گران ترین شهرهای آلمان

آلمان گران ترین کشور نیست، در نتیجه تحصیل در آلمان در مقایسه با دیگر کشورها مقرون به صرفه تر و راحت تر است. علاوه بر این، از لحاظ فرهنگی، تاریخی، طبیعت زیبا، فعالیت های فوق برنامه، دانشگاه های برتر و استادانی که مهارت های فوق العاده مفید و دانش را ارائه می دهند، اشباع شده است. در ادامه مقاله به گران ترین شهرهای آلمان اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

زندگی در گران ترین شهرهای آلمان

شرایط زندگی در آلمان برای افرادی که می خواهند زندگی خود را در یک محیط قوی و دوستانه شروع کنند، بسیار مناسب است. اگر در حال برنامه ریزی برای اقامت در این کشور هستید، باید هزینه زندگی در آلمان را در نظر بگیرید. در قدیم مردم به برلین به دلیل اجاره پایین و استانداردهای مقرون به صرفه برای زندگی مهاجرت می کردند. امروزه برلین به عنوان یکی از گران ترین شهرها برای زندگی شده است، شهروندان حدود 20% درآمد خود را صرف هزینه های اجاره می کنند. پنج شهر گران قیمت در آلمان:

  • مونیخ
  • هامبورگ
  • فرانکفورت
  • دوسلدورف
  • بن

زندگی در مونیخ آلمان

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان است و همچنین یکی از گران ترین شهرهای جهان است. این شهر دارای کنتراست عالی از ادغام زندگی شهری مدرن و فضای روستایی است و شهری عالی برای دانشجویان بین المللی است. به غیر از دانشگاه های عالی آن، جذابیت دیگر آن Oktoberfarm است، میلیون ها نفر از بازدید کنندگان از سراسر جهان برای لذت بردن از نوشیدنی آلمانی و فستیوال ها دور هم جمع می شوند.

زندگی در مونیخ آلمان

فرانکفورت پنجمین استان بزرگ در آلمان است. این شهر بزرگترین شهر جهانی در آلمان است و مرکز نمایشگاه های تجاری به عنوان سرمایه مالی آلمان و یکی از مهمترین مراکز مالی جهان می باشد. دانشگاه های معتبر دنیا در فرانکفورت تعداد زیادی دانشجو از همه نقاط جهان را جذب می کنند.

هامبورگ گران ترین شهر آلمان

هامبورگ بزرگترین شهر آلمان از لحاظ اندازه است و توسط آب احاطه شده و آن را تبدیل به مکانی مناسب برای تحصیل کرده است. هامبورگ ارزان ترین شهر در آلمان نیست، اما با این حال، بسیار جذاب است، به خصوص به علت دانشگاه های شناخته شده و اختصاصی آن. شهر دوسلدورف به دلیل صنعت مد و صنعت هنر و صحنه هنری آن به عنوان ” پایتخت مد” شناخته می شود. هنر در این شهر بسیار مهم است و در سراسر شهر بسیار قدردانی شده است. دوسلدورف به عنوان محل برگزاری آژانس های تبلیغاتی و دومین مرکز بانکی پس از فرانکفورت قرار دارد.

پایتخت سابق آلمان، بن در حال تبدیل شدن به یک مرکز فناوری اطلاعات و تحقیقات پزشکی است. شهر بن زادگاه اعجوبه موسیقی بتهوون است و خانه اش، تبدیل به یک موزه بسیار جذاب برای بازدید شده است. آیا زندگی در آلمان خوب است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *