کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

برنامه های ارائه شده مهاجرت توسط دولت های مختلف در سراسر جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در ادامه مقاله کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت که عضو شهروندی اتحادیه اروپا هستند آمده است. اکثر کشورهای جهان پیشنهاد دادند که مجوز اقامت سریع و سرانجام شهروندی را برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای محلی و اموال فراهم کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت و زندگی

سپرده ای حدود 500 هزار یورو در پرونده پنجاه ساله اوراق قرضه برای واجد شرایط بودن برنامه تابعیت و اقامت بلغارستان کافی است. پس از اخذ ویزا به اصطلاح “D”، سرمایه گذاران می توانند برای اقامت یونان از طریق تمکن مالی و خرید اموال با ارزش کل 250،000 € درخواست دهند. همچنین جزیره مدیترانه قبرس مالیات شرکت های کوچک را به میزان 12.5٪ برای کسب و کارهای ساکن درخواست می کند، اما برای درخواست اقامت قبرس شما نیاز به خرید ملکی با ارزش بیش از 300،000 یورو دارید.

مهاجرت به موناکو و انگلستان

ساکنان موناکو به مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت سرمایه نرسیده اند و قادر به سفر بدون ویزای به تمام کشورهای منطقه شنگن هستند. جزیره جرسی برای رژیم مالیاتی کم و آب و هوای ملایم جذاب است. حداقل سرمایه گذاری برای اقامت £ 125،000 هزینه در سال است و تنها برای افرادی که درآمد بیش از 625،000 پوند دارند، باز است.

مهاجرت به موناکو و انگلستان

انگلستان ممکن است ارزان باشد، اما این یک محل جذاب برای خانواده های ثروتمند است که به دنبال آموزش عالی خصوصی هستند. برنامه اقامت پایه گذاری شده است و تقاضای 2 میلیون، 5 میلیون و 10 میلیون پوند از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در جریان است.

مهاجرت به کشورهای کم هزینه

جهت مهاجرت در زیر به بهترین و کم هزینه ترین کشورها اشاره شده است:

  • برای به دست آوردن مجوز اقامت موقت لتونی، باید املاک و مستغلات به ارزش € 250،000 و پرداخت 5٪ هزینه دولت را انجام دهید.
  • اسپانیا برنامه مشابهی با پرتغال دارد و اجازه اقامت اسپانیا را می توان با خرید یک خانه 500،000 یورویی به دست آورد.
  • اقامت مالتا نرخ مالیات پایین 15٪ برای ساکنین دائمی را اعمال می کند.
  • برای به دست آوردن اقامت پرتغال، می توانید 10 شغل را با یک کسب و کار ایجاد کنید، 1 میلیون دلار به یک بانک پرتغالی انتقال دهید یا یک خانه با 500،000 € خریداری کنید.
  • 10 نوع اقامت اتریش در دسترس است، که نیازی به سرمایه گذاری ندارند و می تواند برای سفر بدون روادید در سراسر منطقه شنگن مورد استفاده قرار گیرند.

اگر می خواهید از ارزانترین راه مهاجرت به اروپا اطلاعاتی را کسب کنید، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

  1. مینا گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    بنده یه سرمایه دارم و میخوام اقامت از طریق خرید ملک برای یک کشور خارجی اقدام کنم. شما کدوم کشور رو پیشنهاد می‌کنید؟؟
    توی جستجوهایی که داشتم موسسه مهاجرتی اقامت با خرید ملک اسپانیا را پیشنهاد کردن؛ کسی اطلاعاتی داره کمک کنه به بنده؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      سلام
      خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت هزینه زیادی براتون داره، بهتره اگر سرمایه زیادی ندارید از طرق دیگه برای اخذ اقامت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *