تحصیل و کار کارشناسی حسابداری

حسابرسی به عنوان زبان جهانی تجارت شناخته می شود. در کنار مفهوم امور مالی، این گرایش به صورت منحصر به فردی جهت ارتباط با تمامی جوانب تجارت ایجاد شده است. شرکت ها و سازمان ها به صورت فزاینده ای بر صلاحیت فرد حسابدار جهت کسب سود و کمک به آنان جهت کسب موفقیت در مبحث امور مالی به صورتی پویا تاکید دارند. در حالی که دولت ها و سیاستمداران به  حسابدار به عنوان فردی مبارز در جهت تخلفات رخ داده مانند : کلاه برداری ها، انجام تجارت های غیر قانونی و اخذ مالیات های اضافی می نگرند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری این مقاله را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند به شما در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد حسابداری به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایند.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد حسابداری اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می¬کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد حسابداری می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کارشناسی ارشد حسابداری و اخذ اقامت سرمایه گذاری با کارشناسی ارشد حسابداری نیز وجود دارند.

بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه کارشناسی ارشد حسابداری در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان کارشناسی ارشد حسابداری بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان کارشناسی ارشد حسابداری تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید.

اگر شما از زبان حسابداری کاملا آگاهید و به دنبال اخذ مشاغلی در این زمینه هستید، بنابراین اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری بهترین گزینه انتخابی برای شما خواهد بود.

تحصیل و کار کارشناسی حسابداری

انتظارات موجود از مدرک کارشناسی ارشد حسابداری

معمولا شما هم از قبل شنیده اید که اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری با سه عنوان : کارشناسی ارشد حسابداری (MACC  یا MAC )، کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (MPACY,MPA,MPACC  ) یا کارشناسی ارشد علم حسابداری (MBA  ) در اختیار افراد قرار می گیرد. همچنین افراد قادر به تکمیل و اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تجارت (MBA  ) با تمرکز بر مبحث حسابداری خواهند بود. برخی از کشورها و موسسات از واژه حسابرسی به جای حسابداری استفاده می نمایند.

اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری معمولا یک تا دو سال به طول می انجامد، این در حالیست که از دانشجویان انتظار می رود که 30 تا 36 ساعت از وقت خود را در هر ترم به کسب صلاحیت و اخذ مدرک اختصاص دهند. ناگفته نماند که 120 ساعت مطالعه برای اخذ مدرک کارشناسی بدین معناست که دانشجویان قادر به اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابرسی حرفه ای با شرکت در آزمون هایی نظیرUniform Certificate Public Accountant Examibations در آمریکا و the chartered institude of management accountant qualification در انگلستان یا Certified practicing accountant program در استرلیا خواهند بود.

از دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری انتظار می رود که در سخنرانی ها، کلاس های سمیناری شرکت کنند و بیشتر اوقات خود را به مطالعه شخصی و کار بر روی پروژه های گروهی اختصاص دهند. لذا با توجه به موارد ذکر شده، آنان بایستی نسبت به انجام تکالیف، تحقیقات شخصی در خصوص مبحث حسابداری و تکمیل پایان نامه اقدام ورزند. ناگفته نماند که به برخی از دانشجویان فرصت کار کردن بر روی پروژه های مربوط به سازمان های خارجی داده می شود.

شرایط ورود جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری

بسیاری از موسسات آموزشی دانشجویان را با توجه به کسب نمره عالی، داوطلب بودن، کسب تجارب حرفه ای و دیگر شرایط اضافی نظیر ( شرکت در آزمون مربوط به مهارت های زبانی )، جهت اعطای مدرک کارشناسی حسابداری مورد پذیرش قرار می دهند.

به طور کلی از دانشجویان انتظار می رود که مدرک کارشناسی حسابداری یا مدارک مرتبط با موضوعاتی نظیر بازرگانی، محاسبات، تجارت، اقتصاد، مهندسی و امور مالی را در اختیار داشته باشند. این در حالیست که برخی از موسسات دیگر به در دست داشتن مدرک حسابداری یا مدرک مرتبط با گرایش امور مالی هیچگونه اصراری نمی ورزند. به علاوه داوطلبان بایستی توانایی محاسبه و کار با رایانه خود را به اثبات برسانند. برخی از موسسات تنها صلاحیت افراد در مبحث حسابداری برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد را مد نظر قرار می دهند و در صورت کسب صلاحیت های خاص مورد پذیرش قرار می گیرند.

با توجه به آموزش های قبلی، شما به شرکت در دوره های اضافی برای تقویت پیشینه تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری خود در مباحث حسابداری، ریاضیات یا امور مالی قبل از اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری نیاز خواهید داشت. این امر با شرکت در برنامه های تابستانه، انجام مطالعات شخصی بیشتر یا مطالعه اینترتی امکان پذیر است. البته ناگفته نماند که شرکت در دوره های اضافی برای دانشجویانی که قصد اخذ مدرک کارشناسی حسابداری، تغییر رشته یا تحصیل به مدت طولانی تر در دانشگاه را دارند صدق نمی کند.

داوطلبان بایستی برای اخذ مدرک مدیریت در آزمون ) GMAT ) یا آزمون ( GRE ) نیز شرکت نمایند و داوطلبان بین المللی ملزم به اثبات توانایی ها و مهارت های زبانی خود ( زبان تدریس ) خواهند بود.

حسابداری تخصصی

زمانی که شما عنوان کارشناسی ارشد حسابداری را انتخاب کردید، بایستی بر موضوعاتی نظیر : حسابداری، امور مالی، تجارت و شرکت در برنامه های اضافی تاکید بسیار ورزید. مدرک کارشناسی ارشد حسابداری همانند مدرک کارشناسی حسابداری، امکان کسب تخصص در گرایش های مورد علاقه را به افراد می دهد. لذا در صورت علاقه شما قادر به پوشش دهی مدارک کلی تر و در دامنه گسترده تری خواهید بود، اما در هر صورت شما ملزم به انتخاب عناوین خاص برای انجام و کار بر روی پروژه های تحقیقی خواهید بود. کسب تخصص در گرایش حسابداری موارد ذکر شده در ذیل را در بر می گیرد :

حسابداری قانونی

کسب تخصص در گرایش حسابداری تخصصی مواردی نظیر استفاده از ابزارآلات حرفه ای، مدل های گوناگون، فناوری ها، به کار گیری توانایی ها، دانش کافی برای استفاده از آن در زندگی واقعی و استفاده از استاندارد های قابل قبول در دادگاه های قانونی را می طلبد. همچنین شما با چگونگی بررسی مواد قانونی، بررسی حمایت های مالی، کسب تخصص در نحوه اظهارات شواهد و چگونگی اجرای این امور آشنایی خواهید یافت. همچنین شما قادر به کسب نگرشی کلی در خصوص موضوعاتی نظیر: چگونگی کارکرد سیستم های قانونی و برخورد قانونی با جرایم مرتبط با گرایش حسابداری خواهید بود. به علاوه شما با موضوعاتی همانند : جرایم موجود در مبحث حسابداری بنیادین و شناخت هسته های اصلی آن مانند : جرایم الکترونیکی، شکایات از بیمه، کلاه برداری ها، آگاهی از عملکرد شرکت های دولتی، رفتار آنان و آگاهی از ورشکستگی آشنا خواهید شد.

حسابرسی

تمرکز بر مسئله کسب تخصص در علوم مختلف و تمرکز بر نظریه حسابرسی، بر اساس درک مفاهیم و اصول حسابداری می باشد. حسابرسی در مبحث حسابداری به ارزیابی عملکرد اشخاص، سازمان، اجرای پروژه های مالی، عملکرد آنان، داده ها، بیانیه ها و ثبت اطلاعات مربوط می شود. همچنین شما قادر به درک عمیق استانداردهای حسابرسی، ارزیابی مدل های حسابرسی، توجیه نظریه ها، چگونگی استفاده از کامپیوتر برای ارزیابی فناوری های حسابرسی ( CAAT ) و شناخت ریسک های احتمالی که با ارزیابی امور مالی در ارتباط است خواهید بود. به علاوه شما قادر به پوشش دهی مسائلی از جمله حسابرسی داخلی و خارجی، حسابرسی جهانی، بازرگانی الکترونیکی، تغییرات مشتق شده از مباحث امنیتی و استفاده از ابزارآلات مالی خواهید بود.

حسابداری مالیاتی

به طور کلی حسابداری که بر عناوین مالیاتی متمرکز است، قادر به پوشش دهی مسائلی از جمله بازگشت پرونده های مالیاتی، آماده کردن بیانیه مالی، کمک به فصلنامه، محاسبه مالیات سالانه، اعتبار مالیاتی طراز نامه و برنامه ریزی برای اخذ مسئولیت های مالیاتی در آینده خواهند بود. همچنین شما به آگاهی از اصول حسابداری مالیاتی با توجه به انواع مختلف مالیات و قوانین مرتبط با آن از کشوری به کشور دیگر نیاز خواهید داشت. به علاوه شما قادر به فراگیری عناوینی نظیر قوانین مرتبط با مالیات، فرایند مالیاتی و نظارت بر آن، مالیات های فدرالی، مالیات تجاری، استراتژی های مربوط به مالیات، استراتژی های مرتبط با مالیات های بین المللی و شناخت ریسک های احتمالی در خصوص مالیات خواهید بود.

حسابداری بین المللی

گرایش حسابداری بین المللی به نگرشی کلی در خصوص حسابداری جهانی مربوط می شود. دوره های موجود برای کسب تخصص در این گرایش، مفاهیم حسابداری نظری و عملی و عناوینی نظیر اجتماع، سیاست، محیط فرهنگی، شناخت سیستم ها موجود و شناخت مبحث حسابداری به صورت کلی را در بر می گیرد. همچنین شما قادر به پوشش دهی مسائلی نظیر ارائه پیشنهادات به شرکت های بین المللی، حسابداری بین المللی تطبیقی، حسابداری بین المللی مالی برای شرکت های چند ملیتی، شرکت های مالی بین المللی، حسابداری بین المللی مدیریتی، عناوین مرتبط با حسابداری، انجام تحقیق، برقراری ارتباط، حسابداری اجتماعی، اخلاق تجاری و عناوین مرتبط با مدیریت حسابداری جهانی خواهید بود. ناگفته نماند که افراد قادر به شناخت امور مالی موقتی، مدیریت حسابداری در کنار کسب اطلاع از استانداردهای حسابداری بین المللی و حسابداری بین المللی خواهند بود.

حسابداری مالی و مدیریت حسابداری

این دو مورد از جمله مواردی هستند که که معمولا با یکدیگر مقایسه می شوند. حسابداری مالی که مواردی نظیر خلاصه کردن داده های مالی و در اختیار دادن اطلاعات حسابداری برای افراد و سازمان هایی نظیر ( سهام داران، تامین گران، بستانکاران، بانکداران و سازمان های دولتی ) را در بر می گیرد. در حالی که مدیریت حسابداری به مطالعه مواردی نظیر در اختیار دادن اطلاعات برای افراد با توجه به سازمان می پردازد. ناگفته نماند که شما با مباحثی مانند : قانون حسابداری مالی، استانداردهای حسابداری بومی و بین المللی، ساختار حسابداری مالی ( برای مقایسه با دیگر سازمان ها ) و چگونگی استفاده از علوم و روش های آماری برای رسیدن به ارزش های پولی آشنا خواهند شد. به علاوه شما قادر به شناخت و چگونگی ارائه گزارش های مالی، گزارش سود های حاصل شده، تسویه حساب، حل مسائل و به طور کلی استفاده پایدار از اصول حسابداری معتبر (GAAP  ) خواهید بود.

بسیاری از عناوین حسابداری ذکر شده برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد حسابداری مفید می باشند، این در حالیست که برخی از آنان با شرکت در دوره های انتخاب شده قابل اخذ می باشند. دیگر عناوین حسابداری و گرایش مختلف رشته حسابداری: حسابداری، مدیر مالی، تجزیه و تحلیل بودجه، مدیریت بخش تجارت، بازرگانی، اقتصاد، ارائه گزارش های مالی، ریاست و استفاده از روش های کمی را در بر می گیرد.

اسامی این دانشگاه‌ها معتبر در زمینه حسابداری:

1- دانشگاه تگزاس

2- دانشگاه شیکاگو

3- دانشگاه پنسیلوانیا

4- دانشگاه ایلینویز

5- دانشگاه استنفورد

اخذ مدرک کارشناسی ارشد با هدف کسب مشاغل حسابرسی

مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و یا مدرک دکترای حسابداری، شما را در اخذ مشاغل حسابرسی یا مشاغل پر سود یاری خواهد نمود. ناگفته نماند که تمامی بخش های تجاری، سازمان ها و آژانس های دولتی به همکاری یک حسابدار نیاز خواهند داشت، چرا که برای پیشبرد اهداف وجود کارمندان و مشاورین مجرب در بخش حسابداری ضروری می باشد. این شرکت ها به حسابدارانی برای کار در شرکت های دولتی یا کار کردن در یکی از چهار شرکت بزرگ و معروف نظیر : Ernst & Young ( EY ), Deloitte, PricewaterhouseCoopers ( PwC ), KPMG نیاز خواهند داشت.

بسیاری از مدارک کارشناسی ارشد حسابداری بالقوه که جهت اخذ مشاغل حسابرسی مورد استفاده واقع می شوند موارد ذکر شده در ذیل را در بر می گیرند :

مشاور حسابرسی

مشاور حسابرسی فردیست که اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به تجزیه و تحلیل داده های مالی برای کمک به حل مسائل عملکردی و مدیریتی می پردازد. برای ایفای این نقش، شما به اطلاعات پیچیده مالی، دانش و درایت کافی، تجزیه و تحلیل، تفسیر و برای ارتباط برای اجرای فعالیت های مالی گوناگون برای مشتریان نیاز خواهید داشت.

شما به عنوان یک مشاور بخش حسابرسی، ملزم به کارکردن همگام با مشتریان برای همیاری با آنان – نظارت، حفظ و اجرای فرایند های مالی – ارائه پیشنهادات برای ایجاد و ارتقای سیستم های مالی خواهید بود. همچنین برای کار کردن با نیمی از مشتریان، شما ملزم به گرد آوری اطلاعات لازم در خصوص امور مالی، شناخت کلاهبرداران داخلی و خارجی، انجام بررسی های لازم و دیگر قوانین مرتبط با سازمان ها خواهید بود.

مشاورین حسابداری نقش های مختلفی همانند : مشاوره دادن به دلیل کلاهبرداری های مالی، ارائه پیشنهاداتی جهت اجرای قانونی امور حسابرسی مختلف، مشاوره دادن به حسابدارانی که با بخش های مختلف نظیر معماری، باغبانی، حمل و نقل و گردشگری سر و کار دارند را بر عهده خواهند گرفت. اگر شما به عنوان یک مشاور بخش حسابرسی هستید و به صورت مستقل کار می کنید، پیشنهاد می شود که در ابتدا با گروه کوچکی از مشتریان ارتباط برقرار کنید و کار کردن با شرکت های بزرگ را در اقدام بعدی خود قرار دهید.

حسابدار قانونی

وجود حسابداران قانونی یا کارآگاهان مالی در بخش حسابرسی ضروری می باشد. این افراد از دانش حسابداری، امور مالی و دانش حقوقی خود برای شناخت کلاهبرداری ها، موارد قانونی و دیگر امور مالی غیر قابل تفسیر استفاده می نمایند. شما به عنوان یک حسابدار قانونی قادر به همکاری با وکلا، دفاتر بیمه ای و دیگر بخش ها برای حل مسائل و مشکلات مشتریان، بررسی، تجزیه و تحلیل، شرح اطلاعات مالی، تبدیل و خلاصه کردن این اطلاعات برای مشتریان یا دادن شهادت در دادگاه محاکمه به عنوان یک شاهد خواهید بود.

برای ایفای این نقش افراد به خصیصه هایی نظیر : صداقت، با دقت بودن و توانایی شرح عناوین پیچیده مالی برای دیگر افراد نیاز خواهید داشت. همچنین شما قادر به همکاری گسترده با سازمان ها برای پیشبرد اهدافی نظیر : ارزیابی تجارت، ارزیابی خسارت های اقتصادی، فرایند جرایم، کلاهبرداری ها و سرقت های پولی خواهید بود. از دیگر زیر مجموعه های بخش کلاهبرداری مالی مواردی نظیر : شکایات به بیمه، کلاهبرداری های ویژه، ساخت و سازهای غیر مجاز و کلاه برداری های گزاف را در بر می گیرد. ناگفته نماند که در صورت کسب تجارب در این حرفه شما قادر به کار کردن در شرکت های بزرگ حسابرسی، آژانس ها و سازمان های دولتی و ساختمان های مرتبط با امور کلاه برداری های مالی خواهید بود.

حسابدار تایید شده

با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و انجام تمام الزامات، حسابدار مورد تایید واقع شده قادر به دنبال کردن مشاغل حسابداری یا کاردن در بخش های دولتی برای ایفای نقش حسابرسی خواهد بود. ناگفته نماند که شما قادر به تجزیه و تحلیل داده های مالی برای افشا، تحریف های با اهمیت و پیوستگی به اصول حسابداری کلی و پذیرفته شده (GAAP  ) خواهید بود.

اگر شما یک حسابدار مورد اطمینان هستید که در بخش خصوصی مشغول به کار شده اید، قادر به استفاده از خدمات مستقیم بخش های دولتی نخواهید بود. لذا به جای آن شما قادر به همکاری با شرکتی معروف نظیر   Chief financial officer ( CFO )و یا برعهده گرفتن نقش مدیریت امور مالی، مسئول و مدیر امور مالی و انجام فعالیت های حسابداری در سازمان خود خواهید بود.

حسابرس

شما به عنوان یک حسابرس داخلی یا خارجی قادر به فعالیت خواهید بود. ایفای نقش حسابرسی مواردی نظیر : فعالیت های مالی، تجاری، ساماندهی امور مالی، تضمین معتبر و قانونی بودن فعالیت های مالی و ثبت امور مالی را در بر می گیرد. ناگفته نماند که با کسب تجارب کافی شما قادر به ارائه پیشنهادات به شرکت ها، شناخت ریسک های احتمالی، سنجش میزان هزینه ها و ذخیره پول خواهید بود. حسابرس داخلی فردیست که برای شرکت های حسابرسی و حسابداری ویژه و یا تیم های حسابرسی خاص کار می کند در حالی که حسابرس خارجی برای شرکت های دارای امتیاز و معتبر حسابداری فعالیت می کند. شما به عنوان یک حسابرس داخلی مورد ارزیابی مناطق تجاری یا سازمان های مالی برای فعالیت و ارائه گزارش به مدیریت قرار خواهید گرفت. ناگفته نماند که در صورت کسب تجارب کافی، حرفه شما باعث پیشرفت های تجاری موثر می شود و شما قادر به شناخت فرایند های مالی که در بعضی موارد کارآمد واقع نمی شود خواهید بود. در صورت یافتن راه حل هایی برای مواجه شدن با ریسک های احتمالی یا راه هایی برای جلوگیری از کلاه برداری، قرار گرفتن در جایگاه مدیریت به شما پیشنهاد خواهد شد.

تحلیل گر بودجه

تحلیل گر بودجه فردیست که با تجزیه و تحلیل بودجه ماهانه سازمان ها، ارائه گزارش به بخش های حسابداری، کنترل و حفظ مخارج سر و کار دارد. همچنین شما قادر به ارزیابی بودجه تخصیص داده شده به کارمندان، صحت، نظارت و کنترل بر مقررات خواهید بود. فعالیت برای بخش های تجاری و سازمان ها به عنوان بخشی از کار حسابرسی تیمی شناخته می شود. همچنین افراد قادر به ارائه گزارش های مربوط به بودجه، مشاوره با مدیران برای تنظیم نرخ بودجه و تقاضاهای مالی، ضامن شدن برای اعطای وجوه ضروری، ارائه پیشنهادات، همکاری با تحلیل گران هزینه ها، تخصیص مالی، تهیه بودجه، از بین بردن روش های ناکارآمد، افزایش سود و تجزیه و تحلیل بودجه های مورد نیاز خواهند بود.

آزمونگر امور مالی

آزمونگر مالی فردیست که مسئول تجزیه و تحلیل امور مالی ثبت شده در سازمان ها، بخش های تجاری یا شرکت هایی که با فدرال در ارتباط اند، بخش های دولتی یا مراکز حقوقی بومی می باشد. همچنین شما ملزم به بررسی و تفتیش صندوق پول، چک های داخلی، کنترل فرایندها، بازنگری و تجزیه و تحلیل اطلاعات جدید، ارائه پیشنهادات، تجدید نظر در مورد قوانین، مقررات، سیاست ها، شرح معنای فرایند ها و انجام اقداماتی برای تاثیر گذاری بر مشتریان خواهید بود. پس از آن شما به آماده کردن گزارشاتی در خصوص جزئیات مربوط به میزان رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس قوانین و مقررات موجود نیاز خواهید داشت. برای ایفای این نقش شما ملزم به برنامه ریزی، ارائه پیشنهادات و تجدید نظر بر کار افرادی که تحت نظارت شما فعالیت می کنند خواهید بود. ناگفته نماند که شما به عنوان یک آزمونگر قادر به تعلیم دیگر آزمونگران در فرایند های مالی خواهید بود.

از مشاغل حسابرسی انتظارات بسیاری می رود، با توجه به آمارهای گرفته شده از سازمان Bureau of labor، پیش بینی شده است که حدود 190 تا 700 مشاغل اضافی برای گرایش حسابداری و حسابرسی در نظر گرفته شده است، مشاغلی که در سال 2010 و 2020 با توجه قوانین و مقررات مربوط به تجارت و حسابرسی بوجود آمدند.

از دیگر مشاغل مرتبط با گرایش حسابرسی مواردی نظیر : بازرگانی امور مالی، شرکت های مالی، بازیابی شرکت های بزرگ، مدیریت داده های مدیریت حسابداری، پیش بینی فعالیت های مالی، مدیریت بخش مشاوره، سرمایه گذاری، ادغام شرکت ها و حق مالکیت، ارزیابی ریسک های موجود، خزانه داری، بانکداری، کار کردن برای مراکز دولتی بومی و ملی و سازمان های غیر دولتی را در بر می گیرد.

شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به اروپا توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل در کارشناسی ارشد حسابداری برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد حسابداری به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری حسابداری به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

12 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار کارشناسی ارشد حسابداری

  1. سهیل گفت:

    سلام خسته نباشید
    من اگر مدرک کارشناسی در دانشگاه فی حرفه ای در رشته حسابداری داشته باشم می تونم برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      به کشور هدف شما بستگی دارد.

  2. پریسا ایزدی گفت:

    فوق العاده بود مطالباتون ممنون واقعا.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      از دیدگاه و نظر شما به موسسه مهاجرتی ما تشکر میکنیم.

  3. محمدرضارضایی پور خرنجانی گفت:

    با سلام و عرض ادب …
    بنده مدرک فوق لیسانس مهندسی برق قدرت دارم و تمایل ب ادامه تحصیل در مقطع ارشد حسابداری هستم آیا با مشکل رو به رو نمیشم ضمنا علاقه زیادی دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط و الزامات مورد نیاز بسته به کشور انتخابی و هدف شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  4. محمدزاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ایران مدرک فوق لیسانس حسابداری دارم
    ایا میتونم دوباره برای ارشد حسابداری تو آلمان اقدام کنم؟ اخه یک گروهی میگفتن تو المان رشته حسابداری تو دانشگاه ها تدریس نمیشه .ایا این گفته صحت داره برای شهر هامبورگ میخوام البته

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه رزومه علمی خوبی داشته باشید، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  5. رز خلیل زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر من مدرک کارشناسی حسابداری دارم ،۲۴سالمه میخام ارشد حسابرسی بخونم ، چقدر هزینه باید بکنم برا ارشد ،و کدوم دانشگاه قوی هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هزینه تحصیل شما بستگی به دانشگاه و کشور مبدا شما دارد.

  6. معصومه عسگری نژاد گفت:

    سلام . خدا قوت . من مدرک کارشناسی روان شناسی دارم ، میخواستم در مقطع ارشد حسابداری بخونم آیا امکانش هست ؟؟ و مشکلی ایجاد نمیشه . دروسی که باید بخونم در دانشگاه مثل دروسی هست که دانشجویان با مدرک کارشناسی حسابداری ، در مقطع ارشد میخونن ؟؟ متشکرم از پاسخدهیتون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      خیر، مشکلی برای تحصیل در مقطع ارشد کشور های اروپایی و سایر کشور ها وجود ندارد و می توانید با ارائه مدارک لازم اقدام به اخذ پذیرش کنید.
      دروسی که قرار است مطالعه شود را کارشناسان تحصیلی به ما سمع شما خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *