شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی

بسیاری از افراد تصور می کنند که مطالعه روانشناسی تنها به تجزیه و تحلیل رفتار اشخاص مربوط می شود. اما در پاسخ به آنان باید گفت که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرایش روانشناسی مقاله زیر را مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

این بسیار حائز اهمیت است که افراد از تفاوت مابین گرایش های روانشناسی و روانپزشکی آگاه شوند. گرایش روانشناسی، گرایشیست که به مطالعه خصوصیات، رفتار، افکار، اعمال، روابط و واکنش اشخاص مربوط می شود.

این در حالیست که مطالعه گرایش روانپزشکی با تشخیص، مدیریت، شناخت و جلوگیری از اختلالات روانی در ارتباط است. کسب تخصص در این گرایش تنها برای کسانی که مدرک دکترای پزشکی را در اختیار دارند مناسب می باشد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل و اخذ مدرک پزشکی این مقاله را مطالعه نمایید.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار رشته روانشناسی کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد روانشناسی اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و کار کارشناسی ارشد روانشناسی و اخذ پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کارشناسی ارشد روانشناسی و اخذ اقامت سرمایه گذاری با کارشناسی ارشد روانشناسی نیز وجود دارند. این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی می پردازد.

بورسیه تحصیل و کار رشته روانشناسی در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه کارشناسی ارشد روانشناسی در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان کارشناسی ارشد روانشناسی بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان کارشناسی ارشد روانشناسی تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید. زبان تحصیل رشته روانشناسی  در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته روانشناسی بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی

ساختار دوره ها و شرایط ورود

رشته روانشناسی چه مواردی را در بر می گیرد ؟

بسیاری از مدارک روانشناسی با علوم طبیعی و علوم مرتبط با زندگی بشری در ارتباط است. جهت اخذ این مدرک افراد ملزم به شناخت علوم انسانی، جرم شناسی و فلسفه خواهند بود. در نتیجه، تمامی این موارد بستگی به سوابق تحصیلی شما در آکادمی خواهد داشت چرا که مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی بسیار گسترده و متنوع می باشند. با شرکت در دوره های مرتبط با این گرایش شما قادر به اخذ مدرکی با عناوینی نظیر : BSc ( کارشناسی علوم ) یا BA ( کارشناسی هنر ) خواهید بود.

بسیاری از دوره های در نظر گرفته شده برای دانشجویان روانشناسی، در ابتدا با معرفی دوره ها و شناخت عناوین مرتبط با روانشناسی آغاز خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشید که دوره های آغازین مواردی نظیر: کشف و شناخت میزان سلامت ذهنی، شناخت رفتارهای دوران کودکی و شناخت علوم بنیادین را در بر خواهد گرفت.

در سال های آتی مطالعه گرایش روانشناسی به کسب دانش تخصصی تر، شناخت فرایندها، شناخت علوم مرتبط با مغز و اعصاب، روانشناسی گروهی از افراد خاص و مطالعه عناوینی چون جرم شناسی، افراد قربانی شده، سوء استفاده ها، شناخت آسیب های روحی و روانی و روان شناسی افراد مسن منجر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در سال های پایان تحصیل شما ملزم به انجام تحقیقات کلی تر، جمع آوری داده ها از طریق مشاهده و مطالعه علمی عملکرد مغز انسان خواهید بود.

شرایط ورود جهت اخذ رشته روانشناسی

 شرایط ورود جهت اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت می باشد. ناگفته نماند که بسیاری از دانشگاه های بسیار عالی به صلاحیت بسیار خاص نیاز نخواهند داشت، این در حالیست که برخی از دانشگاه های دیگر به پیشینه تحصیلی بسیار عالی افراد ( به ویژه در درس ریاضیات ) و یک نگرش کلی نسبت به عناوین علمی و غیر علمی نیاز خواهند داشت. به طور کلی دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه ها به کسب مهارت در علوم مورد نظر و گرایش علوم انسانی نیاز خواهند داشت.

شهریه دانشگاه های این رشته و هزینه و شهریه تحصیل رشته از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. در آمد رشته روانشناسی در خارج از کشور نیز متغیر است و بستگی دارد در کدام کشور قصد داشته باشید با این رشته مشغول به کار شوید.

ساختار دوره ها و روش های ارزیابی

به طور معمول اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی سه تا چهار سال به طول می انجامد. برخی از دانشگاه ها و موسسات کسب تجارب کاری مرتبط با گرایش روانشناسی برای شرکت در دوره ها را از افراد می خواهند. انتخاب مکان مناسب برای کسب تجارب کاری بسیار متنوع می باشد و کارکردن در بیمارستان ها، زندان ها و مراکز توانبخشی را در بر خواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که کسب تجارب در این اماکن برای اثبات مهارت های ویژه و کسب مشاغل مورد نظر در آینده بسیار مفید و مهم می باشد.

اگر دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید پیشنهاداتی در خصوص مکانی برای کسب تجارب کاری به شما ارائه نداد، خود شما ملزم به گزینش یک مکان مناسب برای کسب تجارب کاری خواهید بود. اگرچه مسئله کسب تخصص و کسب تجارب کاری برخی از اوقات دشوار به نظر می رسد، اما گزینه های انتخابی بسیاری جهت ایفای نقش دلخواه برای شما در نظر گرفته خواهد شد. برای مثال افرادی که قصد تحصیل در گرایش روانشناسی را دارند قادر به کارکردن با کودکان و بزرگسالان ( با توجه به تمامی دشواری های یادگیری آنان )، مربی گری، کارکردن در خانه سالمندان و یا مراقب از افراد در خانه خواهند بود.

شرایط تحصیل رشته در مقطع کارشناسی یا لیسانس  و همچنین شرایط تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع دکترا یا PhD نیز باید از دانشگاه های مربوطه مورد سوال قرار گیرد. زبان تحصیل رشته روانشناسی در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته روانشناسی بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

رشته روانشناسی معمولا، روش های آموزشی بسیار متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و آنان را در جهت کسب مهارت های متنوع و مورد نیاز یاری می نماید. اخذ رشته روانشناسی معمولا شرکت در فعالیت های عملی، شرکت در سخنرانی ها و سمینارها، استفاده از نظریه های روانشناسی و ابزارآلات، انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده ها و کار با نرم افزارهای پیشرفته را می طلبد. روش های ارزیابی متفاوت می باشد اما به طور معمول مواردی نظیر : شرکت در آزمون ها، ارائه مقاله، کار در آزمایشگاه، ارائه گزارش کار و کار بر روی پروژه های گروهی را در بر خواهد گرفت.

کسب تخصص

در زیر به بررسی گرایش های مختلف رشته روانشناسی در از خارج کشور و معرفی بهترین گرایش رشته روانشناسی در خارج از کشور می پردازیم.

تخصص های رشته روانشناسی

دانشجویان گرایش روانشناسی ( سال دوم و یا سوم تحصیل ) قادر به کسب تخصص در گرایش های مختلف با توجه به میزان و نوع علایق خود خواهند بود. همچنین فرصت کسب تخصص در عناوین روانشناسی با توجه به میزان علایق و استعداد شما که توسط اعضا و هیئت آموزشی دانشگاه تعیین می گردد برای شما وجود خواهد داشت. در فهرست زیر عناوین روانشناسی که افراد قادر به تمرکز در آنان خواهند بود معرفی شده است.

روانشناسی بالینی

این شاخه از روانشناسی به مطالعه عملکرد ذهن، پریشانی های احساسی و تندرستی مربوط می شود. با مطالعه این شاخه از روانشناسی شما قادر به شناخت چگونگی استفاده از دامنه گسترده ای از نظریه ها، چگونگی شرکت در مصاحبه ها، انجام مشاهدات، چگونگی گرفتن تست روانشناسی، ارزیابی موقعیت های افسردگی، اظطراب و شناخت مشکلات موجود در برقراری ارتباط خواهید بود. به خاطر داشته باشید که امکان همکاری روانشناسان بالینی با گروه های سلامت و درمان، مراقبت های اجتماعی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص بهبود روش های درمانی، مشاوره و یا دیگر درمان ها وجود خواهد داشت.

روانشناسی مغز و اعصاب

روانشناسی مغز و اعصاب که بر عملکرد مغز و رابطه آن با فرایند های روانشناسی و رفتار متمرکز است. برای کسب تخصص در این گرایش افراد ملزم به شناخت انواع مسائل و مشکلات مرتبط با مغز و اعصاب نظیر : بیماری های مرتبط با انحطاط مغزی، آسیب و صدمات مغزی، سکته مغزی، تومورو بیماری های ذهنی که در اثر مصرف داروهای سمی یا مشکلات مربوط به سوخت و ساز بدن ایجاد می شود خواهند بود. به علاوه روانشناسان مغز و اعصاب قادر به همکاری با گروه های بزرگتر و ارائه پیشنهاداتی در خصوص درمان و معالجه برای بیماران و خانواده آنان خواهند بود.

روانشناسی آموزشی

این شاخه از روانشناسی قادر به پوشش دهی عناوینی چون، ارزیابی دشواری های یادگیری، شناخت اظطراب ها و نگرانی های اجتماعی و احساسی، شناخت استراتژی های روانشناسی و ارائه راه حل هایی جهت کمک به فرایند های یادگیری آسان خواهد بود. فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی آموزشی قادر به اخذ مشاغل مرتبط با روانشناسی، شرکت در فعالیت هایی که با تحقیق و مشاوره در ارتباط است و برقراری ارتباط مستقیم با کودکان، والدین و دبیران خواهند بود.

روانشناسی جرم شناسی و مرتبط با قانون

این شاخه از روانشناسی بر ماهیت روانشناسی، شناخت جرم و رفتار مجرمان متمرکز است. با کسب تخصص در این گرایش افراد قادر به تمرکز بر مواردی نظیر : چگونگی ارزیابی ریسک ها، شناخت خصوصیات و رفتار زندانیان، شناخت برنامه هایی در جهت درمان و بهبود، تجزیه و تحلیل جرم و ارزیابی میزان سلامت ذهنی خواهند بود. با مطالعه روانشناسی جرایم شما قادر به اخذ مشاغل مورد نظر و یا همکاری با اداره ی پلیس، زندان ها، خدمات اجتماعی، بخش های مرتبط با سلامت و درمان و حضور یافتن در دادگاه به عنوان یک شاهد خواهید بود. ناگفته نماند که شما قادر به شرکت در دعاوی مدنی نظیر : گرفتن حضانت فرزندان خواهید بود.

وضعیت شغل و مشاغل و بازار کار رشته روانشناسی در خارج از کشور

مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی

مشاغل بسیاری برای فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی در نظر گرفته شده است. افرادی که روانشناسی آموزش ندیده هستند قادر به همکاری با بخش های مرتبط با روانشناسی نظیر : بخش های سلامت و درمان، بخش های مرتبط با سلامت ذهنی و همکاری با دیگر سازمان ها به منظور ایفای نقش خود خواهند بود. از نمونه های این امر هنر و موسیقی درمانی، کار اجتماعی، زبان و گفتار درمانی، شغل درمانی و مشاوره دادن می باشد.

این بسیار مهم است که بدانید، که مشاغل روانشناسی تنها به کارکردن در مراکز سلامت و درمان مربوط نمی شود. چرا که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی قادر به کارکردن در بخش های تحقیقاتی، نظارت بر بخش های اجتماعی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص آموزش، روابط، جرایم و تنبیه، تبلیغات، مدیریت، فعالیت در محیط های کاری و آموزش مهارت های ورزشی به آنان خواهند بود.

مشاغل روانشناسی در مراکز سلامت و درمان

بسیاری از مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی ( چه دولتی باشد چه خصوصی ) با مراکز سلامت و درمان در ارتباط است. این نکته را فراموش نکنید که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی قادر به ایفای نقش های نظارتی، نقش های تحقیقی، نقش های درمانی و یا نقش های معالجه ای خواهند بود. از مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی عبارت است از :

روانشناس

برای یک روانشناس خبره شدن، شما ملزم به اخذ مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و یا کسب تخصص در گرایش خاص خواهید بود. به طور کلی روانشناسان افرادی هستند که با دامنه گسترده ای از مردم ( بیماران و مشتریان ) در ارتباط اند و با هدف شناخت رفتار، افکار، احساس، انگیزه و اعمال آنان وارد عرصه کار می شوند. به علاوه روانشناسان قادر به کسب تخصص در عناوین منحصر به فردی نظیر : سلامت ذهن، مشاوره شغلی و مشاوره تحصیلی خواهند بود.

روان درمانگر حرفه ای

روان درمانگر، فردیست که با اشخاص، گروه ها، زن و شوهران و خانواده ها سر و کار دارد. از اهداف اصلی فرد روان درمانگر، کمک به افراد در جهت غلبه بر مشکلات احساسی و عناوین مرتبط با آن و شناخت علایق و توانایی های آنان می باشد. فرد روان درمان قادر به استفاده از تمامی رویکردها ی رفتاری نظیر : استفاده از روش هایی برای شناخت و تشخیص رفتارها، شناخت روش های رفتار درمانی، شناخت روانشناسی پویا، روانشناسی خانواده ها به صورت نظامند، استفاده از روش های روانشناسی ترکیبی، شناخت روانشناسی های چند منظوره و کسب تجارب در خصوص درمان های ساختاری و موثر خواهد بود.

مشاغل روانشناسی ( در آموزش )

فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی که به اخذ مشاغل آموزشی علاقه مندند، گزینه های انتخابی بسیاری برای آنان وجود خواهد داشت. شما به عنوان یک دبیر با صلاحیت قادر به آموزش سطح متوسطه و یا همکاری با بخش های مرتبط با خدمات اجتماعی نظیر : زندان ها جهت آموزش به زندانیان و یا ارائه پیشنهاداتی برای کمک به قشر نوجوان خواهید بود. آموزش و تدریس در دانشگاه ها مستلزم انجام تحقیقات شخصی و کارکردن در ساختمان های روانشناسی جهت کسب تجارب کاری خواهد بود.

از دیگر مواردی که روانشناسان بخش آموزش با آن در ارتباط هستند، آموزش کودکان و افراد جوان در جهت ارتقای سطح تحصیل آنان می باشد. از اهداف اصلی این گرایش، افزایش میزان یادگیری افراد و حل مسائل و مشکلات مرتبط با دشواری های یادگیری می باشد.

به طور کلی داشتن پیشینه تحصیلی در گرایش روانشناسی، برای ایفای دامنه گسترده ای از نقش های آموزشی موثر خواهد بود. چرا که با این پیشینه تحصیلی شما قادر به چگونگی تدریس به دانش آموزان خواهید بود.

مشاغل روانشناسی ( در تحقیق )

اخذ مشاغل روانشناسی در تحقیق بستگی به نوع دانشگاه انتخابی شما خواهد داشت. سازمان های تحقیقی مستقل، دامنه گسترده ای از سازمان ها و بخش های دولتی و خصوصی همگی در حیطه گرایش روانشناسی فعالیت می نمایند. برای مثال، شما قادر به انجام تحقیقات ( در جهت منفعت دولت ) و با استفاده از راه های موثر خواهید بود. ناگفته نماند که فارغ التحصیلان این گرایش قادر به تشویق افراد در خصوص تغذیه سالم و انجام تحقیقات در خصوص شرکت ها در جهت افزایش میزان شادی افراد در محل کار خواهند بود. به طور معمول امکان غلبه کردن بر دشواری های گفتاری، چگونگی شناخت رنج بیماران به دلیل آسیب های مغزی و یا کشف فشارهای موجود بر کودکان برای شما وجود خواهد داشت.

مشاغل روانشناسی ( در صنعت خلاق )

 صنعت خلاق مبحثی بسیار گسترده می باشد که با تمامی جوانب علم هنر و علوم انسانی در ارتباط است و مواردی نظیر : رسانه ها، تبلیغات و هنرهای بصری در تمام جهان را در بر خواهد گرفت. بخاطر داشته باشید که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی در این صنعت از ارزش بسیار والایی برخوردارند چرا که آنان از چگونگی رفتار بشری، میزان انگیزه آنان، چگونگی تجزیه و تحلیل، حل مشکلات، چگونگی دلیل آوردن، توسعه ایده ها و چگونگی ارائه پیشنهادات کاملا آگاهند.

در کنار قابلیت ها و توانایی های ذکر شده در فوق، فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی توانایی کنترل داده ها و همکاری با افراد در جهت اخذ مشاغل مورد در نظر در صنعت نظیر : کارکردن در بخش IT، امور مالی، بخش های حقوقی، بخش های مدیریتی، کار کردن در بازار و بر عهده گرفتن مسئولیت مدیریت کارآمدی کارمندان را خواهند داشت.

سطح علمی دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد روانشناسی

  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه داندی
  • دانشگاه ادینبرگ نپییر
  • دانشگاه کویین مارگارت
  • دانشگاه کویینز بلفاست
  • دانشگاه اولستر
  • دانشگاه پلیموث
  • دانشگاه ناتنیگهام
  • دانشگاه وست لندن
  • دانشگاه غرب انگلستان، بریستول
  • دانشگاه برایتون
  • دانشگاه کمپس داتشگاه سافولک
  • دانشگاه سنت جرج دانشگاه لندن
  • دانشگاه شفیلد
  • دانشگاه متروپولیتن منچستر
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه ساوت بنک لندن
  • دانشگاه کییل
  • دانشگاه ایست انگلیا
  • دانشگاه کریست چرچ کانتربری
  • دانشگاه دو مونت فورت

شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا تحصیل و کار رشته روانشناسی در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل و کار رشته روانشناسی برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار رشته روانشناسی به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار رشته روانشناسی را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار رشته روانشناسی بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

210 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی

  1. مرسانا گفت:

    سلام خانم طاهریان،می خواستم بدونم تحصیل در رشته روانشناسی،اونم در ایران محدودیت سنی داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هر کشور الزامات مربوط به خود را دارد. در ابتدا نیاز به انتخاب کشور دارید. کارشناسان ما می توانند در رابطه با انتخاب کشور به شما کمک کنند.

  2. مهدی گفت:

    سلام با مدرک لیسانس زبان و فوق لیسانس روانشناسی و البته سابقه کارو کارورزی مناسب میشه در اروپا کاری اقدام کرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، برای کشوری مانند سوئد امکان اقدام وجود دارد.

      1. صبا گفت:

        با سلام.کسی که مدرک کارشناسی آن روانشناسی نبوده امکان ادامه تحصیل در مقطع ارشد روانشناسی برایش مقدور می باشد ؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و احترام
          بستگی به کشور انتخابی شما دارد، برای بسیاری از کشور ها نیاز به انتخاب رشته تحصیلی مرتبط است.

  3. سمیه صفدری گفت:

    سلام من فارغ التحصیل سال ۱۳۹۶ هستم از رشته ی روانشناسی متاهلم و فرزند دارم میخواهم در مقطع فوق لیسانس ادامه ی تحصیل بدهم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل بسته به کشور هدف نیاز به ارائه مدارک و الزامات خاص را دارید. این شرایط شامل مدرک زبان، شرایط سنی و غیره است.

  4. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل روانشناسی عمومی از دانشگاه زنجان با معدل 19.75 و ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طبابایی تهران با معدل18 هستم
    فعلا مدرک زبان ندارم آیا امکان بورسیه دکتری در اروپا یا کانادا هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت تحصیل دکترا نیاز به ارائه مدرک زبان دارید. همچنین سابقه علمی شما نیز حائز اهمیت است.

  5. ملیکا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۲۱ساله و کارشناسی مهندسی نرم افزار دارم اما می خوام روانشناسی بخونم و اینده شغلی داشته باشم میخواستم راهنماییم کنید که از کجا َشروع کنم ؟ ایا باید کنکور بدم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شرایط تحصیل در هر کشور متفاوت است و بسته به دانشگاه و کشور انتخابی شما دارد.

  6. علی گفت:

    سلام. سن 26/ لیسانس روانشناسی از دانشگاه دولتی با معدل 18/5 / آیلتس 7 / مجرد / سه سال کامل سابقه کار با بیمه و 150 میلیون تومان تمکن مالی، آیا میتونم به صورت کاری اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید جهت اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  7. شاهین گفت:

    سلام و روز بخیر
    من در حال تحصیل دکتری روانشناسی بالینی هستم. یعنی یکی دوسال دیگه تا فارغ التحصیلی دارم.
    ۸ سال سابقه کار مرتبط دارم در اداره دولتی. الان کارمندم.
    زبانم در حد متوسطه و قصد گرفتن مدرک دارم.
    مجرد. سی و هفت ساله

    شانس من برای ویزلی شغلی چطور هست؟
    سپاس از پاسخ شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کشور سوئد برای فارغ التحصیلان با استعداد رشته روانشناسی ویزای کاری ارائه می دهد.

      1. شاهین گفت:

        ممنون از پاسخ شما
        بجز سوئدکشور دیگری مناسب وضعیت من نیست؟
        چون فکر میکنم یکی از ملزومات ویزای کاری سوئد تسلط به زبان سوئدی باشه

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام
          ویزای گروه کارد درمان سوئد نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد.

  8. Donya گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه و امسال تعیین رشته دارم خواستم برم انسانی
    بعد برای دانشگاه برم رشته روانشناسی رشتش چطوریه آسونه یا سخته من فعلا معدلم ۱۸ نیم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      رشته روانشناسی جزء رشته های پر متقاضی در کشور های دیگر است. به همین علت بهتر است رزومه قوی را ارائه دهید.

  9. بنده خدا گفت:

    سلام. میخواستم بدونم کشور ترکیه برای رشته روانشناسی مناسب هست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور ترکیه دانشگاه های معتبری دارد که می توانید در رشته حقوق انتخاب نمایید.

  10. الناز گفت:

    با سلام و تشکر. آیا برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در گرایش‌های روانشناسی در دانشگاه‌های ایتالیا. حتما باید لیسانسی که گرفتیم مرتبط باشد یعنی در گرایش‌های روانشناسی باشد؟؟؟؟ من ارشد روانشناسی و لیسانس زبان انگلیسی دارم آیا میتوانم در گرایش‌های روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا روانشناسی در ایتالیا ادامه تحصیل بدهم یا باید از اول لیسانس روانشناسی بگیرم؟؟؟؟؟؟خواهشمندم راهنمایی فرمایید. با تشکر فراوان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، بهتر است برای افزایش شانس پذیرش خود مدارک تحصیلی مرتبطی را ارائه دهید.

  11. الناز گفت:

    با سلام و تشکر.کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی با معدل17/43و لیسانس زبان انگلیسی 12/43هردو از دانشگاه آزاد دارم. یه کتاب ترجمه شده و 4 سال سابقه کار روانشناسی و تعدادی زیادی گواهینامه شرکت در کارگاه‌های روانشناسی دارم. اکنون ساکن ایتالیا هستم میخواهم در گرایش‌های روانشناسی در مقطع دکترا و یا کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های ایتالیاادامه تحصیل دهم. آیا با توجه به داشتن لیسانس نامرتبط امکان پذیرفتن من وجود دارد؟؟چون انطور که من متوجه شدم ظاهرا برای شرکت حتی در مقطع فوق لیسانس روانشناسی در ایتالیا به حداقل سه سال لیسانس در گرایش‌های روانشناسی نیاز است.آیا باید از لیسانس روانشناسی شروع کنم.؟؟ خواهشمندم در صورت امکان راهنمایی فرمایید که چگونه می‌توانم به این هدف برسم. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل کارشناسی ارشد در ایتالیا نیاز به ارائه مدرک کارشناسی مرتبط دارید.

  12. شکوفه شادان گفت:

    سلام من لیسانس روانشناسی با معدل 18.50 دارم
    فوق لیسانس روانشناسی سنجش و اندازه گیری(روانسنجی) هم با معدل 16.50 دارم
    یه مقاله داخلی دارم و یه کتاب چاپ کردم. و عضو سازمان نظام روانشناسی، انجمن روانشناسان آمریکا و ایران هم هستم.
    مدرک مربیگری اتیسم دارم و تو زمینه روانشناسی کار هم کردم. دو تا مدرک معلمی زبان دارم و دارم برای آیلتس جنرال اقدام می کنم.
    می خواستم بدونم برای من کشوری هست که بتونم برای کار یا تحصیل روانشناسی برم که بورس هم بشم و هزینه های اولیه به چه صورته؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، کشور هایی مانند سوئد، دانمارک، آلمان امکان اخذ ویزای کاری رشته های گروه درمان امکان پذیر است.

  13. ایدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    من کارشناسی نامرتبط دارم و میخوام برای ارشد روانشناسی اقدام کنم ولی با مصوبه جدید برای بالینی نمیتونم و باید عمومی بخونم،با این وضعیت میتونم برای دکترا بالینی پذیرش بگیرم؟یا اگر گرایش ارشد و دکترام هردو عمومی باشه اجازه کار بالینی در کشوری مثل کانادا یا المان خواهم داشت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کار و یا تحصیل در کشور های دیگر نیاز به ارائه مدارک تحصیلی مرتبط دارید. ارائه مدارک غیر مرتبط شانس ویزا و پذیرش شما را پایین می آورد.

  14. مینا گفت:

    سلام و وقتتون بخیر. من مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از یکی از دانشگاه های ایتالیا دارم و میخواستم ببینم که با مدرکم میتونم برای کار در کشورهای اروپایی دیگر اقدام کنم؟ و اینکه بازار کار روانشناس ها در ایتالیا چطور هستش؟ چقدر احتمال داره بتونم توی خود ایتالیا کار پیدا کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      اکثر دانشگاه های ایتالیا در کشور های اروپایی دیگر نیز به رسمیت شناخته شده است. شما می توانید با مدرک کارشناسی ایتالیا در این کشور و یا کشور های دیگر شروع به کار نمایید.

  15. امیر گفت:

    سلام کارشناسی روانشناسی دارم با معدل نزدیک ۱۷ میخواستم بدونم اگر مدرک زبان المانی یگیرم میتونم برای دانشگاه دولتی که رایگان باشه پذیرش بگیرم ارشد؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، شانس اقدام برای شما وجود دارد.

  16. ایدا گفت:

    متشکر بابت جواب دهیتان.. پس فرضا لیسانس فیزیک رو از پیام نور و لیسانس روانشناسی رو از دانشگاه روزانه گرفتم، ابتدا برای گرفتن مدرک ارشد روان شناسی از خارج اقدام کنم. اگر قبول نشدم برای بورسیه ، شروع کنم به گرفتن مدرک ارشد از دانشگاه دولتی فیزیک در ایران و برای دکترا ی فیزیک بورسیه بگیرم.الان میشه گفت که رشته ی مرتبط دارم ؟؟ چون هم لیسانس فیزیک هم لیسانس روان شناسی رو خاهم داشت ، باز هم احتمال بورسیه از روانشناسی یا فیزیک کمه؟ یا بهتره فقط روانشناسی رو بخونم و در کنارش هیچ مدرکی تا زمان گرفتن بورسیه نداشته باشم؟؟
    و سوال اخر : ایا فرضا بعد از بورسیه (سوئد یا انگلستان) امکان دارد که فیزیک رو در خارج کشور بگیرم در حالی که بورسیه شده از روان شناسی ام؟؟؟؟؟
    خیلییبیی ممنون میشوم اگر راهنماییی ام کنین. دوباره متشکر میکنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای بورسیه تحصیلی سابقه علمی شما بسیار حائز اهمیت است. به شما توصیه می کنیم برای مشاوره بهتر با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل نمایید.

  17. ای دا گفت:

    سلام مجدد و خسته نباشید. ببخشید ایا گرفتن لیسانس فیزیک از پیام نور و همزمان با ان گرفتن لیسانس روان شناسی از دانشگاه روزانه، احتمال اخذ پذیرش رو کم میکنه؟؟ چون شنیدم که تغییر مقطع امکان اون رو پایین میاره.
    ممنون و متشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      اخذ مدرک تحصیلی از دانشگاه های دولتی اعتبار بیشتری دارد. همچنین در نظر داشته باشید که برای تحصیل نیاز به انتخاب رشته های تحصیلی مرتبط دارید.

  18. سعید یاوری گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من لیسانس زیست شناسی و ارشد بالینی از دانشگاه دولتی دارم. ولی سابقه کار ندارم. میتونم برای کار درمان توی اروپا ویزای کاری بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، رشته روانشناسی بالینی جزء رشته های مورد نیاز کشور سوئد است.

  19. ایدا گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من برای ایندم دو راه گذاشتم.اولی اینکه : مدرک کارشناسی روانشناسی روزانه رو بگیرم که چهار سال طول میکشد.بعد از گرفتن مدرک،برای کنکور ارشد فیزیک برای دانشگاه روزانه اقدام کنم. در کنارش هم به المپیاد فیزیک شرکت کنم . تمام تلاشم رو بکنم تا نمرات دانشگاهیم رو عالی بکنم و رتبه ی خوبی در المپیاد بدست بیارم بعدش بورسیه تحصیلی برای دکترای فیزیک اقدام کنم.ینی مدرک دکترا رو از خارج از کشور بگیرم.
    دومین راه حل این هست که: مدرک روان شناسی کارشناسی رو از دانشگاه روزانه معتبر بگیرم و نهایت تلاشم رو بکنم برای کسب نمرات عالی دانشگاهی . سپس ادامه بدم و برای ارشد روانشنتسی خودم رو اماده کنم. و در کنارش المپیاد روان شناسی رو هم بدم. با کسب رتبه ی خوب در المپیاد روانشناسی و نمرات عالی دانشگاهی ، برای بورسیه اقدام کنم و در کشوری که تونستم بورسیه بگیرم در همان کشور در کنار روانشناسی،فیزیک رو هم بخونم چون ب شدت به فیزیک و ریاضی علاقه دارم ولی روان شناسی رو هم دوست دارم
    سوم: بعد از اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی ،برای ارشد بورس بگیرم اگ نتونستم،از فیزیک ادامه بدم. حالا کدوم راه بهتر است؟؟؟؟ کدوم راه سریعتر است؟ به فیزیک بیشتر بورس میدن یا به روانشناسی؟؟ بسیار سپاسگزار خاهم بود اگر من را راهنمایی کنید.ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در ابتدا نیاز به انتخاب کشور مقصد دارید. هر کشور و دانشگاه الزامات و بازار کار مربوط به خود را دارد. شما می توانید برای انتخاب کشور مقصد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  20. نيلوفر راد گفت:

    سلام وقت بخير
    من با ليسانس غير مرتبط قصد دارم براي ارشد روانشناسي بخونم. چون هدفم اپلاي كردن براي دكترا هست به نظرتون بين دو گرايش عمومي و باليني روي كدوم يكي بيشتر سرمايه گذاري كنم؟ چون خيلي شنيدم گرايش باليني شانس زيادي براي پذيرش گرفتن و انجام كار درمان تو اروپا نداره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور های خارجی نیاز به ارائه مدارک تحصیلی مرتبط دارید. گرایش روانشناسی بالینی در اکثر کشور های اروپایی مشمول دریافت ویزای کاری گروه درمان می شود.

  21. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید ورود به دانشگاه رشته روانشناسی شرایط سنی دارد؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط تحصیل و محدودیت سنی بسته به دانشگاه و کشور انتخابی شما دارد.

  22. آتیسا گفت:

    سلام من دانشجوی ترم آخر روانشناسی ام. معدل کلم 12و20صدم. میخوام برای ارشدم برم آلمان درس بخونم آیا بخاطر معدل پایینم قبولم میکنن؟؟ یا اینکه ارشد رو همینجا بگیرم و با معدل بالاتر برای دکترا برم؟؟

    در کل قصدم مهاجرته.هیچ سرمایه ای هم ندارم.میخوام برم اونجا مشغول ب کار بشم.
    لطفا راهنماییم کنید

    24سالمه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل در آلمان بابت رقابت بسیاری که وجود دارد نیاز به ارائه رزومه علمی قوی تری دارید. برای کسب مشاوره دقیق تر می توانید از طریق واتس اپ رزومه خود را برای ما ارسال نمایید.

  23. نرگس میری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ارشد روانشناسی دارم برای دکترا می خوام ویزای تحصیلی بگیرم دخترم ۱۹ سالش هست و داروسازی می خواد بخونه کدوم کشور برای من خوبه که دکترا روانشناسی و داروسازی هم داشته باشه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      اکثر کشور های اروپایی، کانادا و استرالیا و غیره هر دو رشته را ارائه می دهند. تحصیل در هر کشور بسته به شرایط شما دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا با بررسی شرایط شما بتوانید مشاوره بهتری را ارائه دهیم.

  24. گلی گفت:

    سلام من ۲۶سالمه فوق لیسانس روانشناسی عمومی دانشگاه ازاد دارم میخاستم بدونم با توجه به اینکه شرایط مالی چندان خوبی ندارم برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری و کار برای کدوم کشور میتونم اقدام کنم و اینکه میتونم از ابتدا همسرم و بچه ی ۳ سالم رو با خودم همراه ببرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشوری مانند سوئد برای روانشناسان سراسر دنیا فراخوان زده است و ویزای کاری ارائه می دهد. با توجه به این ویزای کاری گروه درمان میتوانید همسر و فرزندتان را نیز با خود ببرید.

  25. Mohammadi گفت:

    سلام.بنده مدرک کودکیاری در مقطع کاردانی را دریافت کرده ام. ميخوام بدونم ميتونم کارشناسی رو در کشور ترکیه رشته روان شناسی ادامه بدم؟به زبان ترکی استانبولی هم مسلط هستم.واینکه هزینه ها به چه شکل هستند؟ممنون ميشم پاسخ بديد.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام وقتتون بخیر
      بله، تحصیل در ترکیه در دانشگاه های دولتی و خصوصی انجام می شود. هزینه تحصیل در ترکیه بسته به زبان تحصیل و دانشگاه انتخابی شما دارد.

  26. فرزانه امیریان گفت:

    باسلام. من ارشدروانشناسی عمومی هستم. ودارای 8سال سابقه کارمشاوره درآموزش وپرورش، و2سال کاردرکیلینیک ترک اعتیاد ومشاوره. 50 درصدمسلط به زبان. سرمایه حدودا 200 میلیون .مجردهستم. خواستم بدونم درکدام کشورها باتوجه به شرایطم و باتوجه به مدرکم میتونم کارپیداکنم. وبه چه مدارکی نیازدارم.ممنون ازراهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کشور هایی مانند سوئد امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  27. فاطمه علیزاده گفت:

    سلام همسرم دکتری روانشناسی دارند، کتاب و مقالات زیادی بیرون دادند، کارمند اداره زندانها و زیرمجموعه قوه قضائیه هستند، خودم لیسانس علوم سیاسی و کارمند شرکت نفت هستم یه فرزند دوساله هم داریم، به چه طریق امکان گرفتن اقامت کاندا وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط شما مهاجرت و اخذ اقامت کانادا از طریق کار و یا تحصیل برای شما وجود دارد.

  28. زهرا استخری گفت:

    من فوق لیسانس روانشناسی عمومی از دانشگاه ازاد با معدل ۱۷/۹۴ هستم. متاهل هستم ۲تا پسر ۶ساله هم دارم. برا بورسیه تحصیلی چه کشوری و چه راهی پیشنهاد میدید. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بهترین پیشنهاد برای شما اخذ ویزای کاری سوئد است. با این نوع ویزا می توانید همسر و فرزندان خود را نیز همزمان با خود ببرید.

  29. حسین فنودی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    دانشجوی ترم اخر روانشناسی بالینی هستم . دو تا مقاله دارم و معدلم 18 هست تقریبا.خواستم بدونم چقدر میشه امیدوار بود به بورسیه گرفتن و بعدش مهاجرت به کانادا.خیلی ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا برای بررسی بیشتر از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  30. جوادحسینی گفت:

    باسلام
    بنده کارشناس ارشد روان شناسی بالینی هستم.۳۰ سالمه.مجرد هستم.دارای چندین سال سابقه کار مشاوره و حدود ۲۰ مقاله علمی پژوهشی ملی و بین اللملی چطور میتونم بورسیه تحصیلی بگیریم . و کدوم کشور راحتر میتونم بورس بشم. مدرک زبان هم ندارم. ممنون میشم راهنماییم بفرمائید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به شرایط شما مانند نداشتن مدرک زبان، توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کار یگروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  31. فاطمه احمدی گفت:

    سلام من لیسانس الهیات هستم برای ارشد میخوام دانشگاه آزاد بدون کنکور روانشناسی بالینی بخونم آیا مدرک دانشگاه آزاد روقبول میکنن درترکیه تادر ترکیه ادامه تحصیل بدم درمقطع دکترا مدرک دانشگاه آزاد قبوله؟؟؟میتونم بورسیه بگیرم بعدها واینکه بامدرک ارشد ازدانشگاه آزاد ایران میتونم کارکنم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، می توانید از طریق مدارک دانشگاه آزاد خود در ترکیه ادامه تحصیل دهید.

  32. مریم گفت:

    سلام من لیسانس روانشناسی بالینی و ارشد روانشناسی خانواده هستم…شرایط کاری در کدام کشور اروپایی بیشتر هست..و ایا در صورت مهاحرت برامریکا یا کشور های دیگه با مدرک دانشگاه ازاد میتونم کار کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط موجود اخذ ویزای کاری کشور هایی مانند سوئد آسان تر از اخذ ویزای کشوری مانند آمریکا است.

  33. رویا یوسفی گفت:

    سلام .تشکر از اطلاعات خوبتون. من کارشناسی رشته مشاوره و راهنمایی از دانشگاه آزاد دارم ولی هیچ سابقه کاری ندارم و 37 سال سن دارم همسرم کارشناسی مهندسی عمران 41 سال سن و 16 سال سابقه کار مرتبط و مفید در رشته عمران . خواستم بدونم برای گرفتن اقامت از طریق ویزا ی کاری سوئد کدوممون بهتر و راحت تر میتونیم اقدام کنیم و به نتیجه برسیم . درضمن دو بچه 4 ساله داریم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      از طریق رشته تحصیلی خود می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  34. مهدی سحری گفت:

    سلام من دکترای روانشناسی تربیتی و تافل دارم و متاهل و با یک فرزند ۶ ساله چطور می تونم در یکی از دانشگاههای کانادا برای تدریس یاکار مرتبط مشغول بشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در کانادا شرایط سنی، رزومه علمی و مدرک زبان شما حائز اهمیت است. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  35. فاطمه بابازاده گفت:

    سلام
    من ترم ۲ روانشناسی عمومی در دانشگاه پیام نور هستم میخواستم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشدبه آلمان برن آیا امکان داره بورسیه آلمان شم؟ مدرک تافل زبان انگلیسی هم دارم .اگر میشه شرایط و مدارک لازم رو توضیح بدید ممنون?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل در آلمان باید مدارک تحصیلی شما مورد تایید وزارت آموزش و پرورش آلمان قرار بگیرید. همچنین رزومه علمی شما نیز حائز اهمیت است.

  36. هانی گفت:

    با سلام من لیسان معماری دارم و ارشد روانشناسی میخوام بخونم و مربی مهد هم هستم اگر سابقه کاری و و علمیم رو تا سه سال قوی کنم امکان پذیرش بورسیه کانادا یا اروپا رو دارم؟
    اگر یه عنوان همراه برم کانادا از اون سمت اقدام کنم برای پذیرش کار راحتتر میشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد. به شما توصیه می کنیم از طریق ویزای همراه اقدام نمایید.

  37. Sra گفت:

    با سلام‌ و خسته نباشید
    من‌ سال اول انسانی هستم
    ایا میتونم تحصیلی در رشته مانند پزشکی و… داشته باشم ؟
    با تشکر .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط تحصیل بسته به کشور و دانشگاه انتخابی شما دارد.

  38. الهه گفت:

    سلام رشته کارشناسی من علوم کامپیوتر دانشگاه دولتی با معدل بالای ۱۵ هست ولی ارشدم رو می‌خوام روانشناسی بخونم. می‌خوام بدونم برای دکترا میتونم بورسیه بشم یا نه؟ یا اینکه باید دکترا رو در ایران بگیرم و برای کار مهاجرت کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور ها مانند اروپا، کانادا و غیره باید رشته های مرتبط را انتخاب نمایید؛ اما این شانس رو دارید که برای تحصیل در ترکیه اقدام نمایید.

  39. نرگس شمالی گفت:

    با سلام
    من در مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی خوندم و سابقه کار در مدارس رو هم دارم میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در کانادا برای من وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در کانادا باید در رشته های تحصیلی مرتبط اقدام نمایید.

  40. کبری خلیلپور گفت:

    سلام
    من خانمی ۵۳ساله هستم و ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد تهران مرکزی خوندم.کارشناسی غیر مرتبط دارم معدل۱۷/۴۸
    و چه راهی برای ادامه تحصیل برای کانادا وجود داره؟و هزینه به چه صورته؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      لطفا در نظر داشته باشید که تحصیل در کانادا در رشته های تحصیلی مرتبط صورت می گیرد و دارای محدودیت سنی است.

  41. سید محمد رضا حسینی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من در حال حاضر ۲۷ سالمه و تا سال دیگه میخوام برای phd روانشناسی بالینی اقدام کنم.
    در حال حاضر هم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم از دانشگاه ازاد. معدلم هم ۱۸/۱۳ بوده و دوره لیسانس هم ۱۷/۵۲ بوده. رزومه پژوهشیم رو هم تا اخر امسال میخوام پربار کنم. مقاله isi و چاپ کتاب ترجمه ای و از این دست چیزها… از لحاظ سابقه هم ۲ سال دیگه که اقدام کنم ۲ سال سابقه کارِ مرتبط توی علوم پزشکی خواهم داشت. به نظرتون با این شرایط ویزایرتحصیلی برای phd میتونم بگیرم و بعدا همونجا citizen بشم؟
    مرسی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      رزومه شما برای اخذ ویزای تحصیلی و کاری کشوری مانند سوئد اقدام نمایید.

  42. رویا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس حسابداری دارم و ارشد روانشناسی بالینی معدلم 15/15 است .موضوع پایان نامم اوتیسم بود ویکسال سابقه ی بازی درمانی دارم حالاسوالم اینکه من میتونم ارشد مجدد تو فرانسه ،المان و انگلیس شرکت کنم؟ایا امکان بورسیه برام وجود داره؟وسوال اخرم اینکه من برای مهاجرت بهتر ویزای تحصیلی بگیرم یا کاری؟مرسی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      اخذ ویزای تحصیلی یکی از آسان ترین روش های مهاجرت است. تحصیل در اکثر کشور های اروپایی محدودیت سنی دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  43. لیلا اکبروند گفت:

    سلام من کارشناس روانشناسی بالینی هستم و دو سال در بیمارستان کار کردم البته ۴ ماه از قرار دادم مونده چطور میتونم اقدام کنم برای کار یا تحصیل فرق نداره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی شما توصیه میکنیم برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

      1. melodi گفت:

        سلام خسته نباشید من ترم ۳ کارشناسی روانشناسی هستم میخواستم بدونم میتونم برای بورسیه اقدام کنم منتهی برای کشورهایی ک تحصیل رایگان دارن فقط میتونم اقدام کنم؟لطفا راهنمایی کنید

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در کشور هایی که تحصیل رایگان است بسته به مقطع تحصیلی دارد. دریافت اخذ بورسیه تحصیلی بسته به مقطع تحصیلی شما دارد.

  44. محبوب گفت:

    باسلام . من ارشد روانشناسی با سه سال سابقه کار هستم برای مهاجرت کاری به سوئد میخواستم اقدام کنم موسسه شما انجام میدن این پروسه رو ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، موسسه ما در تمامی مسیر و پروسه اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد کنار شما خواهد ماند.

  45. نیلوفر نورمحمدی گفت:

    سلام خسته نباشید .من دانشجوی ترم ۶کارشناسی دانشگاه ازاد هستم و معدل ۱۵ به بالا دارم . برای پدیرش کارشناسی ارشد. کشور های المان و اتریش پذیرش انجام میشه برای مدرک من؟چون شنیدم دانشگاه ازاد را قبول نمیکنند. و برای مدرک زبان المانی شنیدم که باید B1داشته باشم ولی شنیدم میشه در حین تحصیل در اونجا این مدرک را گرفت درسته؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در آلمان باید مدرک تحصیلی سابق شما مورد تایید آلمان باشد. بهتر است برای افزایش شانس ویزای خود مدرک زبان را ارائه دهید.

  46. علی رضایی گفت:

    سلام
    من فوق روانشناسی کودکان استثنایی تهران را دارم ‌ و خارج از ایران زندگی می‌کنم .می خواستم بدونم آیا میشه معادل این رشته رو تو کشوری که هستم گرفت؟ آیا این رشته اعتبار علمی داره?
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بسته به کشور هدف و دانشگاه مبدا شما دارد.

  47. تکتم قدیرپور گفت:

    سلام.
    من دانشجوی ارشد روان شناسی هستم. و قصد مهاجرت ب کشور ترکیه رو داریم.در ضمن ۲ سال طرح در علوم پزشکی گذرانده ام. برای ادامه تحصیلات ارشدم باید چ کاری انجام بدم؟
    ایا باید اول زبان کشور ترکیه رو مسلط بود بعد وارد دانشگاه اونجا بشم؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به دانشگاه و زبان تحصیل خود باید مدرک زبان مورد نیاز را ارائه دهید. برای تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه باید در آزمون ورودی شرکت نمایید.

  48. آیدا گفت:

    باسلام
    من دانشجوی کارشناسی روانشناسی پیام نور هستم.میخواستم بدونم میتونم درس هام رو تطبیق بدم ودر سریع ترین زمان بتونم به یکی از کشور های اطراف مثل ارمنستان مهاجرت تحصیلی داشته باشم؟و اینکه هزینه این کار چقدر هست و چقدر سرمایه میخواد.ممنون میشم راهنماییم کنید.باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در کشوری مانند ارمنستان شما باید مدرک زبان ارائه دهید و یا در دوره های آمادگی زبان شرکت نمایید. امکان تطبیق واحد نیز بسیار پایین است. بسته به دانشگاه و قوانین ان دانشگاه دارد.

  49. م.حسینی گفت:

    سلام.من کارشناسی علوم تربیتی دارم از دانشگاه سراسری با معدل ۱۷.و نمره ۶/۵ آیلتس زبان دارم.آیا امکان دارد برای ارشد از دانشگاه های اروپا بورسیه بگیرم؟منظورم از بورسیه گرفتن یعنی اینکه حقوق ماهیانه داشته باشم و خوابگاه بدن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور های اروپایی باید رزومه علمی شما به طور دقیق بررسی شود. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  50. Z.shakib گفت:

    سلام.من دانشجوی ترم اخر رواشناسی هستم در دانشگاه الزهرا با معدل ۱۸.امکان بورسیه تحصیلی در یکی از کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل و دارم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شرایط شما برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد مناسب است که می توانید حین کار، ادامه تحصیل نیز دهید.

  51. مسلم افتخار گفت:

    سلام، بنده41سالمه، لیسانش روانشناسی دانشگاه ازاد را دارم و در زمینه تعمیرات کولر گازی، برق صنعتی و ساختمانی ، تعمیر آسانسور تخصص دارم، سرمایه مالی ندارم، به نظر شما با کدوم رشته کاری اقدام به مهاجرت کنم به کدوم کشور ، که بشه زندگی خوبی داشت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  52. سایه گفت:

    سلام اگه لیسانس روانشناسی دانشگاه ازاد شیرازو داشته باشیم با معدل بلای ۱۶ میشه برا ارشد برم کانادا و وضعیت شغل روانشناسی اونجا چیه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کانادا باید رزومه علمی قوی و مدرک زبان مناسبی ارائه دهید. به شما توصیه می کنیم با توجه به رشته تحصیلی خود برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  53. محمد مصطفی زارعی گفت:

    سلام ، کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی هستم از پردیس واحد علوم تحقیقات تهران (دانشگاه آزاد) با معدل ، 18/66 . 47 ساله و فرهنگی
    می تونم برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در خارج از کشور اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شرایط اخذ پذیرش دکترا بسته به رزومه علمی و پژوهشی شما دارد. لطفا مدارک خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید تا شما را راهنمایی نماییم.

  54. پگاه گفت:

    سلام لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه ازاد و ارشد عمومی از دانشگاه سراسری دارم،۳۴ سالم هست،مدرک زبان ندارم، شرایطی برای شروع کار با گذروندن دوره های مرتبط روانشناسی دارم برای کانادا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای شروع کار در کانادا باید در سیستم امتیاز بندی این کشور قرار بگیرید و امتیازات شما به حد نصاب برسد.

  55. پهلوان گفت:

    سلام من رشته لیسانسم علوم تربیتی بودم یا معدل 18/40 و دوس دارم برای ارشد روانشناسی بخونم میخواستم ببینم تو کدوم کشور میتونم بورس بشم؟ اصلا امکانش هست؟ شرایطش چیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  56. منا یاوری گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی زوانشماسی عمومی با معدل 18 از دانشگاه اصفهان دارم .تا خرداد مدرک آیلتش میگیرم و در حال حاضر دارم روی مقاله ام کار میکنم وزبانو میخونم . میتونم برای مهر برای فاند کانادا ، استرالیا و بعنوان پلن ب روی فاند ایتالیا برای ارشد حساب کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت فاندتحصیلی کانادا و یا استرالیا باید علاوه بر رزومه علمی، مدرک زبان خوبی را ارئه دهید.

  57. حنا گفت:

    سلام من ارشد روانشناسی دارم میگیرم در دانشگاه اصفهان ( روزانه) و قصد گرفتن بورسیه دارم برای دکترا درحال یادگیری زبان هستم دو مقاله دارم. ولی تنها مشکلی که دارم رشته کارشناسی ام هست که غیر مرتبطه معماری از دانشگاه روزانه تهران و لی پایان نامه کارشناسی طراحی فضایی بوده برای یک گروه خاصی از بیماران روانی و مقاله ای به چاپ رساندم. ایا من شانس گرفتن بورسیه دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در ابتدا باید کشور هدف شما مشخص شود و سپس شرایط ئ الزامات را بررسی نمود.

  58. a kh گفت:

    باسلام
    من دانشجوی ترم ۷ کارشناسی روانشناسی با معدل ۱۸ و ۵۰ هستم
    و امسال کنکور ارشد دارم
    میخواستم بدونم اگر کنکور ارشد بدم و بخوام ادامه ی درسم رو در کشور ترکیه بخونم امکان پذیر هست؟
    یا اینکه باید مدرک کارشناسی ارشد بگیرم بعد اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در اکثر کشور های خارجی به سختی امکان تطبیق واحد های درسی شما وجود دارد.

  59. دانيال محمدي گفت:

    سلام وقتتون بخير من ليسانس علوم تربيتي گرايش(راهنمايي و مشاوره)از دانشگاه پيام نور..ميخواستم درباره شرايط قبولي ارشد رشته روانشناسي باليني و يا راهنمايي مشاوره خارج از ايران بدونم،و اينكه زبان مدرك ندارم،لطف ميكنيد اگر راهنماييم كنيد چ كشوري و چ شرايط بهتر و راحتتر هست برام،هم از نظر تحصيلي و هم از نظر شغلي،در ضمن من متاهل هستم.٢٥سالمه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کشور های دیگر باید مدرک زبان ارائه دهید و یا در دوره های آمادگی شرکت نمایید.

  60. Matin گفت:

    سلام من 34 سالمه و لیسانس رشته ی روانشناسی رو دارم و معدلم هم 19.5هست و می خوام فوق لیسانس و دکترام رو خارج تحصیل کنم … چجوری می تونم برای اخذ بورسیه اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور وجود دارد. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی بسته به دانشگاه و کشور انتخابی شما دارد.

  61. Asiye گفت:

    سلام.وقتتون بخیر .من دانشجوی سال آخر کارشناسی روانشناسی در شهر سومقاییت کشور جمهوری آذربایجان هستم و می خواستم برای ادامه‌ی تحصیل و گرفتن مدرک کارشناسی ارشد کشور اتریش انتخاب کردم.خواهشمندم که راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در اتریش باید رزومه علمی قوی ارائه دهید و همچنین نیاز به ارائه مدرک زبان نیز دارید.

  62. سمیه شمس گفت:

    سلام بنده ارشد روانشناسی بالینی دارم و۱۵سال سابقه خدمت در وزارت بهداشت رودارم
    ایا شرایط کار در رشته روانشناسی بالینی جهت افرادی مثل من مهیا هست
    واگر هست چه مدارکی لازمه
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید برای ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  63. مهدی گفت:

    سلام من میخوام شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی کنم ، قصد مهاجرت دارم و میخوام بدونم که مثلا اگر رشته هایی مثل it مهندسی نفت یا مترجمی زبان انگلیسی بخونم فرصت شغلی بهتر هست؟
    اینطور که میدونم تا مقطع کارشناسی و ارشد روانشناسی عملا هیچ درامدی ندارن!
    خیلی ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به کشور هدف شما دارد. شرایط و بازار کار هر کشور متفاوت است.

  64. محبوبه گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته مشاوره و راهنمایی در مقطع لیسانس از دانشگاه شهرکرد با معدل ۱۸هستم میتونم یه گرایش مرتبط با رشتم تو دانشگاه های دولتی ترکیه واز طریق بورسیه قبول بشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، در صورتیکه رزومه علمی خوبی داشته باشید و نمره خوبی را در آزمون دریافت کرده باشید، امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای شما وجود دارد.

  65. حنا گفت:

    سلام من مدرك كارشناسى روانشناسىم رو امسال از دانشگاه آزاد رشت دريافت ميكنم
    ٢١ سالمه، زبان انگليسيم خيلى قويه و در موسسه كيش تدريس ميكنم
    ميخواستم بدونم ١. آيا ميشه با ليسانس روانشناسى تو كشور آلمان در يك رشته هنرى ارشد بخونم؟
    ٢. آيا ميتونم از طريق كارى بعنوان مدرس زبان اقدام كنم با توجه به اينكه سابقه بيمه تامين اجتماعى ندارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      لطفا در نظر داشته باشید که برای تحصیل در آلمان باید رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  66. ساسان گفت:

    با سلام
    من دکترای روانشناسی از دانشگاه دولتی با معدل 18.93 دارم و چند مقاله علمی پژوهشی داخلی دارم. میخام برای ویزای کار حالا به هر کشوری در اروپا و آمریکا اقدام کنم. میشه راهنمایی بفرمایید که از نظر پژوهشی، رزومه، سابقه کاری و هزینه دقیقا به چه چیزی نیاز دارم؟ کدام کشور در اروپا و آمریکا شمالی شرایط و هزینه های راحت تر و کمتری با توجه به رشته روانشناسی دارد؟ ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی شما می توانی برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  67. سعید گفت:

    سلام و متشکر از شما و سایتتون
    همسرم دکتری مشاوره و راهنمایی و دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی ایران و دارای سابقه کار هست و من هم کارشناس ارشد روانشناسی هستم. می خواستم بدونم ایا در حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده بازار کارچطور هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط شما امکان اخذ ویزای کاری گرو درمان سوئد وجود دارد.

  68. Sahar گفت:

    سلام من لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور با معدل ۱۷ هستم.میخواستم بدونم که اصلا توی این رشته میتونم ادامه بدم خارج از کشور؟یا باید از اول خوند؟و حداقل نمره زبان چقدر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      امکان تحصیل در رشته تحصیلی روانشناسی برای شما وجود دارد.

  69. mahdieh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۴ سالمه و ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه نیشابور هستم. همسرمم ۴۰ ساله و ارشد مهندسی مکانیک سیالات دانشگاه فردوسی هستن. بهترین کشور برای مهاجرت کاری میتونه کجا باشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی روانشناسی بالینی شما، می توانید برای دریافت ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  70. مهدی گفت:

    سلام ، من الان در گرایش مقطع کارشناسی روانشناسی غیرانتفاعی هستم .و قصد دارم در گرایش ارشد در دانشگاه دولتی بخوانم و با رزومه قویتری برای بورسیه دکترا اقدام کنم … ولی یه نگرانی دارم ،ایا من که آشنایی با فرهنگ کشوری خاص ندارم ، می تونم در اونجا کار کنم و موفق شم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اکثر کشور های خارجی به دانشجویان بین المللی اجازه کار حین تحصیل را می دهد.

  71. مائده گفت:

    سلام ،وقتتون بخیر ، من کارشناسی روانشناسی با معدل ۱۷ از دانشگاه ازاد همدان دارم(چند ماه هست که فارغ التحصیل شدم)، ایلتس با نمره ۶ هم دارم(زبان انگلیسی) ، میتونم از دانشگاه معتبری در المان بورسیه تحصیلی بگیرم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دریافت بورسیه تحصیلی بستگی به رزومه علمی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  72. donya pasha گفت:

    سلام وقت بخير من ٢١سالمه و براي ارشد روانشناسي گرايش كودك و نوجوان ميخوام در المان اقدام ب تحصيل كنم و معدلمم ١٦ هست ايا با اين معدل ميتونم بورسيه تحصيلي بگيرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید برای تحصیل رایگان در آلمان اقدام نمایید.

  73. میترا گفت:

    سلام من رشته روانشناسی بالینی با معدل ۱۹ ارشد هستم تازه درسم تموم شده و باید دو سال طرح برم برای مهاجرت کار و زندگی در کانادا یا سوئد میتونم اقدام کنم؟و هزینش چقدر میشه؟ ایا میتونم اقامت بگیرم؟و همسرم هم میتونه همزمان باهام بیاد ؟ممنون میشم جوابمو بدید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی و شرایط خود می توانید برای ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام کنید.

  74. Nasim گفت:

    با سلام
    من دانشجوی ترم 4 رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور هستم
    میخوام برای مقطع ارشد یا دکترا جهت ادامه تحصیل و کار به کانادا مهاجرت کنم
    برای پذیرش در یکی از دانشگاه های کانادا باید چه شرایطی رو داشته باشم؟
    چه قدر هزینه میخواد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کانادا باید دارای شرایط سنی مناسب و رزومه علمی قوی باشید.

  75. افسانه گفت:

    سلام
    من ۲۷ سالمه و دانشجوی اتباع افغانستانی هستم .
    لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۸.۸۷ دارم و ایلتس ۵ هم دارم میخواستم بدونم میتونم بورسیه رایگان آلمان ، فرانسه یا کانادا کارشناسی ارشد روانشناسی بگیرم یا باید زیر مجموعه علوم تربیتی باشه ؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      می بایست رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  76. زهرا گفت:

    سلام.خسته نباشید.من 29 ساله هستم.ارشد حقوق خصوصی دارم.اما به دلیل علاقه ای که به روانشناسی کودک دارم می خواهم در این رشته در اتریش تحصیل کنم. آیا سن من برای تحصیل در این رشته زیاد نیست؟در صورت اخذ مدرک کارشناسی آیا میتوانم در کشور مذکر مشغول به کار شوم؟با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل کارشناسی در اتریش محدودیت سنی دارد.

  77. بهداد گفت:

    با سلام. بنده دکترای روانشناسی سلامت و ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه دولتی روزانه دارم و قصد دارم تا 1 سال و نیم دیگر که دوره نظام وظیفه ام تمام میشود، برای کار مرتبط با رشته روانشناسی، به اروپا یا آمریکای شمالی سفر کنم. نمیدانم دقیقا به چه چیزی در رزومه نیاز هست؟ مدرک زبان چی باید داشته باشم؟ کدام کشور امکان کار برای رشته روانشناسی دارد؟ چقدر هزینه خواهد برد؟ میخوام اینارو بدوم تا از الان آماده آن شوم. میدانم که شرایط همیشه در حال تغییر است اما لطفا راهنمایی بفرمایید که با شرایط فعلی و وضعیت من، به چه مواردی در رزومه نیاز است. رزومه فعلی بنده دارای حدود 10 مقاله علمی پژوهشی و دو کتاب ترجمه شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  78. ماهک خداپرست گفت:

    سلام وقتتون بخیر من مدرک کارشناسی رشته زیست شناسی گرایش علوم سلولی و مولکولی از دانشگاه سراسری گیلان دارم آیا میتونم برای کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی ترجیحا در یک کشور انگلیسی زبان اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در کشور های خارجی باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد. علاوه بر آن رزومه علمی وشرایط سنی مناسبی را داشته باشید.

  79. ز. ع گفت:

    سلام. من دانشجوی دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد شیراز هستم و 40 ساله و سابقه 13 سال کار مرتبط 6 سال بهداشت و 7 سال بیمارستان اعصاب و روان.
    مدرک زبان ندارم
    دو فرزند 10 و 17 ساله دارم
    همسرم فوق دیپلم مکانیک
    سرمایه حدود 500 میلیون
    برای اقامت کاری پیشنهادتون چیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نماییم.

  80. Faeze گفت:

    سلام روزتون بخیر،
    من لیسانس ادبیات فارسی دارم و برای ارشد میخوام روانشناسی بالینی بخونم و برای دکترا درخواست پذیرش بدم
    میخواستم بپرسم مدرک وزارت علوم بهتره برای اخذ پذیرش یا مدرک وزارت بهداشت؟
    واینکه گرفتن پذیرش برای مقطع دکترا اسونتره یا ارشد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ پذیرش دکترا باید رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید. در نظر داشته باشید که برای ادامه تحصیل باید رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  81. آرمان گفت:

    سلام،من ۲۳ سالمه ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۷.۱۳دارم؛میخوام بدونم با این معدل میتونم بورسیه تحصیلی خارج از کشور بگیرم یا نه،مدرک زبان ندارم ممنون میشم جواب بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای تحصیل باید مدرک زبان ارائه دهید. شما می توانید برای تحصیل و کار در کشور های خارجی می توانید اقدام نمایید.

  82. مریم قربانعلی نژاد گفت:

    آیا کشوری هست که برای کار و یا حوزه پژوهشی نیاز به روانشناس داشته باشند
    ارشد روانشناسی هستم با معدل ۱۹/۰۳
    سه مقاله و دو کتاب دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید با توجه به رشته تحصیلی خود، برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  83. عسل کمال گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من ۱۹ سالمه و ترم ۲ ریاضیات و کاربردهای دانشگاه دولتی هستم ولی بدلیل عدم علاقه به رشته میخوام که انصراف بدم و یخوام که روانشناسی بخونم آیا امکان بورس تحصیلی در کشور ترکیه در مقطع لیسانس هست؟یا اینکه بهتر هست همین جا کنکور بدم و لیسانس رو بخونم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ بورسیه تحصیلی کارشناسی در ترکیه باید رزومه علمی قوی ارائه دهید و همچنین در آزمون ورودی شرکت کرده و نمره خوبی را دریافت کرده باشید.

  84. راستین مرام گفت:

    سلام روز بخیر من دانشجوی کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد خوراسگان هستم با معدل کل 18سطح زبانم چندان عالی نیست ولی تازمانی که لیسانسم رو بگیرم دیپلم زبانم روهم می گیرم آیا راهی برای بورسیه هست ؟ چه اقداماتی باید انجام بدهم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشید، می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری کشور های اروپایی اقدام نمایید.

  85. بهرامی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من خانم هستم و ۱۹ سالمه و دانشجوی کارشناسی رشته روانشناسی از دانشگاه لرستان ام.
    خواستم بدونم برای ادامه تحصیل در مقطح کارشناسی ارشد، با توجه به رشتم، چه کشوری برای ادامه تحصیل مناسب تره تا در طول دانشجوییم زبانش رو یاد بگیرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      انتخاب دانشگاه و کشور مقصد شما بستگی به شرایط و رزومه علمی شما دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  86. فهیمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من 35سال. متاهل و دارای یک فرزند 7ساله هستم. مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد دارم و 5سال سابقه کار دولتی. مدرک زبان هم ندارم، تازه دوره آیلتس رو شروع کردم. میخواستم بدونم برای مهاجرت چه راهی برای من بهتر هست، کاری یا تحصیلی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای ویزای کاری سوئد اقدام نمایید.

  87. و.و گفت:

    سلام وقت بخیر
    ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد دارم ۶سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارم همچنین پنج مقاله همایشی ویک تالیف کتاب دارم ,برای مهاجرت کاری به کدام کشور راحتر میتوانم اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به شرایط سنی خود می توانید برای ویزای کاری کشور سوئد اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی نماییم.

  88. مریم گفت:

    من میخوام روانشناسی جرم شناسی بخونم در ارشد دانمارک آیا با کارشناسی حقوق میتونم واگه نه با کارشناسی حقوق در چه رشته هایی از ارشد میتونم درس بخونم در دانمارک

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک سخت است و دصد قبولی کمی دارید. به شما توصیه می کنیم کشور دیگری را انتخاب نمایید.

  89. مريم گفت:

    سلام وقت بخير
    من دكتراي روانشناسي دانشگاه چمران اهواز و هييت علمي دانشگاه ازاد هستم در ضمن ٧ سال سابقه تدريس و ١٠ سال سابقه درمان دارم ايا شرايط ويزاي كاري براي المان را ميتونم داشته باشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید برای ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

  90. یگانه گفت:

    سلام من دختری 24 ساله ام تازه این ترم ارشد بالینی را از دانشگاه ازاد میگیرم از نظر مالی در وضعیت مناسبی هستم زبان نیز در حد مکالمه بلدم میشه منو برای پذیرشددکتری خارج از کشور راهنمایی بفزمایید سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      اخذ پذیرش در مقطع دکترا بسته به رزومه علمی و پژوهشی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  91. الهام گفت:

    منظورم داشتن مدرک دکتری روانشناسی از ایران هست. آیا کشور خارجی آن را قبول دارد برای کار و غیره؟ ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه مدرک خود را دریافت کرده باشید می توانید برای ویزای کاری کشور سوئد و یا تحصیلی کشور های دیگر اقدام نمایید. لطفا با ما در تماس باشید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نماییم.

  92. علی گفت:

    با سلام
    من مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه تهران را دارم.
    در کدام کشور های خارج از کشور می توانم کار کنم و حداقل حقوق چه قدر است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین گزینه برای شما کشور های اروپایی هستند

  93. میترا گفت:

    سلام وقت بخیر. من کارشناسی حقوق از دانشگاه شهید بهشتی دارم و در حال حاضر وکیل هستم. امکان تطبیق درسهام با رشته روانشناسی برای تحصیل در خارج از کشور وجود داره؟ یا باید از لیسانس شروع کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای پذیرش ارشد باید برای رشته های زیر مجموعه رشته کارشناسی خود اقدام کنید، رشته حقوق و روانشناسی در یک مجموعه نیست، پس بهتر است از لیسانس اقدام کنید.

  94. ویدا گفت:

    من ارشد روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران شمال با معدل ۱۶ هستم و در سه مرکز فوق تخصی ۴ سال هست که درمان انجام میدم شرایط اخذ پذیرش و بورسیه از دانشگاه کانادا در مقطع دکتری برای من وجود داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با ارائه مدارک تحصیلی و رزومه پژوهشی قوی می توانید از بهترین دانشگاه های کشور کانادا درخواست پذیرش کنید، ما با تجربه ای که در این زمینه داریم، راهنما و مشاور شما خواهیم بود.

  95. سمانه حسن زاد گفت:

    با سلام و احترام
    من ٣١ سالمه و كارشناس ارشد ميكروبيولوژي هستم، آيا امكانش هست براي مهاجرت تحصيلي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني اقدام كنم؟ منظورم اينه كه تغيير رشته از ميكروبيولوژي به روانشناسي امكانش هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان ادامه تحصیل در رشته مرتبط وجود دارد، مدارک خود را به ما ارسال کنید تا برایتان بررسی ها را انجام دهیم.
      به منظور تغییر رشته نیز باید شرایط مد نظر دانشگاه هدف سنجیده شود و با مدارک شما تطابق داده شود تا مشخص گردد.

  96. Arezoo Beigy گفت:

    باسلام من 43 سالمه و ارشد روانشناسی بالینی هستم با تقریبا 20 سال سابقه کار مرتبط در انواع موقعیتها ی کاری ،قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در یکی از کشورهای اروپایی را دارم ولیکن سرمایه ی من در حدود 250 میلیون تومن هست و قطعا لازم هست در کشوری که هزینه ها پایین هست اقامت و تحصیل کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شما می توانید برای پذیرش تحصیلی، رزومه خود را برای ما ارسال کنید تابتوانیم بر اساس همین رزومه، شرایط تحصیل رایگان را برای شما فراهم نماییم و به شما پیشنهاد بدهیم.

  97. Dorsa گفت:

    سلام، یه سوال دارم اونم اینه که اگر اینجا فردی رشته روانشناسی رو بخونه بعد برای ادامه دادن یا زندگی بخواد بره آمریکا اونجا رشته ی روانشناسیشو قبول میکنن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا برای کار با مدرک دانشگاهی کشور خودتان در کشور های خارجی، نیاز به معادلسازی و یا آزمون تعیین سطح دارید که برای حل این مشکل می توانید ضمن کار پاره وقت، مدرک ارشد رشته مرتبط را در کشور مقصد دریافت کنید.

  98. سيرا گفت:

    سلام من كارشناسي روانشناسي دارم با معدل ١٥ در دانشگاه پيام نور. آيا من ميتوانم بورسيه تحصيلي بگيرم؟ اگر ميشود چگونه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام برای مقطع ارشد، شرایط پذیرش تحصیلی با بورسیه در اکثر کشور ها از جمله کشور های اروپایی وجود دارد که می توانید موفق به اخذ بورسیه شوید.

  99. نویسنده گفت:

    اگر یک نفر غیرانتفاعی روانشناسی لیسانس گرفته و اگه تونست ارشد دولتی قبول شه و تونست ارشدشو روزانه بگیره برای ادامه تحصیل در خارج چ پیشنهادی بهش میدین؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تمامی این مواردی که فرمودید، بعلاوه سایر مدارک و سوابق تحصیلی کارساز است و به تنهایی جوابگو نیست
      می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.

  100. محمود حسین زاده گفت:

    سلام یعنی باید زبان فرانسه بلد باشم .من انگلیسی در حد ۵۰ درصد بلدتسلط دارم.باید چه جوری بای برا دکترا اقدام کنم .می تون بچه هام رو با خودم بیارم .چه جوری می تونم کار پیدا کنم.چقدر هزینه دریافت ویزا میشه.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بدون مدرک زبان نیز می توانید به تحصیل در فرانسه مشغول شوید.
      اجازه بردن همراه وجود ندارد و باید برای هر شخص جداگانه ویزا اخذ گردد.
      کار پیدا کردن در بازار کشور فرانسه، قابل پیش بینی است و امکان پذیر می باشد.

  101. فرناز دوستی گفت:

    سلام
    من روانشناسی عمومی در دانشگاه ازاد در مقطع کارشناسی هستم میخواستم بدونم اگه برم ترکیه میتونم ادامه همین رشته خودم رو بخونم یا دوباره باید مقطع کارشناسی رو بخونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که دانشگاه هدف؛ اجازه تطبیق واحد رو به شما بدهد، می توانید ادامه تحصیل بدید و الا خیر.
      بدین منظور نیز باید شرایط شما با دانشگاه های ارائه دهنده این رشته بررسی شود.

  102. محمود حسین زاده گفت:

    سلام
    من کارشناسی ارشد رشته روانشناسی هستم و حدود6سال در سازمان بهزیستی و 8سال در آموزش و پرورش به عنوان کارشناس مشاوره و راهنمایی و 3 سال در کلینیک ترک اعتیاد و 1 سال در کلینیک مشاوره کار کردم.دو فرزند زیر 10سال دارم و همسرم دیپلم حسابداری زبان رو حدود30درصد بلدم ولی مدرک ندارمداریی حدود 200میلیون هست.برا کار در رشته خودم در کانادا چه کاری باید انجام بدم و چقدر هزینه داره

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید با شرکت در یک دوره کالج در کانادا و اخذ مدرک ب2 فرانسوی در حین تحصیل، می توانید اقامت کانادا را بگیرید.
      روش های سرمایه گذاری و دیگر روش ها پیش نیاز های مالی بهتری را میطلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *