کمک هزینه تحصیلی در هلند

کشور هلند در شاخص های جهانی کیفیت زندگی، خوشبختی، آزادی های مدنی و اجتماعی، آزادی بیان و مطبوعات و اقتصاد و همچنین پیشرفت انسانی در رتبه های برتر جهان قرار دارد. زندگی در این کشور به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد. در این مقاله به بررسی کمک هزینه تحصیلی و بورسیه های تحصیلی دانشگاه های هلند می پردازیم. جهت دریافت بورسیه و تحصیل رایگان در برترین دانشگاه‌های هلند، دانشگاه دلفت، آمستردام و … میتوانید با شماره 09426001036 تماس بگیرید و با رزرو مشاوره تخصصی اقدامات لازم برای اخذ بوریسه و تحصیل رایگان را انجام دهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کمک هزینه تحصیلی در هلند و تحصیل رایگان

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های هلند از مزیت اخذ بورسیه های تحصیلی و تحصیل رایگان در این کشور برخوردارند. تحصیل رایگان در دانشگاه های کشور هلند به معنای امکان استفاده دانشجو از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی است که معمولا موسسه های عالی آموزشی و یا دانشگاه ها به دانشجویان اعطا می کنند تا دانشجو بتواند بدون داشتن دغدغه های مالی به تحصیل خود بپردازد و نگران تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور نباشد.به طور کلی کشورهای دنیا کمتر با امکان تحصیل رایگان دانشجو می پذیرند اما کشور هلند با ارائه تسهیلاتی این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است. بدین منظور دانشجو در ابتدای ثبت نام و اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور باید هزینه های شهریه را پرداخت کند.
دانشجویان با دریافت بورسیه های تحصیلی علاوه بر رایگان شدن شهریه های تحصیلی از امکان رایگان شدن هزینه های خوابگاه و محل اقامت دانشجویی و بیمه دانشجویی برخوردار می شوند. دانشجویانی که بورسیه های تحصیلی دریافت می کنند از امکان دریافت حقوق مستمر تا پایان دوره تحصیلی خود برخوردار می شوند.علاوه بر این دانشجویان با دریافت وام های دانشجویی کم بهره و دریافت کمک هزینه های دانشجویی و همچنین اخذ مجوز دانشجویی می توانند بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل در هلند را تامین کنند.

دانشگاه های هلند

کمک هزینه تحصیلی در هلند و بورسیه های تحصیلی

متقاضی با دریافت بورسیه های تحصیلی می تواند هزینه های تحصیل خود را به صفر برساند. ارائه بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی و امکان اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی، فرصت تحصیل رایگان را برای دانشجویان در این مقطع فراهم می کند.در واقع متقاضی با بهره مندی از بورسیه ها و کمک هزینه های دانشجویی می تواند هزینه های تحصیل و زندگی در کشور هلند را تامین کند. کار پاره وقت دانشجویی نیز در تامین بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور نقش مهمی دارد.در واقع دانشجو پس از گذشت یک ترم تحصیلی باید برای دریافت بورسیه تحصیلی واجد شرایط باشد. شرایط مهم دریافت بورسیه تحصیلی هلند اخذ نمره های ممتاز و بالا بودن سطح علمی دانشجو می باشد. در صورتی که دانشگاه با درخواست بورسیه دانشجو موافقت کند، دانشجو با دریافت بورسیه تحصیلی از امکان تحصیل رایگان و هزینه های تحصیلی رایگان برخوردار خواهد شد.دانشجویان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در هلند فرصت و احتمال بیشتری برای دریافت بورسیه های تحصیلی دارند. دولت هلند بورسیه های مختلفی را به دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور ارائه می دهد.

کمک هزینه تحصیلی در هلند و بورسیه های تحصیلی

کمک هزینه تحصیلی در هلند و بورسیه های تحصیلی

کمک هزینه تحصیلی در هلند و انواع بورسیه ها

دانشگاه های کشور هلند این فرصت را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است تا بتوانند با پرداخت هزینه جزئی در این دانشگاه ها تحصیل کنند. بورسیه های مختلفی در دانشگاه های هلند وجود دارد. از مهم ترین این بورسیه ها موارد زیر را می توان برشمرد

  • بورسیه تحصیلی اراسموس :این بورسیه تحصیلی مختص متقاضیانی است که تبعه و شهروند کشورهای اروپایی می باشند. این بورسیه همه به رشته های تحصیلی و مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه های هلند اعطا می شود.
  • بورسیه تحصیلی Creative Mind :این بورسیه تحصیلی مختص دانشجویان دارای مدرک کارشناسی و لیسانس در هلند می باشد.
  • بورسیه تحصیلی Excellence آمستردام :این بورسیه به دانشجویان مشغول تحصیل در مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.
  • بورسیه تحصیلی Merit آمستردام :این بورسیه تحصیلی مختص دانشجویان مشغول تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه تیلبورگ :این بورسیه مختص دانشجویان مشغول تحصیل در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

بورسیه تحصیلی عالی دانشگاه لایدن هلند

دانشجویان نخبه و برجسته که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا می باشند و در دانشگاه های هلند تحصیل می کنند، می توانند از این بورسیه تحصیلی برخوردار شوند. میزان این بورسیه در حدود 10.000 یورو تا 15.000 یورو می باشد. علاوه بر این دانشجویان با اخذ این بورسیه می توانند کل هزینه تحصیل خود را تامین کنند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ماستریخت هلند

دانشگاه ماستریخت این بورسیه را به دانشجویان مستعد در مقطع کارشناسی ارشد اعطا می کند. این بورسیه مختص دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا می باشد که در کشور هلند مشغول تحصیل می باشند. میزان این بورسیه می تواند هزینه های تحصیل و هزینه بیمه را تامین می کند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه گرونینگن هلند

دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه گرونینگن هلند می توانند از بورسیه تحصیلی اریک بلومینگ این دانشگاه برخوردار شوند. این بورسیه که به دانشجویان کارشناسی ارشد اعطا می شود، به مدت یک تا 2 سال هزینه های تحصیلی آن ها را تامین می کند. علاوه بر هزینه تحصیلی، این بورسیه هزینه های زندگی، هزینه های خرید کتاب، هزینه های بیمه درمانی و سفرهای بین المللی را نیز پوشش می دهد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه گرونینگن هلند

بورسیه تحصیلی دانشگاه گرونینگن هلند

کمک هزینه و بورسیه تحصیلی کارشناسی در هلند

متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی هلند باید دارای مدرک زبان آیلتس ۶ باشند. طول مدت تحصیل در این مقطع ۴ سال می باشد و دانشجویان در این مقطع اجازه کار دانشجویی ندارند. هزینه تحصیل در این مقطع بین ۸۰۰۰ یورو تا ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد. از کمک هزینه های تحصیلی و بورسیه های دانشجویی مقطع کارشناسی هلند موارد زیر را می توان نام برد:

  1. بورسیه تحصیلی ARTEZ
  2. بورسیه تحصیلی CF
  3. بورسیه تحصیلی DSF
  4. بورسیه تحصیلی CERATIVE MIND
  5. بورسیه MERIT
  6. بورسیه تحصیلی EXCELLENCE
  7. بورسیه تحصیلی ERASMUS
  8. بورسیه تحصیلی GO EURO
  9. بورسیه تحصیلی HANZE
  10. بورسیه تحصیلی HU
  11. بورسیه تحصیلی ITC
  12. بورسیه تحصیلی RU FFTR
  13. بورسیه تحصیلی NWO

کمک هزینه و بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد در هلند

متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هلند باید دارای مدرک کارشناسی و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ باشند. طول مدت تحصیل در این مقطع یک سال و نیم تا ۲ سال می باشد. دانشجویان در این مقطع نیز اجازه کار دانشجویی ندارند. هزینه تحصیل در این مقطع از ۱۲.۰۰۰ یورو تا ۱۳.۰۰۰ یورو می باشد.متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیساس هلند می توانند با برخورداری از بورسیه های تحصیلی بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل در هلند را تامین کنند. از مجموع بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی مختص دانشجویان کارشناسی ارشد هلند موارد زیر را می توان نام برد:

  • بورسیه تحصیلی EXCELLENCE
  • بورسیه تحصیلی MERIT
  • بورسیه تحصیلی ARTEZ
  • بورسیه تحصیلی CF
  • بورسیه تحصیلی DST
  • بورسیه تحصیلی ERUSMUS
  • بورسیه تحصیلی ISS
  • بورسیه تحصیلی MENA
  • بورسیه تحصیلی MEL
  • بورسیه تحصیلی RADBOUDUMC

کمک هزینه و بورسیه تحصیلی دکترا در هلند

متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا هلند باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و توصیه نامه و نامه پذیرش از استاد راهنما باشند. دانشجویان در این مقطع می توانند به کار دانشجویی بپردازند. متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا دانشگاه های هلند می توانند از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های این کشور برخوردار شوند. بورسیه های تحصیلی مقطع دکترا هزینه های بیمه درمانی و هزینه های تحصیلی و زندگی متقاضیان را پوشش می دهد.به منظور اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا هلند متقاضی باید مدرک کارشناسی ارشد و ریزنمره های تحصیلی، مدرک مهارت زبان آیلتس 7، توصیه نامه از اساتید مقطع تحصیلی قبل و انگیزه نامه تحصیلی را به سوپروایزر تحصیلی یا استاد راهنما ارائه دهند.متقاضیان با اخذ بورسیه های تحصیلی دکترا می توانند بخش زیادی از هزینه های تحصیل و اقامت در هلند را تامین کنند. از مهم ترین بورسیه های تحصیلی مقطع دکترا هلند موارد زیر را می توان نام برد:

  • بورسیه تحصیلی NOW RUBICAN
  • بورسیه تحصیلی ERUSMUS ROTTERDAM
  • بورسیه تحصیلی Q CXO
  • بورسیه تحصیلی MENA
  • بورسیه تحصیلی GO EURO
  • بورسیه تحصیلی TILBURGE
  • بورسیه تحصیلی EXCELLENCE
  • بورسیه تحصیلی A1

کمک هزینه و بورسیه تحصیلی هلند و دانشگاه های برتر

دانشگاه های هلند دارای سیستم آموزشی پیشرفته می باشند. دانشگاه های این کشور از رتبه و رنکینگ های جهانی و امکانات تحصیلی و آموزشی پیشرفته برخوردار می باشند. ویزای تحصیلی از پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت هلند این کشور می باشد. مهاجرت تحصیلی در مقایسه با روش های دیگر کم هزینه تر و سریع تر می باشد و دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی متنوع می توانند هزینه های تحصیل خود را تامین کنند.

  • همه ۱۷ دانشگاه کشور هلند در میان ۳۵۰ دانشگاه برتر جهان QS قرار دارند.
  • ۶ دانشگاه هلند در زمره ۱۵۰ دانشگاه برتر جهان QS می باشند.
  • دانشگاه صنعتی دلفت با رتبه جهانی ۵۲
  • دانشگاه آمستردام با رتبه جهانی ۵۷
  • دانشگاه آیندهون با رتبه جهانی ۹۹

کمک هزینه تحصیلی هلند برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا

هزینه های بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویانی که شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپا می باشند، براساس نوع دانشگاه، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت است. اما بورسیه ها و کمک هزینه های خوبی برای این دانشجویان در هلند وجود دارد.به طور کلی دانشجویان با اخذ این بورسیه ها و کمک هزینه ها می توانند هزینه های زندگی و تحصیل خود در هلند را تامین کنند. بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی دانشگاه های هلند موارد زیر را پوشش می دهند:

  • هزینه های اخذ ویزای تحصیلی
  • هزینه های محل اقامت دانشجویی
  • هزینه های بیمه سلامت
  • هزینه های خرید کتاب و جزوه های تحصیلی
  • هزینه های تامین مواد غذایی و حمل و نقل عمومی

کمک هزینه تحصیلی در هلند و دلایل تحصیل

متقاضی تحصیل در دانشگاه های هلند از انتخاب این کشور برای تحصیل دانشگاهی دلایلی دارد. از مهم ترین دلایل متقاضیان برای مهاجرت به هلند، اعتبار مدارک دانشگاهی و اخذ بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی می باشد.دانشجویان پس از فارغ تحصیلی تا یک سال مهلت دارند که به جست و جوی کار بپردازند. اگر در طی این مدت موفق به یافتن کار مرتبط با رشته تحصیلی خود شدند، می توانند با اخذ ویزای کار و اشتغال و پرداخت مالیات و بیمه پس از ۵ تا ۶ سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. دانشجویان تا ۳۰ ساعت در هفته با اخذ مجوز کار می توانند به کار دانشجویی بپردازند و علاوه بر کسب درآمد تجربه کاری حرفه ای را نیز فرا بگیرند. از مهم ترین دلایل متقاضیان در انتخاب کشور هلند برای تحصیل موارد زیر را می توان نام برد:

  • معتبر بودن مدارک دانشگاهی هلند در همه کشورهای جهان
  • عدم محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه ها
  • تحصیل به زبان انگلیسی بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
  • امکان اخذ اقامت پس از تمام شدن دوره تحصیلی دانشگاهی

مزایای اخذ کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در هلند

دانشجویانی که از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های هلند استفاده می کنند، از امتیازها و مزایای زندگی و تحصیل در این کشور نیز بهره مند می شوند. از مهم ترین مزایای اخذ بورسیه های تحصیلی هلند موارد زیر را می توان نام برد:

  1. تامین هزینه های تحصیل و زندگی در هلند
  2. تامین هزینه های بیمه درمانی
  3. تامین هزینه های خوابگاه دانشجویی
  4. رفت و آمد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به اخذ ویزا با اخذ اقامت تحصیلی
  5. امکان تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و بر اساس استانداردهای اروپا
  6. پذیرش راحت در دانشگاه های هلند
  7. امکان تحصیل رایگان و مناسب
  8. امکان کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  9. پایین بودن هزینه های زندگی در کشور هلند
  10. بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی کشور هلند در کشورهای اروپایی
  11. زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین استانداردهای زندگی
  12. برخورداری از امکانات رفاهی، تاریخی و فرهنگی
  13. برخورداری دانشجویان از بورسیه های تحصیلی
  14. امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاه
  15. امکان همراه داشتن خانواده در هلندامکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال
  16. اعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهی
  17. پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد
  18. امکان اخذ اقامت دائم هلند با تمام شدن دوره تحصیلی و اشتغال
  19. زیبایی جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هلند
  20. اعتبار بالای پاسپورت هلند و امکان سفر به ۱۸۴ کشور دنیا بدون اخذ ویزا
مزایای اخذ بورسیه های تحصیلی در هلند

مزایای اخذ بورسیه های تحصیلی در هلند

کمک هزینه تحصیلی در هلند و خدمات موسسه اصطهباناتی

متقاضیانی که قصد تحصیل در هلند و اخذ بورسیه های تحصیلی این کشور را دارند، برای اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی و دیگر شرایط تحصیل و اخذ بورسیه های تحصیلی این کشور اروپایی باید با مشاوره با وکلا و متخصصان مهاجرت اقدام به این کار کنند.مشاوره با وکلای مجرب و متخصصان مهاجرت از مهم ترین موارد در اخذ ویزای تحصیلی برای متقاضیان می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ ویزای تحصیلی کشورهای اروپایی جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه می توانند اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزای تحصیلی، شرایط اخذ بورسیه های تحصیلی، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان بگذارند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی ازموفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.

سخن آخر

در این مقاله به شرح بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی هلند و بررسی چگونگی تحصیل رایگان در این کشور پرداختیم. تحصیل رایگان در این کشور اروپایی نه به معنای عدم پرداخت هزینه های تحصیل که به معنای امکان استفاده از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی است که دولت هلند برای دانشجویان در نظر گرفته است.در واقع دانشجویان با برخورداری از این بورسیه ها و کمک های مالی دانشگاه و همچنین اخذ مجوز کار دانشجویی می توانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را تامین کنند و به نوعی از تحصیل رایگان برخوردار شوند. این مقاله به طور کلی شرایط عالی و مقرون به صرفه ای رابرای تحصیل در دانشگاه های هلند ذکر می کند. پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور، اعتبار بالای مدارک دانشگاهی، بالا بودن سطح علمی و کیفیت آموزشی دانشگاه ها و شرایط سهل و راحت پذیرش در دانشگاه ها و کالج ها و همچنین امکان اخذ بورسیه های تحصیلی این کشور از موارد مهمی است که موجب جذب متقاضیان بین المللی به این کشور می شود.

اگر در مورد بورسیه تحصیلی و کمک هزینه دانشجویی هلند نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. کارشناسان موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت و تبریز همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.این مقاله به شرح کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی هلند پرداخت . اگر قصد تحصیل در کشور اروپایی را دارید، اگر فاقد تمکن مالی کافی برای تحصیل در اروپا می باشید، اگر با تحصیل قصد اقامت دائم کشوری با استانداردهای زندگی مناسب را دارید، تحصیل پرستاری در کشور هلند و اخذ بورسیه های تحصیلی این کشور را پیشنهاد می کنیم. از مزیت های تحصیل و اخذ بورسیه های تحصیلی هلند می توان به اخذ مجوز اقامت دائم برای زندگی و کار در این کشور، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، وجود دانشگاه های مجهز و مدرن و وسیع، وجود رشته های متنوع دانشگاهی، امکان کار و تحصیل دانشجویان در کشورهای اروپایی و همچنین کشور متقاضی و امکان ادامه تحصیل در رشته های تخصصی در دانشگاه های برتر اروپایی را نام برد.اگر برای اخذ کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی هلند نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد کمک هزینه های تحصیلی در هلند

1- شرایط اخذ پذیرش کمک هزینه های تحصیلی چیست؟

دانشجو پس از گذشت یک ترم تحصیلی باید برای دریافت بورسیه تحصیلی واجد شرایط باشد. شرایط مهم دریافت بورسیه تحصیلی هلند اخذ نمره های ممتاز و بالا بودن سطح علمی دانشجو می باشد.

2- شرایط تحصیل رایگان در هلند چیست؟

دانشجو با استفاده از بورسیه های تحصیلی، وام های دانشجویی، کمک هزینه های تحصیلی و اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی می تواند هزینه های تحصیل خود را به صفر برساند.

3- کمک هزینه های تحصیلی هلند چه هزینه هایی را پوشش می دهند؟

بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی هزینه های خوابگاه دانشجویی و محل اقامت دانشجو و هزینه های شهریه تحصیل و هزینه های بیمه دانشجویی را پوشش می دهند.

4- میزان کمک هزینه و بورسیه عالی دانشگاه لایدن هلند چقدر است؟

میزان این بورسیه در حدود 10.000 یورو تا 15.000 یورو می باشد. علاوه بر این دانشجویان با اخذ این بورسیه می توانند کل هزینه تحصیل خود را تامین کنند.

5- کمک هزینه تحصیلی دانشگاه ماستریخت هلند مختص چه کسانی است؟

دانشگاه ماستریخت این بورسیه را به دانشجویان مستعد در مقطع کارشناسی ارشد اعطا می کند. این بورسیه مختص دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا می باشد که در کشور هلند مشغول تحصیل می باشند.

6- کمک هزینه تحصیلی دانشگاه گرونینگن هلند چه موارد را پوش می دهد؟

این بورسیه که به دانشجویان کارشناسی ارشد اعطا می شود، به مدت یک تا 2 سال هزینه های تحصیلی آن ها را تامین می کند. علاوه بر هزینه تحصیلی، این بورسیه هزینه های زندگی، هزینه های خرید کتاب، هزینه های بیمه درمانی و سفرهای بین المللی را نیز پوشش می دهد.

7- شرایط دریافت کمک هزینه ها و بورسیه تحصیلی هلند چیست؟

دارا بودن نمره های ممتاز بالا بودن سطح علمی و وضعیت آموزشی مناسب دارا بودن انگیزه کافی برای تحصیل محدودیت سنی، سن زیر ۳۰ سال دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی

8- دلایل انتخاب هلند برای تحصیل چیست؟

معتبر بودن مدارک دانشگاهی در همه کشورهای جهان عدم محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه ها تحصیل به زبان انگلیسی بدون نیاز به ارائه مدرک زبان امکان اخذ اقامت پس از تمام شدن دوره تحصیلی دانشگاهی

9- مهم ترین مزایای اخذ بورسیه ها و کمک هزینه تحصیلی هلند کدامند؟

تامین هزینه های تحصیل و زندگی تامین هزینه های بیمه درمانی تامین هزینه های خوابگاه دانشجویی رفت و آمد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به اخذ ویزا با اخذ اقامت تحصیلی

10- انواع کمک هزینه و بورسیه کارشناسی ارشد هلند چیست؟

بورسیه تحصیلی EXCELLENCE بورسیه تحصیلی MERIT بورسیه تحصیلی ARTEZ بورسیه تحصیلی CF بورسیه تحصیلی DST بورسیه تحصیلی ERUSMUS بورسیه تحصیلی ISS بورسیه تحصیلی MENA

11- برترین دانشگاه های هلند کدامند؟

دانشگاه صنعتی دلفت با رتبه جهانی ۵۲ دانشگاه آمستردام با رتبه جهانی ۵۷ دانشگاه آیندهون با رتبه جهانی ۹۹

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *