ثبت شرکت در امریکا

ثبت شرکت در آمریکا

کشور آمریکا از متنوع ترین ویزا های مهاجرتی و برنامه های اقامت موقت برخوردار است و افراد از راه های مختلفی می توانند وارد این کشور شوند. یکی از این روش ها ثبت شرکت می باشد که از راحت ترین روش ها برای رسیدن به اقامت این کشور محسوب می شود. ثبت شرکت در آمریکا به دلیل موفق بودن این کشور در زمینه مشارکت تجاری بین المللی و جذب سرمایه های خارجی، بسیار سودمند است. ایالات متحده امریکا یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری برای بازرگانان خارجی به شمار می رود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در ادامه این مقاله همراه ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی باشید تا اطلاعات دقیق تری در خصوص شرایط ثبت شرکت در آمریکا کسب کنید. در صورتی که تمایل دارید از طریق ثبت شرکت در کشور امریکا، اقامت این کشور را اخذ کنید با کارشناسان ما در موسسه اصطهباناتی تماس بگیرید.

نگاهی کلی به ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در کشور امریکا یکی از راه های محبوب برای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در آمریکا به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود، که هر دوی این روش ها منجر به اخذ گرین کارت خواهند شد. روش مستقیم یک برنامه طولانی مدت می باشد که از از طریق آن، افراد در نهایت صاحب یک شرکت در امریکا خواهند شد. در روش غیر مستقیم نیز افراد تنها بخشی از یک شرکت را خریداری می کنند.

برای سرمایه گذاری به صورت غیر مستقیم در آمریکا، افراد باید حداقل سرمایه 500 هزار دلار را در نظر داشته باشند. لازم به ذکر است این شرایط فعلا در حالت تعلیق است و تمدید نشده است. در سرمایه گذاری مستقیم، حداقل سرمایه لازم، یک میلیون دلار خواهد بود.

استانداردهای سرمایه گذاری در آمریکا جهت ثبت شرکت

برای سرمایه گذاری در کشور های خارجی یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد، استاندارد های سرمایه گذاری در آن کشور است. همچنین رفتار دولت کشور مورد نظر با اتباع خارجی اهمیت دارد. برای ثبت شرکت در آمریکا نیز باید این مسائل را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار داد. استاندارد های سرمایه گذاری شامل نرخ مصادره اموال و نرخ شفافیت بین المللی خواهد بود که در ادامه به توضیح هر یک از این موارد خواهیم پرداخت:

نرخ مصادره اموال

نرخ مصادره اموال نشان دهنده رفتار دولت با اتباع خارجی و امنیت اموال این افراد در کشور مورد نظر می باشد. این شاخص عددی بین صفر و یک است و هر چه این عدد به 1 نزدیک تر باشد، اموال متقاضیان امنیت بیشتری داشته و رفتار بهتری با آن ها صورت می گیرد. این شاخص در مورد کشور آمریکا معادل 1 می باشد که نشان می دهد این کشور بهترین مقصد جهت ثبت شرکت برای سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

نرخ شفافیت بین المللی

این شاخص نشان دهنده فساد در دستگاه قضائی یک کشور و مبارزه این کشور با فساد می باشد. هر چقدر این عدد به 100 نزدیک تر باشد، فساد کم تر خواهد بود. در سال 2019 این نرخ برای کشور آمریکا عدد 69 بوده است، که سبب تردید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این کشور شده است.

استاندارد های سرمایه گذاری آمریکا

مراحل ثبت شرکت در کشور آمریکا

در فرایند تاسیس شرکت در آمریکا، یکی از مسائل مهمی که مطرح می شود، آگاهی از مراحل ثبت شرکت و اجرای این مراحل می باشد. در صورتی که متقاضی در طول این مسیر یکی از مراحل را فراموش کند و یا اطلاعی از آن نداشته باشد، ممکن است روند ثبت شرکت با مشکل مواجه شود. از این رو بسیار مهم است که افراد قبل از هر گونه اقدامی، نسبت به مراحل ثبت شرکت آگاهی کامل داشته باشند. برای این کار می توانید به کارشناسان ما در موسسه اصطهباناتی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص مراحل و روند ثبت شرکت در امریکا به دست آورید. در ادامه مراحل ثبت شرکت در این کشور را معرفی خواهیم کرد:

  1. انتخاب نوع سازمان تجاری که قصد تاسیس آن را دارید و همچنین نام شرکت اولین قدم برای تاسیس شرکت در امریکا می باشد. در صورت ثبت شرکت با مسئولیت محدود، نام شرکت باید به LLC مخفف (Limited Liability Company) ختم شود. نام شرکت نباید در این کشور تکراری باشد.
  2.  انتخاب محل ثبت شرکت
  3. انتخاب نماینده ثبت شرکت که باید آدرس فیزیکی داشته باشد و در در ساعات اداری در دسترس باشد که اسناد قانونی شرکت را پذیرفته و امضا کند.
  4. ثبت شرکت
  5. اخذ شماره مالیاتی
  6. اخذ آدرس پستی فیزیکی در امریکا برای دریافت نامه تجاری، نامه مشتری و … و یا ارائه به بانکی که با آن ها تماس می گیرید.
  7. افتتاح حساب بانکی برای راه اندازی کسب و کار و دریافت پول
  8. دریافت یک شماره تلفن برای کسب و کارتان
  9. ساخت وب سایت و لوگو برای شرکت که سبب ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما خواهد شد.
  10. افتتاح یک حساب تجاری برای پذیرش کارت های اعتباری و واریزی پرداخت مشتریان
  11. اخذ بیمه

شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت سهامی  (S-corporation)در آمریکا

متقاضیانی که قصد ثبت شرکت امریکا را دارند، باید ویژگی های شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت سهامی (S-coporation) را با یکدیگر مقایسه کنند. این دو نوع شرکت شباهت ها و تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای اقدام برای ثبت شرکت، ضروری است که هر کدام را به طور کامل بررسی نمود.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

شرکت مسئولیت محدود در آمریکا به اشخاص اجازه می دهد، بدون این که سرمایه آن ها در خطر باشد، تجارت خود را انجام دهند. این امر از طریق تعریف اساسنامه شرکت و محدود کردن مسئولیت ها امکان پذیر می باشد. شرکت با مسئولیت محدود، از پیچیدگی کم تری نسبت به سایر شرکت ها برخوردار است. همچنین این شرکت ها محدود ترین ساختار تجاری را برای ثبت و فعالیت دارند، چرا که افراد می توانند خودشان به عنوان نماینده ثبت، برای تکمیل قرارداد عملیاتی وارد عمل شوند.

برای ثبت شرکت های مسئولیت محدود، حداقل دو شریک لازم است و شرکا به اندازه سرمایه ای که آورده اند مسئولیت دارند. هزینه ثبت نام در این شرکت ها، در هزینه تشکیل پرونده گنجانده شده است و معمولا حدود چند صد دلار می باشد. این هزینه در ایالت های مختلف عدد متفاوتی دارد. نکته قابل توجه این جاست که برای ثبت این شرکت ها در امریکا، نیازی به داشتن اقامت این کشور نخواهد بود. افراد بدون توجه به وضعیت شهروندی خود می توانند، اقدام ثبت شرکت های با مسئولیت محدود نمایند.

شرکت سهامی (S-corporation)

راه اندازی این نوع شرکت ها، پیچیده تر از شرکت با مسئولیت محدود می باشد. شرکت سهامی محدود به سهم می باشد و این، شرکت است که مالیات را پرداخت می کند. در واقع مالیات شرکت، از روی سود حاصل از فروش پرداخت می شود. شرکت های سهامی توسط هیئت رئیسه کنترل می شوند. در این نوع از ثبت شرکت، تعداد سهام داران حداکثر 75 نفر می باشد. اشخاصی که اقامت امریکا را ندارند، نمی توانند سهامدار این شرکت ها باشند.

 

ثبت شرکت های سهامی از شرکت های با مسئولیت محدود پیچیده تر است

بررسی شرایط ثبت شرکت در آمریکا

تاسیس شرکت در امریکا تفاوت زیادی با ثبت شرکت در سایر کشور ها ندارد. برای ثبت شرکت در آمریکا، نیازی نیست متقاضیان ویزای مهاجرت کاری به این کشور را داشته باشند. این در حالی است که برای دریافت امتیاز یک شرکت و این که بتوان هر وظیفه ای را در کشور انجام داد، افراد باید ویزا دریافت کنند.

یکی دیگر از شرایط ثبت شرکت در امریکا، دریافت آدرس قانونی می باشد. شهروندان امریکایی می توانند آدرس منزل خود را به عنوان آدرس قانونی برای شرکت خود ثبت کنند. این آدرس برای ارسال اطلاعیه ها، فاکتور ها، اظهار نامه ها و … کاربرد دارد. حال افرادی که مقیم آمریکا نبوده و ملکی در این کشور ندارند، باید از خدمات یک نماینده استفاده کنند، چرا که امکان انتقال اسناد به کشور دیگر وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است در این کشور می توان یک استارتاپ را در بیش از یک ایالت راه اندازی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید. متخصصان ما با برخورداری از سال ها تجربه در حوزه ثبت شرکت در کشور امریکا، می توانند مشاوره های ارزشمندی به شما عزیزان ارائه دهند.

EIN یا شماره شناسایی کارفرما چیست؟

EIN مخفف عبارت Employer Identification Number به معنای شماره شناسایی کارفرما می باشد. EIN در واقع یک شماره 9 رقمی است که جهت شناسایی مشاغل افراد برای اهداف مالیاتی به کار برده می شود. متقاضیان ثبت شرکت، بایستی قبل از شروع ثبت شرکت های مسئولیت محدود و یا سهامی، شماره EIN دریافت کنند.

متقاضیان خارجی برای دریافت شماره EIN باید حداقل به مدت 30 روز منتظر بمانند. سازمان IRS خدمات ثبت نام رایگان برای این شماره را به همه افراد متقاضی ارائه می دهد. از این رو متقاضیان می توانند فرم های مربوطه را به صورت آنلاین تکمیل نموده و این شماره را دریافت کنند.

باز کردن حساب بانکی در ایالات متحده آمریکا

یکی از شرایط ثبت شرکت در آمریکا، افتتاح حساب بانکی برای این کار می باشد. توصیه می شود که برای ثبت شرکت، افراد یک حساب بانکی جداگانه افتتاح کنند. در واقع حساب شخصی و مشاغل افراد بایستی از یکدیگر جدا باشد. گاهی مواقع حساب بانکی ممکن است توسط دولت بررسی شود. در امریکا متقاضیان برای ثبت شرکت نیاز به یک حساب تجاری خواهند داشت. یکی از مزایای داشتن حساب بانکی جداگانه برای ثبت شرکت آمریکا این است که، متقاضیان با داشتن حساب بانکی جداگانه می توانند میزان مالیات بر درآمدی که باید پرداخت کنند را کاهش دهند.

راه‌ اندازی یک شرکت در آمریکا چقدر طول می کشد؟

فرایند ثبت شرکت در آمریکا، زمان زیادی نمی برد و کل این پروسه در طول دو هفته انجام خواهد شد. با این حال به دلیل تحریم ها و قوانین وضع شده در این کشور برای اتباع خارجی، ممکن است این مدت زمان، بیشتر شود. تمام شرکت های ایالات متحده آمریکا، بایستی در دفتر وزیر خارجه محل تجارت خود ثبت نام نمایند.

در اکثر ایالت های امریکا، تائید درخواست یک شرکت مسئولیت محدود و یا سهامی توسط وزیر خارجه، بین 4 تا 6 هفته طول می کشد و گاهی ممکن است این مدت زمان بیشتر شود. در صورتی که زمان برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار باشد، می توانند برای سرعت بخشیدن به روند ثبت نام، هزینه های اضافی پرداخت کنند. این مبلغ اضافی، بسته به ایالت های مختلف، متفاوت می باشد. با پرداخت هزینه اضافی، پردازش اطلاعات متقاضیان به 2 الی 3 روز کاری کاهش خواهد یافت.

 مزایای ثبت شرکت در کشور آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا به عنوان قدرتمند ترین اقتصاد جهان، قطعا با مزایای بسیاری همراه است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • ثبت شرکت در آمریکا سبب می شود، کسب و کار متقاضیان شهرت جهانی و بین المللی کسب کند.
  • قوانین و مقررات تجارت در این کشور آسان بوده و سازگار با تجارت می باشد. نرخ مالیات در آمریکا پایین است و فروش در بازار این کشور آسان می باشد. این موارد سبب جذاب سرمایه گذاران خارجی به آمریکا خواهد شد.
  • در این کشور مسئولیت های شخصی برای راه اندازی کسب و کار حداقل می باشد و از دارایی های شخصی افراد در برابر اقدامات تجاری محافطت می شود. به این معنی که طلبکاران فقط می توانند از دارایی های تجاری افراد، پرداخت کنند و نه از دارایی های شخصی آن ها.
  • از دیگر مزایای تاسیس شرکت در آمریکا می توان به دسترسی راحت تر به سرمایه اشاره کرد. افراد می توانند با ثبت شرکت در این کشور، سرمایه خود را افزایش داده و اقدام به انتشار سهام نمایند. همچنین دریافت وام بانکی برای یک شرکت ثبت شده آسان تر خواهد بود.
  • افزایش اعتبار و آگاهی از برند، یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در امریکا می باشد. در واقع شرکت های ثبت شده در آمریکا، از پایداری بیشتری نزد مشتریان و سایر ذی نفعان در این کشور برخوردار می باشند.
  • مالیات مشارکتی پایین و وجود مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاران در ایالات متحده امریکا، یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در این کشور خواهد بود.
  • سرمایه گذاران با ثبت شرکت در کشور امریکا، امکان دسترسی به فناوری های پیشرفته را خواهند داشت و از این طریق می توانند بهره وری تجاری خود را افزایش دهند. برخورداری از فناوری پیشرفته در امریکا، افراد زیادی را تشویق به راه اندازی تجارت در این کشور می کند.
  • با ثبت شرکت در این کشور می توان به راحتی نیروی انسانی با کیفیت استخدام نمود.

وجود مشوق های مالیاتی در آمریکا و نرخ پایین مالیات از مزایای ثبت شرکت در این کشور می باشد

 هزینه های ثبت شرکت در کشور آمریکا

هر ایالت در آمریکا، هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت دارد و این هزینه بستگی به ایالتی دارد که افراد در ان اقدام به تاسیس شرکت می نمایند. همچنین هزینه لازم بسته به نوع شرکت نیز متفاوت خواهد بود. به طور کلی هزینه ثبت شرکت در این کشور، حدود 600 تا 1400 دلار می باشد. متقاضیان برای تاسیس شرکت های مسئولیت محدود بایستی 1600 دلار هزینه پرداخت کنند، که این هزینه برای شرکت های مشارکتی تقریبا 1800 دلار خواهد بود.

هزینه های دولتی برای ثبت شرکت حدود 350 دلار می باشد و همچنین برای افتتاح حساب نیز، متقاضیان باید حدود 5000 دلار هزینه کنند. یکی دیگر از هزینه های تاسیس شرکت در امریکا مربوط به مالیات می باشد که برای شرکت های با مسئولیت محدود حدود 1000 دلار و برای شرکت های سهامی حدود 800 دلار می باشد. در جدول زیر به طور خلاصه هزینه های ثبت انواع شرکت آورده شده است:

نوع شرکتهزینه افتتاح حساب برای شرکتهزینه ثبت شرکتهزینه مالیاتیهزینه های دولتی
LLC5000 دلار1600 دلار1000 دلار350 دلار
S-corp5000 دلار1800 دلار800 دلار350 دلار
C-corp5000 دلار1800 دلار800 دلار350 دلار

 

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در آمریکا

متقاضیان از طریق ثبت شرکت در کشور آمریکا می توانند اقدام به دریافت اقامت دائم و به دنبال آن تابعیت آمریکا نمایند. برای افرادی که قصد دریافت ویزای سرمایه گذاری در این کشور را دارند، اداره مهاجرت بررسی های لازم را انجام می دهد. در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، یک اقامت یک ساله به وی تعلق می گیرد. این اقامت قابل تمدید است و افراد می توانند پس از پایان آن در صورتی که در یک وضعیت مالی پایدار قرار گرفته باشند، اقامت خود را به مدت 3 سال تمدید کنند. متقاضی می تواند با این نوع اقامت به مدت حداکثر 7 سال در کشور آمریکا حضور داشته باشد.

در روش ثبت شرکت، افراد به راحتی می توانند به اقامت امریکا دست یابند و نسبت به سایر روش ها فرایند کوتاه تری را طی کنند. در نظر داشته باشید که این اقامت به گرین کارت آمریکا تبدیل نمی شود، اما افراد می توانند برای دریافت گرین کارت، از روش های دیگری اقدام کنند.

با استفاده از ویزای سرمایه گذاری EB5 ایالات متحده امریکا، افراد امکان استفاده از سیستم آموزشی آمریکا، بازنشستگی، حق زندگی، کار و تحصیل در آمریکا را خواهند داشت. همچنین افراد از این طریق می توانند پس از اتمام پروژه سرمایه خود را دریافت کنند. مهم ترین مزیت داشتن این ویزا، دریافت اقامت خواهد بود. لازم به ذکر است همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی نیز می توانند از تمامی این مزایا بهره مند گردند. متقاضی اصلی باید 6 ماه از سال را در خاک آمریکا حضور داشته باشد.

خدمات موسسه اصطهباناتی جهت ثبت شرکت در آمریکا

برای ثبت شرکت در آمریکا، آگاهی از مسائل حقوقی و قوانین مربوط به ثبت شرکت، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به خصوص برای متقاضیان خارجی که با قوانین این کشور آشنایی ندارند. نداشتن آگاهی در این زمینه می تواند آثار مخرب زیادی را برای افراد به دنبال داشته باشد و سبب از دست رفتن سرمایه متقاضیان گردد. از این رو برای انجام امور مربوط به تاسیس شرکت، بهتر است از افراد متخصص و وکلای مجرب کمک گرفت.

مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی، با داشتن وکیلان مجرب، می تواند تمامی اطلاعات مربوط به ثبت شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و با ارائه راهکار های حقوقی مناسب، شما را در امر تاسیس شرکت در این کشور یاری دهد. شما می توانید با تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به کارشناسان ما در این موسسه، مشاورانی مجرب را در کنار خود داشته باشید و با خیالی آسوده اقدام به راه اندازی تجارت در کشور آمریکا نمایید.

سخن پایانی

مهاجرت به آمریکا از طریق ثبت شرکت، آرزوی بسیاری از افراد در سراسر جهان می باشد و سرمایه گذاران خارجی تمایل زیادی به ثبت شرکت دراین کشور دارند. ایالات متحده امریکا نیز شرایط جذابی را برای متقاضیان خارجی در نظر گرفته که سبب می شود تمایل این افراد به سرمایه گذاری در این کشور بیشتر شود. اگر چه ثبت شرکت در آمریکا سبب دریافت اقامت دائم نمی شود، اما افراد می توانند به مدت 7 سال در این کشور اقامت داشته باشند و در این مدت از روش های دیگری اقدام به دریافت اقامت امریکا نمایند. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول درباره ثبت شرکت در آمریکا

  1. آیا ثبت شرکت در کشور امریکا سبب دریافت اقامت می شود؟

ثبت شرکت در این کشور، به تنهایی موجب دریافت اقامت دائم نخواهد شد.

  1. آیا ثبت شرکت در این کشور برای متقاضیان خارجی امکان پذیر است؟

ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای افراد غیر مقیم امکان پذیر است، اما برای ثبت شرکت سهامی نیاز به ویزای آمریکا می باشد.

  1. هزینه ثبت شرکت در این کشور چقدر است؟

بسته به ایالت مورد نظر، این هزینه حدود 600 تا 1400 دلار متغیر می باشد. با این حال مجموع تمام هزینه ها بین 8 تا 10 هزار دلار خواهد بود.

  1. آیا با تاسیس شرکت در آمریکا می توان برای همراهان اقامت گرفت؟

بله. مدیر شرکت می تواند برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود اقامت دریافت کند.

  1. انواع شرکت ها در امریکا کدامند؟

شرکت سهامی، شرکت مسئولیت محدود، شرکت های مشارکتی.

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *