کالج هوانوردی امارات

مدیریت حمل و نقل هوایی یک تخصص منحصر به فرد است که توسط تنها چند دانشگاه در سراسر جهان ارائه مي شود و بخاطر پاسخگویی به نیازهای بازار کار در صنعت حمل و نقل هوایی سریعا رشد می کنند. تحصیل در دوره کالج هوانوردی امارات یک برنامه چهار ساله است که با استانداردهای بین المللی آموزش طراحي شده است هدف آن تمركز بر صنعت حمل و نقل هوايي و کسب و کار هاي مرتبط با آن می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در کالج هوانوردی امارات

دانشگاه امارات متحده عربی (EAU) دانش آموزان با یادگیری در اين كالج می آموزند که نحوه سخنرانی را ذر کلاس درس و فعالیت های گروهی، سمینارها توسط کارشناسان صنعت و کارآموزی عملی ترکیب می کنند که فارغ التحصیلان به خوبی برای اشتغال در زمینه امور مربوط به کسب و کار داراي تجربه شوند. اين كالج در سال1991 توسط سازمان هوانوردي غيرنظامي، با هدف ارائه آموزشهاي مربوط به هوانوردي به دانشجويان و شركتها، تأسيس گرديده است. با توسعه كالج و افزايش تنوع رشته‌هاي تحصيلي، جوانان بالاتر از 16 سال توانايي شركت در دوره‌هاي مختلف هوانوردي و كسب مهارتهاي لازم براي ورود به بازار كار و يا ادامه تحصيل در امارات متحده عربی را بدست آورده‌اند.

آموزش در کالج هوانوردی امارات

 

آموزش در کالج هوانوردی امارات

کالج هوانوردی امارات يكي از برجسته‌ترين مراكز آموزشي هوايي در آسيا و خاورميانه بشمار مي‌ رود و با داشتن رشته‌هاي مهندسي كامپيوتر، مهندسي مخابرات، مهندسي هوافضا، مهندسي تعميرات و نگهداري هواپيما و كليه رشته‌هاي وابسته به امر هوانوردي به صورت مركز بين‌المللي در كشور امارات متحده فعاليت مي‌نمايد. تدريس در كليه رشته‌‌ها منحصراً به زبان انگليسي بوده و اساتيد دانشكده از مجربترين اساتيد دانشگاههاي انگليس، استراليا، آمريكا و كانادا انتخاب گرديده‌اند. از كليه داوطلبان آزمون زبان انگليسي، رياضيات و فيزيك به عمل مي‌آيد.

دوره های کالج هوانوردی امارات

تمامي رشته‌هاي اين كالج مطابق استانداردها و خط‌ مشي‌هاي سازمانهاي معتبر بين‌المللي، نظير سازمان بين‌المللي هواپيمايي كشوري (ICAO)، سازمان جهاني هواشناسي (WMO)، شوراي ملي تجارت و فن‌آوري (BTEC)، انجمن سلطنتي هنر (RSA)، مؤسسه مشاغل و حرفه‌اي لندن و انجمن امتحانات محلي دانشگاه كمبريج مي‌باشد. سازمان هوانوردي بريتانيا، ديپلم مهندسي هوافضاي اين كالج را براي ادامه تحصيل در اين رشته معتبر مي‌داند. ساير مدارك صادره از سوي اين كالج نيز در بسياري از دانشگاههاي آمريكا، كانادا و استراليا بعنوان مجوز ورود به دانشگاه قابل قبول است. امكانات و تسهيلات در دانشگاه عبارت است از :

  • كلاسها و ساختماني اداري مدرن
  • كتابخانه مجهز
  • اتاق كامپيوتر
  • لابراتوار مجهز و پيشرفته آموزش زبان
  • سالن غذاخوري

پذیرش در کالج هوانوردی امارات

سيستم آموزشي اين كالج بصورت سميستر بوده و پذيرش دانشجو در ماه سپتامبر هر سال صورت مي‌پذيرد، در رشته‌هاي مديريت بازرگاني و ديپلم مهندسي علاوه بر ماه سپتامبر در ماه ژانويه نيز مي‌توان حضور يافت. پذيرش براساس تسلط متقاضي به زبان انگليسي صورت مي‌پذيرد، در صورت آمادگي داوطلب، مي‌توان در طول سه سال مدرك ليسانس را اخذ نمود، در صورت عدم آمادگي لازم، دانشجو ملزم به گذراندن دوره يكساله (GFS) مي‌باشد.

بایستی اطلاع داشته باشید که در صورت اخذ ویزای تحصیلی چه مراحلی طی می شود،همچنین برای اقامت امارات که این اطلاعات به صورت جزئی و رایگان از طریق مشاورین تلفنی و بصورت حرفه ای تکمیلی از طریق مشاوران و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اختیار شما گذاشته می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *