی امکان پذیر می باشد. برای مثال امکان اخذ تخصص تاریخ در دانشگاه ملبورن استرلیا یا مراکزی که به این موضوع اختصاص یافته اند وجود دارد در حالی که در دانشگاه ملی Autonoma de Mexico شما قادر به مطالعه تاریخ آمریکای میانه خواهید بود. ناگفته نماند که اخذ تخصص های موجود بستگی به دانشگاه فعلی شما، اعضای دانشکده و پروژه های تحقیقی خواهد داشت. لذا اگر شما علاقه مند به کسب تخصص در رشته ای خاص هستید میبایست به دنبال تحصیل در آکادمی های خاص و شرکت در سخنرانی های مرتبط با گرایش تحصیلی خود باشید.

اخذ تخصص در گرایش تاریخ به مطالعه برنامه هایی مانند : هنر تاریخی، تاریخ کهن، تاریخ جنگ ها، تاریخ اروپا، تاریخ آمریکا و سایر موارد مربوط می شود. لذا امکان انتخاب دوره هایی که بر فرهنگ های ویژه و تاریخ کشور های خاص متمرکز است مانند : تاریخ آمریکا از سال 1789 تا 1865 برای افراد وجود دارد.

با توجه به میزان علایق، شما قادر به عبور از بخش های کتابخانه ای – طرح ریزی در موضوعاتی مانند : سیاست، روابط بین المللی، مطالعات جنسیتی یا جامعه شناسی خواهید بود.

شرایط تحصیل رشته در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس  و همچنین شرایط تحصیل در رشته تاریخ در مقطع دکترا یا PhD نیز باید از دانشگاه های مربوطه مورد سوال قرار گیرد. زبان تحصیل رشته تاریخ در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته تاریخ بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

در این جا چندین دوره تاریخی رایج برای مطالعه در اختیار شما قرار داده شده است که به شرح ذیل می باشد :

جنگ جهانی اول و دوم

بسیاری از ویرانی ها و جنگ های بشری تاریخ در طول این دوره اتفاق افتاد و فضای تاریخی بسیاری را ایجاد کرد. اگر شما قصد مطالعه جنگ های جهانی اول و دوم را دارید، شما قادر به تجزیه و تحلیل منابع مختلف و وقایع مرتبط با آن جهت آگاهی از چگونگی شکل گیری جنگ های جهانی ( برای مثال : ترور فرانتس فردیناند ) خواهید بود. از دیگر موارد مرتبط با این موضوع مواردی مانند : آلمان نازی / رایش سوم، جنگ طلایی و استالینیسم را در بر می گیرد.

دوره میانه

از دیگر مطالعات تخصصی، تمرکز بر دوره میانه به معنای مطالعه پیروزی های نرمان ها و یا مرگ سیاه در انگلستان می باشد. همچنین شما قادر به مطالعه دوره رنسانس، هنرهای تاریخی در دوره رنسانس، تاثیر دوره رنسانس بر تاریخ اروپا و بحث های مختلف تاریخی با توجه به موضوع انتخابی خواهید بود.

اخذ تخصص ( آگاهی در مورد کشوری خاص )

با توجه به موارد ذکر شده، اخذ تخصص در گرایش تاریخ به صورت گسترده ای بستگی به کشور انتخابی شما دارد. برای مثال : در کشور انگلستان شما قادر به مطالعه پیروزی های بریتانیا یا امپراتوری بریتانیا خواهید بود، در حالی که در آمریکا شما قادر به شرکت در دوره هایی که مواردی مانند : استعمار، استقلال یا تاریخ آمریکا را پوشش می دهد خواهید بود. اگر شما علاقه مند به مطالعه تاریخ کشورهای مختلف ( برای مثال : کشور ژاپن از سال 1868 هستید ) دانشگاه های مختلفی وجود دارند که برنامه های تخصصی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهند. اگر شما مطالعه تاریخ دیگر کشورها را انتخاب کرده اید، فرصت گذراندن برخی از اوقات در مکان های مختلف برای شما وجود خواهد داشت.

وضعیت شغل و مشاغل و بازار کار رشته تاریخ در خارج از کشور

با توجه به موضوعاتی مانند : علوم انسانی و علوم اجتماعی، امکان دسترسی به دامنه گسترده ای از مشاغل تاریخی برای فارغ التحصیلان وجود خواهد داشت. فارغ التحصیلان گرایش تاریخ قادر به فراگیری دامنه گسترده ای از دانش تاریخی در گذشته، میزان تلاش های بشری، تجزیه و تحلیل افکار بشری برای ارتباط آن با مشکلات امروزه جامعه بشری خواهند بود، افکاری که با نگرش های عمیقی در مورد سیاست، فرهنگ و انگیزه های اجتماعی، شمایل تاریخی، حوادث و جنبش های تاریخی در آمیخته است. ناگفته نماند که مطالعه تاریخ تمرکز بر مسائلی مانند : فرهنگ، اقتصاد، سیاست و عناوین اجتماعی حاضر در دنیای مدرن را در بر می گیرد.

مشاغل تاریخی برای فارغ التحصیلان موارد زیر را در بر می گیرد :

مشاغل تاریخی ( تحقیق در خصوص میراث فرهنگی )

اگر شما علاقه بسیاری به کسب تخصص در گرایش تاریخ دارید، پیشنهاد می شود که مسئله انجام تحقیقات در بحث تاریخی را دنبال نمایید. این مبحث آموزشی به انجام تحقیقات دانشگاهی، شرکت در سخنرانی ها یا مطالعه میراث فرهنگی در موزه ها، نمایشگاه ها و یا مکان هایی که بر حفظ  آثار تاریخی متمرکز اند مربوط می شود. دیگر مطالعات یا آموزش های تخصصی تر برای خود فرد مفید می باشند.

مشاغل تاریخی ( کار در بخش موزه )

اگر شما قصد کار کردن در موزه ها را دارید، مشاغل تاریخی بسیاری برای شما موجود می باشد. کسب مهارت و تجربه در این بخش برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد بسیار مفید می باشد.

از اهداف اصلی متصدیان موزه آگاهی دادن، آموزش و ایجاد انگیزه در بینندگان می باشد. چه شما مدیر موزه های کوچک باشید و یا در موزه ای بزرگ مشغول به کار باشید، تضمین حفاظت درست از آثار تاریخی و مدیریت موثر کارکنان موزه از مسئولیت های اصلی شما می باشد.

کارمندان موزه با هدف در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار تمامی افراد در سنین مختلف و آموزش های لازم برای بازدید کنندگان فعالیت می نمایند.

کارمندان موزه / نمایشگاه ها، مسئول اجرای تمام پروژه های مدیریتی دائم یا موقتی در نمایشگاه ها، اجرای قوانین موزه، روابط عمومی و سایر موارد خواهند بود.

مشاغل تاریخی ( در بخش های آموزشی )

بسیاری از فارغ التحصیلان گرایش تاریخ، قادر به کار کردن در مراکز آموزشی در مقطع دبیرستان یا دانشگاه به عنوان یک دبیر خواهند بود. برای تدریس مقطع دبیرستان، کسب صلاحیت حرفه دبیری ضروری می باشد، در حالی که برای تدریس در دانشگاه ها، ادامه تحصیل تا مقطع دکتری نیاز می باشد. بسیاری از مشاغل تاریخی در دانشگاه ها مواردی مانند : تدریس و فعالیت های تحقیقی را در بر می گیرند و اعضای دانشکده ملزم به ارائه سخنرانی و یا تدریس خصوصی خواهند بود. ناگفته نماند که فعالیت های تحقیقی بایستی با توجه به گرایش انتخابی صورت گیرد.

مشاغل روزنامه نگاری و رسانه ای

فارغ التحصیلان گرایش تاریخ که مهارت های بسیاری کسب کرده اند، ارزش بسیاری برای کار کردن در مشاغل روزنامه نگاری و رسانه ای برای آنان در نظر گرفته شده است. توانایی شرح مجموعه وقایع تاریخی، بازگو کردن داستان های تاریخی برای ارائه یک گزارش موفق بسیار مفید می باشد. شما به عنوان یک نویسنده، سردبیر یا گوینده در بخش رسانه، قادر به شرح وقایع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همراه با چشمی منتقدانه برای به خاطر سپردن داستان های تاریخی جدید خواهید بود.

بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی

مهارت تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط از جمله مهارت هایی هستند در طول مطالعه تاریخ اخذ می شوند و شما را برای کارکردن در مشاغلی مانند : بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی آماده می کنند. اطلاع در مورد یک جامعه و فرهنگ آن که در طول تاریخ شکل گرفته است، شما را قادر به شناخت و چگونگی ارتباط موثر با مخاطبان، درک چگونگی رفتار با مردم و پاسخ به بخش های مختلف می کند.

دیگر مشاغل تاریخی موجود برای فارغ التحصیلان گرایش تاریخی کار در بخش های حقوقی، تجاری، دارایی ها و بخش های عمومی را در بر می گیرد.

سطح علمی دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد تاریخ

برترین دانشگاه تاریخ دنیا دانشگاه کمبریج در انگلستان می باشد.

شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ  کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل و کار رشته تاریخ  برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد تاریخ به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار رشته تاریخ  به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار رشته تاریخ  را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار رشته تاریخ  بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

25 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار رشته تاریخ

  1. Bizi گفت:

    سلام ، من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و مدرک راهنمای گردشگری بین بین المللی و آیلتس ۷ دارم و نزدیک ۳۰ سالمه
    آیا برای مقطع ارشد میتونم در کانادا تو رشته تاریخ تحصیل کنم ؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بهتر است برای افزایش شانس خود رشته مرتبط را انتخاب نمایید.

  2. هانا بانو گفت:

    سلام وقت بخیر، من دانشجوی کارشناسی تاریخ دانشگاه تهرانم و معدلم هم ۱۸ و خرده ای و نمرات دبیرستانم هم عالیه و سطح زبان انگیسیم intermediate هست میخواستم بدونم برای مهاجرت به کانادا نیاز به مقاله و انجام پژوهش هست ؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیازی به ارائه مقاله ندارید.

  3. ابوالفضل محمدیان برنتی گفت:

    بله ممنون از راهنمایی شما .در صورت نگارش سه یا چهار مقاله پژوهشی و کسب نمره ۷ آیلتس میشه برای پذیرش در مقطع دکتری شانسی دارم ؟ و یا میتونم که دوره کارشناسی یا ارشد را مجددا در دانشگاه های خارجی بخونم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در اکثر کشور ها محدودیت سنی دارد. در صورتیکه شرایط سنی مناسبی داشته باشید می توانید برای ارشد مجدد اقدام نمایید.

  4. ابوالفضل محمدیان برنتی گفت:

    سلام وقت شما بخیر. من مقطع کارشناسی رشته تاریخ رو با معدل ۱۸.۷۰ در دانشگاه تهران تمام کردم. و رتبه دوم کلاس شده بدون کنکور وارد مقطع ارشد شدم. برای مقطع دکتری می خواهم وارد یکی از دانشگاه های معتبر خارجی بشوم . ولی مدرک زبان و مقاله پژوهشی ندارم . اگر میشه راهنماییم کنید .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      متاسفانه بدون مقاله و رزومه پژوهشی قوی شانس اخذ پذیرش در مقطع دکترا وجود ندارد.

  5. احمد گفت:

    سلام. من 42 سال سن دارم و چند سال هست که دکتری تاریخ دارم و چندین ساله که عضو هیئت علمی دانشگاه هستم. طی این چند سال قصد مهاجرت داشتم اما به دلایل مختلف ممکن نشده. چندین بار می خواستم از راه فرصت مطالعاتی یا پست دکتری راه را برای مهاجرت باز کنم که با توجه به بودجه های دانشگاه های ایران و عدم حمایت مالی از فردی که به فرصت مطالعاتی میره عملا این راه ها هم ممکن نشد. پرسشم اینه که برای گرفتن اقامت کانادا و مهاجرت چه راهی را پیشنهاد می دهید؟ در ضمن من لیسانس حقوق هم دارم از دانشگاه پیام نور. آیا می توانم برای ارشد حقوق فاند یا بورسیه تحصیلی بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای ادامه تحصیل رشته های حقوق در کانادا نیاز به شرکت و قبولی در ازمون دارید. علاوه بر آن با توجه به شرایط سنی بهتر است روش دیگری را انتخاب نمایید.

  6. Mona گفت:

    سلام
    من خرداد ارشد تاریخ دارم …و دارم زبان هم یادمیگیرم .معدلم ۱۵ هست بهترین کشور ها برای پذیرفتن دانشجو تاریخ در سطح عادی کجاست …استاد خودمون فرانسه درس خوندن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور فرانسه، ایتالیا و غیره کشور های مناسبی برای ادامه تحصیل شما می باشد. انتخاب کشور بسته به علایق، تسلط زبانی و غیره شما دارد.

  7. Maryam گفت:

    سلام من رشته ی دبیرستانیم تجربی بوده.دو ساله ک کنکور میدم اما علاقه ی زیادی به خواندن تاریخ دارم چجوری میتونم برم به این رشته؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      قوانین هر کشور و دانشگاه برای تحصیل متفاوت است. شما نیاز به انتخاب کشور و سپس دانشگاه دارید. شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا در انتخاب به شما یاری نمایند.

  8. علیزاده گفت:

    سلام من میخوام کنکور بدم رشته انسانی هستم و معدلم بیست هست و واقعا تاریخ رو دوست دارم ازطرفی خانوادم میگن روان شناسی بخون چون بازار کاره خوبی داره ،واقعا بازار کار داره رشته تاریخ؟ و آیا امکان مهاجرت برای کسایی که وضعیت مالی خوبی ندارن هست؟ و چه دانشگاهی برای رشته تاریخ عالی هست و با مدرکش میتوان مهاجرت کرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بازار کار بسته به توانایی و استعداد شما و همچنین کشور انتخابی شما دارد. با داشتن رزومه علمی و پژوهشی قوی می توانید برای اکثر کشور ها اقدام نمایید.

  9. ستاره گفت:

    سلام
    من معلم تاریخ هستم
    ارشد تاریخ هم دارم
    آیا میتونم مهاجرت کنم ؟؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت شرایط سنی، تسلط زبانی، رزومه علمی شما مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  10. خراسانی گفت:

    سلام
    من 38ساله ارشدتاریخ تهران دارم
    متاهل ودارای یک فرزند
    چجوری میتونم مهاجرت کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مهاجرت متفاوت است که عبارتند تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری و یا ازدواج. هر کشور و روش شرایط مربوط به خود را دارد. شما می توانید با ما در ارتباط باشید تا بابررسی شرایط دقیق تر شما، مشاوره بهتری را دریافت نمایید.

      1. Amir گفت:

        سلام
        من دانشجوی کارشناسی تاریخ هستم
        رزومه خوبی ندارم و معدلم 16 میباشد ولی به زبان انگلیسی تسلط دارم
        برای ارشد میتونم بورسیه دانشگاه های کانادا یا آمریکا بشم؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و احترام
          برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور هایی مانند کانادا رزومه پژوهشی مانند مقالات isi، ژورنال ها و غیره و علاوه بر این ها معدل و ریزنمرات شما نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  11. مرضیه گفت:

    سلام من ارشد تاریخ دارم از یکی از دانشگاههای تهران .در دانشگاه مشغول تدریسم و الان قصد مهاجرت به آلمان دارم واسه دکتری که از طریق ازدواج با فردی ایرانی که ساکن اونجاس می تونم اقدام کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید از طریق ویزای ازدواج برای دریافت اقامت اقدام نمایید.

  12. اسدمحمدبیگی سلخوری گفت:

    ادامه تحصیل در ترکیه والمان و روسیه درکل خارج از ایران بخاطر شرایط کار خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *