تحصیل و کار رشته مدیریت

مدرک مدیریت امکان کسب تخصص در گرایش های مرتبط با تجارت همانند : امورمالی، اقتصاد و بازاریابی را فراهم می کند. بسیاری از مدارک مدیریت معمولا بر جنبه عملی مباحث تمرکز دارند، همچنین اخذ این مدارک فرصت کاریابی و کار کردن بر روی پروژه های حرفه ای به عنوان بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده را برای افراد فراهم می کنند. به همین دلیل کسانی که به مباحث نظری علاقه مندند و از آگاه شدن از مباحث سیاسی و بهترین بودن در بخش مدیریت لذت می برند، قادر به اخذ مدارک مدیریتی جهت دار و برنامه هایی که ترکیبی از این دو مورد است خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل و کار رشته مدیریت این مقاله را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی میتوانند به شما در اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل در رشته مدیریت کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو رشته مدیریت به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایند.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار رشته مدیریت

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق رشته مدیریت اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیل و کار رشته مدیریت و اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می¬کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق رشته مدیریت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار رشته مدیریت و اخذ اقامت سرمایه گذاری با رشته مدیریت نیز وجود دارند.

بورسیه تحصیل و کار رشته مدیریت در صورت داشتن رزومه قوی تحصیل و کار رشته مدیریت در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه رشته مدیریت در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان رشته مدیریت بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان رشته مدیریت تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید.

تحصیل و کار رشته مدیریت

اگر شما قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت و کار کردن در بخش های مرتبط با این موضوع را دارید، یا قصد کسب تخصص در گرایش مدیریت جهت ایفای نقش ( مدیریت منابع انسانی )، کار کردن در بخش صنعت ( مدیر مهمانداری در بخش صنعت ) را دارید، مدارک بسیاری وجود دارند که شما را رسیدن به مقصود نهایی هدایت خواهند کرد.

ناگفته نماند که تقاضا برای کسب حرفه مدیریت حرفه ای در بسیاری از بخش ها، به معنای اخذ دامنه گسترده ای از برنامه های مدیریتی می باشد که مواردی نظیر گرایش های ادغام شده یا به هم پیوستگی برنامه هایی ( مانند : تجارت و مدیریت، مدیریت و بازاریابی، مدیریت و ریاضیات، مدیریت به همراه تجارت بین المللی و مدیریت پایدار ) را در بر می گیرد.

انتظارات موجود از مدرک مدیریت

مدرک مدیریت در سطح کارشناسی با عناوینی نظیر کارشناسی هنر ( BA ) یا کارشناسی علوم ( BSc ) در اختیار افراد قرار می گیرد که باز هم بستگی به موسسه و دانشگاه انتخابی شما خواهد داشت. اخذ این مدرک به طور معمول سه تا چهار سال به طول می انجامد، همچنین برخی از موسسات فرصت یک سال تحصیل اضافی برای تحصیل و کار رشته مدیریت در خارج از کشور را در اختیار افراد قرار می دهند. اخذ مدرک مدیریت معمولا در ساختمان دانشگاهی که به عنوان  ” مدرسه تجارت ” یا  ” مدرسه مدیریت ” شناخته می شود به افراد پیشنهاد می شود.

به طور معمول مبحث تدریس در این دانشگاه ها ترکیبی از مواردی نظیر سخنرانی، سمینار و شرکت در کلاس می باشد. بنابراین از دانشجویان انتظار می رود که نسبت به ارائه سخنرانی، ارائه گزارش، تحریر مقاله، حل مسائل و مشکلات و شرکت در بحث های گروهی خود را آماده نمایند. ارزیابی افراد معمولا تحت فرایند هایی نظیر تحریر مقاله، تکمیل پایان نامه یا انجام تکالیف، کار بر روی پروژه های گروهی، شرکت در امتحانات یا ترکیبی از این عناصر صورت می گیرد.

به خاطر داشته باشید در وحله اول شما با شرکت در دوره ها که عناوینی نظیر حسابداری، نحوه محاسبات، مدیریت، کار بر روی پروژه های عملی، کاربرد مدیریت، تجارت اقتصادی، تجزیه و تحلیل محیط تجاری، حقوق تجارت، آمارگیری در مبحث تجارت، ریاضیات، مدیریت عملکرد تجارت، مدیریت علوم، بازاریابی نظری و عملی، ساماندهی مطالعات، تحقیق در مبحث مدیریت و سیستم تفکر را در بر می گیرد آشنا خواهید شد. همچنین شما قادر به انتخاب مجموعه ای از عناوین مدیریت به صورت تخصصی و تمرکز بر جوانب گرایش مدیریت با توجه به میزان علایق خود خواهید بود.

مدیریت تخصصی

مبحث مدیریت گرایش بسیار گسترده ای می باشد، که دامنه گسترده ای از مباحث موجود در صنعت را نیز پوشش می دهد، ناگفته نماند که ایفای نقش در این مجموعه مستلزم داشتن مهارت و توانایی بسیار عالی می باشد. با توجه به تمامی  موارد ذکر شده باید گفت که انتخاب عناوین مدیریتی به معنای در اختیار داشتن دامنه گسترده ای از اطلاعات می باشد. اگر شما نسبت به انتخاب بخش یا نوع مدیریت و کسب تخصص در گرایش مورد نظر آگاهی دارید، لذا َشما قادر به اخذ مدرک مورد نظر خواهید بود. بسیاری از مدارک مدیریتی امکان انتخاب فهرستی از عناوین مدیریتی را در اختیار افراد قرار می دهند. در این مقاله عناوین مدیریتی اصلی که شما با آنان مواجه خواهید شد به صورت مختصری ذکر شده است :

رفتار سازمانی

با توجه به موضوع مطالعه سازمان یا علوم سازمانی باید گفت که رفتار سازمانی عنوانی چند شاخه ای می باشد که مواردی نظیر جامعه شناسی، روانشناسی ارتباطات، مدیریت نظری، مطالعه مورد به مورد مباحث سازمانی و تجاری را در بر می گیرد. مطالعه رفتار سازمانی شامل یادگیری نظریه ها و مدل های مختلف، ارزیابی آنان و افزایش توانایی تجزیه و تحلیل رفتار شخصی و گروهی در سازمان های مختلف می گردد. همچنین شما قادر به درک چگونگی رفتار افراد با سازمان ها، چگونگی پیشرفت در مدیریت کارآمد و به کارگیری ساختارهایی برای ساخت شرکت های موثر خواهید بود.

مدیریت استراتژیک

می توان گفت که این گرایش ارتباط نزدیکی با مطالعه رفتار سازمانی دارد. مدیریت استراتژیک مدیریتیست که مواردی نظیر: تجزیه و تحلیل عاملان اصلی، عاملان درونی و سیاست های اجرایی که توسط گروه  مدیران به اجرا در می آید را در بر می گیرد. ناگفته نماند که در این گرایش اغلب عاملان خارجی ( نسبت به عاملان داخلی ) مورد توجه واقع می شوند. همچنین شما با مباحثی نظیر: انواع عناوین خارجی که شرکت ها با آن مواجه می شوند مانند : میزان تقاضا مشتریان و اعمال رقابتی آنان، چگونگی کارکرد یک سازمان و فعالیت های تجاری در سیستم، انجام تحقیقات و استراتژی های به کاررفته شده برای توسعه عناوین تجاری و کسب موفقیت در این زمینه آشنا خواهید شد. به علاوه شما قادر به پوشش دهی عناوینی مانند: اقتصاد ریز و کلان، آگاهی از مزایای رقابت و چگونگی تغییر استراتژی ها موجود خواهید بود.

مدیریت منابع انسانی

HRM یا HR که مخفف واژه مدیریت منابع انسانی می باشد و تمامی موارد درگیر در مدیریت شخصی در سازمان ها را در بر می گیرد. این گرایش بدین منظور طراحی شده است که انتخاب صحیح افراد، نحوه حمایت مشاغل جهت پیشرفت و از بین بردن نگرانی های افراد را تضمین کند. کسانی که نسبت به کسب تخصص در گرایش مدیریت منابع انسانی اقدام می ورزند قادر به افزایش مهارت ها و توانایی های خود برای رسیدن به موفقیت در گرایش منابع انسانی خواهند بود. ناگفته نماند که این گرایش عناوینی نظیر استخدام افراد، پیشرفت به صورت حرفه ای و کارآفرینان حقوقی را تحت پوشش قرار می دهد. با توجه افزایش تقاضا در خصوص مدیریت منابع انسانی در سطح بین المللی، بسیاری از مدارک مدیریتی بر عناوینی نظیر ارتباط با فرهنگ های متفاوت، مواجه شدن با چالش های قانونی و استخدام کارمندان در میان چندین کشور متمرکز اند.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها

تمامی شرکت ها به صورت گسترده نگران سیاست های بکار رفته شده و مرتبط با مبحث مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR  ) می باشند. این موضوع برای پوشش دهی مسائلی از جمله چگونگی ارتباط سازمان و کارکرد محیط های سازمانی طراحی شده است. ساختار CSR به گونه ای است که وظایفی نظیر تصدیق و گستردگی مسئولیت عاملان شرکت و تضمین تاثیر مثبت شرکت بر محیط، مصرف کنندگان، کارمندان، انجمن ها، سهامداران و تمامی اعضایی که در گوی قرار دارند را بر عهده دارد. CSR همچنین مواردی که به رفتار کارمندان نظیر منابع اخلاقی، بر آوردن روح ملی، قوانین حقوقی، تاثیر محیطی، انگیزه برای ارتباط با محیط کاری مربوط می شود را تحت پوشش قرار می دهد. کسب تخصص در مبحث CSR، مطالعه عواقب مادی و معنوی در خصوص شرکت ها را می طلبد. همچنین افراد بایستی آگاهی کافی نسبت به اجرای موثر و برقراری ارتباط با سیاست های به کار رفته شده در مبحث CSR داشته باشند.

مدیریت برندها

یکی دیگر از جوانب بازاریابی، مبحث مدیریت برند ها می باشد. مبحث مدیریت برند ها که به نحوه نمایندگی تجارت ها در سطح جهانی و چگونگی استفاده از تصاویر برای افزایش مشتریان و شراکت آنان مربوط می شود. کسب تخصص در گرایش مدیریت به معنای مطالعه عناوین مرتبط با کیفیت یک برند، رفتار مصرف کنندگان، نحوه تصمیم گیری آنان، یادگیری چگونگی تجزیه و تحلیل داده های بازاری، طرح ریزی های استراتژیک برای توسعه یک برند در بازارهای مرتبط، یادگیری چگونگی شناخت موثر برند ها و فراهم کردن امکانات لازم برای توسعه یک برند در بازار خواهد بود.

مدیریت احتمالات

گرایش مدیریت احتمالات مواردی نظیر شناخت، ارزیابی، شناخت ریسک های مقدم، همکاری با سازمان ها و بخش های تجاری، تعدیل در استفاده از منابع، کنترل و کاهش رویدادهای ناخواسته و تاثیرات آنان، افزایش فرصت ها و شناخت آنان را در بر می گیرد. کسب تخصص در گرایش مدیریت احتمالات، دانش قوی و مهارت بسیار عالی دانشجویان در مباحث امور مالی و اقتصاد را می طلبد. ناگفته نماند که در کنار کسب تجارب در بازارهای مالی، دانشجویان قادر به پوشش دهی مسائلی از جمله تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک های احتمالی و اخذ تصمیماتی در جهت سرمایه گذاری خواهند بود.

ناگفته نماند که کسب تخصص در این گرایش مواردی نظیر تجارت، بانکداری سرمایه گذاری، صندوق های مالی، دارایی و مدیریت سهام را نیز در بر می گیرد.

دیگر عناوین مدیریتی

در این مقاله تنها چند نوع از عناوین مدیریتی آورده شده است. لذا از دیگر عناوین مدیریتی که شما قادر به کسب تخصص در آنان خواهید بود مواردی نظیر برند سازی، تبلیغات، فرهنگ تجارت در منطقه ای خاص از جهان، سازمان های تجاری، سیاست های تجاری منابع تجاری، مهارت های مشاوره ای، خدمات مربوط به مشتریان، مدیریت روابط، اقتصاد، مدیریت امور مالی، فرهنگ مصرف جهانی، مدیریت سیستم اطلاعاتی، خلاقیت در تجارت و مدیریت، مدیریت اموال به صورت هوشمندانه، بازاریابی بین المللی، رهبری، حقوق و مدیریت کاربردی، مدیریت حسابداری، بازاریابی، ریاضیات و مدیریت، نحوه ادغام و فراگیری، تفکر جسورانه جدید، سیاست، محصولات و خدمات، مدیریت رسانه های اجتماعی، رفتار سهامداران، کارآموزی، سیستم مدل بنیادین، سازمان های مجازی را در بر می گیرد. همچنین امکان کسب تخصص در گرایش مدیریت در منطقه ای خاص و مدیریت در صنایع ویژه ( مانند : مهندسی، خرده فروشی، تجارت دیجیتالی، سلامت، انرژی و سایر موارد ) برای افراد وجود خواهد داشت. بنابراین با توجه به امکانات موجود، به شما شرکت در دوره های اضافی برای افزایش مهارت ها و توانایی های مورد نیاز جهت یک مدیر ویژه شدن پیشنهاد می شود.

مشاغل مدیریتی

دامنه گسترده ای از مشاغل مدیریتی برای فارغ التحصیلان گرایش مدیریت وجود خواهد داشت، مشاغلی که در صنایع مختلف به صورت گسترده ای پراکنده شده اند. بسیاری از مشاغل مدیریتی به راحتی قابل گروه بندی نمی باشند چرا که بسیاری از این مشاغل نقش های چندگانه ای را بر عهده می گیرند. لذا شما قادر به کسب مشاغلی نظیر مدیر امور مالی، کارمند شدن، برند سازی، خرید و فروش و بازاریابی در سطح بسیار عالی در طول روز خواهید بود. علاوه بر کسب تخصص در گرایش مدیریت که در مبحث قبلی مورد بحث واقع شد، دیگر مشاغل مدیریتی موارد ذکر شده در ذیل را در بر می گیرند :

مشاغل مدیریتی ( مشاوره )

با توجه به پیشنهادات داده شده، مشاغل مدیریتی ( مشاوره )، کمک های بسیاری به شرکت ها، سازمان ها و بخش های تجاری برای پیشرفت در موارد اجرایی، حل مسائل، ارزیابی و تلاش جهت رسیدن به حداکثر رشد خواهند کرد. برای ایفای نقش در این گرایش، شما ملزم به استفاده از مهارت های تجاری و مدیریتی خود برای پیشرفت سازمان ها و عملکرد آنان خواهید بود. این مسئله مواردی نظیر چگونگی ساماندهی یک شرکت، یک تیم، چگونگی کارکرد این مجموعه و چگونگی گزارش امور مالی را در بر می گیرد. به علاوه مشاوره در بخش مدیریت امکان ارائه پیشنهادات مدیریتی و کسب تخصص در گرایش های مختلف رشته و گرایش های خاص مانند : تجارت استراتژی، بازاریابی، منابع انسانی، IT، تجارت الکترونیکی یا مدیریت زنجیره ای را امکان پذیر می کند. کسانی که به مشاغل مدیریتی ( مشاوره ) علاقه مندند، امکان اخذ بسیاری از مدارک مدیریتی با توجه به مهارت های مشاوره ای برای آنان وجود خواهد داشت. همچنین آنان فرصت کارکردن در مراکز کاریابی و کار بر روی پروژه ها را خواهند داشت.

مشاغل مدیریتی ( سرمایه گذاری )

مدیریت سرمایه گذاری به مدیریت حرفه ای و ایجاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف نظیر سهام، اوراق قرضه، دارایی و اموال اطلاق می گردد. مشاغل مدیریت سرمایه گذاری به ارائه پیشنهاداتی در خصوص امور مالی، مدیریت ارائه خدمات به مشتریان جهت کمک به سرمایه گذاری، خرید و فروش سرمایه، سرمایه گذاری، خرید سهام و اوراق قرضه مربوط می شود. همچنین شما ملزم به برقراری ارتباط موثر با مشتریان، تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری ها، تحقیق در خصوص سازمان های مرتبط با این گرایش، به روز رسانی اطلاعات و قابلیت شرح و توضیح اطلاعات مالی به صورت کامل برای مشتریان خواهید بود. مشاغل مربوط به گرایش مدیریت سرمایه گذاری، ملزم به توانایی مسئولیت پذیری بسیار عالی می باشد. ناگفته نماند که مدیران بخش سرمایه گذاری، ماهانه حقوق بسیار عالی دریافت می نمایند. به علاوه مشاغل مدیریتی بسیاری در شرکت های JP MORGAN و BLACK ROCK، مراکز مربوط به بازنشستگان و شرکت های بیمه ای برای افراد وجود خواهد داشت. دیگر مشاغلی که افراد قادر به کار کردن در آنان خواهند بود مواردی نظیر کار در بخش های دولتی و خصوصی، در موسسات خیریه و موسسات آموزشی را در بر می گیرد.

مشاغل مدیریتی ( مدیریت پروژه ها )

حرفه مدیریت پروژه ها حرفه ایست که مواردی نظیر برنامه ریزی، مدیریت، هماهنگی، ارسال به موقع پروژه ها و نظارت بر بودجه مورد نظر را در بر می گیرد. همچنین این حرفه مواردی نظیر جابجایی یا رویدادهای مهم در پروژه های اجرایی، در ساختار شرکت ها و سیستم نرم افزاری شرکت ها را شامل می شود. به علاوه مدیر پروژه به مهارت بسیار قوی برای برقراری ارتباط، زمان کافی برای فعالیت های مدیریتی و مهارت در خصوص ساماندهی سازمان ها نیاز خواهد داشت. همچنین افراد به، به روزسانی و شفافیت اطلاعات مورد نیاز در قبال سهامداران، ارائه پیشنهادات به صورت مستقل، ساماندهی فعالیت های انجام شده بر پروژه ها، حل سریع مسائل و رسیدگی به تاخیری های رخ داده نیاز خواهند داشت. بنابراین برای ایفای نقش در این گرایش، افراد وظایفی نظیر ارزیابی ریسک ها، بررسی و مشاهده کارکرد افراد ماهر و پیمان کاران، مشاهده و مدیریت بخش حسابداری، مدیریت هزینه ها و صورت حساب ها را بر عهده می گیرند.

شرایط تحصیل و کار رشته مدیریت در رشته مدیریت کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به اروپا توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل و کار رشته مدیریت برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو رشته مدیریت به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار رشته مدیریت به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار رشته مدیریت را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار رشته مدیریت بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

6 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار رشته مدیریت

  1. عباس رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هستم با ۸ سال سابقه کار مرتبط و متاهل و ۳۶ ساله
    میخواستم ببینم بابت آفر از آلمان و اتریش چطور میشه اقدام کرد و اینکه موسسه شما در این زمینه فعالیت دارند

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر، موسسه ما در این زمینه فعالیتی انجام نمی دهد. برای جاب آفر آلمان می بایست پیشنهاد شغلی و یا قرار داد کاری ارائه دهید.

  2. Lotfi گفت:

    سلام خسته نباشید و ممنون بابت مطالب مفیدتون…..من امسال دیپلم ریاضی میگیرم و قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی دارم و قصد دریافت ویزای تحصیلی ……خیلی گشتم اما دریغ از جواب مناسب…..میشه لطفا راهنمایی کنید که من میتونم بلافاصله بعداز دریافت دیپلم شروع به انجام پروسه کنم؟؟؟یعنی نیازی نیس تا اینجا دانشگاه برم ؟؟؟میشه با مدرک دیپلم برای مدیریت بازرگاری اپلای کنم؟؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط تحصیلی بسته به کشور انتخابی شما دارد. شرایط هر کشور متفاوت است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  3. مهناز کارخانه گفت:

    سلام وقت به خیر
    ضمن تشکر اطلاعات منرج در سایت، بنده فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی با گرایش استراتژیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز با معدل 18.75 می باشم. چون درصدد هستم برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای مدیریت با زیرشاخه های علوم انسانی، کسب و کار، استراتژیک و… در یکی از دانشگاه های اروپایی که مورد تائید وزارت علوم ایران نیز باشد به صورت 100درصد بورسیه به همراه اجازه کار جهت تامین هزینه های زندگی اقدام کنم …. خواهشمند است بنده را در خصوص اینکه چه مدارکی باید ارسال کنم و هزینه اخذ پذیرش دانشگاه با بورسیه و کلیه مراحل انجام خدمات به چه صورت خواهد بود راهنمایی بفرمائید
    با تشکر -مهناز کارخانه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای دریافت بورسیه تحصیلی باید رزومه علمی شما به طور دقیق بررسی شود. مدارکی که برای اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی نیاز دارید عبارتند از مدارک تحصیلی، هویتی و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *