شرایط تحصیل و کار رشته هنر

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار رشته هنر کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو رشته هنر به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ساختار دوره ها بستگی به نوع مدرک تحصیلی هنر شما خواهد داشت. برای مثال مدرک هنر تاریخی بیشتر به صورت مقاله می باشد تا هنرهای زیبا. هنرهایی که با طبیعت عملی سر و کار دارند که ممکن است در استودیو یا کارگاه های آموزشی مورد استفاده واقع شوند. مدارک هنرهای زیبا به احتمال زیاد ارزیابی پروژه ها یا نمونه کارهایی که در مکان های عمومی مورد نمایش قرار می گیرند را در بر می گیرد. اگرچه برخی از این دوره ها کار بر روی پایان نامه یا پروژه های تحقیقی که معمولا رابطه مستقیمی با تاریخ هنر دارند را شامل می شود. با مطالعه این مقاله اطلاعات سودمندی در رابطه با شرایط تحصیل و کار رشته هنر کسب خواهید کرد.

وضعیت و شرایط تحصیل و کار رشته هنر

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق رشته هنر اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیل و کار رشته هنر و اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق رشته هنر می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار رشته هنر و اخذ اقامت سرمایه گذاری با رشته هنر نیز وجود دارند. این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار رشته هنر می پردازد.

بورسیه تحصیل و کار رشته هنر در صورت داشتن رزومه قوی تحصیل و کار رشته هنر امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه رشته هنر در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان رشته هنر بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان رشته هنر تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید. زبان تحصیل رشته هنر  در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته هنر بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

مدت زمان اخذ مدرک هنر ، معمولا به کشوری که شما برای تحصیل انتخاب کرده اید بستگی خواهد داشت. برای مثال، بسیاری از دوره های برگزار شده در انگلستان سه سال به طول می انجامد، در حالی که این مدت زمان در آمریکا به طور معمول چهار سال می باشد.

شرایط تحصیل و کار رشته هنر

شرایط ورود و پذیرش رشته هنر

شرایط ورود برای پذیرش در دوره های هنر ما بین کشور ها و همچنین موسسات، متفاوت خواهد بود. بسیاری از دانشگاه های هنر، متقاضیانی را که از قبل آموزش دیده اند انتخاب می کنند و اخذ برخی از مدارک هنرهای زیبا مستلزم ارائه نمونه کارهایی می باشد. در اینگونه موارد، شور و اشتیاق بسیاری در شما ایجاد خواهد شد و بایستی پاسخگوی سوال اینکه چرا شما شرکت در این دوره را انتخاب کرده اید باشید.

شهریه دانشگاه های این رشته و هزینه و شهریه تحصیل رشته از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. در آمد رشته هنر در خارج از کشور نیز متغیر است و بستگی دارد در کدام کشور قصد داشته باشید با این رشته مشغول به کار شوید.

شرایط تحصیل رشته در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس  و همچنین شرایط تحصیل در رشته هنر در مقطع دکترا یا PhD نیز باید از دانشگاه های مربوطه مورد سوال قرار گیرد. زبان تحصیل رشته هنر در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته هنر بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

در این قسمت با گرایش های مختلف رشته هنر در از خارج کشور و بهترین گرایش رشته هنر در خارج از کشور آشنا خواهید شد.

هنر تخصصی

مدرک هنر به صورت گسترده ای به دو گروه تاریخ هنر و هنرهای زیبا تقسیم می شود، هنرهایی که امکان تحصیل تخصصی در هر گرایش را فراهم کرده اند. بسیاری از دانشگاه ها ( بخصوص آن هایی که دوره های هنر و علوم انسانی را به خود اختصاص داده اند ) برنامه هایی که ادغامی از تاریخ هنر و هنرهای زیبا می باشند را به افراد پیشنهاد می کنند، برنامه هایی که در صورت علاقه مندی شما در هر دو گرایش به شما عرضه می گردند. دامنه گسترده ای از دوره های هنرهای تخصصی مانند : طراحی طلا و جواهر یا تراش طلا برای اخذ مدرک تخصصی هنر امکان پذیر می باشد.

 

مدرک تاریخ هنر

شرکت در دوره هنرهای سنتی یا آکادمی توسط دانشگاه ها پیشنهاد می گردد. مدرک تاریخ هنر به کشف آثار هنری از طریق فرهنگ های متفاوت و دوره های تاریخی و همچنین آموزش دانشجویان برای تجزیه و تحلیل آثار باستانی و رابطه آن با جنبش های هنری، زمینه های اجتماعی و رویدادهای مهم تاریخی خواهد پرداخت. این بدین معناست که آثار هنری در مفهوم سنتی به نقاشی بر روی صفحه نمایش در یک گالری منجر می شود، اما در مفهومی وسیع تر به منزله تبدیل هنر معماری به کارتون می باشد.

دانشجویان هنر تاریخی ممکن است نسبت به اخذ تخصص در منطقه ای خاص یا شرکت در دوره های تاریخی یا دنبال کردن علایق خود در راستای هنری که رابطه خاصی با اجتماع دارد و به دنبال رابطه ای خاص ما بین هنر و فلسفه یا هنر و سیاست است اقدام نمایند.

مدرک هنرهای زیبا

اگر مدرک هنرهای تاریخی در مورد تجزیه و تحلیل آثار هنری می باشد بنابراین مدرک هنرهای زیبا به خلق آنان منجر خواهد شد. برنامه های در نظر گرفته شده برای هنر های زیبا به طور معمول ادغامی از دوره هلی نظری و عملی می باشد. عناصری که به سرشت دانشجویان برای ترقی کار آنان در خلق آثار هنری نیاز دارد. نا گفته نماند که دانشجویان هنرهای زیبا قادر به کسب تخصص یک یا چند رسانه ای مانند نقاشی و مجسمه سازی، عکاسی، فیلم و انیمیشن سازی، تصاویر سازی، تراشکاری یا سرامیک سازی خواهند بود.

به علاوه، امکان شرکت در دوره های تخصصی برای اخذ مدرک در گرایش های ذکر شده در بالا و دیگر گرایش ها امکان پذیر می باشد. برای مثال شما قادر به اخذ مدرک تخصصی هنر کمدی یا جامع شناسی هنر خواهید بود. همچنین شما قادر به اخذ مدرک هنری که بر میراث تاریخی به سبک خاص در منطقه یا فرهنگی ویژه متمرکز است خواهید بود.

مدرک طراحی

این مدرک ارتباط بسیار نزدیکی با هنرهای زیبا دارد، مدرک طراحی موضوعاتی از قبیل : نوع سبک، طراحی پارچه، طراحی های گرافیکی، طراحی های داخلی، طراحی های تبلیغاتی، طراحی محصولات و معماری را در بر می گیرد. شما ممکن است نسبت به انتخاب همه دوره های تخصصی برای اخذ مدرک طراحی در یک منطقه مانند : مدرک کارشناسی گرافیک اقدام نمایید یا ممکن است نسبت به ثبت نام در دوره های کلی طراحی و شرح تخصص خود به تدریج اقدام نمایید. در اینگونه موارد، شما ملزم به کسب دانش فناوری بسیار قوی، مهارت های عملی و یا درک اصول طراحی در انواع مختلف خواهید بود.

مدرک هنر دیجیتالی

علاوه بر روش های سنتی، دامنه وسیعی از هنر های جدید در سال های اخیر ظهور یافته اند ناگفته نماند که این موارد در پاسخ به انتقال فناوری در تمامی مناطق جامعه و تقاضای بسیار برای خلق انواع آثار هنری ظهور یافته اند. در حال حاضر مدارک هنر بسیاری وجود دارند که به هنر دیجیتالی در گرایش هایی مانند : عکاسی، تصویر برداری، انیمیشن سازی و هنرهای کامپیوتری اختصاص یافته اند. اگر شما به دنبال یافتن شغل در یکی از گرایش های طراحی وب سایت یا انیمیشن سازی و بازی های رایانه ای هستید، هنرهای دیجیتالی بهترین گزینه انتخابی پیش روی شما خواهند بود.

 

وضعیت شغل و مشاغل و بازار کار رشته هنر در خارج از کشور

مشاغل هنری

همانند اغلب گرایش های هنر و علوم انسانی، مشاغل هنری بسیار متفاوت می باشند و در دامنه گسترده ای فعالیت می کنند. ناگفته نماند که تمامی فارغ التحصیلان هنر، نقشی را که در رابطه با تحصیلشان قرار دارد ایفا می کنند و قادر به اخذ شغل در گرایش خود با توجه به سوابق تحصیلیشان می باشند. به علاوه مهارتی که شما در این مدت زمان کسب کرده اید بایستی برای استفاده در بسیاری از صنایع مانند رسانه ها، بازارها، روابط عمومی و حتی بخش های حسابداری مفید باشد.

به علاوه، اگر شما خواستار اخذ مدرکی هستید که مرتبط با رشته شما باشد ( برای مثال اگر شما در گرایش عکاسی تحصیل می کنید، انتظار دارید که عکاس شوید )، گرد آوری نمونه کارها برای استخدام در گرایش خود ضروری و بسیار مهم می باشد. بخش نظری برای اخذ مدرک به شما امکان ایجاد زمینه برای کارکردن، شرح قابلیت های خود، تفکر ماورای انتخاب نظریه ها و اینکه چرا شما از مواد و فناوری های خاص استفاده می کنید را می دهد.

در این جا مثال هایی از مشاغل هنری به شرح ذیل آورده شده است :

نقاش فاخر

 این گرایش به صورت رقابتی می باشد، لذا هیچ دلیلی وجود ندارد که شما با وجود تمامی استعداد ها و مهارت ها به دنبال شغلی باشید که بتوانید در آن به عنوان یک نقاش حرفه ای فعالیت کنید. لذا شما به اعتماد به نفس بسیار بالا، استقامت و توانایی برای ترقی قابلیت های خود نیاز دارید. ناگفته نماند که مشاغلی مرتبط با تجارب کاری در بخش های خلاق مانند : کار به عنوان دستیار در استودیو بسیار مفید می باشد لذا شما جهت یافتن یک منطقه جدید و جالب برای نمایش و فروش کار خود و برای مشهور شدن بایستی بسیار مدبر باشید. برخی از هنرمندان به نام تصمیم به ترقی در کار خود در کنار کار تمام وقت یا نیمه وقت به عنوان یک معلم هنر یا مدرس خصوصی می گیرند.

 

مدیر میراث فرهنگی

اگر شما در گرایش هنر تاریخی تحصیل کرده اید و تقدیر نامه ای از سایت میراث فرهنگی به عنوان مدیر حفظ میراث یا یک مدیر بدست آورده اید قادر به توسعه و ارزیابی مباحث موجود در سایت مانند : ساختمان های تاریخی، مناظر، موزه ها و بناهای تاریخی خواهید بود. برای این امر شما به ذهنی منطقی و توانایی حل مسائل برای ایجاد تعادل جهت محافظت از بناها و ساختمان ها با توجه به مسئله تولید در آمد از طریق آنان خواهید داشت. پرداخت هزینه هایی خواسته و یا ناخواسته برای ایفای این نقش ضروری می باشد، لذا فرصت کار کردن کردن در طول شرکت در دوره های هنر برای شما وجود خواهد داشت.

آموزگار، سخنران در دانشگاه

اگر شما خواستار استفاده از علایق خود در جهت ایجاد انگیزه و امید در افراد جوان هستید و یا خواستار تشویق آنان به شکوفایی استعداد هایشان هستید، فعالیت به عنوان آموزگار هنر بسیار جایزی می باشد. ناگفته نماند که در بسیاری از کشور ها، شما به کسب صلاحیت دبیری برای آموزش در مقاطع ابتدایی / دبیرستان و اخذ مدرک کارشناسی ارشد برای تدریس در مقاطع دانشگاهی نیاز دارید. لذا شما برای تدریس موثر و امیدوار کردن دانش آموزان خود، به اعتماد به نفس بسیار بالا، قدرت برقراری ارتباط بسیارعالی و نمایش مهارت های خود نیاز دارید. نا گفته نماند که امکان تدریس خصوصی به افراد به صورت شخصی یا به صورت گروه های کوچک یا در مکان های خاص مانند مراکز هنری برای شما وجود خواهد داشت.

ریاست هنر

مشاغل در وزارتخانه هنر معمولا بر برنامه ریزی و سامان دهی فعالیت های هنری و تضمین موفقیت آنان متمرکز است. اگر شما به هنر علاقه مندید و از مدیریت و سامان دهی لذت می برید، فعالیت در این مکان بهترین گزینه انتخابی برای شما می باشد، چرا که این حرفه امکان دستیابی به آینده هنری با توجه به اجتماع و نقش های اجتماعی را برای شما فراهم می کند. لذا برای ایفای نقش خود، شما به قدرت مدیریتی بسیار قوی و کسب مهارت های ویژه ای در خصوص کار با رایانه نیاز دارید.

انیماتور

انیماتورها قادر به ساخت تصاویری که فریم خوانده می شود می باشند، تصاویری که با توالی پشت سر هم، قادر به ایجاد تصاویر متحرکی که انیمیشن نامیده می شوند هستند. انیماتورها نقش های گوناگونی را به عهده می گیرند همچنین آنان کمک بسیاری به ایجاد جلوه های بصری برای فیلم سازی می کنند. ناگفته نماند که این مورد هم نوعی فعالیت رقابتی محسوب می شود و نمونه کار شما بایستی بر روی یک حلقه کارآمد مانند دی وی دی قرار گیرد یا اینکه به صورت ویدیوئی و آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. جهت ارتقا شانس خود برای استخدام شدن، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در گرایش انیمیشن سازی موثر می باشد، البته ناگفته نماند که اخذ این مدرک معمولا ضروری نمی باشد. برای انیماتور شدن، شما به استعدادی بالقوه و خلاق، کسب مهارت های فنی و چشمی قوی برای دیدن جزئیات نیاز دارید.

برترین و معتبر ترین دانشگاه ها برای رشته هنر

  • کالج هنر و طراحی CSM  انگلستان
  • کالج مد Bunka در ژاپن
  • دانشگاه کینگستون در انگلیس
  • دانشکده نوین طراحی Parsons در آمریکا
  • انستیتو فناوری مد در آمریکا
  • Polimoda در ایتالیا
  • دانشگاه وست مینستر در انگلیس
  • کالج مد لندن در انگلیس
  • انستیتو فناوری سلطنتی ملبورن در استرالیا
  • دانشگاه Drexel در آمریکا
  • دانشکده مد دانشگاه Ryerson در کانادا
  • کالج استنفنز در آمریکا
  • دانشگاه ناتینگهام ترنت در انگلیس
  • کالج هنر و طراحی ساوانا در آمریکا
  • دانشگاه فیلادلفیا در آمریکا
  • دانشگاه هنرهای خلاقانه در انگلیس
  • Istituto Marangoniدر ایتالیا
  • انستیتو فناوری مد پکن در چین
  • Hogeschool Van Amsterdamدر هلند

شرایط تحصیل و کار رشته هنر کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل و کار رشته هنر و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا تحصیل و کار رشته هنر در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل و کار رشته هنر برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو رشته هنر به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار رشته هنر به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار رشته هنر را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار رشته هنر بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل و کار رشته هنر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

230 دیدگاه برای “شرایط تحصیل و کار رشته هنر

  1. ساغر گفت:

    سلام وقت بخیر
    من امسال دیپلم تجربی میگیرم ولی می‌خوام رشته عکاسی یا کارگردانی بخونم تو دانشگاه
    با این شرایط ( که رشته دانشگاهیم با رشته دیپلمم فرق داره) شانس مهاجرت دارم ؟ و اینکه معدل دیپلم تجربی می‌تونه تو مهاجرت تحصیلی واسه رشته هنر تاثیر گذار باشه ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شرایط دریافت اقامت تحصیلی و پذیرش از دانشگاه در هر کشور متفاوت است. در ابتدا شما نیاز به انتخاب کشور دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  2. Ouraka گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم من با چه کارنامه و چه نمراتی یا حتی چیز های دیگه آیی میتونم رشته هنر رو انتخواب کنم،کلاس هشتم هستم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      فراهم کردن مدارک و الزامات بستگی به کشور و دانشگاه انتخابی شما دارد.

  3. میثم گفت:

    با سلام. بنده 29 ساله هستم با مدرک کارشناسی مکانیک. اما قصد ادامه تحصیل و یا کار در زمینه مکانیک را ندارم. بعد از گذراندن دوره کارشناسی شروع به کار در زمینه هنرهای دیجیتالی(انیمیشن و کارهای گرافیکی) کردم و نمونه کار هم دارم (نرم افزارهای افترافکت و فتوشاپ و کمی نرم افزارهای 3 بعدی).2 تا سوال داشتم: 1-آیا میتونم با این شرایط برای ادامه تحصیل اقدام کنم (رشته هنر)؟ 2-با توجه به سن بنده(29) اگر در ایران شروع به تحصیل در رشته کارشناسی انیمیشن کنم بعد از آن. شرایط ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، برای تحصیل در رشته هنر می توانید کشوری مانند مجارستان، فرانسه و ترکیه را انتخاب نمایید.

  4. الهام گفت:

    سلام وقت بخیر
    فوق دیپلم گرافیک از دانشکده دولتی و لیسانس صنایع دستی از دانشگاه آزاد هستم ، آیا میشه برای ویزای کار اقدام کرد ؟ و برای چه کشورهایی امکان پذیرش وجود داره؟
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      جهت دریافت ویزای کاری هر کشوری نیاز به ارائه یک قرارداد کاری دارید. کشور آلمان یکی از کشور هایی است که امکان دریافت ویزای جست و جوی کاری 6 ماهه را فراهم نموده است.

  5. آریا خادمی گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۹ سالمه لیسانس کارگردانی دارم از دانشگاه هنر معدل الف، دو سه تا فیلم کوتاه ساختم مدرک آیلتس ۷ دارم
    برای ارشد سینما کدوم کشور بهم فاند میدن ؟ از بابت سنم نگرانم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور هایی مانند آلمان، فرانسهف ایتالیا، اتریش تحصیل رایگان را ارائه می دهد.

  6. ندا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دیپلم هنرنمایشی دارم فعلا به دانشگاه نرفتم میخواستم بدونم با دیپلم هنر نمایشی به کدوم کشورا میشه مهاجرت کرد برای تحصیل!؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کشور هایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا، ترکیه دانشگاه های رنکینگ بالا با هزینه مقرون به صرفه برای رشته های هنری دارد.

  7. فروزان موسوی گفت:

    سلام من دیپلم انسانی دارم
    ولی به رشته های هنر و گردشگری علاقه مندم
    میخواستم بدونم میشه با دیپلم انسانی برای مقطع کارشناسی رشته های هنر :سینما و موسیقی
    و یا رشتۀ گردشگری اقدام کرد؟
    و کدوم کشورهای اروپایی میشه پذیرش گرفت با این شرایط؟
    از دانشگاه های آلمان اتریش فرانسه سوئدیا سوئیس میشه پذیرش گرفت با این شرایط و هزینۀ تحصیل چطوره؟ من به زبان آلمانی و انگلیسی مسلطم و آیلتس ۷ و b2المانی دارم
    الانم دارم فرانسوی میخونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در اکثر کشور های اروپایی مانند آلمان، سوئییس و سوئد نیاز به انتخاب رشته تحصیلی مرتبط دارید. برای انتخاب کشور هدف می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  8. Negin گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی معماری میخونم میخوام بدونم میتونم برای ارشد رشته هنر از دانشگاه های کانادا پذیرش بگیرم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      به شما توصیه می کنیم برای اخذ پذیرش رشته های مرتبط اقدام نمایید.

  9. نگین گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی معماری میخونم میخواستم بپرسم برای ارشد میتونم رشته هنر از دانشگاهای کانادا پذیرش بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      ا سلام و احترام
      جهت ادامه تحصیل در کانادا ملزم به انتخاب رشته های مرتبط را دارید.

  10. مریم گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من مدرک دیپلم گرافیک و کار انی فرش دستباف و کارشناسی نقاشی دادم ۳۲ سالمه و میخاشتم برای فو لیسانس به هلند مهاجرت کنم چه مدارکی رو لازم دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      تحصیل کارشناسی ارشد در هلند ملزم به ارائه مدرک زبان و ریز نمرات و رزومه علمی قوی می باشد.

  11. زینب گفت:

    سلام.من دیپلم رشته انسانی دارم.لیسانس طراحی لباس رو گرفتم و مدرک فنی و حرفه ای طراحی لباس رو هم دارم
    مدرک زبان انگلیسی هم دارم و مدرک فنی و حرفه ای نقاشی رو هم دارم.احتمال پذیرش با شرط پورتفولیو مناسب در کدام کشور ها بیشتره؟ و اینکه احتمالش چند درصده؟ برای فوق لیسانس طراحی مد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور های فرانسه و ایتالیا کشور های هنری هستند که دانشگاه های معتبری را دارند. برای تحصیل کارشناسی ارشد در این کشور ها می توانید زبان انگلیسی را انتخاب نمایید.

  12. افسانه گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من دیپلم انیمیشن دارم و حدود ۶ سال با شرکت های معتبر انیمیشن سازی کار کردم. ۲۴ سالمه و معدل دیپلمم ۱۸/۸۵ هست.
    خیلی علاقه دارم ادامه تحصیل بدم ولی به رشته های هنری علاقه ای ندارم اولویت اولم رشته گردشگری و توریسم هست . سرمایه مالی خیلی بالایی ندارم. میشه راهنماییم کنید که کدوم کشور برای تحصیل من مناسبتره؟ که هم ارزون باشه هم کیفیت و اعتبار مدرکش خوب باشه.
    اصلا به صورت کاری مهاجرت کنم بهتره یا تحصیلی؟ و حداقل چقدر سرمایه لازم دارم؟
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با مدرک دیپلم می توانید برای اخذ ویزای کاری کشوری مانند مجارستان اقدام نمایید. برای تحصیل نیز با ارائه مدرک زبان می توانید برای کشور هایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و غیره اقدام نمایید.

  13. k گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم با دیپلم ریاضی نمیشه برای کارشناسی رشته های هنری در المان اقدام کرد؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان نیاز به انتخاب رشته های مرتبط با دیپلم خود دارید.

  14. عسل رضا گفت:

    سلام من محصل پایه ی یازدهم گرافیک هستم و دوست داشتم برای ادامه ی تحصیل و دانشگاه در رشته ی عکاسی در خارج از کشور تحصیل کنم ، طبق تحقیقاتی که انجام دادم کشور های (ایتالیا،انگلستان و امریکا ) برای تحصیل در رشته عکاسی گزینه ها ی مناسبی هستن ، اگر راهنماییم کنید و بگید کدوم یکی از این کشور ها هزینه ی کم تری دارن و بهتر هستن برای تحصیل در این رشته و اینکه من باید کنکور رو در ایران بدم یا خیر؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشورهای امریکا و انگلستان جزء کشور های گران برای تحصیل محسوب می شوند. کشور ایتالیا برای دانشجویان کشور های جهان سومی کمک هزینه تحصیل و زندگی ارائه می دهد که این کشور برای شما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  15. A.s گفت:

    سلام
    می خواستم بپرسم میشه با مدرک لیسانس رشته ادبیات نمایشی بورسیه شد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بسته به سایر شرایط شما مانند سن، مدرک تحصیلی، رزومه علمی و پژوهشی شما دارد.

  16. باران گفت:

    سلام من دیپلم رشته تجربی دارم اما میخوام برای امریکا یا ایتالیا هنر نقاشی بخونم امکانش هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم با توجه به شرایط سخت اخذ پذیرش و ویزا از کشور امریکا، کشور دیگری مانند ایتالیا را انتخاب نمایید. برای تحصیل کارشناسی هنر در ایتالیا مدرک زبان، سن و سایر شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله https://www.estahbanaty.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7/ را مطالعه نمایید.

  17. سلام وقت بخیر
    من در رشته سفال نقش برجسته و سرامیک سابقه کار ده ساله دارم اما رشته تحصیلیم غیر مرتبط هست می خواستم بدونم امکان گرفتن اقامت کاری در کشوری دیگر برای من وجود داره ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، کشوری مانند مجارستان به شما امکان اخذ ویزای کاری را می دهد.

  18. aryan گفت:

    سلام، تحصیل در رشته انیمشن در یکی از کالج هایه ژاپن در مقطع فوق دیپلم امکان پذیره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در ژاپن دوره های دانشگاهی کارشناسب، کارشناسی ارشد، دکترا و غیره ارائه می گردد.

  19. Seti گفت:

    با سلام من کارشناسی نقاشی دارم. مهاجرت تحصیلی میخام اقدام کنم برای کارشناسی کدوم کشور راحتتر و سریعتر میگیره ؟. و اینکه رزومه خوب برای رشته من چه چیزایی شامل میشه ؟. فقط نمایشگاه انفرادی نداشتم ولی گروهی چنتا شرکت کردم حتی اموزشکده هایی مدرک تخصصی دیگری هم در حوزه تصویرسازی کتاب و غیره گرفتم این ها شاملشون میشن؟ یا کتاب اگر چاپ کنم چی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور های دیگر شرایط سنی، رزومه علمی و تسلط زبانی شما حائز اهمیت است. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  20. ذوالفقاری گفت:

    سلام ،برای دوره های کوتاه مدت هنرهای زیبا در انگلستان میشه اقدام کرد و اینکه بافوق دیپلم عمران میشه در دانشگاه انگلیس و اسپانیا رسته هنرهای زیبا اقدام کنم؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای انگلستان بهتر است از دوره های دانشگاهی اقدام نمایید.

  21. ملیحه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میخوام ارشد تغییر گرایش بدم و رشته هنرهای پژوهشی انتخاب کنم ،برای این رشته خارج از کشور امکان بورس شدن هست ؟
    و اینکه باید حتما ارشد تموم کنم و برای دکترا اقدام کنم یا بعد یک سال با رزومه خوب میتونم اقدام منم و انصراف بدم .ممنون میشم راهنماییم کنید .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در اکثر کشور ها نیاز به ارائه مدرک کارشناسی ارشد دارید و نیاز به تکمیل دوره تحصیلی خود دارید.

  22. امیر گفت:

    سلام من دیپلم گرافیک دارم لیسانس هم گرافیک و ارشد پژوهش هنر
    میخواستم بدونم برای تحصیل دوره دکتری هنر به جز انگلستان و آمریکا در کدام کشور امکان تحصیل هست؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور های اروپایی، کانادا، استرالیا و غیره از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند که با توجه به شرایط خود می توانید اقدام نمایید.

  23. Negawr گفت:

    سلام خسته نباشید
    کشور روسیه برای هنر چطور هست؟
    و اینکه من نامزدم برای رشته دندانپزشکی داره اقدام میکنه میخواستم بدونم با ویزای همراه برم بهتره یا باید ویزای جدا بگیرم برای تحصیل?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در نظر داشته باشید که کشور روسیه ویزای همراه ارائه می دهد. دانشگاه های روسیه رشته های هنر را ارائه می دهد.

  24. حامد افروزی گفت:

    درود
    آیا با لیسانس معماری فوق عکاسی می شود گرفت اگر که رزومه داشته باشیم با پرتفولیو ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل در رشته های هنر ارائه رزومه علمی هنری مانند پرتفولیو بسیار به شما کمک می کند.

  25. S.y گفت:

    سلام من 17 سال دارم و قصد دارم قبل از دانشگاه در رشته تاتر در آلمان و کانادا تحصیل کنم چه شرایطی باید داشته باشم؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل رشته های هنر در کانادا و آلمان نیاز به ارائه مدرک تحصیلی دیپلم مرتبط دارید.

  26. مینو مقیمی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    رشته تحصیلی من در دانشگاه داروسازی هست که رو به اتمامه.سوال من اینه که برای گرفتن پذیرش در رشته نقاشی امکانی وجود داره ؟ و در حال حاضر چه اقدامی باید صوذت بدم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در اکثر کشور ها برای ادامه تحصیل نیاز به شرکت در دوره های دانشگاهی مرتبط با رشته تحصیلی خود دارید.

  27. Kabooostarikh گفت:

    سلام ببخشید من میخوام برای بورسیه دولتی هنر شرکت کنم ولی نمیدونم چه کشوری خوبه و هزینه هنر پوشش میده
    من زبانم داره تمام میشه میخوام مدرک بگیرم
    معدلم از 80 از ۱۰۰ هست
    در رشته های هنری کلاس رفتم مدرک بین الملی دارم
    میشه کمکم کنید ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      در صورت داشتن شرایط مناسب می توانید برای تحصیل رایگان در کشور هایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و غیره اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق تر همراه با جزییات می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  28. ساره گفت:

    6
    سلام، من ليسانس مهندسي شيمي گرفتم ولي چون با روحياتم سازگار نبود ادامه ندادم، رفتم دانشگاه علمي كاربردي و چون مدرك ليسانس داشتم فقط كارشناسي نقاشي گرفتم، يعني دو سال خوندم و ليسانس نقاشي گرفتم و فوق ديپلمش رو نخوندم، إز دانشگاه سراسري تهران هم ارشد نقاشي گرفتم، حالا سوالم اينه كه ميتونم براي دكتراي نقاشي در ايتاليا اقدام كنم؟ با توجه به اينكه ليسانس نقاشي من ٢ ساله بوده اين برام مشكل ساز نميشه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، برای تحصیل دکترا رشته نقاشی در ایتالیا امکان اقدام وجود دارد.

  29. نجمه د گفت:

    سلام
    من با مدرک کارشناسی گرافیک با 6 سال سابقه کاری
    تسلط کامل به اکثر نرم افزار های گرافیک
    متاسفانه زبان قوی ندارم میشه راهنمایی کنید چه کشوری مناسب مهاجرت هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بدون مدرک زبان می توانید در دوره های زبان کشور هایی مانند فرانسه، سوئد و غیره اقدام نماییدو سپس وارد کورس اصلی شوید.

  30. mkjn گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم آیا با بورسیه و تحصیل در کشوری دیگه امکان بوجود اومدن فرصت شغلی در اون کشور وجود داره ؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اکثر کشور ها به فارغ التحصیلان دانشگاه های خود فرصتی ارائه می دهند تا کار مورد نظر خود را دریافت نمایند.

      1. mkjn گفت:

        سپاس فراوان از پاسخگوییتون

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و عرض ادب
          ممنون از دیدگاه مثبت شما

  31. پیمان اشتری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۹ سالم هستش و فوق لیسانس فرش دستباف دارم که مطمعنا کشوری به رشته من نیاز نداره، برای کار تو کشور دیگر با این مدرک پیشنهاد شما چی میتونه باشه؟. ضمنا مدرک زبان ندارم اما تسلط نسبی به انگلیسی دارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اخذ ویزای کاری کشور اروپایی مانند مجارستان می توانید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات مسیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  32. مینا میرزایی گفت:

    سلام…خسته نباشید…میخواستم بدونن با رتبه کنکور هم میشه بورسیه شد؟من رتبه ۱۷۹منطقه ۳ کنکور هنر آوردم اما دیپلمم تجربیه البته با معدل بالای ۱۹…میخواستم بدونم با این شرایط میشه برای رشته سینما بورسیه شد؟باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به کشور انتخابی شما دارد. هر کشور شرایط اعطای بورسیه تحصیلی مربوط به خود را دارد.

  33. خشایار عابد گفت:

    سلام
    من دیپلم تجربی دارم و 18 سالمه
    نقاشیه حرفه ای بلدم و خیلی وقته که نقاشی میکنم و تسلط کامل دارم
    میخواستم بدونم که میتونم واسه ادامه تحصیل توی یه دانشگاه دولتی توی ایتالیا اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، می توانید برای تحصیل در دانشگاه دولتی ایتالیا اقدام نمایید.

  34. Mehrshad گفت:

    سلام من به رشته ی بازیگری بسیار علاقه من هستم و میخوام تحصیلات بازیگری را در ایران بگزرونم خواستم بدونم که اگه تحصیلاتم رو اینجا بکنم میتونم با تحصیلی که کردم برای کشور های خارجی اقدام کنم آیا سوابق هنری هم باید داشتت باشم یا مهم نیست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ادامه تحصیل و یا کار رشته های هنری در کشور های خارجی عواملی مانند سن، مدرک زبان، رزومه علمی، سابقه کاری و سایر شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد.

  35. سمیه جمالی گفت:

    من لیسانس معماری دارم و نقاشی رو بصورت حرفه ای کار میکنم قصد دارم یکی از رشته های هنر دیجیتال رو توی سوئد یا فرانسه دانشگاه برم درس بخونم و بتونم بعد از تمام شدن تحصیل کار بگیرم
    فکر میکنید امکانش هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در فرانسه و یا سوئد باید رشته های تحصیلی مرتبط را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره جزئی تر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  36. رعنا گفت:

    سلام من ٣٤سالمه و سال ٩١كارداني انيميشن گرفتم و متاسفانه ديكه ادامه ندادم و مشغول ب كاري غير مرتبط با رشتم شدم،خواستم ببينم الان ميتونم براي كار يا تحصيل اقدام كنم البته هزينه هم برام خيلي مهمه.اگر راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، می توانید برای ویزای کاری کشورهای محتلف مانند مجارستان اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری به دفاتر ما مراجعه نمایید.

  37. فریماه گفت:

    سلام من دیپلم تجربی ام و الان برای کنکور هنر میخوام بخونم ایا میشه بورسیه بگیرم یا باید بعد از رتبه و دانشگاه توی مقطع های دیگه اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط ارائه بورسیه تحصیلی هر کشور و یا دانشگاه متفاوت است. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در رابطه با ارائه بورسیه تحصیلی هر کشور در اختیار شما قرار دهیم.

  38. پریسا پورزنگی آبادی گفت:

    سلام. من امسال کلاس یازدهمم رو شروع میکنم و در رشته گرافیک تحصیل میکنم دوسال دیگر می خواهم تا دیپلم بگیرم و می خوام بدونم چطور می تونم در دانشگاهی خارج از کشور تحصیلم رو ادامه بدم و هزینه های پرداختی چگونه س ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شرایط و هزینه های تحصیل در هر کشور متفاوت است. انتخاب کشور مقصد بسته به شرایط شما دارد که باید به طور دقیق بررسی شود.

  39. رویا گفت:

    سلام من کارشناسی کامپیوتر خوندم. میخوام کنکور ارشد نقاشی در ایران شرکت کنم و بعد دکتری برای آمریکا میتونم اقدام کنم؟مرسی.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل دکترا در آمریکا باید سابقه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید. با توجه به سخت گیری های سفارت آمریکا برای ایرانیان به شما توصیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

  40. مهدیه گفت:

    سلام من میخواستم بدونم میشه بارشته هنر نقاشی بورسیه بگیری

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      دریافت بورسیه تحصیلی بسته به رزومه علمی و کشور انتخابی شما دارد.

  41. مبینا گفت:

    سلام خسته نباشید من رشته گرافیک میخونم و میخواستم در صورت امکان برای بورسیه رشته بازیگری یکی از دانشگاه های انگلستان یا امریکا اقدام کنم با وجود مدرک بین المللی اموزش بازیگری و ایلتس با نمره بالا و داشتن رزومه امکان پذیر هست؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، در صورتیکه شرایط مناسبی داشته باشید، می توانید برای اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه های انگلستان اقدام نمایید.

  42. معصومه گفت:

    باسلام واحترام
    من خانمی ۲۸ساله،معلم دبستان هستم
    دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه تهران و تاچندماه ذیگه مدرک زبان آلمانی رو میگیرم وسال بعدمدرک زبان انگلیسی آیلتس رو
    من بازیگر تئاتر هستم اما مدرکی رو در این رشته ندارم وبصورت آموزشگاهی یادگرفتم و دارای رزومه متوسطی هستم،ضمن اینکه عضو یک گروه موسیقی هم هستم.
    تمایل دارم برای ادامه تخصیل رایگان در ارشد به اتریش برم،آیا این امکان وجود داره؟ شانس من چقدر است
    ضمن اینکه لطفا در مورد دوره های کوتاه مدت که برای هنرمندان در اتریش گذاشته میشه هم لطفا صحبت کنیدو مطلب بگذارید
    ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل رایگان کارشناسی ارشد در اتریش ارائه مدرک زبان الزامی است. در نظر داشته باشید برای اخذ پذیرش باید سابقه تحصیلی خوبی داشته باشید.

  43. Sahar گفت:

    سلام
    ۲۴ ساله هستم دارای لیسانس صنایع دستی،امسال ارشد دانشگاه هنر اصفهان رشته هنر اسلامی گرایش نگارگری ب عنوان استعداد درخشان با معدل بالا قبول شدم زبان ترکیه بلدم دنبال مدرک زبان انگلیسی هم هستم میخواستم ببینم ایا کشوری هست ک رشته من هم بورسیه بگیره و اینکه اگ امکانش هست راهنماییم کنید ک باید داری چ شرایطی باشم هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم.مچکرم?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط اعطا بورسیه تحصیلی برای هر کشوری متفاوت است. به عنوان مثال بورسیه های تحصیلی کشوری مانند آلمان و یا سایر کشور های اروپایی بر اساس رزومه علمی ارائه می شود و کشوری مانند ایتالیا بر اساس شرایط اقتصادی متقاضی کمک هزینه تحصیل اعطا می کند.

  44. آزاده گفت:

    سلام، من و همسرم هر دو فارق التحصیل کارشناسی نقاشی با رتبه یک و فوق لیسانس هنر از دانشگاه هنرهای زیبای تهران و دانشگاه آزاد هستیم، 7 سال از گرفتن فوق لیسانس من و 5 سال از فارغ التحصیلی همسرم میگذره، هر دو رزومه در زمینه کاریمون و نمایشگاه انفرادی و گروهی، چاپ مقاله و تدریس در دانشگاه و آموزشگاه بصورت استاد مدعو رو داریم.زبان انگلیسیمون خوبه اما هنوز مدرکی در این رابطه نگرفتین.علاقه مندیم برای دانشگاه و ادامه تحصیل و بورس اقدام کنیم،ممکنه راهنماییمون کنید تا ببینیم کجا برای ما بهتر هست؟و باید از کجا شروع کنیم؟خیلی ممنون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برایا ارائه مشاوره بهتر نیاز به اطلاعاتی مانند سن، رزومه علمی و سایر اطلاعات شما داریم. می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  45. فاطمه شورکی گفت:

    با سلام
    من مدرک فنی و حرفه ای نقاشی درجه یک و درجه ۲ دارم
    سه سال هم هست که مشغول مربی گری هستم توی این زمینه .
    لیسانس دانشگاهم که حقوق بوده و ربطی به نقاشی نداره .
    با این شرایط میشه استرالیا دانشگاه رو نقاشی بخونم .در چه صورت بورسیه تحصیلی میدن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      نکته حائز اهمیت برای تحصیل در استرالیا اینست که باید برای رشته های تحصیلی مرتبط اقدام نمایید.

  46. فاطمه زارع گفت:

    سلام. وقت بخیر. من 30 سالمه و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران هستم. معدلم 15 و نیم هست. میخواستم بدونم با این شرایط میتونم بورسیه تحصیلی برای ارشد نقاشی بگیرم؟ و اینکه کدام کشورها برای ادامه تحصیل در رشته هنر و همچنین گرفتن بورسیه مناسب ترند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور فرانسه دانشگاه های هنر معتبری در سراسر جهان دارد که هزینه تحصیل نیز به نسبت مقرون به صرفه است.

  47. صدف صفری گفت:

    سلام . من مدرک کارشناسی طراحی فرش دارم . قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا دارم . با توجه به رشتم در چه رشته های میتونم ادامه تحصیل بدم ؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کانادا باید رشته های مرتبط و یا شناور را انتخاب نمایید.

  48. پریسا گفت:

    با سلام
    من هنر خوندم لیسانس گرافیک ، میخوام در رشته تصویرسازی فوق لیسانس ادامه تحصیل بدم ، به نظرتون کدوم کشور مناسب هست و راحتتر میشه کار پیدا کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط تحصیل در هر کشور متفاوت است و بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  49. محمد گفت:

    وقت بخير.من در زمينه ى طراحى ديجيتال و انيميشن سازى در سطح خوبى هستم.خواستم بدونم كه آيا امكان اين كه من در دانشگاه هاى خارج از كشور قبول شم چقدره؟ارزش اينو داره كه دنبالش باشم،و اينكه من دنبال بورسيه اى هستم كه هزينه هاى كامل دانشگاهى رو بپردازه.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.لطفا با ما در ارتباط باشید.

  50. مجتبی صفری گفت:

    با سلام، ممنونم از مطلب مفیدتون
    بنده دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه تهران هستم. و بدلیل علاقه زیادم (به فیلمنامه نویسی) قصد دارم ارشد ادبیات نمایشی رو فعلا در ایران ادامه بدم. به نظر شما با توجه به نوع رشته مورد نظرم ارشد رو ایران بگیرم و برای دکتری اپلای کنم یا اینکه برای ارشد اپلای کنم؟ فاند هم برام مهمه!
    پیشاپیش ممنونم از لطف شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در اکثر کشور ها باید شرایط سنی مناسب و مدارک تحصیلی مرتبط ارائه دهید.

  51. زارعی گفت:

    سلام
    من در کارشناسی رشته مهندسی کشتی سازی تحصیل کردم و از رشته ام راضی نیستم و علاقه بسیاری در رشته ی طراحی صنعتی دارم، آیا میتونم با ایجاد پورتفولیو مناسب و مدرک آیلتس از دانشگاهی بورسیه تحصیلی و پذیرش کارشناسی طراحی صنعتی بگیرم؟ بنده الان 24 سالم هست، آیا سرط سنی ای وجود داره؟ تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور های دیگر باید رشته های تحصیلی مرتبطی را انتخاب نمایید.

  52. مژگان سلجوقی گفت:

    سلام من لیسانس کشاورزی دارم ولی کارم نقاشی هست واقعاعاشق نقاشیم وتوایران نمیشه کاری کرد.روزمه کاری معتبر ندارم فقط رتبه های اولی که تو مسابقات داشتم از 7سالگی تا 24سالگی رتبه اول شدم توکشور ویک مسابقه بین المللی یه دیپلم افتخاری هم از انجمن هنرهای تجسمی دارم من چطور میتونم پذیرش بگیرم مدرک زبان ندارم واسه هزینه هم زیاد سرمایه ندارم.ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، می توانید برای تحصیل در کالج و دانشگاه های کشوری مانند فرانسه که هزینه های تحصیل نیز به نسبت سایر کشور های اروپایی مقرون به صرفه است، اقدام نمایید.

  53. ایسا میرزایی گفت:

    سلام من در حال خوندن کارشناسی پرستاری هستم
    به انگلیسی مسلط هستم.پیانو میزنم
    برای تاتر میخوام اقدام کنم
    رشتم مرتبط نیست میتونم به یه طریقی بورسیه بگیرم واسه ارشد تو رشته تاتر؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در اکثر کشور ها باید رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  54. فاطمه حیات بخش گفت:

    سلام من خانمی هستم ۲۹ ساله لیسانس گرافیک و همسرم دیپلمه اما فنی نصاب قفسه های بزرگ صنعتی با تناژ بالا.من قصد ادامه تحصیل دارم در کشوری دیگه که بتونم از اون طریق هم تحصیل کنم در رشته انیمیشن .بهترین و ارزانترین روش برای این کار و اقامت در اون کشور چیه.؟وکشور مورد نظر ارزان و به صرفه و آینده خوبی داشته باشه.بهترین راه را میشه راهنمایی کنید ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه رزومه علمی خوبی داشته باشید می توانید برای تحصیل رایگان در آلمان اقدام نمایید.

  55. محمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی کارشناسی تئاتر هستم،میخواستم بدونم برا ارشد تو این رشته کدوم کشور مناسبه؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      انتخاب کشور هدف برای تحصیل بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  56. سیما گفت:

    سلام. من دختری 21 ساله هستم. امسال از دانشگاه انصراف دادم و می خواهم در یک رشته هنری تحصیل کنم. یعنی مدرک تحصیلی من در حال حاضر همان دیپلم می باشد. آیا برای من شانسی جهت پذیرش در یکی از دانشگاه های خوب (با هزینه اندک یا بدون هزینه) خارج از کشور در مقطع کارشناسی وجود دارد؟ و آیا نیاز به ارائه رزومه دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، می توانید برای تحصیل در دانشگاه های هنر فرانسه اقدام نمایید.

  57. مهرداد رسولی گفت:

    سلام
    با مدرک ارشد بازیگری از دانشگاه تهران میشه تو اروپا یا کانادا ادامه تحصیل داد و اقامت گرفت؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  58. Sajjad گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک هستم و در همین زمینه میخواستم برای بورسیه تلاش کنم… امکان داره لطف کنید و بگید حداقل چند مقاله و… برای بورسیه شدن نیازه و دقیقا چه چیز هایی بیشتر ملاک دانشگاه های کشور های دیگه برای بورسیه اس؟
    خیلی ممنون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط اخذ بورسیه تحصیلی برای هر کشور و دانشگاه متفاوت است.

  59. لیلا گفت:

    سلام.من رشته ام هنر ونقاشی هست.مدرکم برابرلیسانس است.زبان انگلیسیم خوب نیست.برای ادامه تحصیل وکار در همین رشته میخوام برم انگلیس.آیا میتونم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای تحصیل در انگلستان باید مدرک زبان انگلیسی بین المللی ارائه دهید.

  60. زهرا گفت:

    سلام من ميخواستم براي كارشناسي نقاشي در المان اقدام كنم الان دارم ديبلم رو دريافت ميكنم خواستم ببينم حتما بايد جند ترم در.دانشكاه ايران درس بخونم يا قبولي در كنكور هنر كافيه؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای پذیرش مستقیم باید در دانشگاه های سراسری قبول شوید و چند واحدی را بگذرانید.

  61. نیما دهقان گفت:

    سلام وقت بخیر من لیسانس گرافیک دارم در کدوم کشور میتونم همین رشته رو ادامه بدم ؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  62. الهه بارانی گفت:

    سلام.من ارشد پژوهش هنر هستم.معدل بالای 17 دارای یک مقاله ای اس ای.کتابی هم دردست چاپ دارم.دوره ایلتس هم می‌خوام بگذرونم.متاهل هستم.31سال سن.ایا میتونم برای دکترا در رشته تاریخ هنر و مطالعات هنر و باستانشناسی اقدام کنم ؟ایا میشه بورس گرفت که هزینه ها رو پوشش بده؟کدام کشور اروپایی شما پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب کشور هدف راهنمایی نماییم.

  63. آزاده جهانتابی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسان گرافیک دارم و هشت سال در زمینه گرافیک کار کردم و سابقه کار دارم و البته آشنایی حرفه ای به چند نرم افزار و طراحی وب
    میخواستم بدونم کدوم کشور اروپایی برای ادامه تحصیل و البته کار و زندگی مناسب تر هست برای من؟
    این رو هم بگم دو سال پیش اقدام کردم برای ایتالیا ولی میسر نشد آشنایی کمی با زبان ایتالیایی هم دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه بتوانید مدرک زبان آلمانی ارائه دهید و شرایط سنی مناسبی داشته باشید، بهتر است برای ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  64. پانیذ ن گفت:

    سلام
    من دانشجوی سال اول کارشناسی رشته زیست سلولی هستم ولی به شدت علاقمه مندم برای رشته ی نقاشی فاند بگیرم (ترجیحا از کشور اتریش)
    آموزش دیدم و امسال مدرک تایید شده ی وزارت ارشاد رو میگیرم
    میخواستم بپرسم که برای گرفتن فاند ایا مدرک کارشناسی رشته های هنری لازم هست؟
    اگر بخوام بدون مدرک دانشگاهی نقاشی بخونم باید از کارشناسی شروع کنم ؟ یا میشه از ارشد هم شروع کرد؟
    شانسم اصلا چقدره ؟ و اینکه چه رزومه ای لازم هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کشور های دیگر باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  65. Sara soltani گفت:

    سلام خسته نباشین من کارشناسی رشته حسابداری و دارم میخوام برای ارشد رشته ی هنر (بازیگری)بخونم من میتونم بورسیه انگلستان و بگیرم و ارشدم و اونجا بخونم یا باید حتما ارشد و ایران بخونم برای دکتری اقدام کنم که بورس بشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در انگلستان باید در رشته های مرتبط تحصیل کنید.

      1. F گفت:

        سلام
        به من فارغ اتحصیل رشته انسانی هستم اما به شدت به هنر و موسیقی علاقه دارم می خواستم بگم آیا من می تونم با داشتن مدرک آیلتس وتافل و تسلط بر یک ساز تغییر رشته بدم و در آزمون ورودی انگلستان شرکت و برای رشته موسیقی به انگلستان برم ؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          برای تحصیل در انگلستان باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  66. م.ح گفت:

    سلام. من فوق دیپلم هنرهای تجسمی دارم.
    لیسانس طراحی صنعتی و ارشد طراحی صنعتی. رتبه 15 المپیاد دانشجویی طراحی صنعتی روهم دارم.
    به دنبال راهی برای مهاجرت هستم.
    چطور میتونم از یه رشته هنری برای مهاجرت اقدام کنم.
    تنها مشکل بنده سن استکه 34 سال دارم و اینکه نمیخوام برای دکتری اقدام کنم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      امکان اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی کشور فرانسه برای شما ممکن است.

  67. atiye گفت:

    سلام من رشتم تجربیه
    اما علاقه و استعدادم توی رشته طراحیه
    میشه راهنماییم کنین برای اینک بتونم این رشته رو در دانشگاه فرانسه بورسیه بشم باید چه شرایطی داشته باشم و چه دوره ای بگذرونم؟ و اینک از کجا باید شروع کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در فرانسه باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  68. محیا گفت:

    سلام. من لیسانس تصویرسازی از دانشگاه علمی کاربردی دارم و دارم برای مدرک زبان میخونم.درسته که میگن دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید کشورهای دیگه نیست و مدرکش ارزشی نداره ؟ اگه اینجوری باشه من باید برای لیسانس اقدان کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      به رسمیت شناختن دانشگاه تحصیلی شما بستگی به کشو انتخابی دارد.

  69. فاطمه علوی گفت:

    سلام خسته نیاشید من کاردانی گرافیک دارم اما در حال حاضر کلاس تصویرسازی میرم و کاراکتر طراحی میکنم دیجیتالی بنظرشما کدوم کشور واسه کار خوبه من مدرکی ندارم در رابطه با تصویرسازی اما میتونم کلاس برم مدرکشو بهم بدن اگه حتما لازمه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور ها باید مدرک تحصیلی متناسب با سن خود ارائه دهید. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  70. حانیه گفت:

    سلام خسته نباشید.سوالم درمورد اینه که من سال دوازدهم هستم و تمایل به ادامه تحصیل در رشته هنر هستم ولی الان در رشته تجربی تحصیل میکنم میخواستم ببینم امکان این هست که بعد از کنکور اقدام به تحصیل به رشته هنر در خارج از کشور کرد و اینکه تحصیل در این رشته در کانادا مناسب تر است یا فرانسه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کشوری مانند فرانسه و یا کانادا باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  71. سمانه قاسمی گفت:

    سلام من ۴۰سال دارم و فارغ التحصیل کاردانی رشته نقاشی از دانشگاه پیام نور هستم با معدل ۱۸ . میشه لطفا اطلاعاتی برای بورسیه به کشورهایی مثل کانادا یا آلمان یا استرالیا بهم بدید؟ یا اینکه اصلاً واسه کارشناسی این
    رشته بورسیه دارد یا ندارد ؟ ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل در اکثر کشور ها مانند کشور هایی که ذکر کردید، محدودیت سنی دارد و با شرایط سنی شما امکان پذیر نمی باشد.

  72. شکوفه حسن یان گفت:

    سلام وقت بخیر. من ترم آخرکارشناسی گرافیک هستم و معدلم 18.ورزومه قابل قبول در رشته خودم دارم و دارای مدرک بین المللی فنی حرفه ی. میشه برای بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد برای رشته خودم راهنمایی کنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط اخذ بورسیه تحصیلی بسته به دانشگاه و کشور انتخابی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  73. فرزانه مرادی گفت:

    سلام و خسته نباشید

    من تا چند ماه اینده از ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل میشم ،این امکان وجود داره که در رشته هنر با بورسیه ادامه تحصیل بدم ؟یا باید مرتبط با رشته ای ک خوندم اقدام کنم ؟

    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در کشور های خارجی باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  74. kosarmrdkhni گفت:

    سلام من امسال میخوام دهم گرافیک بخونم و به رشته عکاسی علاقه دارم میخوام بعد از گرفتن دیپلم در ترکیه ادامه تحصیل بدم گرفتن تافل واجبه یا نه و یکمی از شرایط رشته عکاسی و درامدش میشه توضیح بدید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به زبان تحصیل و دانشگاه انتخابی باید مدرک زبان مورد نیاز را ارائه دهید.

  75. مبینو گفت:

    سلام خسته نباشید.رشته من تجربی هستش ولی علاقه به عکاسی دارم و عکاسی هم میکنم .میخواستم ببینم میتونم تو یه کشور دیگه ای عکاسی بخونم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور های خارجی باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  76. Shirin mousaei گفت:

    با عرض سلام پسرم امسال ( ٩٩-٩٨) در سال دوازدهم رشته ي گرافيك مشغول به تحصيل خواهد بود سؤال بنده اينه كه براي ادامه تحصيل بعنوان مثال در دانمارك آيا امكان ادامه در رشته گرافيك براي مقطع كارشناسي وجود دارد ؟ و اينكه شرط پذيرش اين كشور قبولي در كدام دانشگاه ايران است ؟ لطفا راهنمايي بفرماييد آيا داشتن مدرك Toffel براي شروع كافيست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در نظر داشته باشید که اکثر کشور های اسکاندیناوی مانند دانمارک در مقطع کارشناسی، بیشتر ظرفیت دانشگاه هایشان برای دانشجویان بومی است.

  77. مینو گفت:

    سلام.من در حال حاضر دانشجوی کارشناسی نقاشی در دانشگاه آزاد هستم.سوالم اینه ک‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور بهتره که برای کارشناسی اقدام کنم یا اینجا تحصیلاتم رو تموم‌کنم و برای ارشد اقدام کنم؟با توجه به اینکه من ۲۷ سالمه و دو سال تا اتمام تحصیلم مونده!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به کشور انتخابی شما، شرایط نیز متفاوت است.

  78. Deutsch گفت:

    سلام بنده در حال تحصیل رشته ادبیات المانی در دانشگاه علامه هستم با
    دیپلم تجربی ایا بدون مدرک دیپلم هنر میتونم برای رشته ی عکاسی ٬ مقطع کارشناسی در دانشگاهای المان پذیرش بگیرم ؟
    و ایا حتما باید در کالج های هنر دوره بگذرونم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  79. هرمان گفت:

    با سلام
    من فارغ التحصیل رشته حقوق می باشم
    آیا امکان تحصیل در رشته های هنر در دانشگاه های خارج کشور وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در اکثر کشور های خارجی به این صورتست که شما باید رشته های مرتبط و یا شناور را انتخاب نمایید. متاسفانه رشته های تحصیلی و انتخابی شما با یکدیگر مرتبط نمی باشد.

  80. saba گفت:

    سلام من در حاله تحصیل در رشته علوم ازمایشگاهی هستم ولی علاقه شدیدی به هنر دارم و رنگ روغن و سیاه قلم کار میکنم و میخوام اقدام کنم به رفتن به دانشکاه هنر خارج از کشور به طور کلی چه مدارکی نیاز دارم میتونین راهنمایی کنین؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  81. نیکان گفت:

    سلام. بنظر شما برای ادامه تحصیل در رشته ادبیات دراماتیک و تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد چه کشوری مناسب تره و چه شرایطی برای پذیرش باید داشت؟ خودم دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر هستم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      هرکشور شرایط مربوط به خود را دارد که انتخاب کشور هدف بستگی به شرایط شما دارد.

  82. nasrin hashemi گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم ومیخوام مقطع دکترا رو توی یکی از رشته های هنر، گرایش نقاشی ادامه بدم ، با توجه به اینکه من مدرک معتبر نقاشی و مقاله ای توی این زمینه ندارم ولی به صورت عملی وتجربه کارای زیادی دارم آیا امکان تحصیلم توی این رشته شدنی هست ؟ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا در نظر داشته باشید که برای تحصیل در کشور های دیگر باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  83. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانس برق دارم و چهار سال سابقه کار تو زمینه گرافیک
    برای ارشد تو زمینه گرافیک چطور میتونم اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت داشتن رزومه علمی قوی و مدرک زبان مناسب می توانید برای کارشناسی ارشد کشور هایی مانند آلمان، فرانسه و غیره اقدام نمایید.

  84. ک گفت:

    باسلام واحترام
    خواهشمندم درصورت امکان بفرماییدکسی که باآخرین مدرک تحصیلی دیپلم (دانشجو )وداشتن مدارک هنری عکاسی وتدوین ازموسساتی مثل مجتمع فنی تهران وکلنون سینماگران جوان ایران باسابقه کاری ورزومه دراین موارد میتوانداقدام مهاجرت کاری وتحصیلی بنماید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  85. ارغوان مردانی گفت:

    سلام خسته نباشید من لیسانس حقوق دانشگاه ازاد گرفتم ۲۳ساله هستم خواستم بدونم میشه واسه لیسانس هنر دوباره اقدام کنم یا اینکه فوق لیسانس هنر بگیرم رشته هنر دیجیتال وتصویرسازی ممنون از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در کشور های دیگر باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  86. m.i گفت:

    سلام من در دبیرستان گرافیک خوندم و ریز نمراتم هم بالای 19 بوده و در حال حاضر در یک دانشگاه دولتی در تهران تحصیل میکنم و همین طور مدرک برنام نویسی و چند حکم قهرمانی هم دارم ایا میتونم برای ادامه تحصیل تو رشتم در کانادا یا دانمارک بورسیه تحصیلی بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای ادامه تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی درمقطع کارشناسی ارشد در کانادا باید رزومه علمی قوی و مدرک زبان ارائه دهید.

  87. معصومه سجادی گفت:

    سلام.من لیسانس برق دارم از دانشگاه امیرکبیر.اما میخوام هنر بخونم میخواستم ببینم امکان اپلای کردن هست برای لیسانس طوری ک فاند بتونم بگیرم؟
    به ایتالیا و هلند علاقه دارم اما زبان رو فقط انگلیسی بلدم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا در نظر داشته باشید که برای تحصیل در کشور های اروپایی باید رشته های تحصیلی شما مرتبط باشد.

  88. کاترین گفت:

    درصورت کسب رتبه یک رقمی درکنکورهنر درایران وتحصیل دربهترین دانشگاه های ایران دررشته طراحی مدولباس چگونه میتونم به صورت رایگان درکشورهای فرانسه یا ایتالیا ادامه تحصیل بدم وپیشرفت کنم باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه بتوانید مدرک زبان مورد نظر هر کشور را فراهم نمایید، می توانید برای تحصیل رایگان در کشور هایی مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا، اقدام نمایید.

  89. پارمیدا گفت:

    سلام
    من لیسانس معماری دارم با معدل 17، مدرک قابل ترجمه انیمیشن سازی هم دارم، بیشتر از 2 سال در مجموعه های انیمیشنی (مثل مجموعه آموزش زبان و سریال) کار کردم و در ساخت یک انیمشن سینمایی فعالیت کردم، یک کار انیمیشن کوتاه هم ساختم که یک جایزه بین المللی گرفته.
    آیا امکانش هست بورسیه برای ارشد انیمیشن یا مدیا ارت بگیرم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دریافت بورسیه بستگی به کشور انتخابی دارد و هر کشور شرایط مربوط به خود را دارد. به شما توصیه می کنیم در ابتدا کشور مقصد خود را انتخاب نمایید.

  90. عماد حقیقی گفت:

    سلام من فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه سوره هستم. شما چه کشوری رو برای تحصیل در مقطع فوق‌لیسانس نقاشی پیشنهاد می‌کنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      انتخاب کشور مقصد بسته به شرایط شما دارد. شما می توانید کشور های اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا و یا کشور های آسیایی مانند ترکیه را انتخاب نمایید.

  91. محمد وکیلی گفت:

    سلام،ببخشید میخواستم بدونم شانس اپلای و گرفتن اسکالرشیپ در رشته هنر(رشته سینما )،بیشتر است یا رشته های مهندسی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به کشور و دانشگاه انتخابی شما دارد.

    2. هیوا ملکی گفت:

      سلام وقتتون بخیر. من دانشجوی کارشناسی ادبیات فرانسه هستم و زبان انگلیسی هم بلدم. به صورت جداگانه تاتر کار میکنم.کشور لهستان رو انتخاب کردم برای ادامه تحصیل. میخواستم بدونم میتونم اونجا توی همین رشته تاتر و سینما تحصیل کنم؟ رشته ادبیات فرانسه چطور
      ؟؟؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        برای تحصیل در لهستان باید رشته های تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  92. mina گفت:

    با سلام و عرض ادب من دانشجوی کارشناسی نقاشی هستم و مدرک ایلتس دارم میخواستم بدونم برای بورسیه تیاتر در مقطع ارشد دانشگاه های معتبر شانسی دارم یا خیر ؟و چطور باید اقدام کنم؟(سابقه اجرا دارم و در حال حاضر به صورت جدی کار میکنم)

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه رزومه علمی قوی داشته باشید می توانید برای اخذ بورسیه تحصیلی اقدام نمایید.

  93. مریم گفت:

    سلام
    من ارتباطات خوندم. و مدرک عکاسی حرفه ای از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران دارم. میتونم برای ارشد پژوهش هنر فول فاند بگیرم در ایتالیا یا انگلستان؟
    در انگلستان فول فاند برای ارشد هست در رشته های پژوهشی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در اکثر کشور ها باید رشته های تحصیلی شما به یکدیگر مرتبط باشد و برای دریافت بورسیه تحصیلی علاوه بر داشتن مدرک زبان، باید رزومه علمی قوی ارائه دهید.

  94. پریسا گفت:

    سلام
    من لیسانس گرافیک و فوق لیسانس پژوهش هنر دارم
    38 سالمه
    و تمایل دارم جهت کار در دانشگاه یا مدارس آموزش بدم
    آیا در راستای رشته گرافیک امکان پذیر است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      در صورتیکه بتوانید کارفرما پیدا کنید، می توانید برای دریافت ویزای کاری آن کشور اقدام نمایید.

  95. عسل گفت:

    سلام من براي مهاجرت در رشته ي دكوراسيون داخلي در حال اقدام هستم و هنوز به ١٨ سال نرسيده ام و اولويت كانادا و امريكا هست ميخواهم بدونم كه چه مداركي بايد داشته باشم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در کانادا باید رزومه علمی خوبی داشته باشید و علاوه بر آن مدرک زبان نیز باید فراهم آورید.

  96. ماهور گفت:

    سلام وقت بخیر…مهاجرت به المان با رشته ی وکالت و روانشناسی راحتره ؟یا با رشته های هنر مث موسیقی ؟
    پیشاپیش از پاسختون مچکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      لطفا در نظر داشته باشید که برای تحصیل در آلمان باید رشته های مرتبط با رشته های تحصیلی خود را انتخاب نمایید.

  97. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید . من مدرک کاردانی گرافیک وکارشناسی تصویر سازی دارم و تا چند ماه دیگه آیلتس میگیرم و معدل لیسانسم ۱۷ به بالا بوده اما در دانشگاه علمی کاربردی ، آیا به نظر شما شانسی برای پذیرش در مقطع ارشد در کانادا رو دارم ؟ آیا مدرک علمی کاربردی مورد قبول هست یا ارشد رو در ایران بخونم در دانشگاه آزاد و برای دکترا اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در کانادا شرایط سنی و رزومه علمی شما مورد بررسی قرار می گیرد.

  98. آرین گفت:

    سلام
    من دانش آموز 11 ریاضی هستم اما میخوام برای رشته طراحی صنعتی در دانشگاه آلمان تحصیل کنم ….
    آیا برای این رشته نیاز هست تغییر رشته بدم یا می تونم با مدرک ریاضی و رزومه خوب ابلای بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما برای تحصیل در آلمان باید یا رشته های مرتبط و یا شناور را انتخاب نمایید. لطفا با ما در تماس باشید تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهیم.

  99. neda گفت:

    سلام خسنه نباشید من داشن اموز یازده تجربی با معدل بالایی هستم و قصدد ارم تغییر رشته و هنر رشته ی عکاسی بخونم:سوالم اینه که ایا با قبولی در یک دانشگاه تاپ امکان انتاقلی کردن به دانشگاه های ترکیه و تحصیل در انجا هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان انتقالی برای تمامی دانشگاه ها وجود دارد(به صورت حداکثری) اما این شرایط است که تعیین کننده خواهد بود و به این سادگی ها نیست.
      باید قبل از اقدام، دانشگاه مبدا و مقصد را در نظر گرفته و مقایسه کنید تا در چارچوب شرایط، درخواست دهید.

  100. نیکتا گفت:

    سلام
    من کارشناسیه طراحی صنعتی از دانشگاه سراسری روزانه دارم و قصد مهاجرت دارم به کشوری که هم بتونم ارشد بخونم و هم بتونم کاره مرتبط با رشتمو داشته باشم و در کشور مقصد از لحاظ کاری مشکلی نداشته باشم شما کدوم کشور رو پیشنها میدید؟
    و رشته ای که برای ارشد در نظر دارم طراحی محصول هستش.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      در حالت کلی مشکلی برای ادامه تحصیل ندارید، ولی برای اینکه مشخص شود از چه کشورهایی می توانید پذیرش بگیرید، لازم است رزومه شما را بررسی کنیم.

  101. علی گفت:

    سلام
    من دانش آموز دوازدهم تجربی هستم و قصد دارم که برای کنکور ۹۹ شروع کنم و به صورت جدی برای کنکور هنر درس بخونم. لطفا راهنماییم کنین که در صورت قبولی در کدوم دانشگاه های ایران شرایط مناسبی برای رشد و پیشرفت و گرفتن بورسیه تو آینده برام بوجود میاد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شانس بورسیه برای لیسانس پایین است. و بصورت کلی دو نوع بورسیه کلی وجود دارد که یکی بر اساس سیاست های دولتی و دوم بر اساس نیاز دانشگاه کشور هدف ارائه می شود.
      در آینده مشخص خواهد شد که رشته تحصیلی شما چه میزان مورد نیاز کشور های معتبر است تا بتوانید بورسیه دریافت نمایید.

  102. مرجان بهزادی گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی ارشد رشته مرمت آثار تاریخی از دانشگاه هنر تهران را دارم میخواستم بدونم برای بروس تحصیلی در مقطع دکترا کدوم دانشگاه ها رو میتونم انتخاب کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از آنجایی که اکثر بورس های تحصیلی در مقطع دکترا ارائه می شوند و این قضیه در بیشتر کشور های صدق می کند، شما می توانید رزومه تحصیلی خود بعلاوه مدارک و سوابق تحصیلی تان را برای ما ارسال کنید تا ضمن بررسی، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

  103. ف.ا گفت:

    من درحال تحصیل رشته نقاشی کارشناسیم.میخوام برای ارشد به فرانسه مهاجرت کنم.باید چیکارکنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین راه ارائه سوابق و مدارک تحصیلی تان به مشاورین ما است تا بررسی های مورد نیاز برای اخذ پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های کشور فرانسه را برای شما انجام دهند و بهترین راهکار را پیش روی شما بگذارند.

  104. jts گفت:

    سلام. بنده فوق لیسانس حفاظت و مرمت اشیاء دارم. و 3ISI و یک کتاب (البته به زبان فارسی) و 4 مقاله داخلی دارم و رتبه یک ارشد بوده ام.آیا این موارد می تواند ملاکی برای پذیرش بورس یا کار در کشور هایی مثل آمریکا,فرانسه یا المان باشد؟ (شفاف تر: رتبه ی علمی در ایران تاثیری در پذیرش ها دارد؟)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله قطعا داشتن رزومه تحصیلی و کاری قوی در زمینه رشته مرتبط با تحصیلاتتان امتیاز محسوب می شود چه برای تحصیل و چه برای کار که هر کشور به عنوان ملاک به آن اهمیت فراوانی می دهد.
      ما می توانیم به پشتوانه همین سوابق و رزومه قوی شما برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور در بهترین دانشگاه های اقدام کنیم

  105. سحر حامد گفت:

    برای رشته هنر موسیقی در استرالیا برای کارشناسی باید امتحان عملی داد و اینک رفت استرالیا یا مبشه انلاین براشون زد
    و من پیش دانشگاهی ریاضی بودم میشه موسیقی و کارشناسی ور استرالیا بخونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برخی دانشگاه های استرالیا دارای امتحان ورودی مانند کنکور ایران می باشند که نیاز است در آزمون شرکت کنید و بر اساس نمره کسب شده، وارد دانشگاه شوید.
      اما برخی دانشگاه ها نیز تنها با سوابق تحصیلی، شما را پذیرش می کنند.

  106. پریا باریکانی گفت:

    سلام
    من دانشجوی طراحی صحنه تاتر هستم و مایلم در اتریش ادامه تحصیل بدم. تا چند ماه آینده آیلتس می گیرم ولی سوالم این هست که بهتره برای مقطع فوق لیسانس اقدام کنم یا فوق رو ایران بخونم و برای پذیرش دکتری اقدام کنم ؟ کدومش درصد بیشتری برای موفقیت داره ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به پیشنهاد ما بهتر است که برای تحصیل فوق لیسانس اقدام بفرمائید چرا که با پیشرفت تحصیلی و ارتقاء سطح مدرک شما، پیچیدگی رشته تون هم زیاد می شود و پذیرش و ادامه تحصیل سخت تر.

  107. فارهه گفت:

    با سلام من دیپلم حسابداری دارم الان رشته کاردانی بازیگری میخونم میتونم واس بازیگری برم ترکیه زبان ترکی و انگلیسیم‌خوبه هزینه هاش چطوره بورسیه نمیشه گرفت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      هزینه ها بسته به دانشگاهی داره که انتخاب می کنید، شما ابتدا سوابق تحصیلی خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید تا ما پس از بررسی به شما اطلاع دهیم.
      بورسیه هم معمولا در مقاطع ارشد و دکتری قابل اخذ هستند.

  108. نگار کریمی گفت:

    سلام رزومه یک فرد با لیسانس گرافیک برای خارج از کشور باید در چه حد باشه ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بفرمائید که منظور شما از رزومه برای چه هدفی است، تحصیل و یا کار؟

  109. رز رضوی گفت:

    باسلام
    من کارشناسی شیمی خوندم و برایارشد قصدادامه دریکی ازرشته های هنر رو دارم سوالم اتون اینه ک دراین صورت برای دکتری میتونم ازدانشگاه های هنر اروپا پذیرش بگیرم؟بورس چطور؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که اثر و مقالات و رزومه ی خوبی ارئه کنید و دانشگاه مقصد انگیزه نامه و رزومه شما را قبول کنند، این امکان فراهم است.

  110. Afshin shirahmad haghighi گفت:

    با سلام…
    من دارای مدرک طراحی پیشرفته و نقاشی پیشرفته از وزارت فرهنگ و ارشاد هستم و دیپلم معماری دارم ساکن شیرازم خواستم بدونم میتونم اقدام به ادامه دادن هنر در یکی از دانشگاهای کشور فرانسه و همراه با اقامت انجام بدم یا نه ممنون اگه جوابم بدین با تشکر فراوان…؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کشور فرانسه با توجه به موقعیت فرهنگی و ارزشی که برای هنر قائل است، می تواند مکان خوبی برای رشد و شکوفایی استعداد هنری شما باشد.
      ضمن این، پس از تحصیل نیز می توانید به راحتی در بازار کار هنر کشور فرانسه مشغول شوید و بهترین شغل را متناسب با موقعیتتان، پیدا کنید.

  111. امیر علی همتی گفت:

    متن*سلام خسته نباشین میخواستم شرایط تحصیل در رشته هنر گرایش طراحی صنعتی در ترکیه کمکم کنید ممنونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به طور کلی دانشگاه های متعددی این رشته را ارائه می دهند اما شما باید با جزئیات بیشتر شرایط مطلوبتان را مشخص کنید تا بتوانیم بهتر راهنمایی کنیم.

  112. شکوه زهرایی گفت:

    با سلام
    من داری مدرک دیپلم ریاضی و پیش هنر و کاردانی مرمت بنا و کارشناسی معماری هستم, من وقتی تغییر رشته دادم از ریاضی, قصدم قبولی در رشته نقاشی بود که متاسفانه قبول نشدم و وارد رشته مرمت و بعد معماری شدم.سوالم اینه من میتونم با این مدارک و مدرک طراحی نقاشی از کلاسهای آزاد دانشگاه هنر های زیبا برای فوق لیسانس در رشته نقاشی از آمریکا یا استرالیا پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برای اکثر دانشگاه ها امکان تغییر رشته وجود ندارد، در صورت عدم حصول نتیجه، بهتر است ابتدا با رشته خود اقدام به پذیرش کنید و پس از آن نسبت به تغییر رشته اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *