تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت

کارشناسی ارشد مدیریت، گامی موثر برای رسیدن به جایگاه ریاست می باشد. حتی تازه فارغ التحصیلان علاقه مند به دنبال کردن مشاغل مدیریتی و اخذ مسئولیت های مربوط به مدیریت می باشند. به علاوه افراد با مباحثی نظیر : اصول تجارت، اقتصاد، روانشناسی، علوم اجتماعی و استراتژی های موجود آشنا خواهند شد، چرا که با اخذ مدرک مدیریت دانشجویان قادر به افزایش درک خود در خصوص عملکرد مدیریت و رفتار سازمان های چندگانه خواهند بود. سرانجام، مقصود این است که دانشجویان فارغ التحصیل فعالیت های خود را در صنعت انتخابی با اهداف مدیریتی اجرا نمایند. ناگفته نماند که برای ایفای نقش در مشاغل مدیریتی افراد به چشمی تیزبین نیاز خواهند داشت. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت ، ساختار دوره ها، کسب تخصص و مشاغل این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد مدیریت اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و کار کارشناسی ارشد مدیریت و اخذ پذیرش کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد مدیریت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کارشناسی ارشد مدیریت و اخذ اقامت سرمایه گذاری با کارشناسی ارشد مدیریت نیز وجود دارند. این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت می پردازد.

تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت

بورسیه تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه کارشناسی ارشد مدیریت در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان کارشناسی ارشد مدیریت بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان کارشناسی ارشد مدیریت تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید. زبان تحصیل رشته مدیریت  در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته مدیریت بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

انتظارات موجود از مدرک کارشناسی ارشد مدیریت

مخفف عبارت کارشناسی ارشد مدیریت MIM و عبارت کارشناسی ارشد مدیریت علوم MSM می باشد. اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت یک یا دو سال به طول می انجامد که باز هم بستگی به کشور، موسسه و برنامه های انتخابی شما خواهد داشت. بسیاری از این برنامه ها به صورت آموزش از راه دور، به صورت پاره وقت یا با ساختاری فشرده به افراد پیشنهاد می گردند.

معمولا، سال های اول تحصیل با شرکت در دوره ها آغاز می گردد و عناوینی نظیر : چگونگی تجزیه و تحلیل در مدیریت، معرفی مباحث حسابداری / اقتصاد، ریاست و ایجاد تحرک، مدیریت اقتصادی، روابط عمومی، رفتار سازمانی و مهارت های چگونگی انجام تحقیقات را در بر می گیرد.

پس از آن دانشجویان قادر به انتخاب مجموعه ای از دوره های تخصصی و تمرکز بر علایق اصلی خود خواهند بود. از دیگر عناوین تخصصی مواردی نظیر : حسابداری، چگونگی همکاری با شرکت ها، اقتصاد، امور مالی، مدیریت کاردانی بشری، سیستم اطلاعاتی، تجارت بین المللی، قوانین و مقررات، مدیریت بازاریابی، عملکرد مدیریتی، آمار، مدیریت استراتژیک و مسئولیت های اجتماعی را در بر خواهد گرفت.

برنامه مدیریت کارشناسی ارشد در بعضی مواقع با عناوین MBA در اختیار افراد قرار می گیرد. برنامه MBA به فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت امکان اتمام سریع تر سال اول تحصیلی را می دهد. برخی از برنامه های مربوط به مدیریت کارشناسی ارشد تنها برای فارغ التحصیلان مقطع ارشد و آن هایی که بیش از 10 سال تجربه دارند طراحی شده است. این امر شباهت بسیاری با برنامه ( EMBA ) خواهد داشت، برنامه ای که بر مباحثی نظیر : قانون تجارت، جرایم مرتبط با شرکت ها، انگیزه کارمندان، تصمیم گیری ها، تجارت های جهانی و امنیت در محیط کاری دلالت دارد.

معمولا اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت با شرکت در سخنرانی ها، سمینارها، کلاس ها و ارائه پایان نامه در پایان دوره ها امکان پذیر می باشد. برخی از موسسات از صنایع مختلف مهمان هایی را برای سخنرانی، جهت حمایت های مالی شرکت و برای توسعه برنامه ها به صورت حرفه ای (PDP  ) دعوت می نمایند. ممکن است موسسه انتخابی شما بخشی از شبکه مدیریت و آموزش CEMS Global Alliance، مدرسه تجارت alliance of leading، سازمان های چند ملیتی و یا سازمان های دولتی باشد. ناگفته نماند که این سازمان ها امکان اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بین المللی، تبادل برنامه ها، شرکت در دوره های کارآموزی و کار بر روی پروژه های تجاری را برای افراد فراهم می کنند.

 

شرایط ورود جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت

کسب تخصص در عناوین مدیریتی از همان ابتدا امکان پذیر می باشد. لذا نیمی از مدارک کارشناسی ارشد مدیریت به آموزش عناوین مدیریتی و با توجه به تمامی جوانب تجارت اختصاص داده شده است. همانطور که می دانید مبحث شرایط ورود به تنهایی موضوعی تخصصی به حساب نمی آید و متقاضیان با توجه به کسب تخصص در دامنه گسترده ای از اصول نظیر : تجارت، اقتصاد، مهندسی، علوم و هنر مورد پذیرش قرار می گیرند.

بسیاری از برنامه های مربوط به کارشناسی ارشد مدیریت برای افراد کم تجربه ( یا افراد بدون تجربه کاری ) یا برای دانشجویانی که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد به طور مستقیم نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند طراحی شده است ( کسانی که بیش از سه سال تجربه کاری دارند آسان تر قادر به اخذ مدرک MBA  خواهند بود ). ممکن است برخی از متقاضیان دانش تجاری محدودی داشته باشند اما توانایی بسیار قوی برای تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط داشته باشند لذا متقاضیان قادر به شرکت در مصاحبه برای ارزیابی دانش نظری، ارزیابی توانایی های شخصی و آگاهی از دانش تجاری خود به صورت کلی خواهند بود.

برخی از دانشگاه ها تحریر یک بیانیه شخصی یا انگیزه نامه را از افراد می خواهند. در واقع آنان ملزم به پاسخگویی سوالات ( در حد 500 – 600 واژه ) نظیر: چرا این برنامه را انتخاب کرده اید؟ کدام بخش از این دوره ها برای شما جالب به نظر می رسد ؟ چه احساسی نسبت به شرکت در این دوره ها دارید ؟ آیا این برنامه ها بر آینده شغلی شما تاثیر گذار است ؟ و چه مدت زمان را برای تحقیق / مطالعه در این گرایش صرف کرده اید ؟ خواهند بود. ناگفته نماند که دانشجویان قادر به کسب تجارب مرتبط با گرایش مورد نظر، کسب هرگونه تجارب بین المللی و آگاهی از جزئیات مربوط به فعالیت های فوق برنامه ای خواهند بود.

شهریه دانشگاه های این رشته و هزینه و شهریه تحصیل رشته از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. در آمد رشته مدیریت در خارج از کشور نیز متغیر است و بستگی دارد در کدام کشور قصد داشته باشید با این رشته مشغول به کار شوید.

با توجه به موارد ذکر شده در فوق، مطالعه موضوعات کمی نظیر : ( حسابداری، امور مالی و علوم مرتبط با آمار ) ضروری نمی باشد، البته از دانشجویان آینده نگر انتظار می رود که خود را برای شرکت در این دوره ها آماده نمایند. معمولا شرکت در کلاس های فشرده و یا شرکت در کلاس هایی پیش از شروع سال تحصیلی ( یک هفته قبل از شروع سال تحصیلی ) که بدون هیچ گونه هزینه اضافی می باشد به افراد پیشنهاد می گردد. بنابراین هدف از برگزاری این کلاس ها، معرفی مفاهیم کلیدی و ایجاد مهارت های ضروری در متقاضیان می باشد. ناگفته نماند که نتیجه شرکت داوطلبان در آزمون های پذیرش GMAT, GRE, LELTS, TOEFL مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شرایط تحصیل رشته در مقطع کارشناسی یا لیسانس  و همچنین شرایط تحصیل در رشته مدیریت در مقطع دکترا یا PhD نیز باید از دانشگاه های مربوطه مورد سوال قرار گیرد. زبان تحصیل رشته مدیریت در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته مدیریت بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

تخصص های مدیریت

 

عناوین مرتبط با مدیریت

مدت زمان دوره های تخصصی، بستگی به برنامه های انتخابی شما خواهد. لذا مدرک شما امکان کشف عناوین مدیریتی به صورت عمیق تر و چگونگی استفاده از دانش تخصصی برای ایفای نقش مدیریتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

کسب تخصص در گرایش مورد نظر، شما را در اخذ مشاغل پیچیده مدیریتی در شرکت ها و انتخاب بخش های مورد نظر برای کار پس از فارغ التحصیلی یاری خواهد نمود. در این مقاله به معرفی گرایش های مختلف مدیریت در از خارج کشور و بهترین گرایش مدیریت در خارج از کشور می پردازیم.

لذا شما قادر به انتخاب موضوعات ذکر شده در ذیل با توجه به مدرک کارشناسی ارشد مدیریتی خود خواهید بود. در واقع با اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شما قادر به اخذ مشاغل مدیریتی و ریاستی ذکر شده در ذیل خواهید بود :

وضعیت شغل و مشاغل و بازار کار مدیریت در خارج از کشور

مدیریت منابع مالی

تمرکز بر موضوع مدیریت منابع مالی، شما را با مفاهیم، عناوین، نظریه های مربوط به ریاضیات، ابزارآلات مربوط به تجزیه و تحلیل و اجرای مدیریت مالی برای سازمان ها آشنا خواهد کرد. همچنین شما با مواردی نظیر : چگونگی توسعه و استراتژی های مالی، اجرای سیاست ها، ارزیابی استراتژی های مختلف، استفاده از مطالعه مورد به مورد، افزایش درک نسبت به مباحث حسابداری و امور مالی، اصول مورد نیاز و موثر بر مدیریت و سازمان ها آشنا خواهید شد.

مدیریت کارآفرینی

کارآفرینی به فرایند برنامه ریزی و انجام تجارت های جدید اطلاق می گردد و مواردی نظیر : ساماندهی، شناخت ریسک های احتمالی و جمع آوری امتیازات را در بر می گیرد. کسب تخصص در گرایش مدیریت کارآفرینی مواردی مانند : مطالعه ماهیت کارآفرینی و اهمیت آن در جامعه، کشف ویژگی های یک کارآفرین ( خصوصیات مربوط به رفتار و روانشناسی )، یادگیری و شناخت فرایند های مرتبط با مدیریت، راه اندازی تجارت های جدید و تجزیه و تحلیل دامنه گسترده ای از مفاهیم مرتبط با کارآفرینی را در بر می گیرد.

رفتار سازمانی

گرایش رفتار سازمانی، گرایشی است که به کشف نظریه ها و عملکرد های مرتبط با مدیریت و ریاست و چگونگی ارتباط آن با سازمان های مربوط به کسب و کار می پردازد. همچنین شما با مواردی نظیر : شناخت عناوین موقتی که رئیسان و مدیران با آن مواجه هستند و چگونگی تصمیم گیری آنان با استفاده از رویکردهای متفاوت آشنا خواهید شد. ناگفته نماند که شما قادر به ارزیابی  مباحث منطقی و موثر بر مدیریت، چگونگی مباحثه، ارزیابی ضعف ها و قوت ها با استفاده از نظریه های فعلی و چگونگی توسعه فرهنگ در محیط کاری خواهید بود.

مدیریت استراتژیک

یکی از مشهورترین گرایش های مرتبط با مدیریت حرفه ای، مدیریت استراتژیک می باشد، مدیریتی که به تجزیه و تحلیل و شناخت دامنه گسترده ای از عناوین مرتبط با مدیریت و شناخت چالش هایی که مدیران با آن روبرو هستند می پردازد. برای ایفای این نقش شما با مواردی نظیر : چگونگی معرفی برنامه ریزی های طولانی مدت، تمامی مفاهیم، عناوین و رویکرد های مرتبط با روش شناسی و ابزارآلات به کار رفته برای تجزیه و تحلیل موقعیت استراتژیک سازمان ها آشنا خواهید شد. همچنین شما قادر به ارزیابی تکنیک ها، بررسی اجمالی سیاست ها و استراتژی های موجود برای توسعه و پیشرفت مبحث مدیریت با استفاده از روش های اجرایی موثر خواهید بود.

مدیریت تجارت بین المللی

همانطور که انتظار می رود، مطالعه مدیریت تجارت بین المللی بر تجارت در سطح بین المللی متمرکز است. با مطالعه این گرایش شما با چگونگی فعالیت های تجاری مدیران، معاملات مرزی و چگونگی افزایش درک خود نسبت به عناوین مدیریتی آشنا خواهید شد. همچنین شما قادر به شناخت اخلاق تجاری ( اثرات اجتماعی و فعالیت های تجاری ) و مدیریت فعالیت شرکت های دولتی ( فعالیت های سهامداران و سهامگذاران ) خواهید بود. به علاوه شما با چالش های فرهنگی که مدیران به دلیل برقراری ارتباط با گروه های مختلف با آن روبرو هستند و چگونگی تمرکز بر فرهنگ یا مذهبی خاص آشنا خواهید شد.

مدیریت بازاریابی

شما به عنوان یک مدیر بخش بازاریابی، قادر به شناخت چگونگی برنامه ریزی و اجرای استراتژی های مرتبط با بازاریابی، پیشبرد اهداف بازاریابی با استفاده از شناخت نیازهای مخاطبان نهایی و مطالعه مفاهیمی نظیر : رفتار مصرف کنندگان، شناخت عناصر و هسته های اصلی بازاریابی ( محصولات، توسعه محصولات و خدمات، قیمت ها و مکان فروش ) خواهید بود. همچنین شما قادر به کسب تخصص در گرایش بازاریابی بین المللی خواهید، بازاریابی که بر مواردی نظیر : بازاریابی در سطح جهانی، مشاهده عملکرد بازارها در سطح جهانی، استراتژی های بازاریابی و تکنیک ها و روش های بکاررفته شده در میان تمامی بخش ها / مناطق متمرکز است.

مدیریت بخش اقتصادی

مطالعه مدیریت بخش اقتصادی به معنای یادگیری و چگونگی تفکر اقتصادی در بحث مدیریت می باشد. برای ایفای این نقش شما با مواردی نظیر : چگونگی تجزیه و تحلیل، بکارگیری سیاست های اقتصادی و بکارگیری رویکرد های اقتصادی در سازمان ها آشنا خواهید شد. همچنین شما قادر به شناخت چگونگی ارتباط عوامل اقتصادی با سازمان ها و بکارگیری استراتژی های موجود برای رقابت در بخش های اقتصادی خواهید بود. همچنین شما با عناوینی مانند : رفتار بازارهای مالی، چگونگی کارکرد پایگاه های اقتصادی و شناخت نظریه های مرتبط با اقتصاد ریز و کلان سر و کار خواهید داشت.

روش های کمی بکار گرفته شده در تجارت

مدیر کارآمد، مدیریست که از روش های کمی بکاررفته شده در تجارت برای تجزیه و تحلیل داده های تجاری استفاده نماید. برای پیشبرد این هدف، شما با چگونگی استفاده دامنه گسترده ای از روش های کمی، چگونگی استفاده از این روش ها در تجارت، شناخت مفاهیم مختلف در تجارت و چگونگی شرح نتایج آشنا خواهید شد. همچنین شما قادر به استفاده از صفحات گسترده اینترنتی، دیگر نرم افزارها برای اجرای روش های کمی، چگونگی حل مسائل تجاری و ایجاد راه های موثر برای رویارویی با مشکلات خواهید بود. از دیگر عناوینی که شما قادر به کسب تخصص در آن خواهید بود ” کاربرد روش های تحقیقی در تجارت ” می باشد که با استفاده از آن شما قادر به تجزیه و تحلیل و به کارگیری ابزارالات برای تحقیق بر روی پروژه ها و سودآوری در تجارت خواهید بود.

 

گزینه های شغلی

همانطور که انتظار می رود، بسیاری از دانشجویان با هدف ایفای نقش های مدیریتی در گرایش مورد نظر نسبت به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اقدام می ورزند. با وجود اینکه بسیاری از عناوین شغلی شبیه به هم به نظر می رسند و بخش ها و سازمان های بزرگ و متفاوتی در سطح جهان وجود دارد، باز هم دامنه گسترده ای از مشاغل مدیریتی در اختیار افراد قرار می گیرد. در ذیل مشاغل و بخش های مرتبط با گرایش کارشناسی ارشد مدیریت به فارغ التحصیلان معرفی شده است :

مدیر کل

مدیر کل یکی از اعضای کلیدی شرکت ها محسوب می شود، فردی که مسئول نظارت بر عملکرد افراد می باشد. با توجه به نوع، اندازه و ساختار شرکت ها، شما قادر به مدیریت یک ساختمان یا مجموعه ای از ساختمان ها یا کل سازمان خواهید بود. لذا شما ملزم به نظارت بر اجرا و برنامه ریزی صحیح شرکت ها، کارایی موثر کارمندان شرکت و مدیریت پرسنل ها با اهداف سازمانی خواهید بود. برای ایفای این نقش شما به مهارت هایی نظیر : توانایی انجام چندین وظایف، مهارت های درونی برای مدیریت فعالیت ها، دانش کافی برای پیشبرد اهداف صنعت و تصمیم گیری در خصوص کارآمدی افراد و ارزیابی امور مالی شرکت ها نیاز خواهید داشت.

 

مدیریت بخش مشاوره

مدیر بخش مشاوره با مواردی نظیر : استفاده از مهارت های تجاری، ارائه پیشنهادات موثر جهت پیشبرد اهداف، کسب مهارت های تخصصی برای کمک به حل مسائل سازمان ها، ارزیابی ارزش ها، شناخت حداکثر رشد و توسعه فعالیت های تجاری نیز سر و کار دارد. ناگفته نماند که مدیران بخش مشاوره قادر به خود اشتغالی خواهند بود. برای ایفای این نقش شما قادر به استفاده از دانش و مهارت های خود برای بکارگیری استراتژی ها، ساختارها، عملکرد های مدیریتی، ارائه پیشنهادات، افزایش کارایی افراد و اجرای راه حل های پیشنهاد شده خواهید بود. لذا شما بایستی تمامی سیاست های موجود را برای تجزیه و تحلیل و اجرای موثر اهداف بکار گیرید.

مدیریت بخش آموزشی ( دانشگاه ها )

کسانی که به ماندن در دانشگاه پس از تحصیل علاقه مندند، کسب تخصص در گرایش مدیریت بخش آموزشی بهترین گزینه انتخابی برای آنان خواهد بود. برای ایفای این نقش افراد ملزم به انجام تحقیقات نظری در بخش مدیریت، استفاده از داده ها برای ارزیابی استراتژی های مرتبط با مدیریت و استفاده از تکنیک ها و روش ها موجود خواهند بود. لذا شما قادر به استفاده از دانش خود برای همکاری با دیگر مدیران آموزشی و استفاده از نظریه ها برای بکارگیری استراتژی های مرتبط با مدیریت موقتی خواهید بود. با کسب تخصص در این گرایش شما قادر به کارکردن در دانشگاه ها، مدارس تجاری، مدیریت اتاق شورا، نظارت بر سیاست گذاری های گروه مشاوره و انجام تحقیقاتی که به مدیریت بخش های آموزشی مربوط می شود خواهید بود.

سطح علمی دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد مدیریت

1-University of Pennsylvania: Wharton US

2-London Business School UK

3-Columbia Business School US

4-Stanford University GSB US

5-Harvard Business School US

6-Insead France/Singapore

7-MIT: Sloan US

8-IE Business School Spain

9-University of Chicago GSB US

10-University of Cambridge: Judge UK

شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل کارشناسی ارشد مدیریت و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد مدیریت

  1. سینا کیان گفت:

    با سلام اینجانب دانشجوی سال سوم در رشته امور گمرکی دانشگاه علمی کاربردی هستم و قصد دارم جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد به خارج از کشور بروم میخواستم پیشنهادات و راهنمای های شما را جهت یک سال باقی مانده تحصیلیم دریافت بنمایم
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *